Diskuse k článku: Obyčejní rybáři

Diskuse k článku „Obyčejní“ rybáři

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 1.8.2014
107 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NBéza1 - Profil | Út 13.9.2016 14:07:05

Dlouho jsem tento článek hledal,ale po delší době opět našel a rád znovu pročetl.Mě se prostě líbí.

    Nlukin 2 - Profil | Čt 14.4.2016 2:13:52

    Mam pocit, ze ten clanek je o me .....

      Nhraji - Profil | St 6.8.2014 8:25:15

      Není na světě člověk ten, který by se zavděčil lidem všem.
      O tom je psaní. Někomu se nelíbí, někomu se líbí.
      Mně se líbí.

        NBečetka - Profil | St 6.8.2014 8:02:02

        Stanďour >> mne se libi, ale konecne jsi napsal normalni reakci v tejhle od zacatku debil.ni diskusi :-)

          NStanďour - Profil | Út 5.8.2014 23:53:40

          Mně se článek nelíbí.

            Nlapp - Profil | Út 5.8.2014 14:48:19

            Nejdřív jsem si přečetl článek. Pak diskuzi. Pak znova článek. Co napsat? Článek je takové zvláštní pozvdechnutí nad tím, že existují rybáři, kteří chodí potichu okolo vody, vaří doma kolínka, nenechávají po sobě bordel a cejnky nehážou zpět do vody s rozběhem. A že takových ubývá. To je asi fakt. Nebudu se tady chvástat tím, jak chytám já. Ani nebudu rozebírat to, jestli autor jezdí na rybářské závody, či dělá reklamu produktům nějaké firmy, která věci na rybařinu vyrábí. Autora, ani jeho činnosti a zásluhy nijak zvlášť neznám. Článek se mi docela líbil, ale vnímám ho tak trochu jako takový marný povzdech, který nenabízí altermativy, řešení, souvislosti. Je pouze povzdechem nad realitou. A co dál?

              NMrknato - Profil | Út 5.8.2014 8:24:24

              rapalla >> Jako občan chodíš k volbám, nebo to je tak zařízené, aby každý měl vliv na to, co se děje se státním rozpočtem. Bohužel u svazu to končí u MO. Dál to člen nemá možnost ovlivnit ani náhodou..... Pak zbývají možnosti, které dávají stanovy a i diskuse.....

                Nxvasikp - Profil | Po 4.8.2014 19:28:47

                A hele...článek o mě :-) dávám za 1 a hvězdičku posílám tady * :-)

                  Ntuzemak - Profil | Po 4.8.2014 19:25:50

                  computerfish >> a tvůj příspěvek je OK.-))))

                    Ncomputerfish - Profil | Po 4.8.2014 19:24:02

                    tuzemak >>Máš v tvém příspěvku zmatek. Nezjistitelné přece nemůžeš zjistit. Tudíž nemůžeš posuzovat prospěšnost a užitečnost.

                      NOvarek - Profil | Po 4.8.2014 19:18:37

                      Zdravím, prosím Vás chtěl bych poradit, co si mám představit pod pojmem "lavice"?

                        Nrapalla - Profil | Po 4.8.2014 19:05:15

                        Pro ty co nevědí. Můj příspěvek byl reakcí na Mrknato Po 4.8.2014 18:13:11, což je příspěvek hned pode mnou.

                          Ntuzemak - Profil | Po 4.8.2014 18:59:21

                          computerfish >> zjistit nezjistitelný je užitečnější a prospěšnější?

                            Ncomputerfish - Profil | Po 4.8.2014 18:55:52

                            rapalla >> Přemýšlet tě přece nikdo nenutí. Ale bylo by dobré, co se s penězi děje, alespoň si přečíst. Kdyby ta možnost byla. Je to užitečnější a prospěšnější náplň činnosti. Stačí ušetřit půl hodiny, třeba na úkor kvákáni na MRKu.

