NElgorn - Profil | Čt 25.11.2010 17:06:39
Uzavírám tuto diskuzi z těchto důvodů:
nemám čas moderovat, což se zde projevuje dost
urážkama lidí, kteří napsali jen svůj názor
jasná reklama ještě jasnějšího majitele školáků - foxxe
navíc tato otázka byla založena ohledně majitele revíru, respektive pronájemce, což je dávno vyřešeno
Vzkaz pro paní Olgu, velice se Vám omlouvám, že jsem dopustil, aby mohl někdo jako foxx Vás urážet, chyba je na mé straně.
2 foxx: Pane Dobíhale, určitě si s Vámi ještě promluvím osobně, tím si buďte jistý, nejsem totiž nějaký anonymní uživatel. A reklamu na pro Vás pronajaté revíry si dělejte jinde, ne zde na diskuzi.
Děkuji Všem, kteří do této diskuze přispěli rozumným příspěvkem a trochu vyjasnili, co se v Chaba stalo. S pozdravem Elgorn
Nfoxx - Profil | Po 22.11.2010 23:20:47
Olga1 >> Jo milá Olgo tak to opravdu nevím. Prodávám, jak jsem nakoupil. Informace je to nepodložená a z druhé ruky, takřka jedna paní povídala, ale na takové je sumík zavedený ne?! Tak, že s podrobnostmi nemůžu sloužit. No a co se týká té reklamy, no tak to máš recht, malinko agituju, ale to už holt ke mně patří jako k tobě patří vyvracet, co tu napíšu, s tím asi nikdo nic nenadělá. :) A upřímně asi ne všichni na této linii si myslí, že je tento web určený k pomlouvání liščího jezera a potažmo pana Dobíhala. Možná se tu také najde někdo, koho to zajímá a kdo si to rád prohlídne a uvítá to. A přece musíš uznat, že tuhle diskuzi nesledují jen tři lidi (ty, zajda a sumík), kteří pomlouvají, jak se jim to zrovna hodí, ale taky lidi co se seberou a přijedou se podívat a udělají si svůj názor. Neboj, pro tebe ani pro ty ostatní pomlouvače, jsem to tam nevkládal, já vím, že ve vašem případě je to házení hrachu na zeď. :) A abych dostál svému, tak tady je další reklama
http://ct-akvarius.webnode.cz/aktuality/ já vím ty ani ostatní z toho nic nemáte tak vás to asi neosloví, ale ty děti, kterých se to týká, z toho měli asi velkou radost. To víš, dneska ti nikdo zadarmo nic nedá jen ten blbej a proklatej Dobíhal, furt rozdává nějakejm juniorskejm kaprařům. Měli by jste ho tu za to pořádně zdrbnout (jako když poslal do Chaba pro místní rybáře povolenky) to přeci slušný lidi nedělaj ne?? :( Jo a vlastně ještě něco . . to bylo taky pro děti a dokonce i pro postižený. . . fuj to je taky na potrestání a pomluvy vid??
http://www.liscijezero.cz/cs/fotogalerie/ocekavany-zavod-deti-chabarovicky-kaprik-povedl-se jo jo jen mu naložte, co von si to vlastně dovoluje pořádat zadarmo dětskej den s rybařením na svojem legálním revíru. . pro děti a ještě postižený!! A co že?? Von jim dal taky poháry. . ???!!! no to snad ne, to je normálně na kriminál. . . co von si to dovoluje!!? Co dodat? Jste všichni chudáci (sorry zase se opakuju) . . . od klávesnice je každej chytrej a geroj!! Zavolejte mu vy hrdinové, napište, přijďte mu to říct do očí, . . hm ale to chce trochu víc než jen si večer otevřít láhev dobrýho červenýho a od compu pomlouvat, že?? Tak to asi radši držte . . . pusy!! Jelikož lidi tyhle diskuze čtou a pak budete za hloupý! Zdraví foxx
NOlga1 - Profil | Po 22.11.2010 21:01:10
foxx >> Myslím si, že těch lumpáren tady prasklo až dost, ale docela mě zajímá na které akci se mohl Sumík dožadovat povolenky??? Cituji:
" A co, jsem se ku podivu nedozvěděl?? Prý na nějaké akci. . snad výlovu rybníka v okolí Teplic tento ambiciózní mladík požadoval zdarma volnou povolenku na rok 2011 za to, že prý obrátí své útoky na tento revír na netu, jako to udělal ten suron 13. Byl prý odmítnut, jak také jinak?!! Sauron změnil názor sám a dobrovolně, né za žádné slevy, po té co u lišáků byl, platí jako každý jiný." Konec citace.
Jistě je tím asi myšlena brigáda rybářů, myšleno svazových rybářů. Jen mě nejde do hlavy kde se tam mohl vzít někdo významný z Liščího jezera u koho se měl té povolenky dožadovat. Mám pocit, že je to trochu jinak a zastírájí se tímto tvrzením úpně jiné lumpárny na které tu bylo v minulosti poukázáno. S tou reklamou měl Sumík samozřejmě pravdu, když tak koukám na poslední zápis foxxe.
Nfoxx - Profil | Po 22.11.2010 17:38:54
Olga1 >> Zdravím vás všechny ve spolek :), tak ani politik to pro tebe Zajdo a ani PAN Dobíhal pro tebe sumíku nejsem. I když by to asi nebylo špatné mít svůj rybník a tak. :)) Zajdo promiň jestli, že jste se Sauronem kamarádi tak se za svůj výpad omlouvám, měl jsem pocit, že je to trochu jinak. No, a že sumík opustil debatu se ani nedivím, asi bych taky vyklidil pole, kdyby na mě praskla taková lumpárna, a s negativní reklamou to asi nebude mít co dělat. Paní Olgo a vy máte naprostou pravdu, zima a zvláště prý ta letošní bude opravdu dlouhá. A to zvláště pro nás pro rybáře! :( No, ale nezoufejte na Liščím jezeře v Chabařovicích připravují zimní sezónu, tak to snad nějak přežijeme :) více na odkazu:
http://www.liscijezero.cz/cs/novinky/zimni-lov-na-dirkach-sezona-2010-2011-zacina-1-12-2010 NOlga1 - Profil | So 13.11.2010 20:12:24
Dne 10.listopadu jsem obdržela soukromou zprávu od sumíka, kdy mě informoval o opuštění této debaty. V textu uvedl, že negativní reklama je také reklama, kdy tím vlastně poukazuje kde se vykupují velké ryby a svojí reakcí v této debatě dává směr všem ziskuchtivým rybářům.
Na závěr mě nabídl, že o prázdninách vezme mého vnuka na pár dní k vodě( což jsem s vděkem přijala). Dostala jsem od něho jeho číslo telefonu. Dnes jsem mu volala a informovala jej co tu o něm píše pan foxx. Odpověděl, že je mu to jedno a není potrefená husa aby na takové nesmysly vůbec reagoval. Docela jej potěšilo, že jej v této diskuzi bral pan foxx za soupeře, protože jak uvedl si myslí, že to je Dobíhal sám. Píši to aby to někdo zase nepřekrucoval k svému prospěchu.
Zima bude dlouhá, tak budu tuto debatu sledovat dál, protože jsem od přírody zvědavá.
