Pytláctví na severu Čech - 30% cizinci, 70% češi
Diskuse k bleskovce Pytláctví na severu Čech - 30% cizinci, 70% češi
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
0x v oblíbených a 2x v ignorovaných.
Nsven - Profil | Út 12.11.2024 13:23:29
Máš pravdu, že žádné školení, přezkoušení ani další kvalifikace nezaručuje, že se rybář nebude u vody chovat jako hovado..
To ovšem platí univerzálně, pro všechny druhy lidské činnosti...
Rybáři jsou jen jedním z nelišících se vzorků, současné populace.
Nkakr - Profil | Út 12.11.2024 12:48:33
Máš pravdu, že není povinnost Spolku uchazeče o RL ani školit a ani umožnit přezkoušení nutné k vydání osvědčení nutné pro získání RL.
Ale jste sami proti sobě, zájemce půjde do vedlejšího Spolku,který mu to umožní.
Převedeno do řeči čísel (platí v MRS). Nový člen Spolku přinese poplatek za zápisné (1000kč) a cca polovinu poplatku za členství
(1400kč) to máme suma sumárum 1700kč.
Navíc i když uchazeč splní požadavek bez ztráty kytičky, tak nikde není zaručeno, že se u vody nebude chovat jako hovado.
Odkaz z Mze který jsi sem dával už neplatí - viz:
Pověření Moravského rybářského svazu, z. s. ze dne 18.11.2020, č. j.: Pov. 228/46-07/2020, ve smyslu Pověření Ministerstva zemědělství ČR ze dne 14.10.2020 č.j. 537/46/2020-MZE-16232
Osvědčení
o získané kvalifikaci pro vydání prvního rybářského lístku
Nrybomil - Profil | Po 11.11.2024 19:21:10 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Je jen na rozhodnutí každého zda rybu kterou možno v příslušné velikosti a počtu si ponechá, tam lze omezit ten počet denně, týdně, měsíčně, ročně, což mělo za následek již mnoho pokusů a mnohé z nich ztroskotaly.
Jistě se pamatuješ na dobu ne tak dávno minulou, kdy naopak u vás v ÚS PRAHY zcela kategoricky zavrhli návrhy některých členi a také celých MO na takové omezení počtu odnesených ryb a naopak těm co dosáhli napsání velkého, dalo by se říci obrovského množství napsaných, tedy odnesených ryb na krajskou permici se vydávaly povolenky celosvazové zdarma !
TAKŽE AŽ BUDEŠ OPĚT NĚJAK PSÁT JAK SE CO MÁ, MĚLO BY DĚLAT LÉPE A RADOTNĚJI KU PROSPĚCHU VŠEOBECNÉMU, NAPIŠ HLAVNĚ TAKY CO JSTE PRO TO UDĚLALI TAM U VÁS NEJVÍC. Třeba s turbínama, jezy, průtoky atp. mě a jistě další to zajímá. Osobně jsem suchej jez fotil asi 10x, volal na ŽP ORP, výsledek 1x pokuta za 10 000,-/ = výsměch fabriky. Už to dlouho nedělám a dělat nebudu.
Děkuji .
Ndrvoštěp - Profil | Po 11.11.2024 19:19:18
Nsven - Profil | Po 11.11.2024 17:51:33
Z tebou se nikdo nebaví, příspěvek má svého adresáta ...
Nsven - Profil | Po 11.11.2024 17:48:33
Dokonce existuje kategorie uchazečů o Rybařský lístek, kteří se podrobit přezkoušení ze zákona 99/2OO4 nemusí a získají ho z titulu své kvalifikace.
Háček spočívá ve faktu, že žádná MO nemá povinnost, uchazeče který není členem Svazu ani proškolit ani přezkoušet.
A zvláště ne bezúplatně, jaká je běžná praxe.
A pokud se uchazeč uchází o členství v MO, má právo po každém novém členovi vyžadovat aby se školení zúčastnil.
Žádná právnická osoba nemá kompetenci pořádat přezkoušení pro získání prvního Rybářského lístku než ta, kterou tím Ministerstvo zemědělství pověřilo.
N1Mara - Profil | Po 11.11.2024 14:19:15
Nhraji - Profil | Po 11.11.2024 13:23:18
Nkakr - Profil | Po 11.11.2024 12:58:49
Jak se bude postupovat, když uchazeč o RL se žádného "školení" nezúčastní a přijde pouze ke zkoušce? Bude mu umožněna??
