Klub fanoušků Trabucco

Diskuze pro fanoušky značky Trabucco.
Autor diskuse: MartenBear - Profil , 8.3.2015 všeobecné - náčiní, doplňky
Dále moderují: paia Profil + chřenovák Profil
Moderátorem vybraný zápis - stále nahoře.

Kachna - Profil | Ne 5.5.2024 12:38:54

Po kompassech druhá sada od čibuka. Tentokrát i s navijáky 😇

MartenBear - Profil | Po 16.3.2015 18:13:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem se dnes vydal na testování mého Preclíkového Bomba.
Vyklubala se z toho jedna z nejlepších rybaček za dlouhou dobu. 3 kapříci, největší 52 cm.
Půl hoďky pauzička a náhle nesmělý záběr. Špička se naklonila! o 4 cm a jemně vibrovala. Po záseku bylo nad míru jasné, že to bude ryba trochu jiné kategorie. Byla cítit o mnoho těžší rybí masa, která se vydávala prakticky jakýmkoliv směrem, jakým si zrovna usmyslela, jako tank. Proutek uhnutý v nádherné křivce, vlasec v poměrně svižném větru zpíval.
Jakmile se ryba poprvé objevila na hladině, kolegové na protějším břehu si museli myslet, že jsem zrovna přišel o rozum. Smál jsem se na celé kolo a pro nějaké jadrné slovo jsem nešel daleko.
Podběráková tyč a hlava byly na hranici svých možností, ale přežily to skoro bez úhony. Stačilo trochu srovnat hlavu.
A výsledek? Candát obecný: 82 cm.
Nástraha: rohlíkové boilie (!). Vybavení: Trabucco Precision XT Pro Bomb 3 m, Ryobi Ecusima 2000, kmen 0,18 mm, návazec 60 cm 0,16 mm, háček číslo 10 z jemného drátku.
Škoda, že mi nikdo nemohl vyfotit klasickou pózovačku :-))
Božský zážitek, který si budu pamatovat hodně dlouho.

chřenovák - Profil | St 24.2.2021 22:33:50

Dneska na jednom rybníčku

herak - Profil | So 8.8.2020 12:06:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Neplánovaná vycházka na ryby pouze se psem a s krátkým feedrem Trabucco Inspiron 3m/90g se brzy proměnila v zážitek, na který se nezapomíná. Jeho původcm byl nádherný K85 a při současném zvýšeném průtoku Berounky a lovném místu ( rychlá voda, peřeje) si každý dokáže představit, co se asi odehlávalo......
P.S. Ne, že by to prut nezvládl, ale příště raději "přitvrdím" :-)

pH1 - Profil | Po 18.5.2020 15:03:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Když jsem si dnes přečetl v Poradně feederu odpověď Martina ohledně velikosti podběrákových hlav ... :-)

O víkendu jsem provětral Trabucca MRX-V a Ultimate Comp. (oboje 360/75 g) s tím, že je zkusím porovnat. V sobotu odpoledne šel do vody Compík s peletkou na "větší rybu", MRXo s červíky "pro zábavu". Tři hodiny "ani ťuk" a pak opatrný záběr na MRXu ... nejdřív to vypadalo na malého kapříka, ale u břehu začalo rodeo ...
Trabucco sestava prut MRX-V 75 g, vlasec TT 0,185 mm, forpas Lucifer 0,165 mm a háček XPS 110 XN ve velikosti 12 !!! vydržely, a za významné pomoci navijáku Ryobi Zauber 3000 byl za deset minut v podběráku ... amur 70 cm / 5 kg.
No tedy v podběráku. Skoro - značná část ho koukala ven. Podběráková hlava 50 cm na bílou rybu není stavěna na 70 cm torpédo. Nevím, co se amurům na Berounce o víkendu dělo, ale do večera skončili v podběráku ještě dva ... 57 a 63 cm.
Ve 22:00 jsem se jel vyspat a ráno se vrátil na místo činu. "Mé" místo už bylo samozřejmě obsazeno - neměl jsem tolik výskat.
Tak jsem se posunul o 500 m proti proudu ... stejný postup ... a první 3 hodiny opět ani ťuk.
A pak se situace zopakovala - jemný záběr - zásek - střední odpor - a u břehu RODEO.
Stejná sestava jako v sobotu makala jak hodinky a po dlouhých 15-ti minutách se přede mnou vyvalil amur - evidentně ještě větší než ten včerejší. Nakonec i jeho "větší polovinu" jsem do podběráku dostal ... naštěstí je amur, řečeno leteckou terminologií, "těžký na hlavu a lehký na ocas" ... takže nevypadl :-)))
77 cm a 6,5 kilo ... osobáček
Všichni amuři na červíky !!! (prý "trávožrout") a všichni na 12-ku háček a 0,165 forpas ... velká gratulace do Itálie

A jak dopadlo porovnání prutů? Špatně, Compík si ani neškrt.

falach - Profil | Ne 27.9.2015 20:50:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Na TXL Advanced River Feeder 3,90 H 160g, v proudu Berounky. Opravdu se mu nechtělo na břeh. Byl jako poklice od popelnice Za pár let potrápí hodně rybářů.

Tloušťobijec - Profil | Út 10.5.2016 11:13:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Po delší době zdravím fanoušky Trabucca....taky si občas říkáte co vše je schopný prut vydržet ??? No někdy dokáže vydržet i tohle....chycen na feeder Sygnum s vrhačkou 125g a 0,25mm vlasec na rousnici. A po hodině a dvaceti minutách byl venku...ale jak by to vše dopadlo, kdybych neměl u sebe loď nevím, jelikož po chvilce od záseku už byl vidět konec vlasce...a to ho tam mám 150m ! :-)

Jarda21 - Profil | Po 25.4.2022 7:27:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Víkendový úspěch 77 cm, Perfecta 90 g

draveček - Profil | Čt 8.3.2018 17:16:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

A dnes pokračování, super kolik zvládne forpas 0,12 mm Elite od Trabucca,klobouk dolů.

