Obří sumec z Hracholusk - Jakub Vágner a Chyť a Pusť

Autor diskuse: Řízek 5,125 - Profil , 24.1.2025
119 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NKlobasa1 - Profil | Út 18.2.2025 15:55:35

Vévoda z Wellingtonu >> Tak když vyskočí pár těch správnejch, hned budou prachy i na novou loď a přidáš se živě do party:-) Tenkrát ale bohužel nedělali tak pěkné čepice s rovnokšiltem..je to tam samej kominík, doktor, hasič a policajt, taky dost různých dělníků i řemesel.

    NVévoda z Wellingtonu - Profil | Út 18.2.2025 15:49:33

    Klobasa1 >> Určitě rád povoluji bez mého autorského práva. ...Já je mám celý život doma v krabicích, no ještě že jsem neprozradil soukromí, když vidím tu tvojí cenovku... Když jsem viděl nějakýho toho live honibrka na tý lodi, hned mi to naběhlo, a šel jsem se podívat do krabic, zda mi z nich nezačali vyskakovat.

      NKlobasa1 - Profil | Út 18.2.2025 13:45:36

      Vévoda z Buckinghamu >> S tím Igráčkem jsi mi rozsekal....píšu si to deníčku a prosil bych i toto slovo častěji používat bez Tvého autorského práva :-))) Jinak tohle dnes stojí 35 000kč. Nějaká raritní figurka, kterou mi vyplivnul gůgl

        NDart Ness - Profil | St 12.2.2025 12:20:29

        Vévoda z Buckinghamu >>

        Podpis....👍

          NVévoda z Buckinghamu - Profil | St 12.2.2025 9:42:39

          Tradiční rybolov reprezentuje mj. četba sloupků či knih od Ospreye, Rozsypala či Fikara. Tradiční rybolov zcela jistě nereprezentuje HON a ŠTVANICE celou přehradou (tím i odpočívajících ryb), s monitorem obsluhovaným pomateným igráčkem (rovný kšilt), igráčkem s pokřivenými životními hodnotami, pro něhož je ryba největší kámoš, milenec či milenka.

            NBerRiver - Profil | Út 11.2.2025 18:47:16

            Kruty PEPE >> Neni to zadne pokrytectvi, neblazni. Tradicnim rybolovem ve smyslu teto diskuze se mysli lov s primerenym technologickym vybavenim. To slovo primerenym je dulezite. Neznamena to retro lov, neznamena to ani, ze chytas s provazkem privazanym k liskovemu prutu a misto hacku mas zahnuty spendlik. Znamena to, ze tvym cilem je zamerne nepouzit takove technologie, kdy v podstate rybe nedas vubec sanci. Je to osobni vec, protoze tu hranici citime kazdy jinde. A nekdo nad tim takhle ani nepremysli, nema tu hranici vubec a top techniku naplno vyuziva. Jeho vec. Bud ten cit clovek v sobe ma, anebo nema. Urcite si technologii clovek ale zvysuje sance ulovku a proto primer k sitim vs. omezene mnozstvi reviru v CR je zcela relevantni.

              NKruty PEPE - Profil | Po 10.2.2025 21:12:29

              Klobasa1 >> a naviják se může? Předpokládám, že pouze vlasec, fluocarbon je zřejmě za hranou. Prut asi bambus atd.atd.

                Npoldeci - Profil | Po 10.2.2025 21:04:12

                vitus6 >> kaprári by vôbec nemali pičovať do prívlače lebo to potom dopadne presne ako tvoj zápis, hovno o tom viem ale chcem byť za múdreho… šúchať nohami je veľakrát užitočnejšie

                  NKlobasa1 - Profil | Po 10.2.2025 20:41:39

                  Kruty PEPE >> Tradičním rybolovem bych nazval lov ryb s udicí, ze břehu, bez lodě a echolotu...stačí to ??

                    NKruty PEPE - Profil | Po 10.2.2025 20:30:33

                    Může mi prosím někdo vysvětlit zde mnohokrát použitý výraz "tradiční rybolov "? Opravdu někdo vyrazí bos z jeskyně zahalen v kůži, pěšky dojde k řece a nahodí háček z kostí na tenkém lýku? Nebo je to jen pokrytectví ?

                      NGTdpcfix - Profil | Po 10.2.2025 20:03:49

                      Polčis >> nech ho, on je tady místní specialista na kognitivní disonanci.

                        Nvitus6 - Profil | Po 10.2.2025 19:42:33

                        to ovčák: Pokud je to průser a vody jsou na to malý podobně třeba jako na lov sítěmi, tak bych v celku očekával a asi to do budoucna tak dopadne jako s lovem do sítí......každý si domyslí že zákazem. Mě je tak nějak jedno co dělají ostatní spíš mě mrzí, že klesají šance takových obyčejných rybářů, třeba mladej kluků který jsou chytat tradičním způsobem, ale stím my nic nenaděláme.

