Den u vody s Mírou Kratěnou

Diskuse k rybářskému videu Den u vody s Mírou Kratěnou

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.12.2015
153 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSifon69 - Profil | St 30.12.2020 10:05:22

Peťas >> pěkně :) souhlas :)

    Notéčko - Profil | Út 3.12.2019 18:12:43

    Dědek >> No moc né..odešel mi hard disc tak jsem začal chodit na ryby ))

      NDodo677 - Profil | Út 3.12.2019 18:06:22

      co takhle založit nějaký nový téma kde by se schraňovaly hejty a špína na všechny a nehnojilo se to tady ? + nekrmili trolly?

        NDědek - Profil | Út 3.12.2019 18:05:26

        supinna >> Děkuji.
        :-)

          Nsupinna - Profil | Út 3.12.2019 18:02:56

          Danda05 >> Oprava: Dědkovo závěrečné a nezbytné povzdechnutí k vyschloňovi...:)

            Notéčko - Profil | Út 3.12.2019 17:59:39

            To je snad úplně jedno jak je video staré né? Reaguji hlavně na dnešní příspěvky a opět všudypřítomné žabomyší války a zbytečné slovní útoky také si osobně nemyslím,že je M.Kratěna nějaký frajírek u vody ba naopak,ale proč někomu brát jeho byt blbej názor?

              NDědek - Profil | Út 3.12.2019 17:47:55

              supinna >> Protestuji, protestuji, protestuji!!! Nebyl to rýpanec, to bylo pouhé povzdechnutí nad zlým osudem :-)))

                Nsupinna - Profil | Út 3.12.2019 17:42:42

                Danda05 >> Néé,Vágner. Reagoval na závěrečný a nezbytný dědkův rýpanec na vyschloně...:)

                  Njarda85 - Profil | Út 3.12.2019 17:25:20

                  Peťas >> Výplň si kartu a pak se můžeme bavit. Hezký zbytek večera 😉

                    NPeťas - Profil | Út 3.12.2019 17:20:11

                    jarda85 >> ne opravdu jsem čekal že slušně odpovíš a specifikujes co musí člověk v životě dokázat aby mohl na MRKu a kdekoliv jinde diskutovat.

                    PS: city do toho netahej

                    PS2: případně napiš Maťakovi hodnotící kritéria úspěchu aby tady nediskutovalo kde kdo na me a tvé úrovni :)

                      NPvl - Profil | Út 3.12.2019 17:10:10

                      otéčko >> Jak , to je zase diskuse ? Ona už je pět let starááááá :o§))))

                        NDědek - Profil | Út 3.12.2019 16:25:20

                        otéčko >> A kolik jsi toho zatím nadiskutoval do Út 8.3.2016 6:32:20 hodin a od té doby? :-)))

                          Njirisyky - Profil | Út 3.12.2019 15:37:10

                          Zima skoro nezačala a už .... 😂😂😂😂😂

                            Notéčko - Profil | Út 3.12.2019 14:34:40

                            To je zase diskuse k videu to by se člověk "posral" poslední dobou se na tom Mrk dá fakt číst jen bazárek

                              Njarda85 - Profil | Út 3.12.2019 14:09:53

                              Peťas >> Taky tě miluju 😘

                                NPeťas - Profil | Út 3.12.2019 13:56:18

                                jarda85 >> podle sebe soudím tebe? Ty jsi to tedy zabil :)

                                a co jsi prosim te dokázal ty že reagujes?

                                Děkuji za slušnou odpověď.

                                  Njarda85 - Profil | Út 3.12.2019 8:57:36

                                  Peťas >> Ty jsi dobrý píčus, až něco dokážeš, tak reaguj ty nulo.

                                    NDanda05 - Profil | Po 2.12.2019 23:18:39

                                    FRANK71 >> Kratěna někde tancuje???

