Tvůrce zákona o rybářství a platných dob lovu k možným změnám, RNDr. Jaroslav Poupě | MRK.cz

Tvůrce zákona o rybářství a platných dob lovu k možným změnám, RNDr. Jaroslav Poupě

273 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nretrívr - Profil | St 10.1.2018 13:51:17

ExPr3v1t >> To máš pravdu.

    NExPr3v1t - Profil | St 10.1.2018 10:32:12

    retrívr >> Souhlas! Jak to prckům uděláš, tak to pak je...což v dnešní době povede statisticky rovnou do prdele...

      NExPr3v1t - Profil | St 10.1.2018 10:18:53

      člověk by řekl, že obzvlášť opravdoví rybáři nebudou mít problém najít v přírodě správné hodnoty. Z toho co tu čtu a z toho co vidím kolem sebe, je mi na blití...drtivá většina lidí je odtržena od reality natolik, že není cesty zpět...Podvádíš, tumáš přes prdel a už se nevracej. Tečka. Ne řešit konstantní, přírodě odporující debility a neustále ustupovat skupinám družících se idiotů. Proberte se, pitomci, nebo mají naše děti s rybama po prdeli....
      Kde je ta doba, kdy to bylo dobrý a k vodě chodili jen lidi, kteří tam měli co dělat?

        Njeden3 - Profil | St 10.1.2018 10:06:09

        Mrknato >> S tim,co pises o RS musim jen souhlasit. Ano i s tim,ze by mela pozivat plne ochrany verejneho cinitele a meela by byt ozborjena. Protoze tady se porad resi,jestli nekdo chyta pres pulnoc jako by to byl trestny cin,ale na kolika revirech se v noci opravdu pytlaci-to se na mensich revirech proste neresi!!!! Resi se to jen tam,kde je bivak a rybar,ktery stejne vsechno pousti,ale opravdovy pytlak bez povolenky,ktery plundruje vody-to je brano skoro jako OK.,nebo se RS boji proti takovym zakrocit-coz jim nemohu vycitat,kdyz se kolikrat boji -nebo dela,ze nevidi a neslysi i policie.
        S cim ovsem nesouhlasim je to,co pises o tech 40.000 za povolnku CHaP. Tam jsi uplne vedle. Proc by clovek,ktery rybu pousti,mel platiti vic,nez ten,ktery rybu bere a kvuli kteremu se porad dokola do vody rvou tuny nasadovych kapru???? Naopak,kdo ryby bere vic nez treba deset za rok,ten by si mel pekne priplatit,protoze vetsina penez,co se vybere jde na nakup a vysazovani jatecniho kapra.

          Nretrívr - Profil | St 10.1.2018 9:37:46

          iva >> Je to tak, to není moudro, to je zkušenost.

            Niva - Profil | Út 9.1.2018 20:35:35

            retrívr >> souhlas, a hodně toho je o rodičích, dšti se učí jen nápodobou....

              Nretrívr - Profil | So 30.12.2017 16:05:41

              sven >> Ahoj, co já mám zkušenost s dětmi. O vnoučatech nemluvím, tam to mám tvrdě pod kontrolou, jsou to rybáři a troufám si říct, že ten nejmladší už rozliší většinu lákadel od reality.To je jedna věc. Vždy ale záleží na tom, kdo tě " uvede" v tomto případě k rybaření. Dělám s dětmi přesně 45 let a základní informace je rozhodující. Obecně zájem o jakoukoliv činnost razantně klesá, to víme všichni, klesá i u rybařiny. Na rozdíl od tělovýchovy, tedy pohybu,bych nebyl skeptik, zústanou jen opravdoví zájemci. Podmínky pro děti u rybařiny jsou naprosto špičkové. Rybařina se řadí k nejlacinějším volnočasovým zapojením dětí, zvláště vzhledem k tomu, že je to spojeno s přírodou a děti mají stejné podmínky jako dospělí. Asi to není vše, co by se dalo psát.Ale snad jen základ. Ať máš i můj názor.

