Horní Dunajovice: rybáři zachraňují poslední ryby

Autor diskuse: rover - Profil , 3.10.2013
76 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NG4nj4 K1ng - Profil | Pá 18.10.2013 6:57:56

alfonz42 >> patřit to bude stále nám. slovovalo se to kvůli tomu aby se při opravách dostaly až na nejspodnější šoupátko a kvůli tomu tam nemohly zůstat ryby jinak by to všechno pochcípalo.

    NG4nj4 K1ng - Profil | Pá 18.10.2013 6:55:23

    Dolfmeister >> plán je dostat se na původní obsádku (krom tolstolobiků)

      Nalfonz42 - Profil | Čt 17.10.2013 23:33:44

      Killer.Caha >> Pěkně řečeno, se vším souhlasím, ale začínám mít pocit, že se tady začíná vyvíjet ňáká levárna komu to vlastně bude patřit, proč by se to tak mohutně do sucha slovovalo? A kupodivu tam nic nebylo? O dravcích nebyla ještě ani zmínka.

        NDolfmeister - Profil | Čt 17.10.2013 22:01:06

        G4nj4 K1ng >> zdravím, tady se každý baví jen o kaprech, ale z mého pohledu se tam dal chytnou i pěkný candát. Jak to vypadá s budoucím zarybněním dravými rybami?

          NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 21:34:01

          Killer.Caha >> po napuštení bude vše jako doposud na 100%

            Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 19:42:18

            Vzhledem k tomu,že dunajky na podzim MO nemusela zarybňovat ,tak po napuštění bude zarybněno tak, jak mělo být v pruběhu roku.Nebo aspoň jednou. Zato pořádnou obsádkou ryb :-)

              Nkakr - Profil | Čt 17.10.2013 19:35:59

              Killer.Caha >>
              Jak to dopadne, uvidíme. Víc se k tomu dnes napsat nedá.
              Doufám že pro rybáře dobře.

                NKiller.Caha - Profil | Čt 17.10.2013 18:58:53

                Zajda >> K tvému příspěvku se ani vyjadřovat nehodlám... rozhodně nesouvisí s tématem a pouze odvádí pozornost na nepodstatnou, nesmyslnou a zavádějící informaci o vkusu jednotlivce.

                  NKiller.Caha - Profil | Čt 17.10.2013 18:57:35

                  kakr >> Ahoj ještě jednou, každopádně díky za info, to co píšeš je zcela zásadní informace, která vlastně vše vysvětluje. Jen je mnoha rybářům líto, jakou formou byl výlov a vlastně konec Dunajovické přehrady prezentován a vykonán.

                  Pokud nemá tolstolobik v revírech co dělat, je také potřeba sdělit, kdo si jeho vysazení kdysi prosadil. Ale už dost, tato ryba rozhodně není TO, co nás všechny trápí.

                  Nakonec už jen pro celistvost, kdy a kde se dočte průměrný rybář, člen, nebo smrtelník, jak bude naloženo s revírem Dunajovická přehrada? Zda bude opět zarybněn, za vlády MRS, nebo bude využit pro soukromé/komerční účely?

                  Děkuji Petr

                    NZajda - Profil | Čt 17.10.2013 17:54:43

                    Killer.Caha >> Tolstolobik je krásná ryba? Jestli takhle posuzuješ i holky, tak se radši ani nebudu ptát, jaké se ti líbí...

                      Nmarmyš - Profil | Čt 17.10.2013 17:46:57

                      Tahat po jaru chcíplé tolstoje z vody není žádný med.

                        Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 17:34:35

                        G4nj4 K1ng >> Tak to je super, ale chvojnice nějak váznou.

                          Nkakr - Profil | Čt 17.10.2013 17:33:49

                          Killer.Caha >>
                          Očekávat a vyrovnat se z realitou jsou dva rozdílné pojmy.
                          Stačí počkat do jara příštího roku a bude jasné kolik se toho v úlovcích vykázalo a zkonfrontovat to s úlovky řekněme za poslední 3 roky zpět. Znovu opakuji, slovení ryb v Dunajovicích nemá nic společného s plněním zaryb. plánu na jiných revírech, peněz na zarybnění je pro každý revír dost.
                          Ryby z Dunajovic byly jen takovou třešničkou na dortu navíc.

