NNagano - Profil | Čt 26.1.2023 11:46:13
Ahoj,
jdou někde dohledat platby zobrazené na transparentním účtu pro Bečvu? 14 000EUR a 17 000EUR do zahraničí je co? Co jsou ty tři faktury hrazené v posledním kvartále 2022?
Díky za osvětlení
Nnofish - Profil | Ne 18.10.2020 8:32:06
Specialista >> Já to nemyslel proti tobě. Ale osobně bych použil naprosto jiný výraz. Pravdivější. "Nahradili". Kde není ryba, najde si prostor jiná. Kdyby tam byly hromady pstruhů, nejsou tam tloušti. A z jakého důvodu to tak je? To je druhá věc.
NSpecialista - Profil | So 17.10.2020 22:07:10
nofish >> odborník nejsem, tak je to v pořádku.
Ale obě pstruhové Bečvy znám nazpaměť a krom tohoto výrazu, v němž je jisté, z mé strany, citové zabarvení, mě jiný nenapadl. Ale jsem rád, že jsi mu porozuměl. Ono když na místech, kde byli odjakživa pstruzi a lipani, chystáš a vidíš samé tlouště, nazveš to prostě trochu hanlivě spíše, než odborně.
Nnofish - Profil | So 17.10.2020 20:12:58
Specialista >> Zaplevelily? tak to je výraz odborníka....
Nnofish - Profil | So 17.10.2020 20:11:20
Pedro1 >> Nešpekuluj, elektrika nesterilizuje. Špatná manipulace možná.
Přirozená reprodukce potřebuje i přirozenou potravu atd....
Ale vím o tom prd, na mrku o tom nepsali, tak nevím jak to nastudovat....
Podle mě, osobně, je základ počkat jak se voda sama vzpamatuje, ale mě se nikdo neptá a asi je to dobře.
Je tu víc, větších odborníků, co ví jak na to.
NPedro1 - Profil | So 17.10.2020 19:08:03
nofish >> Teď nevím,jen spekujulu,když na jaře slovis rybu a presadis ji jinam,bude se trit, nebo bude ten šok tak velký,že se ten rok nevytre,nepopluje na trdliste,...?
V tomhle bych viděl lepší řešení nasadit na podzim,aby stihla najít zimoviste a na jaře by se mohla vytrit.
Přirozený vyter je jediné co tu řeku muze zachranit.
NSpecialista - Profil | So 17.10.2020 15:33:10
nofish >> pstruhové Bečvy se postupem let odspodu zaplevelily tlouštěm. Nejdříve lipanové úseky, pak i pstruhové. Já bych řekl, že co napsal Rožnovák, je zabití dvou much jednou ranou. Že jsou na to tamní organizace vybavené, to jsou. Pamatuji odlovy agregátem k 30 rokům zpět...
Nnofish - Profil | So 17.10.2020 14:25:59
Rožnovák >> Já se s tebou nehádám, že by se nedalo někde dostat k rybám a převézt je, ale už původně jsem Pedrovi psal, že si nemyslím, že tady okolo máme tak přerybněné revíry, že je rozumné tam ryby odlovovat, tedy v rámci záchrany jedné vody, jiné poškodit. Ale třeba se pletu a jen neznám vody, kde jsou taková množství ryb.
NRožnovák - Profil | So 17.10.2020 14:22:30
nofish >> Na většině P toků se tloušť vyskytuje a od středních toků má navrch celkem z pochopitených důvodů. Udělej z toho MP a rybáři ti vytahají zbytek PO na žížalu.
Záchrané přelovy jsme uváděl jako příklad pro odlovy populačních hejn nikoliv pro rekolonizaci vytráveného úseku, když si se obával drancovaní revírů. Na odlovy chodím vím že i přes protimigrační překážky nejsou stopro a na větších tocích jsou bariéry nerealizovatelné, takže migrace udělá své. Takže sis vlastne sám potvrdil na přikladě odlovů že s okolních úseků se do loveného ryba dokáže natáhnout, takže drancování by se konat nemuselo.
Počítám že nikdo nebude tak marný aby louskal zimoviště či trdliště reofilek s agregátem a nechá připadné odlov na vhodný čas.
