Ivanovický potok 1

Diskuse k revíru Ivanovický potok 1

Moderuje: GRUPA Profil
69 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMitchell - Profil | Pá 26.1.2024 7:51:43

Tímto bych chtěl pozvat všechny rybáře na členskou výroční schůzi místní skupiny Holásky, která spadá pod PS Brno 4. Schůze se bude konat, jako každý rok na rybárně v Holáskách v sobotu 24.2.2023 v 9:00 hod,těšíme se na Vaši účast a Petrův zdar.

Ndun - Profil | Čt 6.4.2023 15:48:55

ceczubr >> Pěkný
U nás jedou vrše...

Nceczubr - Profil | Út 4.4.2023 16:18:44

Dnes opět vytaženy z našeho reviru 2 pytlácké sítě s rybama, vše ještě živé. Pokud tento revír navštěvujete, dívejte se prosím pozorně kolen břehů, pokud by jste nalezli šňůry od sítí, volejte RS, nebo MP.

NHorda - Profil | Pá 3.3.2023 17:45:30

Tak kdo už má zahájeno?

NMitchell - Profil | Pá 22.2.2019 13:13:15

Tak už nám to roztálo. Brzo můžeme vyrazit.

NAti - Profil | Ne 3.6.2018 1:30:49

Současné Holásky.

Nceczubr - Profil | So 24.3.2018 14:27:33

Tímto děkujeme všem,kdo přišli na brigádu a zapojili se při výměně plotu z levé strany rybárny,asi 25 m.+ výplet branky,vykopali jsme kořeny pajasanů a mirabelek,které se tam již několik let bujně rozrůstaly,sundali staré pletivo,natáhli nové dráty a zavěsili nové oplastované pletivo,vše se stihlo do 13 00 a další části plotu od příjezdové cesty nás čeká vyměnit na podzimních brigádách.Petrův zdar.

Nceczubr - Profil | Pá 12.1.2018 15:07:11

Aje to tady znovu,tentokrát to chytlo i Opletu,napočítal jsem asi 40 candošů,30-70 cm,včera odpoledne jich predseda vytáhl aspoň 10,všichi široce rozevřená žábra,takže kyslík,v potoku je mléčná voda,ale Splavisko to naštěstí nechytlo,voda se naředila se Svrateckou,ráno je jdeme vylovovat,tak budu vědět přesnější číslo.Těch prutohodin s gumou a ani šupina a najednou toto.

NFullnek - Profil | Čt 11.5.2017 20:21:12

Tak v Líšni se zachovali jak prasata,pár ryb vytáhli,ale vyházeli je na břeh,bez odvozu do kafilerky,takže otřesný smrad.Zbytek normálně nechali ve vodě,kde se volně rozkládají.Teď už je nikdo nevytáhne,protože se začínají rozkládat.Byl jsem to dnes projít a tohle je prostě neskutečný.

NFullnek - Profil | Út 9.5.2017 22:51:52

Tak Líšeňská Říčka 1 aktuálně,bohužel,nikdo s tím nic nedělá.

NFullnek - Profil | Ne 30.4.2017 21:33:02

GRUPA >> V Líšni je to úplně to stejný.Jestli jim to stojí za to takovou násadu kupovat.Co jsem dnes viděl,tak asi 60ks kapra a všichni jsou plesniví jak starý brambory.

Nceczubr - Profil | So 11.3.2017 19:55:09

Dnes na brigádě jsme slovili asi 4q ryb,převážně kaprů,3 sumečky 80-115cm,několik úhořů až 80cm,4 ks štiky do 75cm,5 ks candáta do 55 cm,2 amury do 60cm a hromadu cejnů, plotic a perlínů,líny jsme neviděli,tak snad to přežili.Na Kocábce je z části ještě led,několik ks. ryb tam zůstalo,v týdnu se doloví.

Nceczubr - Profil | Po 6.3.2017 20:49:03

Ledy pomalu ustupují a začínají se objevovat mrtvé ryby,rybník Kocába a Lávka je doslova posetý,pokud do týdne led roztaje,budeme na vodu spouštět lodě a bude potřeba vše slovit.

Nceczubr - Profil | Út 3.1.2017 10:47:32

Fotky pořízené před vánocemi.

