Jak zničíme Labe.

Ahoj.Tak jsem se vrátil z Labe.Byl jsem na místě kam jsme kdysi jezdili s kamarády na pořádné kapry.Nečekal jsem zázraky ,ale to co jsem uviděl u vody mne šokovalo.Tedy se ptám kam až necháme zajít plundrování tak krásné řeky jaká Labe je,co všechno povolíme na této řece,copak dělají porybní kteří mají tuto řeku chránit a dohlížet na dodržování aspoň nějakého pořádku řádu.Copak si opravdu musíme nechat zničit další a další revíry jako jsme to už udělali jinde.Copak dělají naši představitelé které si platíme z našich příspěvků a povolenek??????????Mimochodem se jednalo o úsek který spadal pod Litoměřice a také Štětí.Všem poctivím rybářům kteří to ještě dělají jako koníčka a ne živnost přeji hodně zdaru.Petrův zdar.
Autor diskuse: Hercules - Profil , 3.9.2012 všeobecné - ostatní
12 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Njiri22 - Profil | Po 3.9.2012 14:01:29

Zdravím Herculesi, víš ono je to asi civilizací, jako takovou. Pamatuji si, že jsem jezdil na krásné parmy. Bohužel se změnilo koryto a to po povodních 2002. Všechny projekty Integrovaného Záchranného Systému bohužel řešily vykácení všeho porostu kvůli zábranám a splavitelnosti Labe.
A tak se asi nestačíme divit, co sami na vrub něčeho posouváme dál. Já si myslím, že vše nedělají jen rybáři, protože Labe je stále prýma stoka, která pobere vše od aut, sebevrahů až kradených věcí. Je to bohužel důsledek civilizace a doby, kterou denně vnímáme. Naučil jsem se jedno. A to vnímat realitu a upustit od předsudků. Pokud je někde něco, co se mně nelíbí, raději odejdu. Protože jsem příliš malý článek na to, abych to změnil. A naopak, pokud najdu kus klidu a přírody, tak si ho chráním tím, že ostatním neříkám raději nic. To abych se nedivil, až tam budou zase všichni, kteří hledají také poklid i ten rybářský ráj. Tahle debata bude mít zanedlouho jistě přívlastek HOŘÍ. Ale to nejdůležitější je v nás samých a o tom život je. Snad jednou najdou svůj poklid svědomí všichni, kteří ho jen drancují a žijí naslepo. A vnímám, že přesně víš o čem píši. Přeji Ti víc toho svého poklidu a aby jsi našel i svůj rybářský ráj. A věř, že ještě jsou. Ale v blízkosti nějakého majitele ho budeš hledat těžce. Hezký den přeji no a nějaký ten úlovek také.

    Nkakr - Profil | St 5.9.2012 21:16:32

    DEFINICE KAPRAŘE , DRUHÉ DLE POZNÁMEK DOPLNĚNÉ VYDÁNÍ

    1) kaprař zásadně ignoruje zákon, vyhlášku, BP, RŘ a podobné nesmysly. Ustanovení z nich vyplývající ho omezují a téměř pošlapávají jeho lidská práva.
    Výjimky jsou možné, ale nežádoucí. Kaprař je rybář, který ochotně podepíše petici K70 , šupinaté Břéti má v úctě a u vody zařízne každého, sotva míře odrostlého candátka, nebo štičku. Jeho povolenka je v neustálém ohrožení a občas se dostává do čistírny. Kaprař by si nikdy nepřisvojil svého miláčka - kapra. Pokud tak učiní, stává se masařem a z lůna kaprařského je vyobcován.
    Existují dva podruhy kapraře, samotáři a družiči. O samotářích se toho moc neví, výzkum je obtížný, neb vedou skrytý život někde v rákosí nebo křoví. Odpadky po sobě vždy perfektně uklidí, nemají důvod exibovat v ML s fotkami a lov kaprů je pro ně skutečná radost.
    Družiči se většinou rekrutují v carpteamech, což je horda rybářů navlečených ve stejných dresech s obrázkem kapra. Jejich pobyt u vody je nepřehlédnutelný a po jejich odchodu zůstává na březích spoušť. Dosud neprobádaná zůstává schopnost donést k vodě velká množství jídla pro sebe i své mazlíky(kapry) a neschopnost odnést prázdné obaly zpět.

    2) k výbavě kapraře krom udic, stojanů, signalizátorů záběrů s příposlechem a pod. neodmyslitelně patří BIVAK (stan s odnímatelnou podlážkou), značkové lehátko, stoleček na kterém se pěkně vyjímá baterie lahví všeho druhu , spacák a v chladném období i topení. Zde prosím pozor, před několika dny se v rubrice ML objevil drsný příběh ze šťastným koncem.
    Oheň je dobrý sluha, ale zlý pán.
    Topení v bivaku je debil (copy. Midas)
    Vhodný je člun a echolot.
    Loví převážně na řádně nadipované koule a využívá nejmodernějších poznatků co se návnad a nástrah týká. Na vybavení nešetří a každoročně je obměňuje.

    3) čekání na záběr sleduje se zapnutým příposlechem v poloze ležmo na lehátku v bivaku. Pobytem v bivaku se ovšem dostává do rozporu s BP (RŘ) ohledně nepřítomnosti u prutů Za tento "zločin" mu hrozí odebrání povolenky RS. Navíc je ohrožen PČR nebo MP za nepovolené stanování v přírodě.

    4) po event. záběru a zdolání kapra následuje ošetření ranky vhodnou desinfekcí a nastává nejdůležitější z celého lovu - fotografování. Velmi důležitý faktor je správný úhel a co nejvíce vytrčené paže, aby vynikla velikost kapra s malostí lovce. Ideální je , když fotí kolega, samospoušť není to pravé ořechové. Zde může nastat další problém, tma. Fotka ve tmě nemá ty správné parametry a tak kaprař občas podlehne pokušení, uloveného kapra vloží za účelem zotavení do vezírku a počká až se rozední. V tom rozrušení se stává, že kapr není zapsán do povolenky, kdo by se také s takovou prkotinou zdržoval. Po řádném zdokumentování, včetně měření a vážení na podložce (chválihodné) je kapr vrácen vodě. Zde se nabízí dvě varianty, prosté puštění ze břehu, nebo vnesení kapra v náruči do vody.
    To je chování pravověrného KAPRAŘE.

      NMaxxx - Profil | Po 3.9.2012 17:39:39

      To je jasný za všechno můžou kapraří co chytaj ty kapří a sumcí :-) Já osobně naznám žádného kterej neodnese to co si přinesl.Většinou je pěknej bordel po pseudokaprařích co sice chytají na boilies a mají pípáky, ale jinak staví všeliké wigwamy a slamy, ryby berou a co je pytel na bordel to netuší, jediné co si odnesou bývají často jen lahve od piva páč ty maj hodnotu 3kč. Abych nezapomněl taky rádi dělají táborové ohně které nakonec zasypou smetím které nastřádají za dobu pobytu.Pak přijede takovej blbec jako já a nestačej mu pytle ani místo v autě.Ono se to do kaprařů dobře střílí páč jich je poměrně dost, ale chce to taky koukat kolem sebe.Když už jsme tedy u toho označování kaprař a masař, tak bych tyto jedince nazval- technomasař- :-) No o těch cyklo stezkách co budujou kolem Labe o těch snad ani nemluvit všechno pokácet vysekat a udělat asfaltíček to je paráda to je vyhlídka na řeku jjo....jen se poser přírodo kachno,lysko hnízdi na asfaltce. Rákosí,keře,tráva to je přežitek dneska má zelenou cyklistika:-)

        NPoušťák - Profil | Po 3.9.2012 17:48:36

        Maxxx >>Howning ciklistika,tam jsou skoro poslední prachy,který se dají ukráct a nějaká příroda nikoho nezajímá.Vždyt to tady vidíš Zděndo z těch příspěvků..kaprař,bivak,kaprař,sumcař,bivak a pořád dokola.To že nacházíš u vody pet lahve,obaly od třpytek,červů,sklenice shnilejch rousnic,igelitky smradlavýho šrotu a kolínek,modrý plachty a sudy v ohništích,tak je nejsnažší to hodit na kapraře a sumcaře,ten tam přeci jednou seděl a já ho viděl.Blyl bych z názorů některých zdejších respondentů.