Co se táká vysázených několik tísic ročka, bohužel se nesešel s vodou, jinak šlo ale v podstatě o test a každý rok stejně množrtsví jde do vody v +- v rámci ZP.
No radši zase du.
Nnofish - Profil | So 17.10.2020 13:19:46
Rožnovák >> TAk pokud je na P víc tloušťů, než pstruhů, je to ještě pstruhovka? Myslím, že po tomto týdnu, jsou jakékoli spekulace předčasné. Zatím není jasné, co, kde, vlastně plave. To se uvidí až opadne voda.
Se záchrannými odlovy a obnovou populací bych si nebyl úplně jistý. Je to obnova populace, nebo je to migrací ryb- jak přirozená, tak velká voda. Věř tomu, že slovéš úsek a stejně tam ryby zůstanou a další tam budou migrovat.
Myslím, že jako první, reálné, rozumné, by se mělo počkat na jaro na obnovu přirozené potravy, ale to je jen má myšlenka.
U zdroje se klidně poptej, zamýšlet a realizovat jsou rozdílné věci.
NRožnovák - Profil | So 17.10.2020 13:02:28
nofish >> jen doplním že P revíry na R a vs Bečvy jsou plné tlouště, V minulosti se tloušť odlovoval s P a transportoval do MP. Výsledky v P revirech byl ten že do 5 let se populace tlouště obnovila na původní stav. Počítám že kdyby se odlovy skutečně realizovaly populačních hejn či selektované generaček či juvenilů, neodebíraly by se každá třeti ryba a od požadvaného druhu ale jednoduše by se slovil vytipovaný úsek revíru v dostupné vzdálenosti a stejném povodí v takové délce který je schopen se v dostatečné době sám rekolonizovat a spojilo by se to pochopitelně i s hajením daného úseku. Hledal bych inspiraci v záchraných přelovech na tocích kdy musely být přemístěny dále od místa prací a ryhclost rekolonizací daných úseků. Za posledních 5 let jsme u nás jsme měli asi dvě takové akce na hlavním toku. Slovy by pochopitelně dělala mateřská MO po dohodě s uživatelem reviru a mo kam ryby přijdou. Nebo si můžem 20-30 let počkat a ono to půjde taky ale rybář je hladový a bude vyžadovat lovitelnou rybu-granulku, jaký to bude mít dopad na přirozený dopad na vývoj rybích společenstev je otázka. Jak dlouho uhajime hajení MP Bečvy. Aby se opravdu nenasypal kapr a duhák a na rok chytáme, no a roček reofilek z rybníčků to bude mít hodně těžké. U nás máme tři chro na P tam tloušť zrovna cílová ryba není hodilo by to velmi pěkné populační hejno od juvenilů přes urostlé generačky. U nás je někteřé stále hážou do křoví, tak co je lepší.No optám se asi pro klid duše u zdroje co se zamýšlí :-)
NDědek - Profil | Ne 11.10.2020 21:15:30
Pedro1 >> přidej...
NPedro1 - Profil | Ne 11.10.2020 21:07:34
nofish >> Ve vašich vodách si to představit nedokážu.Zkus si zjistit kolik reofilek plave v moravských řekách.A to se nebavim o cejnech, kterých je na NM 987 miliard.
Nnofish - Profil | Ne 11.10.2020 15:26:39
Pedro1 >> Zdar. Upřímně. Myslíš, že je rozumné, narušit někde stávající obsádku, která tam je roky, desetiletí a ryby převézt jinam? Nejsem si vědom, že by v našem ÚS byly toky, kde se dá na druhou stranu přejít po rybách a je nutné provézt tzv. hospodářskou těžbu, ryb ubrat a v tom případě je převézt jinam.
Něco se dá nakoupit, jsou podzimní výlovy, pokud jde o cejna, plotici, perlína, dravce jako takové, i ti boleni se občas někde objeví. Ale Zajet někam vyplundrovat tok, abych jinde pomohl, mi nepřipadá jako řešení. Reofily lze i trošku odchovat, ale musí to být finančně rentabilní. Po pravdě si fakt neumím představit, jak komando z MO Vsetín, třeba, naskáče do aut a zajede si k MO Krnov pro každou třetí ostroretku co jim tam plave a to samé udělají u MO Ostrava s parmou. A někde vyčistí náhon tekoucí mezi loukami aby měli tlouště.
