Někteří rybáři kritizují novelu rybářského zákona. Bojí se, že jim pokazí jméno

24 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nzdevac - Profil | Čt 24.3.2016 16:11:04

Já nevím, že vám to za to rozčilování stojí. Rozdíl mezi současným a novým stavem bude nula. Dnešní testy jsou stejně jen fraška a pouhý administrativním krok, takže vzdělání rybářů se to netýká. I kdyby náhodou někde testy dělali poctivě, tak potřebný počet správných odpovědí je tak malý, že je trefíš náhodným výběrem. To, co je potřeba posílit, je rybářská stráž, aby opravdu kontrolovala a pokutovala. A ne abych za několik let rybaření na Slapech neviděl RS ani jednou. Takže klidně dejte RL a povolenky všem, ale zvyšte kontroly a postihy. nehledě na to, že největší prasata nebudou cizinci, ale i nadále současní rybáři. Dovedu si představit, že i zahraniční turista může rybařit slušně, zatímco Češi porušují zákony a BP kde mohou.

    Nretrívr - Profil | Pá 25.3.2016 12:13:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

    JaMi - >> Nechci to rozebírat, taky proč. Je to jen potvrzení, že bordel nahrává vyvoleným a je třeba bordel soustavně tvořit a obnovovat. Viz pravidlo do desti metrů od prutů, za pravidlo okamžité manipulace. Jsou úsměvné situace od velmi úsměvných lidí. Nic víc, nic míň.

      Nsven - Profil | Čt 24.3.2016 18:47:51

      Rybářský lístek jak známo, lov ryb neumožňuje. K tomu je třeba povolenka.
      Tedy by rybáři MO Blansko, měli své rozhořčení cílit směrem k MRS, který bude těmto rychlokvaškám povolenky prodávat a to přesto, že mu to novela zákona nepřikazuje.
      To samé platí o "rozhořčených" členech ČRS..
      Ministersterstvo může RL a povolenky na vody na kterých hospodaří, třeba rozdávat zdarma.
      To je jeho záležitostí.
      Ovšem prodej povolenek na svazové vody nečlenům, je záležitostí ryze spolkovou a v režii Územních svazů, potažmo jednotlivých MO.
      Rybařím dostatečně dlouho ale nepamatuji, že by se kdy kdo, ptal členské základny na souhlas...
      Že by to prošlo obvyklým, Stanovami a Jednacím řádem stanoveným, schvalovacím procesem, od VČS jednotlivých MO, přes územní konference atd. atd...
      Členové by se měli především ptát, kdo konkrétní implantoval do Jednacího řádu vsuvku o lovu nečlenů?
      A když už, tak proč nebyla stanovena přesná a přísná pravidla, podobně jako je tomu u členů..

        Nnofish - Profil | Pá 25.3.2016 14:19:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        zdevac >> A právě o tom to je. Ty chceš jen chodit na ryby. Oni i ten číňan, co si teď bez jakékoli kontroly koupí RL na měsíc a zajde si pro povolenku jen chce chodit na ryby. Ovšem tohle není tenis, kde zapaltíš za hodinu a hotovo. Systém je pořád ještě z části založen na práci lidí, kteří v něm jsou a jejich zájmu o to jak vše funguje, s tím, že to vše mohou ovlivnit.
        Nevím, kde jsi přišel na to, že by Slapy byly pro určitou skupinu lidí. Vždyť tomu tak není a pokud jde o svazový rybolov tak asi ani nebylo.
        Jenže, ten zájem jen o rybolov a nic víc okolo jednou prostě zákonitě dopadne buď koncem svazu (špatná varianta, nechtěl bych se dívat na "rozkradení" nej vod)), nebo x násobným zdražením povolenek. A proč už vysvětlovat nebudu, to už není o tom chození na ryby.

          Nkakr - Profil | Ne 27.3.2016 11:01:12

          Mrknato >>
          Kdyby hloupost nadnášela, vznášíš se jako holubička (MUDr Štrosmajer).
          BP zřejmě tvoří Duch Svatý,alespoň dle tvého výkladu.

            NMrknato - Profil | So 26.3.2016 13:38:35

            kakr >> Ti z čehůnů, kteří loví u vás v markrabství ryby na CR povolenky, musí, nebo by měli znát vaše stanovy, neboť váš spolek hlavní přiznal členi ČRS postavení členů MRS......
            To by jsi měl vědět a ne se furt ptát... působíš nejistě. A nebo to je zas jinak a CR povolenky jste zrušili, jak jsi naznačil??? Nikde o tom nepíšou.....

              Nkakr - Profil | So 26.3.2016 13:06:04

              FRANK71 >>
              Co mají společného stanovy MRS s fotkou na které notabene není nic vidět a dle textu by se mělo jednat o vysazování ryb?

                NBacha - Profil | So 26.3.2016 10:31:14

                Všichni, kteří se zde opírají do zdevace, by si nejprve měli zamést před svým prahem, a uvědomit si, že zdevacův názor a jeho jednání "poškozuje" rybařinu nejméně, zda-li vůbec. Nemohu si vážit "chytráků", kteří se co smečka obují do jednotlivce jen proto, že jim nic nehrozí....a zdravý rozum a slušné chováné odhodí coby nepotřebný hadr. Howgh.