Nzajda f - Profil | Pá 12.11.2010 11:32:55
Mimochodem i přes již pokročilou noční hodinu, jsem neváhal a telefonem, k jeho velké nelibosti vzbudil správce liščího jezera Kubu. No co jsem „štamgast“ a můžu si to dovolit. Probírali, jsme mé rozhořčení nad nejnovějšími příspěvky v této diskuzi na mrku, a to hlavně mistra „sumíka“. A co, jsem se ku podivu nedozvěděl?? Prý na nějaké akci. . snad výlovu rybníka v okolí Teplic tento ambiciózní mladík požadoval zdarma volnou povolenku na rok 2011 za to, že prý obrátí své útoky na tento revír na netu, jako to udělal ten suron 13. Byl prý odmítnut, jak také jinak?!! Sauron změnil názor sám a dobrovolně, né za žádné slevy, po té co u lišáků byl, platí jako každý jiný. Ale sumíkova zášť za poslední týden tedy pramení nejspíš z jasného faktu, že když nechcete platit tak holt budu pomlouvat. Toto tvrzení je nepodložené faktem. . !! jistě že to klučina zapře, ale už chápu proč se řady těch, co pomlouvají něco co po letech funguje, naprosto bez důvodně neustále plní. Dle tohoto příkladu nejde o princip nebo o ideály, ale o prachsprostou slevu! No tak to mě docela zaskočilo sumíku. Do dneška jsi byl pro mě v této diskuzi soupeř. No od nynějška tvé mnohdy osobní útoky už nebudu brát vážně. A jestli, že chceš chytat na liščím jezeře zadarmo, tak ti kamaráde místo podobných praktik zbývá zajet tam jedině ve středu. Protože ve středu se tam chytá zadarmo
http://www.liscijezero.cz/cs/novinky/kazdou-stredu-chytani-zdarma
a to všichni, myšleno i ty!! I když bude asi lepší, aby si na povolenku uvedl skutečné jméno a o přezdívce „sumík“ se radši nezmiňuj. Zdraví Foxx
Něco tak směšného jsem již dlouho nečetl. Nejsi náhodou nějakej politik-)).
Nzajda f - Profil | Pá 12.11.2010 8:22:31
foxx >> Kdo je trochu mimo mísu jseš asi ty neb já nepotřebuji útočit a už né na saurona neb si myslim, že jsme kamarádi a můžem si říct cokoli z očí do očí a věřim tomu, že i při neshodných názorech stále zůstanem kamarádi.Tak zdar ty bludičko a jako dárek k vánocům si nech vytetovat Liščí jezero třeba na zadek-)).
Nfoxx - Profil | Pá 12.11.2010 1:41:34
kurell >> Mimochodem i přes již pokročilou noční hodinu, jsem neváhal a telefonem, k jeho velké nelibosti vzbudil správce liščího jezera Kubu. No co jsem „štamgast“ a můžu si to dovolit. Probírali, jsme mé rozhořčení nad nejnovějšími příspěvky v této diskuzi na mrku, a to hlavně mistra „sumíka“. A co, jsem se ku podivu nedozvěděl?? Prý na nějaké akci. . snad výlovu rybníka v okolí Teplic tento ambiciózní mladík požadoval zdarma volnou povolenku na rok 2011 za to, že prý obrátí své útoky na tento revír na netu, jako to udělal ten suron 13. Byl prý odmítnut, jak také jinak?!! Sauron změnil názor sám a dobrovolně, né za žádné slevy, po té co u lišáků byl, platí jako každý jiný. Ale sumíkova zášť za poslední týden tedy pramení nejspíš z jasného faktu, že když nechcete platit tak holt budu pomlouvat. Toto tvrzení je nepodložené faktem. . !! jistě že to klučina zapře, ale už chápu proč se řady těch, co pomlouvají něco co po letech funguje, naprosto bez důvodně neustále plní. Dle tohoto příkladu nejde o princip nebo o ideály, ale o prachsprostou slevu! No tak to mě docela zaskočilo sumíku. Do dneška jsi byl pro mě v této diskuzi soupeř. No od nynějška tvé mnohdy osobní útoky už nebudu brát vážně. A jestli, že chceš chytat na liščím jezeře zadarmo, tak ti kamaráde místo podobných praktik zbývá zajet tam jedině ve středu. Protože ve středu se tam chytá zadarmo
http://www.liscijezero.cz/cs/novinky/kazdou-stredu-chytani-zdarma
a to všichni, myšleno i ty!! I když bude asi lepší, aby si na povolenku uvedl skutečné jméno a o přezdívce „sumík“ se radši nezmiňuj. Zdraví Foxx
Nfoxx - Profil | Pá 12.11.2010 1:07:16
b.gun >> . . . . .že k vodě najede tlupa mongolů s křovinořezy, kterými totálně zdevastují okolí vody jen proto, aby se jim pohodlně chytalo, a následně se tam na x dnů usídlí s tím, že potřebují ryby pro "Liščí jezera"?A jen tak mimochodem, nepsal jsem o svazových revírech, ale o vodách, na kterých není vyhlášen rybářský revír . . . . . . . . .
Vážený pane b.gun i přes to, že stojíte na straně těch, co plivou na revír na kterém, jsem si letos zachytal jako už za posledních několik let nikde jinde, musím i přes, zřejmě nepochopenou a tudíž bezpředmětnou kritiku pana a mistra co všude byl a od všeho má klíče ve svých max. 16 letech sumíka, s vaším názorem souhlasit!!! Je potřeba zmínit to, co asi už všichni víte, že k majiteli této vody v současné době, mám hodně blízko, ale vaše nařčení mě rozhořčilo. To co popisujete je nepřípustné!!!!!! Vyzívám vás, pokud máte ke svému tvrzení v této debatě jakýkoliv i sebemenší důkaz tak ho prosím zveřejněte!! Proto, že to co popisujete je nepřijatelné, alespoň z mojí strany!! A to co majiteli řeknu si za rámeček v takovém případě nedá! Pokud, ale takový důkaz nemáte, tak se vší úctou a pokorou, jděte do prdele a podobné, přiblblé příspěvky, si prosím v budoucnu rozšiřujte ve vaší hospodě mezi kumpány co vám podobné hovadiny nejspíš sežerou. Děkuji a jsem s úctou foxx
Nfoxx - Profil | Pá 12.11.2010 0:47:14
zajda f >> Zajdo ty vůbec v téhle diskuzi moc nemyslíš viď (viz tvůj útok na saurona 13)?? Spíš jen papouškuješ názory druhých a podporuješ bludy, o kterých taky moc nevíš že?? Ok nic se neděje to dělá hodně lidí za to se nemusíš stydět to je skoro normální. :) zdraví foxx
Nfoxx - Profil | Pá 12.11.2010 0:40:51
