Nmilanpindryc - Profil | Ne 15.9.2019 8:33:38
Fishky >> jako predstava krasna... jenze on se bude vysazovat porad ten kapr. Viz zarybnovaci plany. Takze dokud se nezmeni zarybnovaci plany tak diky za lidi co je chytaji a odnasi.
NFishky - Profil | Ne 15.9.2019 8:29:43
milanpindryc >> představit? tak asi dovedu, začal by se místo kapra vysazovat candat, okoun, lin... a nějak by to šlo ;-)
Nmilanpindryc - Profil | So 14.9.2019 21:06:24
Fishky >> dovedes si predstavit jak by ty nase vody za 2 roky vypadaly kdyby se kapr neodnasel. To bys po hrbetech kapru presel na druhou stranu :-)
NFishky - Profil | Po 2.9.2019 14:36:37
Jirka1976 >> No, my nejsme kolegové a rozumíš leda kulovému. Jedeš si tu tu svou příživnicko užírkovskou notu bez kapky sebereflexe a tvážíš se u toho ještě jako ten ukřivděný. Kdo sem dává nemístné fotky mrtvých ryb, dcery a kydy o tom, jak je správné všechno sežrat a ten kdo pouští je nemocný? Ty? Je to tak, viď? Že jsi zcela mimo mi je jedno a taky mi je jasné, že jiný už nejspíš nebudeš, jenže sem chodí i jiní, i nováčci... a nebylo by dobré je "učit" takovým masařským móresům. Tak pá pá Jiříku
Nkubas. - Profil | Po 2.9.2019 12:35:43
P!F >> Poslední věta je vystihující, bohužel...
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 12:26:32
Knapík >> tak to uz jede ve velkym . Ja mam ten les kde jezdim 50 km . Jinak tady v okoli neco najdu , ale fakt jen par , malo lesa a hodne houbaru .
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 12:23:45
Fishky >> kolego , chapu ze se snazis byt zajimavy , ale myslim ze uz tady tehle kecu o nicem bylo dost . Tak bych to uz ukoncil . Je to tady ostatne o sumci . Ne o par jedincich , co si tady leci mindraky . Mej se .
NKnapík - Profil | Po 2.9.2019 12:18:36
Jirka1976 >> u lesa nebydlí, dojíždí a neprodává osobně u silnic, prodává nějakým velkovýkupcům i ze zahraničí.
NFishky - Profil | Po 2.9.2019 12:05:59
Jirka1976 >> no nepovídej, nebudeš ty hrát v pokračování seriálu Dycky Most?
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 11:46:21
Fishky >> jo to si musis umet zaridit . Ty koupis maso za 150 kdyz ho o 50 metru dal maji za 80 ? Zelezo , to fakt ne . Nejsem cikan ani socka .
NFishky - Profil | Po 2.9.2019 11:20:38
Jirka1976 >> a železo s kárkou nesbíráš? Ty jsi takový magnet na vše zdarma, úžasné.
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 11:15:03
Knapík >> tak pokud bydli pobliz lesa , bavi ho to , proc ne . Stejne jako boruvky . Ty 2 litry si nasbirame , nikdy bych je nekde u silnice od buh vi koho nekoupil , stejne tak hriby . Kdyz se u nas odhaji po nasazeni reviry , tak bud nejezdim nebo tam kde to hajeni nebylo . Mraky lidi , hadky , zavist a potluceni kapri me fakt netahnou .
NKnapík - Profil | Po 2.9.2019 11:05:54
Jirka1976 >> známej si tím velice slušně přivydělává, ale je to fakt lesní blázen, co pořád sleduje, kde už by to mohlo začít a pak razí a těží a těží, něco jako lidi, co objíždí revíry s čerstvou násadou.
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 11:01:30
nofish >> 😂 preklep , kasar ne , kaprar .
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 10:59:13
Knapík >> to mas pravdu , pravak neni spatnej ale jsou chutnejsi . Na suseni je ale spolu se suchohribem asi nejlepsi . Jinak na smazenici je lepsi vice druhu . No to by me mohlo prodavat hribky . A ryby to same . Sem tam mi nekdo rekne , prodej mi rybu . Pokud ho dobre znam a je to v pohode clovek , tak nemam problem mu rybu dat , jinak na ostatni kaslu .