          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 3.9.2012 12:55:47

          Hercules - >> Co si představuješ pod pojmem zničit? Jinak, ať se jedná o cokoliv, tak za to může kaprařina a kapraři

            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 5.9.2012 16:39:51

            Woohooo >> Tomu se nedá vyhnout. Pokud nemá mladý rybář nějakého zkušeného průvodce, potom podlehne vždycky.

            Kdyby můj syn (jako že syna nemám) přišel v patnácti, že chce k vánocům deset kilo koulí od Krásy, pentapod a dva litry na přihlášku k LKbojs, seřezal bych ho kabelem od rádia, poslal bych ho na vojenskou školu a k Vánocům by dostal svetr. A to echt hnusnej svetr

              NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 5.9.2012 15:54:36

              sendynka22 >> Co to tu plácáš? Očividně nechceš pochopit, nebo fakt už nevím. Zkusím to z lehounka a tak nějak, abys to pochopil.
              Bavíme se tady o bordelu u vody, o odvážení kaprů, prostě o devastaci Labe.
              Já říkám, že za to může kaprařina.
              Začalo to kaprařským videem Poklad na Labi, po kterým se na Labe natáhla různá svoloč. A kuci kolem Zelenky, včetně, byli co? No kapraři. Provozovali co? No kaprařinu. Pořád chápeš? Pokud ano, pokračuj ve čtení, pokud ne, tak to tu zabal.
              Následoval kaprařský boom, kde se v časopisech prsili na fotkách kapraři s obřími kapry a psali různý články o montážích, o taktice a tak dále. Obyčejný rybář, který do tý doby chytal na kolínka a jezdil k vodě na chvíli po práci si po přečtení tohoto článku řekl: "Aha, já chci taky chytat takový kapry. Udělám to přesně tak, jak to píšou v článku a určitě nějakýho chytnu. Tak se nám díky kaprařině přetransformovala masa obyčejných rybářů na kapraře a začali nájezdy. Každý si chtěl chytit toho velkého kapra, jelikož se dočetl, jak na něj.
              S rostoucím trhem kaprařů se sem nasáčkovala řada firem s kaprařským vybavením a opřely se do toho řádně. Stalo se to, že dneska každej vandrák má pípáky (mnohdy úplně zbytečně), tripody a chytá na koule.
              A už se pomaličku blížíme k závěru. Jelikož dneska má každej hlásiče, všude jsou kapři a podobně, jde rybolov ruku v ruce s línou dovolenou. Tedy dneska je ta možnost nahodit a vůbec se tomu nevěnovat. Můžeš chlastat, spát, koupat se a tak dále. No není to paráda? Na dovolenou se jezdí na více dnů, tak proč nevzít karavan, rodinu, kamarády a tu rybařinu si spojit s jinými kratochvílemi? Už jsi viděl například muškaře, kteří přistavili k vodě karavan?
              Takže tito dovolenkáři si ten týden hezky užijí, chytí pár kaprů, nechaj po sobě bordel, rygoly v trávě po karavanu a už se těší, až zplundrují revíř příští rok.
              Další věcí, která zde byla zmíněna je převážení kaprů. Tohlecto je doména kaprařiny jak hrom. Vláčkaři kapry nepřeváží.
              Je to opět tím, že v kaprařině se díky vymytí mozků lidí točí obří prachy. Lidi chtěj chytat obří kapry. Proto majitelé soukromých vod (jsou to pouze byznysmeni, tak je nikterak nehaňme) tyto kapry poptávají a za velké peníze od kaprařů kupují. Nebýt kaprařiny, nikoho by velký kapr nezajímal, natož aby ho kupoval.
              Tak teda. Už to chápeš?

                NRick - Profil | Po 3.9.2012 13:21:40

                a proc nechame zničit okolni porosty a z labe bude jen k videni v parkový upravě?? To mně asi vadi nevije.
                cyklostežka jsem, vykaceny tam, kameni vysyp a odhrabaní ornina, bezva česta k nudním kanálu bez ryb a stínu

                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 5.9.2012 16:27:52

                  Kocháč >> Kaprařina je bublina, která obsahuje kapraře, výrobce bojlísu, kaprařský firmy, kaprařský závody, kapry, K70, Pokrytectví, ožraly, bordel u vody, kaprařský vybavení, bojlís, články v časopisu, komerci a tak dále.
                  Je to prostě všechno naházený do jednoho pytle. Z toho vznikají i ty sváry, kdy se řada kaprařů cítí být dotčená, jelikož si to stáhnou na sebe.
                  Kaprař jako jedinec mi nevadí. Kaprařina mi vadí.
                  Jestli tomu jako teda rozumíš

                    Nmalamut - Profil | Po 3.9.2012 22:13:22

                    Butchi >> můj odhad je možná nízký. Neuděláme s tím fakt nic, jen se důstojně zúčastníme konce týhle trapný epochy. Další vládci planety budou plši, jsou mazaní a já to mám u nich dobrý :-)))))))))))))))) Jsme fakt jen omyl evoluce.

                      Nfotojakes - Profil | Po 3.9.2012 18:14:20

                      šmudla007 >> znám pár lidí, kteří čím déle tam jsou, tím širší prostor vysbírají, ale uznávám, že jich je málo.

                      Není to jednorázovka, ale způsob jak zabránit balšímu bordelu. Společně uklidíte (brigáda) a poté musí RS tvrdě vymáhat dodržování pořádku bez ohledu na jeho původce. Prostě bude na místě čisto a když ne, přijdou problémy. Jiný způsob jak to udržet na uzdě není.

                      edit:málem jsem vynechal jeden podstatný aspekt, když je revír uklizený. Tam kde je bordel, ti odhodí další odpadky každý druhý, ale tam kde je uklizeno to udělá jen skutečný debil.

                        NPoušťák - Profil | Po 3.9.2012 18:05:05

                        Maxxx >> oni ale taky takoví existují,ale to že má stojan,pípáky a drahý pruty z něj nikdy neudělá kapraře,nebo sumcaře.Pořád to u mě bude trotl a basta.

                          NPoušťák - Profil | Po 3.9.2012 17:34:01

                          Domino.S >> a což takhle 50 vláčkařů?Běžte už doprdele s tím škatulkováním,debil tam nechá bordel i kdyby byl šéf ohromný firmy.Prase předěláš jen klackem.