                                      NDědek - Profil | Po 2.12.2019 22:55:53

                                      FRANK71 >> Neviděl jsem, ale to, že se ztrapňuje v další srágoře, jsem nemohl nezaznamenat. Je toho plný net, dokonce i MRK :_)))

                                        NDědek - Profil | Po 2.12.2019 22:47:41

                                        supinna >> Tak, tak :-))

                                          NFRANK71 - Profil | Po 2.12.2019 22:47:34

                                          Dědek >> teď mu závidíš jak krásně tancuje.☺☺☺

                                            Nsupinna - Profil | Po 2.12.2019 22:45:56

                                            Peťas >> Hele ,dovolím si souhlasit s Dědkem ,než s Tebou. A on (Dědek) Ti potvrdí, že se to stane jen málokdy o to větší to má váhu... :))

                                              NDědek - Profil | Po 2.12.2019 22:41:45

                                              Peťas >> Nejde o kamarádství, já se s ním osobně nikdy nesetkal. Kraťěnu tady sleduje spousta lidí, spoustu let. Natočil spoustu dobrých videí a nikdy jako frajírek na mě nepůsobil. Ty jsi jej odsoudil po shlédnutí jednoho videa a to si možná ani neviděl celé. Já osobně nejsem kaprař, ale na jeho videa se dívám radši, než na videa jiných jeho kolegů.
                                              Prostě jsi píchl do hovna, ale to se stává :-))
                                              PS : Nic si z toho nedělej, já zase nemůžu vystát vyschloně a taky s tím musím žít :-))))

                                                NPeťas - Profil | Po 2.12.2019 22:36:41

                                                supinna >> víš já nemám rád takové komentáře jako všechno pustím, vezmu podložku kdo ne není rybář (teď přeháním) a pod. Mě prostě ten kluk nesedí a evidentně jsem ocich mnohých urazil jejich kamaráda. Třeba by si míra o me nic dobrého nemyslí no a co :)

                                                  Nsupinna - Profil | Po 2.12.2019 22:31:47

                                                  Peťas >> Chtěl jse se tě zeptat,jak to s tím frajírkem myslíš,mezitím se tu vyskytlo pár zápisů. Tak jak jsi to tedy myslel?

                                                    NSlavíček - Profil | Po 2.12.2019 22:29:55

                                                    Peťas >> Známé se spolu roky je to výborný rybář a na nic nehraje.

                                                      NDědek - Profil | Po 2.12.2019 22:29:31

                                                      Peťas >> Ano, v kontextu ve kterém jsi to napsal, je to podle mého, urážka. Hrdina nejsem, tedy nemáš co konstatovat...

                                                        NPeťas - Profil | Po 2.12.2019 22:27:54

                                                        Dědek >> výhrůžky? jen konstatování vašeho hrdinství. A slovo frajírek je urážka? Jestli jo tak si to ode dneška budu pamatovat :)))

                                                          NDědek - Profil | Po 2.12.2019 22:24:35

                                                          Peťas >> urážet si začal ale ty... Mira je fajn chlap, slušný, ochotný pomoct i poradit, žádný frajírek, jak si jej nazval ty. Tak se zbytečně kroutíš. Na hrubý pytel, hrubou záplatu, se říká. Zbytečně se rozčiluješ a ještě zbytečněji píšeš vyhrůžky :-)

                                                            NPeťas - Profil | Po 2.12.2019 22:21:10

                                                            kubah >> díky hrdino do očí by jsi mi to neřekl ale s Dědkem po boku možná jo.

                                                            To je teda demokracie člověk vyjádří svůj názor a hned se mu nadává.

                                                            Aby ses vyprazdnit nemohl.

                                                              NDědek - Profil | Po 2.12.2019 22:13:18

                                                              kubah >> jj...