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 10:52:15
nofish >> 👍presne tohle jsem uz nekde psal . Ja pojedu k vode , zadari se , odvezu si 2 ryby . Zadny zakon jsem neporusil . Vedle kasar ch a p , zavazi i kdyz je to tam zakazane , chyta po pulnoci . Ten zakon porusil a hned 2 krat . Tak kdo je potom horsi . Rs tady delala zatah , odebrala za vikend 8 povolenek . 2 za podmirovy ryby , amur 58 ( je tam mira 60 ) a za kapra 38 ( to je neuveritelny ) a nebylo to dite nebo novy clen . A tech 6 dalsich povolenek kaprari a tusim 1 sumcar ( lov v noci ) . A nebylo to ze se ozral a usnul ( blby , ale dalo by se to tak nejak pochopit ) dotycny zamerne chytal , super vybaveni , podlozka . Tak kdo je pak horsi , masar co rad dodrzuje nebo kaprar ktery sice ryby pousti ( alespon to tvrdi ) ale jinak je to vlastne pytlak .
NKnapík - Profil | Po 2.9.2019 10:40:34
Fishky >> taky jsem s dědou chodil a těžili jsme cejny nebo plotice pro známý na salát apod a nosili toho pak plný igelitky. Materiál i technika se zlepšily, ale pořád se dá chytat i bez honby za masem, čímž neříkám, že si nějaké ryby neberu. Kdybych měl chodit k vodě bez té možnosti si nějaký úlovek odnést, asi bych musel přestat rybařit.
NKnapík - Profil | Po 2.9.2019 10:37:01
Jirka1976 >> já mám třeba radši, když si z lesa přinesu menší množství směsi různých hub, protože, ač se to spoustě lidí nemusí a nebude zdát, on ten pravý hřib zas takový zázrak není. Existuje mnoho mnohem chutnějších hub.
Ale znám lidi, co těží hřiby neustále a dávají to do prodeje, což bych nikdy neudělal, stejně jako s rybou.
Díky za předchozí reakci.
NFishky - Profil | Po 2.9.2019 10:30:23
nofish >> Sem tam? Sem tam se ryby musí brát, svaz je sype v takových kvantech, že to v létě mnohdy rybníky už ani nedávají a ryby pojdou, případně si příroda poradí jinak a vychcípe to na nemoc. Tak či tak je obojí důsledkem přerybnění. Omlouvám se, píšu že svaz sype ryby, ale svaz sype jen kapry... tedy v majoritním zastoupení
Nnofish - Profil | Po 2.9.2019 10:27:27
Fishky >> druha vec je, ze ti lide o kterych pises udelaji pro uloveni skoro cokoli. Kdyz je chces jakkoli omezit tak jim to vadi. Vsichni pousti, ale pak zjistos, ze si sem tam rybu vezmou a mohli bychom pokracovat :-)
NFishky - Profil | Po 2.9.2019 9:54:27
Knapík >> Je hromada lidí, kteří rybám rozumí a umí je hodně dobře chytat no rybařinu berou jako koníček a ryby co chytí obratem šetrně pustí. Není to žádná WaM nemoc, ale vývoj, do kterého mnoho lidí dospělo. Když denně chytí i desítky ryb, ponechat si těch možných 7 kg by mohl takřka každý z nich, ale jak by to pak u vody vypadalo? Máme perfektní pruty, perfektní navijáky, nesrovnatelně lepší silony - šňůry a i háčky, než před 30ti lety, a ryba nemá takřka šanci, - jen ten řád se vlastně takřka vůbec nezměnil a dává možnost ponechat si šílené kvantum ryb. Kdyby toho využíval každý, tak si Jiřík ani nemusí k vodě brát igelitku, páč by do ní nebylo co dát. To smýšlení co na háčku to v sáčku bylo v módě tak 30 let dozadu, jenže to nás limitovalo náčiní. Dnes už lidé ví, že takhle se u vody chovat nemůžou, protože zítra by neměli co chytat, hlavně když svaz svou funkci zarybňování v mnohém nezvládá a sype takřka jen kapry, což je opět nevhodné.
