Paranormální jevy v rybaření a na rybách- odkaz Arthura C. Clarka

Setkali jste se na rybách s tajemnem? Zažili jste při lovu něco nepochopitelného či vás přímo nějaký nevysvětlitelný jev poznamenal?
Podělte se o své nevšední zážitky a dojmy. Můžete zde zanechat vážnou zmínku, nicméně i zdařilé fabulace a humor budou vítány.
Tak neváhejte, znělka začíná a křišťálová lebka se otáčí. A. C. Clark přichází...
Autor diskuse: kozic - Profil , 31.5.2011 všeobecné - příhody, kuriozity
80 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 31.5.2011 8:21:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

kozic - >> Chytal jsem nonstop na ostrůvku na Labi. Někdy v hlubé noci jsem se vzbudil a šel jsem si k prutům zakouřit, když se z oparu nad vodou vynořila kocábka s dvěma muži. Muž vzadu měl pouze bidlo, kterým se odpíchával ode dna a muž ve předu držel v ruce lucernou, kterou svítil nad vodou.Oba měli na sobě starý roztrhaný hadry a ten vzadu s bidlem nějakou kapuci přes hlavu Proplouvali asi dva metry ode mě, tak jsem je pozdravil, nicméně bez žádný reakce. Strojově pokračovali dál než opět zmizeli v husté mlze. Načež jsem zjistil, že vlastně žádná mlha není. Bylo to dost divný. Nevím, jestli jsem u těch prutů neusnul a něco se mi nezdálo, ale to bych musel usnout během kouření.

Jo a taky jsem jednou na rybách našel Boha, ale to už je jiný příběh

    NMiras - Profil | Út 31.5.2011 10:33:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

    Kok >> Tady se mi stalo - kouknul na mě jelen a víc už si nepamatuji:-)

      NLauri - Profil | Čt 9.6.2011 10:42:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

      Je to příběh mého bývalého spolužáka a paranormální jev se nakonec vysvětlí.
      Spolužák byl na nočním chytání někde u Borohrádku, seděl na břehu řeky se svým strýcem a otcem. Sledovali číhátka a povídali si. V tom si všimli nějakých světel na obloze. Bylo jich prý moc a svítili přímo nad nimi. Vystrašeni s myšlenkami o mimozemšťanech v rychlosti předčasně ukončili lov. Naházeli napůl zbalené věci do auta a hurá od toho hrůzostrašného místa. Sledovali oblohu z okýnek, najednou se světla opět objevila a přímo nad nimi. Otec jež řídil starší stodvacítku, šlápl na plyn aby světlům ujel. Bohužel to nepomohlo a světla je prý pořád pronásledovala. Už se blížili ke strýcovu domu. Strýc se bál vystoupit z auta. Nakonec se přemohl a utíkal domů volajíc směrem k autu : rybařinu si vyzvednu jindy....
      Když přijel otec se spolužákem ke svému baráku, tak se opakoval stejný scénář - rychlý úprk směrem domů. Doma raději ani nerozsvěceli. Po tmě se každý odebral do své postele. Celou noc byli přikrytí i s hlavou. A těšili se na bílý den. Dočkali se a kupodivu ani nezešedivěli. Když štrašidelnou příhodu vypravovali sousedovi, tak se smál až se za břicho popadal...
      Vy blbci....vždyť to jsou ta nová světla ze sousední diskotéky :))

        NMilhauz - Profil | Út 7.6.2011 23:05:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Píše se rok 2004, sedím v naprosté tmě na konci jedné zátoky na Slapské přehradě, před sebou vodu a za sebou hluboký les který přechází v malý palouček.Jediné co svítí jsou chemicka světýlka na mých policajtech, kolega v rumovém opojení tvrdě spí ve spacáku, oheň už vyhasl a po vodě se válejí cáry mlhy, záběr už dlouho nebyl a a mě se klíží oči.Když v tom se za mými zády na paloučku ozve nelidský skřek a pak další a další, hrozný řev, jekot čehosi a mocné praskání větví a dupot jak když tam běhá slon.Ač mám téměř dva metry a vážím přes metrák krve by se ve mě nedořezal.S obavami beru baterku a zasvítím na palouček,byl to šok ale vše okamžitě utichlo a nikde se nehlo ani stéblo,naprosto nic.Stejná situace se opakovala ještě několikrát, nakonec jsem se taky posílil rumem,šel na dřevo a rozdělal pořádnou vatru a pak už byl klid.Zajímavé na tom je že jsem na chytání v noci zvyklý a jsem zvyklý i na zvuky lesa,znám jaké zvuky dělá vysoká a jaké černá zvěř,poznám štěkání lišky,sýčka,volavku,na slapech se hojně vyskytující norky ale nic podobného jsem nikdy předtím ani potom neslyšel, není nic k čemu bych ty zvuky přirovnal a když si na to vzpomenu mám husí kůži.

          NMikšík- jen jednou - Profil | Út 7.6.2011 23:01:32 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

          nebylo to přímo na rybách, ale taky to s tím má souvislost
          vracel jsem se před pár lety s jedním známým z noční chytačky na Ordějově (voda poblíž Uherského Brodu), mohla být tak 1 v noci, když najednou uslyším hrom a v dáli za kapcem záblesk, následovalo ještě nekolik. Člověk by si řekl - bouřka, ale tehdy bylo asi týden naprosto vymeteno, ani obláček a pařáky jako kráva. Bylo nám to divný, nakonec jsme si řekli, že to byl asi nějakej divnej ohňostroj. Na druhý den jedu pochytat pár tloušťů do Šumic (obec poblíž) a koukám všude auta, policie, televize, novináři. Na louce u Šumic byly v obilí symboly, takový hodně složitý různě se protínající kruhy. (cca 20-40m veliký) Už z toho mi běhal mráz po zádech, ale říkal jsem si, že to prostě někdo udělal řetězem nebo nějak tak, prostě že je to podvrh. Když jsem šel kolem asi za týden, kruhy tam byly pořád, obilí jsem si prohlížel z blízka, vypadalo, jak kdyby tak odjakživa rostlo, ani jeden klas nebyl zpátky narovnán, nebo naopak zlomen.
          Místní popisovali tu noc kdy to vzniklo blesky, hromy, ale nikde ani mráček a bezvětří

