Narnošt - Profil | Út 18.3.2014 13:48:32
pošvatka >> To jsou určitě úplně cizí rybáři z konkurenčních webů,z Mrku určitě nikdo...;-)
NPedro1 - Profil | Pá 12.7.2013 12:05:46
Nils Master - 11.7.2013 16:20:12 >> Ty už tam jsou dlouho.
NNils Master - Profil | Čt 11.7.2013 16:20:12
Tak po tomhle článku budou fotky hoven i v Můj lov!
NTWIN 69 - Profil | Čt 11.7.2013 11:51:22
Petr.J >> S tím blitím to je dobrý nápad.Ti co u vody celou dobu chlastají nejsou kapraři,ale totální trotli,kteří si vzali příklad z bývalých soudruhů z NDR.Tihle soudruzi sem často jezdili do našich kempů a tam provozovali to co je občas vidět u některých našich vod.
Pokud se někdo chce nazývat kaprařem,tak se podle toho i musí chovat.V opačném případě je to jen obyčejné nukleární howado a to už nemá s rybařením absolutně nic společnýho.
NŠimmi - Profil | Čt 11.7.2013 11:08:11
hláskař >> sakra díky za info...tak to je úplná škoda chcát mimo.....:-D fakt zajímavé čtení...a dobře vratme se k petce...petka od Ledoveho čaje je dost široká....jen nasuneš a je to .....
Nhláskař - Profil | Čt 11.7.2013 6:07:32
Šimmi >> Do petky se dost blbě trefuje,v přírodě se nemusí mířit :-) Zadej si do vyhledávače : urinoterapie.
NŠimmi - Profil | St 10.7.2013 15:23:41
Petr.J >> ba ne plína. :-D....petku (petlahev )s sebou pěkně vedle křesílka :-D špatný je když pak zazmatkuješ a šáhneš po svém pití a dáš si drink.....z petky :-D tahle diskuze mě velice baví :-D
NŠimmi - Profil | St 10.7.2013 15:20:21
Fild@ >> Fil@s - 7.7.2013 1:03:38 >> :-D
Nhláskař - Profil | St 10.7.2013 10:31:03
Venca888 >> Když se na týdenní výpravě chodí na jedno místo,tak to musí bejt síla.Proto se vypouštim pokaždý jinam.Lopatku vozim a tuhý po sobě zahrabávam,ale chcací jáma? To mě ještě nenapadlo:-)
NVenca888 - Profil | St 10.7.2013 10:21:55
hláskař >> jde o to kam... aby to neurazilo útlocit nějakejch rybářů, co tam přijdou po mně...
NPetr.J - Profil | St 10.7.2013 7:24:50
Ještě mě napadlo, jak se to řeší s blitím, nebývá to moc časté, ale party kaprařů, kteří nedělají od rána do večera nic jiného, než chlastají a řvou, musí zakonitě i blít. Zde by bylo vhodné vykopat nějakou blicí jámu a tu při odjezdu zahrnout. No a nebo se zase nabízí řešení, blít do vody, krásně se tím nakrmí, je to vlastně natrávená potrava, která je pro kapra maximálně vhodná, tak že blít do kbelíku potom smíchat s vhodným method mixem a dopravit na lovné místo.
NPetr.J - Profil | St 10.7.2013 7:18:39
Venca888 >> Chcaní bych viděl jako problém, protože se podle RŘ nesmíš vzdálit od prutů, tak musíš chcát pod sebe a nebo do plen. Nespornou výhodu mají při tom vláčkaři, ti snadno vydrží než navinou nástrahu ke břehu a potom si uleví, ale kdo má třeba zavezeny 2 pruty, tam jedině ta plína.
NSiven Polní - Profil | St 10.7.2013 7:03:56
Teď o víkendu jsem byl na Křetínce. Nechutné. Sr.t si za bivak, když je o 3m dál lesík, kde to můžu zahrábnout nohou aj bez té lopatičky - to nechápu.
Jsa aktivní vláčkař, musel jsem tam tančit mezi houny víckrát. Takovým prasatům přeju, ať někde chytnou pořádný parazity, žloutenku, nebo rovnou choleru. Totéž platí i pro fekálně aktivní koupače.