NJirka1976 - Profil | Po 2.9.2019 9:40:04
Knapík >> mas na to rozumny nazor . Jsem uz takovy , narazim na akci napr. sirup ktery stoji 50 kc a je za 20 kc , nivu za 48 za kg ( mam kamaradku vedouci velkoskladu a ta me o zajimavych vecech informuje ) tak koupim tech sirupu kolik jich ma , treba 50 , nivu to same , naposledy 200 kg . Te sla vetsina dal do hospod . Kdyz jedu kolem lesa a je sance ze neco najdu tak se chvili projdu a jsem spokojenej kdyz mam 5 suchohribu nebo babek do polevky . Kdyz vim ze rostou tak vyrazim na misto kde prakticky nikdo nechodi ( zavora a 3 km pesky ) tchan ma klice , na tohle jsem linej . A tam jsou zne , sbiram jen pravaky a mensi tvrdy suchohriby , prepravka na ovoce za 2 hodky plna . Neco na smazenici do mrazaku , vetsina ususit . A mam na rok vystarano . Stejne s rybama . Pokud jdou pekni amuri , vyuziju toho , kdyz jde nasada tak picker a lini nebo rybka . Nikdy jsem nikde netvrdil ze to co delam je z etickeho hlediska uplne ok , ale nikdy neberu vic nez muzu , ryby poctive pisu . Pouze vyuzivam to co je mi dovoleno . Pokud ulovky omezi , budu to respektovat . Stejne nevyuzivam vse co bych mohl . Proto se nemam za co stydet .
NKnapík - Profil | Po 2.9.2019 7:46:09
Jirka1976 >> zajímavý příklad s tím lesem, hřiby a košem, ale nikdy jsem tuhle potřebu zatím necítil ani nepraktikoval, sbírám tak akorát, aby se to dalo smysluplně zpracovat a člověka pak spíš neštvalo. Většinu pro sebe, něco rozdám důchodcům, co už do lesa nemůžou. A popravdě, 2 x dva koše hub musí stačit pro rodinu na celý rok, zvláště pak pro rodinu, která nejí pouze houby ale i ryby...
Stejně tak vysokoškolský diplom není zárukou vysoké inteligence, často je tomu naopak. myslím,že bychom se velice divili, kdyby se naši zákonodárci měli projevit, počítám, že jejich průměr by byl dost blízký tebou dosaženým hodnotám.
Je to takové klasicky české, je toho hodně, tak těžím, přeci to tu nenechám .-)
NMB - Profil | Ne 1.9.2019 21:00:14
nofish >> o tom zase já nic nevím....
já tam byl v 94
Nnofish - Profil | Ne 1.9.2019 20:56:27
MB >> já myslel ty, co to mají v rámci zaměstnání pravidelně po nějaké době, jako přezkoušení.
O hlídání vaška, vaška, nebo miloše, vím prd. O tom vím jenom od chlapa z práce, že prý blbec víc nevyrostl, tak ho kua museli nacpat do té budky, že to byl hnus. Jeho slova :-)
NMB - Profil | Ne 1.9.2019 20:49:50
nofish >> u hradní stráže jsme to psali víc než 12 hodin...dva dny potom jsem si nebyl jistý jak se jmenuju a kde jsem se narodil :c)))) ze 120 lidí to do závěrečného kola dotáhlo cca 12-14...ti pak mohli se škorpem s ostrýma chodil u prezidentova domku v zahradách
Nnofish - Profil | Ne 1.9.2019 20:41:16
MB >> tak pokud dělá třeba u nějaké zásahovky, nebo záchranáře, nebo něco takového, tak i opravky jsou možné, oni to prý mají nějak brutálně tvrdé, ty psychotesty, tak na to mají víc pokusů. Jen jsem to tak slyšel.
NMB - Profil | Ne 1.9.2019 13:21:08
P!F >> ten druhý den , to byly opravky? :)))
NP!F - Profil | Ne 1.9.2019 10:58:54
nofish >> ja som si psychotestami prešiel, dokonca to bolo rozdelené na dva dni. Psychotesty majú zmysel dovtedy, kým dotyčný nechápe podtext otázky.
NVash - Profil | Ne 1.9.2019 8:52:09
Slušná debata k stokilovému sumci.... :o))))))
NJirka1976 - Profil | Ne 1.9.2019 4:53:37
nofish >> je videt kolego ze o tom vis nesrovnatelne vice nez pan nize . Uz jsem si zvykl ze na Mrku jsou nekteri odbornici na vse . U armady je psychotest jako 1 na rade a je rozdelen na 3 casti a vzhledm k tomu ze z asi 30 lidi na nem vypadlo tusim 10 , tak to asi az takova brnkacka neni . A nekteri z nich meli i maturitu . To same u Čd . Nikdo si nevezme na trat blbce , vlak je nebezpecna zbran v rukou silence . Myslim ze vyska vzdelani nemusi byt vzdy primo umerna s vyskou iq a zarukou chytrosti . Znam zenu ktera ma vysokou skolu s cervenym diplomem , je ve vysoke funkci na Financnim uradu a jinak je celkove " hloupa " . Tvoje posledni 2 vety vytesat do kamene .