                              NAdas14 - Profil | Po 4.8.2014 18:53:56

                              Toto je velký téma. Někoho baví kaprařina, jiné zase vláčet na řekách nebo prostě sedět u feederového putu nebo splávku a chytat bílé ryby :) Nemůžeme odsuzovat jiný za to že je nebaví chytat bílé ryby nebo malé kapříky.

                                Nrapalla - Profil | Po 4.8.2014 18:42:01

                                Kdybych jako obyčejný rybář přemýšlel co se děje s cca 1/2 miliardou, kterou zaplatíme svazu, byl by ze mne za chvilku skutečnej blázen. Je to jako bych coby obyčejnej občan, přemýšlel co se děje s cca 600 miliardami co zaplatíme na daních. Pokud nebudu přemýšlet jak se mezi tu šlechtu dostat a trošku z toho urvat pro sebe, je to naprosto promarněnej čas. Znám příjemnější věci na přemýšlení.

                                  NMrknato - Profil | Po 4.8.2014 18:13:11

                                  knik-licht >> Jen skutečnému bláznu může být jedno, co se děje s cca 1/2 miliardou korun, kterou rybáři zaplatí svazu, za svoji zábavu.....? "Obyčejný rybář" o tom alespoň přemýšlí.

                                    Nknik-licht - Profil | Po 4.8.2014 17:57:22

                                    Kašleme na to! Proč si lámat hlavu nad tím jestli jsem obyčejný rybář ? nebo nejsem ? To je fuk. Každý chytá ryby jaké ho zajímají a baví. Lovným způsobem jaký mu jde nejlépe. Jsme prostě rybáři. Chodíme v zeleném. Z batohu nám trčí proutky. ... a říkají o nás tiší blázni. Tak tiší snad jo. Ale proč bych měl být dopr* za blázna??? Tak jedině manželce :)

                                      NDr. Greenthumb - Profil | Po 4.8.2014 17:43:54

                                      GUTTY >> díky!!!

                                        NGUTTY - Profil | Po 4.8.2014 17:36:36

                                        Dr. Greenthumb >> Tak,tak synovče.Ale neboj,jednou budeš taky dobrý!A jak budeš hodný,tak ti dám i korkový splávek z vína!!

                                          NMrknato - Profil | Po 4.8.2014 17:08:26

                                          nofish >> S jinými thématy nemám problém, resp. buď je nelze ovlivnit a změnit, nebo to jsou interní záležitosti, které dokážu vyřešit sám. Jsem tedy velmi spokojený svazorybář...)))) No a diskutuji o tom, co je v možnostech a povinnostech uživatele, pokud to i on bude vidět podobně. .... Nevidí..... To je opravdu k zamyšlení.

                                            NVimbaVimba - Profil | Po 4.8.2014 14:48:17

                                            Čtu články i diskuse na tato témata, neboť chci vědět, kam patřím nebo kam bych chtěla směřovat. Aktuální vnímaní sebe samé je takové, že jsem úplně obyčejná rybářka, která začala letos chytat. Došla do rybářských potřeb a koupila si matchový prut, protože jsem chtěla chytat na splávek. A protože jsem chytala opravdu hodně malých ryb a při každé chycené rybce jsem byla konfrontována pocitem, že rybu zraňuji, přemýšlela jsem, jak tyto malé ryby (a jejich počet) eliminovat a koupila si feeder. Pravda je také taková, že mi přestali na matchku brát kapříci a přeci jenom bych ráda nějakého na prutu měla a také jsem si říkala, že si u feederu lépe vychutnám klid a pohodu u vody (což byl velký omyl:-)). K vodě chodím oblékaná tradičně (tj. v zeleném). Krmení si umím namíchat, ale z časových důvodů a omezených kapacit skladování je pro mě přeci jenom výhodnější krmení koupit. Když chytnu dvě ryby a z toho je jedna výrazně větší, mám radost z té větší a pořád se těším na kapra. A přesto se stále považuji za úplně obyčejnou rybářku. Tak jak je to s tou obyčejností?

                                              Nseawolf - Profil | Po 4.8.2014 14:29:32

                                              moc hezky napsané.....