                          NPolčis - Profil | Ne 9.2.2025 20:21:00

                          doktor multiplikator >> Sliver se tě na něco ptal?🤣

                            NRAJA - Profil | Ne 9.2.2025 19:52:10

                            doktor multiplikator >> ty blb, reagoval si na niečo, čo sa ťa absolútne netýkalo, tak by som na tvojom mieste radšej pomlčal. Radšej už nepi, lebo ty, ako primitív bez mozgu, nevieš čo konáš.

                              Ndoktor multiplikator - Profil | Ne 9.2.2025 19:40:31

                              RAJA >> iba jednobunkovec odpoveda niekomu kto sa ho nic nepytal

                                NRAJA - Profil | Ne 9.2.2025 11:25:00

                                doktor multiplikator >> ty si blb. IQ máš jednobunkovca.

                                  NDanda05 - Profil | Ne 9.2.2025 10:07:02

                                  doktor multiplikator >> trochu mimo ne..no tvl

                                    Ndoktor multiplikator - Profil | So 8.2.2025 22:25:57

                                    Beerotzutz >> pytal sa niekto na tvoj nazor?

                                      NBeerotzutz - Profil | So 8.2.2025 21:47:17

                                      doktor multiplikator >> Pravidlo 1 - když chlastáš,nic nepiš.

                                        Ndoktor multiplikator - Profil | So 8.2.2025 20:58:38

                                        sliver >> ked vas okamura nauci chovat ryby jak v japonsku, bude candatoj na tri patra a bureš vam preda povolenku od Janosika, to bude v posrani :))

                                          Novčák - Profil | So 8.2.2025 20:35:39

                                          vitus6 >> Šance se zvýší násobně, ale úspěch to nezaručí, v tom mají obhájci sond pravdu. Že by všichni pouštěli jsem ještě neviděl. Sice to nebývají typický masařky, ale vezmou. A že mortalita puštěných candátů může být vysoká, o tom už bylo mraky článků.
                                          Nikdo se toho nechce vzdát, což chápu, ale občas i z nich vypadne, že lodě jsou průser. Naše vody jsou na tyhle technologie prostě moc prťavý.

                                            N1568 - Profil | So 8.2.2025 19:58:32

                                            ovčák >> Ono to bude tím,že jen málokdo umí chytat jako p.Hrušínský,ale každej debil chce chytat jako Vágus.

                                              Nvitus6 - Profil | So 8.2.2025 19:39:30

                                              Jak se asi zvětší šance na ulovení ryby když ji budu twistrem šermovat před tlamou, nebo budu vláčet na slepo 10x, možná 20x? Chtěl bych napsat že by to měli zakázat, ale to by jste se do mě pustli, tak jen napíšu že mě to nepřipadá těžce fér

                                                Nvitus6 - Profil | Pá 7.2.2025 21:31:33

                                                tak určitě většina co používá live chytá chyt a pust:). Možná u sumcu jo, ale když někdo s tímto vybavením za desítky tisíc kč chytá candáty 70+ tak už vidím jak jim dává pusu a pouští je zpátky. Spíš bych tipoval, že někteří dokáží zmasit víc takových Cček za den než jenom dva. v Diskuze o úbytku candáta na Lipně je to popsaný mnohokrát.

                                                  Nmaximotak - Profil | Čt 6.2.2025 18:45:50

                                                  ovčák >> ten rybarskej "receptar" ukazoval daleko vic vseho - vod, technik, ale i realne rybariny (kolikrat predvedli "jak na to", aby nakonec konstatovali 'cilova ryba nebyla ulovena'...), :) nebyla to jen exhibice jeho protagonistu - ale z TV obrazovek jej vytesnila saskarna, v niz jedinej profi vykon predvadel jakysi kuchar. :)
                                                  edit: mne utkvel v pameti asi nejvic ten dil s nilskymi okouny na vlacku a tigerfishkou na mouchu...

                                                    Nsliver - Profil | Čt 6.2.2025 18:07:50

                                                    aleš vavřina >> krátkozraké. Až se po všech těch zákazech lodičkáři naserou a začnou chytat z loděk na živé rybky, to teprv bude fofr.
                                                    Dosažení lepšího stavu obsádky pouze omezováním lovu je blbost. Nebudu to tu opakovat, co všechno je třeba změnit.

                                                      NChiquita - Profil | Čt 6.2.2025 17:58:06

                                                      aleš vavřina >> Já ale vůbec nepsal nic o tom, že ryby nejsou. Psal jsem o tom, že ti žádnej sonar rybu nechytí. A hlavně většina lidí co vlastní livesonary ty ryby stejně pouští. Mnohem větší škody nadělají rybáři co sedí na břehu s nahozenou rybičkou.

