Lexikon boilies komponentů

Zdravím, k založení této diskuze mě inspirovaly množící se vášnivé debaty o cenách českých výrobců a dovozců těchto nástrah versus ceny v zahraničí.
Jde mi o sestavení a průběžné update dat komponentů pro sestavování a následnou domácí výrobu boilies a jejich cen. Vkládejte prosím odkazy na eshopy i adresy kamenných obchodů, i nerybářsky zaměřené ( asijské, orientální potraviny apod.), na vše použitelné do směsi, aminokomplexů, dipů, jako atraktory atd.
Očekávám osobni zkušenost, případně návrh na sortiment, který hodláte v nejbližší době testnout a jste přesvědčeni pro jeho použití. Též prosím o slušnou formu vyjadřování se a k tématu.
Nejde nám o žádné virtuální útoky na rybářské obchody, eshopy ani jiné prodejce v ČR, chceme jen ušetřit čas a peníze nás všech.....
110 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NFilla - Profil | Ne 4.1.2026 16:29:59

roman >> jako by se stalo, Romane. No nic, máš SZ 😜

    Nroman - Profil | Ne 4.1.2026 16:23:18

    Filla >> aha, je to možný, ale to muselo být dávno, fakt si nevzpomínám, tak mě to budiž odpuštěno ,.....

      NFilla - Profil | Ne 4.1.2026 15:56:48

      roman >> Psal jsem Ti kdysi sz skrz parmy.. nevzpomenu na jeké téma, ale zmiňoval jsi úlovky velkých parem někde na JM, možná na úrovni obory?

        NFilla - Profil | Ne 4.1.2026 15:55:51

        Jamessonn >> měl jsem napsat extrudovaná / tepelně upravená, ta pojí

          NJamessonn - Profil | Ne 4.1.2026 14:20:29

          Filla >> sójová mouka nepojí vůbec, ale jinak souhlas😉

            Nroman - Profil | Ne 4.1.2026 14:12:15

            Filla >> já o ničem nevím......

              NFilla - Profil | Ne 4.1.2026 13:57:31

              roman >> aaha, kurwa... Ale Sv. Petr snahu snad zmerčil a pošle tu velkou parmu, když Ty ses na mě v SZ tehdy vysral 😂😉

                Nroman - Profil | Ne 4.1.2026 13:47:52

                Filla >> za osm let na to už určitě přišel 😇

                  NFilla - Profil | Ne 4.1.2026 13:37:18

                  ufo 48 >> pšeničný gluten líp pojí. Jestli chceš dát kuku gluten kvůli lepší ceně, mysli pak v receptu na další pojivové složky (sojová mouka, semolina, pšen. klíčky). Kdybys dal víc vajec nebo mléčné bílkoviny, zase se to o dost prodraží.. takže bych nevymýšlel a zůstal u starýho dobrýho lepku.

                    Nsidneyv - Profil | Pá 2.1.2026 7:32:15

                    .

                      Nufo 48 - Profil | Ne 24.6.2018 17:13:05

                      oživení diskuze!!! používáte někdo na výrobu koulí mimo pšeničného glutenu i gluten kukuřičný a který je lepší???

                        NČapaCarp - Profil | Út 24.2.2015 22:03:34

                        Jakou používáte rybí moučku do studené vody na první chytaní?

                          NSupina-Petr - Profil | Čt 19.2.2015 10:44:20

                          PYTLAKS >> Jj.dřív jsem to dával,teď občas dávám mleté hovězí nebo vepřové játra do směsy a makaj parádně....

                            NPYTLAKS - Profil | Čt 19.2.2015 10:30:32

                            Supina-Petr >> majů tam aj z tresčích,jinak si kup plechovku trsčích jater,ty můžeš sněst a olej ti zůstane:-)zabiješ dvě můchy jednů ránu:-)

                              NSupina-Petr - Profil | Čt 19.2.2015 10:19:42

                              PYTLAKS >> No ten mám taky za podobnou cenu,ale od jinud.Já myslel ten olej z tresčích jater a ani jsem si nevšiml,že ho mají v Hulíně taky.....

                                NPYTLAKS - Profil | Čt 19.2.2015 9:05:23

                                karloson >> tak,tak:-)

                                  Nkarloson - Profil | Čt 19.2.2015 8:57:11

                                  PYTLAKS >> Bude, neboj :-) Měl jsem ho venku.. včera ráno minus 2 a je to oukej.. Víš ale, jak jsi psal, kdo si počká, ten se dočká

                                    Nsmike - Profil | Čt 19.2.2015 7:47:10

                                    Supina-Petr >> ten z hulína je naprosto v pohodě.a navíc můžu porovnat s tím, co je dražší jak JD.

