NVágus - Profil | St 9.3.2011 20:06:45
biftek >> pánové v celosvazovým rybářskym řádu v roce 2007 byl zrušen odstavec o zavážení nastrah a navnad,ale každá místní organizace si tento zákaz může na své rybníky dát sama .můsí to ,ale dát do soupisu revírů když v požadovaném revíru není poznámka,že je tam zákaz zavážení návnad a nástrah je na tomto revíru zavážení návnad a nástrah dovoleno.
Já jsem si říkal, že jsem to v RŘ viděl, ale nemohl jsem to znovu dohledat. Ale jsem teď z toho nějak zmatený, protože u našeho revíru není dopsáno, že se nesmí zavážet návnady a nástrahy. Znamená to, že tedy můžu zavážet návnady a nástrahy?
Nmi-ku - Profil | Po 29.11.2010 22:30:52
Pikachu >> vysvětleni a chápání BP je s tom smyslu, že to co není výsovně zakázáno je dovoleno....
není tam zakázáno kouření=povoleno
je tam zakázáno chytat více jak na 2 pruty=zakázáno
není tam naspáno, že se nesmí zavážek či zakrmovat=povoleno...
atd
tak to je....
NPikachu - Profil | Pá 26.11.2010 5:26:48
Pročetl jsem celou diskuzi a stále si nejsem jistej. Budem hovořit o konkrétním revíru a to 451010. Dle mého zde mohu z lodě zakrmovat (asi i zavážet) protože to nezakazují BP místní organizace ani BP územního svazu. Mýsím si to správně ???
Nmi-ku - Profil | Ne 24.1.2010 12:57:35
biftek >> loni jsem jel do delty Ebra ..řídil jsem sámatěch 2008 km je fakt dost....((
Nbiftek - Profil | Čt 14.1.2010 19:54:34
mi-ku před loni ELBRO -nádhera škoda že tam nebydlím,v loni BALATON-taky dobrý-ELBRO vede akorát špína-nasráno-petlahve atd-cesta autem strašný.
Nbiftek - Profil | Čt 14.1.2010 19:40:34
JIRKA ŠLACH ptal ses jak si můžu pamatovat škodu co mi spusobil člověk s plackou -jednoduše né každý den přidu o tři tisíce a hlavně jsem byl přesvědčen o nevině a nechal jsem si to spočítat na mzdové ůčtárně.
Nmi-ku - Profil | Čt 14.1.2010 19:29:50
biftek >> ono co jsi napsal má logiku,ale většina těch co tu hudrují na staré a neschopné funkcionáře a to včetně mě nemá čas na nějaké aktivty v MO a tudíž to musíme nechat těm starším a tak se asi zase nic nemění...proč nejezdíš do zahraničí..tě to bude stát méně, než soukromá a máš šanci chytit něco hooodně zajímavého..
Nbiftek - Profil | Čt 14.1.2010 19:22:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
mi-ku -někdo napsal že v MO sedí stařešinové ano z devadesáti procent je-to pravda a ti brání pokroku .Jest-li ,ti to lidé by se dostali k moci zabrzdili by pokrok ve všem-žádná klinatizace,digitální vysílání,absolutně nic.Tyto lidé se dají odstranit ,že se ve volbách nebudou volit protohoto občana nebude nic horšího než že nebude zvolen-manželka ho zabije.Příde o svazovou povolenku kterou má grátis.Věk funkcionářů je strašný a proto hájí své ročníky.Rok od roku se přihlašuje méně zájemců jedná se o ročníky které znají mobilní telefony-internet-atd,učí se ve školách anglicky-veškeré zákazy je odpuzují odcházejí na placené rybníky-osobně též když si chci zachytat větší ryby chodím tam též.Tento rok mi bude 50let ryby chytám od 10let, tak že myšlení funkcionářů můžů srovnávat s dřívější dobou-nic se nezněnilo.Rada pro lidi co to bubou číst až budou volby do MO vykydejte ten AUDIAŠUV CHLÍV,jinak nebude chytání 24hodin,nebude zavážení-hlavně by se mněli zamyslet sponzoři rybařských závodů jedná se též o jejich zisky.