                                                        Nvitus6 - Profil | Čt 6.2.2025 17:16:49

                                                        Nevím, když jsem byl malej kluk tak jsem vyrazil vláčet k nám na přehradu v poledne v největší parnu a samozřejmě ani tuk. A pak mě tam známý ukázali štiku 60cm, jak stojí pod keřem, tak jsem to tam hodil a jen dopadla nástraha na hladinu tak potom okamžitě vystartovala. Takže z této zkušenosti usuzuju, že vědět kde přesně je ryba je hodně klíčem k úspěchu. Konec konců jinak by si live sondy nikdo nekoupil kdyby to bylo k ničemu.
                                                        Ješte si vzpomínám, že jsem byl v loni na dravcích a naproti klučina chytal sumce a každých 15minut skočil do lodky a jel zkontrolovat bójky. (U nás je lov z lodi zakázány, pouze zavážení). bylo mě to divný proč to pořád objíždí, za 3 hodiny asi 15x, ale předpokládám, že tam měla nějakou takovou sondu

                                                          Naleš vavřina - Profil | Čt 6.2.2025 7:13:29

                                                          Chiquita >> Proč řešíš že ryby nejsou???
                                                          Raději řeš, aby ryby byly!!!
                                                          A se současnou úrovní technologií, rozlohou a potenciálem našich vod i se současným rybářským tlakem, ty ryby opravdu nebudou. Něco z toho musíš změnit - no a nejméně bolavým řešením je právě to omezení technologií. Je to sice krok zpět, ale účel (lepší stav rybí obsádky) bude dosažen.

                                                            NDanda05 - Profil | Čt 6.2.2025 7:02:30

                                                            Chiquita >> no jo jenže když jdou tak je to jejich konec, a mnohem rychleji než pro ty bez..

                                                              NChiquita - Profil | Čt 6.2.2025 0:00:54

                                                              milanpindryc >> Doporučuji ti pokud nemáš vlastní tuto třídu sonaru od někoho si to zapůjčit a pak tu napiš výsledky. Pokud ryby nejdou žádný sonar ti nepomůže.....

                                                                Nmilanpindryc - Profil | St 5.2.2025 22:34:45

                                                                Chiquita >> o sumce bych se bal nejmin. Tech je dost a nikdo to nezere…ovsem lepsi stika a candat to maj spocitany.

                                                                  NChiquita - Profil | St 5.2.2025 18:12:56

                                                                  vitus6 >> Přesně jak píše Kopov např v Itálii na Pádu není problém vidět několik ryb za den, ale dostat jí na háček to je umění 99% už to moc dobře zná a nevezme to a hlavně velkej sumec není debil.

                                                                    NKopov - Profil | St 5.2.2025 15:20:04

                                                                    vitus6 >> buď v klidu. Ač si to většina lidí zde myslí,tak ty sondy chytat ryby fakt neumí. 😉.
                                                                    Většina lidí skončí u toho že ty ryby najde a otravuje a tím končí.

                                                                      Nvitus6 - Profil | St 5.2.2025 15:05:05

                                                                      koukal jsem na yutube na videa z live sond, a je skutečně se dají ryby najít uplně přesně dokonce určit i velikost a to o jakou rybu se jedná, dokonce i kde má hlavu a kde má ocas.
                                                                      Tak ted už tomu věřím že Vagus i ostatní dokážete nachytat velké ryby ve velké množství, poměrně(tím neříkám bez zkušeností, poměrně snadno, jen mě trochu mrzí, že díky lidem co to používají, tak zase klesnou šance na úlovek obyčejným rybářům, co chytají na normální způsob. Jinak jestli se tyto live sondy používají i na Lipně, tak je asi zbytečné aby vědci bádali nad tím , proč ubývá candátů

                                                                        NFilla - Profil | St 29.1.2025 22:09:05

                                                                        BerRiver >> Světlo si vždycky najde cestu. Aspoň v mé bublině to tak je a věřím že bude i nadále 😉

                                                                          NBerRiver - Profil | St 29.1.2025 18:36:48

                                                                          Filla >> ne zcela, ale trochu offtopic moje reakce...pekne a diky-Tvoje zprava me navedla na zminovany blog (@berlinan moc pekny blog!), coz ve me zanechava nadeji, ze kouzlo rybareni se vzrustajici technikou snad nezemre a obstoji v modernim svete, navzdory JV,livesondam,ponorkam,lodickam,dronum a soc.sitim, stejne jako obstali treba hodinky s koleckama, perkama a pravidelne tikajici vterinovkou 🙂

                                                                            Njak41 - Profil | St 29.1.2025 14:58:53

                                                                            BigFlies >> Lidi co nosí rovný kšilt a klobouk do auta mne znepokojují a většinou oprávněně 😀

                                                                              NFilla - Profil | St 29.1.2025 13:42:36

                                                                              berlinan >> jsem hanák, závidím! 🫣
                                                                              Užívej

                                                                                Nberlinan - Profil | St 29.1.2025 12:05:05

                                                                                Filla >> á že ty mu závidíš tu dunajskou plotici?🤣

                                                                                Dík, snad se blogýsek líbí více rybářům a rybářkám.
                                                                                No nic. Uvařil jsem si čajík, zapálil tyčinku prý až z Tibetu a nahlédnu do starých moudrých knih. Mějte se tu.

                                                                                  N1Mara - Profil | St 29.1.2025 12:02:07

                                                                                  ovčák >> tak zrovna tenhle pořad a díky němu přišla další voda úplně do vniveč a to ta s líny !! Takže asi tak...........