                                                Nkakr - Profil | Po 4.8.2014 14:26:36

                                                nofish >>
                                                Don Quijote De La Mancha též bojoval s větrnými mlýny (viděl v nich obry) a boj nevzdával:-)))

                                                  Nnofish - Profil | Po 4.8.2014 14:18:36

                                                  Mrknato >> Tohle není o diskuzi, tohle je o tom, že jsem snad nikdy neviděl, že bys psal a jiné téma. Není to trošku k zamyšlení?...

                                                    NRudikopulos - Profil | Po 4.8.2014 12:35:35

                                                    Pane Tychler, rád čtu Váš každý článek. Tento je prostě skvělý, protože napsané závěry platí pro jakoukoliv oblast. Nejen rybařinu. Děkuji a jen tak dál.

                                                      Ncomputerfish - Profil | Ne 3.8.2014 23:10:54

                                                      tym >> Nemusí být tím, o čem píšeš. Jen mě překvapilo, že píšeš o něčem co nejsi, i když by jsi mohl snáze napsat článek o tom co jsi. Mně by se líbil, kdyby článek o tom co je napsal kdo jím skutečně je. Jen klidně piš, rád si tvoje články počtu. I o tom, co nejsi a těším se, že napíšeš článek i o tom, co jsi.

                                                        NMrknato - Profil | Ne 3.8.2014 22:39:32

                                                        rikox >> Není rozhodující jak se kdo cítí, jak chytá a kam se řadí, ale jak rybařina vypadá, kdo ji mění a kdo ji k tomuto stavu dovedl. Těžko budou poslední mohykáni z "kmene" obyčejných rybářů lovil karásky, plotičky a okouny, když v malých tocích již téměř nejsou. Těžko chtít aby se něco zlepšilo, vrátilo, když to krom sladkých řečí nikoho ve skutečnosti nezajímá.

                                                          NMrknato - Profil | Ne 3.8.2014 22:18:55

                                                          nofish >> Kolego, ty mý kecy se týkají "obyčejných rybářů a rybařiny", vč. důvodů, proč jich ubývá. Ne že by jich muselo přibývat, ale proč přibývá v rybařině balastu, který dělá z rybařiny a rybářů ty "neobyčejné".... ?
                                                          Když vezmeš svoji averzi na uzdu, tak zjistíš, že o BP, soukromácích, CaR, K70 tu hovořili jako předřečníci sladkých příspěvků, jiní...... Ano, většinou tomu dávám fazonu, ale není asi mou chybou, že někteří nedokáží akceptovat jiný názor, nebo o něm diskutovat.

                                                            NRytíř - Profil | Ne 3.8.2014 22:16:17

                                                            fotojakes >> :-)))))))))

                                                              Nrikox - Profil | Ne 3.8.2014 22:01:40

                                                              Mrknato >> Myslím že moderní rybář nejsem ani trochu ať už výbavou, návnadama, nástrahama nebo čímkoliv jiným. Ono se dle mně spíše těžko hodnotí kdejakej mladej 20 - 30 letej rybář starým pardálem co mu táhne na 60 a má toho hodně za sebou a zkusil snad všechno co rybařina nabízí, ale až mně bude 50 a víc tak budu na mladé co rádi chytají po staru také koukat jinak nežli by si sami oni přáli :(

                                                                NKruan - Profil | Ne 3.8.2014 21:40:05

                                                                Jee. Clanek o me :) Taky jsem ochoten nachodit i nekolik km a prodirat se rostim a koprivama abych lapnul i malou rybku a memusel koukat na protejsi breh, kde sedi nejaky masar a nebo cuchal smrad od opodal sediciho kaprare-nikotina. Moc pekny clanek :)

                                                                  Ntym - Profil | Ne 3.8.2014 21:22:41

                                                                  computerfish >>
                                                                  Dost hloupá otázka. Nebo že by každý, kdo o něčem,nebo někom napsal, tím musel také být?

