Nšeptal - Profil | Pá 3.10.2008 21:50:46
Ege$$y: Mám skoro jistotu, že kdybych neměl k dispozici průvodce, tak mi sebelepší mapa bude v tý Roraimě k hovnu a cestu zpátky bych nejspíš nikdy nenašel. Podle čeho se v tom pralese chceš orientovat? Křoví na břehu řeky je prakticky pořád stejný, řeka je zakroucená jak špageta na talíři, slepá ramena se ani nedají spočítat. A amazonský prales není lesík kdesi za vsí. A to jsem se dostal na říčku jen velikosti pražské Vltavy. Co teprv nějaký močál? Nebo skutečný ostrovní labyrint nějakého veletoku?
karel 44: A levný to zrovna není. Nebo se ti 3500 dolarů za 6 dní rybařiny zdá jako pakatel? A to je ještě docela rozumná cena, na netu jsem viděl i nějaký pobyty za 4900. Ale nevím, jestli to nebylo i s holkama. :o)
Nwhitehunter - Profil | Čt 2.10.2008 16:26:00
Jenom mi, prosím tě, prozraď, k čemu ti je v hloubi pralesa správná stránka na internetu :-). Něco jako
www.survivalinjungle.com? :-) S tím průvodcem máš pravdu, dělá to hodně. Bez něj tam běloch moc šancí nemá. Akorát bych chtěl vidět, jak se s nějakym místňákem domlouváš. Většinou neuměj anglicky (v J. Americe bys možná uspěl, kdybys uměl španělsky nebo portugalsky, ale ani to neni moc jistota) A sou pořád místa, kde sou ti peníze k ničemu (hloubky deštných lesů mezi ně patří). A k tomu poslednímu: ročně se tam ztratí docela mrtě lidí, akorát to v půl osmí na Nově neuvidíš, protože to není mediálně zajímavý.
NEge$$y - Profil | St 1.10.2008 21:57:50
no nvm me moc jako borec neprijde. vsechno je jen o penezich (dnes jo). Nevim jak vy ale ja bych si dokazal sehnat pruvodce a ten by me zavedl tam kam chcu.staci se vyznat v mape a sledovat spravny program a stranku na netu a ne porno:D. pak vys kam jen ty penize no.Neslysel jsem ze by se tam nekdo ztratil mozna nekdy davno.
N šeptal - ® Út 23.9.2008 9:14:56
Je to prostě borec. V amazonským p.....
Nkarel 44 - Profil | Út 30.9.2008 6:17:57
ahoj , vidím že se diskutuje , můj názor je ten pokud by tam na Ty ryby nejel , tak spousta rybářú ani neví že existuje nějaká Arapajma , není co závidět , otazka kde na to bere , hm zas to není tak drahé , je hodně lidí , kteří vydělávají velké peníze , tak si to můžou dovolit , jen tu ctižadost a odvahu někam vyrazít , naučit se něco žblechtnout a něco o té zemi vědět , v hospodě se toho člověk moc nenaučí , přjemné zažitky u vody Vám přeje Karel
Nwhitehunter - Profil | So 27.9.2008 23:18:22
Tady snad nejde o to, jak si to financuje. Ať mu to platí kdo chce. To že si dokáže sehnat sponzory je jeho plus. Bez nich by to nešlo. Jen ten způsob, jakým si upravuje pravdu se mi moc nezamlouvá. Opravdu věřím tomu, že je to dobrej, schopnej rybář, ale ten kolotoč popularity a peněz, do kterýho vstoupil mu nedovolí neúspěch, a proto se uchyluje k praktikám o kterých tu debatujeme. Věřím, že by to šlo dělat i jinak, poctivěji.
Nšeptal - Profil | So 27.9.2008 21:48:14
Jozka: Dobrej nápad. Asi tam zase vyrazím. A když nechytím arapaimu, zachytám si tucunare.
Jdu udělat finanční rozvahu rodinného rozpočtu, bo se sponzoruji sám.
NJozka - Profil | So 27.9.2008 11:51:08
kazdy vi,ze tam arapaima zije,tak proc si ji nejdete chytnout Vy???To,ze mu nekdo doporuci misto(neboli da vedet o top mistech)je jeho plus a to,ze si nemusi nic platit to plati dvojnasob.Sahnete si do svedomi Vy.Kdyby jste meli sponzory platili by ste si vybavu sami nebo vyuzili "sponzorskych daru"???Myslim si,ze i kdyby ted JV vytahl treba i v cechach tr.sumce nektery ho stejne pomluvy.