TomVl - Profil | Pá 26.10.2018 7:34:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak si k Vám dovolím něco přidat. Na první pohled nic společného s Trabucco pruty, ale zjistil jsem že nejvhodnější k mému prutu jsou špičky MRX. Ze špiček co mám doma jsou nejvhodnější špičky k trabuccu MRX- V 75g. Pozor jsou přebarvené do odstínu dřeva. Prostě akce špiček se nejlépe hodí k akci babusového štípáku... tady je pár fotek z mé výroby asi prvního bambusového feederu ve Střední Evropě.....😁😁

Boxing - Profil | Čt 21.12.2017 19:10:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Chtěli bychom za celý tým VIPA poděkovat za Vaší důvěru značce Trabucco a popřat do Nového roku mnoho štěstí a zdraví.

Děkujeme!

pH1 - Profil | Pá 28.5.2021 20:51:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

To už nikdo nechodíte na ryby? Nebo jste zanevřeli na TRABUCCO ?? Tak já ... ;-)

3 týdny jsem na rybách nebyl, nejprve nebyl čas, pak byl na Berounce povodňový stav. Minulý víkend začala voda konečně klesat, a tak jsem v pondělí vyrazil. Ještě to hodně teklo, a tak jsem po roce vytáhl TLX Long Distance, přeci jen je těžší než MRX-V a Ultimate Competition. Začal jsem klasicky s MRXem a Compíkem, ale musel jsem chytat jen cca 15 m od břehu. Pořád to hodně táhlo. Rybky šli - cejni, plotice, tlouštík a nakonec i čtyři kapříci - vše na MRXo s červi. Compík s peletou nic. Tak jsem ho odložil, vytáhnul to LDéčko a poslal to až k protějšímu břehu (se 60-kou hází tak skvěle, že jsem měl strach, že přehodím řeku).
Hned na první nához záběr - kapr, tak 50, ale spadl. Za půl hoďky další záběr, dle tahu ještě trochu větší kapr, ale taky spadl. To mě naštvalo, a tak jsem převázal forpas - prodloužil ho a zkrátil přívěs tak, že se peleta skoro dotýkala háčku. Nához, záběr, zásek ... a evidentně velká ryba. Po cca 10-ti minutách byla u břehu a k mému překvapení to nebyl kapr, ale sumík. Cca 90 čísel. LDéčko bez problémů, přestože sumíkovi vydatně pomáhal proud. Skvělý prut.
Dnes jsem měl opět čas, tak jsem vyrazil na stejné místo, se stejnými pruty a stejnou strategií. Prý nevstoupíš 2x do jedné řeky, ale co kdyby ;-)
Na mém místě už někdo seděl, tak jsme pokecali a já odnášel vercajk cca 20 metrů pod něj. Když jsem šel s druhou várkou cajků, dostal záběr a bylo evidentní, že jde o velkou rybu. Tak jsem mu pomohl podebrat kapra tak 80 cm. Přál jsem mu ho a současně záviděl.
Mě se vedlo stejně. MRXo chytalo jak zběsilé - hned na druhý nához kapřík, pak cejni, jesen, plotka, další kapřík (cca 50) a pak, po dlouhé době, ostroretka (42) pak další a další. Když jsem pouštěl tu třetí, rozječela se brzda na Ldčku (utažená) a Venclovka se málem vyvrátila, ale prut udržela. Začal neuvěřitelný souboj na jehož konci byl na podložce kapr - 86 cm :-)))
LDčko opět s přehledem, byť o forpas z 0,18 a háček č.10 (obojí Trabucco) jsem měl trochu obavy. Zbytečně. Trabucco je prostě Trabucco :-)

Bery. - Profil | Út 21.4.2020 21:44:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska jsem vyvetral na Labe Advanced rivery. 100gkrmelce byly tak tak ze drzely. Cilova ryba tloust 50+ se nakonec povedl na obou zkousenych mistech. Nej mel 2,43kg

TomVl - Profil | Út 14.11.2017 17:51:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem dnes vyrazil v pozdní odpoledne po práci na ryby. Chtěl jsem si pomalu chytit vánočního kapříka☺ a on přišel 72cm na Pražské vodě. Podle podběráku je vidět, že jsem moc s velkou rybou nepočítal☺😉 Tak šel zpátky do vody a zase si půjdu kapra koupit.😊 MRX-V 125g s Lancerem nezklamali a s 0,16 návazcem to byla nádherná zdolávačka. Moc se mu ke břehu nechtělo....trochu jsem omrznutej ale spokojenej a jdu balit....

pH1 - Profil | Ne 30.8.2020 18:27:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Jak jsem nedávno napsal, sportovní rybolov je pro mne o tom, zdolat silnou rybu na jemné ale kvalitní náčiní. Dnes Ultimate Competition 369/75 konečně prokázal svojí kvalitu ... K80 resp. 81 cm neměl vůbec šanci. A že se bránil, jak jen říční kapr dokáže. Ale i Lucifer 0,18 mm je pekelně dobrý návazec ;-)
Náčiní tedy upgradovat nehodlám ... no, podběrákovou hlavu bych asi měl :-)))

TomVl - Profil | Út 19.5.2020 21:16:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Taky pridam neco od vody . Sazava a trabucco ultimate comp. 3,3m pekny cejni plotice a jeden kaprik 64cm coz na Sazavu celkem jde.... pred deseti dny poprve na rybach po trech mesicich....😉

Colasrumem - Profil | Pá 17.3.2017 17:01:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska slusna rybacka, 19 cejnu a 12 kapriku. Nejvetsi 48cm. Pocasi nic moc, vitr jako prase. XTcko v akci a nadhera. Perfectu LD jsem jen parkrat nahodil a zase jsem ji sklidil. Na dnesni ryby byla zbytecna. Stejne jsem z jednoho prutu utahanej jako z prace:o)

herak - Profil | Út 19.7.2016 14:24:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tenhle dnešní vazoun (80) na Sygnum TXL - LD měl slušnou páru a dal nám pěkně zabrat. Krásný,dlouhý souboj - doufám,že si ho za rok zopáknem........

