MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Revír Pocheň - informace

Zdravím,
dostal jsem nabídku na pár denní chytačku na revíru Pocheň u Opavy. Nikdy jsem tam nechytal, moc informací jsem nesehnal, tak se chci zeptat, zda tady není někdo, kdo by mi mohl poskytnout nějaké informace:
- jak vypadá voda, čistá, špinavá, zarostlá,
- dno, bahno, štěrk.

A hlavně, zda se tam dá dobře zachytat a dá se tam chytit i pěkný kapřík nebo amur?
Děkuji všem za informace.

Autor diskuse: kubiczek94 ®
Zařazeno do: kaprařina - revíry, cestování, 27.4.2017

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 7 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N Kamikadze. - ® Ne 5.11.2017 16:07:07
GTdpcfix >> asi máš pravdu, dneska sem to procházel a vypadá to že tam fakt nic není....
N GTdpcfix - ® Ne 5.11.2017 12:15:36
Kamikadze. >> nic tam neni vse slovili a vyudili😂
N Kamikadze. - ® Ne 5.11.2017 11:59:42
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli jsou nějaké ryby na mimopstuhovém reviru Opava 6, jestli ano jaká je tak osádka ryb? kapři,parmy?
N JRC62 - ® So 21.10.2017 12:32:47
Zdar Pánové přečetl jsem si Vaše názory na výlov Pochně a těžko říct kde je pravda loda 30 píše
opravdu tak aby se vlk nažral a koza zůstala celá.Udivuje mě jeho názor na ty sumce že je tam
vysadil nějaký stejda a teď po výlovu si na ně dělá nárok.Co je to za blbost!!! co ti sumci celou dobu
žrali?myslím si že svazové ryby!!! Opravdu začínám mít pocit že kolem toho něco smrdí,a jestli F16
má nějaké ověřené poznatky jak píše tak ven s něma,jinak bych vůbec nekalil vodu.
N loda30 - ® So 21.10.2017 6:32:35
F16 >> Zdeňku píšu co vím stoprocentně, různých konspiračních teorií a výmyslů už je kolem všeho až dost. Snad někdy s odstupem času splknem na Hartě. Petrův Zdar.
N F16 - ® Pá 20.10.2017 22:09:36
loda30 >> Davide píšeš jak politik.Sluníčkově.Sám musíš vědět kde je pravda.Udávat nikoho nebudu.Petrův zdar...
N loda30 - ® Pá 20.10.2017 16:55:54
K samotnému výlovu pochně jsem chtěl ještě zmínit, že se nedivím prvotním reakcím ohledně malého počtu sloveného kapra. Sami jsme byli nastalým stavem skoro zděšeni, už jsme začínali věřit povídačkám a opakovaném kradení ryb atd.. Nahoře už téměř nebyla voda a dole z kaprů stále nic. Když jsem se ale vracel z jedné cesty od řeky, viděl jsem, jak šupíky slovují a nakládají, kapři šli až úplně na konec, krásné ryby. Vše ale předčil počet a stav candátů, kdy se jednalo o krásně stavěné ryby, pár ryb bylo k metru délky. Díky práci, rychlosti i zvolenému způsobu slovení byli ztráty na candátech minimální, po následné kontrole následující den po vysazení nebyl zjištěn ani jeden padlý kus, což si myslím, že je pěkné. Řeka také myslím bude zarybněna, jak už dlouho nebyla, a to jak bílou rybou tak candátem, poněvadž se při slovení objevilo minimum candáta menších velikostí, byť se na pochni každý rok sám vytírá. Malinko se ale zastaví produkce MO Krnov candáta z vlastních odchovů, poněvadž candátí hnízda byla pokládána právě na pochni, a to s opakovaným úspěchem. Nyní budeme doufat, že po plánovaných úpravách se pocheň dostane zpět do rukou rybářů a za nějakou dobu si tam zase nahodíme. Slíbené foto zatím nedodám, nemám je, musím posbírat je posbírat od kolegů a až se vše zklidní, budu se snažit zde doplnit, v současné době už mám tak nějak všeho kolem pochničky nad hlavu.