NPedro1 - Profil | Ne 11.10.2020 15:11:31
potočák 62 >> Ahoj,myslíš že by byl problém aby se dotyčná MO domluvila s US a celou akci za pomoci domovských lidí zorganizovala?
Dle mého by byl US sam proti sobe,kdyby podobným aktivitám bránil.
NPedro1 - Profil | Ne 11.10.2020 15:08:15
Dědek >> Děkuji za upřesnění,máš pravdu.Zbytek viz můj zápis kakroj.
NPedro1 - Profil | Ne 11.10.2020 15:07:34
kakr >> OK,ma chyba,ale zastával tady názor, že to je legislativne v pořádku,což by z pohledu cilimnika mel znát.Ty píšeš že to legislativně v pořádku není.Nekdo tedy nemluví pravdu.
NHonza7 - Profil | Ne 11.10.2020 14:35:42
kakr >> Karle i takové ostroretky se dají sehnat na našem trhu, bohužel zkušenosti místních chovatelů s ČRS nejsou zrovna dobré a tak spolupráce je opravdu minimální.
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 13:50:03
potočák 62 >>
Pokud budou mít co žrát, tak přežijí. Je ovšem nutné nejméně 5 a více let ve vysazování pokračovat.
Npotočák 62 - Profil | Ne 11.10.2020 13:33:26
kakr >> Akorát že je řádově pravděpodobnější, že sežerou vysazeného ročka než ročka, který s nimi od narození vyrůstal. Ale to je jedno. Ve své podstatě jde o to, jestli ty půlroční ryby z umělého chovu v součastnosti vysazované do vytrávené Bečvy tam zůstanou i bez starších ryb a populací jiných druhů, nebo se ztratí. Bude zajímavé sledovat ,jak to dopadne ale můj názor je, že s největší pravděpodobností během relativně krátké doby zmizí. Petrův Zdar
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 13:16:08
potočák 62 >>
Nesouhlasím, tloušť ,potočák ,duhák i štika zblajzne ročka ostroretky a je jim šumafuk, zda pochází z výtěru přírodního či umělého.
Npotočák 62 - Profil | Ne 11.10.2020 13:08:39
kakr >> Ale byli tam jiné druhy ryb. Jak ukazují výzkumy z posledních roků jak u nás ,tak ze zahraničí, společenství organizmů na tocích je poměrně složité a rozhoduje velké množství faktorů. Ryby přirozené populace v určitém úseku toku se znají, umějí reagovat na přítomnost predátorů, hrají tam roli vylučované chemické látky a td. a td.
Petrův Zdar
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 12:55:49
potočák 62 >>
Podoustev, jesena a mníka jsme vysazovali do řeky, kde se (jesen ,mník) nikdy nevyskytovali. Neměli se k čemu připojit a přesto dokázali vytvořit dostatečně velká hejna schopná samovýtěru.
Stojí za tím hodně práce a ještě víc peněz.
Npotočák 62 - Profil | Ne 11.10.2020 12:34:57
kakr >> Pouze jsem napsal ,že ten odlov části populace, například z úseku, který nebyl na Bečvě zasažen otravou a převoz do úseku otráveného je možný ale je to v kompetenci-jednání příslušného US. Ostatně, odlovy na tekoucích vodách z důvodu například úprav-regulací se provádějí běžně i s tím, že se odlovená ryba převáží do jiných míst. A jak jsi napsal, teprve po 20 letech intenzivního vysazování ročka a dvouročka uvedené druhy vytvořili dostatečně velká hejna a na revíru se přirozeně vytírají a to ty vysazované ryby měly možnost se začlenit do hejn jiných druhů ,které tam byli. Tady se jedná o obnovu populace v úseku, kde žádná hejna jiných druhů ,ke kterým by se vysazená ryba mohla připojit nejsou. Podle mých zkušeností, vysazení jedinců více věkových kategorii a druhů z fungujících populací z tekoucích vod a popřípadě posílení vysazením násady z umělých podmínek je nejrychlejší, nejúčinější a nejlacinější metodou, jak nastartovat populace a žádné vysazování sebevětšího množství násady z umělých chovů ho nedovede nahradit. Mluvím pochopitelně o tocích. Uzavřené nádrže jsou o něčem jiném .Petrův Zdar
NFockeWulf - Profil | Ne 11.10.2020 12:12:06
kakr >> Chápu, je to problém, ale ten chytrolín tu vytruboval, že on vše ví, má to z ověřeného zdroje a méme čekat po volbách. Je to mamlas par excelans. Škodu nezacáluje, ani kdyby byl odchycen, maximálně mu může být potmě ustřižen. Protože ANO - Brabec.