                          Zřejmě jsi nepochopil, že tolstolobik nemá v revírech co dělat, proto je nikdo nechtěl a ani chtít nemohl a než je prohnat za love kafinou bylo lepší je prodat lidem, kteří si je odnesli. Co bude s přehradou po opravě bude záležet na vlastníkovi nádrže, zda si ji ponechá ve vlastní režii, či ji pronajme např. MRS.
                          MRS nebyl vlastníkem nádrže, měl ji pouze v pronájmu. Zatím je pořád revírem ve smyslu zákona.
                          Otázka znovu zarybnění je v současné době zcela irelevantní. Pokud ji získá MRS, není problém...

                            Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 17:32:56

                            paulis >> Tak to je super.

                              NKiller.Caha - Profil | Čt 17.10.2013 17:00:09

                              PS: Omlouvám se, že jsem opět vstoupil do diskuze, ale opravdu mne problematika a dění okolo Dunajovické přehrady velice zajímá.

                                NKiller.Caha - Profil | Čt 17.10.2013 16:59:31

                                kakr >> Pane kolego, kolega G4nj4 K1ng níže v příspěvku uvedl, že bylo očekáváno slovení 50 metráků kapra s tím, že se splní zarybňovací plán...
                                Myslím, že by bylo fajn, aby se Vaše informace alespoň sjednotily.
                                Z výše uvedeného vyplynula moje nesrovnalost, kde na jedné straně chcete slovit rybu a jí zarybnit další vody, lokality, revíry, nebo kam že to vlastně šlo, a na straně druhé udělíte výjimku a povolíte odlov 2ks kapra denně, aby se co nejvíce ryb odlovilo udicí a odpadla tak práce při výlovu.
                                O osudech tolstolobiků jste bohužel rozhodli, myslím, že nemluvím jen sám za sebe, když zde napíši, že než je prodat do udíren, mohli se přechovat v jiném rybníce, a po znovunapuštění Dunajovické přehrady tyto kkrásné ryby opět vrátit do jejich domoviny.
                                Pokud jsou úmysly s touto vodou jiné, možná by bylo fajn sdělit jaké???
                                Opět myslím, že můj dotaz zodpoví vícero přihlížejícím rybářům. Jak se postaráte o zarybnění Dunajovické přehrady po jejím napuštění?
                                Děkuji a jsem s pozdravem Petr Caha

                                  Nalfonz42 - Profil | Čt 17.10.2013 16:30:22

                                  G4nj4 K1ng >> Tak to jsi mne potěšil, ale stejně bude trvat pár let než se to dá trochu dohromady a nebudou se tahat jen násaďáci 35 a míň...

                                    Nkakr - Profil | Čt 17.10.2013 15:38:20

                                    Killer.Caha - 17.10.2013 14:05:25 >>
                                    Pane kolego, primární zájmem MRS byl před slovením odlovit co nejvíce ryb udicí, proto byly povoleny 2ks kapra/doch. Zakázat lov by bylo zcela kontraproduktivní, čím více se odlovilo, tím méně zůstalo a o to primárně šlo. Odborník Tvého ražení by měl vědět, že se zarybňovacím plánem neměl odlov vůbec nic společného.
                                    Tvá slova z dřívějšího příspěvku -
                                    ...................................................​...................................................​...................................................​.
                                    Můžu pustit ještě jednu potvrzenou informaci, tolstolobici kolem 30kg se prodávali za 100,-Kč / kus! Byť je to ryba k nepotřebě, toto si rozhodně nezasloužili, když si vzpomenu, jak jsem je několikrát sledoval tiše ze člunu, byly to majestátní tvorové, a nyní skončili patrně zavěšeni v udírně ocasem nahoru... a nyní jsem zvědav na ty komentáře :-(
                                    ...................................................​...................................................​...................................................​....
                                    jsou zcela pravdivá. Jen ta váha byla asi o 10kg menší.
                                    Nic lepšího než udírna nemohlo tolstolobiky potkat. Do revíru jít nemohli, nejsou v zaryb. plánech. Ještě byla možnost je odvést do kafilerie, ale likvidace se musí zaplatit. Zhodnocení masa v udírnách a ještě za to získat pár korun bylo ekonomicky zcela nejlepší.

                                    O kaprech vše napsal kolega G4nj4 K1ng a není k tomu co dodat.

                                      NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 14:39:33

                                      paulis >> prachy na to maj a maj to mit hotovy do konce letošniho roku

                                        NTomajo - Profil | Čt 17.10.2013 14:32:22

                                        opravdu velka skoda teto krasne vody :-( Tez uz neni treba nic tajit. Ryby tam byly krasne a pekne a moc rad jsem tam rybaril. To vse uz je ale bohuzel nezvratne fuc :-( A zustanou jen pekne vzpominky.

