IBCC - Nikl Carp´r´Us

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Zdravíme všetkých fanúšikov IBCC.
Po roku sa opäť spúšťa ten obrovský kolotoč okolo najväčšieho kaprárskeho preteku v histórii a to IBCC 2018. Ani náš team samozrejme nezostaneme pozadu a znovu si ideme siahnuť na dno síl a pokúsiť sa uloviť nejaké pekné Balatonské kapríky. Úloha to nebude jednoduchá, pretože sa štartovné pole rozrástlo až na vyše 200 teamov, loviť sa bude aj na nových neprebádaných miestach a konkurencia vzrástla na najvyššiu možnú úroveň. Každopádne sa už nevieme celého zápolenia dočkať a urobíme všetko preto aby sme aj tento rok odchádzali z Balatonu spokojní a usmiati :-)

Členovia Teamu:
Karel Nikl - Česká republika
Miloš Švihorík - Slovenská republika
Martin Szellar - Slovenská republika
Autor diskuse: Martin M. - Profil , 19.4.2018 kaprařina - závodní sektor
Dále moderují: Miloš Švihorík Profil + Nikl Karel Profil
98 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 13:40:00

Karla nezastaví nic!

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 9:48:15

U nás totální masakr! Před půl hodinkou jsme zapsali 7 bodovaných kaprů a v tuto chvíli se zdolávají další 3 ryby!!! Nestíháme vážit, točit, fotit, dělat online - na fotce zatím náš momentálně nejtěžší kapr (15,5 kg), kterého Karel dostal kolem páté ranní.

NNikl Karel - Profil | So 28.4.2018 20:18:26

Další ročník fantastických závodu IBCC máme za sebou. Během necelého týdne jsme zažili spousty zážitku, emocí, adrenalinu a samozřejmě krásnou rybačku. Pamatujete, jak jsme vloni psali, že jsme zažili jeden z nejlepších závodu? Letos závod IBCC byl ještě lepší - Balaton vydal neuvěřitelné množství kaprů - celých 52 tun. Náš tým do celkového počtu přispěl 630 kg. Vezměte si, že to je množství, se kterým se v loni bralo první místo a letos s tímto "číslem" bereme pouhé 19 místo! Neuvěřitelné! 😀 Los nás poslal do míst, kde se nikdy v minulosti IBCC nepořádalo. Neměli jsme žádné informace ohledně hloubek a výskytu kaprů. Po třech dnech jsme už tušili, že naše místo nebude mít šanci na celkové umístění a rozhodli jsme se útočit na "Big Five", nebo vyhrát sektor. Podařilo se nám ulovit krásné, velké kapry, ale na umístění ve velké pětici to nestačilo, avšak podařilo se nám po velkém boji s maďarským týmem nakonec převzít ocenění za vítězství v sektoru a na to jsme patřičně pyšní. S Milošem jsme už sehraná dvojka a i letos Miloš předváděl své rybářské umění, připravoval všechny montáže a znovu musím konstatovat, ze Miloš je nejen fantasticky rybář, ale i člověk. V týmu se nyní objevila nová posila - Martin Szellar. Musím Martinovi vysmeknout poklonu a poděkovat za jeho neuvěřitelnou obětavost, pracovitost a celkovou pomoct, má velkou zásluhu na našem umístění - díky Martine!
Poděkování patří všem klukům z jiných Nikl týmů. Celkem jsme získali jeden třetí, tři první sektory a skvělý výkon podal Vlasta Jakoubek, Martin Čech a Dominik Lednický, kteří pro Nikl tým obhájili "Big Five"! Poděkování patří i Radkovi Holubovi, který tento on-line přenos zásoboval nádhernými fotografiemi. Všem co jste nám psali a podporovali nás, moc děkujeme - cítili jsme Vaši podporu. Příští ročník IBCC si rozhodně nenechám ujít! Karel Nikl

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 11:19:58

Povedl se nám překrásný šupináč a to co jsme zažili ve vlnách, to byl zážitek na celý život! Vlny jsou obrovské, několikrát při pohledu ze břehu jsme mizeli za zpěněnou čepicí, několikrát jsme měli hodně namále, ale zvládli jsme to a máme zatím našeho nejtěžšího - 18,47 kg! Záběry jsme od té chvíle dostali ještě 2, Karel jednoho vyřízl a Miloš stále zdolává...