          ať mi nikdo neříká, že jsme ve vesmíru sami :D

            NGRUPA - Profil | St 1.6.2011 15:04:44

            kozic - >> ikdyž....
            před cca 14-ti dny sedím si tak u Dyje, je cca 20 : 50, a najednou z prostřed řeky na odhoz na halibut peletu záběr......hrčák..............hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr​rrrrrrrrrrr, zásek......sakra, nějaká větev, nebo igel. pytel.... u břehu si říkám, nějaká fošna, nebo co.....na 0,35mm silon mi moc šancí nedávála...u kraje.....skoro mrtvej krasavec 210 cm a cca 60 kg+ vysel za ocas..:-( Sem tam se jen pohl, ale měl to už spočítané. Je to škoda takové krásné ryby, asi spadl nějak blbě přes vrata, nebo nevím... Měl zlomenou prsní ploutev a díru u ocasu jak od nějaké harpuny..., musel jít do země..:-( někdy bych si přál takovou rybu povodit v plné síle na sumcový klacky.

              NJuraj - Profil | Út 31.5.2011 13:50:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

              Mě se vždycky zdá, že mi podezřele rychle mizí piva v batohu a nakonec se ukáže, že se mi to vůbec nezdá.

                Nnivna - Profil | Ne 5.6.2011 12:17:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                No já před asi 6-ti lety zažil takovej divnej stav. Léto, volno, pohoda, vyrazil jsem asi vpoledne na ryby a že budu přez noc. Nabalenej a ověšenej jak vánoční stromeček sem se svym psem vyjel na kole k vodě. Po 4km, z toho posledních asi 800 metrú vzrostlou kukuřicí sem dorazil na místo - odlehlé slepé rameno respektive rameno navštěvované ale do odlehlé části kam chodí málokdo. Pohodová odpo chytačka, kapříci a drobná bílá... zhruba v devět sem se přestal bavit s bíllou rybou a hodil rybky na neco zubatýho, natáh se na karimatku a pohodově užíval večera. jak se začalo stmívat začal měbrát takovej divnej pocit, neklid. Nedokázal sem určit proč. Chvilu semmodolával, pak vstal, přehodil, šecko zkontroloval a zas se usadil. Už byla tma, řikam si voe, co blbneš máš tu psa, všecko znáš, už si to zažil mockrát...zkrátim to. Po vnitřnim souboji sem to v pul dvanácté sbalil a po šilenym martyriu v kukuřici a ceste domu si doma dal panáka. Podotýkám že předtím i potom sem u vody spal sám tisíckrát, jsem povoláním lesák a nocí v lese nespočet, bydlim na samotě v lese, do dědiny 3 km. Ale tehdy sem prostě neustál tíhu okamžiku a nevim proč. Prostě sem musel pryč...byl to velmi intenzivní pocit

                  NJKL - Profil | Pá 3.6.2011 23:40:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                  kozic >> Nevím proč - ale taková místa mne nijak neděsí ani nestresují. Na místě kde jsem byl dvakrát u vytažení utopeného člověka chytávám každou dovolenou. A líbí se mi tam. V dobách trempských jsem občas spával u hřbitovních zdí nebo u kapliček - je to příjemné závětří a bývá tam klid. Ono je to těžké - snad ani neexistuje v té naší zemičce kousek místa kde nebylo kdysi bojiště, pohřebiště, anebo kde někdo někdy zahynul. Ono na smrti není nic nadpřirozeného - jaksi patří k životu. A to, co nás v lesích a na samotách strašívá bývá řekl bych jen a jen naše černé svědomí. Zajisté - někdo může vidět duchy či přízraky - je pro to i cizí výraz. Autosugesce. Není na tom nic divného či nenormálního - lidský mozek si hledá vysvětlení pro to co nezná. A pro městského člověka je noční les či příroda vůbec hodně halasné a tajemné prostředí.

                    Nflekos - Profil | Čt 2.6.2011 17:21:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                    kozic - >> Letos uprostred unora, jsem sel na jezero prevrtat diry.Bylo to jeste za tmy a mrzlo az prastelo.Kdyz jsem to prevrtal uz svitalo a ja zmrzly jak soboli hvno,jsem mazal co nejrychlej domu a u baraku jsem se ohledl na obzor--to co jsem tam uvidel ,me donutilo vysprintovat do patra pro fotak.Kdyz jsem to pak ukazoval starousedlikum,nikdo nic podobneho v zivote nevidel--jeden deda se dokonce pokrizoval a zamrmlal,ze uz jsou tady.Cele to trvalo asi 5 minut.

                      Njehla - Profil | Ne 12.6.2011 5:40:26

                      kozic - >> a tenhle nářez jsem zažil na nejmenované pstruhovce v pátek večer...ochotně se nechaly vyfotit, plaché rozhodně nebyly, dokonce volaly, mám-li volnýho jointa, že si ty vršky sundaj´.....neměl jsem, přežil jsem to....řeka čarovala!!!!!! Nemůžu říct kde, už mám v oapse nachystáno a vrátím se tam.....:-)

                        NStandey - Profil | Út 7.6.2011 23:16:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        Před pár lety jsem chytal na řece a jak už to tak bývá, podařilo se mi usnout v křesle. Spánek netrval moc dlouho, přesto se mi stihl zdát sen o krásném koi kaprovi, kterého se mi podařilo zdolat. V tom mě probouzí zvuk hlásiče a já z vody opravdu vytahuju koiáka 74cm. Ještě dnes když to někomu vyprávím, tak tomu sám nemůžu uvěřit...