                                          Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 14:08:21

                                          G4nj4 K1ng >> Já jsem slyšel, že netěsní šoupátko.Tak nakonec budou muset rozbýt celý stavýdlo a postavit nový.To znamená udělat projekt, sehnat prachy a jiné potřebné papírování kolem a voda se bude napouštět né za rok ale za pět let :-(

                                            NKiller.Caha - Profil | Čt 17.10.2013 14:05:25

                                            Coyote >> Opět jsem zavítal v tuto směšnou diskuzi. Kolego, pokud máš chu´t si něco vyříkat, nejsem rozhodně proti. Valit tady argumenty a nepravdy umí opravdu každý. Bohužel jsem tu vodu navštěvovat více než bylo zdrávo a i jsem tam nachytal a pustil nějaké ryby, takže mluvit tady o tom, že tam žádně nebyly může jen blázen. Dostáváme se i k tématu hájení rybníka při vypouštění. Nikde jsem neviděl cedule, že po dobu vypouštění je LOV ZAKÁZÁN! Myslíte si, že je normální na jednu stranu chtít splnit zarybňovací plán za každou cenu a na druhou si nechat rybník jen tak drancovat?
                                            Osobně by mne zajímalo, pokud tedy bude možné tuto zprávu získat, nahlédnout do listin, které budou celistvým soupisem vylovených ryb. Pokud tam jak zde někteří tvrdí, nebyla ryba nad 10kg, netuším, kam se poděly... Nechytil jsem tam pouze jednoho většího kapra, dokonce tam byli loni i letos kolegové na výpravě, vždy se chytil kapr na 10kg. Otázkou tedy je, kam se tak náhle poděli?
                                            Nikdo netvrdil, že byl výlov dělán zcela špatně... ale to, co se naskytlo k vidění byla bohužel smutná podívaná. Plechová bárka brázdící několikahektarovou vodu s pokusem slovit ryby agregátem... to opravdu děkuji, ale NE!
                                            Pokud byl problém se stavidlem, jakože věřím, že byl, zajisté bylo na místě ponechat hlídače a rybník vylovit po vypuštění. Zcela průhledně, aby očití svědci mohli jen stroze konstatovat, že tam opravdu žádné ryby nebyly.
                                            Za sebe garantuji, že tam velcí kapři byli. Nevěřím, že by je stihli za ten měsíc, co se nádrž vypouštěla všechny zmasit. Když si uvědomíme, jak bylo těžké tam slušnou rybu vytáhnout, není možné je pak cíleně všechny vychytat... Tak a teď mě odborníci můžete ukamenovat.
                                            PS: O erodovanosti RS není pochyb... věřím že komentátor vytasí svou zdárně provedenou zkoušku, nebo alespoň je absolventem některé z rybářských škol... v opačném případě, ať se zdrží hlasování. Děkuji a tuto diskusi už nenavštívím, slibuji!

                                              NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 13:01:33

                                              plamen >> pěkně napsaný, měl jsem to podobně, když jsem se tam procházel před 2 týdny

                                                Nplamen - Profil | Čt 17.10.2013 12:54:24

                                                To co se v Dunajkách dělo celý tento rok je opravdu smutné. Byla to moje oblíbená voda na kterou jsem chodil chytat snad od 13.ti let.
                                                Letos jsem tam byl už jen bez prutů. Loveckou sezonu jsem na této vodě ukončil minulý rok. Rozloučil se s touto vodou a popřál ji, aby to letos ustála. Nicméně toto si nezasloužila!
                                                Je mi jasné, že tato přehrada není cílená pro nás rybáře a "naše" ryby a že pokud se musí nádrž vypustit a ryby slovit, tak se bude začínat od znova.
                                                Byl jsem tam teď v sobotu, prošel se po dně a musím říct, že kudy jsem šel, tudy se mi vybavovaly vzpomínky a zážitky z těchto míst. Opravdová srdcovka.
                                                Nostalgickou procházku jsem ukončil tím, že jsem na "svém" místečku posbíral co šlo za bordel, odtáhl to do pytlu na břehu (tímto bych chtěl poděkovat lidem co tyto pytle odváží a přivazují nové). S posledním dlouhým pohledem na vypuštěnou přehradu jsem přemýšlel nad tím, co se tu bude odehrávat v dalších letech.
                                                Příroda je tu krásná a věřím tomu, že zde opět budem chytat, ať dřív nebo později, ty své vysněné "monstra".