Dle mého názoru slouží školeni k získáni informací které ke potřeba ověřit zkouškou. Dnes je tolik informací na offis webech, každý uchazeč o RL z nich může čerpat do halejuja.
Nsven - Profil | Po 11.11.2024 11:29:34
Školení nových členů za účelem získání prvního RL, neprovádí žádná MO ČRS ze svého rozmaru ale na základě pověření Ministerstvem zemědělství.
Školil jsem nové členy a rybářský kroužek 16 let, než jsem tuto činnost z vlastního rozhodnutí ukončil.
Jedním z hlavních důvodů, byly BPVRP kolidující se zák.99/2004 a jeho prováděcí vyhláškou a nesouhlas s transformací ČRS ze zájmového spolku přátel rybolovu, na zbytnělého, direktivního a papalášského molocha aj. Ale to je na jinou diskusi.
V každém případě, přikládám doličný dokument
N1Mara - Profil | Po 11.11.2024 11:05:35
Nhraji - Profil | Po 11.11.2024 8:34:59
Nmilanpindryc - Profil | Po 11.11.2024 8:04:35
Pak je spousta tech kde to nefunguje a je otazka jestli kdyz neschopny lidi dostanou vic penez neco se zmeni…
Tim nerikam ze v systemu penize nechybi. Za vic penez muzes mit schopnejsi lidi, nebudes prichazet o reviry, a muzes je lip udrzovat.
NČingi - Profil | So 9.11.2024 14:41:16
Ntroutkiller - Profil | So 9.11.2024 10:36:58
NHonza7 - Profil | So 9.11.2024 8:28:16
Před tímto stejným zákonem jsme si všichni rovni a tak pokud jsi právník poděl se s námi o svůj výklad uvedeného zákona. V každém případě k tomu přidej rozdíly mezi pronajatou vodou od státu a vodou, kterou budeš vlastnit. V první variantě zřejmě bude pouze smlouva o pronájmu a v ní bude záležet co je uvedeno a to budou pouze vědět zástupci státu a firmy, kteří takovou smlouvu signovali.
Jinak bych doporučil si i přečíst co uvedl Rožnovák ( k tomu kdo to napsal ), protože to bude mít asi taky nemalý význam.
Ntroutkiller - Profil | So 9.11.2024 6:11:48
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 22:55:42
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 22:48:28
Může sice jít o soukromý subjekt, ale voda bude zřejmě státní - jinak by platila pravidla majitele.
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 22:38:07
Jenom aby se zde z toho nekryla díra za RIS, když už je na to bianco šek a začíná to se podobat digitalizaci na stavebních úřadech.
NRožnovák - Profil | Pá 8.11.2024 22:38:03
- je to soukromák nějakého rybářství kde se pořádaly mezinárodní závody-kdo ví aká ceebrita tam zrovna bivakovala
- pravidla porušil rganizátor a úmyslně a opakovaně- jelikož kontrolu neprováděl RS ale samotní úředncí s Mze- pravděpodobně odbor rybářství- měli z orgánizátorem závodů jako ze subjektem jako z právnickou osobou zahájit správní řízení pro porušení podmínek provozování lovu mim o zák rámec- sankce je bohužel jen 50000
NRožnovák - Profil | Pá 8.11.2024 22:27:59
NRožnovák - Profil | Pá 8.11.2024 22:15:54 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
-s těmi členskými byla myšlenka taková - že je zbytečné platit že ještě extra frr - když to mohou zabalit do jedné položky-- navíc se zvažuje vydání ještě mimořádné známky kvůli povodním- což už mohli tedy rubnout do té členské- stejně je napřes rok budou zvedat jak je znám :-)
- ano povolenky se dozajista zvedat budou- o tom nerozhoduje MO a MO z toho nemá skoro žádný fin profit-možná to zaplati tu elektriku v kanclu- jen práci-jestli se zvědakí opravdu tak náklady na zarybnění netuším
- brigády aspoň u nás zůstávají ve stejné výši- o těch rozhoduje MO- je to tedy jediné o čem se nerozhoduje plošně ale individuálně.- jen by neměly být v rámci jednoho ús extremní rozdíly. A osobně nevidím důvod proč bychom u nás měli příjímat někoho z jižní Moravy- ale stávalo se.
https://www.inrybar.cz/rybari-si-mozna-priplati-crs-zvazuje-zavedeni-mimoradne-povodnove-znamky/
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 22:05:06
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-rybari-na-zavodech-porusovali-zakon-a-chytali-v-noci-hrozi-jim-pokuta-50-tisic-264152
Noty nikomu nevzali a pokuta lze uložit - tedy být nemusí žádná. V každém případě závody přerušeny nebyly ti co se dopustili přestupku loví dál. Na druhou stranu jsou jiní rybáři, kterým vzali noty i za deset minut překročení denní doby lovu.