                                                                                    NFilla - Profil | St 29.1.2025 11:14:18

                                                                                    berlinan >> Gáborovi nevěř, ten prodal JT do boilie i játra vlastní maminky. Vůbec toho kapitalistu nesleduj :))
                                                                                    Buďme rádi za to, co v rybařině nacházíme a co pro nás znamená. Jak hluboko je pod kůží a jenom to, že jsme u vody a něco v ní hledáme, je k nezaplacení. Jestli najdeme a kolik to bude vážit kg, není zas až tolik podstatné. Už jen cesta k vodě má svoje kouzlo..
                                                                                    Já si semtam sonarem základnější řady pomůžu tam, kde nestačí marker nebo ploutve, ale doba a aplikace směřují očividně jinam - na výkon. Jak píšeš, kdo ví, kam se to celé ještě posune..

                                                                                    I proto rád čtu Tvůj blogýsek a těším se na další společné lovy tam, kde není signál. Je to takové uzemňující a rybařina se zase stává klukovským lovem .)
                                                                                    Amen offtopic

                                                                                      NBigFlies - Profil | St 29.1.2025 10:45:24

                                                                                      ovčák >> ono sa to tu už v iných diskusiách spomínalo. Vďaka soc. sieťam a netu sa dnes informácie šíria ďaleko viac a ďaleko rýchlejšie. Plus väčšia mobilita rybárov, lepšie vybavenie, možnosti techniky plus videa a v nich často rovný kšilt /ten kšilt, to skôr tak sranda akože, ale často je tam rovný kšilt :-)/. Nedá sa to dnes porovnať s tým, čo bolo kedysi. Informácie boli zdieľané v menších skupinách a často osobne a plus tá dnešná mobilita. Je mi niekedy naozaj smutno, ako dokážu byť niektoré dobré dravcové fleky relatívne rýchlo odrybnené rybármi, ktorí chodia hlavne pre mäso. To ani napr. nehovorím o tom, čo sa u nás deje, keď na priesakače napustia dúhaky a zverejní sa to na FB - to čista davová psychóza a za mesiac a mesiac a pol tam už rybára skoro ani nestretneš, samozrejme aj ryby vo vode už ťažko stretneš :-) A bohužiaľ to tak funguje aj s tým prepalovaním miest a ten tlak, ktorý tam potom vznikne. Proste ľudí vidina "ľahkého úlovku", bez námahy nájsť si miesta a hľadať a skúšať priťahuje a vždy bude priťahovať. Od určitej doby som pochopil niektoré veci aj ja a teraz si často hodne premyslím, že čo dám na sieť a keď dám, ako to tam dať, aby som si tam ešte mohol chytiť ryby.

                                                                                        Novčák - Profil | St 29.1.2025 9:57:54

                                                                                        BigFlies >> Nevěřím, jen reaguju na některé příspěvky😉.
                                                                                        Začal jsem si teď znovu pouštět “Jak na ryby” s p. Hrušínským. Krom předvedení různých technik lovu bylo součástí pořadu i představení revírů. Řeky, říčky, přehrady. Na řekách poměrně detailně popsány úseky s konkrétní obsádkou, na přehradách záběry na místa, kde jsou štiky, další záběry na místa s candátem, okounem atd. Přijde mi zvláštní, že to tenkrát nikomu nevadilo, nikdo neřešil propalování revírů. Změnili se za těch cca 15 let rybáři, nebo byl tenhle pořad problém i tenkrát, jen to nebylo díky absenci soc. sítí tolik vidět?

                                                                                          Nberlinan - Profil | St 29.1.2025 9:39:58

                                                                                          1Mara >> @1Mara @Filla ok, dík. Jak se to všechno posouvá… já třeba teď dočetl knížku, kde autor odmítal nějakých třicet let jen pomyšlení nastražit cokoliv mimo háček. Kdo ví, třeba za dalších třicet let bude tahle technika zabudovaná do obyčejných polarizaček a oku rybářovu neunikne opravdu nic.
                                                                                          Otázkou je, jak trefně podotknul Marťas, jestli se pak takové to tajemno, které živí a pohání naši fantazii a představivost, nevytratí nadobro.
                                                                                          A včera jsem sledoval nějaké videa od Dome Gabor a řekl bych, že prostě postup úplně stejný jako u JV. Kontaktuje je nějaký týpek, který ví a chytá, zajedou za ním, natočí film, představí produkty a montáže, navíc i drony a autoři sami ukážou, kde přesně chytají.