                          Nredy - Profil | Út 7.6.2011 20:08:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                          Jednou brzy ráno na rybách sedím u vody ryby nic moc a v tu chvíli se vedle mě objevil zajíc tak 2m asi tak.Koukal na mě já na něj a on pomalu šel k vodě.Najednou šplouchnutí a já si říkám, asi nějakej bláznivej zajíc šel se napít a spadl do vody.Koukám na něj a zajíc si v klidu plaval přes rybník na druhou stranu bylo to dobrých 100m.Na druhé straně měl chvilku co dělat, protože tam byl příkrý břeh, ale nakonec vyskočil z vody a mazal do lesa.Není to sice nic tajemného, ale od té doby vím že zajíc je velmi dobrý plavec

                            NMiki - Profil | Pá 3.6.2011 19:31:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                            Tohle se stalo v roce asi 1990. Sedíme si u vody a podotýkám, že nechlastáme a nehulíme-to je důležitý!! A najednou nad stromama uvidíme takové světlo, jakoby tam někdo vystřelil světlici. Říkáme si:"to je divný" a běžíme na malou louku, kde nejsou stromy, abysme viděli co to jako je. Věřte mi, nebo ne,ale na obloze byl disk. Klasiké UFO, které vám namaluje každé dítě v první třídě. Jeho pohyby byly ze strany na stranu a nahoru a dolu. Pořád na něm problikávala dvě světélka ve střídavém rytmu-jedno zhaslo, druhé se rozsvítilo atd. Koukali jsme na to jako blázni a přiznám se, že jsme krapet cítili strach. Bylo kolem půl jedenácté večer, ale obloha vymetená a krásná letní teplá noc. Celé jsme to pozorovali za naprostého ticha asi 5 minut, než se disk dal do pohybu a prolétl nám nad hlavou směrem k městu, kde následně zmizel v dálce. Samozřejmě, že jsme o tom informovali příslušné organizace a bylo nám potvrzeno, že jsme v té době nebyli jediní, kdo něco takového pozoroval.
                            Nechť si na to udělá úsudek každý sám, ale já od té doby věřím, že UFO prostě je.

                              Nvahaj - Profil | St 1.6.2011 19:53:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                              Včera na chvíli u vody...

                                Nmeteor - Profil | St 1.6.2011 17:35:21 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                kozic >> já postiženým i dětem docela rozumím, neb jsem strávil civilku v ústavu soc.péče pro mentálně postiženou mládež :-)
                                Takže: 1) je třeba býti trpělivý, 2) je třeba býti trpělivý, 3) je třeba býti trpělivý, 4) mít po ruce Neuleptil, Plegomazin a nějaké řádné klepky na uklidnění a spánek :-)

                                Jinak >"Dave" je sám o sobě paranormálním případem, tudíž každá jeho reakce by měla být odměněna poděkováním... za to tajemno, které přímo sálá z jeho nadčasových a současnou generací nepochopených příspěvků... mám tajný tip, že pokud vynecháš určitá slova ve všech jeho příspěvcích (je na to nějaká nekonečná řada, z níž se to počítá), ze zbylých slov pak vynecháš každé třetí písmeno a následně tento text přeložíš do aramejštiny, tak dostaneš všeobjímající teorii o vesmíru i o tom, co je za ním :-D

                                  Nkozic - Profil | St 1.6.2011 16:54:44

                                  Dave≻ >> >Dave - 1.6.2011 16:50:20 >> Došla mi slova příteli. Já nevím, jak se s tebou mám bavit. Mezi dětmi moc času netrávím a postiženým nerozumím.

                                    NDarcy - Profil | Út 31.5.2011 17:08:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                    kozic - >> Je to už pěkných pár let. Chytal jsem na Slňavě, což je přehrada v Piešťanech. Ryby nebraly, tak jsem se spíš věnoval pozorování okolí. Zvednu zrak od prutů podívám se na přehradu a strnu. Uprostřed přehrady stojí na vodě pes, německý ovčák. Říkám si v duchu: to snad není možné, asi mám halucinace. Zavřu oči, sklopím hlavu k prutům a říkám si: až tu hlavu zvednu a otevřu oči, určitě tam nic nebude. Zvednu hlavu, otevřu oči a zažívám další šok-vedle psa stojí chlap. Nakonec se našlo vysvětlení: betonová hráz, která má zabránit zanášení přehrady štěrkem, nad kterou byl tak 1 cm vody. Protože jsem pejskař, máme také německého očáka, vzpomínám na tuto příhodu obzvlášť rád.

                                      NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 31.5.2011 13:26:13

                                      Dave≻ >> >Dave - 31.5.2011 12:45:36 >> To jsi zachytil wostrýho a moderního sportovce v bivaku, když ho ve dvě hodiny ráno vytrhl ze sportování záběr od kapra.

                                        NDave> - Profil | Út 31.5.2011 12:45:36

                                        Vyfotil jsem mimozemšťana, ale nevím jestli to nebyl Netipa.

                                          Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Út 31.5.2011 12:09:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                          mě by strašně zajímalo, kde se ztratily ty 4 tuny násaďáků vypuštěných u nás na rybníce před měsícem!

                                            NLudaT - Profil | Út 31.5.2011 11:18:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                            Mě přijde paranormální celý fungování svazu v kapitalistickém státním zřízení. To že má osoba možnost si odnést za pár stovek ročně odnést několikanásobně větší hodnotu v mase, na to je myslím i A.C.Clark krátkej.