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 11:42:45
potočák 62 >>
Napsal jsi - Je obrovský rozdíl, přisadit do tekoucí vody násadu ke stávající populaci nebo se snažit obnovit populaci tam ,kde prakticky skoro nic není.
Mám jiný názor ověřený praxí na revíru. Do zarybňovacích plánů revíru byli zařazen, mník, jesen a podoustev. Podoustev kdysi, když jsem byl kluk na revíru byla, pak vymizela. Jesen a mník se tam nikdy nevyskytoval. Po více jak 20ti letech intenzivního vysazování uvedených ryb ve velikosti ročka až dvouročka všechny uvedené druhy vytvořily dostatečně velká hejna a na revíru se přirozeně vytírají a to v množství více jak hojném.
Aby se mohly realizovat převozy generaček mezi revíry je potřebné upravit zarybňovací plány a to může jen místně příslušný orgán na návrh rybářů, jistě to rádi udělají. Ale bez něj se jedná o partyzánštinu.
Npotočák 62 - Profil | Ne 11.10.2020 11:08:27
Pedro1 >> Ahoj, nalovení, převoz a vysazení do vytrávené Bečvy části populace ryb z jiného revíru by skutečně neměl být problém a dle mého názoru by byl nejvhodnější , nejúčinější a teprve k takto vysazeným rybám vysadit ryby násadové. Je obrovský rozdíl, přisadit do tekoucí vody násadu ke stávající populaci nebo se snažit obnovit populaci tam ,kde prakticky skoro nic není. Tam běžně používané metody pravděpodobně selžou. Ale u ČRS kromě středočeského US jsou držiteli dekretu jednotlivé US a jenom ty to můžou z organizovat a povolit. Ve své podstatě MO v tomto nemůžou mnoho udělat, pouze po domluvě s US na to poskytnout lidi a například dopravní prostředky. A bude do budoucna hůř. Petrův Zdar
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 11:02:26
FockeWulf >>
Musíš se ho zeptat sám.
Prokázání skutečného viníka otravy na Bečvě asi nebude jednoduché. Máme podobný, skoro každoročně se opakující problém i když v mnohem menším rozsahu na našem revíru. Víme z kterého dešťáku (přepad do řeky) při velkém dešti se sajrajt do vody dostává, víme o jaký sajrajt se jedná, už více let a skutečného viníka se zjistit nepovedlo. O to jsme měli ve výboru kolegu, který znal každý kanál v Brně. Problém je v tom, že do stoky je zaústěno x kanálů, které odvádějí dešťovou vodu a tam může sajrajt nalít kde kdo.
Na Bečvě toho sajrajtu muselo být hafo, tak je určitá šance, že pachatel bude polapen a škodu zacáluje.
Nnofish - Profil | Ne 11.10.2020 10:59:44
FockeWulf >> Jsou to mimozemšťani... to je jasné.
NFockeWulf - Profil | Ne 11.10.2020 10:47:29
kakr >> Zeptej se prosím svého kompaněra hrajiho, kde je ten pachatel vytrávení Bečvy. Žvanil tu, že ho zná ( a všichni ostatní jsou blbci, že nevěří straně a vládě ) a máme čekat do voleb. Ty už byly. Máme čekat do VŘSR?
Mě by to fakt zajímalo, co ten klifton ví. Osobně si troufnu odhadnou, že hovno jako vždy. Omluva za upřímnost.