                                                                    Nkošum - Profil | Ne 3.8.2014 21:19:13

                                                                    pěkné počteníčko:-))

                                                                      Nfotojakes - Profil | Ne 3.8.2014 21:16:51

                                                                      Rytíř >> jen se špatně nahazuje:-)

                                                                        Ntomato - Profil | Ne 3.8.2014 21:10:42

                                                                        Prekrasne napisane....

                                                                          NDr. Greenthumb - Profil | Ne 3.8.2014 19:10:20

                                                                          Tento článek přesně vystihuje mého strýce. Dodnes chytá na splávek s korkového špuntu od vína. A chodí na své místa už pomalu 37let a dokonale zná svůj revír. Celkem slušně mi někdy dává hodně na prdel.:-) co? Strýcu.

                                                                            NRytíř - Profil | Ne 3.8.2014 18:18:53

                                                                            fotojakes >> pěkný krmítko:-))

                                                                              Nsplavek - Profil | Ne 3.8.2014 18:18:47

                                                                              Sakra chlapi, tak nevím. Když jsem přelouskal poslední příspěvky, mám těžké dilema. Jestli jsem obyčejný rybář, nebo moderní, nebo nijaký, či takový makový. Zrovna dnes dopoledne jsem chytal na skrze moderní vymoženost plavačkovou děličku a chytal jsem samý pěkný cejny, plotice a cejnky. Krmení jsem měl komerční+ kroupy+červy+ halibut peletky, ale radost byla nespoutaná, čistá a nekomerční. Dokonce mi nevadilo, že mě upláchla opravdu velká ryba, která za to vzala a vytáhla mi gumu až za zatáčku. Holt nevím, ale rybařím rád.

                                                                                Nbaron501 - Profil | Ne 3.8.2014 18:07:56

                                                                                Mrknato >> Umě si šlápnul uplně vedle. Já už se nikam zařazovat nehodlám. zato ty si se sám zařadil mezi hulváty

                                                                                  NMiki - Profil | Ne 3.8.2014 17:49:33

                                                                                  Jeden z nejlepších článků, co jsem kdy od pana Tychlera četl. Víc není třeba dodávat.

                                                                                    Nnofish - Profil | Ne 3.8.2014 17:07:04

                                                                                    Mrknato >> Ty ty tvoje kecy dokážeš napasovat fakt na všechno co? :-D

                                                                                      NUnkas - Profil | Ne 3.8.2014 17:05:37

                                                                                      Mrknato >> Ahoj, nebudu diskutovat s takovým mistrem demagogie, jaký jsi ty. Nemám na tebe žaludek. Jenom k těm životním zkušenostem. Jsem o rok starší jako ty, takže taky si něco pamatuju. Ano, já jsem demokrat, ta jako jediná funguje, ovšem pouze v zemích, kde se lidé nechovají jako hovada. Třeba v Rakousku, abych nechodil moc daleko. Za amnestii může Klaus a ne demokracie. Já jsem ho nevolil. Měj se dobře.

                                                                                        NMrknato - Profil | Ne 3.8.2014 16:43:00

                                                                                        Unkas >> Chtělo by to v tvém případě víc životních zkušeností, aby jsi nežvanil tendenční hovadiny jako jsem slýchával např. od p. Němcové.......

                                                                                        Kdo je dnes "rovnej" chlap? Ten kdo dodržuje zákon a vyhlášku, nebo ten, kdo dodržuje BP, které mění zákon, nebo ten, kdo si ve společné rybařině buduje své soukromáky, nebo závodí, či podniká na společném?

                                                                                        A k těm mrtvejm na hranicích. Daleko víc mrtvejch mají na svědomí poslední presidentské milosti, demograte....

                                                                                          NUnkas - Profil | Ne 3.8.2014 16:27:00

                                                                                          Často slýchám, že za to či ono může doba. Ano, naši rodiče a prarodiče se museli vypořádat a hlavně přežít různé totalitní režimy. Na ten poslední se dokonce vzpomíná, jako na přátelský. Tak, když někomu nevadí ti mrtví na hranicích a umučení v kriminálech je asi trochu nenormální. Tak nenormální, jako byl minulý režim. U vody jsme měli všichni stejné pruty a navijáky, ale proč asi. Já sám patřím podle pana Tychlera mezi ty obyčejné rybáře, ale nikdy by mě nenapadlo někomu vyčítat cajk za desetitisíce nebo dokonce způsob lovu, pokud je v souladu s BP. Doba za nic nemůže, za všechno můžou lidé. Kdo je slušnej a rovnej chlap, toho nemůže ovlivnit žádná doba, ale pouze jeho vlastní čisté svědomí.

