Předělávka prutů (korek)

Máte nějaké dobré zkušenosti jak si předělat prut do korku.
A nebo nějaký obchod kde předělávají pruty?
Děkuji za všechny rady! :)
Autor diskuse: EsiizzMe - Profil , 1.11.2014 kaprařina - náčiní, doplňky
91 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nrybar z NZ - Profil | Čt 17.3.2022 22:23:44

clarence >> jo je to tempation

    Nclarence - Profil | Čt 17.3.2022 15:32:18

    rybar z NZ >> Jestli je to Tempetation tak korek je pravý.J

      Nrybar z NZ - Profil | Út 15.3.2022 15:44:19

      sven >> zatial nad tým len rozmýšlam ale pravdepodobne to nechám tak ako to je

        Nsven - Profil | Út 15.3.2022 13:53:40

        rybar z NZ >> Také jsem tu jednou koupil dva pruty a ty měly na rukojetích nějaký poctivý, tvrdý a lesklý epoxydový lak (asi na parkety) :-)
        Nejprve mě to trochu štvalo ale pak jsem nad tím mávnul rukou.. ničemu to nevadí a alespoň se na tom nedrží krmení a bláto .-)
        Žádnou poznámku jsem na to u vody neslyšel a dokonce se to jednomu kolegovi tak líbilo, že si na svých udělal také :-)
        Jak píše kaprus, stejně většina dnešních prutů ( i drahých) nemá poctivý korek z masivu ale jen mechovku potaženou dýhou (v tom lepším případě) v tom horším, jen tapetou..takže by ses mohl šmirglem snadno dostat zkrz a nadělat si víc škody, než užitku..

          Nrybar z NZ - Profil | Út 15.3.2022 13:50:52

          kaprus >> jedná sa o pruty od M Nollerta tak tam by asi mohol byť originál korek

            Nkaprus - Profil | Út 15.3.2022 13:24:08

            rybar z NZ >> jestli je to opravdový korek, lze obrousit. Ale v dírách lak zůstane. Jestli je to atrapa, bohužel. Atrapa se pozná,že má podélný spoj na rukojeti. Je špatně vidět, ale je tam.

              Nrybar z NZ - Profil | Út 15.3.2022 11:30:25

              Zdravím kúpil som prúty s korkovou rúčkou a predošli majiteľ ich nalakoval je nejaká možnosť tento náter laku odstrániť bez poškodenia korku? Napadlo ma že by to mohlo ísť obrúsiť s jemným šmyrglom
              Má s tým niekto skúsenosť alebo to nechať tak ako to je a nerýpať sa v tom?

                Nbart.bm - Profil | Čt 1.1.2015 20:31:15

                shuba >> dík

                  Nbart.bm - Profil | Čt 1.1.2015 20:31:03

                  alda2211 >> dík

                    Nalda2211 - Profil | Čt 1.1.2015 20:29:27

                      Nshuba - Profil | Čt 1.1.2015 20:28:18

                      bart.bm >> dá, nějaké duplonové strečky mi ukazoval Mirek z HBFLY má tady i stejný nick

                        Nbart.bm - Profil | Čt 1.1.2015 20:27:11

                        alda2211 >> chtěl jsem ti psát soukromku ale pak jsem to vlepil sem :o)) a přes tebe by se dalo?nebo mi pisni do sz kde by se dalo :o)) moc dík

                          Nalda2211 - Profil | Čt 1.1.2015 20:21:20

                          bart.bm >> ahoj u nas ho nekoupis

                            NAleš10 - Profil | Čt 1.1.2015 20:18:03

                            bart.bm >> nebo jsou tu diskuze o stavění prutu tak se poptej tam

                              NAleš10 - Profil | Čt 1.1.2015 20:17:29

                              bart.bm >> kontaktuj tohoto člena alda2211 poradí ti

                                Nbart.bm - Profil | Čt 1.1.2015 20:16:18

                                trochu odbočím....dá se u nás koupit duplon na celý spodek prutu?dík

                                  NAleš10 - Profil | Čt 1.1.2015 20:13:21

                                  Donn79 >> jak píšeš aspon je u vody na co koukat líp to zapadne do přírody :-)

                                    NDonn79 - Profil | Čt 1.1.2015 20:11:26

                                    Aleš10 >> Vidím,že až na ten korek máme skoro stejnou kombinaci.Ale musím říct,že nikdy jsem nad korkem nepřemýšlel,ale když se tak na ně dívám,tak to vypadá opravdu moc hezky.