NDědek - Profil | Ne 11.10.2020 10:27:35
Pedro1 >> Hrají psal o tom, že na závodech, na řece Moravě, se odchycení sumci převážejí do jiných revírů, jestli si to dobře pamatuji. Není to ale jeho domovská organizacia...
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 10:23:45
Pedro1 >>
Hraji na revíru žádné sumce nemá, tak je nemůže nikam převážet.
Máš velmi špatné informace.
NPedro1 - Profil | Ne 11.10.2020 10:20:58
kakr >> Reagoval jsem na Tvojí připomínku, ze velké reofilky nejsou k mání.
Zákon studovat nebudu,ale pokud si hrají a jeho MO muze na základě rozhodnutí MO převézt sumce ulovene v rámci zavodu do jiného revíru,nevím proč by MO XY nemohla slovit dve kade párem a se souhlasem MO XX je převézt do jejich revíru.
Někdo tedy evidentně nemluví pravdu.
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 10:16:19
Pedro1 >>
Jsme v otázce transparentního účtu a jeho využití.
Telefonátů můžeš mít nekonečný počet, ale to nic nemění na faktu, že podobnou transakci kterou navrhuješ musí posvětit příslušné státní úřady.
Koukni se na zákon 99/2004 Sb. a zjistíš sám, že telefon nestačí.
Tvůj návrh je "partyzánský" způsob vysazování ryb.
NPedro1 - Profil | Ne 11.10.2020 8:56:33
kakr >> Ja o placení nic nepsal.Jsem přesvědčen, že třicet telefonátu na sousední a bližší MO by znamenalo v rámci pomoci a dobrých vztahů několik kadi cejnu z NM a reofilek z Moravy,Dyje,Svratky atd.
Ani okolní MO nemohou vědět,kdy se jim stane něco podobného a věřím,že by pomohli,nějaké ryby slovili a darovali.
Nkakr - Profil | Ne 11.10.2020 8:18:26
Pedro1 >> Specialista-
Ryby se skutečně dají nalovit i na jiných revírech, to je faktum.
Ale takové ryby se nedají z účtu i kdyby byl sebe transparentnější zaplatit.......
Proč? Určitě na to přijdete sami.
NSpecialista - Profil | So 10.10.2020 18:41:06
Pedro1 >> tak zrovna na Bečvě dělali odlovy už před desítkami let. Z úseku na úsek. Mluvím tedy o pstruhové Bečvě. A nebyl k tomu tak pádný důvod, jako je teď. Na spodnějším toku by to podle mě neměl být taky problém..
NPedro1 - Profil | So 10.10.2020 18:32:29
kakr >> Takové ryby jsou v jiných řekách, dal by se udělat odlov a ryby by byly.A když by byla pravidelná poptávka,byla by brzy i nabídka.Jenze ..........
Nkakr - Profil | So 10.10.2020 18:18:16
Možná by nebylo od věci připomenout ceny násad.
Parma 2 přijde na cca 8,5kč/ks
Podoustev 2 stojí cca 4,2kč/ks
Ostroretky které padly měly dle mého odhadu 35 - 50cm. Taková na trhu prostě není o parmě to platí dvojnásob.
NJeník - Profil | So 10.10.2020 17:49:36
FockeWulf >> Ahoj Marťo, přesně tak, tímto samozřejmě děkujeme všem, jakmile se začne z účtu čerpat, budou všichni informování :) Ano, paní Seitlová se z politiků ozvala jako první, hned 22.9. mně volala, chtěla dovézt nějakou hotovost na kafilerii. Požádali jsme ji, ať počká na ten účet :)
K předchozím dotazům
- bentos by měl dle rozboru relativně v pořádku, já teď budu vysazené úseky denně monitorovat a zjišťovat, jestli se ryby drží v hejnu a přijímají potravu.
- byly vysazeny do úseku hranickeho a horní části lipenskeho revíru
- ano, i na generační genofond budou (mimo jiné, samozřejmě) sloužit prostředky z účtu
Nechci ale předbíhat, nejdříve se ukáže po monitoringu prvního zarybnění :)
NFockeWulf - Profil | So 10.10.2020 17:18:58
Super práce Jendo! Všiml jsem si, že nově zvolená senátorka paní Jitka Seitlová za Přerov poslala 10 000,-.
