VIP rybáři na Slovensku

Diskuse k bleskovce VIP rybáři na Slovensku

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 5.5.2011
148 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NVýr - Profil | Po 9.5.2011 0:04:01

Rasto. >> odklon od témy bol pri maturite průser.....no ale tu ide o hovno.

....už aj ten nadpis je odklon ....VIP?.......veď to malo byť MI rybári....(Morálni invalidi)

    NRasto. - Profil | Ne 8.5.2011 20:33:00

    nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 7.5.2011 9:06:58 >> no keby si nemal v nicku ze nesoulozim a poustim tak by si mal za dany prispevok u mna sympatie.Takto neviem co si mam o tom mysliet.

    Vyr:tema boli VIP povolenky a od tej sme sa odklonili si myslim.Na kormorana mame rovnaky nazor a v tomto vidim zlyhanie SRZ.

      Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | So 7.5.2011 9:06:58

      sviňa kormorán nemá v kulturní krajině co pohledávat!!! Vystřílet, vystřílet, vystřílet!
      Pole si chráníme před škůdci, myškami, hraboši, před fytopredátory, používáme herbicidy, pesticidy, ekologické způsoby boje- dravé roztoče, dravé ptáky, vše proto, abychom uchránili zdroje obživy a naši už vynaloženou práci s tím spojenou. A rybníky a jiné vodní plochy nejsou nic jiného, jak cenný zdroj cenné potraviny, i když někteří z vás, retardi, si to pletou s basketbalovým hřištěm, olizovací sportovci! Takže, až si tadle africká socka, rozmyslí, že by nás tady vyžrala, tak leda kulku.
      Od toho jsem myslící člověk, abych byl schopen usoudit, kdy ochrana se zvrhla v decimaci domácích původních druhů!

        NVýr - Profil | So 7.5.2011 8:10:03

        Rasto. >> odklon od témy nastal v súvislosti s existenciou SRZ ...s ohľadom na to čo by mala robiť ....a čo reálne robí...resp. čo dosiahla.

          NRasto. - Profil | Pá 6.5.2011 22:51:41

          Výr >> ale ono je to tak vsade.aj u polovnikov ako pises.ja s tebou v polemike kormoran viac menej suhlasim.ale spojitost s vip povolenkami nevidim ;)

            NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 15:58:31

            Rasto. >> koho iného by to malo zaujímať ?....vtáčkarov ?
            ....ono to bude asi tak ako s jarabicou....poľovníci si zvykli....a postupne mizne bažant, hlucháň, tetrov, jariabok....drop je už v prdeli dávno. Zvykli sme si....a tak to bude aj s lipňom...zvykneme si.

              NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 15:51:02

              Bosanac >> Do kameňa tesať.

                NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 15:50:22

                Cronicle >> Áno ....zadara je záujem prabiedny.
                .....ľudia už dávno robia to čo im vyhovuje....povedali á -postavili priehrady lebo chcú lacnú "čistú" energiu...mali by povedať aj bé - strieľať kormorány ktoré prileteli na nezamŕzajúce rieky pod priehradami.....

                Prírode ľudia zákony nepísali ani písať nebudú. Ľudia sú momentálne len veľmi krátkodobo a relatívne prosperujúci živočíšny druh....

                  NBosanac - Profil | Pá 6.5.2011 15:44:18

                  Dokud kormoran neohrozi kapriska ve velikosti K 70 od clenu svazu nemuzeme nic ocekavat .

                    Nvanuz - Profil | Pá 6.5.2011 15:38:52

                    viac kormos zozerie, viac sa zarybni, viac slovryb zarobi :)

                      NRasto. - Profil | Pá 6.5.2011 15:36:43

                      Výr >> ano cital som danu polemiku...ale....je to len zalezitost SRZ?Chyba je ze SRZ nema resp nechce mat resp je nevyhodne mat dosah na lobing v politike.Myslis si ale ze keby mal niekto v sukromnych rukach vodu tak by naklady spojene s odstrelom znasal >sam?Dla mna by ziadal dotacie,prispevky,protestoval by pred parlamentom a bla bla bla.Je treba zmenit pravidla a suhlasim s tebou ze iniciovat by to mala SRZ lebo pre nas je tento problem najpalcivejsi.Zvlastne ale je ze nikoho ineho ako rybarov zanik povodneho druhu nezaujma....