                                                                                            NMrknato - Profil | Ne 3.8.2014 16:15:58

                                                                                            Bacha >> Ano, i tak se to dá vysvětlit. A je komické jak mnozí, kteří se furt někam chtějí zařazovat, se i přes své ideály (K70, lov 24, CaR, RMV, sportovci, propagátoří CS rybolovu) chtějí řadit mezi obyčejné, nebo normální rybáře.......

                                                                                              NMrknato - Profil | Ne 3.8.2014 16:09:23

                                                                                              rikox >> baron501 Myslím, že jste vedle jak ta jedle....., protože se na "obyčejného rybáře dívate a hodnotíte je z pozice rybářů propagujících "moderní evropské trendy". Ta pseudomoderní rybařina z Vás cáká na metry a je zvláštní, jak by jste se rádi zařadili mezi "obyčejné rybáře".

                                                                                                Nmarmyš - Profil | Ne 3.8.2014 16:04:53

                                                                                                všude prší,jen tu pere slunko. z dálky to hřmí a tu nic.

                                                                                                  NBacha - Profil | Ne 3.8.2014 15:59:25

                                                                                                  Myslím, že to je psáno jako "Konec starých časů". Jen je třeba si uvědomit, že obyčejný rybář je hlavně normální rybář. A normální rybář je prostě ten, který dodržuje paragrafy (ať už chytá jakkoli), nikoho neomezuje, nikým nepohrdá a nikomu nevnucuje své názory. Je slušný. A takových je, bohužel, málo.

                                                                                                    Nrikox - Profil | Ne 3.8.2014 14:53:09

                                                                                                    baron501 >> Článek je to opravdu krásný a doporučil jsem jej k přečtení mnoha lidem, kdo jej nepochopil ani v pointě tak nemůže za rybáře být vůbec považován :(

                                                                                                      Nbaron501 - Profil | Ne 3.8.2014 13:54:00

                                                                                                      to rikox. ok souhlas, mě jen přišlo že oddychový článek p. Tychlera ač psaný formou červené rybářské knihovny a lehkým zasněním byl spíš nepřijatý a přitom napsat něco co by se líbilo všem prostě nelze .