Nceczubr - Profil | So 31.12.2016 19:32:11

Při dnešní obchůzce Holaseckých jezer jsem pořídil pár snímků dění kolem vody a okolí,hnití travin pokračuje i v zimním období a přesouvá se po proudu dolů do Plaveckého a Strakova jezera,kde byly opět zjištěny úhyny ryb,které tam ještě přežily,cca 5 štiček 40-45cm,množství bílé ryby,karas st.Tato špatná voda se dostala propojovací rourou i do Kocábky a na konci u ryb Lávka,kde voda nebyla ještě včera zatažena ledem, jezdí asi 40ks.kapra a troubí,tak nevíme jestli to do jara přežijí.Na Opletě někdo vygumoval pěknou obounožní ploutev a členové org.Čisté Tuřany nainstalovali budky pro brouky a dokonce i v křoví boudičky pro ježky,tímto bych jim chtěl také poděkovat za to,že se nám tady o tu přírodu taky starají,jen tak dál,tímto bych Vám všem,kteří navštěvují tento revír,chtěl popřát hodně zdraví a pěkných úlovků v nové ryb. sezoně 2017 a Petrův zdar.

Nceczubr - Profil | Ne 6.11.2016 19:36:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

V sobotu přišel čas výlovu matečního rybníku,mravenčí práce s přebíráním línků z travin a bahna se letos vyplatilo,mateční ryby se činily,2 jikrnačky a 4 mlíčáci a asi ze 3 výtěrů,je to poznat podle velikosti rybek,se podařilo slovit 4000 ks,vše vysazeno do revíru,tímto děkujeme všem zůčastněným za pomoc na tomto výlovu.

Nceczubr - Profil | Ne 15.5.2016 13:05:08

Na Plaveckým u přítoku z Ledárenského se vyvrátila ta olše do tvaru V, u které mnozí z nás rádi sedávali,jeden kmen spadl do Plavečáku a druhý zatarasil cestičku mezi rybníkama,rovnou na tu propusť do Ledárenskýho,jako by to byla předzvěst úplného konce tohoto krásného koutku revíru.

NFullnek - Profil | Út 3.5.2016 20:39:43

Je to tak hustý,že tím ani nic nepropadne,snad jen cihla.

NFullnek - Profil | Út 3.5.2016 20:35:13

Humus

NFullnek - Profil | Út 3.5.2016 20:31:39

Od lavky

NFullnek - Profil | Út 3.5.2016 20:30:10

Tak dnes jsem byl za známím na zahradě v Holáskách a je to hrozný,totálně zničená voda,fota jsou hned z prvního rybníčku od zahradnictví.

Nceczubr - Profil | Po 21.3.2016 11:18:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Minulý týden probíhalo čištění břehů okolo závlahy u Splaviska firmou Povodí Moravy 6m na obě strany břehu,v Holáskách Obor životního prostředí zadal práce na čistění lesa a porostů kolem Oplety a organizace Čisté Tuřany ve spolupráci se Stranou zelených vytvořili úložiště dřeva na přezimování a množení brouků,ať jim to dlouho vydrží.

Nceczubr - Profil | So 12.3.2016 22:50:50

Dnes byl proveden poslední výlov uhynulých ryb,posbírání odpadků kolem vody,mimo jiné nejen od výletníků,ale i rybářů,viz.plechovky od kuku,sáčky od krmení a úklid listí a ostatních prací v areálu rybárny,tímto všem zůčastněným děkujeme a těšíme se na účastníky další brigády a Petru zdar.

Nsumec95 - Profil | So 6.2.2016 18:42:47

Plavečák vypadá dle množství ryb na hladině totálně mrvej, taktéž Strakovo. Hodně ryb bude již padlých u dna...Na Kocábě je nejspíše po ledem velký mrtvý sumík nebo tolstoj (první foto). Díky ledu nešel vytáhnout. Snad už to někdo začne řešit a bude brzká revitalizace holáseckých jezer.

Nmilanpindryc - Profil | Pá 5.2.2016 15:44:01

ceczubr >> dneska jsem tam byl a byli tam iz kanalizaci. Pry to vypada ze nekdo vycerpal jimku do kanalu. Je to hroznej pohled. Vsechny rybniky krom velkyho sou vychcipany.