NTurňa - Profil | St 13.1.2010 13:50:31
b.gun >> Ty odmítáš, já je neumím dávat. Petrův.
Nb.gun - Profil | St 13.1.2010 13:49:53
Turňa >> Z mé strany taky, i když to tak třeba někdy nevypadá. Holt daň za to, že odmítám používat smajlíky, pak to občas může vyznívat trochu jinak ...
NTurňa - Profil | St 13.1.2010 13:43:19
b.gun >> Pohoda...
Nb.gun - Profil | St 13.1.2010 11:48:08
Turňa >> Pokud někdo okopíruje něco bez uvedení souvislostí, je to pouhý výkřik do tmy. Zavážení nástrah může být prováděno také pomocí tzv. zavážecí lodičky, tudíž je pro takový případ samotný zákaz lovu z plavidel zcela bezpředmětný (neplatí v tebou zmiňovaném Středočeském kraji, tam je pro jistotu zakázáno vše ...). Aby bylo zavážení nástrah zakázané, musí být pro daný revír zakázán nejenom lov z plavidel, ale i zavážení.
Proto se ptám, co chtěl autor uvedením okopírovaného říci?
PS: Nemusíš mít obavy, o čem je zadání otázky nemusím pouze hádat, dokonce mám přečteno více, než pouhý nadpis ...
Nmi-ku - Profil | St 13.1.2010 11:31:26
Raduz >> MašAllah..)))
NRaduz - Profil | St 13.1.2010 11:22:39
mi-ku >> amen .)))
Nmi-ku - Profil | St 13.1.2010 11:19:40
Turňa >> jen počkej až se z nás stanu ďedci a funcionáři v MO (u mě ta funkcionařina nehrozí)...hned uděláme patřičné změny, nebo spíše naopak nám dojde, že už stejně fyzicky na rybařinu spojenou se zavážením a zakrmováním nemáme a tudíž, když to nemůžeme provozovat sami, tak proč by to mohli dělat ty mladší...toto je myšlení našich šefíků v MO proto bude hooodně dlouho trvat než se to změní v logiku...
NTurňa - Profil | St 13.1.2010 11:14:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
mi-ku >> Jo, to jo, a k tomu jsou MO RS stanoveni jako uživatelé rybářských revírů nikoliv kraj. Jsme holt blbí a dědci /starší než já/ vládnou.
Nmi-ku - Profil | St 13.1.2010 11:11:57
Turňa >> vy jste divnej kraj...))))
NTurňa - Profil | St 13.1.2010 11:09:33
mi-ku >> Na konkrétním revíru /Stč kraj/ musí být uvedeno, že je povolen lov z loďky či zavážení, jinak je obecně v BP pro tento kraj na rok 2010 zakázáno. Ne naopak.
Nmi-ku - Profil | St 13.1.2010 11:07:50
Turňa >> on si každý kraj toto řeší samostatně a konkrétně Stč. kraj to nedovoluje ...defakto to není zakázáno, pokud to není uvedeno v podmínkách kraje, nebo na konkrétním revíru..
Nsyny - Profil | St 13.1.2010 11:06:05
DanX >> vubec nic se nezmenilo
NTurňa - Profil | St 13.1.2010 11:03:17
b.gun >> No právě v ČRS tam, kde je zakázán lov z plavidel, je zakázáno i zavážení /teda ve Stč. kraji/
Nmi-ku - Profil | St 13.1.2010 11:02:35
DanX >> tak to jsem totálně mimo..já mám info jen z ČRS, ale myslím, že se tady někde na MRKu řešilo...určitě tu informaci někde najdeš, stejně jako zda bude povolen NON-STOP v MRS..
NDanX - Profil | St 13.1.2010 10:54:25
Zdarec, ještě nemám papíry jak je to letos se zavážením na D5 , je povolené na jaře probíhala nějaká diskuze že by snad mělo být letos zase povolené?