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 21:36:16
V každém případě vítám, že Ti nedělá problém platit i vyšší obnos za povolenku. Tak se Tě chci zeptat jestli neznáš účet na vlastní MO ČRS, pokud by jsi nechtěl zaslat finanční dar vlastní organizaci, tak rád ti přepošlu účet naší - zde taky budeme vděčni.
Pokud se tak stane budeme nejspíš šťastní všichni - ty, že platíš víc a já, že konečně nežvaníš a něco děláš.
NMartin M. - Profil | Pá 8.11.2024 21:24:00
NMartin M. - Profil | Pá 8.11.2024 21:21:41
NRožnovák - Profil | Pá 8.11.2024 21:15:52
https://www.irybarstvi.cz/rybarska-straz-muze-udelit-blokovou-pokutu-co-na-to-rybari/
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 20:42:42
Opravdu těm zdatným lumpům by si stálo na to zařídit živnost. Z toho o co by se takový jedinec obohatil, tak by měl na vyplacení, podmazání politiků, případně některých členů justice a ještě by mu toho dost zbylo. Pouze u toho kdo byl poškozen by zůstaly oči pro pláč.
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 20:34:47
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 20:31:00
K tvé odpovědi na bod 2 i 3 - to, že se tomu neděje nedovolím si bagatelizovat, ale rozhodně to není pravidlem. Vašku ( neber, že to cílím proti tvé osobě ) k bodu 4 mám opravdu velké výhrady. Za prvé danou prací by jsme měli tvořit nějaké hodnoty, případně tyto hodnoty šetřit. Pokud mám chlapa, který desítky let se staral nejen o potřeby MO, ale především nad rámec svých povinností člena v rámci povinné brigády odváděl činnost na našich tocích a rybochovných zařízení a teď mi nějaký primitiv řekne, že ten " starý blbec " si zaslouží být kopnutý do hýžďového svalstva jenom proto, že nemá peníze aby zaplatil členství a povolenku, tak se mi to krajně nelíbí. Zkušenosti takového člena jsou k nezaplacení a takových lidí si je třeba vážit. Proto bych byl za výrazně vyšší ceny za brigády a menší ceny za členství a povolenky ( pak záleží pouze na organizaci koho od brigády osvobodí ).
To, že se v některých organizacích funkcionáři starají o své kšeftíky, než o svoje povinnosti je taky pravdou. To, že neumí využívat potenciál členské základny je smutným faktem. Vůbec nevím, který trouba si myslí, že právník bude kopat, či házet lopatou v rámci splnění svých členských závazků, místo toho aby se s ním sepsala smlouva na 10 hodin, kdy by v tomto časovém pásmu zastupoval svaz - rozhodně tohle bude mít vyšší finanční efekt a spoustu ušetřených finančních zdrojů. Druhou věcí je i výpomoc v RZ, která by pro mnohé byla i edukační - jenom je zapotřebí chtít a především i začít dělat něco smysluplného. Pokud se něco nepodaří - nevadí, je zapotřebí si to přiznat a začít hledat nový způsob. V každém případě pokud zůstaneme u opakování starých chyb tak se nikam neposuneme.
5) Na tohle je můj pohled, že jde o kšeftování komu, za co, jakým podílem a to jste si upletli bez členské základny. Pokud jedna z organizací si přehazuje prachy vidlemi a druhá neví kam dřív v rámci povinností a není schopna vybřednout z finančních problémů, tak je to pouze systémová chyba a to se dá odstranit za předpokladu, že se chce. Rozhodně není na místě plošné zvyšování ceny pro členskou základnu.
Jedněm se bude hodit zvyšovat povolenky a druhým členské příspěvky, tak zřejmě bude asi zvednout obojí, aby byl každý spokojený - že rybář bude mít z toho kulový a ryby tím tuplem to už nikoho netrápí.
Tohle je můj pohled na uvedenou problematiku, nikoho nenutím aby to viděl jako já - pokud se zamyslí nad tím co uvedl budu rád. Možná to někoho bude inspirovat k výrazně lepší variantě, která se bude líbit většině.