Když musíš, tak musíš, já se v prvé řadě pokouším najít toaletu, potom místo, kde to zahrabat, v posledním případě alespoň něco na přikrytí. Mám velice rychlý metabolismus, a přiznám se, že běžně chodím dvakrát denně. Ale na výpravě to zredukuji na jednou, jdu doma těsně před odjezdem a třeba to i vydržím den bez, a kyž to jde a je to nutné, skočím si na pivko a na záchod do hospody (klidně zvednu pr.el a do té restaurace se PROJDU, nese.u si za spacák). Je to tak těžký?
Jasně že si nevyvalím bok, krize je krize, ale podle toho, co vidím, tak někteří kolegové to s úžasnou bezstarostností a lehkostí vyprdnou jako slepičky tam, kde to na ně přijde. Dlouho jsem zastáncem toho, že toto chování je odrazem inteligence člověka, nejen kultury a výchovy. A sedí to, některým jedincům s houny za zády snad ani podle jejich vyjadřování i jiných znaků mentálního stavu neměl být vydán OP, natož RL.
Nhláskař - Profil | St 10.7.2013 6:35:17
Venca888 >> No když se chce,tak je dobrý šulina vytahnout,jinak bejvá v trenclích vlhko.
NPetr.J - Profil | Út 9.7.2013 23:05:00
když jsem na řece, mám kýbl s vodou, to toho to šoupnu a potom vyleju do vody, řeka si s jedním ho. nem snadno poradí. Možná to někomu připadá hrozné, ale co je hov.e špatného, je to přírodní materiál, koukali by jste jak se na to malé rybičky hned vrhají.
NPettar - Profil | Po 8.7.2013 8:49:36
Woohooo >> A to jsem někde tvrdil? Já ti jen řikám, že já si tam ten maličkej zahradní nástroj dám a já to přihrábnu. Ty si tedy dělej co chceš.
Dobytky neosvítí asi nic, ale po mně teda třeba ten flek u vody někdo může použít.
NMAXXSKATER - Profil | Po 8.7.2013 8:41:26
WOLF 1980 >> Tak to asi nejsem frajer. :-) Ale rozhodně to po mně pak není vidět nebo ne*eru na cestu nebo rybářské stanoviště jako to největší hovádko pod Sluncem. ;-)
NWoohooo - Profil | Po 8.7.2013 8:37:49
Pettar >> Takze chces tvrdit ze všichni dobytci co serou všude u vody cekali jen az je někdo osviti clankem aby mohli zacit kopat diry do země pro svoje vykaly :) vazne tomu veris ?
NPettar - Profil | Po 8.7.2013 8:26:02
Náhodou, ten článek má něco do sebe. Zřejmě není pro každého samozřejmostí se chovat tak, aby po něm nic na místě lovu nezůstávalo. Já byl v pátek na Trnávce, lesem pomalu nejde beze smyku projít, a kýbl odpadků a vlasců jsem domů taky zase dovezl.
Za mě dobrý. Tu malou lopatku si batůžku určitě přidám. Mívám někdy potíže typu "Kam s ním".
NCarpHouser - Profil | Po 8.7.2013 6:37:32
aleš vavřina >> Vzpomeneš si, až po někom šlápneš do jeho výkalu. Každému se stane, že i při krátké vycházce (přívlač, plavačka) to na člověka přijde. Hromádky uprostřed cestiček, blízko lovných míst jsou toho důkazem, kdyby toho nebylo, nebylo by třeba psát články na téma, uklízej po sobě člověče, i když tady by se dalo říci, uklízej po sobě čecháčku ...
NKesam - Profil | Ne 7.7.2013 22:32:52
Taky mě to seŘe šel jsem do Armíku koupil , jsem skladnou lopatku ktera funguje i jako motyčka zabere to v báglu asi 20cm placka v pouzdru. Vykopu vyseru zahrabu a je to ne? :-)
NWOLF 1980 - Profil | Ne 7.7.2013 21:48:18
Zdar přátelé!!! Heslo všech výprav zní (těch rybářských) FRAJEŘI NESEROU
NFil@s - Profil | Ne 7.7.2013 10:52:36
Abychom se nedočkali u vod takových cedulí
NWoohooo - Profil | Ne 7.7.2013 10:36:45
Miras >> On spis myslel tvou naivitu zavanejici hlouposti ze takovyhle clanek něco resi :))) myli priteli realita je proste takova ze kdo není prase tak si vždy u vody poradil poradi a bude shopen poradit bez tvého usmevneho clanku a kdo je prase tak se tu jen pobavi a tim to skonci :))) to vazne myslis ze si tady ucitel 3. tridy zakladni skoly ? :D ze budes muset ukazovat lidem jak mají kalet ? :D
NŠámik - Profil | Ne 7.7.2013 1:43:05
Nevhazujte bordel do tříděného odpadu.Vhodil jsem když jsem se vracel z ryb něco mého něco jsem posbíral u vody do plastů a nějaká bába mě naprášila a jdu na obecňák.Moje chyba.