Závěrem bych chtěl zmínit, že MO Krnov jen nekrade ryby, jak někteří nepodloženě uvádí, ale že se také sama snaží o vlastní produkci ryb a že díky jednáním zástupců MO Krnov a ÚS se podařilo zachovat možnost opětovného chycení větších pocheňských kaprů na námi dostupných revírech, byť to zprvu vypadalo jinak a ryby se mohli octnout na jiné svazové vodě mimo naši dostupnost.
N loda30 - ® Pá 20.10.2017 16:49:05
F16 >> Zdar kolego, tak budu se snažit to vzít popořádku. První má reakce se týkala tvého vyjádření k tomu, že se na pochni týden před výlovem kradlo a pytlačilo a místní si plnili mrazáky na vánoce, nebo tak nějak. Můžu tě ubezpečit, že po ukončení lovu 1.10. tam probíhali pravidelné kontroly opakovaně přes den a téměř trvale v noci, a poslední týden také v součinnosti s PČR. Pár lidí z krnovské RS včetně pár dobrovolníků strávili v uvedené době na pochni dost svého volného času a během této doby byla zjištěna jedna návštěva dvou ,,procházejících,, se poláků, kteří po pár dotazech ze strany RS místo opustili. Z těchto důvodů jsem na tebe reagoval, že to jsou hlouposti a ať je nerozšiřuješ. Dále ses pro mě nepochopitelně ostřeji vyjádřil k činnosti RS, opět samé prý…, částečně jsem se již níže vyjádřil. Jestli máš konkrétní věci, u kterých si byl a můžeš mi je s jistotu sdělit, tak to prosím tě udělej a nerozšiřuj, co jsi někde slyšel. Ohledně zprávy o slovení a rozvozu ryb se ti vyjádřím jen k věcem, u kterých jsem byl a nebo které vím určitě. Možná pro tebe alibistické a předpokládám, že s mou odpovědí nebudeš spokojen, ale kdybych psal o věcech, o kterých jsem jen slyšel a které nevím jistě, sám bych se zařadil do skupiny tlučhubů zde na Mrku. Osobně jsem se výlovu zúčastnil od začátku až téměř do konce, i když účastnil ?! , bohužel ke své nelibosti většinu času strávil rozvozem ryby po revírech, původně jsem si chtěl pořídit spoustu fotek, mám jen asi deset ze začátku. Takže osobně jsem rozvezl 150 ks candáta, konkrétně na Celňák a zbytek revíru na osoblažsku, +- kusově dle zprávy z výlovu, každou z ryb jsem do rukou nebral, počítáno v keseru před vypuštěním. Tato cesta zabrala dost času, po návratu rozvoz bílé ryby na řeku. Zbytek ryb rozvážely jiná auta na jiná místa, nejel jsem s nimi, tudíž nevím, zda dojeli kam měli, je to spíše otázka na konkrétní řidiče či dohled nad vysazením. Neustále mě tlačíš do odpovědi ohledně sumců, ale s jistotou ti můžu říct, že nevím o žádném ukradení, uďáku nebo co jsi to tam psal. Být tebou vážím slova, než něco takového veřejně napíšu, já jsem sice četl, že se nebojíš a chceš bojovat, ale nejsem si jistý, jestli je to dobré na základě ,, nějakých,, řečí. Mám pro tebe návrh : uveď konkrétní osobu, která ti podala tyto informace abych se třeba popř. sám mohl zeptat, kde k nim vlastně přišel a následně se snažil zjistit, co je na tom pravdy, pár jich z té skupiny taky znám. Neber to to jako vyzvídání, ale za období před a po výlovu pochně jsem slyšel tolik věcí, že už mi z toho hlava jde kolem. Ty tvé ale byly opakovaně, proto reaguji. Ještě se vyjádřím konkrétně k sumcům, osobně mám rád všechny druhy ryb, ale ty pocheňské vousy jsem moc rád neměl, protože nám opakovaně zlikvidovali vysazené generační líny. Uváděl si, že ryby jsou i tvoje, že si platíš povolenku, ale v případě sumců, to nebude tak docela pravda, před lety je tam vysadila fyzická osoba, papírově nikde v zarybňovacích plánech nefigurovali…. Nicméně ohledně právního nároku je to otázka spíše pro Šímu, já tomu zase tak nerozumím, to jen taková úvaha….Ber to prosím tě jako mé konečné vyjádření, pokuď teda se nezjistí něco jiného a nebudu muset opět reagovat. Ať berou