NJirka1976 - Profil | Ne 1.9.2019 4:31:35
P!F >> ja jsem nikde nepsal ze jsi mne nazval zm.dem . Je to asi tak ze pokud me nekdo napada za to ze si vezmu vic ryb nez on uzna za vhodne je ponekud zvlastni . Rekneme si to na rovinu , i kdybych tech ryb mel polovinu tak to bude stejne . Cim se pak mam pred takovym individuem obhajovat ? A nebo na nej kaslat a poslat ho nekam ? Nejvetsi problem zrejme bude ze chyta i dcera , tak 4 amuri za 1 lov se Vam zdaji hodne . K tem amuru , ano je to nepuvodni druh , ale je to pekna bojovna ryba . A taky chutna . Jsem rad ze je v nasich vodach . Jen by mela kazda Mo dobre zvazit kam a kolik jich da . Na zarostle vody ok . Na vodu bez vegetace je to blbost . Take je logicke , ze pokud nekde chytime 4 amury nebo 8 linu za rano , tak je kazdemu normalnimu jasne ze je tech ryb v te vode dostatek , jinak by takovy ulovek nebyl mozny , ze ? Co se tyce iq , tak s tim ja nezacal . Nemam potrebu ti neco vyvracet a dokazovat . Mysli si co chces .
Nnofish - Profil | Ne 1.9.2019 1:02:08
P!F >> jen pro informaci a to kolega vi, ze jsem se do nej trosku pustil i v masarskem jadru, to vypada, ze tu pises o psychorestech a vis o tom prd.IQ test je hodne velky podil psychotestu. Myslim ze ja mel snad 50% podil na vysledku, nebo kolik. Ale mluvim o nekolikahodinovem, u psychologa. Neni to sranda a pripadas si jako blbec, kdyz to delas.
On jen odrazi klasiku ceskeho rybare, ryby berou vsichni, vic ryb by si prali taky vsichni. To jen na mrku se vetsina tvari jako nejvetsi kamaradi ryb. Ale u vody se chovaji jinak...
NP!F - Profil | Ne 1.9.2019 0:19:56
Jirka1976 >> takze v poradí. Za mňa, ktokoľvek co likviduje tie ruské nezmysly vo vode má plus. Jednoducho amur a tolstoj su hnoj co nemá čo robiť vo vode. Ked sa niekto hádže o zem, kvoli tomu, že niekto tieto nepovodne a nežiaduce druhy zlikviduje, nemám problém sa ho zastať. Viac menej rovnako je na tom veličenstvo kapř, sypú ten hnoj všade a v neskutočných množstvách, jediná možnosť je to likvidovať, aby neuberal životný priestor a potravu rybám ktoré do vody patria.
O likvidácii ryofilných rýb nepadlo ani slovo.
Áno, celkom rýchlo som na teba zmenil názor, obhajovať to, co pri vode vyvádzaš tým, že neporušuješ zákon, je naozaj úbohé.
To, že si zmrd, som ti nepísal ja.Ja som iba reagoval na tvoju reakciu na to. Ja som ti písal, že si kokot, to je niečo iné. Na to, čo si o mne myslia ostatný z vysoka seriem. Bohužiaľ. Jeden dobrý kamarát mi už dávno povedal, že moja najhoršia vlastnosť je úprimnosť.
Si asi jediný človek na svete, čo zvládol v rámci psycho testov aj IQ testy, nedivím sa pri tak vysokých métach ako dostať sa k armáde. Buď to bolo dávno, alebo to je nezmysel kámoško, tvoje iq je jednoznačne smutne dvojciferné. Moje v tejto diskusii nie je podstatné, v tomto smere si fakt nejdeme merať piňďúra. 18, keď je spln.
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 16:31:45
_Karel_ >> on si kazdy mysli ze na tom jinym rybniku jsou vetsi kapri . Letos nasadila jedna Mo na svuj rybnik 2 ha klasickou nasadu do 45 cm a asi 50 kapru kolem 60 cm . Co tam se delo 😂 , hruza . Hadali se tam jako psi , prehazovani , doslo i na pesti . Nekteri jsou schopni pro nasadaka zabijet .