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 22:11:03

Podívejte se na výsledek posledního Milošovo zdolávání - zatím náš největší kapr (ryba kolem 14kg). Máme velkou radost a místu hodně věříme! Je před námi teprve druhá noc - jedeme dál. Při psaní těchto řádků, vyjíždí prut Karlovi...

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 12:18:37

Není to nakonec "tank" v jaký jsme po záběru doufali, ale i tak máme z 10,38 kg velkou radost .)

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 10:42:48

Aktuálně držíme 14. místo a doufáme, že ranní aktivita ryb bude i nadále pokračovat - všechny pruty jsou na svých místech...

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 8:02:15

Je ráno, právě odešli rozhodčí my máme první body! První kapr přišel zhruba ve 3 ráno Karlovi (9,4kg), potom se rozjel prut Milošovi. Byl z toho krásný šupináč na 11,55kg a nad ránem opět zabodoval Milošek kulatým lyscem, zatím naše nejmenší ryba - 7,9kg. Makáme dál, postupně budeme přidávat fotografie. Před malou chvílí měl Karel opět záběr a je na vodě...

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 17:15:00

Celý týden makáme až se z nás kouří!

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 18:00:00

Balatonští kapři mají pupíky všichni - malí i velcí...

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 10:45:00

O druhá ryby Karel na vodě prohlásil, že nevybočuje z řady ostatních sedmikiláču a když dorazil, na tváři měl obrovský "rohlík"! Právem - dovezl perfektních 17,27 kg

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 10:08:31

Tohle jsou teď hodně dobrý body! Máme zváženo...

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 21:41:23

S padnoucí tmou se trochu zvětšila i váha ryb, máme 2 okolo 10 kg! To je slibný začátek, ale doufáme i v jiné pupíky, slovy Miloše: Dneska dojde lysec o 110cm délka, 65cm výška, bude mít na sebe strie z nadmerného rastu a váhu necháme na ňom! .)

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 8:29:33

Karel se vrací s dalším bodovaným kaprem! Čekáme na rozhodčí a váhu .)

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 14:00:00

Dnešek je posledním dnem IBCC 2018 (konec 28.4. 8:00) a z dosažitelných cílů se nyní jeví reálnou pouze výhra v sektoru. Zkusíme se zaměřit na přilákání co největšího počtu kaprů. Malí i velcí, zkrátka chceme co nejvíce bodů to půjde. Peletky, řepka, menší průměry boilies a k tomu porce voňavého boosteru, to by nám mohlo pomoci!

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 10:44:33

Je to dobrýýýýý... zatím náš jednoznačně největší!!!

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 7:04:17

Aktuální ranní zprávy! V noci se razantně změnilo počasí a dorazila očekávaná bouřka, která se tu celý den potloukala kolem .) S sebou přinesla přesně to, proč je Balaton Balatonem, silný vítr, déšť, mohutné vlny a samozřejmě "boat ban" (nyní se již na vodu může). Na každý pád, povedlo se nám v noci a ráno zdolat 6 kaprů a 4 čekají na zvážení (2 jsou pěkní). Aby byla aktualitka ještě aktuálnější, tak zhruba před 15 minutami se rozjel Milošovi prut, zmizel na vodu a po nějakých 5 minutách se mu rozhrčel i druhý, takže je na vodě i Karel a my čekáme s čím se vrátí...

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 17:40:00

Momentka z vážení úlovků

NMiloš Švihorík - Profil | Čt 26.4.2018 16:28:00

Ďalšie body sú doma, necelých 10kg. Ešte máme v hre jeden prút...