Hns - Profil | St 8.9.2021 19:17:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Hmm. Tak jsem to do zejtra prostě nevydržel . Jak to šlo tak jsem vypad k vodě . Takhle rychle balení nepamatuju . No musím říct že ten prut překonal všechna má očekávání . Je rychlej jemnej a relativně silnej zároveň . Zajel jsem na prtavej rybník plnej nasadaku . A festovne si zachytal . Musím smeknout protože tenhle proutek se trabuccu prostě poved . Jediné co bych mu vytknul je relativně silná rukojeť . Ale tak už to trabucco prostě má . A i přes to se prut velice příjemné drží . A je v něm krásně cejtit každej pohyb ryby . Nejvíc mne překvapilo jak je ten prut presnej v nahazovani a přitom citlivej při zdolávání . Tahle kombinace přednosti se moc nevidí . Zejména u prutu kolem 4000,- . Podtrženo sečteno mám novou lásku které se jen tak nenabazim . Zejtra ho vezmu na větší vodu a cílem budou cejni .

TomVl - Profil | Ne 4.11.2018 18:20:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak štípaný prut měl premiéru . Vedle je Trabucco QUIVER MRX-V 75G . Hody přes celou sázavu, ale tahem. Nádherná zdolávačka i menších ryb.....MRX se samozřejmě o mnoho lépe hází, ale zdolávání je na štípák kouzelné

draveček - Profil | St 7.3.2018 18:47:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes si Energhia TXL Allround zamakala :0)))krásný den u řeky.

Pafka - Profil | Út 5.7.2016 9:39:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera si užily oba pruty současně (Ultimate 3,60/90g Master i Stillwater)... nejprve se do luku ohnul Stillwater a po několika vteřinách vzteklého hrčení brzdy, se totéž stalo i u Mastera ;-) což mě dost překvapilo (jeden prut byl nahozený proti proudu a druhý po proudu)... jen jsem úpěnlivě brzdil a modlil se, aby návazec vydržel... ;-) Po vyfocení obě krasavice vráceny v pořádku vodě ;-)

chřenovák - Profil | Ne 25.2.2024 16:34:42

Čibuko u vody 🤠

TomVl - Profil | Čt 5.10.2023 14:00:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Diamond >> ahoj omlouvam se ozyvam se az ted , byl jsem v tom Chorvatsku a potom blazinec v praci. Zkusim napsat hlavni zasady, proc nasinec v Chorvatsku ze brehu ma problem.
1. Cist vodu, kde jsou musle byvaji prazmy a jako u nas pokud jsou terasy smerem dolu idealni. Ziji nejvice mezi 6- 20m nema cenu moc hazet do 50m hloubky, ale nekdy i k teto hloubce se priblizi
2. Hačky nejvice se my osvedcili hacky okolo 10, ale silny drat, vetsinou, kdyz jí chytis tak je stejne hacek na vyhozeni, ma neuveritelnou silu v hube, aby se dostala pres musle k masu. Idealni hodne ostry se zakulacenou spickou dovnitr.
3. Silon a montaž, silony kmen tak 0,25, navazec 0,2 fluocarbon vyhoda, ale neni podminka
Idealni prubezna montaz s ca 50g olovem podle prutu. A ted to hlavni navazec vice ja1m spise 1,3m. Pražma totiž nepolyka hned, ale nastrahu vezme mezi zuby a rozjede se a polyka za jizdy. Nesmi citit odpor jinak to pusti, prvni duvod proc s nasim navazcem 30cm prd chytis. Nesmi se ani pichnout okamzite pusti.
4. Nastraha to je co my nezname, zaklad je vse omotat tenkou gumou, kterou u nas nekoupis. Koupis bud tam nebo Aliexpress. Prazma je totiž prebornik v tom jak ozrat nastrahu a ani se nepichnout, druhy duvod proc nasinec vetsi prazmy nechyta. Ta guma je zaklad. Nastrahy jsou tri prvni je samotný kalamar napichnout a obmotat, aby hacek nebyl vubec videt!!! Moc mi nefunguje. Druha napichnout maso z musle a na konecekprouzek kalamaru a opet obmotat. Rikaji tomu klobasa 😉 no a treti je moje specialita a na to jsem nachytal ty nejvetsi a i oni se ke mne prisli poradit, vzit kus chleba jejich Kruh, napichnout a obmotat a do postrikovace dat olej ze sardinek a lehce striknout, ale to neni podminkou. Chytal jsem je i bez.

No dole jsou fotky co a jak a také jak vypada guma a nokonec je ma nejvetsi prazma na feeder, ktera Chorvaty totalne odrovnala😄😉

Jeste jedna zasada byt u prutu zaber je nekdy takovy, ze prut vyleti a miri do vody. Sam jsem zazil skakat sipku za prutem jedoucim po hladine, nastesti Trabucco plave😂

Preji hodne uspechu. T.

chřenovák - Profil | St 7.7.2021 22:51:49

Dva nový proutky mi náhodou dorazili 🤣

chřenovák - Profil | Ne 8.7.2018 13:51:23

Konečně pěkný kapřík na Sygnum TXL Supreme 12 MH

Colasrumem - Profil | St 23.3.2016 14:29:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak dneska prvně u vody s Commercialem 3m a Xenosem CX 4000 na čtyři hodinky. Tahle sestava je fakt dokonalá, krásně to k sobě sedí, obojí se chovalo nad moje očekávání. Plavan opět nezklamal a firma Trabucco taky ne. Deset kapříků, dvě podoustve a skoro dvoukilovej karas. Parádní rybačka s kolegou, který zaostal jen o jedinou rybu za mnou. Poprvé jsem vyzkoušel krmení od Trabucca, sice je těžké po první zkoušce dělat nějaké závěry, ale výsledek předčil mé očekávání. Kaprová směs Ultimate, hlína, pytlík konopí, trocha strouhanky, bíláci a to bylo vše. Jeden kapřík 47cm byl pozvaný na dnešní večeři, bohužel pro něho ne jako host.:o)

clovek1 - Profil | Pá 8.1.2016 14:48:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska na Ohři feedrovačka s Bombem byla opravdu bomba, 8 ks cejna velkého fše přes 50cm nej 63 cm! Děkuji ti Svatý Petře.