                                                                                            NBigFlies - Profil | St 29.1.2025 8:17:49

                                                                                            ovčák >>prepáč, ale tomu, čo si napísal nemôžeš hádam veriť úplne ani sám :-) Že sa tie ryby stanú opatrné a možno sa ich nachytá menej, povedzme, že trebárs áno, ale čo sa tam bude diať a môžu to potom odsrať aj iné ryby trebárs. Už sa "teším" ako JV vydá ďalší diel o hlavátkach. V novembri a decembri bol v SR, na inej rieke, na ktorej som chytal aj ja. Hneď ho povodili na tie top fleky aj s jeho kameramanom. Fleky, ktoré si iní ľudia poctivo odchodili a už teraz sa niektorí tešia, ako ich poukazuje ostatným chtivým lovcom, ktorí by bez jeho videa ani riť nezdvihli, aby išli šľapať a hľadať tieto miesta :-)

                                                                                              N1Mara - Profil | St 29.1.2025 1:15:15

                                                                                              berlinan >> To je píčovina co k životu nepotřebuješ, dávej pozor až JV a jemu podobní budou jezdit ponorkou vedle těchto ryb, to bude teprve prdel ! :-)))))

                                                                                                NFilla - Profil | St 29.1.2025 0:42:01

                                                                                                berlinan >> zdar kolečkářu 😉
                                                                                                Live sonda je bazmek, kterej otupuje rybářovu představivost. Nic pro Tebe ✋
                                                                                                https://www.nastrahy.cz/humminbird-mega-live-imaging

                                                                                                  NKopov - Profil | Út 28.1.2025 22:42:00

                                                                                                  ovčák >> máš pravdu .Kuba je takový záchranář co si teď nad boutíkama před veletrhem mne ruce 🤣

                                                                                                    NPecky - Profil | Út 28.1.2025 22:41:23

                                                                                                    Další budoucí level livesond je, že si zaměříš rybu a elektromotor ji automaticky drži ve vzdálenosti jakou si nastavíš, prostě masakr :-/

                                                                                                      Nberlinan - Profil | Út 28.1.2025 22:06:24

                                                                                                      Ahoj ve spolek, ať neumřu blbej… co myslíte tím live? To je nějaká podvodní kamera?

                                                                                                        Novčák - Profil | Út 28.1.2025 22:01:24

                                                                                                        Když to tak čtu, tak jsme se vlastně dobrali toho, že díky Vágnerovi najedou na revíry zástupy rybářů, tím se ryby doplaší a budou víc opatrné, přestanou brát, tím pádem se jich míň chytí a sežere a ve finále to sice nasere pár místních, ale rybám to pomůže. Takže je vlastně pro ryby přínosem…
                                                                                                        Ještě k propalování revírů. Jsou potoky a říčky, o kterých se moc neví a jsou tam pěkný ryby. Jejich zveřejnění by byl asi průser. Ale u přehrad? Fakt je u nás nějaká přehrada, o které se neví a není propálená?

                                                                                                          Nsiluri - Profil | Út 28.1.2025 17:36:55

                                                                                                          Videl som video kde chalan pouziva 2 live sondy otocene kolmo na seba, spusti nastrahu rovno pred hlavu ryby. Ked sa mu medzicasom kym k nej (v stlpci) padne nastraha ryba pootoci alebo pohne z pod spicky, v momente rychlo vytahuje a koriguje polohu clna, ani nenecha to k nej klesnut - vraj skoda casu, resp. strata momentu prekvapenia
                                                                                                          Tie manevrovacie schopnosti lodou v tme na volnej vode podla citania presnej polohy ryby v aktualnom case su na jednu stranu obdivuhodne, na druhej strane strasidelne

                                                                                                            NKopov - Profil | Út 28.1.2025 15:46:00

                                                                                                            Puškvorec. >> ahoj😄
                                                                                                            Ano máš pravdu- nejspíš by nechytil žádnou . Víš to stejně jako já protože ho znáš🤣
                                                                                                            Máš pravdu a málo kdo si to umí přiznat. Bez live by jsme byli v prdeli. Já ,ten kámoš i ten vajgl a kvanta dalších.
                                                                                                            Live nám dalo spoustu informací. Na jednu stranu strašně fajn a na druhou stranu si sám říkám jestli je to dobře
                                                                                                            A tahle doba- jak říkáš,jen doufat že si budem umět poradit.
                                                                                                            P.S: ta zima je fakt svině 😄

                                                                                                              NPuškvorec. - Profil | Út 28.1.2025 15:39:48

                                                                                                              Ať neumřu uplně blbý)

                                                                                                                NPuškvorec. - Profil | Út 28.1.2025 15:32:00

                                                                                                                Kopov >> čau, tvl zima co..) Co kurva furt fńukáš, dobrý rybář si přece poradí..)))
                                                                                                                Otázka- a upřímnou odpověď prosím- kolik by ten kámoš, co ti posílá fotky a videa a týden po zahájené měl 10 dvojek a za sezonu 20 štik přes metr, z toho 10 přes 120..- kolik by toho měl bez lajfky..? Odpovím sám a jsem si tím jistý- možná jednu, spíš žádnou.. Souhlas? Tím nechci říct, že není dobrý rybář, naštěstí ten má aspon trochu rozum a už nemá potřebu s každou čudlou běžět na internet, jenže XX dalších jsou pravý opak a každý hovno je potřeba pustit co nejrychlejc do světa a sbírat palce.. A my na to všichni čumíme jak dementi a bez signálu a mobilu už ani nevyserem, bohužel, taková je doba.. A ty řady těchto rádoby rybářů jdou a půjdou jenom nahoru a ruku v ruce i těch, kteří budou umět nachytat a bohužel i těch, co zabijou všecko, co se pověsí.. I když se máme všichni jak prasata v žitě.. A když svině neberou, tak ho zkusím přes lajfku aspoň za prdel, když už ho vidím a je přesně tady .. Děje se běžně.. V jednom máš naprostou pravdu- dobře už bylo.. Říkám to od startu těchto technologií- zakázat..! Bohužel nikdy už k tomu nejspíš nedojde, bude to čím dál dokonalejší, čím dál levnější a čím dál víc v prdeli.. Ano, mám to taky... Pěkný den všem. D.