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 9:31:10

Konečně jsme se vyspinkali a může začít s podáváním informací .) Žádný selátko se nekonalo, ale celou noc jsme se prakticky nezamhouřili oka a vydolovali 10 bodovaných kaprů, největší však na 12,73 kg. Ostatní kapři to byla jedna sorta ryb okolo 8-10 kg. Aktuálně jsme na 11. místě a v plánu jsou 2 varianty co dál. Buď se zaměříme na větší jedince (pokud je tu budeme mít) nebo se soustředíme výhru v sektoru. Čelo závodu je nedostižné, to kolik se na některých lovištích chytá ryb, je něco fantastického... Jdeme dál makat!

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 14:10:00

... a další

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 9:09:40

Ještě jednou náš zatím největší šupináč a "slovenská raketa" Miloš

NNikl Karel - Profil | Ne 22.4.2018 20:00:00

Čekáme na první kontakt s rybou. Podle našich informací se zatím v naší části jezera kapři vůbec nechytají, věříme však, že v noci se vše změní!

NNikl Karel - Profil | So 28.4.2018 8:15:00

Poslední večer dorazili i kluci ze slovenského Nikl týmu. Touhle fotografií pro nás končí letošní IBCC - úžasný závod v každém ohledu a mám pocit, že se na něj bude ještě dlouho vzpomínat.

NNikl Karel - Profil | So 28.4.2018 7:48:39

Od svítání jsou všechny ryby přes 10 kg, tento šupináč s obrovskými ploutvemi měl 16,78 kg! Miloš momentálně opět zdolává, nejspíš náš poslední kapr IBCC 2018

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 18:24:35

Konečně se trochu uklidnil vítr a Miloš s Karlem zavážejí. Vítr jde na nás, blíží se déšť - věříme, že tahle noc bude dlouhá a produktivní... Během poslední hodinky jsme zase přidali nějaké bodíky, dali dohromady utržený fender a nachystali vše na nadcházející noc.

NMiloš Švihorík - Profil | Čt 26.4.2018 15:53:43

Karel zdolava zo 400m, že by ďalšie body?

NMiloš Švihorík - Profil | Út 24.4.2018 21:03:25

Na Balaton sadla tma a nám začala séria záberov. Karel pred chvíľou doviezol na breh kapra okolo 10kg a teraz vystrelila aj Milošova pravá udica.

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 14:20:00

...a ještě další! Zveřejňujeme jen část bodovaných ryb, zatím nemáme tušení, kde se přesně v tabulce nacházíme - je hodně neaktualizovaná, ale měli bychom mít cca. 174 kg

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 13:58:48

Přidáváme další a další bodíky...

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 12:00:00

Jinak chodí nám spousta dotazů, která nástraha nám funguje nejlépe. Zatím jednoznačně Gigantica a Devill Krill - ověřené jistoty.

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 17:22:56

Zdolávačka ze břehu se sice trochu protáhla, ale máme tu další šupíka. Váha - 10,16 kg. Zvažujeme jestli se stále soustředit na podobné kapry, nebo upravit taktiku a pokusit o větší kapry. Na každý pád stále nesmíme na vodu, takže máme 3 pruty zavezené a jeden pouze nahozený. Bouřky se sice o jezero otírají, ovšem jsou v hodně uctivé vzdálenosti, Doufáme, že se situace co nejrychleji uklidní a my budeme opět moci zavážet.

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 11:15:00

Tygří ořech máme perfektně připravený

NNikl Karel - Profil | Ne 22.4.2018 12:10:01

Jdeme na vodu, tak nám držte palce! .) jakmile budeme mít informace, jak vypadá náš sektor pod vodou, ozveme se...

NNikl Karel - Profil | So 28.4.2018 8:05:00

Tohle není ploutev, ale vějíř!

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 16:47:58

Taktika slaví zřejmě úspěch! Na břehu jsou další 3 bodovaní kapři a pro čtvrtého Miloš aktuálně jede. Mezi kapry bylo tohle překrásné, 11 kg sluníčko...

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 14:15:00

Zdejší kapry si prostě zamilujete...

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 10:30:00

Menší šupináč měl 13,01 kg, ten byl na břehu jako první a už tak nám udělal velkou radost!