                            NPrchlajs - Profil | Po 3.9.2012 13:21:31

                            Na břehu labe se pohybuju převážnou část sezony a je pravda,že chování některých rybářů hlavně co se týče pořádku okolo nich je běs.Nemyslim si,že je to jen věc lidí lovící kapry nebo sumce.Mám možnost sledovat rybáře všeho zaměření a u některých je opravdu na zamyšlení s jakou k tomuto koníčku přistupují.Ať je to kaprař nebo sumcař nebo člověk,který přijede s rodinou na pár dní na ryby vždycky se mezi některýmy najde ten který dělá bordel.Nemyslim si že je to vždycky jenom věc sumcařů nebo kaprařů jak zmiňují pánové níže.Stejně tak nesouhlasim s tim,že bych já jakožto lovící kapry omezoval okolo lovící rybáře jakéhokoli zaměření.Myslim si,že je to o jedinci jak k rybaření přistupuje.Nicméně okolo labe je to běs to je bez diskuse.

                              Nšmudla007 - Profil | Po 3.9.2012 12:47:39

                              Hercules - >> Co myslíš tím zničíme? Jako že byl nepořádek na břehu od kaprařů co tam táboří X dní? Nebo že si nic nechytil kůli všudypřítomným masařům a převažečům(kapraři kolegové co zachranují kapry ze svazovek na soukromáky). Nebo chceš zakázat non stop rybolov který se neuvážěně na některých usecích povolil? Ze zadání otázky ani nepřiložených fotek není jaksi jasno wo co gou.
                              Zakázat na labi chytat a krmit bojlíz pelety i nástarhu mimo háček, sumcařům kaprařům dovolit nahazovat jen rovně před sebe a tvrdě jít po carp teamech co tam oxidují X týdnů a zrušit všecky ty K65 K70 co tam máte v BP by mohlo pomoci.

                                NDarcy - Profil | Čt 6.9.2012 18:07:37

                                Hercules - >> Mělo by se to řešit tak, jak svého času s mými kolegy na Oravské přehradě, ještě jak se říká "za komunistů", kteří chytali v zákazu vjezdu, se zákazem stanování a ještě byl na Oravě zákaz zavážení. Napřed přišel hajný, který je upozornil, co všechno porušili.. Poté přijeli policajti a slušně je požádali ať do dvou hodin odjedou. Nic. Když je něco upité.. Za dvě hodiny přijeli policajti znovu: zákaz vjezdu-500,-Kčs, zákaz stanování 2x500,-Kčs, zaváželi jste? Ne! Na cívky kousek papíru, stáhněte a znovu nahoďte. Osm prutů po dvě stě. Celkem: 3.100,- Kčs, což byl na tuto dobu slušný plat.

                                  Nesoxboy - Profil | St 5.9.2012 12:04:11

                                  Kolegové jako puberťák sem chodíval na ryby každý den .o nějakém bojlí sem neměl ani páru pak sem na mém oblíbeném místě narazil na pány s neskutečnejma prutama a gygantyckejma navijákama, po delší době povídání a vyzvídání jsem zjistil že oni vlastně chytají velké kapry a točí film , POKLAD NA LABI to jsem ještě nevěděl že tímto končí moje radostné rybaření, ukončil ho POKLAD NA LABI od té doby šlo vše do kopru, nájezdy rybářů ze všech koutů republiky ,tlak rybářů na tuto kdysi bohatou vodu udělali své pamatuji dobu kdy po doslova po 20 metrech někdo chytal, viděl jsem opravdu trofejní ryby přes 25 kg sám jich taky pár ulovil, dnes jen vzpomínám chytit pořádnou rybu na úseku Roudnicka je dnes už nemožné mockrát jsem viděl jak někteří tuto vodu plení ryby odváží a to co po nich zbude je kolikrát na vozejk i když jednou jsem odvezl pyramidu z lahví od piva a utržil 350 kč , dokonce nějaká partička přitloukla na strom 8 kapřích hlav ty hlavy bych vám přál vidět dva kapři měli přes 20 kg vedle dodávky udírnu , v dodávce bedny na maso , dnes máme k 70 ovšem na to je pozdě, dnes když vidím kapraře a sumcaře z druhého konce republiky tak se jim jen tiše směji kdyby věděli co se sem vysazuje a kolik tak to vzdaj rovnou , dotoho kormoráni , došlo to až tak daleko že sem spočítal že z 200 vycházek jsem měl 27 záběrú z toho 4 kapři nej 60 sát, jinak tloušť a cejn, letos je to ještě horší, věc se má tak že málokdo něco pustí a když tak proto že to nejde sežrat ,ale sou i tací co to sekaj slepicím hlavně starší ročníky , co teda s tím dělat rs nikdo dělat nechce proč asi ? a ty co jí dělají tak až na pár vijímek na to doslova serou pokud to nedostanou nařízeno z kraje osobně děkuji těm co se snaží a nevzdávají to z 11 porybných vím o 3 to je kua málo doba se změnila a já pokud budu chtít vidět labské ryby budu muset někam na soukromák ale toho kurva nebude nikdá páč sem u řeky virost a bydlím u ní z toho všeho je mě opravdu smutno, dnes když si chci zachytat tak vezmu feedr a jedu na kanál na plotice jinak bych si nezachytal takže asi tolik k Roudnicku. ps všechno je to v lidech a taky v prdeli za případné chby v textu se omlouvám

                                    Nmalamut - Profil | Po 3.9.2012 21:47:00

                                    Butchi >> to vím, že to není na mě :-))))) Tovačovskej spratek je ten prototyp zmrda, co z plnou hubou o pouštění dělá bordel a těm pár slušnejm kaprařům ostudu. Tam byl velkej problém, že si mnoho zmrdů začalo myslet, že s C&R na rtech můžou vše. Já byl na Labi poprvé dost pozdě, v r. 2000 na podzim v Lounkách, bylo to parádní, navíc tam mám spoustu kamarádů, včetně člena RS (kdysi, dlouho jsem s ním nemluvil), to byl klid, při dalších návštěvách okolo Roudnice jsem měl pokaždě alespoň jednu kontrolu, v pohodě, ale ten tlak zmrdů se tak zvýšil, že by tam ti kluci museli být stále. Já od nich dostával spoustu dobrých rad, nikdy nebyl jediný problém, dnes by tu verbež museli řezat hlava nehlava.

                                      Nmalamut - Profil | Po 3.9.2012 21:25:48

                                      Hercules - >> To se dalo čekat, když se kdejakej debil stal kaprařem snadno a rychle a LK, Nikl a další, co si z kaprařiny udělali pouhý byznys je v tom podporují. Když tam chodilo pár lidí, a hlavně kvalitních, bylo tam zlatě, ale carpbusines potřebuje masovost, ne kvalitu, tak si to dnes užijte, Skuteční kapraři jezdí jinam, a MRK, plnej debilů není vhodně místo na zveřejnění kam.

                                        Nšmudla007 - Profil | Po 3.9.2012 17:41:33

                                        P!F >> Jádro kaprařiny je nástraha mimo háček která umožňuje nedávat pozor na záběry a ležet x hodin než se ryba chytne sama.. A čím si člověk(je kaprař vůbec člověk?) vyplní tu spoustu volného času než se ryba chytí? No přece griluje, chlastá, dělá čurbes, staví si tábořiště, potřebuje čluny bójky, protože nahodit udici už zapoměl. Zakázat samoseky a s kaprařinou je šmitec. Opatření KXX slouží jen k umělému navyšování atraktivní kořisti která láká neatraktivní pasivní lovce.. ubude cílů lovu a ubude i lidí ochotných vysedávat čím dál delší dobu kůli jedné dvou rybám který v revíru zbudou.
                                        Kapraři brečí že jsou jim sbírány noty za přesplnoc chytání.. když se bude sbírat povoleky i za nástrahu mimo háček tak je po kaprařích šmitec a u revíru zbudou jen pořádkumilovní bobkaři kteří k vodě donesou krmení a od vody zase odnesou ryby, na krátké vycházky nestihnou vytvářet onen nepořádek kolem vody.
                                        Důležitý je že furt nevíme jak zničit Labe ..aby sme věděli co máme dělat aby sme to Labe zničili a kapraři zmizeli, nebo čeho se vyvarovat aby to Labe nezmizelo z povrchu zemského.

