Rybářská stráž na Orlíku: profesionální vybavení k dispozici i členům dobrovolné RS

Rudina - Profil | Čt 21.6.2018 14:58:57

pokud je to tam zcela normální stav, tak pak nechápu co Hýbnera tak vytočilo :-), ostatně sám píše o pár jedincích, ale taky o tom, že takhle nasr....ej ještě nikdy nebyl, že by ho tam někdo poslal někam osobně?

Pedro1 - Profil | Čt 21.6.2018 14:56:10

roman_monfish >> Fakt máš pocit,že je v dnešní době správné minimalizovat omezení vůči rybářům a dát jim co největší prostor k lovu?
To jsi docela slušnej optimista,já bych to udělal přesně naopak.A to co vidím kolem vody mě v tom jenom utvrzuje.

Možné to je,já tam viděl auto MP,PČR projíždět nesčíslněkrát a nikdy ani nepřibrzdilo.

Mě jsou místní jedno,to co tam občas vídám bych radši u vody nepotkával.

roman_monfish - Profil | Čt 21.6.2018 14:45:28

Pedro1 >> Zdravím, myslím si, že nejsi vůči současnému vedení MO spravedlivý. Podle mě jim určitě nejde o největší návštěvnost, ale o to, aby minimalizovalo zbytečná omezení ve vztahu k rybářům a dalo jim co největší prostor k lovu. Pokud by to dělaly všechny MO a nechovaly se leckdy jako sedláci na vlastním gruntu, bylo by nám všem u vody určitě lépe.
Vjezd aut je určitě problém. Není to v gesci RS, ale MP a Policie. Občas tam kontrolu udělá a nějakou tu pokutičku rozdá (sám jsem tomu byl přítomen), ale bohužel je to zřídka.

Ještě takové malé zamyšlení ohledně tzv. "místních". Pokud by se všichni postavili za princip výhod pro místní, asi bychom se brzo dožili stavu, že budeme lovit pouze na revírech v bezprostředním okolí vlastního bydliště a celosvazový rybolov by šel do kopru. Patřím k těm, kteří hodně jezdí. Při delším pobytu na jednom revíru mě omrzí a tak si jednoduché možnosti cestovat za rybami pro ČR vážím.

Pedro1 - Profil | Čt 21.6.2018 13:13:50

Rudina >> V tom Brandýse ceduli zákaz vjezdu nikdo neřeši,ani policajti.Občas tam projedou mrknout k jezeru a nikdy žádný auto který stojí v tom zákazu pokutu nedostalo.

V Brandejse je to tak,že vedení tamní MO chce co nejvíce lidí na svých revírech (netuším proč),proto ty nonstopy,pořádání kaprařských svazových závodů,od letoška v RŘ píčovina ohledně horní míry dravců,nehájení sumce a další chujoviny.Tam si to vymýšlí ta pravidla jak když v ústavu postižení hlasují jestli budou k obědu staré brambory.

A místní jsou nasraní,neboť jim samozřejmě přespolní ukusují z jejich koláče.

jirkazez - Profil | Čt 21.6.2018 11:06:15

Rudina >> Ano, s tím souhlasím. Někoho mělo napadnout, co se stane, když se to povolí jen na omezeném prostoru. Že tam nebude k hnutí.

Rudina - Profil | Čt 21.6.2018 11:01:35

no proto jsem rád, že na Vltavu kam chodím tohle ještě nedošlo. Ale nonstop lov nebo lov do půlnoci je prakticky stejný, lidi tam zůstanou, jen ti slušní stáhnou pruty. Ale non stop na dvou úsecích Labe v kraji jen stahují lidi. S karavanama souhlasím, proto to někde dopadlo jak to dopadlo, např. Mělník, Borek - zákaz nocování na veřejné zeleni.

esoxboy - Profil | Čt 21.6.2018 10:52:57

Rudina >> lov 24 je největší blbost jakou mužem schválit pokud k tomu někdy dojde skončím s rybařinou jeď se někdy podívat na dolní tok labe, karavany bordel hovna smrad centráli každej je rybář kterej všechno pouští, ten bordel už tady nechali před náma ,jsem usnul a nevim kolik je hodin,atdatd lov na 3pruty ,sem si chtěl jen zatřpitkovat když to nic nedělá atdatd a 24čtyřka tak to bude 1000X horší lidi si to dělaj sami a RS ČRS ta je velmi mírná zkus něco udělat v raichu co je u nás standartně tolerováno...........

Rudina - Profil | Čt 21.6.2018 10:21:14

no sednul :-), já jen píšu, že mě překvapilo to množství lidí co tam bylo. Hned vedle je Kostelec, tam non stop není a je to tam znát.Ono by možná stačilo dát nonstop na celý Labe a určitě by to taky bylo o něčem jiném. A Hýbner psal o problemech s nalitejma rybářema, což chápu, že v tom množství se nějaký najde.

jirkazez - Profil | Čt 21.6.2018 10:14:59

Rudina >> Co mi vadí, je to, že napíšeš nic špatného jsem neviděl, ale dokážu si představit, co se tam děje v noci. To je pro mně horší, než to parkování.

jirkazez - Profil | Čt 21.6.2018 10:13:50

Rudina >> No právě, podle tvého příspěvku kdyby tam nebyli ti rybáři, seděl bys tam ty. V čem je rozdíl ? A co se týká aut, s tím souhlasím, Někteří by nejraději zajeli až do vody. Ale to není o nonstopu a o bivakování, ale o lidech.