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 15:44:41
_Karel_ >> myslíš? nebyl bych si tím jistý. Vezírek, haltýř, mrazák v karavanu, co já vím? hlavně je jedno jestli tam byli pro deset, nebo pro dva. Lidi jsou blázni, dnes, v době mobilů jsou u vody dřív, než ty ryby vysadíš. Možná by ses divil.
N_Karel_ - Profil | So 31.8.2019 15:17:52
nofish >> Jak by to dělali? Přece nebudou týden kapry trápit ve vezírku?
N_Karel_ - Profil | So 31.8.2019 15:10:58
Jirka1976 >> Jo, jo. Nad tímhle se pozastavuju taky. Brňáci jedou do Uh. Hradiště na rybníček chytat násaďáky. Jako kdyby u Brna nebyli.
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 15:04:47
nofish >> je to mozny . Mam u nich 1 znameho , ale vetsina je tam nevyucenych . Ja na nasadaky ani nejezdim , nemam rad ten frmol u vody , nekteri tam chrapou v igelitu uz noc pred odhajenim . Pak chyti 2 ks omlacenych 43 cm a spokojenost .
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 14:52:47
Jirka1976 >> No tak popeláři asi blbí nebudou. Když si vezmu že z těch třech co jsou na autě má jeden až dva papíry na náklaďák a k tomu musí mít psychotesty, tak na tom budou asi inteligenčně lépe, než někteří uživatelé mrk.cz
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 14:50:42
Jirka1976 >> dva rybáři = šance na 20 kaprů domů....
Hlad je svině. Divil by ses, ale cestování 30km za vysazenými kapry i když mají jinou vodu u baráku, je pro některé zcela běžné. Tak proč ne s karavanem na týden 80, že ano.
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 14:48:46
nofish >> ja se preklepl , no telefon . Ale pan backlead vi co to je . Udajne je to jednotka mereni inteligence u novych zamestnancu Technickych sluzeb na pozici popelar .
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 14:43:39
nofish >> tak nejak . Dojeli tam i rybari z Bruntalu na tyden se 2 karavany . Jeli 80 km kvuli par kaprum 42 - 45 cm . Tohle nechapu .
Nsven - Profil | So 31.8.2019 14:39:55
nofish >> to je něco jako IQ ale u ČSD :-)
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 14:28:26
backlead >> to uz nevim ., je to davno . Ale tvuj zapis te pasuje na totalniho vylizance jako par tady . Jsi kaprar zoofil ? Nebo jen hricka prirody ?
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 14:18:01
backlead >> co je "IG"?
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 14:17:25
sven >> nelze srovnávat nesrovnatelné. To je jak kdybys to samé řekl o hrouzkovi v porovnání s línem. Lín je dražší, tím pádem by to teoreticky trošku vykompenzovalo méně metráků z hektaru. Bohužel zatím nikdo asi nezkoušel monokulturu lína na tržní rybu aby to spočítal :-)
Nsven - Profil | So 31.8.2019 14:02:14
nofish >> nemyslel jsem, jakože pomalu roste ale jeho váhový a centimetrový přírustek, oproti preferovanému kaprovi, za stejnou dobu.
Nbacklead - Profil | So 31.8.2019 13:56:22
Jirka1976 >> Kolik je plný počet bodů IG u českých drah? Tady, podle Tvých výplodů to rozhodně nevypadá na IG vyšší trotla...
Nsven - Profil | So 31.8.2019 13:53:09
Jirka1976 >> není problém ho ulovit, když víš kde, kdy a jak..
Samozřejmě nezabráníš jiným rybám aby u toho nebyly dřív.....to je jasný..
Pro mě je lín tabu, tedy je cíleně nelovím a pokud přijde, jde zpátky domů.
Bez hubana..bo nejsem zoofil :-)
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 13:49:35
Jirka1976 >> 320 kaprů samozřejmě rovnou ve velikosti jedlé ryby, předpokládám, takže za měsíc 120 a za tři 12 kaprů.
Nsven - Profil | So 31.8.2019 13:49:35
Dědek >> Jo to je pravda. Znám některé MO, které celou produkci valí do Německa už pěknou řádku let. Bo to sype...
My celou naši produkci sypeme do revírů, takže nám z toho nesype nic...
Alespoň se sumci mají dobře..