                                                                                                        Nrikox - Profil | Ne 3.8.2014 13:24:35

                                                                                                        baron501 >> Mně je 32 let, chytám na "papíry" od 10 let takže jsem tu dobu 80. let nazažil tak jako Vy a řada stejných ročníků, ale Věřím že to byla dobrá doba.
                                                                                                        Začínal jsem chytat na pruty Lipno, Sona a Tokoz 7800/S s navijáky jako Reex, Stabil nebo Tap apod.
                                                                                                        Až po roce 1995 jsem začal pokoukávat po Silstaru a tak jsem kombinoval Sona 3,15m + Silstar FRB-40 a nebo děličku Tokoz 7800/S + Shakespeare 2250 nebo Noris 2115 a chytalo se měn na to dobře. Mám od manželky sice nové pruty a navijáky za velké peníze na nich drahé vlasce ale na ty padá prach protože rád chytám na rybařinu z 80. a 90. let. Prostě mně příjde že to je něco uplně jiného. Moje oblíbená kombinace Orava 2,80 + Shakespeare 2250 nebo silstar 3005 + Silstar FRB-40 nepřekoná nic.
                                                                                                        A také 99% ryb pouštím, ryby prostě neberu a beru jen štika, candát, úhoř a nic víc, ale protože dravce nechytám cílěně, tak čekám že sem tam padne něco na rousnici :)
                                                                                                        Chyť a pusť je myslím dobré, a myslím že i ti starší rybáři to poslední roky chápou.
                                                                                                        Bohůžel je mnoho soukromých vod kde se nabaží mnoho takových protože z větší části se jedná o vody chyť a pusť. V 70. a 80. letech a v podstatě i v první polovině 90. let nebyl skoro žádný soukromý revír protože vše patřilo Československému svazu rybářů a poté jednotlivým svaz. vodám a jen málo revírů bylo tzv. pod revíry MV tedy místního významu kde bylo povoleno chytání za rozdílných podmínek oproti RŘ ale vysloveně soukromé vody plné 20kg kaprů, duháků. metrových amurů a jeseterů to nebyli. To se začalo rozmáhat až na konci 90. let.
                                                                                                        Nic proti soukromím vodám, chytal jsem asi 2x také na soukromé vodě, ale to byl rok 1999 a 2000 takže cejni, kapříci okolo 3 - 5kg a to bylo vše.
                                                                                                        Soukromé vody rozmazlili hodně mladých rybářů co posléze nadávají na svazové vody že nejsou bohatě zarybnovány, ale z čeho když 20% mladých dává přednost soukromým ? :(
                                                                                                        Moderní rybaření je dobré, je jemné, pečlivé a šetrné (v jistém směru) ale když jdu k nám na potok (Rokytka v Praze) tak si za den nachytám při couračce desítky ryb a jsem spokojen, a to že ryby jen občas přesahují 50 cm mně nijak neznepokojuje, pro mně to je lepší jak sedět na 50ha rybníku nebo jezeře kde chytnu dva kapry za den.
                                                                                                        Trošku jsem uhnul Vašemu tématu a reakci ale myslím že chápete o čem mluvím...

                                                                                                          Nbaron501 - Profil | Ne 3.8.2014 12:12:54

                                                                                                          Ahoj všem. Pročetl jsem pozorně článek i reakce a zavzpomínal na 70-80leta .Všichni stejne vybavení od sony, silon 100m za 3 kačky , háček 20halířů, lisovanej rohlik, ukradená kuku nebo hrách, RS byli samí kámoši taková soc pohoda, no a pak se otevřely hranice. Přišly nový firmy super pruty . navijáky bojlí zkrátka pokrok kterýmu kazdý nestačil přibylo spousta nových členů a několikadenní výpravy a to vše dříve neexistovalo.A tady se to dle mýho rozdělilo. Starý pardi a ty noví ty co vychytaj ty velký kapry, vypleněj vody atd, staříci nedohodily tak daleko a tak začali brát malý ryby a kámoši porybný jakoby nic neviděli. Dnešní mladší kolegové vyznávají chyt a pust to letití asi nikdy nepochopí,Stáří vs. mládí. Nostalgie vs. realita. Pan M. Tychler svým článkem zavzpomínal na ty starý dobrý časy. Taky na ně vzpomínám - letama tam i patřím. Já jsem ovšem pyšný i na tu mladší generaci a to i za to že umí uznat stáří, vždyt pustit velikýho kapra zpátky do vody přece znamená nechat žít a čím starší a větší tím lepší. Tem starším přeju at jim lítaj číhátka a tem mladším at to pípá.

                                                                                                            Nfreddys - Profil | Ne 3.8.2014 11:14:19

                                                                                                            jaa1959 >> Zeptám se jen tak mimochodem, pro pořádek. Vůči jaké skupině to zavání averzí. Jinak účel článku je dle mého jednoduchý. A to, aby bylo vyváženo množství článků ze soudku "moderní" rybařiny...tedy asi netřeba řešit, co tím básník myslel.

                                                                                                              Nmilin - Profil | Ne 3.8.2014 11:12:36

                                                                                                              Dobře to tady zhodnotil MrKos.
                                                                                                              Článek je napsaný o rybářích jací by měli být a ne jací jsou. Tihle rybáři si nekoupí žížaly proto, že jim je líto peněz a ne, že je baví si je nakopat.
                                                                                                              "Když už to doma nikdo nebude chtít, tak ji aspoň vyměním z našim vietnamcem za cigára". Tohle mě jeden takový na pryglu říkal, když jsem se s ním dal do řeči.
                                                                                                              Jen jsem se ho zeptal proč toho malýho kapra do vody nakopal po zemi.
                                                                                                              Taková je moje zkušenost.