                                      NAleš10 - Profil | Čt 1.1.2015 20:07:18

                                      Donn79 >> řekl bych že jde spíš o styl :-)

                                        NDonn79 - Profil | Čt 1.1.2015 20:01:01

                                        Pánové,proč vlastně korkové madlo na prutu,včem je lepší,než normální?

                                          NTomajo - Profil | Po 3.11.2014 20:45:53

                                          gavlin >> dík

                                            Nsven - Profil | Po 3.11.2014 20:18:59

                                            gavlin >> samozřejmě to jde i bez sundání očka :-) Z vyrobeného horního korku uděláš výřez a obě části slepíš přímo na prutu.

                                              Ngavlin - Profil | Po 3.11.2014 20:10:15

                                              Tomajo >> Uz to vim psal to kolega vubec me to netrklo. Zlate ceske rucicky .... mas to krasny obdivuji lidi co neco umi rukama dneska chce kazdy sedet v kancelari

                                                NTomajo - Profil | Po 3.11.2014 19:39:26

                                                gavlin >> sundal jsem očko :-)

                                                  Ngavlin - Profil | Po 3.11.2014 19:12:58

                                                  Bambi.SpP >> Dik vubec me netrklo ze prvni dil ma jen jedno ocko.V jednoduchosti je sila :-)

                                                    NBambi.SpP - Profil | Po 3.11.2014 19:08:18

                                                    gavlin >> Sundal očko jak jinak

                                                      Ngavlin - Profil | Po 3.11.2014 19:06:46

                                                      Tomajo >> Ahoj prosim te jak jsi dal korek nad to sedlo ? Dik .Jinak uzasny

                                                        NEsiizzMe - Profil | Po 3.11.2014 18:56:10

                                                        Bambi.SpP >> S těma dvoudílama to už asi nějak nevyřeším :/
                                                        Ale jestli by se Delphin Etna Carp Cork dělaly v trojdílu..jdu do nich!!

                                                          NBambi.SpP - Profil | Po 3.11.2014 18:45:08

                                                          EsiizzMe >> Tak vydrž do prosince podle mě je dělat budou,vždyť do jara je času dost tedko už toho stejně moc nenachytáš a nebo jse vyřeší převoz a koupíš dvojdíly.čau

                                                            NEsiizzMe - Profil | Po 3.11.2014 18:40:02

                                                            Bambi.SpP >> Ty Pelzery jsou jako 3 v pořadí :)
                                                            Nejlíp se mi jeví Delphin ale musí mít 3 díly! a korek :)

                                                              NBambi.SpP - Profil | Po 3.11.2014 18:10:25

                                                              EsiizzMe >> Na to ti asi jen tak někdo neodpový je ještě brzy vydrž do jara ale ty pruty celkově asi nebudou žádná hytparáda.Dal jsem ti tip na docela solidní pruty v korku koukal jsi na ně a jsou za trojku 2kusy

                                                                NEsiizzMe - Profil | Po 3.11.2014 17:43:32

                                                                Pepísek >> Ale já myslím ty v té korkové verzi :)

                                                                  NPepísek - Profil | Po 3.11.2014 17:19:35

                                                                    Nroli - Profil | Po 3.11.2014 17:14:02

                                                                    EsiizzMe >> Ano urcite budu,FB f. MOSS.sk

                                                                      NEsiizzMe - Profil | Po 3.11.2014 14:37:09

                                                                        Nkaprus - Profil | Po 3.11.2014 12:30:19

                                                                        poldeci - 3.11.2014 11:55:00 >>uz vim. Totiz vsecky ty zakoncovaci krouzky kterych je tam omrdel sou na stejny prumer. Tak tim asi usetrili.

                                                                          Nkaprus - Profil | Po 3.11.2014 12:24:11

                                                                          Speedmaster. Stejny peumer nad rukojetou jak na koncovce. Jinak by ta hola cast byla asi malo homo hubena :).

                                                                            NM@1r - Profil | Po 3.11.2014 12:24:10

                                                                            Bambi.SpP >> asi mas pravdu.nejlepsi bude si to nechat od nekoho predelat a neriskovat prut...chcu predelat tribaly co mam do fuji-k ocek a za ocka dam kolem 3000kc. A kamosovy to dela nejaky profik kolem 150 za ocko.coz bude pro me lepsi...ja se s tema dosavadnima ockama natrapil jak pes a zavrhl jsem zbytecne cele pruty.se kteryma se mi skvele nahazuje.nastesti jsem je neprodal a ted po nejame dobe si s nema zajdu ale ty ocka jsou peklo...neni problem vyndat najednou 2-4 vyplne a uz me to fakt nebavi lepit zpatky....