                        NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 15:11:45

                        Výr >> Nemá kto, alebo zadara nemá nikto záujem? A prečo by nemohli byť, kde chcú?! Majú ľudia aj prírode napísať zákony, čo môže a čo nie? :)))

                          NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 15:06:06

                          Cronicle >> myslím si že kormorány môžu u nás pokojne hniezdiť na Dunaji....a ostatných by bolo fajn odloviť....lenže nemá kto :-)

                            NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 15:03:20

                            kakr >> rozhodne nie....ale som veľmi hlboko presvedčený že v prípade lipňa je to asi takto - ak sa nevyrieši kormorán nemá zmysel čokoľvek iné robiť.
                            AK sa vyrieši kormorán....potom sa dá na niečom pracovať ďalej.........

                              NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 15:01:22

                              Výr >> "ale problémy zemegule nechám jej riaditeľovi" - a ryby vo vode sú tvoje, že máš nutkanie vystrieľať kormorána?! ...

                                NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 15:01:11

                                soliman >> ako som napísal: ..a ja si myslím že to bude tak ako to je.

                                  Nkakr - Profil | Pá 6.5.2011 14:58:38

                                  Výr >>
                                  Nechci se kormošů v žádném případě zastávat, na vlastní bulvy jsem viděl co nám na revíru (MP) udělali.
                                  Ale jsi přesvědčen, že za úbytkem potočáka a lipana je jen kormoš??

                                    Nsoliman - Profil | Pá 6.5.2011 14:57:44

                                    Výr >> Nikdy se to nestane, "rybář" je příliš obecná kategorie, pod kterou se vleze mnoho zájmových skupin, z nich většině (můj odhad) kormorán zase tak nevadí.

                                      NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:56:25

                                      Cronicle >> nás nemusí nikto vystrieľať.....tak ako kvasinky vo víne.....ani tie nikto nemusí strieľať oni si to zariadia samé.....ale problémy zemegule nechám jej riaditeľovi.

                                        Nsoliman - Profil | Pá 6.5.2011 14:55:39

                                        Cronicle >> Aplikuješ tuto logiku i na mandelinky, kobylky, šváby, komáry....?

                                          NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:54:14

                                          kakr >> ja veľmi dobre viem ako to je.....keby boli odmeny mizli by kormorány aj z nocovísk aj za najhlbšej tmy :-)

                                          Jedno je isté....kým rybári nezačnú VEĽMI chcieť a kým budú rybári veriť tomu že sa to nedá .....bude to tak ako to je.......a ja si myslím že to bude tak ako to je ...a my si zvykneme že lipni nie sú.....veď už sme si vlastne aj zvykli, tak čo.

                                          A JE TO.

                                            Nkakr - Profil | Pá 6.5.2011 14:53:53

                                            Cronicle >>
                                            Zbytečně to hrotíš.
                                            Je fakt, že jsme si kormoše moc pustili k tělu a teď na to doplácíme, vše pod pláštíkem EU.

                                              NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 14:50:55

                                              Výr >> Toľko sa ohánaš s tým IQ, že už na to musím niečo napísať..
                                              - tebe kormorán vadí z toho dôvodu, že žerie ryby..A čo má žrať, keď ryby sú jeho potravou? Už som ti raz napísal, urob z Kormorána vegetariána..

                                              Ľudstvo ničí celú Zem..máme jediné štastie, že nás nemá kto vystrieľať..

                                              Si príliš fanatik do rybárčenia, keď ti kormorán tak nenormálne vadí, že ho silou mocou treba vystrieľať..Kormorán žerie ryby, za ktoré si zaplatil SRZ?! Ty žerieš všetko a nikto ti nič nerobí..

                                              Aj by si sa zamyslel, ale tvoje IQ na to nie je dosť vysoké..

                                                Nkakr - Profil | Pá 6.5.2011 14:47:34

                                                Výr >>
                                                Ve městech skutečně nenocují, ale lítají si do nich jako do špajzu.
                                                Stačí když jim zamrznou rybníky.

                                                  NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:44:36

                                                  soliman >> už som to chcel napísať veľa krát......ale bylo by to marný :-)))

                                                    NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:44:07

                                                    kakr >> to je pravda.....existujú na to rôzne viac či menej účinné špagátové zábrany.....na každen pád kormorány v mestách nenocujú....a tých pár úsekov riek v mestách ich neuživí....

                                                      Nsoliman - Profil | Pá 6.5.2011 14:43:40

                                                      Výr >> Je to marný, je to marný, je to marný...