N F16 - ® Čt 19.10.2017 21:43:54
loda30 - 19.10.2017 21:22:47 >nech toho.Neslibuj, co nemůžeš splnit.Přece nepotopíš kamarády.Sumci jsou pravda a né kecy... a ukaž mi, kde jsem lhal.Vím jak to chodí, ale to jste přepískli. Nemám proč kopat kolem sebe, nemyslíš? Co bych z toho měl.Jen mě sere, že si určití lidi dělají co chcou, když mají tu moc..Proti tomu bojuji a bojovat budu.Jinak bych držel hubu jak ostatní a měl to na háku...A zklamaný jsem já,věř mi.
N loda30 - ® Čt 19.10.2017 21:22:47
F16 >> prosim te uz toho nech, ze vsi uctou k tobe, stale tu vytahujes nejake nepodlozene veci, rad se k tomu zitra vyjadrim, az se dostanu ke kompu, na telefonu se mi to smudlit nechce. Nech prosim te krnovskou RS na pokoji, neber si je do pusy, nikoho z nich neznas... Zadnemu klucinovi nebyla v minulych letech odebrana povolenka, jednomu to hrozilo, ale tomu byla povolenka ponechana, ale ten byl bohuzel pod taktovkou otce ( ten byl bez povolenky asi mesic). Ve vezirku asi 15kg napumpovanych plotic, a to v dobe treni a na miste tahu do treni. Pokud je nekdo vyhlasen jako drsny jenom tim, ze dela dobre svou praci, tak to me jen tesi... Malinko mi to prijde, ze jsi zde vypustil par nepodlozenych informaci, ktere se ti pomalu vraci jako ne zcela pravdive a ted nevis co s tim a kopes kolem sebe. Snad ti vydrzi tve ,, zdroje,, i naslouchatele...Zitra vice, dobrou.... P.S. za me tve reakce malinko zklamani)...
N F16 - ® Čt 19.10.2017 20:10:44
bart.bm >> tržní hodnota těch sumců je podle tabulek 18000kč.To už je trestný čin.Nesnáším zloděje.25 let jsem podnikal a zaměstnanci si kradli jak by to bylo jejich.Ty ryby jsou nás všech, platíme si povolenky.Když je nechtěli dát do revíru, mohli je prodat a za peníze koupit třeba candáty nebo i ty blbé kapry.To je jedno.A pak, tady ti, Krnovští porybní nebo jeden z těch lumpů, na Hartě sebere povolenku desetiletému klukovi za to, že vytáhl kapra a nechal ho na břehu a vzal telefon matce, která mu zrovna volala.Vůbec jsou vyhlášení jako drsní.Já to respektuji i rybáři nejsou všichni ok.Sumci jsou v udírně.Info mám od známého co byl ve firmě, co lovila ryby.Je to celé na blití...Teď abych se bál vysrat a nechal u toho nahozené pruty.Já je jebu.Nebojím se:-) jednou na ty lumpy dojde!!!
N bart.bm - ® St 18.10.2017 22:01:19
Alov_na_MRK_rezignuj >> nic ve zlem Vladane ale ti sami zsdtupci co si sypou duhaky na pstruhovce a pak na ne chodi s rohlikama?...ti sami co kdys prodavaly v Krasnych Louckach ryby z auta?...ti sami co kdyz byly na Rudikovskych rybnicich Koi kteri udajne neprezili komoru pres zimu a proto nebyly sloveni dalsi rok a pak se bavili ve vagonu a chlubili jak u Cizka chytaji krasne Koi kapry atd?...myslim ze bych mohl pokracovat....za ty roky co jsem byl clenem jsem poznal vedeni...par chlapu to myslelo dobre....zbytek si koukal do kapsy...
N ŠIMON - ® St 18.10.2017 10:54:59
yop >> dík za info
N GTdpcfix - ® Út 17.10.2017 20:13:33
mazar >> ja jsem ted taky zvedavy jak to napise...pac bud nasere nekoho koho alov narknul a nebo utopi nekoho z vlastnich rad.
N mazar - ® Út 17.10.2017 20:09:32
GTdpcfix >> Bo není čas <!> :).
N Dimmu - ® Út 17.10.2017 20:01:55
F16 >> no tak to jsem zvědavý, jestli napíše.
N GTdpcfix - ® Út 17.10.2017 20:01:50
mazar >> to jsi mohl rovnou napsat neni cas ztracet cas😉