                                                                Nkubah - Profil | Po 2.12.2019 22:10:43

                                                                Peťas >> no a ty prosím pěkně blbec u počítače

                                                                  NPeťas - Profil | Po 2.12.2019 21:52:07

                                                                  Frajírek u vody :-/

                                                                    Nviceroy - Profil | Út 8.3.2016 6:32:20

                                                                    NAVI73 >> to ma kouukam ne ty jeho videa strasne rad taky zadna frajerina

                                                                      NNAVI73 - Profil | Po 7.3.2016 22:49:19

                                                                      Mendo08 >> myslim ze temer vse ma od sportcarp , zadej si na youtube -kaprarina Sportcarp , Mira tam ma krasny videa

                                                                        Nviceroy - Profil | Po 7.3.2016 22:38:58

                                                                        rybomaniak >> sportcarp ....ananas a fruit secret

                                                                          Nrybomaniak - Profil | Po 7.3.2016 22:37:57

                                                                          Zdravím, chtěl bych se zeptat co to bylo za znacku ty dva druhy plovek a jaký mají název ? ( ten ananas a ovoce ) Díky

                                                                            NMartin M. - Profil | Čt 7.1.2016 21:21:34

                                                                            Mendo08 >> nevim, ale treba ti zde odpovi sam.

                                                                              NMendo08 - Profil | Čt 7.1.2016 21:07:06

                                                                              Martin M. - >> Nevies nahodu co je to za dazdnik co pouziva?

                                                                                Nhulimrk - Profil | So 2.1.2016 11:15:38

                                                                                jestli to je opravdu ze svazovky za jeden den a neni to sestříhaný z týdenní rybařiny, tak klobouk dolu.

                                                                                  NSMEHLA - Profil | Pá 18.12.2015 16:29:45

                                                                                  RS >> klidne ti to muze byt jedno ... ja roky pouzivam multistrand a tohle me nadchlo tak me zajimalo co to je za snurku vic v tom nehledej

                                                                                    NSMEHLA - Profil | Pá 18.12.2015 16:27:37

                                                                                    Sherner >>diky za odpoved

                                                                                      NSherner - Profil | Čt 17.12.2015 21:41:28

                                                                                      SMEHLA >> Nevím, co používá Míra, ale svlíkačka s multistrandem uvnitř je Snake Skin od Krystonu

                                                                                        NRS - Profil | Čt 17.12.2015 20:21:24

                                                                                        SMEHLA >> a neni to jedno.... ? Myslim ze by kazdy mel jit svoji cestou a najit si to co mu vyhovuje a ne si hrat na kopirku...... protoze co nekde nekomu funguje tomu druhemu nemusi.......

                                                                                          NSMEHLA - Profil | Čt 17.12.2015 19:41:19

                                                                                          Netusite nekdo jaky typ snurky pouziva Mira v tomto videu na navazce ??? Vypada jako multistrand od Krystonu ale navic je svlikaci. nebo mozna jen spatne vidim Diky

                                                                                            NAlex dvaka - Profil | St 16.12.2015 22:51:52

                                                                                            Sturm >> je to na svazovce podle mě je to písák v [pokus o uhodnuti smazan, neprozrazuj reviry, MM]

                                                                                              NOrlicekk - Profil | St 16.12.2015 21:01:55

                                                                                              Krásné videjko,děkuji

                                                                                                NKondrakar - Profil | Ne 13.12.2015 22:05:45

                                                                                                Ahoj, krásné video i pěkný šupík se povedl. Já si tahle videa z kaprařiny shlídnu rád, i když chytám jinak, ale kamaráda to k ní inspirovalo a od jara jinak nechytá :-D

                                                                                                  NFeďák - Profil | Ne 13.12.2015 20:18:24

                                                                                                  Předchozí videa od M.K. se mi líbila víc, tohle mi přišlo takové vynucené, /jedu na ryby - musím z toho natočit video.../

                                                                                                    NKrakonos60 - Profil | So 12.12.2015 16:31:41

                                                                                                    Je opravdu dobré měnit návazec,když ryby padaj,ale je opravdu málo rybářů i když jednoho jsem znal,kteří v týhle kose budou něco vymejšlet.Já vím,nezkoušíš nechytíš,ale hodně z nás je pohodlnějších.Hodně krásných zážitků u vody vám do nového roku přeje krakonoš60.