                                        Já bych strašně rád věděl jak se zničí Labe, aby se to dalo nějak v praxi využít pro zničení dalších řek.

                                          NtomisBMW - Profil | Po 3.9.2012 16:09:29

                                          Netipa - poslední hrdina MRKu >> ŽE TĚ MÁMA RADŠI NESPOLKLA !!!

                                            NPoušťák - Profil | St 12.9.2012 11:41:11

                                            malamut >> a co chudáci ti,co mají pod pokličkou toho Němce??..o)))

                                              Nnumen - Profil | Po 10.9.2012 20:33:37

                                              VL.K. >> taky jsem něco zkusil. Jinak včra jsem zajel do Mlékojed a každej kdo tam měl bordel dostal napomenutí. S důraznou domluvou. Jestli se to bude opakovat ,jsou bez papírů. Vietnamec byl v pohodě,měl i uklizeno!

                                                Nnumen - Profil | Ne 9.9.2012 12:01:49

                                                Pvl >> Tak jsem tě včera hledal na Labi a ty nikde.... :-)))
                                                Radši ve čtyrech,policajt , já kolega od nás a pro kritiky i Alda. Ten s námi procházel hranici našeho a Ltm revíru,pak jsme ho hodili domů a pokračovali.
                                                Hoši to byla zase večerní procházka.......... . Počet povolenek radši nenapíšu, nemyslím že by to tady někteří ochránci unesli,ale hodně i na mě.
                                                VL.K bude mít co dělat,než tohle všechno sepíše ,tak se zapotí.
                                                Začali jsme v 22:15 a končili pro velký úspěch až před svítaním.


                                                  NDrinks - Profil | So 8.9.2012 14:42:50

                                                  Pak že všechen bordel je od kaprařů, na bonduelku by asi těžko chytali :) Chyba bude někde u těch co jsou každý den někde jinde.) Je to jednoduché všechno hodit na krapře , kdežto je u vody asi nejvíc v roce. Ale je potřeba si šáhnout na svědomí u každého z nás. Normální člověk si to po sobě uklidí, i já sám od vody odjedu s větším bordelem než sem přijel. Je zvláštní že mám na Svém zašitém flíčku stále čísto a to se považuju za kapraře , i když kapra jsem neviděl dlouho :-) Když má člověk v hlavě nasráno tak udělá bordel i sumčař, fídrař , a podobně. Jen si zameťte před Svým prahem.

                                                    NPYTLAKS - Profil | Čt 6.9.2012 20:10:29

                                                    Woohooo >> kontroly jsou nejlepší v noci a jak se setmí,tak měšťák nevyleze,aspoň u nás ne,jsou dobří jen na to,aby ráno stáli u přechodů jak chodí děcka do škol,jediná jejich záslužná činnost

                                                      NMaxxx - Profil | Čt 6.9.2012 18:46:25

                                                      Například takto... posbíráno předevčírem po kreténech Labe.

                                                        Nmalamut - Profil | Čt 6.9.2012 17:40:25

                                                        Woohooo >> a to všichni městští paraziti mají složit zkoušky RS? Ti jsou rádi, když jim ten čtvrtmozek, kterým disponují, stačí řídit dýchání, příjem potravy a vyměšování. Rybařina je obrazem celý týhle zvyjebený společnosti, celýho židobolševickýho systému, co tu existuje, takže je potřeba začít odjinud. Kdybychom žili v právním státě, s jasně definovanými pravidly, byla by situace jiná, ale tam, kde zákony patlá dohromady banda gaunerů na pokyn gaunerů ještě větších, tam je zbytečný řešit nějaký pytláky. A už vůbec ne na MRKu. Tady se kdejakej jouda hroutí, když zmasíš desetikiláka, ale co se dělo v lednu 2006 po otravě Labe, to tu nikdo neřešil. Došlo k mimosoudnímu vyrovnání se Svazem ve výši dvou milionů korun. Za otravu cca 80km řeky to je tedy balík. Tehdejší snad předseda Smtamťuk (Semeniuk se myslím jmenoval) to zdůvodnil potřebou získat peníze na násady a na složitosti okolo soudních sporů (četl jsem to v Rybářství). Jak to proběhlo ve skutečnosti si netroufám odhadovat, ale víme, kde žijeme.

                                                          Nmalamut - Profil | Čt 6.9.2012 17:22:29

                                                          Woohooo >> paraziti z Městských policií nedělají ani to, k čemu byli původně zřízeni, jejich činnost se omezila na vybírání pokut za dopravní přestupky a plnění bezedných městských pokladen. A na to, aby mě u vody kontroloval někdo, kdo má stěží dvouciferný IQ, to si opravdu nepřeji.

                                                            NHercules - Profil | Čt 6.9.2012 12:55:54

                                                            Woohoo já ano.Máme malou organizaci 200 členů pořádáme malé závody spíš sranda mače,máme rybářský kroužek,vlastníme 2 malé rybníčky ted jsme je vybagrovali a přesto máme dostatek prostředků a chceme si vybudovat další rybník.Jakto,že to nejde jinde?Jsem pro snížení uloveného množství ryb a zpřísnění postihů.

                                                              Nmalamut - Profil | St 5.9.2012 22:23:09

                                                              SlavnýLovecPampalini >> tak u tebe totalita upevnila moc pořádně, neb jsi blbej jak třídenní pes. Přestaň tady papouškovat bláboly z učebnic.

                                                                NSlavnýLovecPampalini - Profil | St 5.9.2012 22:02:59

                                                                malamut >> já nemám náladu se tady bavit s nějakým člověkem, co tady rozdává rozumy jako ten Jarda u píva... jak jste si nás vychovali, takoví nás máte, je to vaše blbost

                                                                  NWoohooo - Profil | St 5.9.2012 20:54:10

                                                                  Netipa asi nema namysli kaprare ve smyslu rybare kery se zameruje na lov kapru :) ale nerybare kery diky reklamni masazi se zameruje na lov kapru ... rybare asi bez ohledu na techniku a cilenou rybu spojuje nejaky vztah k prirode atd a vznika nam tu nova skupina kera tohle postrada a jen aby si honila ego se pousti do lovu kapru podle videa a casopisu na internetu a diky tommu ze postaradji ten vztah jakysi tak se podle toho chovaji jak k prirode tak rybam ...

                                                                    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 5.9.2012 16:28:48

                                                                    Woohooo >> Tak tak. A to je nejhorší. Pak takovej mladej pomýlenej puberťák dopadne jako Dave nebo jiný spratek

                                                                      NWoohooo - Profil | St 5.9.2012 10:45:07

                                                                      sendynka22 >> To mas pravdu ale jako za sebe z Brandysa ti muzu rict ze bych obcas s sebou musel tahat dvoj-kolak .... o tom kdyz prochazim s bolonkou nebo vlackou velky usek nemluve kdybys to vse mel uklizet to abys jel s valnikem :) ... ale urcite by to hodne pomohlo ... me proste stve ze si platim rocne za to ze muzu chytat nekomu kdo ty reviry dostal NA STAROST a ta starost proste podle me nekonci tim ze tam nasipu par ryb rocne, zaksiruju za povolenky a obcas vyslu ozraleho Pasternaka aby me sebral 5 cigaret a podskrabnul dochazkovy list ... ja si myslim ze svaz by se o to mel starat ... pokud si nedokaze ohlidat rybare aby jim tam nedelali bordel tak je to jejich selhani

                                                                        NKozič origin - Profil | St 5.9.2012 10:12:06

                                                                        Přátelé. Tak už je pozdě, protože jsem to Labe zničil. Naházel jsem do něj klacky a kamení a vysral jsem se na břehu. Ještě jsem na břehu pohodil sáček od svačiny a zapálil petlahev. Dílo zkázy bylo dokonáno, když jsem zabil a odnesl několik kapř. Prostě Labe je už zničeno a nelozte tam.