                                                        Npepa-č - Profil | Pá 6.5.2011 14:42:12

                                                        kakr >> to nedá, tam by tě chytili. Partyzáni taky nebojovali v Banskej Bystrici na náměstí :-)

                                                          Nkakr - Profil | Pá 6.5.2011 14:40:46

                                                          pepa-č >>
                                                          Bohužel, kormoši už našli ryby v řekách ve městech, letos pokud se nemýlím obšťastnili Plzeň, byli i u nás v Brně a v Praze jich je taky hafo.
                                                          Ve městě se prostě střílet nedá !!!!!!!!!!

                                                            NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:39:10

                                                            Cronicle >> Milý Erik, kormorány som VŽDY strieľal celkom zdarma....(aj napriek tomu že mi bola ponúknutá odmena)....... lenže nie je všetci poľovníci sú aj rybári tak ako ja.....nie všetci nemajú radi kormorána tak ako ja....a preto logicky ani nie všetci sú ochotní to robiť zdarma tak ako ja...........lenže ja už značne pochybujem že tvoje IQ stačí na to aby si to pochopil, je mi to ľúto.... ja som svoje prostriedky ako ti to vysvetliť celkom vyčerpal.....
                                                            nedá mi len zopakovať:
                                                            .vieš prečo je to celé také posrané s tými kormoránmi ?......lebo o tom všetci rybári vedia asi toľko čo ty a viac ich to ani nezaujíma.....si celkom pekný príklad priemerného člena.

                                                              NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 14:32:02

                                                              Výr >> ..Pointa tvojho kvákania bola celý čas iba o tom, že zadara to neurobíš, ale za prachy by si vystrieľal každého kormorána..Ty máš teda charakter!!

                                                                NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:23:54

                                                                kakr >> len jednoduché počty.....pri úlovku 20ks za mesiac (t.j.-1za deň) by si človek zarobil 600,-EUR.....koľko myslíš že by ich to prežilo..........a to už by možno za zlepšené podmienky na odstrel začali tlačiť aj poľovníci :-))
                                                                Pri 60,-EUR /ks by to bola genocída........

                                                                  Npepa-č - Profil | Pá 6.5.2011 14:19:56

                                                                  kakr >> nesouhlasím, každý zabitý kus ušetří desitky kil ryb ještě tu samou zimu a sníží reprodukční "vyhlídky" pro toho zastřeleného kormorána.
                                                                  ano, partyzáni sami válku nevyhrajou, ale proto není jejich činnost zbytečná.

                                                                    NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:17:55

                                                                    kakr >> neobmedzený odstrel si rybári dokážu vynútiť....museli by len chcieť

                                                                      NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:17:11

                                                                      kakr >> poľovníkov je v Čechách mojim odhadom najmenej dvakrát až tri krát toľko koľko tam zimuje kormoránov

                                                                        Nkakr - Profil | Pá 6.5.2011 14:13:02

                                                                        Výr >>
                                                                        Uderil jsi klinček na hlavicku, pseudoodstřel není odstřel za použití všech dostupných prostředků.

                                                                          NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 14:09:15

                                                                          kakr >> môj názor je že peniaze problém kormorána vyriešia všade.....v praxi to však nepôjde lebo by sa muselo jednať o ODSTREL....nie pseudo odstrel typu 5% z hejna....bez lovu na nocoviskách ...traja + pes.....a čo ja viem aké vtákoviny :-)
                                                                          Keby mal kormorán štatút "potkana" jeho škody by boli zanedbateľné.....

                                                                            Nkakr - Profil | Pá 6.5.2011 14:05:37

                                                                            Výr >>
                                                                            Můj názor je, že "konečné řešení kormorána" v bývalé ČSR odstřel za peníze nevyřeší.

                                                                              NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 13:59:12

                                                                              kakr >> Kolego ....pravdou je že sa hádame o hovne lebo náprava nebude...ale.....história potvrdila jednu vec mnohokrát.....keď sa do nejakej trofeje zmiešali peniaze živočíšny druh o ktorý sa jednalo bol v krátkom čase na vyhynutie.....jedno či to bol vlk, snežný gepard či panda alebo slon.....
                                                                              peniaze...peníze ...peneži.....to na vyhubenie kormorána celkom stačí.....o tom som skalopevne presvedčený....dajte 30,-EUR za zobák a škody oproti dnešným budú desatinové......nestačí 30...dajte 60.....aj tak to pre jedného člena predstavuje záťaž max 2 - 5,-EUR....je to za hubičku :-)ä
                                                                              ....lenže nič z toho nebude....rybári na to kadia zvysoka....chýba im oduševnenie aké majú ochranári.....