                NMaxx - Profil | So 30.12.2017 15:40:31

                Nechci tu na nikoho utocit nebo nekoho kritizovat. Ale M.O. nebo Č.R.S. by si tedy meli dat budicek. Uz je rok defacto 2018.
                Naopak si myslim ze pan Vagner ma pravdu a bez ohledu na to jake kdo k nemu mate sympatie atd. Nemyslim si ze 4-24 hod. je nejaky obrovsky krok. Z jakeho duvodu? Naopak v lete by mela byt nonstop a ne jen do pulnoci. Na to take muze navazat zdrazeni povolenky a zvysenim lovnych mir ryb. Masaru a pytlaku a podobnych idi...se jen tak nezbavime. A je uplne jedno jaka bude denni delka lovu! Vic jich nebude a min take hned taky ne. S tim ovsem souvisi kontroly rybaru a hlavne postihy ci pokuty,ktere jsou oproti jinym zemim evropy smesne. Takze jsem jednoznacne pro aby se delka lovu uz konecne zmenila a umoznila tim i rybarum,kteri maji radi nocni rybolov aby se nemuseli od 23:30 kazdou chvili divat na hodinky,kdy maji vytahnout pruty. Aby si mohli uzit nocni rybolov az dokonce.

                  Nšpaček - Profil | So 2.12.2017 18:29:03

                  Na jakékoliv změny či návrhy jsou tu členové výborů M.O. územních výborů a rady Č.R.S. Sdílím obavy aby za tím nebylo něco jiného!!!!!!Při vší úctě k J.W. ON není osoba ani orgán kompetentní takže by se měl držet trošku,řádu a pravidel. Ať navrhují a diskutují ti námi zvolení Kubu jsem nevolil jako mluvčího nás všech))))

                    N1Mara - Profil | Pá 10.11.2017 13:18:21

                    Willow >> :-))) jsem to smazal, protože sem to nepatří , tedy sem jsem to nechtěl dát :-)

                      NWillow - Profil | Pá 10.11.2017 11:10:55

                      1Mara >> Skvělý zápis.:-)))))Co tam máš dál.:-))))

                        N1Mara - Profil | Pá 10.11.2017 9:57:17

                        .

                          NMrknato - Profil | Út 7.11.2017 14:33:02

                          ToM1977 >> Přečti si pořádně příspěvky Saddáma z Po 6.11.2017 18:47:52 a Po 6.11.2017 19:54:25, tam je celkem lapidárně shrnuto, co je podstatou problémů lovu na územních svazorevírech. Můžeme zvedat prst, nebo i něci jiného, ale čilimníci si pojedou stále p své linii a budou provádět čím dál větší alotria.....

                            NToM1977 - Profil | Út 7.11.2017 12:54:28

                            Mrknato >> Já to napsal proto, že jsem něco o salámové metodě v této věci už psal a zatím to vypadá na správný směr mých podezření, že prodloužení doby lovu je jen zastírací manévr a předzvěst jiných plánů. Tyto plány jsou navíc tlačeny někým bez jakéhokoliv mandátu rybářské veřejnosti. Naopak, je viditelné, že ne všichni s JV souhlasí ( a není jich málo ) nebo o jeho záměrech mají značné pochybnosti. Jen tedy zvedám prst, abychom se nedočkali změn, které rozhodně vůbec nechceme jen proto, že nekladením si otázek necháme JV za nás mluvit a dáme mu tím takovou sílu k prosazení změn ( o kterých tu zatím není řeč ), že nám zbytou jen oči pro pláč...

                              NMrknato - Profil | Út 7.11.2017 11:51:56

                              ToM1977 >> Hej, z volaktorých sa evolúciou stanů prasca a tie zožerieme, aj itrničky budů.....

                                NToM1977 - Profil | Út 7.11.2017 11:31:05

                                MAXXSKATER >> V tomto videu JV nazančuje, že 4-24 po celý rok je evoluční mezikrok (cca 7:30)

                                  Nkubas. - Profil | Po 6.11.2017 21:28:59

                                  Saddám >> Pěkně napsáno, obzvlášť ten poslední odstavec ;-)!

                                    NSaddám - Profil | Po 6.11.2017 19:54:25

                                    Mrknato >> Když on i pan doktor Šíma je volený. Proto se o určitých věcech vyjadřuje hodně, ale opravdu hodně opatrně. Navíc z naší korespondence mám pocit, že sice o některých paragrafových veletočích od uživatelů moc dobře ví, ale nemůže proti nim nic udělat. Určitě pamatuješ dobu, kdy se VČÚS trhnul od svazu a hospodařil samostatně. Nevím, proč nebo za co se tam vrátil. ale jen tak to nebylo. a tohle reálně od držitelů dekretů stále hrozí, čili faktickou moc asi nemá Rada, ale svazy. A jak to chodí na konferenci a kdo jsou povětšinou delegáti, víš taky. Ty jsi světlá výjimka, vlastně bílá vrána, kterou ty černé v pohodě uklovou.