Jinak za necelý týden cca 275 000!!!!!!!!! Díky všem, i koruna je dar!
Klobouk dolů!
Neskymak Mrakomor - Profil | So 10.10.2020 17:18:32
Jeník >> ahoj do jakého useku se to sadilo? Zbyl tam nějaký živý bentos? Je již nějaký plán jak zpět dostat život do řeky? Za případné info, díky.
NPedro1 - Profil | So 10.10.2020 17:14:04
Jeník >> Potravy tam je dost?A uvažuje se o vysazení již vzrostlých ryb,které budou na jaře schopné tření?
NJeník - Profil | So 10.10.2020 17:11:03
kakr >> Včera se vysazovalo asi 10.000 ks ročka ostroretky. Dnes dalších odhadem 14.000 ks.
Standardní zarybnění je pochopitelně v možnostech územního svazu, jako každý rok.
Transparentní účet bude využit na mimořádná zarybnění na rámec plánu a na těžko dostupné rybí druhy.
Nkakr - Profil | So 10.10.2020 10:51:55
Včera jsem koukal na bednu,ukazovali vysazování 40 000ks ročka ostroretky do Bečvy. Vysoce profesionálně i když to byli amatéři.
O transparentním účtu nepadlo ani slůvko.šlo to i bez něj.
Neskymak Mrakomor - Profil | Pá 9.10.2020 19:05:32
atislav_fishing >> Attta_vlastimil_vasi - 8.10.2020 13:40:58 >> Šefuješ to tu? kua naplkane jak cyp tu a na účtu žádné love :-))
NFockeWulf - Profil | Čt 8.10.2020 14:29:14
Mžík >> V tom se shodneme, taky znám pár států a taky bych rád léčil příčiny. Jen v současné české byrokracii zbožnění úředníků už to asi nikdy nepůjde. Podstatná část voličské základny a mastí jim huby jen co to jde.
To je ale na jinde
NAttta_vlastimil_vasi - Profil | Čt 8.10.2020 13:40:58
Mžík >> K tomu že ses rád dozvěděl že nic neděláš jsem psal " (teď to nemířím přímo na tebe ale obecně)".
NMžík - Profil | Čt 8.10.2020 13:36:48
atislav_fishing >> Attta_vlastimil_vasi - 8.10.2020 13:31:20 >> muzu si to precist x krat, stejne s tim nebudu souhlasit...je uslechtile se starat, ale nemuzeme byt vsichni vecne za blbce, a prestoze ocenuji nesmirnou energii lidi doopravdy se starajicich, nemuzu souhlasit s tim, ze je sbirka s vlastniho pri tak ocividne liknavosti statu/svazu spravne, takhle se k tomu do nekonecna pristupovat neda a nemelo by...co az se to za rok stane zase?
NAttta_vlastimil_vasi - Profil | Čt 8.10.2020 13:33:34
Mžík >> V tomto s tebou souhlasím. U nás jsme experti v léčení důsledků a na příčiny se zcela zapomíná! A v tomhle taky svaz (a né jen ten) kritizuju a kritizovat budu dokud bude důvod!
NMžík - Profil | Čt 8.10.2020 13:31:07
FockeWulf >> ja rikam jen tu prostou pravdu, ze to neni dobre, dobry umysl v tom spatruju a vedle zas tak nejsem...asi mam tu smulu ze jsem zazil i jine staty a jak to funguje u nich a proste nemam rad, kdyz se leci dusledky a ne pricina...
NMžík - Profil | Čt 8.10.2020 13:29:07
atislav_fishing >> Attta_vlastimil_vasi - 8.10.2020 13:15:52 >> jsem rad ze jsem se dozvedel ze nic nedelam, prestoze se nezname, muj prazdny ulovkovy list pres nespocet dochazek i muj fakticky zajem jsou vec jina, to bych sem netahal, protoze jako muskar sakuju kazdou chvili...Nic to nemeni na tom prostem faktu, ze to neni dobre a veskera energie by nemela jit do prevodu par kacek a nasrani... Zvasty jsou to co tenhle stat zivi, proto si Becvu obnovme ze sveho, no ne?