                                      NPYTLAKS - Profil | Čt 19.2.2015 7:20:48

                                      Cloud >> pro nás ještě levněji,teda pokud bude:-)

                                        NCloud - Profil | St 18.2.2015 23:40:00

                                        PYTLAKS >> Mně to zajímá taky? :-)

                                          NKUKI 16 - Profil | St 18.2.2015 21:47:19

                                          Rashid 28.93 - >> X rokov používam slnečnicový olej. Na10 kg suchej zmesi davam pol litra. Niekedy aj o trochu viac. v zime pri teplote vody okolo 2 stupne je všetko o.k. ešte aj mastne škvrny plavaju po hladine. Nejaky lososak vobec neriešim. Maju to chlapci trochu predražene.

                                            NSupina-Petr - Profil | St 18.2.2015 20:47:52

                                            PYTLAKS >> Kde mají litr za 100 kč- to bych bral

                                              NPYTLAKS - Profil | St 18.2.2015 18:57:55

                                              Supina-Petr >> i tak,litr stojí stovku

                                                NSupina-Petr - Profil | St 18.2.2015 17:08:10

                                                PYTLAKS >> No není to málo,ale na kilo suché směsy dávám 30 ml......

                                                  NPYTLAKS - Profil | St 18.2.2015 14:46:32

                                                  Supina-Petr >> to je v pořádku,chtěl bych být bill cottam nebo jak se jmenuje:-)za esence budiž,ale za olej?

                                                    NSupina-Petr - Profil | St 18.2.2015 11:38:02

                                                    PYTLAKS >> http://www.jetfish.eu/cz/nutrabaits/oleje/51e783e0e​864b-cod-liver-oil---500ml
                                                    Já mám tento,používám ho léta (podzim-jaro),když teplota vody klesne pod 10 "C

                                                      NMrvan - Profil | St 18.2.2015 9:04:47

                                                      Palica_von_zvreca >> Jakejkoliv,kterej netuhne.Klidně z nákupáku/řepkovej,slunečnicovej atd./Dej ho na noc do lednice a když ti nestuhne,tak ho tam klidně nalej.

                                                        Nsmike - Profil | St 18.2.2015 5:16:02

                                                        Pul litru lososaku za 300 woci:-) twl, to je stejne drahe jak jack daniels...

                                                          NPYTLAKS - Profil | St 18.2.2015 1:53:20

                                                          Supina-Petr >> ale ta cena?

                                                            NPalica_von_zvreca - Profil | Út 17.2.2015 21:57:23

                                                            Supina-Petr >> jo, o tom jsem taky hodně slyšel....

                                                              NSupina-Petr - Profil | Út 17.2.2015 21:50:41

                                                              Palica_von_zvreca >> Do koulí do studené vody používám Cod Liver Oil(olej z tresčích jater) od Nutrabaits -ten taky netuhne

                                                                Nmikos12 - Profil | Út 17.2.2015 21:25:34

                                                                karloson >> No neber to za ty prachy.

                                                                  Nkarloson - Profil | Út 17.2.2015 20:55:10

                                                                  Palica_von_zvreca >> Tady to máš i napsaný, je to lososák a dokonce mu můžeš za tu cenu říkat niklosák :-)
                                                                  http://www.as-fish.cz/6749,cz_nikl-cisty-lososovy-o​lej-500ml.html

                                                                    NPalica_von_zvreca - Profil | Út 17.2.2015 20:47:39

                                                                    karloson >> no vidíš to, já právě myslel, že jo :-)

                                                                      Nkarloson - Profil | Út 17.2.2015 20:46:28

                                                                      Palica_von_zvreca >> No ten právě ve studené vodě netuhne. Ale třeba se dozvím taky něco zajímavýho

                                                                        NPalica_von_zvreca - Profil | Út 17.2.2015 20:45:11

                                                                        karloson >> ten se blbě rozpouští ne?

                                                                          Nkarloson - Profil | Út 17.2.2015 20:41:18

                                                                          Palica_von_zvreca >> Ahoj. Jedině lososový :-)

                                                                            NPalica_von_zvreca - Profil | Út 17.2.2015 20:20:37

                                                                            používáte někdo nějaký olej do chladnější vody? jakej?

                                                                              NPYTLAKS - Profil | Po 2.2.2015 9:47:22

                                                                              Slavíček >> používám ho hodně,a je dobrý ten muškát:-)

                                                                                NCloud - Profil | So 24.1.2015 10:22:05

                                                                                Luger46 >> kmín je další složka v některém z kari.

                                                                                  NLuger46 - Profil | Pá 23.1.2015 23:46:50

                                                                                  co říkáte na drcený kmín? může to znít úsměvně ale mě voní :)

                                                                                    NSlavíček - Profil | Pá 23.1.2015 23:30:21

                                                                                    Cloud >> je i es olej muskat ale osobne jsem ho nezkousel ale prej je dobry

                                                                                      NCloud - Profil | Pá 23.1.2015 23:27:41

                                                                                      Slavíček >> Určitě máš pravdu!
                                                                                      Já to pokrmu dávám hlavně kvůli tomu oříšku!