NFil@s - Profil | Ne 7.7.2013 1:03:38
Chceš-li býti správným Čechem,
utírej si prdel mehem.
Není-li mech k dostání,
šoupej prdel po stráni.
NMiras - Profil | Pá 5.7.2013 22:19:14
aleš vavřina >> Posunul jsi to z obecného problému do roviny "kaprař,univerzální nepřítel". Možná jsi jenom nepochopil, oč vůbec jde, možná máš jen nedostatek dvou základních vitamínů. To, co jsem napsal vnímám jako nešvar, který je u vody zcela běžný. Pokud se pár dobytků chytí za rypec a začne si po sobě uklízet, a třeba nejen hovna, pak můj článek splnil účel. Musím Ti však pogratulovat k tomu, jak jsi dokázal zaktivovat skupinu připrcávačů.
Ntucnak11 - Profil | Pá 5.7.2013 14:33:02
Ot noveho roku bude dotatek v Rybačskem Řadu povinnost nošeni pampersu a nebo kybliku,na odnašeni svoji hromady.
Narnošt - Profil | Pá 5.7.2013 11:14:25
Správně,je to článek wo ničem,neboť skalní W&M ,nejí,nespí,nepije a žije pouze lovem velkých kaprů.Tudíž ani nemočí a nekálí... ;-)
Ntucnak11 - Profil | Pá 5.7.2013 10:38:38
Debata je super,PATENT JAK SE VYSRAT NA RYBAH,To je na Nobelovku. Kamaradi, nej je den před rybařenim nežrat,a na ryby vzit si sušenky aby člověk nenatahnul bačkory hladem,měl bych strach rostahnout pulky někdy v křovich aby mi jaky uhyl zaražil klin mezi pulky v podobě penisu,a v nejhoršim krtek mi ho užral pletouc se s mega rousnicou, jak by se přyrozeni houpalo přy exstremnim tlačeni.
NTavris29 - Profil | Pá 5.7.2013 10:34:31
To je debata o hovně.... :o))
Nzvědavec - Profil | Čt 4.7.2013 19:01:59
hláskař >> Aby ses nemýlil. Skočí Ti při výkonu neodkladné potřeby na záda nějaký zelený šašek s tím, žes znečistil vodní tok mimo ČOV a jsi v háji. Čili nejjednodušší a nejekologičtější řešení je posrat se a následně věci vyprat doma.
Nhláskař - Profil | Čt 4.7.2013 18:46:45
Aby nebylo zaminováno na břehu,tak mi jako nejlepší vychází chodit s.át do vody.Když je voda teplá,tak se udělá i hygiena po výkonu.Horší je to,když se voda zachová macešsky a na podzim potvora zchladne.To pak musí přijít ke slovu vařič...:-) Na ho.ně ve vodě nic špatného není,když jsem si nedavno přečetl článek o amerických pokusech dostat z ho.na ještě nějaké bílkoviny k opětovnému zpracování na pokrmy.... zajímavá diskuze:-)
NParanoidní Schizofre - Profil | Čt 4.7.2013 18:37:11
povýšili jste tuto svou rybolovnou techniku do vskutku fekálních sfér.......
Nzvědavec - Profil | Čt 4.7.2013 17:31:34
:-))) Tohle už je vážně síla. Pokud to autor myslel jako vtip, beru. Pokud ten článek myslel vážně, měl by se svěřit do rukou odborného lékaře. Teď už schází, aby byla přijata ČSN na vysrání se!!!
Naleš vavřina - Profil | Čt 4.7.2013 14:13:56
Totálně vytroubený článek o mentální způsobnosti jisté skupiny rybářů. Už vidím, jak za chvilku bude v nabídce některých e-shopů položka jako kálecí bivak, ho.na zahrabávací lopatka a toaletní papír s motivem kulaťoučkého kapříka požírajícího boilis a nebo nástražní rybičky na pořádném trojháku. To už je absolutní ztráta soudnosti a degradace sportovního rybolovu. Pro pobyt v přírodě od pradávna platí jednoduché nepsané pravidlo "chovej se tak, aby nebylo poznat, že jsi zde byl." Tečka, nic víc, nic míň. A kulturní způsob vylučování exkrementů patří mezi základní návyky každého průměrně inteligentního civilizovaného člověka. K absolutní dokonalosti celé scenerie chybí jen volba trochu jiného druhu tiskoviny (pro gentlemany Playboy nebo Penthouse).