                                                                                                      NAnýzový dědek - Profil | So 12.12.2015 16:11:25

                                                                                                      Ewa Farna >> rybářských produktů a sponzorů :-D
                                                                                                      Nevím co na těch kopálistech viděj Načeradec!.... :-D
                                                                                                      Drogy , to může být i heřmánek ... :-)

                                                                                                        NEwa Farna - Profil | So 12.12.2015 15:34:33

                                                                                                        Anýzový dědek >> fotbal ano drogy ne ;-)

                                                                                                          NAnýzový dědek - Profil | So 12.12.2015 9:43:58

                                                                                                          Krakonos60 >> To byla jen odbočka, ale k tématu, protože se tu objevují názory, že na ostatních videích na Mrku je vidět propagace určitých produktů a sponzorů. Martin se ozval, tak jsem mu odpověděl.

                                                                                                            NVodní Sedlák - Profil | So 12.12.2015 9:26:27

                                                                                                            Děkuji Míro! Tvůj přístup ke kaprařině je následováníhodný a vidím ho stejně!

                                                                                                              Nprotoss - Profil | So 12.12.2015 9:00:36

                                                                                                              Parádní video. Tahle rybařina v zimě, blátě,..... má něco do sebe :-). Osobně bych po druhém upadnutí ryby zvolil jiný návazec. Delší nebo kratší délku od spodní hrany háčku k boilies. V tomhle případě spíš kratší, když to bralo opatrně. Ale někdy je to přesně naopak :-). Prostě to vyzkoušet. Na druhém místě bych změnil typ háčku za longshank. No, po boji je každý generál. Určitě bych stejný návazec nehodil potřetí.

                                                                                                                NFrenčis - Profil | Pá 11.12.2015 19:45:21

                                                                                                                Opět parádní video a především vše od srdce řečeno. Děkuji a Petru zdar.

                                                                                                                  NKrakonos60 - Profil | Pá 11.12.2015 16:11:53

                                                                                                                  Vzkaz pro Anýzového dědka.Nech toho Martina,prosímtě na pokoji,a mluv radši k věci.Myslím tím o rybách,a ne o reklamách,co koho je chleba atd.

                                                                                                                    NAnýzový dědek - Profil | Pá 11.12.2015 14:25:19

                                                                                                                    Martin M. >> Asi jo. Ty do toho vidíš líp- je to tvůj denní chléb... :-))

                                                                                                                      NMartin M. - Profil | Pá 11.12.2015 14:06:40

                                                                                                                      Anýzový dědek >> pises to na mne moc slozite ;-) Ve hre jsou 4 strany - filmar, redakce, inzerenti a divaci. Aby redakce dostavala penize od inzerentu, musi vytvorit zabavu divakum a jednou z moznosti je nakoupit nebo vytvorit pro ne filmy. Film s inzereci nemusi byt nijak propojeny, a presto to muze cele fungovat.

                                                                                                                        NAnýzový dědek - Profil | Pá 11.12.2015 13:31:22

                                                                                                                        Martin M. >> Jo, v pohodě, vždyť píšu, že záleží na smlouvě, kterou spolu strany uzavřely a jak je to tam formulováno.(Pokud bylo formulováno, že se to zaplatí z reklam zde na Mrku, tak je to v pořádku a netřeba ještě dávat vyloženě ty reklamy do toho videa).

                                                                                                                          NMartin M. - Profil | Čt 10.12.2015 22:20:44

                                                                                                                          Anýzový dědek >> nerozumime si - ty reklamy, z kterych je to zaplaceno, jsou tady vsude kolem na MRKu, nejsou primo ve filmu.

                                                                                                                            NAnýzový dědek - Profil | Čt 10.12.2015 17:46:00

                                                                                                                            Martin M. >> tak potom vyloženě záleží na smlouvě mezi sponzory a realizačním týmem. Nikde není řečeno (do smlouvy nevidím), že protagonista musí být oblepen reklamními nápisy sponzorů nebo jasně říct , že chytá na *** boulis.atd.
                                                                                                                            To je přeci interní záležitost. a chápu, že u některých videí je to prostě smluvně dáno, že tam ty reklamy budou vidět a slyšet.

                                                                                                                              NMartin M. - Profil | Čt 10.12.2015 17:36:43

                                                                                                                              Anýzový dědek >> i tento film vznikl z prijmu z reklam.