                                                                              Npoldeci - Profil | Po 3.11.2014 11:55:00

                                                                              kaprus >> konus je všade,ojebáva sa to krycou trubičkou /tam kde ti to príde rovné/

                                                                                NBambi.SpP - Profil | Po 3.11.2014 11:54:24

                                                                                M@1r >> Nikdy jsem to nezkoušel takže nemůžu radit jen jsem viděl pár videi na youtube ale podle toho co píšeš tak se na to vy..r.Ono to očko sundat je asi to nejmenší pak když to lakuješ chce to mít přípravek ktej to bude točit dokavať to nevytvtdne atd.Nebo skus prut za 500kč kterej když to neklapne vyhodíš nebo se na něm přiučíš

                                                                                  Nkaprus - Profil | Po 3.11.2014 11:43:39

                                                                                  P!F - 2.11.2014 17:54:56 >>nekterry privlacaky s delenou rukojetou maji blank pod korkem rovnej asik kvuli vzhledu te hole casti. By me zajimalo jak z tama pak dolujou ten trn. Zrovna vetsina takovych rucek by zaslouzila predelat. Inac to muze delat rozdilta k max 2mm. Neni takova hruza.

                                                                                    Nkaprus - Profil | Po 3.11.2014 11:36:12

                                                                                    alda2211 - 3.11.2014 9:32:34 >>proc ne. Jedna vec je vedet jak a druha je to tak udelat. Dyk je tu o tym cela diskuse. A je tam vsecko. Tajny sou mnohem pokrocilejsi postupy.

                                                                                      NM@1r - Profil | Po 3.11.2014 9:42:58

                                                                                      alda2211 >> ja ti rozumim.ale nechtel jsem podrobny navod.cekal jsem neco na zpusob- nahrej to a serizni.nebo- obrus to malou frezkou na vazani.pak narez nite a sloupni...

                                                                                        Nalda2211 - Profil | Po 3.11.2014 9:32:34

                                                                                        M@1r >> ahoj fekni kdo ti to bude chtit rict zadne skoleni v cr neni aa ten kdo to dela na tom aby to vypadalo k svetu strávil spoustu casu a ted by to mel pustit myslim ze asi ne

                                                                                          NM@1r - Profil | Po 3.11.2014 9:25:30

                                                                                          Bambi.SpP >> jj. Je mi to jasne.ale jde mi o to, ze me zajima osobni zkusenost

                                                                                            NBambi.SpP - Profil | Po 3.11.2014 8:07:45

                                                                                            M@1r >> Zkus pohledat youtube je tam toho hodně

                                                                                              NM@1r - Profil | Po 3.11.2014 4:30:57

                                                                                              Tomajo >> a ocka se sundavaj jak,?

                                                                                                NKiller.Caha - Profil | Ne 2.11.2014 21:39:30

                                                                                                K té repasi, předloni mi Dušan Mikerásek přestavěl 2x Chub Power Weave+ Přestavba stála i s výměnou předních oček, nových sedel, nových Eva rukojetí a laku 5.000,- za dva kusy. Investicemi se mi rozhodně vyplatila. Mám nové pruty na starších poctivých a prověřených blancích. Takže repase ano, ale musí ty pruty za to opravdu stát!

                                                                                                  Ndavca valach - Profil | Ne 2.11.2014 19:59:10

                                                                                                  bart.bm >> to mas pravdu,u takhle drahejch prutu se to urcite vyplati,spis jde o to ze je nesmysl to delat na prutech za 3litry

                                                                                                    Nbart.bm - Profil | Ne 2.11.2014 19:54:46

                                                                                                    davca valach >> cena je vesměs stejná u všech.taky jsem si zjišťoval ale myslím si že ty Century si nový lak zaslouží a když už se to bude dělat tak proč si nedopřát i něco navíc.jestli dám 10tis za nové klacky nebo 7tis za repas prutů kterým věřím a mám je odzkoušené tak to raději ten repas.

                                                                                                      Ndavca valach - Profil | Ne 2.11.2014 19:48:22

                                                                                                      bart.bm >> on rikal ze pokud to chci udelat kvalitne tak by to bylo za takovou cenu,tak jsem.to dal neresil,myslim si za na prutech zas tak extra nezalezi

                                                                                                        Nbart.bm - Profil | Ne 2.11.2014 19:40:30

                                                                                                        davca valach >> ono záleží taky co máš za pruty.já třeba zvažuju dát do korku a nového laku svoje Cannony.