A neměly by patřit (a být použity) k dokonalému vybavení předmětných dočasných ležení i např. mobilní garáže pro automobily a nebo mobilní výčepy IV. cenové kategorie s topless obsluhou?
p.s.: MRK by měl založit anketu na udělení ceny (např. zlatý koulis) za nejřínosnější literární počin v daném roce.
Niwanhoe - Profil | Čt 4.7.2013 14:10:58
k heslu
"co sežereš, nechytíš"
bych dodal i
"co sežereš, vysereš"
to vše k příspěvku a o něm ..
NMeelek - Profil | Čt 4.7.2013 13:21:41
Nebud prase, bud kocka. Ani se ti nedivim, ze pises takovy clanek. Jeste jsem nebyl na reviru, kde by nebyly posrkaleny brehy. Zahrabat po sobe mi prijde jako samozrejmost, lopatku sice nenosim, ale par dloubancu klackem nebo patou pevnych bot splni taky svuj ucel.
Zrovna nedavno jsem zazil na Kacaku bizarni situaci, kdy dve zeny od rybaru odesli sice jen na malou, ale tak metr za zidle co sedeli u vody, toaletakem si to tam samozrejme oznackovali pro priste. A ti osmnactilety kluci, co vedle nich sedeli absolutne nechapali.... Ja, jen, ze to muze zajit jeste dal nez to vidis Ty :]
NMiras - Profil | Čt 4.7.2013 13:10:31
viki1 >> To je kamarádův přístřešek - tuším, že to je něco od Zico.
Nviki1 - Profil | Čt 4.7.2013 13:03:35
Souhlasím se vším co jsi napsal.Smutné na tom je, že místo toho abychom se vyvíjeli v civilizované tvory stávají se z nás zvířata. A ještě jsem se tě chtěl zeptat, co je to za přístřešek?
Čau Viki.
NWoohooo - Profil | Čt 4.7.2013 11:28:07
JKB >> Priznam se k tomu ze kdysi sem prisel k vode a opravdu poctive sbiral odpadky po ceste k lovisti a odnasel ... nyní si uklidim od cizích jen sve loviste a na ty poceste seru a jen trosim pro sebe " prasata zku-veny " ale uz to neuklizim pokud to není něco echt ...
NJKB - Profil | Čt 4.7.2013 10:34:10
Miras >> Ja s tim ani nic delat nechci, je to kazdeho vec...
NJeštěr. jun - Profil | Čt 4.7.2013 10:30:12
A to jste se pánové ještě asi nebyli na Orlické přehradě v místech kde se združují majitelě hausbotů. Zřejmě se jim nechce používat chem. wc co maj uvnitř , tak kálej po okolních lesích, takže když jdete na ryby a rybu nechytnete tak hovno určitě na botu ano. A pokut máte pohorky, tak to hovno je celé vaše. To jen pokud tento příspěvek bude číst majitel některého z těchto plavidel snad se chytí za nos a přehodnotí svoje chování.
NMiras - Profil | Čt 4.7.2013 10:29:09
JKB >> stejně tak jako zde existují virtuální hrdinové, vyskytují se tu i virtuální sběrači - s tím nic neuděláš. Je to otázka svědomí každého rybáře.
NJKB - Profil | Čt 4.7.2013 9:41:12
Podle me jsou nejvetsi prasata prave zde na MRKu a byvaji to nejcasteji ti, co o tom nejvice kecaji-jak a kde po ostatnich sbirali odpadky.
NMiras - Profil | Čt 4.7.2013 9:19:19
JKB >> Taky mě zajímá, po kom vlastně u vody sbírám bordel.
NMAXXSKATER - Profil | Čt 4.7.2013 9:11:53
JKB >> Odpověď je zcela jednoduchá. Patrně to dělají ti, co nechodí na MRK. :-))
NJKB - Profil | Čt 4.7.2013 9:04:08
To je jako s odpadkama... podle prispevku soudim, ze na Mrku neni jediny rybar co nekdy neco nechal u vody. KDO TO TEDA VLASTNE DELA?