                                                                          NButchi - Profil | Po 3.9.2012 22:14:42

                                                                          malamut >>
                                                                          My si pod sebou tu větev řežeme velice důkladně..
                                                                          Každopádně s těmi plchy je to velice zajímavá teorie :-)))

                                                                            NMa_verick - Profil | Po 3.9.2012 21:17:18

                                                                            Carpeater >> Takže Já si platím za povolenku skoro 4 tisíce ročně a ty chceš Nám slušným rybářům, kteří vracejí vše vodě a všechny odpadky si vozím domů do popelnice znemožnit lov, kde plave mnoho trofejních ryb...???Je to jenom o tom, že profesionální rybářská stráž by neměla chodit pouze o víkendech o tom to je...!!!Setkal jsem se letos na Labi s domorodcem a ten mě říkal, že stráž chodí pouze o víkendech a jenom po půlnoci.Já osobně nesouhlasím s časovým omezením na Labi.Kdyby si viděl jak to funguje v německu tak by si asi koukal, tam se stebou rybářská stráž nepáře, jakmile tam máš bordel.Kvůli těm co dělají u vody bordel a prodávají trofejní ryby mi slušní rybáři budeme trpět, to je prostě nespravedlivé!!!

                                                                              NPepos.007 - Profil | Po 3.9.2012 18:14:19

                                                                              Ste to tu herculovi rozcupovali dřív, než se chudák stačil vyprsknout cože mu to vlastně vadí:D:D:D

                                                                                NPoušťák - Profil | Po 3.9.2012 18:02:59

                                                                                fotojakes >> V minulém týdnu jsem seděl nepozorován a zašitý proti chatám.To co tam pan domácí a jeho madam vyházeli jen za neděli,tak bych nechtěl uklízet.Předtím brázdili od pátku do neděle Labe na jachtě a hráli si na hogofogo.Asi zkurvení kapraři,nebo sumcaři.

                                                                                  Nhunter18 - Profil | Po 3.9.2012 17:56:15

                                                                                  nedělte to na kapraře,sumcaře,vláčkaře atd... všechno je to o lidech... bordel může udělat jak parta lidí co tam sou na víkend tak i vláčkař co odhodí papírek od sušenky... každej co to kdy udělal u vody se musí sám nad sebou zamyslet. Přeci se tam eště vrátí a nechce chytat v bordelu.

                                                                                    Nrover - Profil | Po 3.9.2012 13:32:20

                                                                                    Rick >> Zadavatel otázky sám neví, o čem vlastně píše, nicméně co píšeš ty, s tím souhlasím. Nedávno jsem se byl podívat na jeden revír, vzhledem k "neprůjezdnosti " terénem jsem kus šel pěšky. Když jsem se majiteli o tom zmínil, tak řekl, že čím horší přístupnost, tím lépe pro přírodu ! :-)

                                                                                      Nkakr - Profil | Po 10.9.2012 21:28:33

                                                                                      libec77 >>
                                                                                      Neberu, upozorním na nutnost zapisování, písemně do povolenky.

                                                                                        NPvl - Profil | Po 10.9.2012 20:49:19

                                                                                        románek >> To je jako když jdeš někam na návštěvu a hned za dveřma zakopneš o bačkory :o§))

                                                                                          NHercules - Profil | Po 10.9.2012 9:17:49

                                                                                          Supr práce konečně jste to pochopili pokud sami nezačneme něco dělat budem bez ryb.Díky všem za snahu :)

                                                                                            NVL.K. - Profil | Ne 9.9.2012 22:06:01

                                                                                            lipenak >> Memám zájem dělat pakárnu slušným rybářům !! běžná praxe je odeslat zadrženou povolenku do MO. Je ale jedna klička,které lze využít a tím pádem tak deb.ilům znepříjemnit a oddálit navrácení zadržené povolenky. Proto jsem se rozhodl,že jí začneme využívat u těch,kteří si to zaslouží ...

                                                                                              NVL.K. - Profil | Ne 9.9.2012 21:44:35

                                                                                              lipenak >> dá se to udělat a ovlivnit,ale musí se chtít :-) šmejdům tady u nás pšenka nepokvete !!! Protelefonoval jsem dneska sice asi hodinu přes SÚS až do Rady ČRS,ale stálo to za to. Myslím,že se páni budou divit !!! Já jim dám,že jí maj za týden zpátky o)))

                                                                                                NRick - Profil | Ne 9.9.2012 13:28:49

                                                                                                numen >> DÍKY, jen více jak ty a tvoje kolegové!!!!

                                                                                                  Nmalamut - Profil | Ne 9.9.2012 13:24:51

                                                                                                  Dokud Svaz nechá na svých revírech lovit kdejakýho vandráka, tak se nic nezmění. V týhle žumpě si na rybáře hraje pomalu každej, kdo má do prdele díru.

                                                                                                    NF.T.M. - Profil | So 8.9.2012 14:18:38

                                                                                                    Kecy,kecy a zase kecy!!!! Každý ať si zamete před svým prahem. Dnes jsem byl dopoledne na Labi a v úseku asi 100m je to zralé na kontejner. Podlě mě jen a pouze bordel po rybářích, galusku po cyklistovi jsem žádnou nenašel :-(((((. Je to hnus fialovej velebnosti....

                                                                                                      NHercules - Profil | Pá 7.9.2012 7:39:34

                                                                                                      Ahoj.Nevím jak to kontrolují dnes ,ale stalo se mi,že jsem byl na fleku asi někomu místnímu přišel opilej porybnej hulákal na mě ,že to musím zbalit.Pak mi napsal zápis,že je vše ok,ale za chvíli tam byli policajti,že se musím zbalit,že tam stanuju,říkám ne nemám stan ale přístřešek tak že tam spím říkám ano ale na lehátku a že se stejně musím zbalit,trval jsem na svém at mi zdůvodní proč nic.Paradox je ,že asi o 150 metrů níž chytala banda 15 lidí,místní říkali,že to jsou řezníci z Litoměřic co chytili zabili chytali přes noc samozřejmě ,ale světe div se ty nikdo kontrolovat nešel .Druhý den přišel jinej porybnej supr chlap udělanej asi 2 metry probrali jsme to a dobrý supr porybnej takovejch více bohužel jméno mi vypadlo za tu dobu.Takže jasně je porybnej a porybnej.

                                                                                                        Nnumen - Profil | Čt 6.9.2012 22:17:21

                                                                                                        VL.K. >> když to tady takhle píšeš , tak půjdu radši na pivo. teď si o kontrole vypráví od LTM až po Štětí....