Carp devil:::To jako,ze ma supr echolot tak,proto tolik chyta????Videl si nekdy praci s echolotem???Vis proboha kolik lidi vlastni sonar???
Nšeptal - Profil | So 27.9.2008 9:26:38
Nemáte někdo povědomí o tom, že by někdo chytil nějakou mrňavou arapaimu na mouchu?
NMiky26 - Profil | Pá 26.9.2008 21:57:55
emililiano - přemejšlej než neco vypustíš.Šeptal má v tomhle pravdu, dovedeš si představit, že by sis vyrazil jen tak naslepo třeba jen v Madarsku například cíleně na trofejní kapry bez znalosti revíru.
Nšeptal - Profil | Pá 26.9.2008 20:56:51
Carp Devil: Echolot mě nesere. Ale to jak z lidí dělá voly, to jo.
emiliano: Víš kulový, o čem je řeč. Každý solidní rybářský camp má na netu svoji prezentaci. Jinak by nemoh fungovat. Čekat na náhodného návštěvníka, to by je neuživilo. A nikdo mě nepřesvědčí, že ten borec chytal mimo lokalitu obeznanou někým z průvodců právě takového campu.
Nemiliano - Profil | Pá 26.9.2008 20:46:30
To co tu pisete je jenom zavist..Pokud by uverejnil presne misto uloveni, sjedou se tam rybari z celeho sveta a to by byl masakr..copak vy si nestrezite sve top fleky...tak nezavidte jedte do amazonie a ulovte si svou arapaimu...a prestante tu zbytecne blbe zavistive kecat
NCarp Devil - Profil | Pá 26.9.2008 20:30:45
jakub vagne je bez urazky [....] at si skusi chytit sumce bez echolotu a nebo at si koupy udici za sve on si nekoupil ani hacek vsechno od sponzoru a nejvic me serou ty echoloty ktere pouziva, jjeste rybu bez neho nechytil [pozn. redakce - vulgarne nadavat muzes na MRKu jen sam sobe]
Nšeptal - Profil | Út 23.9.2008 9:14:56
Je to prostě borec. V amazonským pralese se každou sezonu ztratí beze stop několik vědeckých expedic, pár vojenských jednotek, nepočítaně protřelých zálesáků, prospektorů, sběračů kaučuku a podobně. Ale tenhle klučina z konzervatoře prostě vyrazí do pralesa v podstatě "na šoulačku" a za pár týdnů se vynoří s balíkem rekordů. Až budu velký jako ON, chtěl bych to taky takhle umět.
NSilumarkus - Profil | Po 22.9.2008 13:38:14
bohuzel na Jakuba je vytvorenej uz takovej natlak, ze musi nejak tu rybu dostat. Ceka se to od nej, nikdo nevi jak presne to bylo, ale stejne to zase dokazal. Jaky si to udelal, takovy to ma.
Ntrnkáč - Profil | So 20.9.2008 21:47:12
tak další rekord jo ted vyšlo nový vydání Guinnessový knihy rekordů ta má nějakejch 300 stránek z toho si myslím že dobrá polovička musí být o tomhle "rybářovy" už jste četli ten článek kde chytil 12 sumců přes 2m za 2 hodiny prý někde na berounce to se divým že mu to ještě někdo baští vždyt je to holej nesmysl to by musel každejch 10 minut zaseknou a zdolat sumce dřív jsem se díval na ten jeho pořad kde bylo o té jeho arapaimě doslova tam říkal že jí ještě nikdo neulovil sportovními metodami a že je tak vzácná že v podstatě ani neexistuje samozřemě Kubík frajer příjel do amazonie hned vytáhl rovnou čtyři a jako obvykle pokořil světový rekord co ten už má na svým kontě "rekordu" kam se na něho hrabe Rex Hunt a to je taky slušná kapacita
Nwhitehunter - Profil | Pá 19.9.2008 21:49:21
Myslim, že tohle není jenom závisti. Jde tady spíš o to, že jeho rybářské úspěchy jsou často ne-li vylhané, tak alespoň poupravené. A když je člověk každou chvíli bombardovaný tím, jaký není JV borec (kolegy, kamarády co rybařině nerozumí) a přitom ví kde se asi skrývá pravda, tak chápu, že to některé lidi naštve.