N F16 - ® Út 17.10.2017 19:56:22
Dimmu >> čekám,až to napíše Loda30 po pravě.Ne jak v to zápise.
N Dimmu - ® Út 17.10.2017 19:53:26
F16 >> Když šel na Hartu jen jeden fous, proč rovnou nenapíšeš, kde teda skončili ti další 4??
N F16 - ® Út 17.10.2017 19:50:31
sliver >> souhlas s těmi pravidly.Hoj.
N viceroy - ® Út 17.10.2017 19:49:21
mazar >> bingo 👏👏👏👏🎉&přesn​é a trefné
N F16 - ® Út 17.10.2017 19:48:59
cupi >> hoj.Šikovná kamarádka:-)
N sliver - ® Út 17.10.2017 19:48:56
F16 >> ale udrzis. Kdyby nepovolili loďky v zátokách a 24, šlo by to tak nějak udrzitelne. Maru jsem zazil v nejlepších letech, takže zhruba vím, co jak a kam a proč asi s největší pravděpodobností povede. Měj se
N mazar - ® Út 17.10.2017 19:46:27
Pocheň zůstane svazu, ryby se rozvezly po okolních revírech, sumci nikoho netrápí, Bárt na nikoho nežaluje. Všechno dobře dopadlo.....
N F16 - ® Út 17.10.2017 19:45:39
Alov_na_MRK_rezignuj >> nevíš nic.Sumce ÚS neodvezl.A nevěř nikomu.
N F16 - ® Út 17.10.2017 19:42:45
sliver >> při takovém rybářském tlaku tam více dravců neudržíš.Vem si Liptovskou Maru.Co tam bylo dravců.Začali jezdit ve velkém bandy z různých koutů a je tam taky prd.A le máš pravdu je to o Pochni.Končím.
N viceroy - ® Út 17.10.2017 19:39:31
cupi >> a kde máš napsáno že kapr 95 cm nemá dvacet kg a byl v tom množství 38 ks co se rozvezly ? A navíc 20 kg na Pochni buď realista nevím ó nikom že by se tam takový kapr někdy chytil od povodně ..... A věř že se nás tam zná fakt dost .,....za mne tam kapr 20+ podle mne nebyl třeba někdo zde napíše kolik měl něj kapr při výlovu
N sliver - ® Út 17.10.2017 19:37:09
F16 >> někdy jindy, tu je to o pochni. Říkáš premnozena plotice, stačí, aby po dvou vyterech spustili vodu a je po plotici. A premnozena plotice něčemu vadí na takové vodě ? Ty zakaly a sinice, to asi nemá na svědomí plotice, to bude jinak. A proč si na takové přehradě radši než sumce, nezvolit třeba víc štiky, candáta, pstruha a okouna. Sumec je příliš jednoduchý, proto si nikdo nechce přiznat, že nejsme mušov.
N Alov_na_MRK_rezignuj - ® Út 17.10.2017 19:36:16
Ad všichni: Všechny zástupce MO Krnov při výlovu znám osobně a jsou to velice důvěryhodní lidé. Na revíry MO Krnov rozvážely auta ryby, a v každém seděl zástupce MO Krnov. Co se stalo s rybama, co jely mimo revíry MO Krnov (Harta, Oborná) netuším. Řečeno bylo to, co je napsáno. Co už si pak s těma rybama provedli zástupci ÚS je jejich problém.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 7 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | revíry, cestování ]

Co je nového - kaprařina + obecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniFOX R series Camo Chair křesla

Za 2.450
Řada tří luxusních sedaček za příznivé ceny, které se po registraci výrazně sníží. Hustá pěnová matrace s mikro fleecem - Extra polstrování v horní části zad pro větší pohodlí Fox Camo vzor

akce, rybareniCentury Podběráky C2 a NG

Za 5.990
Originální made in England Century 106cm podběráky u nás za nejnižší cenu. Na rukojeti stejný blank a zpracování jako na prutech této světoznámé značky perfektní kloub a skvělá síťka. Platí do vyprodání zásob

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - kaprařina
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
Rybářské potřeby Rybina Rybářské potřeby Rybina

Největšího kapra chytíte pouze s kvalitním vybavením a to Vám nabízíme v našem e-shopu Rybářské potřeby Rybina. Široký výběr rybářských...