unudle - Profil | Út 3.11.2015 13:37:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak dnes jsem si byl zachytat na Sázavě, zima jak v Rusku, rybky docela zobaly ale v menších velikostech. Všiml jsem si, že kousek po proudu něco loví a jelikož jsem s sebou neměl vláčák, tak jsem na MRX-V 125gr navázal woba a zkusil jsem feederovláčku. Na pátý nához záběr a vytáhl jsem štiku 79cm. Jelikož jsem u vody neměl foťák, tak dávám až fotku z kuchyně.

Hns - Profil | Čt 15.2.2024 16:50:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Když už trabucco . Taky jsem byl dneska venčit spectruma.

parys - Profil | So 31.12.2022 16:30:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

PF 2023 🥂 ať se vám to pěkně ohýbá 😋🎣

chřenovák - Profil | Po 31.10.2022 19:54:02

Trochu Čibuka 🤠

Hns - Profil | So 29.10.2022 16:59:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Konečně jsem se dnes vykopal ráno z baráku . A vydal se směr Nechranice vyvenčit trabucco ultimate master 3,90 m 110g . Ze začátku nic moc ale pak se to rozjelo a byla z toho celkem slušná rybacka . Šli pekni cejni a sem a tam se mezi ně připletl kapr . Celkem 38 ryb . Nejvíc jim smakovali červi s kuklama . Lepší cejni dávali přednost žížalám .

Hns - Profil | Po 29.8.2022 19:28:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdarec flakaci trabucarsky . Co je s váma ? chrapete ? Dneska jsem si po třech tejdnech bez rybacky vyrazil na skalku spravit chuť . Chtěl jsem si to náležitě užít . Tak jsem bafnul spectruma 3,55 na 40 g a vyrazil směr Cheb . Namíchal futro traper žlutej cejn a dynamit halibut v poměru 2:1 . A dělí se věci . Krmítko guru sestava kroucenka, návazec z 0,12 na konci háček kuranku a na něm chumel červů . Užil jsem si parádní rybacku . Ryba šla na hod a futro makalo suprově .

Hns - Profil | Út 14.9.2021 19:30:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes proběhlo útrpné venčení spectruma . Byl to hnus fialovej . Vedro jak v prdeli ryba absolutně nespolupracovala no hnus . Spálenej jsem že ani nebudu spát jak to pálí . Přesto jsem vymodlil alespoň pár záběrů . Za 7 hodin dva cejni ,jeden cejnek ploticka jak dlaň a Lin 42 cm . Ten to zachránil a udělal mi neskutečnou radost . Uzasne bojovná jikernačka .

Hns - Profil | St 8.9.2021 15:36:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdarec hoši . Tak mi domu přistál další přírůstek do trabucco feeder rodinky . Tentokrát se jedná o libovou fajnovost v podobě trabucco spectrum XTC Feeder v délce 3,55 s gramazi do 40 g . První dojem je takovej že jsem ještě v životě nic tak jemného v ruce nedržel . Prut je dvoudilnej plus 3 špičky . A ty bude při přepravě třeba vysunout a složit podél prutu . Neboť oba hlavní díly jsou stejné délky . Blank u navijáku má 12 mm . A heft je dlouhej 59 cm. Už teď vím že tu nejjemnější špičku nejspíš ani nevyuziju , neboť tak lehké krmítko snad ani neexistuje . Je to spíš tak na čisté olůvko do 10 g . Ty další dvě už snad lehoučka krmítka utáhnou . Tady je pár fotek a zejtra pojede na vejlet k vodě . 😄😄😄😉👍

chřenovák - Profil | Pá 18.6.2021 15:24:54

Včerejší pohodička u vody 😎

Ciffik - Profil | So 18.7.2020 15:14:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Daty >> Jj, platí. 3,6/M, 3,9/MP. Ale 3,9 má odhozovku 125 gr. Chybí tam ten 90 gr „mezikus". Existovat takové mrxko v 90gr, tak by to dle mého byl prodejní hit. Minimálně já bych je bral hned.

Vezmu je oba, uvidíš =) Jak jsem psal, s 75 gr odchytáš i plotice v zimě. Na tu 125 gr rdousím 10 kg kapry na Moravě. Naštěstí je ten můj úsek relativně čistý, mít tu popadané stromy, tak už bych patrně musel přitvrdit (že by se rýsoval nákup Trabucco Trinis FX Advanced Power Feeder ? =)

lubo*93 - Profil | Pá 22.5.2020 7:58:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kdyby stále někdo měl pocit že Ultimate Competition nechyta 😁
... Tak hrozný to není 😊

ZM70 - Profil | Čt 21.5.2020 17:14:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Krásná dopolední tříhodinovka na 1ha rybníčku s krátkýma čubukama, ty proutky miluji :-))))
Jeden prut průběžka, druhý prut method. Průběžka vs. method 6:3.

Method:
Prut Trabucco Inspiron FD Carp Commercial 3,1m 90g, naviják Ryobi Zauber Pro 4000, vlasec Trabucco XPS Feeder Plus 0,22 mm, krmítko Dura Method Feeders 30g, návazec Trabucco T-Force Competition Pro Super Strong 0,22 mm, háček Trabucco XS Specimen vel. 10, délka 10 cm, gumička pod háčkem.
Chytáno stylem vyhledávacím, tzn. padni kam padni, se snahou alespoň o stejný směr :-)))
Do krmítka peletky Mikbaits Method Feeder Vanilka Švestka, zakápnuté Sonubaits Haze Pineapple / Coconut, nástraha do gumičky peletka Sonubaits Band´um Wafter 10 mm, příchuť Pina Colada.