                                                                                        NSlavíček - Profil | Pá 23.1.2015 23:24:08

                                                                                        Cloud >> dava se tam i chilli moznosti je hodne muze si to clovek upravit podle sebe

                                                                                          NLuger46 - Profil | Pá 23.1.2015 23:19:42

                                                                                          Slavíček >> nechci do koulí dávat žádnou esenci tak jdu cestou koření a tekuté potravy, směs bude už hotová a nechci ji rozhodit už jinými moučkami.

                                                                                            NCloud - Profil | Pá 23.1.2015 23:17:56

                                                                                            Slavíček >> Já tam mám nejraději ten muškát,bez toho si to neumí představit,a na barvu tu kukurmu :-)
                                                                                            Je tam v Kari toho moc!

                                                                                              NSlavíček - Profil | Pá 23.1.2015 23:15:18

                                                                                              Luger46 >> fungovat to bude jak jsem napsal vetsinou zakladem je kurkuma a pak se to lisi. Druhu je vic staci se podivat v krame kazdy vyrobce ma trosku jine slozeni

                                                                                                NLuger46 - Profil | Pá 23.1.2015 23:11:16

                                                                                                Slavíček >> Maso Masala :) paprika, česnek, bílý pepř, s přídavkem E621 zvýraznovač chuti, sůl 16%.

                                                                                                  NSlavíček - Profil | Pá 23.1.2015 23:08:04

                                                                                                  Cloud >> To mas pravdu nejspis nektere koreni zapomnel napsat zakladem kary je koreni kurkuma muze obsahovat i skorici muskatovy orech moznosti je hodne . Jinak indove neznaji oznaceni koreni kary tak se oznacuje rovnou hotovy pokrm slozeni se meni podle oblasti ,Vzal jsem to podle nazvu masala coz je mene zname oznaceni pro kary

                                                                                                    NCloud - Profil | Pá 23.1.2015 22:51:36

                                                                                                    Slavíček >> Tohle ale není nijak moc blízké Kari !!
                                                                                                    Ale na ryby to fungovat určitě bude taky dobře!!!!

                                                                                                      NSlavíček - Profil | Pá 23.1.2015 11:11:16

                                                                                                      Luger46 >> Klidně to použij kary funguje .

                                                                                                        NLuger46 - Profil | Pá 23.1.2015 9:31:53

                                                                                                        Slavíček >> nejde mi o ten gluamát ale o to koření a ten glutamát je v tom, chutnal sem to a skoro není cítit jak v jiných kuchynských směsí. Podle toho co jsem se dočetl ho neucítíš čichem, jen to zvýraznuje chut.

                                                                                                          NSlavíček - Profil | Pá 23.1.2015 6:17:11

                                                                                                          Luger46 >> Vadit to nebude dávají ho i někteří výrobci . Osobně co to obsahuje nedávám pak všechno chutná stejně když to dobře postavíš je tahle přísada zbytečná

                                                                                                            NPvl - Profil | Pá 23.1.2015 5:58:34

                                                                                                            Luger46 >> Glutamát -zvýrazňovač chuti ---možná to víš

                                                                                                              NBiker - Profil | Čt 22.1.2015 23:50:36

                                                                                                              Luger46 >> Jak psal Slavicek je to glutaman http://www.zdravapotravina.cz/seznam-ecek/E621 nicemu tam nevadi :-)

                                                                                                                NLuger46 - Profil | Čt 22.1.2015 21:58:20

                                                                                                                Slavíček >> a vadí to do směsi?

                                                                                                                  NSlavíček - Profil | Čt 22.1.2015 21:46:27

                                                                                                                  Luger46 >> Je to jiné označení pro směs kary to éčko bude nejspíš glutamát

                                                                                                                    NLuger46 - Profil | Čt 22.1.2015 21:31:37

                                                                                                                    Ahoj. Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s kořením Meat Masala (paprika,česnek, bílý pepř)?
                                                                                                                    Je tam ještě E621 zvýraznovač chuti a nevím jestli tohle éčko něco ve směsi nepokazí?

                                                                                                                      NPYTLAKS - Profil | Čt 22.1.2015 19:54:31

                                                                                                                      cabi >> tak to je dobré zjištění:-))

                                                                                                                        Ncabi - Profil | Čt 22.1.2015 19:24:41

                                                                                                                        PYTLAKS >> já používám spíše více tekuté potravy než esence a myslím že nutričně mám směs docela vyváženou, samozřejmě je to o zdokonalování a neustálém vymýšlení. Většina mích receptů nefungovala až minulí rok jsem začal mět konečně úspěchy.

                                                                                                                          NSlavíček - Profil | Čt 22.1.2015 16:03:39

                                                                                                                          F.Jack >> Byla z lotyšska hrubá hodně kostí . Už mám objednanou z jiného zdroje .