                                                                                Nkakr - Profil | Pá 6.5.2011 13:52:49

                                                                                Pánové,dohadujete se o houně.
                                                                                Žádné střílení či plašení tažných kormošů nemůže zabránit obrovským škodám, které napáchají.
                                                                                Pokud se nezasáhne na hnízdištích, tak není šance k nápravě. No a na hnízdiště asi nedosáhneme, jsou trošku severněji....
                                                                                Totéž platí i pro ČR.

                                                                                I když věřím, že kolega Výr to činí dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.

                                                                                  Nrommi - Profil | Pá 6.5.2011 13:45:19

                                                                                  george87 >> som rad, ze tu na MRKu vies zhodnotit, co clovek pre ryby spravi...
                                                                                  minimalne vek tak na to opravnuje...

                                                                                    NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 13:40:26

                                                                                    george87 >> pravdepodobne si postavím pomník...mám doma jedného plastového výra....to by mohlo byť.......a pod neho dám aj staré tenisky: "V tých chodil Výr loviť kormorány"...:-))))))))))))))))))))

                                                                                    kašli na to....

                                                                                      Ngeorge87 - Profil | Pá 6.5.2011 13:38:05

                                                                                      rommi >> Výr je človek, ktorý ohľadne lovu kormorána, jeho koordinácie a praktického prevedenia urobil viac ako Vy, Cronicle a celý SRZ dohromady. Ak si niekto zaslúži uznanie a obdiv je to práve on. Bohužiaľ chyba bude asi v tom, že to nerobí pre SRZ ale pre ryby a to sám z vlastnej iniciatívy a dovolím si povedať, že aj z vlastných prostriedkov.
                                                                                      (Ak je niečo z tohto nepravda či zavádzanie ospravedlňujem sa Výrovi a prosím ho o opravu, rep. upresnenie.)

                                                                                        NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 13:12:48

                                                                                        drozďák 30,42 >> áno....Mŕtva rybka vie svoje.....teší sa......ostane len ona. :-)

                                                                                          NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 13:09:49

                                                                                          rommi >> oslovil som člena Rady a povedal mu čo si myslím že presne treba spraviť.....
                                                                                          1) Príkaz z vrchu pre MO -formou povedzme mimoriadnej známky (2,-EUR ?)
                                                                                          2) vysokú odmenu za odovzdaný zobák kormorána pre poľovníka ( 20 - 30,-EUR)
                                                                                          3) Stanoviť koordinátorov pre jednotlivé povodia riek - ľudí, ktorých to v prvom rade baví
                                                                                          4) venovať tomu osobitnú stránku na webe SRZ
                                                                                          5) v našej MO so navštívil samozvane výbor a inicioval aby vyzbierali 1,-EUR/člen a prostriedky použili na odmeny

                                                                                          Sám som ulovil tento rok 12ks (minulý 29 -bola tuhšia zima)....(žiadnu odmenu pre seba som nikdy nežiadal.) (V minulosti som si spravil na vlastné náklady výlet na Liptov a do Žiliny a zúčastnil som sa odstrelu.....to môžem urobiť len ak ma niekto pozve...)

                                                                                          Výsledok v našej MO - všetky prostriedky určené na odmeny za odlov kormorána boli použité na zarybnenie ( kúpil sa asi tržný kapor).....väčšine rybárov sa zdá že je všetko v poriadku ....na VN Sĺňava zimovalo asi 400ks kormorána.......


                                                                                          SUMÁR: Nič sa nezmení....na dolniakoch je to každému fuk (česť výnimkám - je ich však ako lipňov vo Váhu :-) ....rybári zatiaľ nemajú záujem o reálne riešenie problému....SRZ nerobí takmer nič.....
                                                                                          Možno sa vo všetkom mýlim - čo je ľudské........ ale návštevy horného toku Váhu ma jasne presvedčili o tom že kormorán tam katastrofálne úradoval = výsledok celého doterajšieho snaženia alebo skôr nesnaženia rybárov je HOVNO.

                                                                                            Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 6.5.2011 13:09:35

                                                                                            Cronicle >> no buď v klidu, ty tvoje převratné a mazaností překypující komentáře není problém pochopit i pro úplného trotla.
                                                                                            Aby se s nimi mohl i ztotožnit, musel by se ale i na tu trotlovskou úroveň myšlení snížit.