Olga1 >> No to víte ne každý je v důchodu, se spoustou času, kde jeho jedinou náplní života je vymýšlet, kam půjde s vnoučkem na ryby. Tak to jen na okraj k mé pozdní reakci na vaše urážky. A když tam díky svojí neznalosti nic nechytí tak pomlouvá. Vycházím z předpokladu, že přeci je divné, že špiníte a obouváte se do revíru, kde jste ani nebyla, s takovou vervou. Jestli to náhodou nebude tím, že vám konkurence ten den chytání s vnoučkem odpustila za vaše pošpiňující „Par“ na mrku co?? :) Jinak si neumím vysvětlit, vaší vervu s jakou útočíte na něco co vlastně ani neznáte. Sumíka svým způsobem chápu, je to mladý nezkušený klučina, či spíše posera, co neví která bije. Je chudák pod tlakem médií, které na něho útočí informacemi, které vlastně ani nemůže dost dobře vyhodnotit a ani chápat a tak se tu projevuje bláboly . . . Viz jeho zbrklá a bezpředmětná reakce na příspěvek kolegy „b.gun“, který s ním vlastně držel basu a on ho tu bez přemýšlení zbrkle potopil. Zřejmě jeho ubohé a zbrklé reakce na příspěvky ostatních pramení v jeho osobnosti. To, že je posera a nemá odvahu, se tam, myslím tím Liščí Jezero, jít podívat a vyzkoušet si to, neznamená, že se může navážet do lidí jako je „sauron 13“, kteří mají koule a překonali svou fobii ze soukromých vod a nakonec jim pod tlakem informací nezbylo nic jiného než souhlasit s majitelem nastoleným trendem. A pokud sumík po té co k naší velké radosti dle svých slov nuceně opustil řady pomlouvačů díla pana Dobíhala (vlastník liščího jezera – pro odvážné určitě ho na netu najdete tak si klidně kopněte) doufám, že ač nemůže přispívat, určitě si mezi prací na domácích úkolech ze školy najde čas sledovat vývoj této diskuze bez jeho přispění. Proto bych ho chtěl tímto pozvat a to je takřka oficiální, dle tvrzení správce liščího jezera Kubíka aby neváhal a na jaře až se zase budou lovit přebyteční, malí kapři se přišel přidat a pomohl s vysazováním. Tak aby tu zase v novém roce nešířil nějaké, přiblblé bláboly o datech na fotkách. Tito kapříci se budou lovit na udici, jelikož revír není možné vypustit a tak bude mít milý sumík možnost v reálu ukázat co opravdu umí . . . mimo pomlouvání na mrku. A jeho reportáž pro vás všechny odpůrce bude tak směrodatná hahaha. Jen jestli přijde, Kubík říkal, že by s ním taky moc rád prohodil pár vět. . . :)) Sumíku sleduj stránky
www.liscijezero.cz a včas se můžeš zapojit do bohulibého projektu, tedy dá-li se vysazování miminek kaprů do vod kde vládnou masaři tak vůbec říkat!! :( Na další nepodložené urážky reagovat nebudu mě se na tomto revíru daří a pokud máte problém s majitelem napište přímo jemu na liscijezero@seznam.cz a nebo
www.liscijezero.cz a nebo na tel. 731 584 519. No, ale na to krom tady paní Olgy asi nebudete nikdo dost velkej chlap co?? Zdraví foxx
NOlga1 - Profil | Čt 11.11.2010 21:41:49
sauron13 >> V posledních reakcích z vás vyzařuje uražená ješitnost. Co na to dodat pro pravdu se každý zlobí. Ve vašem případě je mlčeti zlato.
NOlga1 - Profil | Čt 11.11.2010 21:39:08
Zajimavá myšlenka, na kterou pan foxx nějak zapoměl reagovat.
Sumík1965 - ® Po 8.11.2010 21:48:32
foxx >> " Myslíte sama, kdo se neumí podepsat a schovává se za anonymní webové stránky??" Zase se můsím zastat té paní Olgy. Foxxi v tvém případě ale platí "Podle sebe soudím tebe". Nebo to tak není???????? :-((((((( BING HO!!!!!
NOlga1 - Profil | Čt 11.11.2010 21:32:00
Dne 30.10.2010 proběhne výlov v Chabařovicích vedle ploché dráhy. Dne 2.11.2010 prezentují Líščí jezera vysazování svých zemědělských přebytků do okolních vod. Nejednalo se, ale o vsazování ryb z vedlejšího rybníka do svého soukromí???? Aspoň tak jsem pochopila reakci pana saurona13, který je příznivcem této vody.
reakce na zápis: když budeš mít svůj rybníček,tak budeš vděčnej za tuhle malou "verbež" ?????
Nsauron13 - Profil | St 10.11.2010 9:14:08
A kdo tady tu VIP povolenku dostal ty inženýre a všeználku??? A jak tobě se to líbí,argument podlož důkazem .... Pokud myslíš mě,tak tě nazvu lhářem a hlupákem rovnou,protože mě nedělá problém si požadovanou částku zaplatit a vůbec nevím na co bych jí měl dostávat.Za to,že jsem na pár věcí změnil názor??? To snad každej někdy udělal,nemyslíš?
NSumík1965 - Profil | St 10.11.2010 8:07:55
A teď k radosti několika účastníků této debaty prohlašuji, že v této debatě definitivně končím. Nebudu už reagovat na názoty foxxe, saurona13 a jim podobným,
mějte se tu pěkně. V současné době 7 oblíbených a 4 ignorovaných , za okamžik to bude 6/5. Nemění to nic na mých názorech a ani jsem neobdržel náplast na ústa v podobě VIP povolenky.
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 21:35:45
b.gun Dosažena aura: 170% - 51. místo , docela slušná hodnověrnost a najednou je tu informace:
" Nebo vám připadá v pořádku, že k vodě najede tlupa mongolů s křovinořezy, kterými totálně zdevastují okolí vody jen proto, aby se jim pohodlně chytalo, a následně se tam na x dnů usídlí s tím, že potřebují ryby pro "Liščí jezera"?
A jen tak mimochodem, nepsal jsem o svazových revírech, ale o vodách, na kterých není vyhlášen rybářský revír a které jsou také něčím majetkem. Že by v takovém případě to soukromé vlastnictví nebylo až tak svaté?"
Tak to je tedy síla, možná větší jak ta výzva všem masařkám o výkupu trofejních ryb.
To je tak trochu plundrování přírody. Ale zase je to jen otázka morálky a úhlu pohledu na věc.
Tohle jsou ty momenty,které se mě hluboce dotýkají, protože mě nejsou cizí. Sumík
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 20:57:25
sauron13 >> Milý Saurone, nikoho jsem nenapadal, ale jen jsem dal na hrubý pytel hrubou záplatu, ale u tebe tak činit nemusím, protože ty jsi se v této debatě ukázal v plné nahotě. A jak se hovoří v klasickém večerníčku "Dobrou noc ať tě blechy koušou celou noc". Zdraví tě tvá "žena" ty jeden "Chlapáku".
Nsauron13 - Profil | Út 9.11.2010 20:48:52
Sumík1965 >> ... napadat někoho za pravopys a gramatyku je dost ubohé nemislýš moudrí sumýku ???
Není to tu náhodou rybářský server??? Nebo je to server zabývající se češtinou???
Nechápu,proč zde pokládáš otázky,když jsi stejně předem o odpovědích přesvědčen.Ale nebudu se tím trápit,nemám náladu a čas se zde dohadovat s ženou,co musí mít vždy poslední slovo.
Přeji báječný večer a krásné zážitky u vody. (je to tak správně?)
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 20:35:50
kurell >> Jo v pohodě, jen když píšeš na net, tak se snaž trochu řešit tu gramatiku, ale v tvém případě to bude asi z rozrušení. Udělej si čas a přečti si poslední dva tvé zápisy. Nejsem v gramatice pevný v kramflecích, ale snažím se dávat si pozor. ;-))))) Jo a na závěr nepovídej, ale argumentuj. Pěkný večer. Tvůj "pacoš" Sumík
Nkurell - Profil | Út 9.11.2010 20:24:32
Sumík1965 >> ať ti budu povídat co budu chtít tak si budeš mlít to svoje!Na takoví pacoše nemám čas!