NMiras - Profil | Čt 4.7.2013 8:12:33
Slaneček >> Na mrku se objevuje spousta diskuzí o hovně, ale tahle se tím netají:-)
NRadek Fox - Profil | St 3.7.2013 20:57:48
Miras - >> Pravdu máš a buď s pozdravem "Co vysereš, to zakopej"
NSlaneček - Profil | St 3.7.2013 20:50:18
Toto je pravá diskuse o hovně!:D
NSlaneček - Profil | St 3.7.2013 20:39:03
To jo, je pravda, kolikrát když chodím u rybníku kde je okolo les připomíná to tam minové pole..Nejhorší je, když máte řídkou stolici, a okolo rybníku není žádný vyšší porost,a za váma je asi 1km pole, to se stalo mě, a za polem lesík, já než přešel to pole, to mi připadalo jak kdyby to bylo 10km.:D
Nrozbora - Profil | St 3.7.2013 19:57:49
Súhlas. Ryba pri h....e vyrastená smrdí :-)
NMiras - Profil | St 3.7.2013 19:11:47
Sven >> Ahoj, ten srací stan s sebou k vodě netahám. Měli jsme jej s kamarády na týdenních rybářských závodech - tam to dávalo smysl. Lopatku - sazečku jsem však do výbavy už dávno zařadil.
NMAXXSKATER - Profil | St 3.7.2013 19:05:16
:-) Největší sranda je ta, že to celý den nic nedělá, na člověka to přijde a pořádný záběr na sebe nenechá dlouho čekat. Zákon schválnosti je prostě svině. =)
NSven - Profil | St 3.7.2013 18:57:35
Juraj >> Vojenská lopatka na položenou PP-MI-H , to je správné řešení :-)
NSven - Profil | St 3.7.2013 18:57:20
Miras >> ahoj.
Jakožto převážně několikahodinový vycházkář se tedy řídím pravidlem,: "správný hospodář s..e doma"
Ovšem mohou nastat okamžiky, že přírodě neporučíš a pak bych tvůj stánek úlevy i vyvážil zlatem :-))
Pro delší pobyt u vody, by pak takové řešení, mělo být samozřejmostí...
Nfotojakes - Profil | St 3.7.2013 18:02:36
Juraj >> to byl původní název, který byl kvůli slabším povahám zmírněn:-)
NJuraj - Profil | St 3.7.2013 17:57:07
Miras - >> Ahoj. Mám vojenskou skládací lopatku a léta jí taky používám. Půjdeme - li do důsledku, tak je to vlastně článek o hovně, ale vřele s tebou souhlasím. :-))
NMiras - Profil | St 3.7.2013 17:44:13
Woohooo >> Tebe pobavil můj článek, mě zas tvůj prasopis - jsme si kvit.
NWoohooo - Profil | St 3.7.2013 17:34:02
arnošt >> Vidis :) si to nech pantentovat jako kaprarskou bednu :)))
NWoohooo - Profil | St 3.7.2013 17:32:57
Je usmevne ze tady jeden kaprar pise o tom jak nalozit s hov-em u vody kere podle me je pro prirodu 1 000 000x stravitelnejsi nez plastove a jiné vetsi humusy co si tam vozite ...
Nbig ferda - Profil | St 3.7.2013 17:11:58
Jestli mohu něco říct,s kámošem si vozíme kbelík od primalexu a k tomu zachodové prkénko.Do kýble dáme sáček a trochu hlíny a je to.A vše pak se dává do prázdného pytle od psích granulí.A na konci rybaření se i z odpadka vše odeze do popelnice.Je to fajn když si nemusím srát pod nohy a už jen to že jezdim ze psem a každý znás ví jak to chodí.
Nmetal - Profil | St 3.7.2013 17:04:06
Tohle by si mělo přečíst hodně lidí, někdy je prostor tak zaminovanej, že není kudy projít natož pak chytat :-((
Narnošt - Profil | St 3.7.2013 16:44:10
Také je to jednoduchá taktika,jak přivolat záběr,který nepřichází.Uprostřed úkonu totiž zpravidla přichází jízda jako prase... :-)
NModrý šílenec - Profil | St 3.7.2013 16:30:01
Ještě bych tam přidával kousek kovu, ať "minohledači" majů taky radost :-))))
NKruan - Profil | St 3.7.2013 16:26:59
Jen bych daval pozor u bodu č.5. Pri řadnem upechovani berte v potaz hustoty hmot :D