Rudina - Profil | Čt 21.6.2018 10:07:09

:-), no musíš číst pořádně, psal jsem, že bez prutů a tady jde o něco jiného, než o to si kam sednou, než naštvanej spíš zklamanej, já mam rád klid, samotu, takže tady spíš popisuju co jsem viděl a jak to tam vypadá, jako reakci na upozornění předsedy ÚS. Už jen nerespektování zákazu vjezdu je alarmující, ale s tím RS nic neudělá. Ovšem jak jsi se možná mohl v tom příspěvku dočíst, tak on se ten nonstop lov taky nemusí prodloužit. A jinak Brandýs je jeden z mála revírů, kde ještě není zákaz bivakování, nocování a stanování a pod. chujovin, jako např. hned vedle v Čelákovicích, tak aby se místní i nemístní nedočkali zase dalšího zákazu. Já tam byl (ač jsem veden v Brandýse, ale bydlím od něho 30 km) poprvé a vím, že tam se už určitě nevrátím. Má-li někdo rád stovky lidí kolem sebe, proč ne, já jsem na něco jiného.

jirkazez - Profil | Čt 21.6.2018 9:57:27

Rudina >> Takže jsi vlastně neviděl nic a jsi naštvanej, že sis neměl kam sednout.

Rudina - Profil | Čt 21.6.2018 9:50:13

FRANK71 - 21.6.2018 0:27:22 >> no k tomu vytočení ohledně Nonstop lovu. Byl jsem se minulý týden v sobotu podívat bez prutů na Labi u Brandýsa n.L., prošel jsem si to od dálničního mostu až k Probošťáku doufaje, že si najdu místo, kam pojedu na víkend a budu tam sám a nerušen. O jak bláhový jsem byl. Ze strany od Brandýse je zákaz vjezdu s dodatkem mimo vozidla MO ČRS a od Probošstkých jezer je zákaz vjezdu motorových vozidel. No připadal jsem si tam jak na parkovišti, co 20 metrů auto s espézetkama snad z celý zeměkoule, bivaky, karavany, na fleku 2-8 prutů (podle počtu osádky auta) trčících kolmo vzhůru, takže to tam vypadalo jak protiletecká obrana Moskvy. A ve vodě vlasců, že by se tam musely ryby oběsit, přiměřeně k prutům počet kačen na vodě. Sem tam nějaký člun. Samozřejmě u bivaků sem tam basa s pivem, láhve od tvrdýho. Vysloveně nějaký bordel jsem tam neviděl, ovšem byl jsem tam v 11 hod. dopoledne a co se tam děje v noci tedy netuším, ale dovedu si to asi představit. Koncentrace takového počtu lidí určitě přináší i jisté důsledky ohledně odpadků, lidského sekretu apod. Takže jestli pan Hýbner narážek na toto, tak držím palce, ale tady než RS by spíš byla zapotřebí PČR pokutující porušení zákazu vjezdu. Takže po této smutné zkušenosti mi je jasné, že te´d o víkendu pojedu opět na svou oblíbenou Vltavu, kde potkám jednoho rybáře asi tak na 300 m nebo na Labe, kde sice budu muset vyndat o půlnoci pruty, ale kde se zrelaxuji.

glaza - Profil | Čt 21.6.2018 8:43:51

mascha >> To ano, ja proste reagoval na jeho posl. zpravu, kterou jsem tu nasel....

Amur. - Profil | Čt 21.6.2018 6:23:39

Nekomentuji,akorát bych zase tuto diskuzi stáhnul od tématu,tak tu hypotetizujte dále...

Vikasgard - Profil | Čt 21.6.2018 6:11:41

tommaly - Podívej řeknu ti to asi takhle: když někomu ukradnu/najdu kompletní doklady rybáře, jak velký je problém sloupnout fotku, která je tam v lepším případě vylepena lepidlem značky Kores? Je stejně tak jednoduché zfalšovat občánku? Jistě se teď najdou borci, kteří mě budou přesvědčovat, že ji do večera mají...

mascha - Profil | Čt 21.6.2018 0:41:07

glaza >> souhlasim s tebou, ale ten konkrétní příspěvek, na kterej mu reaguješ, ten bych podepsal.

glaza - Profil | St 20.6.2018 22:46:31

Amur. >> Chlapče, vím, že jsi ještě dítě... Tak proto tě beru s rezervou. Ale proč, proč proboha musíš psát všude a z 90% absolutně ničemu nerozumíš. Deaktivuj/smaž profil a nebo jen sleduj a čti :)))))

tommaly - Profil | St 20.6.2018 22:43:00

HOK >> vzor průkazu rybářské stráže máš ve vyhlášce k zákonu o rybářstvý