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 20:04:24
kurell >> Jo já ti věřím, sorry jen jsem na těch fotografiích přehlédl inventurní čísla podle kterých jsi je poznal ty :-)))) A teď vážně, nemám důvod ti nevěřit, že jsi tam byl, píšeš že je vypouštěli, ty víš kam???, čím můžeš podložit svoji informaci???, nezlob se ale po tom všem co jsem se na této diskuzi dočetl jsem tak trochu nedůvěřivý. Když jsem dle tvého názoru neinformovaný, tak mě prosím informuj. Předem tě ale informuji, že pohádky nejsou zrovna v této diskuzi v kurzu :-)))) Přeji ti mnoho štěstí u vody. Sumík
Nkurell - Profil | Út 9.11.2010 19:41:57
Sumík1965 >> četl jsem a dokonce jsem na liščím jezeže byl cca před měsícem a ti kapři které vypouštěli jsou opravdu od nich na 100% a jestli mi řekneš že to nemůžu vědět tak si neinformovanej!
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 19:21:17
kurell >> Přečti si celou diskuzi a zjistíš, že tu nejde vůbec o závist.
Nkurell - Profil | Út 9.11.2010 19:10:54
Sumík1965 >> cítím tady závist
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 19:10:13
sauron13 >> "když budeš mít svůj rybníček,tak budeš vděčnej za tuhle malou "verbež" ?????" Nějak tento příspěvek nedává smysl. Je tu info, že Lišákům se přemnožili kapři a proto je vylovili a následně "věnovali" nenasytům do revírů ČRS. Buď od té dobroty a osvětli smysl tvého příspěvku. Předem ti děkuji za laskavost ;-))))) Sumík
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 18:44:22
sauron13 >> No nevím jestli jsem wokurka, ale na rozdíl od tebe neměním názory jako spodní prádlo. Připadáš mě po tom všem, tak trochu mimo soutěž. Přeji ti krásný večer. Sumík
Nzajda f - Profil | Út 9.11.2010 18:43:11
sauron13 >> nemyslím že je wokurka kamaráde
Nsauron13 - Profil | Út 9.11.2010 18:34:37
Sumík1965 >> .... když budeš mít svůj rybníček,tak budeš vděčnej za tuhle malou "verbež" ?????
Bože ty jsi wokurka ....
NSumík1965 - Profil | Út 9.11.2010 17:42:32
fotojakes >> " Nevidím důvod proč bych chodil za úředníky, kteří mají na starost správu pozemků obce, protože to jsem zde nikde neřešil." No a to je ta škoda, protože na Školákách je problém VODA / POZEMKY okolo vody. Kdy vodu má v pronájmu provozovatel Liščích jezer a pozemky okolo vody mají majitele/pronajímatele úplně někoho jiného. A dále jak jsem se tu již jednou vyjádřil má tu stále trvat nevyrovnaná pohledávka k ČRS viz info na stránkách MO ČRS Teplice ze dne 2010-06-22 16:00:56 . Tak se nedivte, že se mě to jako člena ČRS hluboce dotklo. S pozdravem Petrův zdar Sumík
Nb.gun - Profil | Út 9.11.2010 16:27:38
foxx >> Vážený, nevím, co jste čekal? Nebo vám připadá v pořádku, že k vodě najede tlupa mongolů s křovinořezy, kterými totálně zdevastují okolí vody jen proto, aby se jim pohodlně chytalo, a následně se tam na x dnů usídlí s tím, že potřebují ryby pro "Liščí jezera"?
A jen tak mimochodem, nepsal jsem o svazových revírech, ale o vodách, na kterých není vyhlášen rybářský revír a které jsou také něčím majetkem. Že by v takovém případě to soukromé vlastnictví nebylo až tak svaté?
Nfotojakes - Profil | Po 8.11.2010 22:23:15
Sumík1965 >> Nevidím důvod proč bych chodil za úředníky, kteří mají na starost správu pozemků obce, protože to jsem zde nikde neřešil. Pokud došlo k nějakým pochybením (porušení zákona) ze strany zástupců obce nebo pana nájemce, tak máte nejen možnost, ale dokonce povinnnost to ohlásit příslušným orgánům, které se tím musí zabývat. Podle Vašich reakcí bych soudil, že se Vás změna provozovatele revíru osobně hluboce dotkla.
NSumík1965 - Profil | Po 8.11.2010 21:48:32
foxx >> " Myslíte sama, kdo se neumí podepsat a schovává se za anonymní webové stránky??" Zase se můsím zastat té paní Olgy. Foxxi v tvém případě ale platí "Podle sebe soudím tebe". Nebo to tak není???????? :-((((((( BING HO!!!!!
NSumík1965 - Profil | Po 8.11.2010 21:38:35
fotojakes >> "Zdravím Vás, měl jsem tu čest navštívit tuto vodu a pohovořit s majitelem." Jestli je to čest se setkat s provozovatelem, tak to je věc názoru, škoda je jen že ti nebylo ctí ujít asi 250m od tebou zmiňované vody a navštívit představitele Chabařovic na radnici.
Potom teprve můžeš zjistit, že pravda je někde úplně jinde, třeba uprostřed. Petrův zdar Sumík
NSumík1965 - Profil | Po 8.11.2010 21:29:37
zajda f >> "Nemam nic proti soukromým revírům pokud si někdo tu vodu zřídí a zarybní s čistym svědomím a ryby si odchová do krásných velikostí"ˇS touto větou se stotožňuji, ale pochybuji, že něco takového u nás v čechách existuje. Samozřejmě, že se k tomuto názoru vyjádří nějaký duch či stín nebo snad obhájce a předloží nám fakta o tom, že to je v soukromém sektoru samozřejmostí.
Nzajda f - Profil | Po 8.11.2010 21:14:36
Nemam nic proti soukromým revírům pokud si někdo tu vodu zřídí a zarybní s čistym svědomím a ryby si odchová do krásných velikostí.A co se týče ČRS sám bych byl pro, aby MO si mohla sama udělat své pravidla a dle toho at se každý rozhodne kde bude členem.Pokud mi vedlejší MO nabídne podmínly k lovu , které pro mě budou lepší tak se přehlásim a budu lovit na jejich revírech a pokud pojedu jinam tak dám třeba 500kč za to, že chytám na vodách jiné MO a ty peníze nebo jejich větší část ať zůstane dané MO.Byla by to zdravá konkurence.
Nfotojakes - Profil | Po 8.11.2010 20:22:20
foxx >> Ano, asi jsem se přeslechl (4000 - 24000). U nás je jediný problém a to, že většina "soukromých" vod vzniká pod taktovkou jednoho člověka (majitele, nájemce) a ten na tom chce většinou dříve, či později profitovat. Jsou asi i vyjímky, ale těch je málo. Chybí mi, ale vznikání menších spolků a sdružení, která by se o vody starali jen za účelem rozvoje dané vody a její obsádky. Tím nemyslím jen monokulturu obřích kaprů, ale pestrou druhovou a věkovou škálu. Dnes je prostě problém, aby se parta lidí domluvila, dala dohromady hlavy a hlavně finance. Právě jsem dosta podrobné informace o jihočeské MO ČRS, která zřejmě jako jedna z prvních vybočila ze starých kolejí a na revírech zavádí moderní pravidla a systémy. Prozatím nevím jak to mají majetkově k dané vodě, ale vše zjistím a postupně se budu snažit toto zviditelnit. Zima bude asi dlouhá a tak bude čas prostudovat přesněji fungování na revírech v okolních státech a také dohledat takzvané klubové a spolkové vody u nás. No uvidíme,sám jsem na to zvědav jak se vlastně věci mají:-) Doufám, že pak ten článek alespoň někomu otevře oči.