NAlesek UJD - Profil | Pá 19.9.2008 19:37:13
Myslim si ze to je typicky ceska vlastnost.Zavidet,pomlouvat a schazovat uspechy druhych.Sice asi v necem pravdu mate ale nic se nema prehanet.Kazdy jsme zacinaly s cistym listem a zalezi na kazdem jakou cestu si zvoli.Ale hold Cesi uz jsou takovy.Snad tyto zlozvyky casem vymizi. Takovej je muj nazor.
Nbart.bm - Profil | Čt 18.9.2008 19:53:31
Je to cca 4-5let co jsem viděl lov arapaimy na kabelovce.Střídalo se to tenkrát tuším že s Rexem.Bylo to o angličanovi a to byl jiný mazec než jakoubek.Tenkrát to bylo na tuším že čtyři díly.Při jedné akci se dokonce po vzlétnutí jejich hydroplánu zřítily po cca 10km do bažin.Byly tam i ukázky ze sádek kde se uměle vytírá.Dokonce tam v jedné nádrži která byla prosklená pro návštěvníky snimy plaval.Jednou na slepém rameni si dotyčný rybář v doměnce že má arap.dokonce vytáh na prutě krokodýla :))Nakonec pokud si dobře pamatuji si vytáh rybyčku kolem 120cm.Vybavuji si že o ulovení této ryby požádal o pomoc domorodce ale ti mu zakázaly použít prut a lovil na špulku kde měl tak 3mm nylon a nakonci kovaný hák jak dlaň.No mordoval se sní jak s prasátkem:)) Pokud si to dobře pamatuji tak lovil v období sucha a dle toho domorodce se tam tenkrát vyskytovaly pouze dva ks kterí se vytíraly.A co se týče J.V.bylo napsáno už dost a je na každém jak ho bude brát.
Nšeptal - Profil | Út 16.9.2008 20:23:33
Nějak se mi nepodařilo na tom vídeu najít civilizací nedotčený indiánský kmen, z palmového kmene vydlabanou kenjú a podobné artefakty od civilizace totálně odřízlé lokality. Prostě tu arapaimu lapnul někde v dosahu rybářského kempu, kde zaplatíte a máte to s veškerým servisem. Takže pičuašišky zálesák. Normální turista jako kdokoliv jiný.
Nwhitehunter - Profil | Út 16.9.2008 20:11:06
to 1kolda1: Jasně, já sem akorát chtěl poukázat na to, že to neni taková rarita, jak JV tvrdí, a že hodně fotek a videí (tím nemyslím zrovna JV) nemusí být zrovna z povodí Amazonky, ale klidně, jak ty říkáš, ze sádek v Thajsku.
N1kolda1 - Profil | Út 16.9.2008 19:46:26
no kazdopadne to bude ale asi vetsi zazitek ji chytit v prirozenem prostredi nez v naky "sadce" :-)))
Nwhitehunter - Profil | Út 16.9.2008 19:02:51
Nevím, jestli jste slyšeli o tom, že arapaimy vysadily i na několik nádrží v Thajsku (po rostlině zvané koka další zajímavý import z J. Ameriky :-) ). To video co sem dal Cat vypadá, že je taky tam odtud. Takže pokud si chce někdo chytit stejnou (možná i větší) jako JV, tak má možnost. Letenky do Thajska nejsou za takovej ranec jako do Amazonie. Co sem slyšel, tak je to další atrakce pro bělochy. Vedle štětek a chrámů přibylo i rybaření. A co psal šeptal můžu jenom potvrdit. V období sucha je většina havěti v pralesích zalezlá.
Ntrnkáč - Profil | Út 16.9.2008 18:39:52
6m a tunu jo ta by sním pěkně vymetla krom toho je divný že nikdy nenapíše přesné místo ulovení amazonie si myslím že je trochu široký pojem to je jako kdyby napsal místo ulovení Evropa
NMartin II. - Profil | Út 16.9.2008 7:27:51
Nitram111: reportaz hezka, skoda ze takove nejsou i ostatni clanky a videa o J.V.
N1kolda1 - Profil | Po 15.9.2008 20:43:54
Nitram111> hezka reportaz
Nšeptal - Profil | Po 15.9.2008 11:06:24
tucnak11: S tou havětí to není tak hustý. Za týden pobytu v amazonským pralese jsem nenarazil na jedinýho hada a brouky bych spočítal na třech prstech. Prostě mimo období dešťů je klika na něco takovýho narazit, protože ty zvířata jsou rozlezlý po obrovský ploše a sakra dobře schovaný.