                                                                                                        Poušťák před 14dny , jsem vyrazil večer na jedny masařky na Ohři. nevím jak ale asi mě , nebo mojí ochranku slyšeli a radši hodili pruty do vody. Jeden i sebe:-)) Pak mi vysvětloval,že již nechytají,jen se koupal. O jedné v noci v trenkách,tryku a botech:-)))))) Ještě mu svítila kontrolka na pípáku.

                                                                                                          NPrchlajs - Profil | Čt 6.9.2012 19:27:27

                                                                                                          Poušťák >> No já spíš na jaře nachytal ty okolo opětadvaceti-většinou teda za kozy :-)

                                                                                                            Nmalamut - Profil | Čt 6.9.2012 17:59:05

                                                                                                            Woohooo >> když budou kontrolovat papíry, tak je mají v podstatě všichni, kteří porušují RŘ a BPVRP, takže k hovnu. Už jen představa, že po mě nižší forma života bude požadovat papíry, je pro mně nepředstavitelná.

                                                                                                              Nesoxboy - Profil | Čt 6.9.2012 12:52:57

                                                                                                              Woohooo >> ne posledních 10 let kamkoli příjdu je jasný že tam někdo byl předemnou většinou poznám co pili co kouřej naco chytaj a jestli něco chytli nejsem indyjánskej stopař ale vaigli kukuřice kousky boilí flašky potkávám zcela pravidelně jen pozemky který sou soukromý bejvaj uklizený na jeden jezdim mám dohodu s majitelem kterej je v pohodě ten má uklizeno a seká i trávu dokonce pro náplavu dal i koš s pytlema ale někdo to ukrad no co čechy

                                                                                                                NWoohooo - Profil | Čt 6.9.2012 12:05:44

                                                                                                                esoxboy >> At se omezi ulovky na kusy na mesic to by podle me stacilo ... taky bych stahl tech 7kg to je taky kravina ... RR je starej zpatecnickej presne jak ti dedove co tam sedi ... CRS bude prolezlej stejne jak vsechno tady temahle smejdama prasivejma keri si tam hrejou svoji polivcicku buh vi jak dlouho ... dokud se mladsi lide nenastvou a tam nenacpou neverim ze se tu neco zasadniho hne ... a druhak stejne se bude vse resit i s ministerstvem zemedelstvi pre tusim ze pod nej to cele spada a tam dokud nebude nekdo koho to aspon trosku zajima tak stejne mame po prde-i

                                                                                                                  Nesoxboy - Profil | Čt 6.9.2012 11:58:42

                                                                                                                  Woohooo >> ono by to šlo kdyby se chtělo ale ono se nechce povolit lov jen na určitejch mýstech fotopasti a čidla sou dnes už za rozumnou kačku a jakmile bych je chitil a usvědčil tam kde nemaj co dělat a porušujou tim řád oklepal bych je ale tak aby na to fakt nezapoměli adotoho bych je celoživotně vyloučil z črs ať jdou na soukromák a pokutu že by si musel vzít pujčku

                                                                                                                    Nesoxboy - Profil | Čt 6.9.2012 11:46:58

                                                                                                                    Woohooo >> profi stráž by to chtělo ale kdo ji a z čeho zaplatí , taky by šlo udělat třeba 5 let bez odnesení ryby ? třeba by se ukázalo kdo to má jako zábavu sport a kdo na maso

                                                                                                                      NDarcy - Profil | Čt 6.9.2012 10:55:26

                                                                                                                      SlavnýLovecPampalini >> Máš zajímavé, takové "neotřelé" myšlenky-boj za svobodu a demokracii. Laskavě si uvědom, že doposud každý společenský systém, zdůrazňuji každý, sloužil pouze potřebám úzké skupiny lidí, kteří z toho měli prospěch. Pokud tohle nepochopíš, budeš se vyjadřovat jak se vyjadřuješ. Snad po získání více informací změníš názor, nebo zůstaneš jedním z mnoha-snadno manipulovatelným ovčanem.

                                                                                                                        NWoohooo - Profil | Čt 6.9.2012 10:52:45

                                                                                                                        Hercules >> Z meho pohledu proste to zacina u CRS ... resilo se to u vice problemu a v podstate se vzdy doslo k tomu ze kontrola na nasich revirech je slaba ... v podstate at to bylo odnaseni kapru velkych nebo bordel ... chytani nostop a ruzne "prasarny" je to jiz nyni a vetsinou delsi cas reseno RR ... a tam to podle me zacina ... znam neker reviry MO kde to proste funguje a jen proto ze se trhli od svazu a jedou si sami to svoje ... prisnejsi pravidla a kontroly .... tot muj nazor

                                                                                                                          NFOUSATEJ HAT - Profil | Čt 6.9.2012 10:39:42

                                                                                                                          A jéé, Malamut se probudil a děcka ho pustili ke kompu :-))

                                                                                                                            NWoohooo - Profil | Čt 6.9.2012 9:56:49

                                                                                                                            kritik >> jak ten vtip od Izera .... "chlap si tu viagru rozdrti a prstem si to maze po puse a manzelka povida Ale Karle to se polika cele! ... a ona rika" ja vim chci ti dat jen pusu" :D

                                                                                                                              Nhraji - Profil | Čt 6.9.2012 9:04:28

                                                                                                                              malamut >> kolego, výraz "žrát příborem" je divný protimluv. Příborem se jí, žrát se dá i bez příboru, třeba rukama ale i bez nich. :-)

                                                                                                                                NJKB - Profil | Čt 6.9.2012 6:13:10

                                                                                                                                roxetaj >> Ahoj, jestli nám mladším půjdou příkladem takoví, jako je třeba Malamut, tak to se tedy máme na co těšit, nejen mi sami, ale hlavně naše okolí...

                                                                                                                                  Nretrívr - Profil | St 5.9.2012 22:34:41

                                                                                                                                  rover >> Měl jsi štěstí, že se Ti podařilo. Někdy vyhnutí není.

                                                                                                                                    Nrover - Profil | St 5.9.2012 22:32:58

                                                                                                                                    retrívr >> jj, i já, ...a některé z nich jsem raději "minul" ...

                                                                                                                                      Nmalamut - Profil | St 5.9.2012 22:31:57

                                                                                                                                      SlavnýLovecPampalini >> až budeš mít nějakou vlastní myšlenku nebo názor, dej vědět, zatím jen omíláš to, co jsi někde slyšel, nebo četl.

                                                                                                                                        NFOUSATEJ HAT - Profil | St 5.9.2012 22:28:41

                                                                                                                                        SlavnýLovecPampalini >> áááááá forist klasika, a neuvěřitelná pravda, dávej na něj bacha, až mu dojdou nadávky tak tě hodí do ignorovanejch :-))

                                                                                                                                          Nretrívr - Profil | St 5.9.2012 22:15:32

                                                                                                                                          rover >> Co dodat.

                                                                                                                                            Nrover - Profil | St 5.9.2012 22:13:54

                                                                                                                                            retrívr >> Je to tak Pájo, každý má svou hlavu, s kterou buď "umí", nebo ne ... :-)

                                                                                                                                              Nrover - Profil | St 5.9.2012 22:03:06

                                                                                                                                              FOUSATEJ HAT >> a úplně nejhorší je, že jim to ti kapři " pořád žerou" :-)
                                                                                                                                              Ses dneska dal i do politiky koukám ...