                                              NVaša - Profil | Pá 10.6.2011 12:12:56

                                              Paranormalní jev je pro mě už to,že se vůbec dostanu na ryby , nebo k vodě :-)

                                                NDiakoon - Profil | Čt 9.6.2011 15:24:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                Jednou takhle chytáme na dírkách a kamarád tak nějak nedoběhl prut ohýbajíc se směrem k ledu. Šup a byl pod vodou. Kamarád nasran.j - měl na něm naviják za 2500 Kč. Chtěl se na to už vyprdnout, ale najednou se to stejné opakuje na jeho druhém proutku, skočil po něm a zase nadává, prošvihl sivena. Namotává vlasec a najednou zjistí, že tam ryba pořád je. Vytáhl sivena a čučí co to má okolo ocasu. Prostě paranortmální jev :-))) Vytáhls rybou i druhej proutek :-)))

                                                  Nmartcv - Profil | St 8.6.2011 14:21:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                  Jk tak koukám tak Nechranice jsou oblíbený revír mimozemskejch návštěvníků........taky dám jeden divnej příběh....sedeli jsme s tátou na lodi právě na Nechranicích na candátech (to tam ještě byli)....bylo dopoledne v srpnu, vymetená obloha a slunce už solidně začalo připalovat. Najednou jsme uslyšeli hodně silnej svištivej zvuk, ale hodně blízko nás a letělo to nad vodou přez přehradu...něco jako stíhačka...koukali jsme oba okolo sebe na nebe a zpátky až se naše pohledy setkali. Oba jsme měli asi stejně nechápavej výraz, protože beze slov nám bylo jasný, že to bylo něco co jsme nechápali....Podotýkám, že pivo jsme měli jen jedno a napůl.....a bylo to ve dne........jj...něco je mezi nebem a zemí...:-)

                                                    NTonskiller - Profil | Út 7.6.2011 19:24:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                    Koukám zajímavá diskuse a taky přidám jednu svou historku. Byl jsem asi tak před 3 roky na rybách a chytal jsem přes noc. Byla klidná letní noc nikde ani noha. Kolega spal vedle v bivaku a já ve svém. Kupodivu nechrápal :) no ale najednou jsem venku slyšel šustění igelitové tašky a říkám si asi ježek leze do krmení a tak jsem vyšel a nikde nic ale igelitka tam byla ale netčená. Dal jsem ji na plastová stůl a šel si zase lehnout. Po hodině opět a to už jsem se začal trochu bát a to se přiznám, řekl jsem si sakra co to ona je na stole a ten stůl je hned vedle mého bivaku. To jsem měl naděláno v kalhotech a řekl jsem aby si ze mě kolega nedělal srandu. Ale igelitka šustila dál. tak jsem vyšel a igelitka na stole a zase nic nechybělo a tak jsem si zalezl do spacáku a usnul jsem a ráno jsem igelitku marně hledal a nenašel. Když jsem šel s pískem tak jsem ji našel uplně prázdnou v křoví, ale tam by ji jen tak někdo nedostal. Dodneška to nechápu co to bylo, ale bál jsem se a to nikde nikdo nebyl a kolega fakt spal. Už radši nenosim igelitky, všechno zavírám do kýble a hotovo a spát jdu až když upadnu na lehátko, abych tuto věc neopakoval. Je to záhada co to bylo že by veverka? Vulpes? Nebo nenažranej kolega co se škrábal do roští kam nebyla vidět ani kudy by se tam dostal? Nevím nějakej nápad co by to bylo?

                                                      Narnošt - Profil | Čt 3.4.2014 18:05:22

                                                      Dobrý večer.Kontrola rybářských lístků a povolenek k rybolovu...

                                                        Nflekos - Profil | Čt 3.4.2014 15:28:25

                                                        Kozič origin >> Nad timto jsem se dost zamyslel....:-)))

                                                          Nladik57 - Profil | So 11.6.2011 20:06:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                          Mi se před několika lety stalo na hartě:Jezdím na ryby na motorce,za prvé auto má nízkou světlost a po těch kotárech dřu spodkem . za druhé na motorce se dostanu všude a nemusím se obávat o auto.motorku jsem zaparkoval do smrčku u vody. zamkl říditk a ,vypl baterku a zamkl sedadlo.klíče jako vždy pověsil na karabinku u vesty.a honem vláčet.asi po půl hodině a půl kilometru jsem si všiml že ty klíče nevisí tam kde by měly viset.chaos zmatek! po cestě zpátky k místu kde jsem se chystal prohledávam do nekonečna všechny kapsy,a to jich je požehnaně.tráva do lůl lýtek.kolem motorky a po cestě k vodě taky nic.v hlavě mi jde obraz jak tlačím a co metr nahazuji zamklé říditka do správneho směru.na místě kde jsem se chystal mi při dalši prohlidce kapes vypadla cívka s lankem na štiky.vstekle jsem do ní kopl.no teď místo hledáni klíču budu smotávat desat metrů šňůry.motám, motám, jdu za koncem a světe div se na konci šňůry,ve vysoké trávě ležely ty moje stracené klíče.a včil mudrujte. je něco mezi nebem a zemí??

                                                            Nkozic - Profil | So 11.6.2011 11:48:19

                                                            Wildes >> Možná jsi opomněl, žes zabil kapra. Ignorace je dobrá a neublíží, to takhle kdyby tě proklel... Taková kletba, to by se sem hodilo!

                                                              NKozič origin - Profil | Pá 30.11.2012 1:42:00

                                                              Nebudete tomu věřit, jelikož sám si tu situaci nejsem schopen uvědomit do důdledku. Byl jsem na rybníčku, když zrovna byli sazením rozmnoženi kapři. Tak jsem si chtěl v podvečer taky nějakého upytlačit. Nikde nikdo, všechno by proběhlo určitě zdárně. Jen mě trochu znepokojovalo ze tmy se blížící dětské chichotání. Když už to nějakou chvíli trvalo, šel jsem smíchu vstříc. No moc jsem se ale nesmál. Pár kroků opodál trávila své lovecké chvíle i panenka Čaký. Byla to hrůza. Jinak běžně vraždící Chuckey tahal kapra za kapřem a pouštíc je neustále opakoval: "Čaký si chce hrát!" Vzal jsem nohy na ramena a hrůzou mi zesinal vlas. Ten obrázek mě neustále pronásleduje a nedá mi spát. Čaký za to ale nemůže- viním organizaci. Jo a ještě jsem měl zuřivě propíchané pneu na mopedu. Buď to byli pářící se ježci(normální), nebo zdivočelý Chuck s prošívací jehlou (paranormální).