                                                                                                                  NKopov - Profil | Út 28.1.2025 14:48:50

                                                                                                                  skalic >> to i mě
                                                                                                                  Ony to totiž nejsou jen Hracholusky. Ono je to skoro všude a už není moc kam utyct.
                                                                                                                  Zajímavý je že vajgl si chrání třeba Francii po ktere nám v podstatě houby jak svatou.
                                                                                                                  To je prostě styl tady to odvarim,vydělám na tom kačky a vy se tady z toho třeba poserte - já budu za zarobené kačky ve Francii

                                                                                                                    Nskalic - Profil | Út 28.1.2025 14:19:39

                                                                                                                    Kopov >> teda jak nejsem agresivni tak tohle na par facek je kdyz si predstavim co nas na Hrachach asi ceka za blazinec.Je mi z toho dost smutno.

                                                                                                                      NKopov - Profil | Út 28.1.2025 13:50:00

                                                                                                                      kubas. >> 🤣 skvělý😅

                                                                                                                        Nkubas. - Profil | Út 28.1.2025 13:44:18

                                                                                                                        Kopov >> Tam tak 15 let v prdeli :-).

                                                                                                                          NKopov - Profil | Út 28.1.2025 13:42:47

                                                                                                                          skalic >> k tomu abys byl nějak aspoň trochu pravidelně úspěšný. Tam se ti musí protnout x faktorů. K tomu povědomí o těch faktorech k tomu vedou jen zkušenosti,prutohodiny. A nebo ti to za kačky vyblije nějaký průvodce který ty zkušenosti má.
                                                                                                                          Jedním z těch faktorů je klidná nevynervena ryba. Ta klidná nic netušící ryba se vždycky bude chytal líp jak ryba která je v nervech a ve střehu . No a když to na té vodě máš jak na diskotéce ,z každé strany někdo jebe do vody vabničkou,ryby jsou z těch lodi doplašený. To se ti ta klidná nic netušící ryba hledá blbe. A mě osobně to na vodě kde je loď na lodi teda taky nebaví..

                                                                                                                            NKopov - Profil | Út 28.1.2025 13:09:40

                                                                                                                            skalic >> tak ono to tak bude.. většina lidí vyhoří. Ono to není zas tak jednoduchý jak je ve videích hrdinský presentovany. A ty ryby bude v reakci na zvýšený tlak chytit čím dál těžší a těžší.Ale to pár let potrvá než to většina lidí vzdá.
                                                                                                                            A kolik třeba těch nových zákazu mezi tím vznikne a zpátky se tahle věci vrací blbě? Si vem kolik lidí je na ty lodě nasraných už teď.
                                                                                                                            Jak píše Milan- dobře už bylo

                                                                                                                              Nskalic - Profil | Út 28.1.2025 12:51:51

                                                                                                                              Kopov >> to mas urcite pravdu uz mi volali lidi,ze se chystaj na Hrachy v reakci na ty videa.Jediny co me uklidnuje je to ze jak znam Hrachy tak drtiva vetsina lidi vyhori jak se sumcema tak s candatama a za chvilku vypadnou na lehci vody.

                                                                                                                                NKopov - Profil | Út 28.1.2025 12:47:30

                                                                                                                                milanpindryc >> a to jsi byl v džungli a za branama na zámek😅. A ta voda tam už je pár let taky v prdeli.
                                                                                                                                Dobře bohužel fakt už bylo.

                                                                                                                                  Nmilanpindryc - Profil | Út 28.1.2025 12:43:49

                                                                                                                                  Kopov >> jak rikas, dobre uz bylo.
                                                                                                                                  Dneska se pokusit nekam utect pred lidma je marny a je jedno jestli se bavime o rybareni, horolezectvi, surfingu… proste na dobrych mistech je lidi jak s….