                                                                                                                                                NSlavnýLovecPampalini - Profil | St 5.9.2012 21:53:08

                                                                                                                                                malamut >> běž na pívo a nepiš nesmysly starče :-) diplomaticky řečeno

                                                                                                                                                  Nkakr - Profil | St 5.9.2012 21:48:36

                                                                                                                                                  rover >>
                                                                                                                                                  MRK nelže:-))

                                                                                                                                                    Nšmudla007 - Profil | St 5.9.2012 16:56:24

                                                                                                                                                    Hercules - >> Když už jsi tady. Mohl bys nám prosím upřesnit co jsi viděl u Labe na svém oblíbeném místě aby sme věděli jak a čím se ničí Labe? Jsem masař, kaprař amatér, nepiju alkohol, ryby mi chutnají, ale dovedu rybu i pustit.

                                                                                                                                                      NLibor 1 - Profil | St 5.9.2012 16:53:54

                                                                                                                                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> ty budeš skvělej táta o))))))
                                                                                                                                                      stačí když půjdeš příkladem .....

                                                                                                                                                        NBrtek - Profil | St 5.9.2012 16:48:09

                                                                                                                                                        Hercules - >> Ano i já mám rád řeku Labe nechci zbytečně mlátit prázdnou slámu ale souhlasím,,ano mi lide se ve většině případech chováme jako dobytek ale už je pozdě,,, s každým když se bavíš o pořádku tak ti řekne jak on poctivě uklízí po sobě a i po druhých,, takže kam to došlo vidíme a kam to dojde nechci dohlédnout ,,,,všude samí zákaz vjezdu chataři kteří si nárokují břehy naší krásné řeky,, můj úsek je Lysá nad labem a doufám že devastace bude postupovat co nejpomaleji a my si u řeky ještě dlouhá léta budeme užívat klidu který se také pomalu vytrácí,,,jsem rád že si toho všímají i ostatní ale už nevěřím že se něco změní k lepšímu.

                                                                                                                                                          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | St 5.9.2012 16:18:44

                                                                                                                                                          Kocháč >> Ani jedno z toho neprojde. I když můj názor je takový, že ta kaprařina se časem zhroutí sama do sebe, jelikož to nejde udržet.

                                                                                                                                                            NHercules - Profil | St 5.9.2012 15:52:18

                                                                                                                                                            Děkuji za reakce.Chytám již přes 40 let sám mám jak někteří píší výbavu za desetitisíce,ale to přece neznamená,že se musím chovat u vody jak zvíře.Kam se podělo to krásné co rybařina umožňuje.Vím těžko rybář který odnese co chytí naučí naši mládež v kroužku pouštět ryby,nebo ten co doma rybama krmí slepice začne ryby pouštět,ale ruku na srdce nejsme tak trochu lhostejní všichni,nepřehlížíme to také.Samozřejmě nepořádek u vody je velkej problém,ale na druhou stranu asi ten který si ryb váží tento nepořádek nedělá at už kaprař sumcař a td...Cyklostezka kolem Labe supr nápad kam asi rodinka hodí odpad poveze ho na kolech :) Řešení:staré už asi nezměníme ale co to zkusit aspoň s mládeží a mi ostatní zkusit u té vody aspoň upozornit ty co to dělají.Já doufám ,že nám poctivím rybářům jde o společnou věc .Petrův zdar.

                                                                                                                                                              NFRANK71 - Profil | St 5.9.2012 14:17:07

                                                                                                                                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> Dominiku jsi zaujatý pouze jedním směrem, lze to omluvit tvým mládím. Toto se děje už od nepaměti, což ty jako rybář nové generace nemůžeš znát, akorát se to přesouvá i na další revíry. Dříve se jezdilo na výpravy hlavně Pá-ne., protože za komančů se přes týden muselo pracovat. Bordel u vody nedělaj kapraři, sumcaři, ale rybáři a škatulkovat není správné. Mohl by si nastudovat materiály, a jako vášnivý pisatel blogů napsat článek o rybařině dříve a dnes. Samozřejmě nezaujatě.

                                                                                                                                                                Npepa-č - Profil | St 5.9.2012 14:14:24

                                                                                                                                                                alda2211 >> hele a proč mají u všech, unisono u všech, co nejsou kapraři, kapraři takovou pověst? nezaslouženě?
                                                                                                                                                                jistě nejsou všichni takoví. ale kolik jich právě takových je? půlka? 3/4? víc? ruku na srdce.

                                                                                                                                                                já Labe neznám, ale znám Orlík a myslím, že to bude v bledě modrým to samý. A co je vidět u,před,za, v bivacích je neskutečný. neskutečný.

                                                                                                                                                                chytání přes čáru, bordel, hluk, rádia, flašky, odpadky, deset prutů nahozených a za nima jeden spící lovec (ostatní loví v bivaku), bojky (zakázané) všude (když troluju, tak i když se snažím vyhýbat, tak v průměru v tom slalomu dvě denně vezmu), auta až do vody, poznáš když jdeš po břehu, kde před měsícem partička kaprařila....atd.

                                                                                                                                                                pověst kaprařů je zasloužená. tečka.

                                                                                                                                                                (čest těm "dvěma" * co jsou v tom nevinně)

                                                                                                                                                                *mírná nadsázka

                                                                                                                                                                  NPoušťák - Profil | St 5.9.2012 12:19:01

                                                                                                                                                                  esoxboy >> Ti pánové tam začali jezdit před patnácti roky a když ti je dnes 31 let tak ti bylo 16.Co vím,tak na Roudnicku nikdy nebyla chycena ryba 25 kg a jestli jsi jich několik sám chytil,tak máš určitě fotku.Jinak i ted je tam dost velkých kaprů,kteří se chytají i několikrát do roka a ryb je tam opravdu dost.Prosím neber to jako napadání,ale prostě ti nevěřím.

                                                                                                                                                                    NWoohooo - Profil | St 5.9.2012 11:13:36

                                                                                                                                                                    Poušťák >> ukaz na nej prstem ! :)

                                                                                                                                                                      Nšmudla007 - Profil | St 5.9.2012 9:30:53

                                                                                                                                                                      bubu.buba >> No jo, ale bez samoseku žádný bojlíz nefunguje. Pokud někomu vadí, že se trofejní kapři v nadměrným množství tahají domů, tak zakázat bojlísy a je vyřešeno.
                                                                                                                                                                      Drtivá většina trofejních kaprů je ulovena jen díky nástraze mimo háček(kukuřice, bojlíz pelety).
                                                                                                                                                                      Pokud někdo myslí ochranu trofejních kaprů vážně, tak ať zakáže techniku(samosek,úniková montáž,trhačka) kterou se dá lehce ulovit a je vyřešeno.
                                                                                                                                                                      Jestli něco chcete chránit tak musíte ztížit podmínky pro ulovení chráněné ryby (proto se nesmí vláčet a chytat na rybku když jsou hájení dravci).
                                                                                                                                                                      Si kapraři musí vybrat, jestli chcou lovit bez omezení až do vyhubení všech kaprů, nebo se trošku uskromní a těm rybám dají trošku šanci.

                                                                                                                                                                      Stále není jasné jakým způsobem se teda to Labe zničí :)

                                                                                                                                                                        NButchi - Profil | Po 3.9.2012 21:54:17

                                                                                                                                                                        malamut >>
                                                                                                                                                                        Dělá velikou ostudu, stejně jako další pologramoti, kteří se vydávají za kapraře.
                                                                                                                                                                        Já nemám vůbec nic proti lidem, co chytají kapry, mají bivak, stojan za deset litrů a všechny ty další věci.
                                                                                                                                                                        Já mám zas kopec prachů ve vázacích materiálech, woblerech a tak dále. O co de, že jo.
                                                                                                                                                                        Jo, dělám si z toho prdel. Ze všeho, ze všech, i ze sebe.