Nceczubr - Profil | So 28.11.2015 12:58:49

dosec >> Už se to dostalo před pár týdny i k nám na organizaci,konečně se snad začne něco dít,nejhorší na tom je ,že se věc pohne až když se něco poseje,v tomto případě ten masívní úhyn ryb,tomu se říká pozdě bycha honit,ale zaplať pámbůh že se věc pohne ke zdárnému konci."doufám"

Nceczubr - Profil | Po 9.11.2015 18:19:05

V pátek nám přivezli dravce,tak proběhlo rozdělování podle velikosti nádrží včetně Splaviska.70 kg š-2, 30 kg ca-2, 50 kg lín-50kg.,2 q kapř.

Nceczubr - Profil | So 10.10.2015 17:28:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes jsme dokončili výtok z Malého splaviska,beton jsme míchali v kolečkách a za dopoledne bylo hotovo,tímto děkuji všem třem brigádníkům kteří se dostavili na poslední akci a oslavili se mnou moje narozeniny prací.

Nceczubr - Profil | Po 14.9.2015 21:15:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

V sobotu se konala brigáda na zprůtočnění Splavisek,tuto akci jsme chystali již delší dobu a čekalo se na tento termín 12.9. s tím že obecní úřad dodá bagr,určitá povolení k výkopovým pracem,elektrikáře na přepojení kabelu osvětlení a nákup kanalizačních rour,na kterých se finančně podílela i naše organizace(20 000),za 10 ks.5 metrů dl.Trochu mě ta cena zarazila ale byl jsem informován,že byly ještě se slevou, dále k sobotě, jaké bylo naše zděšení když za 5 min. 8 přišel 1, slovy JEDEN brigádník,čekali jsme ještě asi 15 min.ale nikdo nikde,naštěstí se mě v pátek podařilo domluvit dva rybáře z Chrlic,67 a 65 let,důchodce kteří vlastně brigádu ani nepotřebují,přesto přišli a pracovali s námi.Starosta místní části asi v 10 hod.přivezl 3 15ti leté klučiny,kteří také přiložili ruce k dílu,takže dobrá věc se podařila a tímto jim všem velice děkujeme,a doufám, že budeme vámi všemi,kteří tento revír navštěvujete a znáte, náležitě pochváleni,práce se totiž protáhly až do 18 hodiny,všichni zůčastnění jsme toho měli až po krk.Petrův zdar

Nceczubr - Profil | Ne 2.8.2015 13:17:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

V pátek a sobotu probíhala oprava hráze matečního rybníku na rybárně,kopátko vyhloubilo 2m hluboký výkop,který jsme ručně po 10-15 cm. vrstvách opětně zahazovali a hutnili 90 kg žabou,to vše kvůli neprostupnosti vody,která se nám v mínulosti po načerpání ztrácela z rybníka daleko rychleji než v posledních letech.Samozřejmě jsme museli před kopáním odstranit plot,odkopat tyčky s patkama,vyřezat náletové rostliny,pokosit trávu a šípky,bylo toho v pátek až dost,přišla sobota 8 hod.ráno a v 19 hod. jsme skončili.Ještě dnes ráno jsme dohazovali zbytek zeminy,další pokračování bude až bagrista přiveze několik vleček jílu,kterým se budou zpevňovat břehy zevnitř rybníka z důvodu prosaku.A příští rok zase zkusíme líny a možná i odchov amura,kvůli travám se kterýmy máme letos veliký problém.

Nceczubr - Profil | Ne 12.7.2015 12:14:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dne 10.7.nastal opět úhyn ryb na jezeře Ledárenské v revíru Iv.potok,za pomocí místního sboru hasičů z Holásek jsme na vodu spustili 3 pramice s osádkou 3 dobrovolníků v každé a během asi 4 hodin se nám podařilo všechny uhynulé ryby z 99 procent vylovit a ve 13 hod.je odvezl kafilérní vůz do Medlova,ryby byly zachyceny i pod trávou,takže čekáme že během několika dní ještě nějaké vyplavou a budeme muset spustit na vodu aspoń 1 pramici a dosbírat,lekly opět pro nedostatek kyslíku,kvůli masivnímu nárustu vodních travin,které se v minulých letech na této lokalitě vůbec nevyskytovaly,je to asi zapříčiněno slabým nebo spíš žádným průtokem vody.Uhynuly tyto druhy-štika,candát,kapr,cejn,plotice,sumec,lín,okou​n,ježdík,amur,perlín, v množství asi 400 kg.