                  Nryba domácí - Profil | Pá 25.3.2016 23:14:29

                  Já bych kolegu zdevac z toho našeho svazu vyloučil. Nestará se, neangažuje, dokonce asi ani piskoře nepozná. A spolu s ním bych vyloučil dalších 95% rybářů, kteří se prokazatelně chovají a myslí stejně. Teprve bez těchto lidí by to začalo fungovat.
                  Ten zbytek uvědomělých by si pak mohl v kamrlíku střihnout třeba mariáš. A pak by zhasli a zamkli.

                    Nnofish - Profil | Pá 25.3.2016 22:38:29

                    zdevac >> Ano, jsou hodnoty a HODNOTY... v případě že každý uznává něco jiného, nedá se shodnout.
                    Ale zatím jsem nedokázal omezot své myšlení totálně přímočaře, abych tě pochopil...
                    Ok, utneme to, stejně to nebyla diskuze, kde by se použily argumenty, nýbrž jen vyjádření osobního postoje.

                      Nnofish - Profil | Pá 25.3.2016 21:33:43

                      zdevac >> no comment. Normální konzumní kecy. Na tohle pak už sedí jen a jen tohle. A nemyslím to nějak osobne a ve zlém
                      https://www.youtube.com/watch?v=H4snGBaJMVo proto v totmo státě jde spousta věcí od desíti rovnou do pr....

                        Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 21:25:47

                        nofish >>

                        Když jsi u těch myšlenek, tak jsi nepochopil ten naprostý základ - vždy bude existovat způsob, jak si tam zachytat, já jen pragmaticky využívám ten způsob nejjednodušší a nejlevnější. A když se tam nebude moci chytat vůbec, půjdu jinam. A když to nepůjde nikde, budu se věnovat jinému koníčku. Takže ať si na schůzi odhlasují, co chtějí, já se přizpůsobím. Zatím si svaz vesele odsouhlasuje a zavádí věci více méně dle mých představ. Nikdo po mě nic nechce, nikdy žádná výtka na absenci na schůzi nebyla, na brigádě jsou spokojení, že tam nejdu, ale zaplatím ji (máme přes 1500 členů, co by asi tak na té brigádě všichni dělali?), revír se pravidelně zarybňuje, když teď budu chtít, klidně si na léto koupím povolenku i pro dceru, kdyby třeba chtěla s námi... Já nevím. Z mého hlediska dělá svaz samé dobré věci. A vy ty pořád rýpete, jak to dělá špatně. Tak se nediv, že se ozývám.

                          Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 20:06:24

                          Mrknato >>
                          Jistě, že již vím. Ale ty bys po roce přišel a řekl, že chceš vystoupit ze svazu a dobrovolně si zaplatit povolenku dražší? Zejména když členství s sebou nenese absolutně žádnou zátěž?

                            Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 19:57:20

                            freddys >>

                            Nevadilo by mi. Proč by mělo? Pár stovek za rok? Když si vezmeš, co někteří utratí za žrádlo... Je smutné, že nevidíš rozdíl mezi vyšší platbou za povolenku a zbytečně vyšší variantou platby za povolenku.

                              Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 19:20:28

                              freddys >>

                              Znáš snad někoho, kdo si dobrovolně a sám od sebe zvolí finančně nákladnější řešení?

                                Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 16:06:07

                                nofish >>
                                Začnu od konce. Ono to souvisí s tím, jak jsem tu psal. Už chodíme chytat s klukem, nechce se mi řešit problémy, jdu cestu nejmenšího odporu abych mě klid. Takže RL + povolenka. Takže tolik k tomu placení.

                                No a s tím zbytkem jsem opět u těch Slap. Opět mne posíláš na soukromáky. Ale já chci chytat na Slapech. Pokud vím, ty jako soukromák nejsou. Ale je to veřejná voda, ne soukromý rybník. Takže chytat tu by měl mít možnost každý.

                                A že jsem umanutý na jednu myšlenku? Když to je těžké. Vy pořád odmítáte buď pochopit nebo akceptovat fakt, že zajímat se není pro řadu lidí z časových důvodů možné. Když nudu rybář tělem i duší, jako jsi asi ty, zajímal bych se. Ale já na to opravdu nemám čas. Tedy na zajímání se bych ho našel, ale už nemám čas a energii, které bych investoval do akcí potřebných ke změně. Ty opravdu očividně nejsi schopen pochopit, že někdo chodí na ryby jen tak pro zábavu, protože má volný čas a rád posedí na česrtvém vzduchu, ale jinak ho to nezajímá.