Nb.gun - Profil | St 13.1.2010 9:25:50
Turňa >> Zadání je o zavážení, nikoliv o lovu z plavidel. Proto se ptám, co tím chtěl autor řici ...?
NTurňa - Profil | St 13.1.2010 7:55:27
jurasoft >> Jirka Šachl >> To máš také pravdu.
b.gun - hádej o čem je zadání, alespoň nadpis si přečti, boro25 reaguje ma Mi-ka.
Nb.gun - Profil | Út 12.1.2010 18:18:15
Boro25 >> A co tím chtěl autor říci...?
NBoro25 - Profil | Út 12.1.2010 16:43:45
IV. Lov ryb z plavidel
Lov ryb z plavidel je zakázán. Revíry nebo jejich části, kde je lov ryb z plavidel povolen, určuje uživatel rybářského revíru.
Osoba provádějící lov z plavidla nesmí mít nastraženou jinou udici mimo plavidlo.Je to vyjmuto z RŘ pro rok 2010.
NTroníček - Profil | Út 12.1.2010 16:19:56
Raduz >> Určitě nejsem krmič. Ale neodsuzuji to, i ryba musí dostat žrát.
Nbiftek - Profil | Út 12.1.2010 16:10:40
pánové od letošního roku je pytláctví pouze přestupek a rybářská stráž musí prokázat že pytlák způsobil škodu větší než 5000kč,tak že když nedám papíry tak mají smůlu.v loni když byl chycen pytlák tak byla přivolána hlídka policie a pytlák se dostal před soud kde dostal většinou 10000kč pokuty.poučení kdo nic nemá o nic nepřide.
NRaduz - Profil | Út 12.1.2010 16:05:56
Next Apache >> Troníček >> patrně chceš bejt vtipnej ...
NTroníček - Profil | Út 12.1.2010 16:03:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Zakrmování zásadně neprovádím. Vlezu do vody v broďácích a s prutem a nabízím rybám mušky bez zakrmování.
NTurňa - Profil | Út 12.1.2010 16:01:51
jurasoft >> Jirka Šachl >> lovit drobné vodní živočichy zakázáno a RS tě může sejmout. § 14 odst. 1 vyhlášky k provedení ryb. zálkona "lov vodních organizmů, které jsou zdrojem potravy ryb, lze provádět jen se souhlasem uživatele rybářského revíru nebo rybníkáře".
Npepa-č - Profil | Út 12.1.2010 16:00:32
jurasoft >> Jirka Šachl >> ale prdlajs - co je lov, definuje jasně §2 zákona 99/2004 Sb.
Nbiftek - Profil | Út 12.1.2010 15:50:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
pánové v celosvazovým rybářskym řádu v roce 2007 byl zrušen odstavec o zavážení nastrah a navnad,ale každá místní organizace si tento zákaz může na své rybníky dát sama .můsí to ,ale dát do soupisu revírů když v požadovaném revíru není poznámka,že je tam zákaz zavážení návnad a nástrah je na tomto revíru zavážení návnad a nástrah dovoleno.pro letošní rok zákaz zavážení návnad a nástrah přibyl na revíru441049 jsou to tři rybníky.důvod dne 3.7.2009 jsem tam přišel o povolenku za navážení návnad a nástrah.jelikož jsem nic neudělal a byla mi způsobena škoda tím že jsem musel odjet do Liberce na krajský ůřad vysvětlit přestupek cestovné 1440kč za naftu,v práci jsem si musel vzít neplacené volno ztráta na výdělku 2111kč,další ztráta na samotné povolence 240kč nechytal jsem měsíc než se to vyřešilo-rozhodnutí ůřednice v Liberci nevinen.místní organizaci jsem navrhl ,že nechci finanční odškodnění ,že mi stačí zdarma svazová povolenka kterou jsem obdržel,ale na příslušné revíry dali zakaz zavážení.proto když se to někomu z vás stane to co mě chtějte pouze finanční odškodnění mistní organizace nají určitý počet povolenek zdarma.poučení za dobrotu na žebrotu.jinak v rybářskem řádu v odstavci povolené technické prostředky k lovu pod číslem odstavce 2 je jasně napsáno co je dovolené.