                                                                                                                NShark660 - Profil | Ne 3.8.2014 9:06:27

                                                                                                                Nádherná úvaha, dávám za 1 a úplně jsem se v tom článku našel... Jak já si třeba včera zachytal a to jsem potřeboval šrot celkem za 30,- , rohlíky za 10,- a hnojáčky za příjemnou rozcvičku při kopání... :)

                                                                                                                  Njaa1959 - Profil | Ne 3.8.2014 8:55:23

                                                                                                                  Mlácení prázdné slámy a zavání mi to averzí vůči jiné skupině. Notabene ten ukázkový model na fotografii má pípáky. Také mi uniklo co tím chtěl básník říct?

                                                                                                                    NGordon713 - Profil | Ne 3.8.2014 8:08:29

                                                                                                                    Na Slovensku je rozmach karavan 100kilo partilklu aspon 8ks prutov bivak asi pol kuchyne a zabrate miesto 30m len pre seba. Moj brat sa vratil zo Śvajciarska priniesol aj foto a video . Obycajny rybar vidličky pripadne oblubena hrazda polostan brolly 2kg gul prak alebo kobra . Aj takto chytaju /Páni kaprari./A bože chran nechať po sebe bordel . Takže obyčajny rybar asi je to vnás.

                                                                                                                      NMAXXSKATER - Profil | Ne 3.8.2014 0:56:20

                                                                                                                      I když se taky většinou snažím chytat kapry, tak mi rozhodně udělá radost úplně každá ryba na prutě. :-) Vždycky si tak nějak říkám, že není důležité to, co mi bere, ale že je hlavní to, že to bere. =) Nevadí mi třeba ani sumečci američtí, kteří některé vyvádějí z míry a rybáři je hází do křoví či zabíjejí. Musím říct, že pár takových rybářů opravdu znám, i když jich není nějak moc. Hodnotím samosebou za 1.

                                                                                                                        NMartinChrastek91 - Profil | So 2.8.2014 23:59:09

                                                                                                                        Super článek pane Tychlere. Bohužel takových rybářů "ze staré školy" neustále ubývá. :-(

                                                                                                                          Ncomputerfish - Profil | So 2.8.2014 21:59:00

                                                                                                                          Mrknato >>Hm, já se dle autora pokládám z obyčejného rybáře. Těším se, až se dozvím v pokračování článku, co je neobyčejný rybář.

                                                                                                                            NBušák - Profil | So 2.8.2014 21:56:33

                                                                                                                            aleš vavřina >> první odpověď i druhá,je zatím s celý týhle diskuse ok

                                                                                                                              Naleš vavřina - Profil | So 2.8.2014 21:55:56

                                                                                                                              Mrknato >> Tak to joóó.

                                                                                                                                Naleš vavřina - Profil | So 2.8.2014 21:54:51

                                                                                                                                MrCement >> No Michale jde vidět, že s dětmi i sousedy to máme stejné - asi jen s tím rozdílem, že bych zaměnil činžák za ulici v malém městečku.... Ještě že si můžeme dát v klidu to kakajo a buchtu... .

                                                                                                                                  NSallySalic - Profil | So 2.8.2014 21:54:36

                                                                                                                                  Zdravím rybáře
                                                                                                                                  Plně souhlasim s autorem článků..Hezky a pravdivý článek..

                                                                                                                                    NMrknato - Profil | So 2.8.2014 21:53:04

                                                                                                                                    aleš vavřina >> Nešlo o kvalitu cajku, ale kvalitu polepšeného obyčejného rybáře.)))

                                                                                                                                      Naleš vavřina - Profil | So 2.8.2014 21:48:54

                                                                                                                                      Mrknato >> Pavlíku co proti Shimanu máš? já na něj nedám dopustit - no teda na ty starší reely