Průběžka:
Prut Trabucco Inspiron FD Carp Commercial 3,1m 90g, naviják Ryobi Zauber Pro 4000, vlasec Trabucco T-Force Tournament Tough 0,22 mm, krmítko Dlephin nylonové D-Stance 30g, kroucenka 10 cm + Trabucco T-Force Competition Pro Super Strong 0,20 mm, háček Trabucco XS Specimen vel. 12.
Chytáno na přesnost, zaklipováno a snaha házet na jedno místo.
Do krmítka prosátou krmítkovou směs 1/2 pytlíku Sensas 3000 Super Feeder Lake (krásná vůně) + 1/2 pytlíku Sensas 3000 Carpes, do které jsem kromě vody přidal booster Starbait Preparation x Squirtz příchuť jahoda, přidával jsem směs peletek 2-3 mm. Nástraha dvě kukuřice Mikbaits Smradlavý sýr pod háček. Tuto nástrahu jsem vyzkoušel na třech revírech a všude bodovala.

chřenovák - Profil | So 4.4.2020 22:31:27

Něco z lovu 😂
Sygnum TXL AR a 160 g HH

MKulicka - Profil | St 7.8.2019 7:56:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

S trochou štěstí, ale na břeh se nakonec podíval - 101 cm na Perfectu 360 / 90.

chřenovák - Profil | Ne 23.9.2018 17:55:35

Jiřík 👍👍

chřenovák - Profil | Po 28.8.2017 12:06:15

MiPo >> ani tu nic malého jedleho nebere😂😂

ZM70 - Profil | Čt 23.2.2017 16:37:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Udělal jsem si radost - Trabucco Brave 3500 - velikostí přímo stvořený pro Sygnum MRX-V Bomba. Už tam je :-))

Plžík - Profil | Po 24.10.2016 13:04:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

V pátek jsem šel na řeku a povedla se na Selektor Commercial 3m s navi Reiz parma 55 + několik podouství. Parma ho pěkně prověřila, ale zvládl to v pohodě, je vidět,že má síly dost

Karlos 70 - Profil | St 11.5.2016 19:37:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Nedávno se tu rozebírala akce TXL 160AD . Takhle to vypadá s kapříkem 82 cm - sice parmák , ale
docela sportovec . Měl jsem tam 0,22 návazec , takže jsem se do něj moc neopíral . Jinak mám zkušenost , že tenhle klacek dokáže zázraky . Co do délky náhozu se naprosto vyrovná kaprákům a zdolávačka naproto luxusní .

plavan - Profil | Út 26.4.2016 19:16:52

Škaris >> ideální čas koupit mu za dvě stofky 3m laminátovej bič, splávek na oukleje , do osmi let by s tím vystačil. Splávek 1g za 30 korun, malej háček, kterej taky využiješ na feeder, obústek za 20 korun, kmen ze čtrnáctky Lučiféra, návazec ze dvanáctky Lučiféra - obojí se ti hodí i na ten feeder do zimního období, dále konektor za 40 korun na uchycení kmene k biči, kostřičku za 20 korun, abys mohl ouklejovou sestavu po každém chytání sundat z biče a namotat. Nic lepšího pro tak starého kluka není, co se týká rybačky. Pak už jenom krabka červíků, najít místo, kde bude moct kluk za sebou tahat sestavu a nezachytávat háčkem, než si to osvojí. Nízkej a rovnej břeh, trochu suché strouhanky a máš kluka zaháčkovanýho, pokud to v něm aspoň trochu je.

chřenovák - Profil | Ne 10.4.2016 20:56:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

V sobotu po obědě na jednom rybníku na hod kapříci nej měl kolem 50cm krmčo červení kapr a groska od Sensasu a na bílí červíky na jeden prut Sygnum MRX-V 3,30 75g .Dneska jsem chtěl ráno zase někam vyrazit ,ale dešt se sněhem mě odradil☺

Tloušťobijec - Profil | Pá 25.3.2016 18:50:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem dneska opět prověřil picker....tentokrát se dařilo o něco více a konečně jsem ho pořádně ohnul....největší násaďák měl 52cm a brzdit ho před potopenými stromy byl fááákt zážitek....ten prut se snad prohnul i v rukojeti :-D

Zítra snad bude počasí lepší a konečně prověřím ty Sygmy od Rájovce....už je docela na čase :-)

pitrs167 - Profil | St 23.3.2016 14:58:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Takže už jsem také v klubu a jsem nadšenej :)) Proutek je luxus úplně podle mejch představ : Diky Plavane za info a také diky Rájovec po tel. rozmluvě. Prostě diky je uplně "SUPR" Jinak :: slipy:: prý od Trabucca nevedou tak jsem si vzal čapku :))

clovek1 - Profil | St 3.2.2016 12:36:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera se povedl na řece na MRX-V Bomb kapřík 60 cm a 4,20 Kg, chycen na 3 červíky haček Colmic n500 vel. 10, forpas 0,14 mm kmen 0,18 mm, Dneska na stejnou sestavu kapřík 55cm a 50cm, děkuji za krásné zážitky sv. Petře