NRaduz - Profil | Út 12.1.2010 11:27:48
jj, to věřim, ale pššš... .)))
Nmi-ku - Profil | Út 12.1.2010 11:12:27
jurasoft >> Jirka Šachl >> jo to je dobrý myšlenkový tk..jen to chce si nechat dát i písemně a s podpisem od někoho kdo tu analízu zákona provedl...jinak to zase osereš ty jako rybář....pro RS což jsou většinou starší funkcionáři jsme paraziti co se musí vyhnat od vody...myslím kapraře...
Nmi-ku - Profil | Út 12.1.2010 11:03:23
jurasoft >> Jirka Šachl >> to bylo myšleno jen vtipem......]]]]]
Nmi-ku - Profil | Út 12.1.2010 10:33:38
jurasoft >> Jirka Šachl >> nejsi ty náhodou Judr.Jirka Rybář?...))))
Nmi-ku - Profil | Út 12.1.2010 10:28:00
Raduz >> jj, ale stejně se najde pár lidí co do toho kecá....já to řeším tak že najednou zavezu oba...ale když je podezření na RS, tak zavezu jen jeden...a druhý se tam pokouším dohodit...což bejvá problém...)))
NRaduz - Profil | Út 12.1.2010 10:19:07
mi-ku >> taky chytám na 441005. A člun používám v 90%. Letos bylo o zavážení u nás něco málo napsáno v tom letáku co chodí domu. Je to prostě tak jak se to ví už dlouho, ve dvou lidech si můžu zavést max. 2 pruty, a nesmím omezovat nikoho jiného na břehu. Ale pokud si zavezu všechny, někdo na mě pošle porybnýho, tak ten mi prostě nic nedokáže...
Nmi-ku - Profil | Út 12.1.2010 10:07:39
jurasoft >> Jirka Šachl >> tak pokud to pevede k dobré věci..tak sem s ní....))
Nmi-ku - Profil | Pá 8.1.2010 19:17:05
Anýzový dědek >> zřejmě nějaké místní loby....jo hold se tomu musíme přizpůsobit...
NAnýzový dědek - Profil | Pá 8.1.2010 19:13:19
Duvod nevim, na pstruhovku nechodim. Ale zminim treba, ze nejmensi jednohacek, ktery smi pouzit je velikost c.4., trpytky s jednohackem bez protihrotu, woby s jednim jednohackem atd, atd.
Ale smi vlacet mrtvou rybku cely tyden. Takze akorat nahrali masarum.
Nmi-ku - Profil | Pá 8.1.2010 18:52:54
Anýzový dědek >> a důvod proč ty změny pro vláčkaře?..nějaká ochrana vod, nebo co...
NAnýzový dědek - Profil | Pá 8.1.2010 18:36:30
Ono tech zmen je v tech BP trochu vic a vetsinou nejsou mile. Nejvic na to u nas doplaceji vlackari na pstruhovkach. Ty vzali u huby dokonale! -:D))
Nmi-ku - Profil | Pá 8.1.2010 17:39:44
Anýzový dědek >> dobrá informace...ono je to totiž kraj od kraje jiné...dříve to byl jen středočeský kraj....
NUsama - Profil | Pá 8.1.2010 17:13:13
S tím souhlasím . Pokud je voda zarostlá trávou a nebo jsou ve vodě překážky je lepší zavážet .
NAnýzový dědek - Profil | Pá 8.1.2010 17:08:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
V novych BP na rok 2010 platnych v ZÚS to je napsano opacne. Tedy Zavazeni je zakazano. Vyjma reviru, kde to v Soupisu reviru je primo u reviru povoleno. Tak pozor na to.