Nceczubr - Profil | So 23.5.2015 17:49:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Při dnešních rybářských závodech o Zlatou udici v plavané na rybníku Lávka v Holáskách se podepsalo počasí ve formě nízkého počtu závodících,pouze 24 dětí ale to neubralo na jejich zápalu a elánu do rybaření,který je po určité době začal opouštět,za vinu to dáváme vlivu počasí,chladnu a silnému větru,mírnému občasnému dešti a poměrnému nezájmu ryb,první umístění 4 kapř+5 okounů,vše na rousnici ve vlnách v rohu rybníku,podle mě toto 1.místo bylo ovlivněno hlavně štástně vylosovaným místem.Po malém občerstvení a odevzdání věcných darů a medajlí s diplomem, byla akce ukončena a všichni zůčastnění se rozešli k domovu s příslibem opětovné účasti příští rok.Podrobné výsledky najdete zanedlouho na našem webu Brno 4. sekce mládež. S pozdravem Petrův zdar a díky za pozornost Čec zubr.

NJencekD - Profil | Po 18.5.2015 23:42:26

Docela pěkná škeble se mi povedla :-)

Nceczubr - Profil | Po 28.7.2014 12:47:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Cedule tam byly,jen se pořádně podívat,je ovšem pravda ,že byly částečně zakryty novým obrostem olšoví,dnes jsem provedl nápravu a proti všem zákazům kácení a proklesťování v lokalitě Přírodní památka.Nově byla nainstalována tabulka s označením revíru i na levé straně za parkovištěm u silnice.Doufám že toto označení již je dostačující,jestli máte ještě nějaký návrh na zlepšení,napište a budu se snažit vyhovět. Toto je cedulka z levé strany od dálnice. Petrův zdar.

NGRUPA - Profil | Pá 25.7.2014 12:47:43

Jinak jedna želva stále roste. Dnes měl jednu menší cca 20 cm, ponechanou jeden lovící, prý pro děti..:-)

NGRUPA - Profil | Pá 25.7.2014 12:45:43

Nutno podotknout, že značení trdliště je opravdu nedostačující. Přijíždím ke Splavisku (třeba na kole) od Holásek. Takže od přítoku. :-)
No a na levém břehu je tahle cedule, ovšem na pravém břehu a ani na samotném začátku Splaviska (od přítoku) není NIC.

NGRUPA - Profil | Po 2.6.2014 18:52:46

Je toto normální?

Nceczubr - Profil | Pá 11.4.2014 23:35:31

MrKos >>

Ndun - Profil | St 9.4.2014 9:05:39

Ono je taky třeba vzít v úvahu že tabulka přinášející omezení svatého práva lovit má mnohdy jepičí život.U nás třeba čtveráci nejsou líní ani v zimě zabrodit.

Nkakr - Profil | St 9.4.2014 8:19:07

ceczubr >>
Všechny MO MRS mají mustr jak má vypadat cedule s označením revíru. Pokud k vám nedorazil, tak se koukni jak musí vypadat.

Nceczubr - Profil | So 5.4.2014 21:06:50

GRUPA >> U malého splaviska je cedule s označením názvu a čísla revíru.

NHorda - Profil | Ne 30.3.2014 21:31:24

Tak tahle partička tvrdila, že neví kde může chytat, ten první tam po sobě při balení zapomněl i plechovku a pytlík od chipsů.

NFullnek - Profil | So 1.3.2014 20:38:16

Při včerejším špacíru po revíru,jen jedno místečko vypadalo jak na skládce,škoda že jsem u sebe neměl nic kam bych to mohl posbírat,ale jestli to tam zůstane do středy,tak to zlikviduji.Jinak jsem obešel kompletně jak veliký,tak menší rybníčky a všude byl pořádek,kéž by to takhle zůstalo celou rybářskou sezonu.

NMitchell - Profil | Čt 13.2.2014 8:10:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dam par aktualnich fotecek.