Nb.gun - Profil | Po 8.11.2010 18:04:21
foxx >> Je zajímavé, jak zástupci "Liščích jezer" mají na jednu stranu plná ústa soukromého vlastnictví, pořádku, či se prsí tím, že to u soukromého rybníka vypadá diametrálně odlišně od okolí revírů ČRS, a na druhou stranu jim toto vše nebrání v tom, aby v rámci zarybnění jejich vod byly plundrovány vody nesvazové, a to jak v podobě odvozu ryb v nich se nacházejících, tak devastace jejich okolí. Že by v tomto případě ochrana přírody a soukromého vlastnictví - neboť i ta nesvazovka někomu jinému patří - byla až na druhé koleji a někdo tu jen pokrytecky kázal vodu a pil víno?
A ač si o MO ČRS Ústí nad Labem myslím své - a není to nic lichotivého - tak bláboly o 50. letech, papaláších, komunistech apod. nesmysly jen dokazují hloupost přispívajícího ...
NSumík1965 - Profil | Po 8.11.2010 17:46:46
zajda f >> Jsem rád, že nejsem sám kdo už nevěří na klasické "české" pohádky. Netušíš čím nebo kým tak mohl být foxx před sametem ?????
NSumík1965 - Profil | Po 8.11.2010 17:42:30
foxx >> " Na příspěvek fiske nemůžu reagovat páč je to zase jen blábol někoho kdo o tom nic neví. . . krom toho, že byly vráceny to je pravda!" A zase promluvil duch či stín "Školáků". Škoda jen, že na registrační kartě fiskeho je jméno uživatele :))))) a najednou se z toho jména vyklube člověk, který o tom ví víc jak duch či stín Školáků. BING HO!!!!!! A jak jsi níže uvedl Sumík pracuje s fakty ;-)))))))) A to jsem měl v plánu se této diskuzi nevěnovat, ale v tvém případě se nedá nezareagovat :-))) Petrův zdar Sumík
Nfoxx - Profil | Po 8.11.2010 16:48:12
fotojakes >> Tak tohle je velmi diplomatická odpověď hihi :) není potřeba chválou tolik šetřit. A co?? Já to přechválím i za vás! :)). To, že se s vámi ve velké většině názorově shodnu, jsem už myslím v této diskuzi někde psal. Vaše názory, jsou jasné, rozumné a pokrokové. Jen bych doplnil, že co se týká nabídnuté ceny, v soutěži o možnost uzavřít nájemní smlouvu ČRS nabídl ne 4 ale 24 tis. Zřejmě jste se přeslech, ale to se stane. :) Já jen pro pořádek aby, jste se veřejně neblamoval, když jste vlastně jeden z mála těch, kteří nemlátí prázdnou slámu a místo pomluv pracují s fakty. Tak či tak cena je to pořád směšná když uvážíte, že zbývající 4 zájemci všichni nabídli minimálně o 100 a více tisíc víc než ČRS. Také pokut dovolíte bych rád s vámi polemizoval o tom proč jsou ceny na soukromých rybnících, jak píšete drahé, či vysoké. Myslím si, že pes není zakopán v malém množství soukromých revírů, ale ve faktu, že provozovatel soukromého revíru svým konáním a vůbec celým provozem takového podniku přichází dnes a denně do styku s realitou v které musí svůj podnik udržet. Myslím tím, že je potřeba platit zaměstnance, nájem, WC, úklid, údržbu okolí, ryby atd. A pokud si vezmete do úvahy 8 měsíční sezonu, kdy lze rybník provozovat dostanete se v přepočtu na jeden měsíc na parádních 50 tisíc jen za režii. Potom to, ale také u soukromého rybníka vypadá diametrálně odlišně od okolí revírů ČRS, který bohužel žije ve své realitě, která ovšem není z této doby nýbrž z doby svého vzniku cca 50 let nazpět! Tímto poukazuji na fakt, že je dnes taková doba, kdy se podniky musejí v rámci zdravé konkurence chovat tržně, ale i přes tu nejtvrdší konkurenci není možné, aby provozovatelé vedli podnik pod provozními náklady a udrželi se funkční. Takhle to šlo praktikovat v době temna, z které pochází ten dávno přežitý moloch ČRS, bez jasných vlastnických struktur a bez funkčních mechanizmů umožňujících efektivní dohled nad spravovanými vodami a rybáři kteří tyto revíry užívají. Sem se docela rozepsal co?? :) no svou úvahu bych shrnul do jasného příkladu. Podívejte se ve městě na domy. Ty, které jsou města tedy dá se říci vlastně všech, ale také ničí vlastníci (Obce) opravují jen pomalu a v rámci svých omezených finančních možností a nakonec jich většina zvolí raději prodej než provoz a údržbu, ale pokud je dům soukromníka který k němu přišel tak že ho musel koupit za vydělané peníze stává se údržba takového domu jeho prioritou nutností udržovat či zhodnocovat svou investici. A stejně je to i s těmi rybníky dokud bude všechno všech tak se bude každý odvolávat na to proč to má dělat on a ne někdo jiný blablabla a jsme v tu ránu ve spirále končící nepořádkem kolem takových veřejných rybníků a porušováním platných zákonů a řádů. A proč taky ne?? Když můžou druzí, můžu já taky ne?! Přitom doma mají takoví rybáři naklizeno, čisto a pořádek protože je to tam jasně jejich, ale u vody klidně odhodí vedle sebe do trávy všechno možné od plechovek od bonduelky, přes petlahve atd. atd. Každý by měl začít u sebe, a přispívat do společnosti a spolku (ČRS) jak nejlépe dovede. . . haha zlatý voči, tenhle předpoklad je základním, stavebním kamenem komunistické idei o které všichni víme, že prostě nefunguje a systém se hroutí na obyčejné lidské povaze, která je, jaká je, tedy přirozená. A pokud je na tomto základu postaven ČRS, nemůže ani on přežít dnešní dobu. A přibývání jednotlivých soukromých revírů tuhle mou úvahu jen potvrzuje. A není to jev vyvolaný několika jednotlivci, jako například zmiňovaný Dobíhal z liščího jezera a jiní ostatní provozovatelé rybníků. Nýbrž tento jev je důsledkem přirozeného vývoje ovlivněného dobou, v které žijeme. A i když se to někomu nelíbí, je rok 2010 a ne 1968!! Jinak asi už mě máte plný zuby co?? :) Ale ještě bych chtěl podotknout, že Dobíhal se mému tvrzení o nutnosti provozovat takový podnik v zisku silně vymyká a tento svůj podnik viditelně dotuje. I když podle mého názoru není podobný stav možné dlouhodobě udržet, je to asi jeho věc, a mě nezbývá než mu držet oba palce aby mu to vydrželo. Jinak specielně na liščím jezeru dělají pro ty, kteří na tom nejsou finančně tak aby mohli platit, podle mého názoru dampingovou cenu, za denní chytání 240 Kč, akce, jako jsou ty neplacené středy. Tahle akce běží už asi měsíc a setkala se s velkým ohlasem, hlavně u důchodců a mladých lidí, pro které je i těch směšných 240 Kč pořád dost peněz. Stejně tak klubové povolenky na rok 2011 za 4000kč, jsou podle mne výhodné, vezmu-li v potaz, že jde o povolenku na soukromý, dobře zarybněný a udržovaný revír s rozlohou 5ha s nadstandardními službami a profesionálním přístupem. Tak to jen pro doplnění k vašemu příspěvku. A jsem s přátelským pozdravem od foxx :)
Nfotojakes - Profil | Po 8.11.2010 14:16:30
Zdravím Vás, měl jsem tu čest navštívit tuto vodu a pohovořit s majitelem. Nevidím v tom, že vodu získal do nájmu nic špatného, protože nabídl bezkonkurenčně nejvyšší nájemné. Nabídka svazu ve výši 4000 Kč byla opravdu směšná. Je dobře, že k tomuto dochází. Jedině tak si soudruzi svazáci uvědomí, že je třeba dělat něco jiného než dosud. Monopol svazu na revíry se snad už brzo rozpadne a o revíry se budou starat menší sdružení a spolky, které to budou dělat mnohem lépe, tak jak tomu je ve většině vyspělejších států. Všichni nadávají na odvážení trofejních ryb do soukromáků, ale nic moc se s tím nedělá. Takzvané klubové vody jsou dobře zarybněné a uklizené, protože dochází k hlídání i mezi rybáři a ne jak nyní, že je většině fuk, že vedle se masí, nebo odváží ryby. Další problém jsou ceny povolenek, proč jsou ty soukromáky tak drahé? Odpověď je jednoduchá, protože je velká poptávka a malá nabídka. Postupně jak budou tyto vody přibývat, bude i cena povolenek klesat a bude odpovídat skutečné kvalitě revírů podle zarybnění, případně dalších služeb a možností. Ano, stále tu bude několik opravdu drahých revírů, ale už bude i mnoho vod, kam může chodit normální smrtelník. Myslím, že toto bude ku prospěchu rybařině u nás, jelikož rybáři budou mít ke své vodě opravdový vztah a neřeknou si, že když tu dnes udělá bordel, tak zítra půjde na rybník vedle.