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 19:22:28
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 19:21:07
Ale v pohodě, nejde Ti to, nezlobím se na Tebe.
NRožnovák - Profil | Pá 8.11.2024 19:12:45
ahoj- z dovolením okomentuji máš To pěkně přehledně
1)ano- ale často není ochota využívat- chybí v tomto větší provázanost MO a ÚS
2)ano, ale i jen 2 rybáři dokáží vybrat uzavřený revír od násady lína do 2 měsíců
3)ano-viz 2 :-)
4)mě přijde přiměřená-nelze zajstit práci všem , i když se spíš lidi nehlásí a vyzobáváš lidi z osvědčeného seznamu - jež jsou tam přihlášení trvale:-)- nelze je ale trestat nepřiměřenou náhradou-pokud tu práci nezajistím když záje v daném roce náhodou je- a takové případ jsou.např pro 400 členů To nelze i když máš vodu- cena obvykla je na severu 1000kč x 400 duší je už zajímavá každoroční suma co jde jen do MO
5)členství- polovina ze 700 za každého jde taktéž do MO- 35 územku ,zbytek má hlavní spolek- JEN z členských mo ale nevyžije
peníze za povolenky - jdou k ús- ale práci odvádí u MO- včetně prodeje a sumarizace- tedy na její náklady- MO má z každé povolenky nějaký desetikorunový bakšiš.
z toho plyne že zdržování - členských a povolenek za těchto podmínek k financování MO výrazně nepomáhá- řada MO - peníze potřebuje na provoz vlastních RZ, líhní , sádek, popč na provoz lidí, robota už byla zrušena snad by mohla i na RZ a revírech:-) -jež jsou zdrojem pro svazo zarybnění za svazoceny, či sportovních rybníků a ryby nad ZP atd.
- peníze na údržbu s investice RZ od úspokud MO potřebuje se ale schvaluje každá kačka- to je realita- což je vlastně v pořádku- jsou to peníze i ostatních i MO.- většinou to de s Frr
jsou MO co maj prcinu ve zlatě- jsme holt tržní ekonomika- a nemnula ani z.s.
Ale tochu mě začíná štvát že je zvlášť frr a případné extra znánky - proč to nedát vše do členských a klidně o pár stováků zvednout- asi aby TO měl rybář a účetní složitější?stejně se už nikam nic nelepí.
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 19:11:41
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 16:28:45
1) víc členů - větší politická síla - ČRS, nebo MRS má nějakou politickou sílu? Dyk nejsou schopni vyjednat nic.
Ať je to ve vztahu s povodím, MVE, velká vodní díla a upouštění, nebo nadržování vody, MZ, ...., dyk svaz není schopen omezit ani upouštění řeky vodáky při závodech s ohledem na tření ryb
2) celá řada lidí si rybu nebere - co to má společného s množstvím členů , když by se vybralo stejně peněz za 300 tis. členi, nebo za 100 tis. členi? Vůbec nic.
3) je dost rybářů co na rybaření vyrazí pouze jenom na pár dnů v roce a rozhodně se nedostanou na průměr v počtu odnesených ryb - co to má společného s množstvím členů v jednotlivých MO, kdo jak často chodí na ryby a kolik toho odnese? Když 300 tis. členi odnese 1 mil tun ryb a zaplatí 1 miliardu, nebo když 100 tis členi odnese 0,8 mil tun a zaplatí taky 1 miliardu? Méně členů, méně odnesených ryb, více peněz.
4) nastavená cena za vyvázání se z brigády finanční částkou je směšná - vzhledem k tomu co je většinová práce v průběhu roku při brigádách je cena naprosto adekvátní - sekání trávy kolem klubovny, sbírání odpadků kolem potoka, nebo natírání zábradlí stavidla opravdu za víc nestojí. Odborné práce by měli dělat odborníci za peníze - peněz je jak píšeš (nejen Ty) dost.
5) cena za členství a povolenku ( je spíš vyšší ) - je vyšší než co? Cena za povolenku, členství, rybářský lístek, ...., je směšná vzhledem k tomu, k čemu Tě celkově opravňuje a stejně tak vzhledem k cenám podobných zábav které jsou v soukromém sektoru
No nic, je čas, přeji pěkný víkend.