Bery. - Profil | St 28.10.2015 11:50:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ja byl taky provetrat AR. Jeden prut na rybicku byl bez pohybu,na druhy plotici,kapra a tuhle krasku ☺

přemysl - Profil | Ne 7.6.2015 21:19:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

dnes krásný den na Labi, velká spousta cejnů, někteří opravdu parádní, jedno miminko,
kapr žádný, k večeru se dost ochladilo ale cekově jsem si to moc užil

plavan - Profil | St 22.4.2015 14:25:14

Když jsme byli před sedmou večer uondaní a chtěli odjet, přišel zlatej hřeb večera. Ryba se prala, několikrát se zamotala na dně do balvanů či co to bylo. Asi třikrát si Roman už myslel, že prohrál. Nakonec ale jeho trpělivost slavila úspěch, po dvou utržených nakonec na Quivera vytáhl hodně slušného timura. I když teda ve vodě se pral jako by bylo léto a někdo mu píchnul ještě něco do žíly, velikost Romana na chvíli zaskočila, čekal to větší :-)))
Fotka se taky myslím povedla, Roman vytáhl podložku, polil ji vodou a amura taky propláchnul. Prostě už je to wostrej kaprař se vším, kromě prutů :-))))
Jestli jsem ho slyšel dobře, tak délka 74cm a váha 5,25kg. Ale dal nám oběma zabrat. Já byl po setmění už grogy a Roman už všechny své emočněrybářské síly taky vyčerpal. V půl desáté jsme vyráželi k domovu. Snad jsem Romanovi včera splatil kousek jeho obětavosti. Jsem moc rád, že se mu povedla na takovou štíhlou rákosku slušná říční ryba na tažném úseku řeky.

chřenovák - Profil | So 10.2.2024 19:34:05

Čibuka u vody 🤠

TomVl - Profil | St 27.9.2023 22:57:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pouze pro zajímavost s čím si poradí Trabucco Perfecta 90g 3,6m , moje úlovky staré týden😉

sccot - Profil | Pá 17.2.2023 15:56:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

už po sviatkoch ale aj tak -došli dva ks trabucco INSPIRON FD master carp Method 3,3m-90g-trocha zjemňujem na miestné ,,rybky,, verím že prutiky nesklamu

chřenovák - Profil | So 5.2.2022 18:24:57

Dneska kolega na Sygnum Supreme 90 g

chřenovák - Profil | So 20.11.2021 23:29:28

Dneska na řece 🤠

Hns - Profil | Čt 9.9.2021 15:23:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem jel na ty cejny a byla to bída s nouzi . V tom vedru se jim vůbec nechtělo . Přesto jsem pár kousků vyskrabnul . A jako bonus krásnej linek . Po dlouhlé době .

lubo*93 - Profil | Čt 10.9.2020 18:16:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Stillwater je jen obchodní název 😂🥰 síly má na rozdávání... navazec 0,14 stroftka 😊

parys - Profil | So 23.5.2020 16:38:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnešní dopoledne pod deštníkem v leknínovém poly dopadlo nad očekávání 🎣

chřenovák - Profil | So 18.4.2020 7:53:41

Hezké ránko od vody

chřenovák - Profil | Ne 12.4.2020 21:03:00

parys >> Nebyl 😂

TomVl - Profil | Čt 15.8.2019 18:36:42

Tak docela pěkna ryba ....měl jsem z ní větší radost než z kapra...

pH1 - Profil | Čt 9.5.2019 11:52:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Líbily se mi ty úlovky chřenováka z Tovačova, tak jsem včera bafnul taky MRX-V (ale 75 g) a vyrazil na Berounku … cejn měl 57 cm a lín 36 cm. Lín je prostě "milášek" ;-)
Ani jsem netušil, že tam takový ryby jsou :)

lubo*93 - Profil | Ne 27.1.2019 16:40:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdravím ve spolek!! 😎 původně jsem měl v plánu počkat až mi přijde výplata ale já musel hned 😅 tak tedy mnohokrát tázaný Inspiron Competition Still 360/90 MP (dle katalogu MH)... je velmi tenký, líbí se mi že ho minula móda velkých a ještě větších oček, jak asi už všichni postřehli chybí “husí krky” na spojkách. Ač je proutek tenký (lehce přes 12mm) váha se zastavila výše viz. foto... prut je opravdu už na první dotek svižný ale Perfecta ani xps to samo není. Spíše txl mh. P. Tychler v recenzi zmiňoval tužší špičky což je pravda a někoho by to mohlo odradit! Je to vše uhlík o délce 455mm. Na mh prutu mi to ale vážně vadit nebude, naopak... na zimu a čudly jsou jiné pruty. Zatím hodnotím velmi pozitivně a co dál uvidím u vody... doufám že brzy 😖 Delka rukojeti od středu sedla 47cm....

TomVl - Profil | Ne 20.1.2019 5:22:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem se včera konečně dostal k vodě ..... Chytal jsem MRX QUIVER 75g, po repasi poprvé....a na to že bylo mínus tři tak si neskutečně zachytal.... ca 20 podouství největší 37.......klid a pohoda...dopoledne jsem udělal údržbu na jemných prutech do 90g a odpoledne je opět zasvinil 😁 bohužel vlasec namrzal i navijákům se zima moc nelíbila a tak jsem až tak nepoznal výhodu vetších oček mimo toho, že mi později zamrzala

Boxing - Profil | St 19.12.2018 11:11:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Děkujeme a vážíme si vaší přízně! :-)

TomVl - Profil | Út 4.12.2018 21:13:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak repasovaný "tuningový" TRABUCCO MRX V 75G 3,6M nalakovaný a zasychá v sušičce.....jsem celkem spokojený modrá je pouze zlehka znatená mimo perleťové u rukojeti......ještě udělám jeden a potom přijdu na dva kratší QUIVERy 3,3m ty udělám v jiné barevné kombinaci.... ta čtvrtá špička je muškařský prut....