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 9:40:00

... a blesk č.2, ten ještě větší - joooo! Čekáme na rozhodčí, budeme fotit.

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 9:23:06

Ranní vážení proběhlo v klidu - 8 menších, bodovaných kaprů. Ale potom to přišlo - 2 brutální jízdy, jako blesk z čistého nebe...

NMiloš Švihorík - Profil | Pá 27.4.2018 8:42:59

Cestou naspäť na breh sa Milošovi rozbehol aj ľavý prút, takže len sme mu podali druhu udicu a mohol si ísť zdolať ďalšie bodíky. 5 minút na to ako sa vrátil na breh, sa Karlovi rozbehli obe udice naraz.

NMiloš Švihorík - Profil | Pá 27.4.2018 6:10:15

Dobré ráno. Hlásime sa po včerajšku, o ktorom môžeme zodpovedne povedať, že to bol náš najťažší rybársky deň v živote. Úlovkovy výsledok síce nič moc aj keď sme konečne chytili rybu cez 18kg, ale čo sa práce, nasadenia, výdrže a adrenalínu to bolo fakt husté a večer sme zaspavali skoro už aj postojačky. Ani noc nebola iná, akurát rybársky to už bolo o čosi lepšie. Máme plné všetky saky (10ks) a čakáme na marshalov. Síce sme nechytili žiadne veľké kusy, ale všetko väčšinou okolo 6-7kg a maximálne jedna desiatka. Do tabuľky sa však rátajú. No nič zvážime, odfotíme, pustíme a ideme si ešte ľahnúť...

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 15:02:11

Další body připisuje Miloš! Ulovili jsme teď několik nebodovaných kaprů a o jednoho pěkného bohužel přišli... obrovsky nás limituje nemožnost zavážení, na vodu se sice může, ale vlny jsou obrovské a v celém sektoru na vodu nejde nikdo. Čekáme až se situace trochu uklidní a zatím připravujeme krmení a montáže...

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 10:37:57

Krásná 10 kg kulička pro Karla. Kluci se právě vrací z vody a na člunu je hodně velká radost!

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 20:15:00

Dobrého údeného nikdy nie je dosť

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 15:15:41

Uff, body sú predsa len doma, ale tento to lízol naozaj veľmi tesne. Presne 5,03kg.

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 10:40:00

Další, čerstvé bodíky .)

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 15:15:00

O návštěvy nemáme nouzi .)

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 11:45:00

"Směska" z prvního vážení. Rozhodčí toho mají opravdu hodně a tak si na jejich příchod asi docela počkáme...

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 21:21:02

5 minut poté, co Miloš takto zkontroloval své pruty, přišla zase pěkná, pomalá jízda a momentálně je na vodě... Montáž tam ležela maximálně 10 minut - modlíme se, aby se vrátil s pořádným pupkáčem!

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 15:04:39

Zde je 6. bodovaný kapřík. Stále se jedná o podobnou, váhovou sortu ryb, ale věříme, že nějaká pořádná "mamina" je jen otázkou času...

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 12:00:00

Balaton je nádherné jezero, plné krásných ryb...

NMiloš Švihorík - Profil | Po 23.4.2018 6:52:07

Rakeťák ide pre ďalšie body.

NNikl Karel - Profil | Ne 22.4.2018 21:41:34

Čekáme na záběr a užíváme si fantastickou atmosféru nočního Balatonu. Držte palce, moc si vážíme neskutečné podpory, kterou nám neustále předáváte!

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 13:20:00

Miloš se dokonce i potápěl - prasklo nám lano u fenderu!

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 13:05:04

Počasí teď pořádně vyvádí, silný vítr a obrovské vlny... kupodivu u nás ještě Boat Ban není.

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 10:20:00

Největší "večerní" - 11,45kg

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 20:00:00

Aj takýto vie byť Balaton. Ďakujem...

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 14:30:00

Konečne po nájazdoch nebodovanych rýb aspoň takto simbolicky ďalšie body...