                                                                                                                                  Loni sem ukoncoval sezonu na Dyji. Sel jsem pesky az na zacatek D2. Prochazka tak 5km pres zamcenou oboru. Po hodine chytani prijel borec dodavkou az na misto. Dalsi hodinu po nem…

                                                                                                                                    NKopov - Profil | Út 28.1.2025 12:31:42

                                                                                                                                    milanpindryc >> já bych spíš řekl že se blíží doba kdy to bude total v prdeli. 🤔.
                                                                                                                                    Stačilo se podívat co po vajglovi bylo na tom Vravclu. Tam kde byl za celý léto občas někdo najednou bylo každý den x lodi. Třeba i 15 na sobě. Na jiné vodě kde vemena od vajgla natočili video najednou bylo o 200% víc lodi a boutu než jiný roky v tu dobu. Blázni tam mlátili do vody vabničkou ještě na vánoce.Pár velkých ryb to obesralo a zabilo se . Ty ostatní na ty lodě začali neskutečně reagovat. V 15m hloubce když jsi přijel nad zalehlou rybu ,tak to bylo jak kdybys do ní pichl vidlemi . Zvedla se a zdrhala. Dřív jsi ani neviděl že tam ta ryba je- prostě si ležela a bylo jí vše jedno.
                                                                                                                                    Vajgl dostal lidi přesně tam kam chtěl- sumce máte všude,a je úplně jednoduchý je chytit,kupujte vercajk .
                                                                                                                                    Kamarád prodával boat a po zadání inzerátu mu volalo hned haldu lidí,všichni za stejným účelem- live ,boat a sumci. Co se pohybuju mezi lidma,tak ti nemluví o ničem jiným jak o boutu a sumcích.
                                                                                                                                    Jako jestli už teď vadili lidem lodě,bouty a live. Tak já nechci vidět co bude tuhle sezonu. Na hladině přibyde halda lidí a samozdřejmě lidi se často chovají jak blbouni. Budou porušovat zákazy,budou vadit lidem na břehu. Myslím že vzniknou nové zákazy a omezení
                                                                                                                                    To jak se ty ryby umí rychle učit a jak na zvýšený tlak reaguji,to je věc druhá.
                                                                                                                                    Jako kéž bych se pletl,ale ten klid už nebude ani na té vodě.🫤

                                                                                                                                      Novčák - Profil | Po 27.1.2025 22:33:08

                                                                                                                                      Kopov >> Na téma průvodcování a podnikání na svazových vodách zakládal nedávno diskusi i zakladatel MRKu. Krom toho, že se nikdo ničeho nedobral, na tuhle diskuzi přestal reagovat i zakladatel otázky.
                                                                                                                                      Když se na tomhle problému nedokáže shodnout ani cca 20 dopisovatelů na MRKu, těžko chtít po svazu, který řeší základnu v řádu statisíců, aby se rychle a jednoznačně dobral nějakého závěru. A upřímně, jediný subjekt, který to dokáže ovlivnit a může něco změnit, je svaz. Můžou tomu samozřejmě jít naproti návrhy členů na schůzích, ale tak nějak si myslím, že to všichni řeší vypindáváním na sockách, ale na tu schůzi už nejde skoro nikdo (taky nechodím, taky se sám sobě vymlouvám, že mám moc práce a není na to čas).

                                                                                                                                        NBerRiver - Profil | Po 27.1.2025 20:41:47

                                                                                                                                        milanpindryc >> 😄👍

                                                                                                                                          Nmilanpindryc - Profil | Po 27.1.2025 20:29:00

                                                                                                                                          BerRiver >> tak nastesti uz se zase blizi doba kdy nebudou propaleny jen nekery, ale uplne vsechny reviry :-)

                                                                                                                                            NBerRiver - Profil | Po 27.1.2025 19:21:21

                                                                                                                                            Kopov >> Ty mi mluvis z duse. Ja si letos tukal na podzim na hlavu, kdyz si houbari na netu zacali davat takrka gps souradnice, kde rostou houby. A tady je to identicke. Jedni blbci to zkazi na dane svazove vode vsem, kteri ji maji radi a strezi si ji. Clovek se pak nedivi, ze na tyhle party nastupuji agresivne mistni...neschvaluju, ale rozumim tomu. A presne jak rikas, tohle patri na soukromak...

                                                                                                                                              N_Karel_ - Profil | Po 27.1.2025 17:43:34

                                                                                                                                              vitus6 >> Hlavně už se vzpamatuj s "neznámou vodou". Jak jsi přišel na to, že je pro Vágnera, špičkovýho sumcaře, Vranov neznámej??

                                                                                                                                                NKopov - Profil | Po 27.1.2025 12:36:48

                                                                                                                                                ovčák >> jako on by jim člověk třeba i fandil. Kdyby si "podnikali" na soukromých vodách a neparazitovali na vodách kam chodí všichni ostatní. Protože oni to prostě chtě nechtě těm ostatním domrdají🫤

                                                                                                                                                  Novčák - Profil | Po 27.1.2025 11:07:49

                                                                                                                                                  Kopov >> Já jsem taky nereagoval na zmínku o kamarádovi, ale o ježdění a chytání na slepo. A co jsem pochopil, jsou skupinky kluků, kteří jsou na vodě denně a vzájemně si předávají informace, kde to zrovna jde, nebo nejde. Na to navazuje natáčení, průvodcování a podobné aktivity.
                                                                                                                                                  S tím ziskem je to těžký. Mě asi nenapadá odvětví, nebo koníček, na kterým by aspoň pár lidí nevydělávalo.