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 15:30:36
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 15:27:16
1) víc členů - větší politická síla
2) celá řada lidí si rybu nebere
3) je dost rybářů co na rybaření vyrazí pouze jenom na pár dnů v roce a rozhodně se nedostanou na průměr v počtu odnesených ryb
4) nastavená cena za vyvázání se z brigády finanční částkou je směšná
5) cena za členství a povolenku ( je spíš vyšší )
Tohle je z mé strany takové pal mal z toho co jsi mi napsal.
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 15:24:17
Já tyvole nevím, co je těžké na pochopení toho, že kdyby se vybralo více peněz za povolenky, tak by třeba ke kakroj do MO (nebo kamkoliv jinam) někdo "přinesl třeba 500 tisíc (nebo úplně jinou částku) navíc na zarybnění.
To je fakt těžký, já takhle spoustu věcí vysvětluju dětem doma, občas i zákazníkům, ale je to fakt náročný a velmi únavný.
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 15:11:19
Pokud jich bylo víc než pět, tak se divím, že zde ztrácíš čas. V každém případě pošli seznam samaritánů důchodcům, spousta z nich by potřebovali akt milosrdenství.
Spíš asi bude lepší aby jsi pohádky raději vyprávěl dětem.
Nkakr - Profil | Pá 8.11.2024 15:04:10
Fakt si myslíš, že by to Svazový výbor, který rozhoduje o cenách povolenek schválil?
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 14:52:03
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 14:51:19
"Neříkej, že kdyby vám do MO někdo přinesl 500 tisíc Kč navíc na zarybnění, že by jste to odmítli."
Vidíš tam někde "něco za to"?
NHonza7 - Profil | Pá 8.11.2024 14:44:54
Nkakr - Profil | Pá 8.11.2024 14:41:21
Na zarybnění máme peněz dost.
Za půl mega by si výbor udělal výjezdní zasedání na Maledivách:-))
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 14:38:22
Což by šlo i na normálních revírech. Lehčí přestupky, povolenku RS nezabaví, ale hříšník si pošle si SMS třeba za 200 Kč. Nechceš poslat, povolenku zabavit. Když lovec zaplatí po desáté, přestane to dělat, nebo bude mít svaz peněz jako hnoje.
Tyhle prachy by mohli jít na konkrétní věc, třeba RS.
NMartin M. - Profil | Pá 8.11.2024 14:30:00
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 14:29:10
Neříkej, že kdyby vám do MO někdo přinesl 500 tisíc Kč navíc na zarybnění, že by jste to odmítli.
Nkakr - Profil | Pá 8.11.2024 14:16:23
Mohl by ses kouknout jaké reofilky vysazujeme. Možná by ti vypadly oči z důlků:-))
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 13:49:43
Stěžoval jsi si na to, že "nemalé množství členů nemá prachy na povolenku", když jsem navrhnul že by měli slevu, tak argumentuješ tím, že už jí mají. No tak by jí měli ještě větší, jinak platí to co jsem psal o ušetření 200 Kč/měsíc.
O jakých reálných číslech mluvíš?
Co mám já společného s rybáři, kteří se před 40 roky starali o revíry???
Vůbec nic. Lovit ryby můžu proto, že jsem splnil všechny zákonné podmínky které jsou třeba. To je jediný předpoklad v této zemi a ty podmínky jsou za mě směšné.
Výsadu z lovu ryb nedělám já, ta tady byla historicky dávno předtím (a bylo kdysi jasně dáno, že ryby směli lovit na prut jenom lidé s určitým postavením, zbytek pytlačil), než se z toho stala všelidová zábava, která v dnešní době přerůstá v pocit "nárokování" této zábavy a může to provozovat naprosto kdokoliv.
A na závěr, názor můžeš být aniž bys měl jakékoliv zkušenosti a zároveň platí, že žádné, byť sebevětší zkušenosti nedělají automaticky z názoru pravdu, tomu se říká pýcha.
Nkakr - Profil | Pá 8.11.2024 13:35:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Zřejmě jsi nečetl první větu mého příspěvku
"Peněz na zarybnění je při současných cenách povolenek dost".
Povolenka MRS MP je za 2650kč.
Žáci do 15 let, mládež 16-18 let, studující 18-26 let a držitelé průkazů ZTP, ZTP/P mají slevu na povolenky už dnes.
Na rozdíl od tebe, který pouze teoretizuješ mám k dispozici reálná čísla.Je smutné, že rybáři kteří se starali o revíry v dobách kdy jsi tahal kačera na špagátku a ty můžeš dnes lovit díky jim, z lovu ryb děláš "výsadu".
Je to můj názor a mám na něj za hafo let práce pro rybáře nárok.