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 10:00:00

Největší noční úlovek, v rukou "slovenské rakety" Miloška!

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 16:00:00

Jestli používáme i partikl? Samozřejmě a to dobře naložený...

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 14:40:00

Ryby krásné v každém detailu!

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 11:13:31

2. nejtěžší noční ryba - škoda, ráno naváženo 12,66 kg, večer, když ho zvážil Miloš po ulovení, byl lehce přes 14 kg, ale tak to prostě je... Ostatní kapři se pohyboval od nějakých 6 do 11 kg. Momentálně čekají na zvážení další 3 kapři, z nich jeden vypadá hodně dobře .) Počasí se vybralo a svítí slunce, stále však vane mírný vítr a vlny na intenzitě nepolevují.

NMiloš Švihorík - Profil | Po 23.4.2018 13:06:17

Po hodinke Miloš zase dostal brutálnu jazdu. Už aj naskakuje do člna a vydáva sa za ďalšim balatonskym šupináčom. Dúfame, že bude z kategórie 10+

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 3:21:42

První body!!!

NNikl Karel - Profil | So 28.4.2018 7:09:46

Čekáme na rozhodčí, dneska to bude asi na dlouho. Na rozdíl od předešlých se vážilo celou noc, takže toho asi musejí mít plné brýle. Karel z poslední plavby přivezl kapra okolo 13kg a další 2 slušní už jsou na cestě!

NMiloš Švihorík - Profil | Pá 27.4.2018 19:15:18

Ryby na chvíľu ustali, tak prebieha provizórna hygiena

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 13:37:08

Karel má další krásnou jízdu a právě podebírá další rybu!

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 13:16:33

Když má krom rozhodčích "názor" i váš kanystr! :D

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 9:35:00

Blesk č.1 - ten menší...

NMiloš Švihorík - Profil | Pá 27.4.2018 7:28:10

Takže ľahnúť si nejdeme. :-) Milošova pravá udica išla do padáku. Dúfame, že bude bodovaný.

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 19:29:41

Dnes varí muž!

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 18:56:14

Během příprav na nadcházejí noc, se za námi zastavil na pokec sympatický, maďarský pár (pán taktéž kaprař) a darovali nám nový talisman. Moc jim děkujeme a snad nám přinese štěstí! Miloš právě vyváží nové montáže, a další do zásoby už má připravené v tackleboxu. Karel zavezeným prutů věří a nechává je na místě...

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 14:00:00

Perfektní zázemí nám na IBCC 2018 poskytují bivaky Trakker! 3x Tempest Bivvy, 1x Superdome Bivvy, 1x Tempest Brolly

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 10:30:00

Ryby mají na Balatonu neskutečný potenciál! Co ryba to poklad...

NMiloš Švihorík - Profil | Po 23.4.2018 19:55:59

Povolený doping. Prišiel nás pozrieť náš výborný kamarát Peťo Labuda a priniesol mimo iné famózny koláčik od svojej manželky, ktorej touto cestou ďakujeme.
P. S. Samozrejme je bezlepkový aby som si mohol dať aj ja...

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 17:42:02

Můžeme opět na vodu a Miloš mizí na své loviště!

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 13:00:00

Balatonští kapři mají fantastické proporce a jsou v prvotřídní kondici, skutečně ryby bez jediné chybičky

NNikl Karel - Profil | Po 23.4.2018 11:50:15

Je to 10 minut, co Milošovi přišla brutální jízda! Uvidíme s čím se vrátí...

NNikl Karel - Profil | Ne 22.4.2018 11:15:00

Další část příprav je za námi! Zatím nás provází příjemné slunečné počasí a fouká naším směrem slabý vítr...

NMiloš Švihorík - Profil | So 28.4.2018 10:56:05

Takto vyzerá balenie v Nikl teame. Šéf balí a chlapci sa prizerajú 😀

NNikl Karel - Profil | So 28.4.2018 8:21:33

Postřeh, který určitě stojí za zveřejnění - během závodů jsme měli poprvé možnost použít nové háčky Carp´R´Us - Predator a máme z nich velkou radost. Jsme přesvědčeni, že se stane minimálně tak oblíbený jako Centurion. Nespadla nám z něj jediná ryba a navíc háčky zůstávali perfektně ostré i po více než 5 rybách.