Parmy a ostré, známe bohužel jen z obrázku...:-(
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 13:42:51
nofish >> u nas zarybnovali novy revir lehce pres hektar , 320 kapru , 30 linu , 20 amuru , 7 stik a asi 100 kg drobote .
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 13:40:26
Dědek >> Ony se na toho lína ani nedostanou, stejně jako dravce. Nemyslím, že se podaří sehnat pár kilo. Jsou jasně dané podmínky. Když chceš rakušákovi dodávat kapra, chce po tobě i candáta, lína, štiku, prostě všechno. Nedodáš, bude brát jinde, třeba z polska, madarska. Nebo ti za kapra nedá tolik, nebo.... prostě je to kšeft a každý chovatel, si váží zákazníka, co mu odebírá nejvíc. Ne nějaký svaz co si jednou za rok vzpomene, že by chtěl jenom lína, štiku, candáta. Okoun je na vývoz taky dobrý kšeft.
Je tu možnost, dělat si ty ryby sami. Ale. MO, která chová ryby a bude se snažit dělat ryby nedostatkové, je na tom vlastně hůř, než MO, která nedělá nic. Hlavně po finanční stránce.
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 13:36:07
sven >> neřekl bych, že lín pomalu roste. Třetí rok, mírová ryba, nebo čtvrtý. Podle toho, jak moc bude mít konkurence. Dobře, vezměme raději čtvrtý. Jasně, mluvím o chovu. Vysazovat plůdek by se zasloužilo tak u kapra. Přežití takových ryb nejsou v revíru nějak obrovská. Možná někde do zarostlé vody.
On je tu spíš problém, že když je 100tis na ryby, tak jde do vody za 80 kapra, za 10 amur, za 5 duhák a za 5 zbytek. Tipuju, jen pro pochopení principu. A když ti nikdo nezaplatí pořádné peníze, tak ty ryby za posledních 5 mu ani neprodáš. Reálně, jaká ryba se vysazuje v lovné velikosti? Kapr, amur, na pstruhovce granuláči. Pak nejsou peníze na nic jiného. Ale lidi chtějí krmit kaprem a ti co ho nežerou,chtějí stejně víc a víc kaprů.
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 13:36:05
sven >> hodne mne zaujalo jak jsi napsal ze je lina problem ulovit . Ja se jim nikdy nejak nevenoval , tak nevim , ale neco na tom bude . Chytam je ze stale stejneho mista a vdycky berou , nekdy vice jindy mene . Ale kdyz to nahodim o par metru mimo tak nic nebo perlin . To stejne kdyz sednu jinam , bud nic nebo 1 nahodny . Nechapu co je tam drzi , navic jsme v tech mistech videli 2 sumce a zaloveni od sumce je tam casto videt .
NDědek - Profil | So 31.8.2019 13:23:02
sven >> Kamil to myslel tak, že produkce línu fachčí, ale revíry u nás je nenakupují, protože je to pro ně drahé. Valí se to ven...
U nás těch línů je opravdu zoufale málo, stejně tak parem a ostrých...
Nsven - Profil | So 31.8.2019 13:18:38
nofish >> Ahoj a souhlas.. Línu je všude šest půlek.. Akorát, že se nedá napasovat do žádné línoprůmyslové škatulky, jako se to podařilo s kaprem a hlavně málokdo ví, kam a jak na ně, což je dobře.
Na něj nefungují žádné zázračné koule věhlasných značek a s tyčkou co hází 150m se může jít každý maximálně vyfotit... předpaženka také nic moc nevypovídá o udatnosti lovce..:-)
Lín se odchovává prakticky sám ....pravidelně vysazujeme samovýtěr z chovné vody do sportovní.. Jediný problém je, že pomalu roste. Tedy relativně.. oproti rybě domácí...