                                                                                                                                NAnýzový dědek - Profil | Čt 10.12.2015 9:26:20

                                                                                                                                agig >> On je rozdíl totiž při natáčení amatérského videa jednou či dvěma osobami a natáčením profi videa cekým štábem s kameramany a profi technikou.
                                                                                                                                U těch profi videí není nic zadarmo, takže pokud se nějak dohodnou, tak ty různá loga a a upoutávky na firemní výrobky jsou zcela v normě.
                                                                                                                                Chápu, že to diváky většinou otravuje, ale kde dneska není reklama....:-)

                                                                                                                                  Nagig - Profil | Čt 10.12.2015 8:50:24

                                                                                                                                  Ewa Farna >> Ahoj nikdo tě nenutí kupovat kila boilie jsou různá videa Těšínský. Krása. Nikl. a spousta jiných i zahraničních výrobců co ti nenápadně naznačují při natáčení videí po spoustě nachytaných kaprů jaká montáž dobře funguje to mi nevadí to beru ale samozřejmě i boilie na které to údajně nachytali a cena je vždy omračující ale asi by to udělal každý kdo firmu vlastní nebo pro někoho chytá reklama je mocný nástroj a vše je na tom postavený záleží jak se nechá člověk zblbnout ;-) ale tím to směrem jsem nechtěl diskuzi vést jen jsem pochválil že reklama neproběhla a že video je reálné tak jak opravdu to na rybách chodí to mi sedí vadí mi videa kde tahaj kapra za kaprem a pak ukazují zázračné kuličky které tomu jsou na vině ;-) tak to je asi tak vše a už se k tomu nebudu vracet ;-)

                                                                                                                                    NJiří Šindelář - Profil | St 9.12.2015 22:31:20

                                                                                                                                    agig >> tak dej příklad s odkazem, já takové ještě neviděl

                                                                                                                                      NEwa Farna - Profil | St 9.12.2015 21:39:06

                                                                                                                                      agig >> jen takovej dotaz, kde jsou k videni ty videa kde vymejvaj mozky a nutej kila kouli. Delate jak kdyby co video, to reklama a nic jinyho. Me to pripada jak nejaka nova manie, nebo snad fobie. Ale tak sem nam to kaprolapani zas nekam posunulo ;-)

                                                                                                                                        Nagig - Profil | St 9.12.2015 21:08:40

                                                                                                                                        neutral >> Pochybuji že to někomu chybí ;-)

                                                                                                                                          N32felix - Profil | St 9.12.2015 21:08:19

                                                                                                                                          Ahoj, předem díky za moc pěkné video s Tvým naprosto skvělým komentářem. Moc se mi to líbí. Navíc musím smeknout, protože tento revír, i když na něm nechytám, znám a od kamarádů, kteří zde chytají vím, jak je těžké zde v této pozdní době chytit vůbec nějakou rybu. Zase jsi ukázal, že jsi "Pan rybář". Takže někdy zase něco podobného natoč a přesto, že se tomuto způsobu lovu nevěnuji, rád se podívám. V novém roce Ti přeji hodně osobních úspěchů a mnoho krásných úlovků.

                                                                                                                                            Nneutral - Profil | St 9.12.2015 20:35:15

                                                                                                                                            Jen to tady moc neopěvujte,nebo se toho chytnou i ostatní firmy a 90% čumících trdel bude fňukat,že je video nekompletní...

                                                                                                                                              Ndraveček - Profil | St 9.12.2015 20:22:32

                                                                                                                                              agig >> tak to s tebou naprosto souhlasim!

                                                                                                                                                Nagig - Profil | St 9.12.2015 20:12:09

                                                                                                                                                draveček >> Ahoj nesnáším vymývání mozků když se tě nějaký výrobce snaží přesvědčit že když si nekoupíš 1 kg boilie minimálně za 450 kč tak nic nechytíš to fakt nemusím ;-)

                                                                                                                                                  Ndraveček - Profil | St 9.12.2015 20:05:37

                                                                                                                                                  agig >> ahoj,s tou reklamou me to taky prekvapilo,ani zminka.