NNikl Karel - Profil | So 28.4.2018 6:08:09

V noci jsme neuvěřitelně makali a dostali 10 bodovaných kaprů. Hnala nás možnost vítězství v sektoru a my doufáme, že to bude stačit. Ráno Karlovi najelo opět hejno větších kaprů a v saku nyní čeká ryba okolo 16-17kg a s další se Karel vrací...

NNikl Karel - Profil | Pá 27.4.2018 17:45:00

Další střípek do skládačky... takhle by do mohlo jezdit až do ranních 8:00 .)

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 7:25:33

Je tu ráno a my máme 6 bodovaných kaprů, připravených na vážení + další 2 jsou na cestě - Karlovi se před 10 minutami rozjely oba pruty...

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 20:15:00

Se západem slunce to tam mají čerstvě přichystané! Nad jezerem sice vládne klid, což naší části příliš nepřeje, ale noci maximálně věříme a těšíme na následující hodiny.

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 19:55:00

Během posledních 2 hodin nám najely sice menší, ale bodované ryby. Doufáme, že je v noci a ráno vyženou o poznání vetší kusy.

NMiloš Švihorík - Profil | Út 24.4.2018 17:09:50

Trochu sme si oddýchli, ale to čo nás čakalo na papanie sa nedá nazvať nijako inak iba maškrtaaaaaaa...
Ďakujeme Peťko

NNikl Karel - Profil | Út 24.4.2018 15:45:00

Neustálá akce si vybírá svou daň. Nyní je trochu klid, takže "dobíjíme baterie" .)

NMiloš Švihorík - Profil | Út 24.4.2018 12:17:16

Miloš ide pre ďalšie body pre náš team.

NMiloš Švihorík - Profil | Po 23.4.2018 4:00:00

Na Milošovom stojane chýba jeden prút. Čo to asi znamená? 😉🤔

NNikl Karel - Profil | Ne 22.4.2018 19:30:00

Karel se pustil do montáže nového echolotu, snad nám přinese štěstí...

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 10:10:00

Pánové rozhodčí byli tentokrát rychlý a my jim děkujeme .)

NNikl Karel - Profil | Čt 26.4.2018 8:30:37

Snídáme a stále čekáme na rozhodčí. Je možné, že dojdou až kolem oběda - ano mají toho hodně, ale organizátoři by se do budoucna mohli zamyslet a trochu lépe připravit ohledně práce a množství rozhodčích.

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 16:24:46

Prišiel nás pozrieť a povzbudiť náš minuloročný teamrunner Adam Fabián. Ďakujeme za darčeky samozrejme 😄

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 16:24:46

Začalo nám trochu foukat, to by nám opět mohlo pomoci k záběrům, protože ty v posledních 2 hodinách takřka ustaly. Na majácích bliká první stupeň varování, uvidíme jestli vítr ještě zesílí. Podle našich informací by měl mít spíše klesající tendenci, pakliže se nedostaví nějaká nečekaná bouřka...

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 16:06:39

Aha, poznáte ho? ;-)

NNikl Karel - Profil | St 25.4.2018 13:15:42

Na fleku nám začali střihat ten správný, anglický trávníček! .)

NMiloš Švihorík - Profil | St 25.4.2018 12:44:50

Trápime sa s malou rybou. Karel sa vracia po ďalšom zabere od cca 4kg kaprika. Je to už niekoľký v poradí. Nič zatiaľ nepomáha ani nástrahy 3x24mm a 2x30mm

NMiloš Švihorík - Profil | Po 23.4.2018 16:13:44

Milos ma ďalšiu jazdu.,ale keďže je momentálne v platnosti 2.stupen výstrahy, tak si nemôže ísť po kapra na člne. Neostáva nič iné, iba ho zdolať z brehu.