                                                  NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 11:32:29

                                                  paulis >> protože všechny tyto vody změnily majitele a povodí chce zkontrolovat a případně opravit hráze např v dunajovicích se u stavila objevily trhliny napříč celou hrází

                                                    Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 11:20:58

                                                    Nejde mi dohlavy jak je možný ,že v posledních pěti letech je potřeba vypustit tolik nádrží.Předtím nikomu nevadilo nic a najednou se najdou důvody ,proč nádrž vypustit.........Chvojnice 10ha a další Kačák 15ha, Plumlovská nádrž, Rokytná a čeká to i další vody.

                                                      NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:45:42

                                                      paulis >> tak to se mi stalo několikrát taky, je pravda, že ty ryby se chytali pouze na pár místech a to celkem pravidelně. jde mi spíš o to, co si psal o okolních svazovkách...když tak SZ

                                                        Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 10:45:17

                                                        milin >> 8-12kg adhaduju tak 30ks s toho každej rok nějakej zmyzí doma v kuchyni.

                                                          Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 10:42:29

                                                          Rostid >> Ten kdo chodil na tenhle revír chytat větší kapry 8-12kg tak věděl jak na ně moc jich tam nebylo a voda néní moc úživná takže se mi stalo že jsem tam chyti stejného kapra další rok.

                                                            NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 10:41:32

                                                            Rostid >> bohužel nemužu ještě to neni 100%

                                                              NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:39:26

                                                              G4nj4 K1ng >> njn, teď už se s tím nenadělá nic. můžeš být konkrétní s tím, co se plánuje slovit?

                                                                NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 10:37:27

                                                                Rostid >> jelikož je v plánu během několika let lovit další sportovní nádrže tak jsme chtěly případné trofejní ryby rozvézt do nich a po následujících výlovech je zase vrátit ale bohužel nic tam nebylo a tech par metraků to nezachrání

                                                                  Nmilin - Profil | Čt 17.10.2013 10:37:07

                                                                  paulis >> Máš bohužel pravdu no. A jaký pěkný ryby tam byly............

                                                                    NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:36:48

                                                                    paulis >> tomu nějak nerozumím, můžeš to rozvinout?

                                                                      Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 10:34:42

                                                                      Ty větší kapry se tam daly krásně chytnout,Už minulý rok se začaly odnášet, některý skončily nedaleko ve svazovce :-)

                                                                        NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:34:37

                                                                        G4nj4 K1ng >> už jsem se opravil. ono je ale v podstatě jedno, odkud bylo tohle režírovaný, ale každopádně to vedlo pouze k tomu, že se vymasil krásnej revír.

                                                                          NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 10:30:50

                                                                          Rostid >> pokud těmi co mají vodu na starost myslíš MO tak věz že náš nápad to nebyl. Šlo to z vyšších míst.

                                                                            NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:28:57

                                                                            G4nj4 K1ng >> přesně tak, tohle byla prostě devastace revíru a obsádky, kterou režíroval svaz!

                                                                              Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 10:28:36

                                                                              milin >> Všechno odnesly rybáři. Už rok se tovědělo dopředu takže kdo to věděl tak si pěkného kapra vzal domů než aby tam zůstal někomu jinému.Proto tam zůstaly jen ti malý a šepleť s tolstolobýkama.

                                                                                NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:27:03

                                                                                měli tam zakázat chytat a né nechat masařky, aby to totálně vydrancovali!!! tohle prostě ti, co mají vodu nastarost totálně podělali.

                                                                                  NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 10:25:54

                                                                                  afjee >> Bohužel svaz misto toho aby tam lov zakázal tak ještě masařum vyšel vstřic stím ze povolil odnesení si dvou kaprů. A mám takovej pocit že někde v řádu je napsáno že je zakazan lov na vypoušějicím se rybníce.

                                                                                    NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:24:55

                                                                                    afjee >> přesně tak, to mi taky hlava nebere :-/

                                                                                      Nmilin - Profil | Čt 17.10.2013 10:23:19

                                                                                      Někteří lidi jsou prostě hovada a hovadama už zůstanou.
                                                                                      Někdo to tu už přirovnával s výlovem Chvojnice 3, tento revím znám dobře a ze začátku jsem taky nevěřil, že by se tam neslovili velcí kapři a amuři.
                                                                                      Teď už tomu věřím.

                                                                                        Npaulis - Profil | Čt 17.10.2013 10:23:18

                                                                                        Byla tam totální masařina.Jak se voda vzdalovala od břehu, tak tam sedělo víc a víc rybářů.Byl to hnus ani jsem tam už nejel.