NFockeWulf - Profil | Čt 8.10.2020 13:25:46
Mžík >> Rád čtu Tvé sarkasmy, ale tentokrát jsi vedle. Stát, ten špatně organizovaný bordel plný neschopných zaměstanců a jejich šéfů nezajistí téměř nic a nikde. V celé škále života. Kdo se nepostará sám je odsouzený lůzr a tady se raději lidi starají sami. Víš, že jsem schopný si dělat srandu ze všeho, ale zrovna tohle podporuju. Je to pár korun, každý může přispět, není to soutěž kdo dá více.
NFockeWulf - Profil | Čt 8.10.2020 13:22:18
Willow >> Nic se neplatí. Klid. Neziskovka není od toho neplatit daně. A navíc, US Ostrava není spolek????
NAttta_vlastimil_vasi - Profil | Čt 8.10.2020 13:16:52
Willow >> Bylo mi řečeno že z toho se daň neplatí. To bylo první co jsem zjištoval.
NAttta_vlastimil_vasi - Profil | Čt 8.10.2020 13:15:52
Mžík >> Proč se lidi skládají postiženým dětem na auta s rampou když se platí daně?... asi uplně stejná otázka. Buď chceš pomoct nebo ne... zbytek jsou buď totální žvásty a nebo výmluvy. Když už ten účet jednou zřízen byl, tak se s tím smiřte. Chápu rozhořčení těch pár lidi co tu psalo co mají o rybařinu a naše vody zájem a zároveň je svaz někdy v minulosti zklamal a teď tu důvěru v něj znovu hledají, ale plky od lidí co vživotě ve vodě nesmočili ruce krom toho když sakovali rybu do mražáku jsou mimo (teď to nemířím přímo na tebe ale obecně). Takže lidi co se nezapříčinili nikdy o nic a jen by rádi z vody brali, ti by teď měli držet hubu, poslat prachy a být vděční za jakoukoli iniciativu tam (nebo kdekoli jinde) ty ryby vrátit. Jinak kluci ze svazu co tu odpovídali potočákovi atd. by měli být naopak rádi že se o ty ryby TAKOVOU FORMOU ještě někdo zajímá a zároveň by měli být rádi za lidi kteří je kritizují a poukazují na nedostatky ikdyž se to určitě špatně poslouchá!
NWillow - Profil | Čt 8.10.2020 13:14:34
atislav_fishing >> Attta_vlastimil_vasi - 8.10.2020 12:24:25 >> Z té sbírky budete muset zaplatit daň berňáku.Nemá to potočák 62 jako spolek a neziskovka bez daně.?
NMžík - Profil | Čt 8.10.2020 12:47:30
atislav_fishing >> Attta_vlastimil_vasi - 8.10.2020 12:24:25 >> proc se plati statu dane? Aby se soukrome prispivalo na neco o co ma byt postarano? Jdete s tou sbirkou do prdele chlapci, necinite dobro, i kdyz to delate s dobrym umyslem...toliko muj nazor zdarma...
NAttta_vlastimil_vasi - Profil | Čt 8.10.2020 12:24:25
Zavádím nové pravidlo této diskuze. Za každý příspěvek musí dotyčný poslat 150kč na účet. Ať ty plky mají alespoň nějakou cenu. :D Do poznámky dejte "za plky na mrku". :D
NMžík - Profil | Čt 8.10.2020 11:23:42
FockeWulf >> ted nevim z ceho driv :-)
NFockeWulf - Profil | Čt 8.10.2020 9:23:42
Mžík >> To víš, jsou jelita a taky elita. Vyber si.
NMžík - Profil | Čt 8.10.2020 8:37:02
Co to tu kurva melete jelita?
NKnapík - Profil | Čt 8.10.2020 8:19:47
kakr >> máš pravdu, zákon vykládá soud, obvykle pak v každém stupni jinak.
Nkakr - Profil | Čt 8.10.2020 7:54:13
potočák 62 >>
Ani ty,ani já, ani dun nejsme právníky, navíc právní názor je k ničemu, rozhoduje soud.