                                                                                                          Ndavca valach - Profil | Ne 2.11.2014 19:33:21

                                                                                                          Hele taky jsem o tyhle.prestavbe premyslel,tak jsem si nasel na netu cislo na nakyho pana stavece kterej dela pruty a ten mi rekl ze by prestavba jednoho prutu vysla kolem 3000kc,coz se vubec nevyplati a ze je lepsi si ty pruty koupit uz hotovy treba free spirit :)

                                                                                                            NP!F - Profil | Ne 2.11.2014 17:54:56

                                                                                                            Tomajo >> To ano, predsa len ten konus pri palici na kapre je trochu iny, ako na privlacaku.

                                                                                                              NTomajo - Profil | Ne 2.11.2014 17:52:15

                                                                                                              P!F >> zas tak moc ne, když konec prutu není moc do kónusu :-)

                                                                                                                NP!F - Profil | Ne 2.11.2014 17:45:25

                                                                                                                Tomajo >> Ono to ide, ale musis tam tym padom dat hromadu epoxidu.

                                                                                                                  NM@1r - Profil | Ne 2.11.2014 16:23:55

                                                                                                                  kaprus >> diky za info.je kovove.jak bude dlouho zima.tak asi neco zkusim

                                                                                                                    NTomajo - Profil | Ne 2.11.2014 16:17:38

                                                                                                                    kaprik82 >> je na to přímo lepidlo můžeš se podívat třeba zde http://www.cmw-angeln.de/angelgeraete-ruten-angelge​raete/

                                                                                                                      NEsiizzMe - Profil | Ne 2.11.2014 13:43:49

                                                                                                                      clarence >> Já prostě zatím mít dvoudíl nemůžu ://
                                                                                                                      Takže zatím trojdíl a pak až mi prý bude 18 let si můžu koupit 2dily..necápu proč.

                                                                                                                        Nclarence - Profil | Ne 2.11.2014 12:29:20

                                                                                                                        EsiizzMe >> Pro Royale se už nedělá ale myslím jen ve 2 dílu teď místo něho je v cenové relaci Pelzer Bullet.Contact je je levnější ale vůbec bych se toho nebál.Stejně je za čas prodáš a koupíš pořádný 2 díl.J

                                                                                                                          Nkaprus - Profil | Ne 2.11.2014 12:26:57

                                                                                                                          kaprik82 >> jj

                                                                                                                            Nkaprik82 - Profil | Ne 2.11.2014 12:22:43

                                                                                                                            Tomajo >> čim se ten korek lepí ?

                                                                                                                              Nkaprik82 - Profil | Ne 2.11.2014 12:20:29

                                                                                                                              kaprus >> to asi patřilo mě

                                                                                                                                NTomajo - Profil | Ne 2.11.2014 12:18:40

                                                                                                                                kaprik82 >> to jsem objednaval primo z shopu na prestavbu prutu

                                                                                                                                  Nlevhan - Profil | Ne 2.11.2014 12:12:14

                                                                                                                                  kaprus >> to asi nebylo me :-)

                                                                                                                                    Nkaprus - Profil | Ne 2.11.2014 11:57:26

                                                                                                                                    M@1r >> Jestli je sedlo z plastu tak ho poliješ horkou vodou, protočíš a jde sundat. pak ho znovu použiješ. hliníkový možná taky. nvm

                                                                                                                                      Nkaprus - Profil | Ne 2.11.2014 11:54:24

                                                                                                                                      levhan >> Ja sem to z té plotny zkoušel. Pokud ti nezáleží na kvalitě a času kterej tím zabiješ tak se to dá. Co se týče kvality, leda si tu desku vybrat osobně.

                                                                                                                                        Nkaprik82 - Profil | Ne 2.11.2014 11:32:42

                                                                                                                                        Tomajo >> nooo máš to pěkný kde se dji sehnat ty korkové kroužky nebo si je vyřezával z nějaké plotny

                                                                                                                                          NEsiizzMe - Profil | Ne 2.11.2014 10:59:40

                                                                                                                                          Bambi.SpP >> Ale já se ptám na ty Pelzer Royale :))

                                                                                                                                            NBambi.SpP - Profil | Ne 2.11.2014 10:56:15

                                                                                                                                            EsiizzMe >> Vždyť to vidíš dal jsem ti tam odkaz