                                      NMrknato - Profil | Po 6.11.2017 19:40:15

                                      Saddám >> Proto si myslím dlouhodobě, že by RS měla být něco jako Policie, ozbrojená, chodit minimálně ve dvou, se kterou se od určitého okamžiku nediskutuje, ale na druhou stranu by to měla být stráž naprosto odborně zdatná, nestranná, hlavně na MZe, uživatelích a členských schůzí a proto nemohou RS dělat dobrovolníci ani nájemná milice zvoucí se profiRS. RS by pak neměl nominovat uživatel, vlastně MO a taková RS by měla kontrolovat i uživatele.

                                      S tvým příspěvkem z 18:47:52 naprosto souhlasím, zmiňuju to také, ale obávám se že členi jsou už tak vodrzlí, že se úkolování hospodářů a RS nevzdají ani náhodou a establišment svazu je v tom nepřestane podporovat.

                                      Mně p. JUDr. Šíma několikrát opravoval při komunikaci, že nechápu rozdíl mezi VRP a spolkovou činností, která do VRP nemůže zasahovat, ale mám takový dojem, že to nechápou sami, když neustále tvoří nové a nové BP, u kterých nejsou ani uživatelé a upravují účelově vyhlášku.

                                        NSaddám - Profil | Po 6.11.2017 18:47:52

                                        Možná by mělo cenu vrátit se k tomu, o čem vlastně tato diskuse měla asi být. Nepředpokládám, že by vůbec vznikla , kdyby pan doktor Poupě řekl něco jiného, než řekl. To by asi nikdo nepublikoval a diskuse by nebyla.
                                        Proč to pan doktor řekl, ví asi jen on sám, každopádně, pokud na MZe působil, tak byl za střihouna, který rozhodně nestrpí jakékoli vychcanosti se zákonem a vyhláškou. I u zkoušek absolventů kurzů pro rybářské hospodáře ve vodňanské rybářské škole, byl po léta obávaným examinátorem.
                                        Možná špatně snáší odchod z výsluní rybářských celebrit, anebo prostě věří tomu, co říká a má naprosto zkreslené představy o tom, jak to zájmovém spolku chodí.
                                        To, že členská schůze může hospodáři neodborně kecat do způsobu hospodaření na revírech (většina BP do této kategorie spadá) je průser nad průsery. Je to jako kdyby ÚÁMK úspěšně a podle legislativy ovlivňoval činnost policie a odboru dopravy Magistrátu.Funkcionáři, ve strachu o křesla řvounům vyhoví a překroutí i ty paragrafy, které se zdají nepřekroutitelné. A dát zájmovému sdružení takovouto moc je nejen neprozíravé , ale troufnu si říct likvidační. Likvidační , pro rybí obsádku.

                                          NSaddám - Profil | Po 6.11.2017 18:28:55

                                          Mrknato >> Jiný úhel pohledu. Teď si vem, jak by takový wostrý hoch reagoval, při loučení s povolenkou za 40. Takhle kolikrát dělají, jako bys byl Badevernet a bral jim jediné dítě. Úplně jsem se orosil a to mám pro strach uděláno a ještě jsem z žádného konfliktu neutek ani nevycouval. A že už jich pár bylo.

                                            NMrknato - Profil | Po 6.11.2017 17:16:46

                                            Dědek >> Nikdo ti tu povolenku nenutí, stejně tak Kodiaka za přes mega. Tu možnost by WaM měli, nemohli by říkat že svaz je brzdou moderních evropských trendi. No a přijít o CaR povolenku za 40 litrů, např. za jednu ponechanou rybu, by si většina rozmyslela.