Nmi-ku - Profil | Pá 8.1.2010 16:58:54
Usama >> i na malé vodě je občas vhodější to tam zavést....třeba blízko nějaké vázky atd...ale na malé a otevřené vodě je fakt hloupost
NBrulaKO - Profil | Pá 8.1.2010 15:45:49
b.gun >> b.gun, Usama >> to víš, ale jsou moderní a in.Tohle už je ta velká kaprařina,jak nezavezeš do půlky,tak nejsi in a jen ta ryba s pulky bude mít přes 40 kg, protože ke břehu nejzdí takový obři.Doufám, že nikdy nebudu takový skvělý moderní kaprař...:-))
Nb.gun - Profil | Pá 8.1.2010 15:39:13
Usama >> Ideální je menší rybník kruhového tvaru, kdy to všichni vozí na střed, takže ve finále chytají prakticky z jednoho místa na pár metrech čtverečních ...
NUsama - Profil | Pá 8.1.2010 14:09:58
Ostatně zavážení podle mě je v hodný na vody které mají velkou rozlohu . Vždycky mě štvou lidi kteří přijedou na vodu která má 20 hektarů a první co udělají hned vezou pruty doprostřed písáku . Pak se přidají ostatní ve finále všichni chytnou hovno protože to není rybolov ale veslařské závody kde to jeden druhému akorád plaší .
NUsama - Profil | Pá 8.1.2010 13:59:55
To není tak jednoduchý jak si myslíš . Když jedeš s prutem chytáš z lodi . Když bez prutu nejsi u prutu a opět je to přestupek . Záleží pouze na jakého vola narazíš .
Nmi-ku - Profil | Pá 8.1.2010 13:11:02
jurasoft >> Jirka Šachl >> to chce klid...já jsm si nechal poslat níže uvedený dopis a uložil si mobil na Ing.Vránu z ČRS a při podobné kontrole jsem mu nechal toto přečíst a pochopil to...a kdyby ne tak může zavolat na ČRS...a no kdyb to takto nevyšlo, tak bych zavolal policii...ale na hubu bych mu tam nedával...
NLádes - Profil | Pá 8.1.2010 12:55:48
tony.bobo >> miku: sorry: překlep jsem se, přesně tak!!!!
Nmi-ku - Profil | Pá 8.1.2010 12:55:40
Jarda Š. >> jj jenže v BP ČRS není zavážení a zakrmování nijak řešeno a je to jen na krajích či místních MO zda toto omezí...ale pokud to neomezí, tak je to povolno...
Ntony.bobo - Profil | Pá 8.1.2010 12:53:57
mi-ku >> Po přečtení toho dopisu s tebou souhlasím a pak je to něco jiného.Nevšim sem si že píšeš o ČRS já jsem z MRS a my to máme trochu jinak.
NJarda Š. - Profil | Pá 8.1.2010 12:50:54
tony.bobo >> Ano, pokud jde o zavážení, tak podle vyhlášky je povoleno jen tam, kde to v popisu povolil uživatel revíru. O zakrmování z plavidel ve vyhlášce nic není, ale některé ÚS mají v úvodu popisů uvedeno, že je povoleno jen tam, kde je povoleno zavážení, když v popisu konkrétního revíru není uvedeno jinak.
Nmi-ku - Profil | Pá 8.1.2010 12:48:16
tony.bobo >> přečti si ten dopis dole a budeš v obraze...bližší podmínky výkonu rybářského práva na revírech ČRS neřeší nově od roku 2007 zavážení nástrah a návnad. Proto je na většině revírů zavážení nástrah a návnad povoleno
přece nemůžeš tvrdit, že když to není povoleno tak je to zakázáno.
takže když v BP nebue povoleno kouřut, tak je u vody koření zakázáno?...
Ntony.bobo - Profil | Pá 8.1.2010 12:43:18
Chyba lávky,je to úplně obráceně.Pokud je v soupisu revíru napsáno že je zavážení povoleno tak je to povoleno.Pokud tam nic není tak je to zakázáno.
NJarda Š. - Profil | Pá 8.1.2010 12:35:40
Usama >> Jj, kde to RS vykládá striktně, musíš zavážet oba pruty najednou nebo jeden zavážet a druhý nahazovat, přičemž ten, který nahazuješ, musíš při zavážení mít vytažený.