Ntucnak11 - Profil | Po 15.9.2008 10:59:37
No co mam řict.Na lhani se většinou vydělava, podivejte se na vladu sama nas to uči,naslibuji hory doly a potom se na nas vyserou jen aby se udryřeli u koryta.Co oni předvedou tak Vagner by musel se 3 krat narodit aby jich dořenou,nemam k němu nic jednou jisem se sklamal s tych nesmyslnych kecu tak přestal jisem se divat na jeho prohramy s rybařskou tematykou,vjednym přednim stahuji klobouk že ma odvahu do pralesa mezi hady a všelake havědi jet a nahravat.
NMiky26 - Profil | Ne 14.9.2008 23:12:07
Denny - plnej souhlas.Nevšiml jsem si že by na tom videu byl těžký nedostupný prales a indiáni sledující s hrůzou v očích to strašné monstrum ,taktéž ti pánové kolem nevypadali jako smyslů zbaveni před obávaným monstrem.Určitě J.V. závidím jeho úlovky i odhodlání, ale pokud si bude chtít získat uznání mé a doufám, že i ostatních rybářů raději bych ho viděl na takovémhle videu, než položeného na zemi vedle arapaimi na suchu a bude mi jedno kolik vážila.Je pravda, že moje pětiletá dcera ho žere a v tom ho uznávám umí si získat děti a jeho pořady jsou i na takovéhle úrovni.Na rybáře,kteří již něco chitili to bohužel působí(a i to tak je) jako fraška. Raději více reality než humbuku kolem.Každý jednou dostane rozum a můj 12 synovec ho dostal ve chvíli když viděl na netu jak J.V. tahal v Praze z vody sumýše po prsa ve vodě. Jeho hláška"bud je superman anebo ho tahá půl dne" opravdu seděla a dodatek o tom, že trápí tímhle ryby již bez komentáře.(do té doby jeho fanda na krev)
NElhierro - Profil | Ne 14.9.2008 17:40:01
JV stanovil jeden světový rekord, který překonává každou další zprávou, tedy další lží. Je to světovej šampion co se týče lží a smyšlenejch storry. Ale to holt k showbusinessu patří, jinak by se tím neuživil, prostě je to ideální "rybář" na titulní stranu Blesku a dalších bulvárních plátků.
NDenny - Profil | Ne 14.9.2008 17:30:34
Robert Samek - nesouhlasim s tebou,tady je spousta opravdovych profiku,kteri se nicim jinym nezivi a to ze jsou nekdy bez ryby jeste nikomu z nich neublizilo.
Nobrisek - Profil | Ne 14.9.2008 17:26:09
Já bych řek, že JV je hlavně horňák :-D
NRobert Samek - Profil | So 13.9.2008 20:08:29
Denny: Ano, souhlasím s tebou! Většinu té nevraživosti si zavinil sám, ale většina toho co o něm lidé napíší je z nevědomosti nebo z pouhé závisti. Všechny jeho výpravy za rybama ho stojí dost sil. To mi věř! A to, že se nepochlubí se svým neuspěchem z vypravy se mu nedivím...nebylo by to dobre pro jeho reklamu:) .ale osobně o pár neuspěších vím a narovinu mě to řekl....Avšak tech neuspěšnych výprav moc nebylo...je to pan rybář....ikdyž jen človek, který má své chyby stejne tak jako já, ty a všichni ostatní..
NPepaČadek - Profil | So 13.9.2008 19:59:08
JV neznám, ale otec ho prý nesponzoruje, naopak ho vyhodil z domu poté co JV nedostudoval vysokou, ale jestli je to pravda nebo další informace od JV určená ke zlepšení a naleštění nudné reality, to nevím.
JV je mi ukradený, nezávidím mu, neirituje mě, je mi lhostejný, jeho příběhy mě nezajímají.
NRobert Samek - Profil | So 13.9.2008 19:54:17
kykyn1: Ty znáš Jakuba osobně,že o něm tvrdíš, že ho sponzoruje otec? Dokázal by jsi taky jako on 40minut souvisle mluvit před tv kamerou o rybách?
Nkykyn1 - Profil | So 13.9.2008 18:29:32
Já jsem se s Panem Vágnerem setkal několikrát a můj názor na něj je: Je to namyšlenej frajírek podvodník a lhář.Nebýt jeho tatínka a jeho peněz je to nula. Samozřejmě chytat ryby umí, ale úplně stejně jako každý druhý rybář.