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 11:43:48
Krajská povolenka po zdražení řekněme 2 400 Kč.
To je přesně 200 Kč měsíčně. Jestli někdo nemá 200 Kč měsíčně, které si může dát stranou, tak stejně nemá ani na háčky, vlasce atd., takže k té vodě beztak nemůže. To jenom k tomu Tebou zmiňovanému "nemalému množství" lidí, co na povolenku nemají.
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 11:40:04
Dáme si to názorně.
Při současném stavu 300 000 členi s průměrnou cenou za lov 2 500 Kč = 750 000 000
Po zdražení na 5 000 Kč si povolenku nekoupí dle mého názoru maximálně 25%.
225 000 členi x 5 000 Kč = 1 125 000 000 Kč.
Takže tu máme navíc 375 000 000 Kč, ze kterých se klidně může část vzít a studentům, důchodcům, lidem na dávkách v nouzi atd. na tu povolenku přispět.
(jen podotýkám že to stále nic nemění na mém dlouhodobém názoru, že lov ryb není právo, ale měla by to být výsada a pokud někdo nemá na povolenku, tak mi je to sice líto, ale svět není spravedlivej. A taky existují příbuzní, narozeniny, Vánoce, projekt Ježíškova vnoučata atd., lidé můžou přestat kouřit, chlastat, ........ a ono ve finále těch lidí, co reálně na tu povolenku nemají bude pět a půl)
NFRANK71 - Profil | Pá 8.11.2024 11:14:55
Nkakr - Profil | Pá 8.11.2024 10:41:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Peněz na zarybnění je při současných cenách povolenek dost.
Možná tomu nebudeš věřit ale existuje nemalé množství členů. kteří platí cenu za rybaření nadvakrát. Napřed do termínu členství, potom povolenku. Jedná se o rybáře, kteří loví už dost dlouhou dobu, ne o ročník 1983 což je tvůj rok narození. Mají malé důchody a pokud chtějí chodit na ryby musí si na to našetřit.
Tvůj návrh zdražit rybaření o 100 až 200% je pro ně likvidační, měl by ses za něj stydět.
NPedro1 - Profil | Pá 8.11.2024 9:57:04
Problému bude na 100% méně.
NMartin M. - Profil | Pá 8.11.2024 8:28:39
Kde to žije - všechna témata
SoNÚhyn ryb laguna Dyje 7B (Bleskovka) 29
SoNNesrovnalosti BPVRP vs www.rybsvaz.cz/seznam-reviru 26
SoNKurz Teo Daška pro Otoše 274
SoNsonar humminbird fishfinder 323 11
SoNIBCC 2026 - veřejná diskuse 129
SoNDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 40
PáNBoloňka a předpřipravené sestavy 19
PáNPstruhová sezóna 2026 237
PáNDaruji věci na ryby ... 887
PáNVelký Bílovec rybaření 50
PáNHlídač slev eshopů 736
ČtNStaré Česke rybářské vybavení 375
ČtNZ Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře. (Bleskovka) 9
ČtNTFG přepravní vozík Juggernaut Barrow 44
ČtNZápisník - Martin M. 29
Co je nového - všeobecné
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
. . . NBleskovka: V Nizozemsku pomáhají lidé rybám překonat vodohospodářské stavby pomocí "rybího zvonku"
. . . NBleskovka: Velké zlepšení čistoty vody má háček - řekami tečou tuny neviditelné špíny
Oznámení - obecné
Poděkování za sponzorský dar
Jménem MO ČRS Hluboká nad Vltavou bych chtěl poděkovat firmě Chytil - Ludmila Šustrová za poskytnuté dary na rybářské závody pořádané naší organizací. Děkujeme a moc si toho vážíme👍
Kalendář akcí - obecné
16.5.XX. Březská vydra
16.5.první ročník rybářských závodů...
16.5.Tradiční rybářské závody...
16.5.8. ročník memoriálu Karla...
16.5.18. Ročník rybářských závodů v...
16.5.Rybářské závody v Horním...
16.5.Pozvánka na tradiční rybářské...
16.5.Tradiční rybářské závody -...
23.5.Rybářské závody Hradčany u...
23.5.78mé rybářské závody na rybníce...
Doporučujeme e-shop
Saccon Carp
Rybářský e-shop se zaměřením na moderní kaprařinu. Máme dlouholeté zkušenosti, na trhu úspěšně působíme přes 10 let....