Snad se těch časů brzo dočkám. Petru zdar a mnoho štěstí všem rozumným rybářům
Nzajda f - Profil | Po 8.11.2010 7:54:29
foxx >> Mílá Jirko,ano tato doba umožňuje mnohé,ale né vše je správné a obhajovat demokracií to co neni zrovna to nejlepší je smutné.Sice nevím kolik ti je,ale asi to demokraticky tajíš viz tvé info v profilu.No a o červené karkůlce jistě znáš tu ti vyprávěli doma před spanim teda pokud si neměl rodiče večer na schůzích hájit tu červenou.
Nfoxx - Profil | Ne 7.11.2010 22:51:36
Sumík1965 >> Na příspěvek fiske nemůžu reagovat páč je to zase jen blábol někoho kdo o tom nic neví. . . krom toho, že byly vráceny to je pravda! Ale to jen vypovídá o přístupu místních papalášu v jedné osobě zastupujících ČRS a neustále si za štít beroucích obyčejné rybáře. Tím jen dokazují, že je mají za blbce a hodí se jím do krámu jen když se potřebují na něco vymluvit. Ale když jim mohli zajistit volné rybaření tak to se jim nehodilo do sporu a nebrali na ně ohled. No jo takhle to hold v ČR chodí politici a papaláši dělají důležitý a na jejich nabubřelost stejně zase jen dojedou obyčejní lidé!! :(((' no, ale to nemůže nikdo dávat za vinu Dobíhalovi ten to myslel dobře!
Nfoxx - Profil | Ne 7.11.2010 22:39:41
zajda f >> Milá Zajdo, nežijeme v době odpustků, ale v době demokracie a soukromého vlastnictví. Tato doba bohudík umožňuje lidem s vizí realizovat svoje plány a naplňovat své představy, ale také udržovat na poli minulého bezvládí řád a pořádek. A není v ní místo pro zkostnatělé, staré a přežité struktury jako je ČRS díky bohu (řečeno tvou rétorikou). No, ale nezoufej pořád ti zbývá naděje, že se nějakým zázrakem situace otočí a komunisti vše opět pevně uchopí do svých rukou a situace se k tvé radosti otočí. . .! Dobíhala pověsí na rybníku na vrbu a ty a ČRS opět půjdete vztříct nové budoucnosti ve vidině vymasařených vod zkrášlených vůkol petlahvemi a plechovkami od bonduelky. A hlavně jen za 1500 kč ročně. Jistě jedině tak je to správné že?? Haha a teď tu o červený karkulce prosím.
Nfoxx - Profil | Ne 7.11.2010 22:23:42
*amur* >> já osobně bych bral ten s tou fotkou. . .
Nfoxx - Profil | Ne 7.11.2010 22:22:49
Olga1 >> Myslíte sama, kdo se neumí podepsat a schovává se za anonymní webové stránky?? To máte pravdu takových vás tu je víc, to jo :). Líto?? To nechápu proč, já tam chodím chytat a nemám s vlastníky revíru, žádný problém, tak že k lítosti není žádný důvod. :) naopak jde mi to a ryby nyní berou o sto šest.
NOlga1 - Profil | So 30.10.2010 19:35:48
foxx >> Děkuji za váš názor k mé osobě, jediné co se vám dá odpovědět je že mě je vás líto, ale vidím že nejsem na tomto internetovém fóru sama. Olga
Nzajda f - Profil | Ne 24.10.2010 17:14:13
Sumík1965 >> Přeji mnoho krásných chvil u vody a z lidí jako Foxx a Davemoto si nic nedělej.Zřejmě žijí v době placení odpustků a pěti modliteb a vše je v pořádku a hned se na vše zapomene a člověk je čistej jak slovo boží-)).
NSumík1965 - Profil | Ne 24.10.2010 17:00:18
Souhrou okolností musím ukončit svoji účast na MRKu. Určitě k velké radosti foxxe. Nemění to nic na mém názoru o výkupu trofejí ze svazovek, to jen pro upřesnění. Jinak info pro foxxe, z mé strany to není útěk z debaty a jěště musím dodat , že se na Školákách určitě nepotkáme, protože na pohádky už si připadám dost starý. Petrův zdar Sumik
NSumík1965 - Profil | Pá 22.10.2010 21:16:56
Grand2 >> Ještě jsem zapoměl, tím omezením určitě myslíš, že na svazovkách nemůžeš lovit non-stop a musíš chytat na dva pruty. Je to norma která je součástí rybářského řádu a to je pro mě právní norma, tak ji prostě dodržuji. Mě to zas tak neomezuje, protože nevydržím sedět non-stop u prutů a chrápat u vody na půl oka není pro mě také to správné ořechové :-)))
NSumík1965 - Profil | Pá 22.10.2010 21:11:13
Grand2 >> Né úplně každý je jako ty nebo já, kdy má rád klid u vody a stačí mu třeba jen chleba se sádlem a termoska s čajem. Podívej se na stránky jiných soukromých revírů, tam to dobudování není v nedohlednu, to bude asi tím, že mají vyřešeny veškeré náležitosti , kdy tím myslím, že jim nepatří jen voda, ale třeba také okolní pozemky atd.
NGrand2 - Profil | Pá 22.10.2010 21:01:35
Sumík1965 >> Zajímalo by mě, co si představuješ pod pojmem standardní zázemí soukromých revírů. Podle mě se na Liščím jezeře stále ještě některé věci upravují, ale pro samotný rybolov mi tam nic nechybí. Pokud jedu na soukromý revír, tak hlavně abych si zachytal bez různých omezení, která jsou na svazovkách a nepotřebuji za sebou mít hospodu :)
NSumík1965 - Profil | Pá 22.10.2010 18:07:45
foxx >> " Tak zaprvé sumík zvolnil a konečně, začal pracovat s fakty." Tak to je v tvém podání super lichotka. Já pracuji s fakty od samého počátku a ono to konečně někomu došlo ;-))) Jinak s těma volnýma středama pro místní jsi měl začít při otvírání Liščího jezera a nenechávat to až nakonec, kdy ono to přišlo trochu pozdě :-((( Jinak je docela k věci se zamyslet proč na Liščím jezeře chybí standartní zázemí soukromých revírů, kdy osobně bych to nesváděl na místní úředníky. Vše je to o slušném chování, kdy peníze neznamenají slušnost :-)))
NSumík1965 - Profil | Pá 22.10.2010 17:30:09
foxx >> Musím reagovat na příspěvek určený paní Olze, kdy v textu vidím
" Mimochodem já ten váš příspěvek na stránkách Liščího jezera před tím než zmizel zahlédl a přečetl." Ale ten příspěvek jsem tam nenašel a natož zahlédl a najednou čtu názor Foxxe který je duch či stín Školáků a vše zná a všude byl. A jak tvrdí není provozovatelem Liščího jezera.