                                                                                          NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 10:21:22

                                                                                          alfonz42 >> to o tom soukromaku sem taky slyšel s par lidma jsme to řešily a dozvěděl sem se že to chtěl koupit ten borec co ma ten penzijon u hraze že tam chce dělat rekreační středisko ale zhodli jsme se na tom že mu to nikdo neprodá. První zájem o tuto vodu projevil už asi před 5 lety a nikde nepochodil.

                                                                                            Nafjee - Profil | Čt 17.10.2013 10:18:23

                                                                                            G4nj4 K1ng >> To mi není jasný, jak se tam mohlo vůbec před tím výlovem chytat? To jako nikoho nenapadlo, že tam bude invaze masařů, kteří mermomocí prostě potřebují donést rybu domů, bez ohledu na to, jak se k ní dostanou? Kdo toto vymyslel?

                                                                                              NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 10:15:06

                                                                                              Rostid >> bohužel byli jsme z toho všichni velmi zklamaní prvně jsme tomu ani nevěřily a utěšovali jsme se tím že tam sou a že na ně ten agregát působí míň než na ty obrovský tolstolobiky ani ti amuři ze začátku moc nešly a nakonec jich tam bilo jen asi 50 kolem 60cm ale když sem tady zahlídl jak u tý 3Ha louže sedí tolik masařů tak se tomu ani nedivím že to tam nebylo a nejhorší na tom je že z tech 8 metráků tech petatřicátníků jejich výlovu a vypouštění sem se taky účastnil zbyli jen asi 2 metráky. Těch sumců tam zas tolik nebylo aby je požraly.

                                                                                                NRostid - Profil | Čt 17.10.2013 10:01:21

                                                                                                G4nj4 K1ng >> tak to je mazec, v tom případě se to muselo neskutečně vymasařit, protože ještě loni tam bylo menších kaprů kvanta a když to vezmu tak čtyři roky zpět, tak jsem tam od tý doby do teď pochytal dost kaprů nad 70cm a několik nad 10kg a to pár ještě loni. těžko se mi věří a překousává to, co tu píšeš. :-/

                                                                                                  NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 8:56:06

                                                                                                  alfonz42 >> bohužel taky jsme čekaly něco jinýho

                                                                                                    Nalfonz42 - Profil | Čt 17.10.2013 8:51:21

                                                                                                    G4nj4 K1ng >> Hmmm... a já si vždycky myslel kolik tam nebude kaprů okolo 10kg, zřejmě špatný revír. Jestli nebude lepší to tam zorat a zasadit turkyňu.

                                                                                                      NG4nj4 K1ng - Profil | Čt 17.10.2013 7:56:56

                                                                                                      Rád bych k tomu taky něco dodal vzhledem k tomu co se tady dočítám za hrůzy. Tohoto výlovu sem se po celou dobu účastnil sami jsme nevěděli co nás tam čeká tech tolstolobiků tam bylo opravdu hodně sami jsme nevěděli co s nimi volali jsme snad všem okolním MO jestli je je někdo nechce a světe div se nechtěli dokonce nám nikdo nebyl schopen ani říct co s nimi. A o tech kaprech ani nemluvě odhadovali jsme že tam bude 50 metráku a ze s nimi v pohodě splníme zarybňovací plán jenže k našemu údivu tam byli ty metráky jen 3. A jak tady někdo píše že jsme si ty ryby rozkradly to je tlach který by měl být nasledovaný par fackami. Divili jsme se hlavně tomu že kaprů nad 5Kg tam bylo jen 7 a žádný neměl 10Kg a ten zbytek bylo pár násaďáků kolem 35cm kterých se tam vloni vysadilo 8 metráků. a to že tam přes víkend bylo hodně ryb v malé louži bylo proto že šoupě na odbahňovací 20cm rouře už po otevření nešlo zavřít a přez víkend tam nikdo nebyl protože ti profíci co tam lítaly na tý loďce musely na jinej výlov protože tenhle byl plánovanej na dva dny a ne na dva tejdny,

                                                                                                        NRostid - Profil | Pá 11.10.2013 18:49:52

                                                                                                        Coyote >> Pokud je to pravda, tak je to celkem smutný, protože větší kapři tam rozhodně vždycky byli. Na revíru se chytalo vesele i při velmi malém stavu vody, což nepovažuji za správné. Pokud to rybáři, kteří tam i v takových podmínkách obléhali břehy, vychytali, je tatových ryb velká škoda. Osobně si ale nemyslím, že by tam ani jeden kapr nad 10kg nevydržel do výlovu. Každopádně díky za solidní příspěvek a informace.