                                                                                                                                                                        Ale tihle blbečci, co chytají za někoho, dělají akorát bordel, pořád se schovávají za chyť a pusť, z toho bych blil gotickým obloukem. Místo očí mají šupiny z kapř, sadili by jen kapř, chtěli by se s nima snad i třít. Nejhorší je, že se na ně orientuje svaz a prodejci, čímž se tohle intelektuální podzemí dostává obrazně řečeno k válu a pak to u vody vypadá tak, jak to vypadá.

                                                                                                                                                                        Je to chyba systému, lidi nepředěláš - blb zůstane blbem nadosmrti.

                                                                                                                                                                          NButchi - Profil | Po 3.9.2012 21:35:58

                                                                                                                                                                          malamut >>
                                                                                                                                                                          Vzpomněl jsem si na jednoho chlapce, který by se indiánsky jmenoval "Ten, který staví igelitové bivaky"
                                                                                                                                                                          :-)))

                                                                                                                                                                          Stala se z toho všelidová záležitost, chytit trofejního kapř je u nás nejjednodušší, nebo se to tak aspoň prezentuje, aby neklesal prodej.

                                                                                                                                                                          Až si to všechno zeserou, budou se Nádhera a Hliník bojs válet na Bahamách, kde budou gómat koulís na plachetníky, páč na moři se musí krmit po tunách a tam je ten pravej byznys, zlaté řetězy na krk i pro psa a prachy, vata, lováče, škvára vole.

                                                                                                                                                                          To vole pochopitelně není na tebe :-))))

                                                                                                                                                                            Nmipa - Profil | Po 3.9.2012 19:06:36

                                                                                                                                                                            retrívr >> ... a jen my ku*va furt něco musíme :-)))

                                                                                                                                                                              NPoušťák - Profil | Po 3.9.2012 18:28:04

                                                                                                                                                                              Kalužmistr >> podle mě je Pepo tisíc málo,bo takovej trotl to udělá příště zase,akorát si dá pozor.Měl by dostat desítku a výš,pak by čuměl jak puk.

                                                                                                                                                                                NKalužmistr - Profil | Po 3.9.2012 18:24:21

                                                                                                                                                                                Poušťák >> Já hodně často chodím na řeku a můžu ti říct že ty chataři jsou dost voražený jako nádražní brabec. Přišel jsem k chatám a málem to semnou šlehlo. Chatařskej machr si hned u vody umejval auto a jeho baba vomajvala nadobí v belíku i s jarem a chlejstala to do vody a to už byl vrchol. Tak jsem je navštívil a prukázal jsem se RS a začalo hrozné vymlouvání až mě tak nasr.... že jsem zavolal PČR a bylo vyřešíno, dostali flastr asi kolem 1000ky. Prostě všechno je jen v lidech a pokud nebudou pořádný postihy tak se nic nezmění.

                                                                                                                                                                                  Nfotojakes - Profil | Po 3.9.2012 17:59:23

                                                                                                                                                                                  šmudla007 >> bordel dělají šmejdi z řad rybářů a je jedno na co chytají a jakým způsobem!

                                                                                                                                                                                  Uklidili jsem revír (1,7 ha), kde nikdy nestál bivak a ve vodě asi nebylo ani boilie, přesto tam bylo na tři tuny odpadu. Pokud vezmu to nejhorší (sklo), posbíralo se cca 200-300 láhví od piva a sklenic od kompotů (žížal). A to je voda, která vykazovala podle sumářů do 100 docházek ročně.

                                                                                                                                                                                    NP!F - Profil | Po 3.9.2012 17:55:59

                                                                                                                                                                                    šmudla007 >> Kecas. Nastraha mimo hacik je to kvoli comu netreba davat pozor na zaber? Ked na palicu zavesim 150g PRIEBEZNE olovo, pod to pacnem hacik 1/0 a napichnem rosnaka, musim davat pozor na zaber? Na feeder sa ryba nesekne sama? A myslis si ze keby sa aj zakazal lov na boile ( tak to je ina teoria, to skorej budu slusny ludia vo vlade ) tak tam nebude rovnaky bordel ako doteraz?

                                                                                                                                                                                      Nlibec77 - Profil | Po 3.9.2012 17:45:19

                                                                                                                                                                                      šmudla007 >> Přestaň chlastat a dojdi střízlivej ..

                                                                                                                                                                                        NPoušťák - Profil | Po 3.9.2012 17:31:53

                                                                                                                                                                                        v lesích taky dělaj největší bordel rybáři,ale tam bych to viděl na vláčkaře a mouchaře,že když jdou přes les tak svačej a vyhoděj tam i tu ledničku co sebou táhnou a už jí nepotřebujou..o)))

                                                                                                                                                                                          NP!F - Profil | Po 3.9.2012 17:20:17

                                                                                                                                                                                          Celkom zaujimavy nazor, ze nastraha mimo hacik je jednym z dovodov bordelu pri vode. To ma fakt prekvapilo, pekna a pokrokova myslienka. Saskujete zbytocne, je fuk ci kaprar alebo sumciar, privlaciar, feedrar. Je fuk kolko pri tej vode je, pokial to je blb, tak ten bordel robit bude. Stacilo mi dnes ked som sa v ramci zasivania od prace zastavil pri vode, bordelu hromada ako svina, prevazne obaly od privlacovych nastrah, par spuliek snury a silonov malych priemerov, hromada sackov od feedroveho krmiva a jedina vec co bola po kapraroch bol rozmlateny cierno ruzovy hranaty kybel nemenovaj znacky s popularnym napisom. Nie je to o rybolovnej technike, ale o stupidite rybarov vsetkych druhov. Kedysi sa tiez kempovalo pri vode a bordelu bolo menej len preto, ze bolo menej rybarov.

                                                                                                                                                                                            Nnbeda - Profil | Po 3.9.2012 16:59:33

                                                                                                                                                                                            Pánové,zdá se mi,že minimálně půlka příspěvků tady jsou pěkný nesmysly..Zakázat bivakování a lov s nástrahou mimo háček??Tomu se musim smát..To že Labe je zplundrovaný a zničený je samozřejmě pravda,ale zákazem bivakování to rozhodně nevyřešíš..Toť můj názor..

                                                                                                                                                                                              NCarpeater - Profil | Po 3.9.2012 16:21:43

                                                                                                                                                                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >> v první řadě to chce znemožnit kempování a stanování u vody, ať už ty stany (bůhvíproč zované bivaky) jsou s podlážkou nebo bez. Zrušit lov 24h, zakázat lov na nástrahu mimo háček. Zákaz vyvážení, zrušit všechny K65 a K70.
                                                                                                                                                                                              Kdo chce výše uvedené, nechť se vyřádí na soukromáku, možností k tomu je nepřeberně.
                                                                                                                                                                                              Pokud by v náznaku začalo fungovat to, co píšu, rychle by se úroveň vod zvedla...

                                                                                                                                                                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 3.9.2012 16:16:30

                                                                                                                                                                                                tomisBMW >> Ty pocem. Ty tu kaprařinu asi hodně žereš co?

                                                                                                                                                                                                  NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 3.9.2012 13:12:20

                                                                                                                                                                                                  šmudla007 >> Je to tak. Akorát oni se nikam nepřesunují, ale pouze se přeskupují. Jejich počet roste, proto je potřeba obsadit další revíry.

                                                                                                                                                                                                  Jinak stále nechápu, že kapraři nechápou, že si pod sebou podřezávají tu větev sami. Že to jsou oni, kdo si ty revíry kurví