                                                                                            To bude asi hlavní důvod, proč vanuz tvoje pointy ne a ne pochopit....

                                                                                              Nsoliman - Profil | Pá 6.5.2011 13:08:14

                                                                                              Ruku na srdce bratia, ona si v likvidaci lipanů na Váhu svoje odmakala i tarhoňa....

                                                                                                NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 13:05:45

                                                                                                vanuz >> :) Možno ak by si nejaké IQ mal, tak by si pochopil pointu toho čo som tým chcel naznačiť..

                                                                                                  Ndrozďák 30,42 - Profil | Pá 6.5.2011 13:04:37

                                                                                                  Koukám, že se na Slováči vynachází vzorek z úplně stejného ranku jako v ČR.

                                                                                                  Mě obrovsky baví slinty svazoinstantů, kteří bydlí v baráku s názvem SRZ, který má shnilé krovy, rozpadlou podlahu, vlhké zdivo a jakmile slyší slovo demonopolizace či částečná privatizace, zježí se jim chlupy i na koulích z obavy, že by jim do té barabizny s děravou střechu mohlo začít téct.

                                                                                                  Jestli je něco k smíchu (spíš k pláči), tak je to jen a jen tento způsob myšlení.

                                                                                                  Výra jste ke své škodě nepochopili, proto budete mít pod hlavičkou SRZ čím dál větší hovno a s vaším myšlením ho budete mít po zásluze.
                                                                                                  Ovšem co na to mrtvá rybka, to nevím. Té veselo nebude.

                                                                                                    Nvanuz - Profil | Pá 6.5.2011 13:02:30

                                                                                                    Cronicle >> argument hodny IQ tych vidli, co george spomina....

                                                                                                      NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 12:58:22

                                                                                                      Výr >> Začnem ti odpovedať na otázky vtedy, keď z kormorána urobíš vegetariána..

                                                                                                      Kvak...

                                                                                                        Nrommi - Profil | Pá 6.5.2011 12:54:56

                                                                                                        Výr >> rozmyslal si nad moznostou prilozit ruku k dielu a stat sa napr. koordinatorom odstrelu v ramci vasho regionu?
                                                                                                        byt sprostredkovatelom medzi PZ a MO SRZ napr. v ramci kraja a tym pomoct rybarom?
                                                                                                        je to chvalyhodnejsie, ale bohuzial aj narocnejsie ako kritizovat na MRK-u
                                                                                                        pre >george87 skratky ti vysvetli Výr...

                                                                                                          NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 12:49:21

                                                                                                          vanuz >> nejak sa to zvrhlo na kormorána a to je moja srdcovka :-)

                                                                                                            Ngeorge87 - Profil | Pá 6.5.2011 12:44:23

                                                                                                            rommi >> Tomu samozrejme bezvýhradne verím a vôbec to nepopieram. Drtivá väčšina členov SRZ má s prácou pre zväz väčšsie skúsenosti ako ja.

                                                                                                              Nvanuz - Profil | Pá 6.5.2011 12:42:57

                                                                                                              Výr >> mas neuveritelnu trpezlivost a more casu.... ze sa ti to chce

                                                                                                                NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 12:39:40

                                                                                                                Cronicle >> mne sa veľmi páči táto debata....ty kladieš otázky ja odpovedám....opačne to už nefunguje......

                                                                                                                Ja lovím aj ryby aj intenzívne lovím kormorány....lenže tých pár ľudí čo sú ešte takí rovnako sprostí ako ja že to robia zadarmo na to nestačí a ani nikdy stačiť nebude.

                                                                                                                Keby si vedel niečo o poľovníctve vedel by si že loviť kormorána nemôže každý poľovník kde sa mu zachce.....ale to je vlastne celkom zbytočná debata....vieš prečo je to celé také posrané s tými kormoránmi ?......lebo o tom všetci rybári vedia asi toľko čo ty a viac ich to ani nezaujíma.

                                                                                                                  Nrommi - Profil | Pá 6.5.2011 12:38:14

                                                                                                                  george87 >> chlapce, bud si isty ze s pracou v SRZ mam milionkrat vacsie skusenosti ako ty ...budes musiet v buducnosti poriadne popracovat, aby si dohnal zameskane....