                                                                                                          NCoyote - Profil | Pá 11.10.2013 8:45:21

                                                                                                          Největší znalec je Killer.Caha, to se hned pozná. Možná byl jednou na výlovu a hned ví, jak by se měla taková přehrada lovit. Na to, že je RS s celokrajskou působností a rybář, je jeho erudovanost dosti chabá. Snad by bylo lepší se informovat na kompetentních místech, než prezentovat svoje smyšlené polopravdy na RYBÁŘSKÉM WEBU a šířit paniku. Tady je vlastně vidět vážení rybáři, kdo všechno vás u vody může kontrolovat. Dost silně pochybuji o skutečnosti, že realizační team Povodí Moravy má potřebu krást něčí ryby, když má svých ryb více než dost. Nehledě na velmi smutný fakt, že výlov přehrady provádělo Povodí pro MRS z dobré vůle a bezúplatně jen z titulu vlastnických práv k přehradě. Málokterý kritik zde přítomný si asi uvědomuje, že ryby jsou svazu a tudíž je svaz povinen si ryby z vodního díla odstranit. Kdepak jsou zástupy těch chytrých odborníků, kteří měli přijít na brigádu a nepřišli? Další zarážející žvást o ukradených kaprech je spíš k pousmání. Ono přiznat si, že si je rybáři rozkradli sami během sezony je dost těžké a tak se nabízí pouze možnost svést to někoho, kdo s nimi při výlovu manipuluje. Za ty dny, co jsem byl přítomen na hrázi a sledoval dění dole, jsem většího kapra než 7 kg neviděl, což mi potvrdil i tajemník MRS.

                                                                                                            Nalfonz42 - Profil | St 9.10.2013 12:17:38

                                                                                                            Killer.Caha >> skoro každej rok se mi tam nějaký připlete, jednou v Tavíkovicích jsem ho dostal po 20 min ke břehu, stačilo jen mít podběrák a byl by venku, ale byl vysoký břeh a jak jsem k němu sklouznul, tak se uvolnil a já mu jen pohladil ploutev...

                                                                                                              NRostid - Profil | St 9.10.2013 12:01:47

                                                                                                              alfonz42 >> taky jsem jednoho na vláčku omylem trefil, po 30m sprintu se vypnul. myslel jsem, že se mi rozpadne naviják :-D

                                                                                                                NKiller.Caha - Profil | St 9.10.2013 11:55:41

                                                                                                                alfonz42 - podobnou zkušenost nemám, ale vím o případech, že se tak stalo, někdy omylem, jindy záměrně, ale ani jednou se ryba na břeh nepodívala :-)))

                                                                                                                  Nalfonz42 - Profil | St 9.10.2013 11:53:57

                                                                                                                  Killer.Caha >> Pravda, mně tam nevadili a ani mne jinak neobtěžovali. Občas při vláčce bylo zajímavé je nechtěně podseknout.

                                                                                                                    NKiller.Caha - Profil | St 9.10.2013 11:50:31

                                                                                                                    Zajda - nevidím důvod... zrovna Dunajovice neměly s tolstolobiky problém! Tak jak je tomu na jiných vodách... u nás se netřou, takže co se nasadilo, to tam bylo.

                                                                                                                      NZajda - Profil | St 9.10.2013 11:47:39

                                                                                                                      Killer.Caha >> Kdyby za tolstolobiky ještě připláceli, aby si je někdo vzal, tak jenom dobře. Toho blba, co to u nás vysadil, by měli fackovat od nevidím do nevidím...

                                                                                                                        NKiller.Caha - Profil | St 9.10.2013 11:47:25

                                                                                                                        Rostid - to je právě TO? co se nikdy nedozvíme - ZÁMĚRNĚ!!!

                                                                                                                          NRostid - Profil | St 9.10.2013 11:46:09

                                                                                                                          taky by mě dost zajímalo, kam se poděli místní kapři, protože to nikdo není schopen objasnit. nenašel by se někdo, kdo ví, jací kapři tam byli sloveni a kam se poděli?

                                                                                                                            NKóĎA - Profil | St 9.10.2013 11:45:39

                                                                                                                            Killer.Caha >> kdyby každej tolstolobik v Čechách i na Moravě skončil v udírně, byl by to velký okamžik pro vody ČR. Napravování chyb halt někdy bolí.