                                                                NWildes - Profil | Út 14.6.2011 0:21:29

                                                                nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 13.6.2011 23:27:54 >> pochopitelně že bych se snažil protrhnout kledbu roztrhnutím kalhotek :DD a jo, mas pravdu prdím na dominátora páč umu wostrýho a moderního kapraře se věřím tomu naučím i sám .. jen mi to bude déle trvat .. pokud mě to dřív finančně nezkrachuje

                                                                Všichni sme si rowni .. na ha*zlu, na rybách i na márách ... jenom ne na MRKu

                                                                  Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Po 13.6.2011 23:27:54

                                                                  Wildes >> hlavu vzhúru, chlape. Koule je třeba pohonit po plátně, že zrezne vidlička je taky normální, páč kapr je zdravej bo je suchej a vidlička nezrezne jenom na vánoce, když je od salátu.
                                                                  Hele, s tím kolegou, víš co, já bych se na něj vyto, protože tam není rovnost ve vztahu a domina patří spíše do bordelu. Sorry, já taky bývám upřímný. A na cigánku se neobracej, tu si obrať:-)

                                                                    NPísek - Profil | Ne 12.6.2011 6:19:01

                                                                    jehla >> se dívám,že jsi to fotil z vody,tam já tedy od jisté doby pod VLIVEM čehokoliv nelezu.:DDDDDDDDDDDDDDDDD)))))))))))))))))))

                                                                      NPísek - Profil | Ne 12.6.2011 6:09:53

                                                                      jehla >> jedna ze záhad je,že jsem tuto diskusi bez problému našel :D))))

                                                                        NPísek - Profil | Ne 12.6.2011 5:56:34

                                                                        jehla >> ta v pravo,nemá na sobě uniformu dráhy ? ,nebude doufám také v pondělí stávkovat ? to raději ať hulííí ,,,:D))

                                                                          Njehla - Profil | So 11.6.2011 15:25:35

                                                                          Darth Nom >> kde máš auru? Jsme ňáky prokletý nebo co?! :-) asi uzel na netu....:-(((((

                                                                            Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Pá 10.6.2011 22:47:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                            Wildes >> hele, to nabízí otázku- kolik lidí je od vrchního cejna, jako já, blokováno.:-) Hele, existuje li nějaký, naklikejte mi líbí, prosím.

                                                                              Nangelo - Profil | Pá 10.6.2011 20:43:42

                                                                              Nemuzu to cist. Pak se budu na rybach bat. Pekne pribehy to jsou :)

                                                                                Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Pá 10.6.2011 12:17:11

                                                                                Darth Nom >> bylo by nepochopitelný, kdyby se rodili! :-)

                                                                                  NDarth Nom - Profil | Pá 10.6.2011 12:04:10

                                                                                  jehla >> dobre napisu i ten zbytek spis v roce 1850 ne v roce 1950...no takze rikame mu Děsák me to jmeno pripada trochu ups...chudak kluk me je ho lito moc lito ale byli to zli zednici takze jim to patri...:-(((((((( kluk
                                                                                  :-)))))))))))))) zednici

                                                                                    NDarth Nom - Profil | Pá 10.6.2011 11:48:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                    PRIBEH O DUCHOVI: takze pred nekilika lety, byl tady v trebichovivich zabit jeden kluk v nasem dome... tedy, ja vam povim jakto bylo!!!

                                                                                    v roce 1950 kdyz tenhle dum staveli, nekolik zedniku (10) a meli jednohao kluka, a furt ho trapili a jednou kdyz ho poslali pro jidlo do kramu (on si nesmel nit vzit) tak si vzal kousek toho jidla protoze byl hladovej, kdyz to zjistili tak ho zato zazdili do zdi a tam pak umrel...

                                                                                    bylo zadadou kdy ho zazdili tak ten den 23.5. 1950 jeden po druhym umirali a v roce 23.5. 1960 umrel posledni z nich... kdyz jsem tento pribeh slysel tak jsem mel z toho husi kuzi.....

                                                                                      NDulf - Profil | Pá 10.6.2011 10:58:55

                                                                                      kozic >> mám za to ,že tebou zmíněný Masaj se mihl ve filmu Bohové musí být šílení.Přelož si jako Ufouni musí...

                                                                                        Nkozic - Profil | Pá 10.6.2011 7:04:05

                                                                                        cejar >> Tohle mi záhadou není. Ten rybář zjevně vlastnil modernizovaný Stadion, jenž se vyrábí na zakázku pod označením "Masaj". Takový moped vlastním i já a mohu potvrdit, že se s jeho pomocí dá pravidelně a stejně skrytě "odchytat" několikrát za den.
                                                                                        Moped Masaj, správná volba lačných lovců.

                                                                                          Nmzxy - Profil | Čt 9.6.2011 19:27:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                          při lovu na splávek s 5m bičem, revír staré rameno řeky Nitry, nástraha kukuřice v mléčné zralosti, lovená ryba cejn velký, srpen, asi 22 hodin, splávek se položil a rozjel, typický cejní záběr...po záseku divný odpor, asi jako když táhnu ze dna hadr, po podebrání candát 60 cm, v tlamce jednohák 1/0 asi na 10 cm vlasci, na konci vlasce smyčka, ta se zachytila na mém malilinkatém háčku s 1 kukuřičkou...kdybych povolil vlasec, candát by odplaval...