                                                                                                                    NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 12:34:01

                                                                                                                    rommi >> vieš prečo si myslím že SRZ je ako mamut, ktorý skôr či neskôr zdochne....lebo v popredných radách často stoja ľudia so zmýšľaním pán Almášiho
                                                                                                                    :http://www.srzrada.sk/uploads/x-snem-srz-vyhodnoten​ie-diskusnychprispevkov.pdf

                                                                                                                    našťastie nie sú všetci takí ale už to že vôbec existuje delegát snemu s takýmto rozmýšľaním je dôkaz nelichotivého stavu....

                                                                                                                      Ngeorge87 - Profil | Pá 6.5.2011 12:33:09

                                                                                                                      rommi >> môžem ja za to ,že sa Cronicle sám tak nádherne nabodol? Každopádne mu to asi bude musieť Výr vysvetliť lebo očividne nevie o čo sa jedná. A asi aj tebe.

                                                                                                                        Nrommi - Profil | Pá 6.5.2011 12:28:19

                                                                                                                        george87 >> spamataj sa chlape...doteraz, aj ked su tu rozne nazory to malo aku taku uroven...
                                                                                                                        neposuvaj to na uroven stoky...

                                                                                                                          NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 12:28:07

                                                                                                                          Rasto. >> áno mám veci schopnosť asi kresliť v čiernych farbách....ale keď sme pri kormoránovi....aký dôvod mám myslieť si že sa to zlepší ?
                                                                                                                          Som toho názoru že ak by niekto musel zo zákona zarybňovať vodu z vlastných peňazí tak by sa veru nepozeral na to ako mu kormorán konzumuje každý rok násadu lipňa či zubáča.....
                                                                                                                          Na "lipňový" Váh chodím dosť dlho na to aby som mohol s kľudným svedomím povedať že rybári tam zatiaľ súboj s kormoránom prehrali na celej čiare.....vieš čo na tom bude najkrajšie?.....že SOVS v roku 2014 (či kedy končí výnimka na odstrel) slávnostne vyhlási -mali sme pravdu keď sme tvrdili že odstrel nič nevyrieši.

                                                                                                                            NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 12:28:04

                                                                                                                            george87 >> Uber, lebo máš z čoho...

                                                                                                                              Ngeorge87 - Profil | Pá 6.5.2011 12:26:35

                                                                                                                              Cronicle >> Ty si zaslúžiš jedine tieto ty expert:

                                                                                                                                NCronicle - Profil | Pá 6.5.2011 12:22:46

                                                                                                                                Výr >> A prečo potom Ty ako poľovník a rybár zároveň nelovíš kormorány aj ryby, keď ti tak veľmi vadia? :D

                                                                                                                                  NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 12:22:01

                                                                                                                                  rommi >> na debatu kašľať....samozrejme že debata nič nevyrieši....ja sa do takejto debaty púšťam obyčajne z dvoch dôvodom....
                                                                                                                                  verím že niečo z toho čo hovorím si osvojí aj niekto iný a začne tiež niečo pre zlepšenie robiť
                                                                                                                                  dúfam že sa sám dozviem niečo čo môj názor upraví alebo zmení k lepšiemu....

                                                                                                                                  Zo SRZ nevystúpim lebo ryby chytať zatiaľ chcem a okrem dvojnásobnej ceny povolenia sa nič nezmení.....súkromáky ma nezaujímajú lebo sú to len malé stojaté vody kde lososovité ryby normálne nežijú ...a ja sa zatiaľ venujem lovu lososovitých....

                                                                                                                                  Ale páči sa mi ako namiesto akej koľvek racionálnej odpovede dostanem odporučenie aby som vystúpil.....to je odpoveď na to že kormorány treba voziť do kafilérie? Z akého zákona takýto odvoz vyplýva? (To že to navrhol minister do uznesnia lebo sa mu to zdal geniálny nápad alebo mu to poradil nejaký idiot ešte neznamená že sa to nemôže zmeniť....a dokonca ani to že to tak v praxi je....(kormorána si každý poľovník predsa môže ponechať na vlastnú spotrebu)....)

                                                                                                                                    NVýr - Profil | Pá 6.5.2011 12:11:40

                                                                                                                                    Cronicle >> pochopil si to celkom správne....poľovníkom kormorány vôbec nevadia.....neškodia ....

                                                                                                                                      Ngeorge87 - Profil | Pá 6.5.2011 11:59:25

                                                                                                                                      Výr >> Ferdo. Parádna prezývka. ja ho volám Starý preplatený degerontný k k t .
                                                                                                                                      Za ten milión ročne by som od človeka čakal inú aktivitu ako od tohto hňupa. Rozdávanie povoleniek zadara je silný mocenský nástroj.