                                              NDědek - Profil | Po 6.11.2017 15:13:42

                                              No já nevím. Kdybych měl zaplatit za povolenku ChaP 40.000,-Kč, to si radši vezmu celoroční povolenku na několik soukromáku a také si koupím jednu svazovou v Polsku. Vy tady hážete desetitisíci korunami, jako by to byla papíry z popelnice. :-)

                                                N1Mara - Profil | Po 6.11.2017 15:10:10

                                                Džoncek >> ok :-)

                                                  NDžoncek - Profil | Po 6.11.2017 11:16:30

                                                  1Mara >> to byla ironie a názor na toho, co komentoval, ať se udělá profi RS s 2tis členy.....

                                                    Nkakr - Profil | Po 6.11.2017 10:10:23

                                                    Mrknato >>
                                                    Apartmá je přichystáno,zatím se nedostavil:-)))

                                                      NMrknato - Profil | Po 6.11.2017 10:05:50

                                                      kakr >> Hele, jde o to, mít tu možnost.... Stejně jako dnes mají všíchni možnost cestovat, kam se jim zamane, ale stejně jako s tou "povolenkou za 40 litrů" na to musí mít....)))

                                                      Prosím tě, jak s takového apartamentu bez klik se dostal k vodě? Tam jsem mříže neviděl.....

                                                        Nkakr - Profil | Po 6.11.2017 9:58:03

                                                        Mrknato >>
                                                        Pan Dytrych má na Húskové zajištěno apartmá, sice s mřížemi na oknech a bez kliky na dveřích,ale soukromí zajištěno na 100%.
                                                        Vycházíš ze špatného čísla, ČRS má cca 240 000 a MRS cca 70 000 členů, včetně dětí. Také nepředpokládám,že by 5% z nich bylo ochotno za povolenku vypláznout 40litrů.
                                                        Ale na 2000 RS by to mohlo stačit to jo:-))))))))))

                                                          NMrknato - Profil | Po 6.11.2017 9:46:41

                                                          kakr >> Karle, pokud by došlo na slova p. Dytrycha a za roční povolenku CaR na 24hod lovu by WaM vypláznul 40.000,- tak pri 5% WaM z 360000 rybářů, co furt řvou, by to mohlo dělat 720 000 000,-Kč. On ten vebybit nebude až tak špatný počtář...)))). Jen jestli má tak naditou prkenici. Ta suma co jsem zde vypálil není až tak nesmyslná. U nás na jednom svazorevíru s požehnáním ÚS, které bylo dokonce v BPVRP, si jeden vlastník měl přijít za roční povolení k lovu na 5ti místnou částku v korunách, ne v rupiích....

                                                          No a když by si ji koupul jen zlomek WaM, tak taky dobře. Ono přijít o povolenku za 40.000,- by si dost následovníku Nickela rozmyslelo.....

                                                            N1Mara - Profil | Po 6.11.2017 9:34:08

                                                            Džoncek >> No tě prdel, tak to by 80% lidí odpadlo a u vody by byli jen zbohatlíci, panečku, to je názor ............. :-(

                                                              NDžoncek - Profil | Po 6.11.2017 9:21:58

                                                              kakr >> třeba povolenka za 20tis / rok a zbyde i na oblečení a služební auta :))))))

                                                                Nkakr - Profil | Po 6.11.2017 9:09:48

                                                                venybit >>
                                                                Až bude realizován tvůj návrh cituji -

                                                                Už dlouho tvrdím,že je potřeba udělat rybářskou stráž ve stejné formě jako třeba stráž CHKO. Vlastní utvar s vlastní pravomocí, a funkce porybného na plný pracovní uvazek. Ani by jich nebylo potřeba tolik, kdyby 2000 porybných pracovalo na tři směny ,tak uhlídají všechno.

                                                                Tak bude po známostech. Jen jsi mi neodpověděl na velmi jednoduchou otázku, kdo těch 2000 RS zaplatí a kolik by to stálo. Nemusíš úplně přesně, stačí + - 100 000 000.