                                                                                            Nmartcv - Profil | Čt 9.6.2011 18:55:59

                                                                                            nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 9.6.2011 11:05:26 >> no jo ...ale stelt je neviditelnej pro radary....ne pro lidský voko......a voko není p.ča...voko vidí.....:-)

                                                                                              Nlufi - Profil | Čt 9.6.2011 15:11:14 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                              Já mám jeden čistě rybářskej paranormální úkaz - můj kamarád letos utopil už dvě závaží od bójky, a to pokaždý stejným způsobem: v pátek tyčovku normálně umístil, dva dny chytal a v neděli ji vytáhl bez zaváží, karabina, která to závaží držela, byla normálně zapnutá... Já to nechápu, on taky ne, ale je to prostě tak, kdyby se to stalo jednou, ale on už prostě takhle přišel o dvě...:-)

                                                                                                Nkozic - Profil | St 8.6.2011 20:10:13

                                                                                                jehla >> Přesně tak, pár dní zpět jsem se chtěl taky rozepsat a zanechat tu řádnou zkušenost, ale nedopsal jsem. Jako kdybych se tou vzpomínkou naladil někam, kam jsem nechtěl. Začaly se vracet nepříjemné pocity a chlupy se počaly ježit, když se mi na záda začal vkrádat ten divný chlad. Ihned jsem všeho nechal, text smazal, přesto už byl vedle mě někdo, kdo uhlídal, že je správná chvíle na to, aby mi mohl něco sdělit. Tipoval bych to na nedávno oběšeného souseda o patro výš.
                                                                                                Nedělám si srandu. Je to tak. Duchové neublíží fyzicky, ale psychiku nepřipraveného a slabšího jedince rozhodí s přehledem. Takové vize sebevrahů jsou zlé. Není vůbec lehké sledovat sužující výjevy z života nešťastníků, kterým byly záhubou...

                                                                                                  NDarth Nom - Profil | St 8.6.2011 20:08:47

                                                                                                  jehla >> moje mama je ta druha z prava a na dolni fotce se od blanky se pozna tim ze drzi podberak.........je hruza se na ni koukat kdyz je cardejnice...

                                                                                                  ...ta modra hlava v kulichu je moje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                                    NMarekB - Profil | St 8.6.2011 17:20:31

                                                                                                    foxkiller >> Já bych tam šel...Nosil bych ti jako duchovi oběti. Například zlomený mušáky a podobně:)

                                                                                                      NFlorish - Profil | St 8.6.2011 16:40:50

                                                                                                      jehla >> palec nahoru smailem se píše *THUMBS UP* :))) ale jinak jako smail to nemá značku...

                                                                                                        Ndoliz - Profil | Čt 3.4.2014 18:36:41

                                                                                                        Kdysi jsme pytlačili na jednom malém rybníku, no spíš to byla malinká retenční nádrž. Když jsme přišli, tak jsme si ani nebyli jistí, jestli tam vůbec jsou ňáký ryby. Přivázali jsme vlasec ke kovové tyči na břehu a nahodili. Obešli jsme rybník, vytáhl jsem šňůru a na háčku byl malý kapřík.
                                                                                                        V tu chvíli si všichni začali navazovat své montáže, ale měli jsme jen háčky, vlasce a nástrahy. Jako zátěž jsme použili kroužky z klíčů. Po nahození jsme vlasce drželi v rukou a chytali ,, na cit". Kamarádovi jeden kapřík vytrhl vlasec z ruky. Druhý den jsme tam chytali zase, a kamarád vytáhl kapra tak, že se mu háček zahákl do kroužku od klíčů, který za sebou tahal ten kapřík, který mu včera vytrhl vlasec z ruky.
                                                                                                        Celkem by mě zajímalo jaká je pravděpodobnost že se tohle stane.

                                                                                                          NGRUPA - Profil | Čt 3.4.2014 15:15:00

                                                                                                          Nevíte jak to jezdí na Štitě?
                                                                                                          :-)

                                                                                                            NErik N. - Profil | So 7.1.2012 15:43:31

                                                                                                            Tak mne sa stalo skoro to isté ako tuto dole písal jenda.k . Po dlhom čase som prišiel na jedno jazierko ktoré je ďaleko od obydlí , prídem na moje obľúbené miesto a čo to nevidím ? Nejaký týpek sa úplne holý slní pri vode ! Fuuuuj!!! Tak som radšej hneď išiel preč.

                                                                                                              NMates PB - Profil | Po 13.6.2011 23:29:39

                                                                                                              nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 13.6.2011 23:28:16 >> ............v MRKokupce sena

                                                                                                                Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Po 13.6.2011 23:28:16

                                                                                                                jehla se ztratil!

                                                                                                                  NWildes - Profil | Ne 12.6.2011 11:06:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                  kozic >>
                                                                                                                  Ano zabil, klopím zrak .. ale letos jen jednoho, což při počtu mých návštěv k vodě lze sice brát jako oběť svatému Petru, ovšem přiznám se, že za ránou do týla stál jen a pouze prastarý pocit jménem hlad.
                                                                                                                  Ale možná máš pravdu, mám pocit, že mou duši jistá kletba postihla, protože od toho dne se přestalo dařit - zplesnivěly mi koule, zrezly mi závity na vidličkách, záhadně se mi zamotaly návazce v penálu, umřel mi foťáček, utopil jsem čelovku .. to všechno měhem minulého týdne a teď - sobota bez šupiny, utekly mi žížaly, voda v botě ... v zoufalství i snaha šťouchnout feederem nějakou šepleť vyšla na prázdno .. a dnes ráno jsem absolutně zaspal na plánovaný Lukov .. :((

                                                                                                                  Asi se obrátím na nějakou cikánskou čarodějku s prosbou o odvrácení kletby agresivního kapraře. Poté se jistě přihlásím s dalším paranormálním zážitkem :)

                                                                                                                    Njehla - Profil | Ne 12.6.2011 7:39:43

                                                                                                                    Jaroch >> ...ve dvanácti letech psát takovej horror, třeba by ses taky překlepnul...:-)

                                                                                                                      NJaroch - Profil | Ne 12.6.2011 6:30:26

                                                                                                                      Darth Nom >> Kdyby to bylo napsáno v češtině , to by byla teprve záhada :-D

                                                                                                                        NPísek - Profil | Ne 12.6.2011 5:48:12

                                                                                                                        jehla >> našel,jsem šikovnej dědek :D)) pročtu si to zde

                                                                                                                          NVaša - Profil | So 11.6.2011 20:56:29

                                                                                                                          Tam mě se stala taková věc.Nebylo to paranormální,ale náhoda jako prase.Při feederování na jednom 3h rybníčku jsem utrhl ve vodě asi 40m od břehu krmítko.No a asi po hodině se mi to krmítko zaháklo za očko na háček a já ho vytáhl.Nevěřil jsem svým očím.