NDenny - Profil | So 13.9.2008 15:51:05
Robert Samek - ja si osobne myslim,ze tu nevrazivost vuci nemu zavinil sam,neni to o tom,ze neumi chytat ryby,jde o jeho prezentaci kde musi byt vzdy nej.Podivej se jen na video s tou arapaimou,vidis na ni ze by clovek musel nekam za indiany naprosto neznameho kmene nebo ze by to byl nejaky vycerpavajici souboj,ja tedy ne.Chapu to,ze ho to zivi a jde tam o hodne velke penize,budiz mu prano ale nikdy jsem necetl,ze by napsal,prijel jsem chytal jsem a vysledek nevalny,byt na Ceskych vodach,to prece neni pro rybare zadna hamba,spis si myslim,ze by dost lidi takove konstatovani od nej ocenili.
NRobert Samek - Profil | So 13.9.2008 14:29:56
Mr.Stick: V některých věcech s tebou souhlasím. Je to holt rybář a navíc ho to živí a je jen na lidech, zda mu určité veci věří.....Ale rozhodně špatný člověk to není a v osobním kontaktu přesně jak jsi napsal naprosto pohodový kluk a za poslední dobu pozoruji změnu k lepšímu co se týče toho mystifikovaní a přehánění...:) holt ženská dokaže udelat s chlapem zazraky:)
Nanalkiller 2 - Profil | So 13.9.2008 13:13:26
stina: tak to tvůj kamarád ještě nebyl na rybách s Přikrylem :))
NMr.Stick - Profil | So 13.9.2008 12:57:37
@Robert Samek: Já s ním na rybách byl taky, davkrát. A pokaždé to bylo bez problému. V osobním kontaktu je to naprosto pohodový mladý kluk, magor v dobrém slova smyslu. Nikdo mu neupírá, že nachytat umí a leckteří mu třeba i závidí, jenže o tom to není. Celé to je o tom, že JV prostě naprosto neskrývaně lže, přehání a mystifikuje. Ať už jde o velikost ulovených ryb, popřípadě o jiné detaily. Ale já to celkem chápu, i když se mi to nelíbí. Živí ho to ...
NRobert Samek - Profil | So 13.9.2008 12:53:56
Prijde mi, že z některých z vás mluví jen závist. Jakuba znám osobně a proto vím, že většina, co tu někteří o něm píšete není pravda, ikdyž má Jakub své chyby! Kolik jich máte vy? Několikrát jsem s ním na rybach byl a že by si hrál na machra se mě osobně nezdá. Rybaření je pro něj hlavně koníčkem a rybama žije! Všichni máte tu možnost rybařením se živit a něco dokazat....mluvit o druhém a pomlouvat dokáže každý! Lovu zdar
Nlubos666.p - Profil | So 13.9.2008 12:37:54
Cat:Nějak jsem se nevšiml,že by jí vážili.
N1kolda1 - Profil | So 13.9.2008 9:23:49
sorry myslel sem spanelsko.... moje chyba..
NMr.Stick - Profil | So 13.9.2008 2:17:37
Copak v Itálii na Ebru, to umí každej druhej. Ale ve Španělsku na Pádu, to by teprve byl kumšt!
NGeorgino - Profil | So 13.9.2008 1:56:13
v Itálii na Ebru...hmm, jen Kuba a Chuck Norris
NDejv - Profil | Pá 12.9.2008 23:10:05
1kolda1 - tak to je teda machr, když chytal v Itálii na Ebru, to ještě nikdo jinej na světě nedokázal a myslím, že ani nedokáže :-))))
NSuly - Profil | Pá 12.9.2008 22:41:53
terč: no vono do tebe moc lidí cpát škváru nebude a ty sí jí taky moc neviděláš když nebudeš vidět a "vytahovat" se
N1kolda1 - Profil | Pá 12.9.2008 20:27:50
Me pride vagner v pohode obdivuju ho co vydrzi... a co pro ten pocit z uloveni ryby je schopnej udelat... tot muj nazor. kamos snim chytal v italii na ebru a rikal ze je to velkej pohodar ze se snim da pekne kecat a tak.. a ze neni vubec nafoukanej nebo neco takovyho prej uplne normalni v pohode chlap...