TomVl - Profil | Čt 29.11.2018 20:19:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak Trabucco MRX V 75g pokračují, rukojeť je hotová šiťí na prvním dílu taky.....😉

pH1 - Profil | Po 12.11.2018 8:07:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Včera jsem s feedery Trabucco zcela vyhořel, za 5 hodin dvě plotky :(
Tak jsem zbytek futra v půl čtvrté zahodil, feedery složil a vytáhl vláčku.
No a asi na dvacátý nához rána do prutu a …
Takže Trabucco nakonec přeci jen bodovalo. Nejen navijákem Air Blade, ale i ten prut je Rapture (tedy Trabucco).
Čímž odpovídám na dotaz skwora … ten Tvůj prut neznám, ale tento
je skvělý ;-)
Na jemnější vláčku mám ještě tenhle … https://www.parys.cz/rapture-prut-dogma-ml-2-43-m-0​-6-10-g?PaggingValues=2:24:2;
Taky skvělý … i když cca 2 metrový sumec na Ebru byl nad jeho síly :-D (tedy spíš nad síly pletenky 0,08 mm)

chřenovák - Profil | Ne 19.8.2018 19:54:49

bonhof >> Nemám, ale jsem na rybách 🤗🤗 76 a 80 cm

ZM70 - Profil | Pá 27.10.2017 13:36:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dneska tři hodinky v dešti u řeky. První kapr mi spadnul u břehu, ale druhý kapřík 76 cm už se podíval na břeh. Hoooodně velký problém bylo ho dostat do podběráku :-) Plave dál, snad udělá radost i někomu jinému.
Prut Trabucco Selektor XS Commercial feeder 3,0m/75g fungoval na jedničku s hvězdičkou.
Chycen na samotnou plovku Mikbait Fluo Pampelička 14 mm + směs peletek v PVA Mikbaits pstruhové 4 mm a Bait-Tech Krill 4 mm, montáž bez krmítka jen s olovem.

Maxwell - Profil | Ne 19.3.2017 19:47:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

tak jak je proháníte?

TomVl - Profil | Po 1.8.2016 6:55:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Pafka >> No každý Chorvat ti řekne pokud budeš lovit ze břehu a chceš povolenku, že jsi se zbláznil. Podle mých zkušeností policie řeší pouze lov ve větším z lodí a lov harpunou. Samozřejmě nechci navádět k pytláctví, protože u nás jsme na pytláky včetně mne alergičtí. Nikdo z těch místních co jsem si s nimi povídal po ránu na rybách povolenku nemá a chodí tam skoro každý den. Rybáře totiž většinou normální turista nezaregistruje. Chodí se na ryby po čtvrté a odchází mezi 7 až 8 hod. To všichni turisti spí. Přes den to v horku nebere což je jasné a večer ryby berou výrazně opatrněji oproti ránu.
Povolení k rekreačnímu rybolovu (Dozvola za rekreacijski ribolov) se prodává prostřednictvím sítě místních poboček nebo zmocněných agentur a prodejen. Seznam prodejních míst je k dispozici na stránkách ministerstva: www.mps.hr.
Povolení lze koupit i elektronicky na stránkách: http://www.mps.hr/ribarstvo/.
Cizí státní občan si může koupit pouze denní nebo vícedenní povolení k rekreačnímu rybolovu na moři:
na 1 den - stojí 60 kun
na 3 dny - stojí 150 kun
na 7 dní - stojí 300 kun
na 30 dní - stojí 700 kun
Při koupi rybářského povolení se předkládá pouze cestovní doklad (pas). Žádný další doklad není třeba.
Denně je povoleno ulovit maximálně 5 kg ryb a jiných mořských živočichů.
Při rekreačním rybolovu na moři se smí používat následující rybářské náčiní:
nanejvýš dva pruty s maximálně 3 návazci na každém prutu;
nanejvýš 2 pruty se zátěží a maximálně 3 návazci na každém prutu;
nejvýš 2 pruty pro lov přívlačí (vláčení) s maximálně 3 návazci na každé šňůře;
nanejvýš 2 pruty s háčkem pro lov hlavonožců;
nanejvýš 2 kusy náčiní pro lov velkého červa.
Pro lov velkých ryb (Big Game), k nimž patří tuňák obecný (Thunnus thynnus, chorv. tun nebo tuna), mečoun obecný (Xiphias gladis, chorv. iglun) a plachetník štíhlý (Tetrapturus belone, chorv. iglan) se vydává zvláštní povolení:
na 1 den - stojí 120 kun
na 3 dny - stojí 300 kun
na 7 dní - stojí 600 kun
na 30 dní - stojí 1500 kun

herak - Profil | Po 25.7.2016 16:00:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Když po 14-ti denním testování vidím, jak Trabucco Sygnum TXL LD dokáže skvěle házet, zdolávat silné kapry okolo 90cm a přitom detekovat i záběry malých cejnů - vážně uvažuji "poslat do světa" kaprové pruty a pořídit druhý.
P.S.Dnešní vypasený K87/16,3
P.S.2 Škoda, že končí dovolená, já už chci důchod a sedět u vody od rána do noci......:-))))

plavan - Profil | Út 14.6.2016 9:29:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

chřenovák >> trochu málo jsem se tady zchejtil. Ale je to pro mne náročný, ty desetihodinové směny jsou na mne hodně moc. Na ryby a ostatní život nezbývá času. Ale falešná svíčková od místního řezníka - spolužáka s hranolkami k brzkému obědu nezaškodí :-))))) Beru pánev a outdoor vařič na zahradu, abych mámě nezasvinil celou kuchyň omastkem. Ve stínu pod třešní si to pak sním. Ale kosáci a drozdi mi žerou ještě nezralé třešně, piráti jedni :-)))))

plavan - Profil | Čt 17.3.2016 20:19:31

MiPo >> Tenhle jel se mnou domů. Hloubka 120cm a široké cca 8-10m. K pupíkovi jsem přihodil ještě dva duhany a čekal jsem na partu rybářů, až půjdou zpátky kolem, páč mi tvrdili, že tam ryby nejsou. Nakonec jsem pýchu polknul a uchoval před nimi flíček v tajnosti. Jestli měl někdo pochybnosti o navijáku Maniac FD 4000, tak nemusí. Ta brzda je druhá nejlepší jakou jsem kdy měl. Hned po Twin Powerovi CI4 FA 4000. Už koukám do kešeni, co mi poví na druhej kousek :-)))) Jeden je málo.