NJirka1976 - Profil | So 31.8.2019 11:53:11
Dědek >> s tou prezentaci mas pravdu , nechal jsem se unest atmosferou v masarskem jadre a daval tam nektery fotky hnusny . Me treba krev nevadi , ale chapu ze vetsinu pohorsuje . Dohodli jsme se ze uz zadne krvave fotky nebudou . Do tohodle vlakna moje fotky vlozil Pedro a Frank . A k tom linum , mas pravdu ze jich je malo a je to jedna z nejhezcich ryb , ale je par reviru kde jich je hodne . Zalezi zda je Mo vysazuje nebo sype jen kapra . Nase Mo liny nasazuje pravidelne , tusim ze je i sama dela . Chytam je na vode kde jich je opravdu hodne a to i presto ze je tam i dost sumcu . Rocni ulovky linu se tam pohybuji v radu stovek a to se tam na ne temer nikdo nezameruje , vetsinou jde o nahodne ulovky . Mo je tam pravidelne dosazuje v 2 krat vetsim mnozstvi nez se ulovi . S parmou je to horsi , tech je temer vsude malo . Tu jsem vzal 1 v zivote , sama kost , nedobry maso . I kdyz jsem " masar " tak je od te doby poustim . Ostroretek je u nas na rece jako hnoje , nasypali jich tam za poslednich 5 let asi 30000 . Drive jsi tam chytal bezne podoustve , ostrou sem tam . Ted chytas jen ostry 35 - 50 a podoustev temer zadnou . Mas problem chytit karasa nebo jesena , jen porad dokola ostroretky . Ale taky znam reku kde jich za mojich mladych let bylo hodne , dnes je to prazdna reka , vydry , kormorani . Mo tam prakticky nic nedava , nema to smysl .
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 11:52:07
Dědek >> teda nebude lín, ale to snad chápem.
Nnofish - Profil | So 31.8.2019 11:42:03
Dědek >> Ahoj. Línů není málo to se neboj. Línů je dost. Ale preferuje se kapr, tak jak může být ve vodě lín.... Když dám 80-90% peněz za kapra a zbytek za ostatní ryby, nebude kapr.
NDědek - Profil | So 31.8.2019 11:10:50
Jirka1976 >> Jířík, jen krátce. Tady ani nejde o to, kolik těch ryb vezmeš a sníš, jako spíš o tom, jak to tady prezentuješ.
Já neberu žádné, nechutná mi to. Nemám nic proti tomu, ať si každý bere ryby podle pravidel, kolik může.
Osobně je mi líto těch línů, které zmasíš, těch je tak zoufale málo... S parmou a ostroretkou to jsou ryby, které bych od vody nikdy nebral.
NNeznámý rybář - Profil | So 31.8.2019 10:59:57
Jak mě vždy uspokojí když přijdu na mrk a zjistím, že tu jsou ještě větší blbci než jsem si myslel hned mi to zlepší náladu.
Npeterb - Profil | So 31.8.2019 10:10:24
Toto vlakno by mal asi admin zatvorit 😥
Nsiluri - Profil | So 31.8.2019 9:55:09
Co nepicujeje na zvazy kt. jednotlivcovi umoznuju brat velke mnozstvo ryb za par korun? Picujete tu na jednotlivca kt. sa riadi platnymi blbymi pravidlami, dokonca ani "nevyuzije" vsetko co by mohol. Ze sa hocikto (vratane mna) rozhodne nebrat ryby, resp. zobere len par ryb automaticky neznamena ze vsetci co to tak nerobia su kkti, to je trochu extremny pohlad na vec, nie? To zvazy by sa mali zamyslet co by sa stalo keby si kazdy rybar zobral to co moze..
Nvydra Lucky - Profil | So 31.8.2019 9:40:32
Klasická MRKo drbačka. Dáno téma sumec a jsme u kaprů, důchodců, masařů … Mě by teda zajímala jiná věc. Taky si rýpnu - jak to mají u sousedů s uvazováním sumce na lano ? Jistě je to to nej, co pro sumce může kdo udělat, jak jsem se tu už dávno dočetl, ale u nás je to výslovně zakázané. A jak nakládat s rybou co si chci ponechat, jsem také četl, jinde. Jak to mají na Slovensku ??? Nezajímají mě komentáře typu kolik jsi chytil sumců, nerozumíš tomu, … to jsou jen bláboly, zajímají mě fakta ! Je to povoleno, nebo není ?
Nstormandnature - Profil | So 31.8.2019 3:52:12
Tvl, že tu furt řešíte pár ponechanejch kaprů a amurů. A pořád dokola. Kapr se vysadí, vychytá, sežere a zase vysadí. Všude je ho jak hnoje. A amura aby vzal čert. Že vás furt baví do něj rejpat. Ať si chytá jak chce a co chce. Tady budete řešit blbýho kapra a že kdejakej ChaP za rok zmasí x candátů ( bo kapr je kámoš a kámoši se nežerou, ale o candátovi nikdo nemluvil), to je ticho po pěšině. Každej je chytrej jak rádio, ale měl by si zamést před svým vlastním prahem.