                                                                                                                              NRostid - Profil | St 9.10.2013 11:44:40

                                                                                                                              hraji >> v sobotu jsem u nádrže byl, jak už psal kolega níže, byla tam už jen kaluž sotva půl ha a v ní plno tolstolobiků, cejnů a možná i něco jinýho. asi 3 rybáři lovili pod výpustí nějakou droboť a ryb, co zůstalo té louži si nikdo nevšímal...vody tam bylo tak málo, že hřbety všech tolstolobiků lezly z vody ven.

                                                                                                                                NKiller.Caha - Profil | St 9.10.2013 11:41:29

                                                                                                                                alfonz42 - díky za doplnění, zajisté vím, jak dlouho ta vody byla napuštěna, byla to spíše řečnická otázka. A právě od toho se odráží moje spekulace o velikosti a množství ryb, které tam byly... Ryby tam byly hezky rostlé, vitální a v dobré tělesné a snad i duševní kondici. Voda čistá, relativně teplá, tak se jim tam hezky žilo. Škoda, teď si zase počkáme. Můžu pustit ještě jednu potvrzenou informaci, tolstolobici kolem 30kg se prodávali za 100,-Kč / kus! Byť je to ryba k nepotřebě, toto si rozhodně nezasloužili, když si vzpomenu, jak jsem je několikrát sledoval tiše ze člunu, byly to majestátní tvorové, a nyní skončili patrně zavěšeni v udírně ocasem nahoru... a nyní jsem zvědav na ty komentáře :-(

                                                                                                                                  Nalfonz42 - Profil | St 9.10.2013 11:22:04

                                                                                                                                  Killer.Caha >> Vodní nádrž Horní Dunajovice byla vybudována na toku Křepička v letech 1986 až 1989 a nebyla vypuštěna. Původně chovný revír. Jako svaz. revír asi od 1994 nebo 3?
                                                                                                                                  http://www.pmo.cz/cz/media/tiskove-zpravy/povodi-mo​ravy-s-p-vypousti-nadrz-horni-dunajovice/

                                                                                                                                    NKiller.Caha - Profil | St 9.10.2013 10:59:16

                                                                                                                                    Je mi jasné, že se nikdo nedozví, kolik tam bylo velkých kaprů... O tom se zde může polemizovat a nikdy se to nedozvíme. Pokud borci víte, jak dlouho ten revír nebyl vypuštěnej a kolik je průměrný přírustek kapra za rok, je to jasná rovnice...
                                                                                                                                    Jsem členem RS s celosvazovou působností, mám tudíž trochu přehled o tom,jaké ryby se na Dunajovicích chytaly a sám jsem tam odseděl x-stovek hodin. Nikdo mi nemůže tvrdit, že tam ty velcí kapři nebyli, dvacítky byla možná trochu nadsázka, ale 12 - 14-ti kilové ryby se tam daly nachytat...
                                                                                                                                    Viděl jsem, kolik tam stálo terénních aut s tanky na převoz ryb... pochybuji o tom, že to byly všechno svazové auta... pokud tomu někdo věříte, jste bohužel naivní...
                                                                                                                                    PS: Zajímal se někdo, kam se poděla voda a ryby z Chvojnice v KÚ obce Hluboké???
                                                                                                                                    Tam byl "výlov" tuším před dvěma lety, ryby se odvážely nikdo neví kam, prý taky z důvdrů revize a oprav... Nyní je voda více než dvě sezóny bez vody a ryby co tam byly v nenávratnu. Většinu větších ryb si tam místní navozili z Dalasu, ale to už nikoho nezajímá. Byl bych nerad, aby Dunajovice dopadly podobně... možná pozdě, už asi dopadly.

                                                                                                                                      NMichal81 - Profil | St 9.10.2013 10:45:31

                                                                                                                                      Chosé 2 - Ahoj, nevím proč, ale nejsi první kdo mě označil, že chytám v Dunajovicích, nikdy jsem tam nebyl.

                                                                                                                                        Nalfonz42 - Profil | St 9.10.2013 10:32:23

                                                                                                                                        hraji >> to bylo ještě před výlovem, teď je poloviční, byl jsem tam teď v sobotu. Fotka zkresluje, na ní to vypadá větší než byla skutečnost. Ale proslýchá se, že po opravě to bude mít někdo v pronájmu jako soukromák, neříkal něco tajemník?

                                                                                                                                          Nhraji - Profil | St 9.10.2013 10:25:15

                                                                                                                                          alfonz42 >> mluvil jsem o tom ve čtvrtek (minulý týden) s tajemníkem svazu, proč by si vymýšlel nepravdivé informace, když tam byl osobně? Edit: to jezero na posledních fotkách má půl hektaru? Dovoluji si vyslovit pochybnost.