chřenovák - Profil | Ne 18.10.2015 20:19:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Mazec v Ratajích.Jiřík poprvně zavodil nachytal necelé kilo ryb v dětské skončil 4 a celkově 23.Pěkně si to uživál☺☺ja jsem měl kolem půlkila☻Chytál na Antraxe

ZM70 - Profil | Ne 13.9.2015 13:15:44 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dopolední feedrování na místní řece. Hezky jsem si zachytal. Nej kapr 65 cm. Chycen na Precision XT Pro Quiver. Nástraha 5 červů.

chřenovák - Profil | Po 22.6.2015 0:09:08

Nedělni chytačka na Labi od 12 do 2145 hod chytáno na peletky a boilisky kapr nej 53cm hodně cejnku a cejnu hlavně na dvě osmičky peletky.

chřenovák - Profil | Ne 24.5.2015 20:25:41

Kapříci se Sázavy

chřenovák - Profil | Čt 15.2.2024 0:02:45

Ve středu na B1 Supreme 90 g

chřenovák - Profil | Pá 26.1.2024 18:04:19

Náhodou jsem jel kolem 🤣

chřenovák - Profil | So 18.2.2023 13:45:10

plavan >> Ta ručka vypadá pěkně možná mi ve výbavě chybí 😂
I ta tři metrická je pěkná

chřenovák - Profil | Pá 6.1.2023 12:23:33

U vody 🤠

lubo*93 - Profil | St 26.10.2022 7:51:46

Barbusek >> mám přes dva roky to xts 330/60. Dražší ale opravdu povedený. Je to parabola ale je celkem svižný, krasně citlivý a skvěle hází, vyvážení je dokonalé. Špičky (2,0mm se dají sehnat ty univerzální nebo v italii origoš občas. Jen ta odporná rukojeť je hnus. Transport dva díly plus špička dolů ale ten 360/60 je už trojdíl ale ten neznám.. proti ultimate comp bude ta 360/60 trochu měkči si myslím ale ten výkon tam je 👍👍

Hns - Profil | Út 26.4.2022 16:45:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnešní první test v terénu dopadl na výbornou . Ryby braly skoro na hod . Prut dostal dost na prdel a chroupnul to bez problémů . Takže velká spokojenost . Je sice tužší od sporu ale špička a horní polovina maká luxusně . A navíc přesně hází . Takže super .

Hns - Profil | Út 15.3.2022 18:25:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Zdarec . Tak jsem se konečně po měsíci dostal k vodě . Teda na mou oblíbenou přehradu . Začátek byl děsnej . První dvě hodiny jsem neudělal ani klep . Poté se začaly objevovat jemné přejezdy a následovala série záběru . To trvalo zhruba hodinku a podařilo se 8 slušnějších cejnů od 40 cm nahoru něj ryba 53 . Prut trabucco spectrum 3,55 m do 45 g lightka . Na navi pletenka s 8 m odpalu 0,20 mm . Montáž klasická průběžná s kroucenkou .

chřenovák - Profil | So 5.3.2022 7:21:37

Včera u vody 🤠
Tři rybky a uklizené auto 😂

Hns - Profil | Po 11.10.2021 21:20:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Netrvalo to dlouho od koupě posledního spectruma . A už jsem se zas zamiloval do dalšího kousku z této řady . Tentokrát jsem pořídil spectrum XTC Feeder 3,25 do 30 g . Jsem na ty spectrumy zkrátka nějak ulitlej . Už se těším až s ním vyrazim k vodě 😄😄😄🤗😉

chřenovák - Profil | Ne 30.5.2021 17:08:08

Dneska se Sygnumem Mrx -v 330

chřenovák - Profil | Čt 4.3.2021 19:38:10

Dneska se sedmičku u vody 😎

MiPo - Profil | Pá 26.2.2021 18:01:17

PepanD >> Jednou jsem byl ve Všenorech na tůni. Dnes jsem vyrazil po 1 hodině taky na obhlidku rybníku s plavačkou a rohlíkem. Pár záběrů a 45 a 47 se těší na nedělní kouř. Společnost jim bude dělat měsíc vakuovaná krkovička

chřenovák - Profil | Út 9.2.2021 12:34:33

U vody 🤣

pH1 - Profil | Po 26.10.2020 8:10:47 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak jsem se po 3 týdnech opět dostal k vodě. Berounka mezi tím opadla, ale rybám se moc nechtělo. Pár cejnů a cejnků ... a pak MRX-V 360/75 lapnul krásnou podoustev (44 cm) ... už jsem měl strach, že z Berounky zmizely. Naštěstí ne.
Ultimate Comp. 360/75 jako obvykle nic ... až najednou záběr, zásek a divoký úprk po proudu. Slušná bitva, ale Compík je fakt prut na velké ryby. Parma (66 cm) neměla vůbec šanci. Ten prut je k MRX-V fakt skvělý doplněk - i když je gramáž stejná, těžší krmítka k protějšímu břehu hází mnohem ochotněji. A při zdolávání je famózní.

chřenovák - Profil | So 3.10.2020 18:46:08

Dědek s čibukem😆😆

chřenovák - Profil | Út 8.9.2020 18:39:23

Dneska jsem byl se kouknout na ty nové proutky
Pěkné byli 😆😆

lubo*93 - Profil | Út 8.9.2020 10:05:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Tak mi dorazilo Spectrum XTS stillwater 330/60 🥳 v Italii za 110€ neber to... hned na řeku a žádný mazlení... proutek i přes super výkon akorát poddajný, progresivní... neuvěřitelně háže. Dal jsem i malé 50g krmítko a s jakou jistotou a ráží ho vykopne je úžasný... jen ta rukojeť jak nasada na koště a ještě u konce rozšířená 🤨To je jedine mínus... Naopak váha 174g +- takže s adekvátním navi i dobře vyvážený. Mám ho na větší proudné bělice a i na zimu s pletenkou to bude vražedný nástroj...