                                                                                                                            Njehla - Profil | So 11.6.2011 15:27:21

                                                                                                                            kozic >> někdy dopovim detaily, mladej nehce riskovat taháním čerta za vocas blbý vysvědčení...

                                                                                                                              NDarth Nom - Profil | So 11.6.2011 12:29:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                              kozic >> co tan kluk ne nemel , protoze kdyby mel tak by mu ho rovnou zabili to dava snysl :-))))

                                                                                                                                Nkozic - Profil | So 11.6.2011 11:39:17

                                                                                                                                Darth Nom >> Ale třeba měl tuberu nebohý Děsák, tak se ho zbavili.
                                                                                                                                Zkoušel jsi už ty stěny? Možná by ti s tím táta pomohl.
                                                                                                                                PS: Oni umírali postupně, protože to tak bývá, rodili by se už stěží...

                                                                                                                                  Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Pá 10.6.2011 22:45:12

                                                                                                                                  mě to paranormální nepřijde, ale dneska sem vyměnil 2 kapři v hospodě za 5 12,°piv. Aby nebylo nedorozumění jako s vrchním cejnem- prostě sem nešel na lov , ale chlastat. Proto plavou dál. Ovšem do neděle , max.

                                                                                                                                    NWildes - Profil | Pá 10.6.2011 20:07:02

                                                                                                                                    :((( mě přijde v posledních dnech maximálně paranormální fakt, že si mě můj kaprařský guru s kterým se znám snad 10 let bez problému dal do ignorace a chce mi rozbít hubu :(((

                                                                                                                                      Ncejar - Profil | Pá 10.6.2011 18:22:03

                                                                                                                                      kozic >> Čau,tak takovou stihačku bych si hned pořídil.Vrzneš plynem a zmizíš v mračnu dýmu...Teďka se o něco takového soutěží na jedné rozhlasové stanici.
                                                                                                                                      ,,Ruda z Ostravy" dal do placu krásného Stadióna 4x4....Tož třeba to vyjde...

                                                                                                                                        NDarth Nom - Profil | Pá 10.6.2011 16:33:14

                                                                                                                                        kozic >> ne nikdo z nich nemel tuberkulozu

                                                                                                                                          NDarth Nom - Profil | Pá 10.6.2011 16:31:48

                                                                                                                                          nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 10.6.2011 12:17:11 >> jak by se rodili,nechapu

                                                                                                                                            Njehla - Profil | Pá 10.6.2011 11:53:01

                                                                                                                                            Darth Nom >> ještě se neboj a napiš, co nám provádí dneska...a jak se mu říká...jinak super!!! (ale uber 100 let, to se stává..:-)

                                                                                                                                              Njehla - Profil | Pá 10.6.2011 9:02:12

                                                                                                                                              kozic >> máš to v rgb? a ne moc velký... z výsledku nebuď zaraženej, občas si to MRK neuvěřitelně poupraví...:-)

                                                                                                                                                Nkozic - Profil | Pá 10.6.2011 8:51:02

                                                                                                                                                jehla >> Tak to ano. Dokud tu nevznikne nějaký odkaz Koutek Přemka Podlahy, tak bych foto tohoto ryze účelového tunningu mohl zveřejnit zde. Zrovna mám jen jednu fotografii zmíněnou úpravu zachycující, avšak je pořízena na mnou oblíbeném fleku, kde bych i v budoucnu dál masařil (Nemám rád ostatní masaře, protože se mi kvůli nim špatně masaří. U sebe to toleruji.), čili ji nezveřejním. Pokoušel jsem se ji i vyretušovat, ale jsem perfekcionalista, tudíž čmrkání končím stále s neúspěchem, když pokaždé přetáhnu.

                                                                                                                                                  Njehla - Profil | Pá 10.6.2011 8:32:15

                                                                                                                                                  kozic >> co není normální, musí být paranormální, ne? A Masaj, běhající u nás s rybolovcem na hřbetě? Neboj, jen si to nějak vokecat..._):(-

                                                                                                                                                    Njehla - Profil | Pá 10.6.2011 8:25:46

                                                                                                                                                    kozic >> pošli foto, moc by mě zajímalo, jak jsi předělal držák na sloní pušku na držák prutů...:-))

                                                                                                                                                      Nkozic - Profil | Pá 10.6.2011 7:49:10

                                                                                                                                                      jehla >> Ano, vývoj tohoto typu byl dán snahou proniknout na africký trh. Nicméně jak jsem psal, takto upravené Stadiony jsou vyráběny jen na zakázku a domorodci z černého kontinentu se stále neozývají. Naštěstí se na tento projekt vynaložené investice částečně vrátí kvůli poptávce tuzemské a to vše díky kapru.
                                                                                                                                                      Ale to není paranormální.
                                                                                                                                                      Paranormální je, že 1ks Masaje vlastní i vodník na Moravě 13.