Nstina - Profil | Pá 12.9.2008 19:50:58
ten vagner je v kolektivu strasne oblibeny ale muze si za to sam kamarad s nim byl na rybach a vetsiho mistra sveta nepotkal
NT.O.M - Profil | Pá 12.9.2008 19:29:41
Tak to jak vagner vypravel o arapaimach a tak mi pripadalo hodne ujety
Nšeptal - Profil | Pá 12.9.2008 19:21:10
terč: Dej dokupy nějakých 70, 80 tisíc a můžeš vyrazit. Je to sice dost prachů, ale dá se za ně v Amazonii užít snový týden s dobrou šancí na podobný úlovek.
Nterč - Profil | Pá 12.9.2008 18:21:56
Jakub je pro mne vejtaha. Dělá to jen proto, aby byl známej. S koníčkem to nemá co dělat. Mít ty peníze tak tam jedu taky nějakou vytáhnout, aby mu spadnul řebínek. Ale ať jede na svazovku a tam ukáže co umí. Chytat na soukromích a zahraničních vodách to mu jde.
Jednou chytal sumce na jedný 17ha vodě u Labe a aby něco chytnul tak měl 6 prutů vyvezeno přes celej revýr a měl u sebe pro jistotu porybného. Nic velkého nevytáhl jen sumce okolo 1m. Asi po měsíci na této vodě byl chycenej sumec přes 2m.
Zkrátka ho nemám rád.
NPetko - Profil | Pá 12.9.2008 15:28:29
MM: Bůh chtěl stvořit svět a J.V. řekl: " Můžeš" :-))
J.V. vydrží v nonstop baru až do zavíračky :-))
J.V. dokáže prásknout s otáčivými dveřmi :-))
Slzy J.V. léčí rakovinu, škoda že J.V. nikdy nebrečí :-))
Nrybářfanatik - Profil | Pá 12.9.2008 15:27:48
Slyšel sem že Vágner je namyšlený fracek nevíte o něm neco ??
NKóĎA - Profil | Pá 12.9.2008 15:16:51
u nás v Davli jdu kandáti na housku :-)
Nnoap - Profil | Pá 12.9.2008 15:03:16
V tom zábavným pořadu u Šípa povídal, že Arapaima má hlavu jak osobní auto, tak se divím že se chlubí s takovou čudlou .......:)
Nčmelák - Profil | Pá 12.9.2008 14:57:48
RStanička:ahóój,jak říkáš....myslím,že nemá ani cenu reagovat
Njettys - Profil | Pá 12.9.2008 14:54:34
Takový arapajmy máme u nás na mlejňáku...
Nšeptal - Profil | Pá 12.9.2008 14:46:04
parek001: Říká ti něco pojem "ledapičuašišky"?
Ntomm - Profil | Pá 12.9.2008 13:36:21
Petr Koch > U nás jen jakub:-)
NPetr Koch - Profil | Pá 12.9.2008 13:33:24
macek - ® : přesně u nás v práci, když se řekne ryby, tak je napadnu jen já a Jakub :o)))
Nmacek - Profil | Pá 12.9.2008 13:32:12
parek> moje holička nedá na jakuba dopustit, viděla ho s jakubem na rybách a četla v blesku o jeho rekordech. takže je asi dobrej.
Nparek001 - Profil | Pá 12.9.2008 13:28:28
jenom mu zavidite vydlaci posrani !! protoze na to co on sa nikdy nezmozete !!
Nbaitruner2 - Profil | Pá 12.9.2008 13:15:12
Georgino-Ja uz tusim KDO TO JE:-))))))))))))
NDussy - Profil | Pá 12.9.2008 13:08:31
chuck wágner je podle mě přemaskovanej čenda, kterej díky své skromnosti nechce prozradit pravou identitu.
NPetr Koch - Profil | Pá 12.9.2008 13:05:57
gama - ® : jeho možná někdy něco sežere, ale ty můžeš být v klidu. Leda, že by jsi za barákem uklouzl na slepičáku a pustili se do tebe mravenci:o)
Ngama - Profil | Pá 12.9.2008 13:04:25
tatinek kaja je stasten ze ma doma takoveho borecka jen aby ho brzo nekde neco nesezralo i s tema jeho apacema
NPetr Koch - Profil | Pá 12.9.2008 12:59:07
Já mu fandím, baví ho to, našel si cestu, pozná kus světa a těma opičárničkama, které 99%lidí osloví si jen vydělává na další cesty. A myslím si, že kvůli pár lidem z MRKu, kteří mohou mít mnohdy pravdu to jinak dělat nezačne. Hodně rychle by skončil.
Kdybych byl v jeho kůži, dělal bych to stejně.