Proč jsem ale přesvědčen o opaku. Ještě že v Chabařovicích budou mít příští sezónu rybáři novou svazovku. Divím se jen , že foxx nereaguje na vyjádření fiske - ® Út 12.10.2010 14:37:17 , ale to není divu, protože se mu to nehodí do jeho propagandy.
Jinak ti dám radu foxxi , se slušností nejdál dojdeš, jsou pasáže, které bych ti vůčí paní Olze vytkl, ale v tvém případě je to házení hrachu na zeď. Na mě klidně můžeš štípat dřevo, ale ke stáří můžeš mít trochu úcty. S pozdravem Petrův zdar tvůj Sumík :-)))
Nfoxx - Profil | Čt 21.10.2010 20:39:31
Olga1 >>Dobrý večer milá paní Olgo, pročítám si po nějaké době opět příspěvky k této diskuzi. Myslel, jsem že, přibudou nějaké nové a snad i originální kopance od sumíka, jak je už na této linii zvykem. No, ale dočkal jsem se mnohých překvapení :). Tak zaprvé sumík zvolnil a konečně, začal pracovat s fakty, snad se nadějeme nemožného a setkáme se spolu stejně jako se Sauronem na Liščím jezeře aby se sám přesvědčil o věcech, o kterých píše a nic neví. A to myslím upřímně může klidně využít těch nově zavedených dní, co se tam neplatí a chytá se zadarmo, mám pocit, že jsou to středy. Ale nejsem si jistý, když tak se koukni sumíku na novinky na
www.liscijezero.cz. :) Za druhé mě překvapilo jednání Kuby, který našel odvahu i v takhle nepřátelském prostředí této diskuze zveřejnit svoje úlovky a veřejně se přihlásit k tomu, že v Chabařovicích chytá ryby a nabídnout vám pomoc a radu. Kubo tvoje ryby, jsou krásné a i když jsou tam ryby daleko větší, jsi machr, nachytat na tom menším rybníku není nic jednoduchého. Jednou z tebe něco bude :) haha, příště půjdeme spolu ju?! No a za třetí, se vrátím k vám paní Olgo a k demagogickým nesmyslům co tu z vás padají. Píšete, že jste si pročetla diskuzi na webu u Lišáků a i tuhle celou diskuzi. Mimochodem já ten váš příspěvek na stránkách Liščího jezera před tím než zmizel zahlédl a přečetl. Pamatuji si to díky vašemu prohlášení že „nakupování ryb je de facto jejich krádež ze svazové vody“ hm dobrá slátanina! Když se něco zaplatí tak se to snad nekrade ne, ale víc si už nepamatuji sorry. Potom tedy nevím jestli jste lhářka a nečetla jste ve skutečnosti nic, a nebo, jen uboze, účelově špiníte rybník kde, jste ani nebyla. Totiž aby, jste mi dobře rozuměla, mám na mysli ty bludy o tom, že váš názor někdo smazal. To je přeci ale hloupost že?? V knize návštěv na webu lišáků ze dne 3.9. 2010 (kterou jak píšete jste přečetla a dospěla ke svým názorům) se píše (slovy majitele) cituji: Milý Ivane, věc se má tak. Ne ne já nic mazat nebudu :) každý příspěvek, který neobsahuje podpis a jméno (v podobě emailu) je po určité době systémem odstraněn jako spam. Dá se tomu zabránit, pokud na to zareaguji a do té doby než, se vymaže ho svou odpovědí autorizuji. Jako ve vašem prvním „nepodepsaném“ příspěvku. Momentálně ležím v posteli s chřipkou a nemám čas ani náladu reagovat a tak to váš více bodový příspěvek asi smázlo, než sem se k němu dostal. Je to škoda proto, že se nebráním polemizovat s kýmkoliv i s vámi o výkupu ryb, spravováním revíru a podobné problematice. A ten příspěvek by mne zajímal . . . Konec citace. Což znamená, že nejde o manýry nabubřeného majitele, ale o to, že se vy neumíte podepsat, respektive přesněji řečeno uvést pravdivé informace (mail). To víte, žijeme v elektronické době, která jde každým dnem vpřed a tak i každá elektronická diskuze má svá pravidla jako jsou povinné údaje. No když nemáte odvahu je vyplnit, a nebo to neumíte, tak tam radši nic nepište!! páč pak vás to pochopitelně smázne a vy se pak divíte a vyvozujete hloupé a demagogické závěry o někom kdo stanovil pravidla, která nechcete a nebo neumíte dodržovat! Jo a ještě druhý příklad vaší nepozornosti – říkáte, že jste četla tuhle diskuzi na
www.mrk.cz ani to není pravda! Jinak by, jste věděla, že takový sauron kopal do tohohle revíru skoro 8 měsíců (a to pořádně) a po té, co se tam přišel podívat ho na rozdíl od vaší domněnky přivítaly! Tudíž se nemusíte bát se přijít s vnukem podívat. No asi, ale ne co? Co kdyby, jsme se tam po tomhle mém komentáři náhodou setkali u vody ve stejný den? :) (asi by to byl trapas hihi) Tahle voda je super a já jí mám rád. Alespoň se s vámi shoduji na tom, že vaše návštěva je na tomhle revíru asi bezpředmětná a tak vám tedy přeji hodně úspěchu ve Starých Splavech a ve vašem jistě zapáleném a dlouholetými znalostmi podepřeném boji proti zlotřilému výkupu ryb, které krvelačný majitel soukromého revíru pustí zpět do vody, místo aby je nechal zabít a sežrat ubohému a ziskuchtivému masaři co je náhodou uloví na svazovce.
A snad závěrem jen to, že proti vám osobně paní Olgo nic nemám, ale to že doprovázíte občas vnuka při rybaření a něco nepozorně přečtete s tím, že se přidáte na stranu neinformované většiny, z vás odbornici na dané téma - rybníkaření a chovu ryb neudělá. A jak se říká „horší než meč je pomluva“ to ve vašem případě sedí. Jen nechápu, proč špiníte něco kde, jste nikdy nebyla a někoho koho neznáte. . . protože to říkají ostatní?? Hmm tak to je trochu málo ne??