Pokud rybáři na vodě (revíru) hospodaří, plní zarybňovací plán dle dekretu revíru stanoveným příslušným státním orgánem, tak si myslím, že by se měli zajímat i padlé ryby. Pokud se do pár dní nepřevezou do kafiny, nastává další problém a to oba víme. Otrava Bečvy byla mimořádná svým rozsahem a množstvím padlých krásných reofilek. Díky všem, kteří se na odstranění padlých ryb podíleli, rybářům, hasičům i všem dobrovolníkům, kterým nebyl osud krásné řeky lhostejný.
Npotočák 62 - Profil | St 7.10.2020 23:06:42
dun >> Podle mého názoru, odstrańování uhynulých ryb není hospodaření. Ostatně ,podle mě je v tomto ohledu rozhodující zákon 254/2001 Zákon o vodách a to § 40-havárie § 41-povinosti při havárii a zajímavý je i § 42 opatření k nápravě 4) a 5) a § 47 správa vodních toků g) a tady nikde se nepíše o uživateli rybářského revíru. Petrův Zdar
NDědek - Profil | St 7.10.2020 22:43:50
FockeWulf >> Vlku, máš pravdu, že tam jsou lidé, jako je třeba Jeník, nebo Vávra, kterým se věřit dá a nejsou sami. Pro někoho to ale může být prostě málo. Já ty lidi chápu a neměl bych jim to za zlé. Věřím, že se u nás dají věci dohromady a začne se dělat tak jak se má. Jak jsem psal, důvěra není zadarmo, ale podle mě, je to na dobré cestě. Alespoň na US... O místních skupinách se bavit nehodlám, tam bude ještě hodně práce.
NFockeWulf - Profil | St 7.10.2020 22:18:26
retrívr >> Kuš! Vyprděl ses, tak spát.
Nretrívr - Profil | St 7.10.2020 21:31:11
FockeWulf >> Dík za diagnózu. Lidé Tvého ražení mne nemohou urazit. Lidi beze cti jdou mimo mne a věř, že nejsem sám. A dál ani nebudu reagovat, protože to co produkuješ je tragédie.
Ndun - Profil | St 7.10.2020 20:02:25
potočák 62 >> .....je povinen hospodařit tak aby nedošlo k ohrožení jakosti vod pro jiné uživatele....
NFockeWulf - Profil | St 7.10.2020 19:39:23
retrívr >> prosím, víš prd. Tak mlč. Za prvé, viník nic nezaplatí, i kdyby ho chytli. Proč? Protože ministr. Zbytek si nastuduj.
Za druhé, tento účet hlídají slušní lidé, urážíš je.
Tak drž hubu, slušně to psát nebudu, blbost se musí zastavit klackem, to je jediné účinné.
NFockeWulf - Profil | St 7.10.2020 19:35:55
dun >> Tak to měli udělat, tomu lumpovi Oklešťkovi před hejtmanství a zbytek tomu poskokovi z ČIŽP.
Npotočák 62 - Profil | St 7.10.2020 19:35:48
dun >> V tomto s tebou nesouhlasím. Uživatel je povinen vysazovat podle ZP ale po vysazení je do ulovení ryba ničí. Předmětný zákon a paragraf se týká hospodaření ale otrava není hospodaření. Jak už jsem zmínil, odstranění uhynulých ryb po povodni uživatelem přímo zákon uvádí ale o povinnosti uživatele, odstranit uhynulé ryby z TOKŮ po otravě není nikde ani slovo, nebo jsem ho nikde nenašel. Petrův Zdar
Ndun - Profil | St 7.10.2020 19:20:28
eskymak Mrakomor >> Uživatel revíru nemůže nechat ty ryby shnít
paragrag 12 odstavec 7 zákon 99/2004 Sb
Možná by bejvalo bylo dobrý je vysypat před vládu...
Neskymak Mrakomor - Profil | St 7.10.2020 19:06:52
dun >> furt nerozumim tomu proc tu likvidaci v kafilerce platil svaz! Proc sanoval naklady na likvidaci ničich ryb po ekologicke havarii. Kdo mu vlastne dovolil na takovy ucel pouzit penezni prostredky??!
Nkubas. - Profil | St 7.10.2020 14:32:58
Pedro1 >> Tak to jsem zvědav na odpověď...