NGRUPA - Profil | Čt 19.12.2013 18:33:40

Tak už mají zřejmě hotovo. Těžká technika je pryč. Asi ale jen zatím...

NGRUPA - Profil | Čt 28.11.2013 15:24:40

Dnes se nedalo k přítoku skoro ani přijít..
Za chvilku tam bude frekventovaná komunikace...
:-(

NHorda - Profil | Ne 13.10.2013 22:46:18 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

tak splav už je fertig

Ndosec - Profil | Po 30.9.2013 20:03:44

MrKos >> před třema rokama koncem listopadu jsem tam vyvláčel,na červenožlutý kopyto tuto padesátečku.Kdoví kde je jí konec.

NGRUPA - Profil | Čt 26.9.2013 14:03:35

Starej přítok dopadl takhle..

NGRUPA - Profil | Čt 26.9.2013 13:40:00

Splavisko se snad dočká, díky golfu, nového přítoku. Teda aspoň v to doufám...

NMrKos - Profil | Čt 27.6.2013 16:25:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

GRUPA >> kdepák pane kolego, jsem docela zavalen prací a nějak to v týdnu nestíhám... naposledy jsme tam s kolegy i kolegyněmi byli o zahájené aktivně vyvláčet zero a jeli zase o revír dál

nicméně tam stavěli jakousi škaredou panelovku nebo co to

NGRUPA - Profil | So 22.6.2013 12:22:39

Dnešní závod, mezi levým a pravým prutem. Jeden byl na těžko a jeden na lehko. :-) Na obou kuku v různém podání..
Brčko vyhrálo asi 20:5, mezi plotice cejny a křížence, se podívali i dva menší kapříci..

NGRUPA - Profil | Čt 4.4.2013 14:29:43

Nová cedule.

NGRUPA - Profil | Čt 4.4.2013 14:27:44

Holásky jsou bez ledu.

NGRUPA - Profil | Út 5.3.2013 13:03:17

Velké Splavisko je už bez ledu až skoro po trdliště.

NJan doby Dobeš - Profil | Ne 3.3.2013 17:15:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Konočne trošku kolem břehů a u "boudy" rozmrznuto! :)

Npetr616 - Profil | Ne 24.2.2013 15:04:49

Jedna aktualka.

NGRUPA - Profil | Ne 16.12.2012 15:12:24

Pár fotek z Holásek. Překvapila mě síla ledu. Má okolo 10cm, ten už možná letos nepovolí. :-( Na druhou stranu není moc tvrdý, ale je ho opravdu hodně.

NGRUPA - Profil | Ne 7.10.2012 11:02:17

Želva už je jen jedna. Asi je jí smutno a je o poznání víc plachá...

NGRUPA - Profil | Ne 12.8.2012 12:02:08

Včera kolem půlnoci měk jeden asiat políčeno ve velkém stylu. Na Oupletě, v protilehlém rohu od parkoviště měl nataženou síť cca 40m. !! Bohužel, se mu podařilo utéct. Možná Bohudík, protože by to asi nedopadlo dobře.

NGRUPA - Profil | Ne 24.6.2012 14:51:41

Koupáčů jako máku, to bude zase bordel....

NGRUPA - Profil | Ne 24.6.2012 14:49:13

Na velkým Splavisku asi někdo zabloudil.................:-(

NGRUPA - Profil | St 30.5.2012 13:37:13

Dnes se mi podařilo vyfotit i třetí velkou želvu, která je velice plachá.

NGRUPA - Profil | Čt 24.5.2012 12:44:36

Pán co jezdí na Splaviska s tímhle vozem a se svojí chotí, moc nedbá na řád. Už má napomenutí a ještě se tváří uraženě.

NGRUPA - Profil | Čt 24.5.2012 11:53:50

Dnes zde měli dostaveníčko zahraniční "turisté"..:-(

NGRUPA - Profil | Ne 20.5.2012 12:00:45

želvy ze Splavisek, je jich tam několik, já už viděl tři.

NGRUPA - Profil | St 14.3.2012 11:40:38

Splaviska bez ledu.....

NGRUPA - Profil | Pá 9.3.2012 20:31:26

A ještě nějaké menší :-) ???

NGRUPA - Profil | Pá 9.3.2012 20:27:30

Dnes Oupleta a Plavecký........