NOlga1 - Profil | Út 19.10.2010 19:53:00
Grand2 >> Děkuji za radu, zapoměla jsem heslo tak jsem se musela ještě jednou zaregistrovat. Všimla jsem si, že můj názor na stránkách Liščího jezera zmizel, tak si myslím, že má cesta na toto jezero je bezpředmětná, protože tam určitě nebudu vítána (myslím pro svůj názor na výkup velkých ryb). Mezitím jsem si našla šikovný soukromý revírek ve Starých Splavech a navštívila jsem jej s vnukem. Srub s občerstvením, parkování v místě, šikovný správce atd. Nemám z toho revíru žádný špatný pocit a důležité pro mě je spokojenost vnuka. Jinak jsem na soukromý revír ve Starých Splavech nikde nenašla žádnou chválu a ani kritiku. To asi proto, že kvalita nepotřebuje reklamu. Olga
NSumík1965 - Profil | Ne 17.10.2010 22:13:48
Grand2 >> Když chceš takhle paní Olze poradit, tak ji pošli SZ, třeba se ti ozve a proberete to. Já osobně jsem ji zaslal SZ na její příspěvěk a to dotaz kam psala svůj názor, protože co paní Olga uvádí, tak jsem nikde nic nenašel :-(((((( Na moji SZ nepřišla žádná odpověď a ani se mě neobjevilo hlášení o přečtení :-((((((
NGrand2 - Profil | Ne 17.10.2010 9:32:19
Sumík1965 >> Nevšiml jsem si, že je debata již uzavřená, ale ten odkaz jsem sem dal jen kvůli tomu, že tam je ode mě několik fotek. Jinak jsem chytal na boilies jen s pomocí pva punčochy poblíž stromů kolem břehů a větví, které jsou vidět nad vodou. Paní Olgu jsem odkázal na správce, který by jí a vnukovi poradil kde a jak chytat. Nevím jaké má vnuk paní Olgy zkušenosti, proto jsem nepsal více detailů. Pokud bude chtít vědět více, tak jí nebo komukoliv jinému rád poradím.
NSumík1965 - Profil | Ne 17.10.2010 6:46:54
Grand2 >> Koukal jsem na odkaz co nabízíš paní Olze a nějak jsem tam nedohledal ty zkušenosti (myslím tím místo,vnadění, nástraha atd.), jinak mě mrzí že ta debata je již uzamčena a není toho tam více k počtení. Mimo jiné se tam dá najít také odkaz na tuto stále trvajicí debatu což je úsměvné :-))))
NGrand2 - Profil | So 16.10.2010 12:03:23
To Olga: Návštěvu s vnukem doporučuji. Správce mu určitě poradí kde a jak chytat a vnuk si chytne nějakou pěknou rybu. Na tomto odkazu jsou mé zkušenosti a nějaké fotky ryb, které jsem tam chytnul.
http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=630880Nfiske - Profil | Út 12.10.2010 14:37:17
Pan Dobíhal poslal volné povolenky pouze členům rady města. Rozhodně ne rybářům. Všechny mu byly vráceny zpět.
NOlga - Profil | So 9.10.2010 20:44:50
Napsala jsem svůj názor na stránky Liščích jezer, tak jsem zvědavá jak dopadne reakce.
Nic si od toho neslibuji, ale po přečtení této diskuze, mě je jasné, že správce stránek Liščích jezer mě za můj názor vymaže. Nějak mě to nenechalo klidnou a musela jsem se zaregistrovat na MRKu i když nejsem rybářka. Chtěla jsem jen udělat radost vnukovi a jít si s ním zachytat ryby, protože o tom pořád mluví a mladí na něho v tomto směru nějak nemají čas. Vykupovat velké ryby od nenasytných rybářů je hrozná nehoráznost. S pozdravem Olga
Nfotojakes - Profil | St 29.9.2010 14:08:40
Davemoto >> nehájím majitele tohoto revíru, nic o tomto konkrétním případu nevím, ale vadí mi ten "socialistický" pohled na revíry. Žijeme v demokracii, založené na kapitalismu a to dle mého znamená, že máš to na co si vyděláš! Souhlasím s tím, že o soukromé revíry je mnohem lépe postaráno i když se najdou vyjímky. Soukromá voda, nemusí být soukromá v pravém slova smyslu. Vždyť s přáteli můžete kdokoliv založit občanské sdružení podobné svazu s vlastnímy pravidly (zákon o rybářství dodržovat musí) a koupit tak revír pro partu, která se může klidně rozrůstat podle únosnosti pro danou vodu. Pokud si budou chtít členové ryby odnášet, tak si je musí nasadit (zaplatit).
Převážení ryb ze svazovek je věc jiná, s tím rozhodně nesouhlasím, ale jak jsem psal o pár řádků výš, o tomto konkrétním případě nic nevím.
NSumík1965 - Profil | Út 28.9.2010 10:56:19
foxx >> Nezbývá mě než na poslední příspěvek reagovat. Číst umím dobře a také dobře vidím a slyším. Na tý vrácence máš telefonní číslo a od Školáků tam dojdeš za chvilku.
Určitě ti na MÚ Chabařovice vše řeknou a ukáží (třeba fotokopii povolení 06 441 104). Jak tak koukám, tak jsi duch či stín Školáků, když jsi byl zrovna náhodou u toho jak byl odmítnut výkup tří krasavců a následně jsi byl při jejich popravě a následné žranici. Tak to je tedy síla! Jinak si můžeš být jistý, že nejsem a nebudu k tomuto nešvaru (kdy myslím výkup trofejních ryb ze svazovek) lhostejný. Život mě naučil se držet hesla "Důvěřuj ale prověřuj" a taky "Na hrubý pytel hrubá záplata". Stejně jsem reagoval v minulosti na Chlumec. NEVYKUPUJTE TROFEJNÍ RYBY A ŽIJTE SI BLAZE!!!!!! A já a mě podobní nemusíme sedět na netu a reagovat na podobné diskuze. Petrův zdar.
Nfoxx - Profil | Út 28.9.2010 8:40:29
Sumík1965 >> hele sumíku a nejsme náhodou takhle všichni sauron?? co se na to dívat takhle?? Ten už v téhle diskuzi před půlrokem uváděl podrobnosti o cenách nájmu a podrobnosti ze smluv ty má taky k dispozici jen majitel haha co?? jsme vlastně převlečený sauron bububu. A jak si přišel na to že jde jen o jednu povolenku?? Ty neumíš číst ?? já teda jo a o jedný povolence se tam nic nepíše! Mimochodem taky nejsem Dobíhal, ale osobně ho znám a byl jsem třeba u toho když odmítnul koupit 3 sedmdesátky z jednoho revíru na ústecku a po té je ty mistři všechny pobili a sežrali no a teď mluv ty chytráku. To tedy ohledně výkupu ryb jo a nekoupil je proto, že se do něj všichni navážíte že je to špatné a jak to dopadlo!! Ne nejsi veřejný obránce kaprů si jen ignorant co dokáže jen plkat na netu místo aby si něco doopravdy dělal! Zdraví Foox
NSumík1965 - Profil | Po 27.9.2010 19:09:33
Davemoto >> Venku leje jako z konve a tak sedím na netu a pročítám reakce. A nediv se reaguji třeba na informaci o 50ti volných povolenkách pro lidi z Chabařovic a ona se z toho vyklube jen jedna. A není omluva jako omluva pokus se taky trochu číst mezi řádky.
Přečti si článek na stránkách MO ČRS Teplice myslím, že v aktualitách a to ze dne 2010-06-22 16:00:56. Sám píšeš, že jsi nerybář, tak to bude asi to proč můj postoj nechápeš. Jinak píšu slušně a nikoho nenapadám jen konstatuji, ale to je také věcí pohledu. Vše je o slušnosti a tam výkup trofejních ryb ze svazovek nepatří a v tom je ten zakopaný pes. Tak mě klidně lituj, protože já už jiný nebudu, názory neměním jako ponožky. Tobě přeji vše dobré, proto ti ani nemohu mít za zlé co si o tom myslíš. Staň se aktivním rybářem a potom třeba můj postoj k takovým lidem pochopíš. Přeji ti příjemně prožitý zítřejší svátek.
Červené karty: foxx