                                                                                                                                                    NKopov - Profil | Ne 26.1.2025 22:51:13

                                                                                                                                                    ovčák >> no jo. Ale já tu nepíšu o žádném průvodcovi. Ten kamarad- to je člověk který to dělá srdíčkem+ má nějaký šestý smysl. Já nevím jak ty ryby chytá- vím jen že je chyta- vidím fotky,videa. A ten by to jak to dělá a kde chytá nikdy dál nepustil . Protože ho to stalo moc energie na to přijít a hlavně to být o krok napřed před ostatními. To je to co ho dělá úspěšným😉
                                                                                                                                                    Tady ti průvodci + vajgl o kterých píseš- vždyť to je jedna svoloč,ale mají jedno společné. Snaží se z toho třískat peníze. A jakmile se do koníčku začne míchat zisk,tak ten koníček jde většinou do háje.

                                                                                                                                                      Novčák - Profil | Ne 26.1.2025 22:16:48

                                                                                                                                                      Kopov >> Zaplatil jsem si rybářský výlet s průvodcem. Termín byl daný, místo s otazníkem, podle toho, kde berou ryby.
                                                                                                                                                      Tihle kluci, kteří se živí rybařením, mají tu naši pidi zemičku s pidi revírama fakt docela zmáklou. A informace si mezi sebou předávají.
                                                                                                                                                      Netvrdím, že je to dobře a už vůbec si nemyslím, že by to revírům nějak pomáhalo.
                                                                                                                                                      Ale ten proklínanej Vágner je jenom jeden z mnoha článků tohohle řetězce, jenom je víc vidět. A oproti ostatním “profíkům “, kteří si taky chtějí ukousnout z koláče slávy, on ty ryby asi fakt pouští. Ne jen na videu, kde střih končí větou “tak ho jdeme pustit “ a po klapce dostane candát klackem po hlavě.

                                                                                                                                                        NKopov - Profil | Ne 26.1.2025 20:51:21

                                                                                                                                                        vitus6 >> hele on se tam na hladine na tom šlapadle splouchal tři dny než tu rybu chytl.+ byl xkrat před tím xkrát potom.. jen pro veřejnost je to udělaný stylem přijel vyhrál. Nikam,ale opravdu nikam nejezdí naslepo. Je tu totiž u nás hroznej nespočet blbcu co mu vybluji vše co ví jen pro to aby mu nějakým.zpusobem vlezli do prdele. Že si kubík tu prdel nakonec vytře s něma dochází málokomu. Viz jeho zahajena- ty si myslíš že jel do Bílovic na zahájenou pres celou ČR na slepo? Ne on od blbounu věděl moc dobře přesně kam má jet. Kde se pravidelně každý rok trou veliký ryby a jsou vidět.
                                                                                                                                                        A fakt to není že přijede a chytne.on má až neuvěřitelnou energii. 4 dny ho vidí na Vranově,paty šestý den už ho vidí na Orlíku. Bylo by blby kdyby nenachytal. Je tam na té vodě prostě furt.
                                                                                                                                                        To stejný máš jeho výpravy na dalesice-ztrávil tam v loni čtvr sezóny. Nikde to zatím nepouští aby měl klid. Až chytne co chce,tak to tam odpálí. A zase stylem přijel vyhrál.
                                                                                                                                                        Tráví na těch vodách neskutečného času. Když to přepočtu na kamaráda co fakt umí,ten je na té vodě čtvrtinu casu- musí chodit do prace. Za sezónu měl na svazových vodách myslím něco ke třiceti stikam přes metr z toho dobrá půlka jich byla přes 120. 14 dni po zahájené už měl v loni myslím 9 sumců přes dva metry. Věříš tomu? Asi ne. No nemusíš,ale já vím že to tak je. Jsou prostě jinší borci než je vajgl. Jen se nepotřebují chlubit- zničilo by jim to co mají rádi..a to normální člověk neuděla.

                                                                                                                                                          NDart Ness - Profil | Ne 26.1.2025 20:50:34

                                                                                                                                                          BerRiver >>
                                                                                                                                                          Na to konto jsem si teď vzpomněl na blbečka (snad z JM či odkud), co jezdí k bratrům na Slovač na hlavatky. Vydal dva články v časáku v podstatě s podrobným popisem míst.
                                                                                                                                                          A pak tu na MRKu plakal.....
                                                                                                                                                          TVL.....jako.....

                                                                                                                                                            Nmilanpindryc - Profil | Ne 26.1.2025 20:45:58

                                                                                                                                                            vitus6 >> nebo to treba jen fakt umi, jako dalsich x tady kteri se tim ale nezivi a nijak dramaticky neprezentujou.

                                                                                                                                                            Za me videa uplne ok, ale nic o cem psat domu.

                                                                                                                                                              Nčolkař,zloch - Profil | Ne 26.1.2025 20:42:48

                                                                                                                                                              skalic >> jj, já ho zažil osobně ve Španělsku při jeho,, světovém rekordu v lovu sumců za 1 den " a jeho propalovací video o lovu candátů z boutu na Labi korunoval Ca 90 cm u nás s jasnou identifikací místa 👎😡