                                  Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 15:37:48

                                  nofish >>

                                  Já tě chápu a rozumím. Jen s tebou nesuhlasím, toť vše. Že je to systém založený na práci lidí? A co já s tím? Jestli to někoho baví, tak ať to dělá. Tak se domluvte, přestaňte to dělat a bude klid. Ono by se zase tak moc nestalo. Začal by to dělat někdo jiný, možná by to vedlo ke zdražení povolek, celé by to mělo, alespoň z mého hlediska, i výhody. Třeba by na to řada lidí neměla a u vody by byl větší klid. Mě jen fascinuje, jak ty něco děláš a rád bys všem vnutil svůj názor a svůj postup. A že je proti zájmům naprosté většiny, to je ti úplně jedno. Fakt nechápu, proč si někde nekoupíte rybník a nešíříte svá moudra tam. Jestli si myslíš, že máš pravdu, tak kandiduj na nějakou funkci, přesvědč o tom lidi, oni tě zvolí a pak to zaveď. Ale jestli ses dříve považoval za něco extra, tak chápu, že teď křičíš jak dítě, kterému berou hračku. Realita je taková, že je to úplně stejné, jako tenis. Prostě si chci jít zachytat, tak přijdu, zaplatím a chytám. Ať si to zaplatí i ten Číńan, proč ne? Co ti na tom vadí? Jo a neposílej mne na soukromáky, chci chytat na veřejných vodách právě jako jsou Slapy. Že je potřeba lidské práce, to je mi jasné. Ale jak si to svaz udělá, to už není můj problém. Peníze si vzali, chci za to nějaký servis. Zda to dělají lidi dobrovolně, nebo zda si svaz platí nějaké ukrajince nebo firmu, to mne fakt nezajímá.

                                    Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 9:34:48

                                    Mrknato >>
                                    Podobné aktivity máš kolem sebe všude, jen si to neuvědomuješ. Žiješ rybařinou, ale... třeba i blbé kolo je upaveno nějakými pravidly pro provoz na cyklostezkách. A pokud by sis chtěl jít zalézt třeba do Adršpachu, narazíš na ochranu přírody a přesně dané podmínky. Mimochodem, někdo se tu vysmívá účasti v tolika organizacích, ale třeba v Adršpachu nesmíš lézt, pokud nejsi členem horolezkého svazu.

                                      Nzdevac - Profil | Pá 25.3.2016 9:28:16

                                      NAVI73 >>
                                      Ano, byl, na škole to jinak nešlo. Tedy šlo, ale nemám potřebu si pdoobnými věcmi kazit život. A kromě to, odhlédnu-li od ideologie, tehdejší pionýr a ssm bylo to samé, jako dněšní kroužky a různé domy dětí a mládeže, akorát že dnes se člověk nedoplatí, tenkrát to bylo zadarmo.

                                        Nkakr - Profil | Pá 25.3.2016 8:28:35

                                        Turňa >>
                                        Ahoj Jirko, myslím si, že k regulaci rybaření má EU našlápnuto slušně, koukni se jen na "evidenci úhoře". To by nevymyslel ani Pepek Vyskoč:-))

                                          Nzdevac - Profil | Čt 24.3.2016 23:24:47

                                          Mrknato >>
                                          Hele, podobných aktivit jako je rybaření mám několik. Jsem členem ČRS, protože mne baví chodit na ryby. Jsem členem kynologického spolku, protože mne baví psi a chodím na cvičák. Jsem členem horolezeckého spolku, protože rád lezu po horách. Jo a také hraji squash, jsem členem squashové asociace. Mám pokračovat? Možná by sis měl uvědomit, že mne nezajímá ani rybářský svaz, ani MO, ani podobné opičárny. Chci občas jít na ryby, tak mi dej pravidla, za jakých mohu. Tečka. kdybych měl do každého svazu a spolku šťourat do hloubku... Ani to nejde, nebylo by možné to časově obsáhnout.

                                          Takže se s tím smiř. Ty i ostatní. Svaz jako takový mne nezajímá, když bude v BP podmínka, že musím každých 15 minut přehodit, tak tak budu dělat. Když přijdu na MO a budou mi tvrdit, že musím každý měsíc platit 50 Kč a odevzdat jim jednu rybu, ok, budu jim dávat ryby. Mne fakt nic z toho nezajímá. Zejména když mne, jak už jsem psal, BP ani jiné věci nijak neomezují.

                                            Ntatyk - Profil | Čt 24.3.2016 23:11:14

                                            jardaafdr - 24.3.2016 20:33:13 > Ten kdo ti to říkal byl asi ponocný. Protože jste spolek POBOČNÝ a né pomocný!!!

                                              NMrknato - Profil | Čt 24.3.2016 19:23:46

                                              sven >> Když se členi neptají, kdo prosadil v územním rybolovu soukromáky, BP měnící zákon, tak se na oplátku (svazově) nebudou ptát, kdo povolil rybolov na svazovkách nečlenům.....

                                                NKolos23 - Profil | Čt 24.3.2016 14:41:59

                                                A někomu to je snad divné? My normální rybáři jsme chodili na školení dva roky po sobě, dělali závěrečné zkoušky, rybářský potěr vychováváme v pravidlech a tady se otvírá cesta aby každý opilý nácek si tady za svoje eura dělal co chtěl. Toje fakt hnus. Rybářské tradice musí stranou hlavně když se sypou prachy. A komu asi ty peníze půjdou?