                                                                                                                                            Nalfonz42 - Profil | St 9.10.2013 10:20:08

                                                                                                                                            hraji >> Jiří, nemáš pravdu, že tam zůstala laguna několik hektarů, zůstala tam teď už jen louže, viz - http://alfonz42.rajce.idnes.cz/Horni_Dunajovice_-_z​ari_2013 - foceno těsně před výlovem. Nyní to má tak půl ha a nic tam nezůstalo.

                                                                                                                                              Nhraji - Profil | St 9.10.2013 10:12:55

                                                                                                                                              Jako vždy se vyrojily "zaručené" zprávy. Už je to skoro folklór.
                                                                                                                                              Nádrž opravuje Povodí Moravy, to rozhodlo o tom, že se nádrž vypustí. Nejde to úplně snadno, zůstává tam laguna několik hektarů s rybami. Nejvíc a největší jsou tolstolobici, které nikdo nechce, proto se prodávají. Dále tam jsou sumci, candáti, kapři a bílá ryba. Slovené ryby se odvážejí do jiných revírů a do sádek.
                                                                                                                                              Takových chytrolínů, co vždycky ví, jak by se to mělo dělat, je všude plno, i na MRKu. Škoda že nikdo nevezme do ruky keser a nejde to té zimy a bahna taky dělat.

                                                                                                                                                NOndřej Macků-Maca - Profil | St 9.10.2013 10:09:04

                                                                                                                                                Killer.Caha >> Kdyby tam bylo "jen" deset kaprů přes 20kg, tak by to byl nejlepší kaprařskej revír v ČR, což ani náhodou nebyl...:-) Skutečně velkých kaprů tam bylo pár a přes 20kg žádnej.

                                                                                                                                                  NKiller.Caha - Profil | St 9.10.2013 10:06:23

                                                                                                                                                  Chosé 2 - klid tu není, ale najít něco je děs... osobně jsem se tam byl podívat hned první den výlovu, fraška a blamáž... to co předváděli "rybáři" nebylo ani náznakem toho, jak by se to dělat mělo. Ryby jsou dávno rozkradený, rozvezený do soukromáků a sežraný. Přesně jak píší kolegové níže, x-let jsem tam jezdil a byla to jedna z nejhezčích vod široko daleko. Nyní si zase počkáme přes dvacet let, než doroste násada, kterou tam na jaře snad nasypou. Každopádně je to do nebe volající devastace rybářského revíru a totální neschopnost nás obyčejných smrtelníků s tím cokoliv udělat. To, co se tady děje, se může dít pouze u nás v ČR, protože jinde by za to byly daleko tvrdší tresty.

                                                                                                                                                  PS: kolegové nedivte se chudákům vylovujícím, ale kilogram kapitálních kaprů, nad 20kg se obchoduje kolem 1.400,-Kč / 1 Kg ryby... takže pokud jich tam bylo "jen deset" tak se jim to sviňsky vyplatilo.

                                                                                                                                                  Lovu zdar, ale na Dunajkách už bohužel NE!

                                                                                                                                                    NChosé 2 - Profil | So 5.10.2013 17:35:38

                                                                                                                                                    Na to kolik zde mělo podle Mrku rádo lovit rybářů je zde docela klid.

                                                                                                                                                    sp1ke, Karasák, Killer.Caha, Vojtěch, alfonz42, Stanča, Michal81, Doktor, plamen, Neuba, Lustig, Petak, Filip Izoofek, Mety, Petr O., Smah, Stemberk, novisteam, MR, soke, rezi, svobhy, Burša, šinda, xstanek, sahelicek, ciml, Viva la Žán, Robin_21, amur92, houpací křeslo, Tessi96, MACHEC22, konkor, Čňas, vojta125, halca, carp.mv, Mira Znojmo, mpsota, Fil15, malaryba, Majki91, Pary, klimvel, andy5695, Mira7451, Coufi88, kincak, sedma78

                                                                                                                                                    Většina sem nechodí asi pravidelně.

                                                                                                                                                      NFrikulin - Profil | So 5.10.2013 16:55:27

                                                                                                                                                      Smutné... Byl to jeden z mých nejoblíbenějších revírů...

                                                                                                                                                        NTYDOGO - Profil | Pá 4.10.2013 8:08:30

                                                                                                                                                        By mě zajímalo kolik ryb skončilo v soukromých rybnících pánů hospodářů. Prej použití potapěčů k opravě by bylo moc nákladné :-))) . Tak to je vrchol. Další vykradenej revír.