                                                                                                                                                        Njehla - Profil | Pá 10.6.2011 7:13:27

                                                                                                                                                        kozic >> podle názvu to bylo původně udčeno do Afriky na antilopy a slony, ne? :-))

                                                                                                                                                          NEnšpígl - Profil | Čt 9.6.2011 21:00:14

                                                                                                                                                          Diakoon >> takže si proutek s navijákem zachránil ? pěkná haluz

                                                                                                                                                            NGood_Carphunter - Profil | Čt 9.6.2011 20:56:30

                                                                                                                                                            lufi >> Z čeho bylo to závaží? Jestli to nevožrala bílá ryba :-D....Ale pokud by se závaží nějak rozpustilo, jak je možné, že tyčovka zůstala na místě a ještě třeba ve stoje?

                                                                                                                                                              Nkiller1 - Profil | Čt 9.6.2011 19:20:23

                                                                                                                                                              Miki >> tak tak

                                                                                                                                                                NMiki - Profil | Čt 9.6.2011 19:17:44

                                                                                                                                                                killer1 >> Tak jest a vo tom to asi bude.

                                                                                                                                                                  Nkiller1 - Profil | Čt 9.6.2011 19:13:54

                                                                                                                                                                  Miki >> s tím souhlasím, napřirozeno je tajemné a nepolapitelné

                                                                                                                                                                    NMiki - Profil | Čt 9.6.2011 19:13:15

                                                                                                                                                                    killer1 >> Určitě jsou a nepodaří---to jsou odpovědi na tvé otázky. Každopádně je zajímavé se někdy trošku bát:-)

                                                                                                                                                                      NLauri - Profil | Čt 9.6.2011 12:06:47

                                                                                                                                                                      Dulf >> tomu klukovi bylo asi sedmnáct, takže taky nebyl žádné ořezávátko :))

                                                                                                                                                                        NDulf - Profil | Čt 9.6.2011 11:13:28

                                                                                                                                                                        cejar >> co se týče moravy,za vše abnormální může chlast.To je hotová věc.

                                                                                                                                                                          NDulf - Profil | Čt 9.6.2011 11:10:53

                                                                                                                                                                          Lauri >> Copak toho kluka,ale těch chlapů je mi líto.

                                                                                                                                                                            Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Čt 9.6.2011 11:05:26

                                                                                                                                                                            martcv >> i ta nejzáhadnější vystoupení mají prozaické vysvětlení. Tady je nabíledni, že se jednalo o novou čínskou nadzvukovou stíhačku s technologií stealth

                                                                                                                                                                              Njehla - Profil | St 8.6.2011 21:30:22

                                                                                                                                                                              cejar >>... tak pak nezbývá, než souhlasit s Foxem Mulderem: "I believe..." (X-Files Copyright...:--) ))

                                                                                                                                                                                Ncejar - Profil | St 8.6.2011 21:23:29

                                                                                                                                                                                jehla >> jels někdy přes Bučovice?Tam taková zkratka neexistuje,dá se vyhnout
                                                                                                                                                                                centru,ale je to zajížďka.Ověřil jsem si to mockrát.

                                                                                                                                                                                  Njehla - Profil | St 8.6.2011 21:03:22

                                                                                                                                                                                  cejar >> znal zkratky, kudy bys autem neprojel...:-)

                                                                                                                                                                                    Ncejar - Profil | St 8.6.2011 21:00:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                                                                    Jednou v létě jsem cestou do Brna předjel asi kilometr před Bučovicema (ze směru od UH) chlapa na kozím dechu,na nohách nazouváky,jen v trenýrkách,rybářský vercajk na zádech a na tachometru třicet...V půlce Bučovic (u benzinky)jsem ho o pět minut později předjel zase...
                                                                                                                                                                                    Když jsem ho na konci města, u jatek,předjel potřetí,začal jsem se potit a jen jsem tupě zíral.
                                                                                                                                                                                    Kdyby vedle mě neseděla manželka a neviděla to také,tak bych věřil,že jsem ,,požil "víc než je zdrávo...Dodnes nechápu...

                                                                                                                                                                                      Njehla - Profil | St 8.6.2011 20:23:41

                                                                                                                                                                                      kozic >> Darth Nom (níže psal jen fakt můj zplozenec!)....:-)))

                                                                                                                                                                                        NMalda512 - Profil | St 8.6.2011 20:22:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                                                                        kozic >> ANO. ParanEnormální jev jezer 5,6,7

                                                                                                                                                                                          NMalda512 - Profil | St 8.6.2011 20:00:04

                                                                                                                                                                                          kozic - >> Jestli se dá tajemno vysvětlit i tak že nikdo nikde a najednou stojí RENO ve 2 ráno u nahozených udic tak ano.

                                                                                                                                                                                            Njehla - Profil | St 8.6.2011 19:57:26

                                                                                                                                                                                            kozic >> dicha nechytat, s mlaďasem víme, že jsou věco, se kterými není radno si zahrávat..vím, vo čem mluvim...ale tenhle příběh sem fakt nedám, jen někde u piva...:-) Nebudu tahat čerta za vocas...ani náhodou...

                                                                                                                                                                                              Nvahaj - Profil | St 8.6.2011 19:31:12

                                                                                                                                                                                              nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 8.6.2011 19:30:27 >> Ten smrdí i na fotce:-)))

                                                                                                                                                                                                Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 8.6.2011 19:30:27

                                                                                                                                                                                                vahaj >> to je puch!!!

                                                                                                                                                                                                  Nkiller1 - Profil | St 8.6.2011 18:38:57

                                                                                                                                                                                                  Miki >> zajímavé, tak přemejšlím, jestli fakt nejsou nějaké paralelní světy a zajímalo by mně, jestli se někdy nějakého ducha podaří chytit.

                                                                                                                                                                                                    NMiki - Profil | St 8.6.2011 18:25:56

                                                                                                                                                                                                    Pánové-a dámy, mrkněte sem. Zde je něco, z čeho vás možná trošku zamrazí. Něco je možná hovadinahttp, ale nad něčím zůstává opravdu rozum stát.
                                                                                                                                                                                                    http://www.youtube.com/watch?v=6_VmojhxfP8&feature=​related