                                                                  NValuček - Profil | Po 6.11.2017 6:03:04

                                                                  venybit >> Haha - ty si dej do googlu Dušan Hýbner k aktuálnímu dění - vyjede ti jiná diskuze tady na Mrku a najdi si příspěvek kolegy s nikem Saddám - 3. listopadu čas 19. 20 a ten si dobře přečti - ať tady příště nepíšeš takovéhle kraviny. Buď zdráv

                                                                    Nvenybit - Profil | Ne 5.11.2017 17:25:55

                                                                    haha nestačím se smát když tu čtu ty příspěvky :) Chtěl bych vás vidět naživo některé jak budete argumentovat třeba panu doktorovy. Víte vůbec, že už dnes spousta kaprařů chytá 24? Prostě se už všichni znají s porybnými , porybný vědí že to jsou slušní rybáři , nezůstane po nich bordel ,k rybám se chovají slušně a nic neodnáší . Tak to tolerují. A co? Je snad někde nějaký problém? Ty argumenty proč to nepovolovat co tu čtu, to by se jeden potrhal smíchy. Jeden píše dokud svazy nasazují 2x tolik kapra ,dokud ani to nedokáží ohlídat ,tak nic nepovolovat. Hele není to náhodou protimluv? Když se to povolí , tak už tolik kaprů nebude ne ? :)) Ne ale vážně. Nikdo si toho ani nevšimne. Však stejně všichni sedíte doma u počítače . Kolik z vás půjde v Listopadu chytat do 12? To by mě zajímalo , když tady tak halekáte o drancování. Já jezdím na ryby i v zimě a když potkám rybáře , tak to je svátek . A přes léto když je teplo,tak se do 12 může normálně. Takže jak říkám , halekáte tu uplně pro nic za nic. Vůbec nic se nezmění. Víc lidí bude u vody snad jen v Květnu a Září. Pak to stejně chladno zredukuje na pár bláznů,kteří jezdí stejně, a mají to domluvené s RS. Takže vůbec žádná podstatná změna se konat nebude.

                                                                      Ncomputerfish - Profil | Ne 5.11.2017 16:41:52

                                                                      sven >> Někde jsem četl chválu nebo spíše sebechválu, že povolenka zdarma splnila svůj účel. Myslím si, že číst tvoje názory jen tady je pro rybáře velká škoda.

                                                                        NMrknato - Profil | Ne 5.11.2017 14:35:52

                                                                        kakr >> Třeba kecám, ale jsi si jistý, že to ty děti opravdu baví? Říká se, že většina rybářů začínala "pytlačením" jako děti to je asi bavilo víc.

                                                                          NPvl - Profil | Ne 5.11.2017 13:39:29

                                                                          kakr >> Ono spíš záleží na tom jak si to vedoucí kroužku naplánuje .

                                                                            Nkakr - Profil | Ne 5.11.2017 13:34:56

                                                                            Mrknato >>
                                                                            Zase kecáš.
                                                                            Kroužek začíná na podzim, kdy si v klubovně nacvičí sestavení udice, naučí vázat háčky, jsou seznámeni s legislativou a prakticky ukázáno jak zapisovat do povolenky a vyplnit sumář úlovků.Mají k dispozici velké množství instruktážních videí, bohužel největší zájem je o videa s Kubíkem.
                                                                            Na jaře, jak to počasí dovolí chodí k vodě a pod dohledem vedoucích loví ryby. Někdy v dubnu si udělají zkoušky na první RL dostanou slavnostně na závodech(ceny jsou pro všechny) svoji první povolenku(grátis). Pak mohou chodit na ryby samostatně.

                                                                              NMrknato - Profil | Ne 5.11.2017 13:21:33

                                                                              sven >> Jestli někdo, i zkušený rybář s darem děti zaujmout, je bude rok krmit teorií a do přírody s nimi chodit jako to dělala v družině p. učitelka, tak se divím, že vůbec někdo zůstane.

                                                                              Svaz (uživatel) by měl jít vstřícně dětem a po nějaké jedno denní instruktáži jim povolit lov na jeden prut po dobu prázdnin na několika revírech, kde na ně někdo ze svazu z dálky dohlédne a sígrům to povolení sebere. Ne že je bude brát za člení, jako to dělal Áda když staří chlapi pro Landvér už nebyly ......

                                                                                Nsven - Profil | Ne 5.11.2017 13:12:11

                                                                                kakr >> :-))))

                                                                                  Nkakr - Profil | Ne 5.11.2017 12:49:26

                                                                                  sven >>
                                                                                  Nelhali, jednalo se o vyšší level. Oni tomu věřili:-))
                                                                                  Otec mi vyprávěl, že někdy v padesátých letech při školení zaměstnanců nějaký lektor prohlásil, že za pár let bude komunismus vybudovaný , všude budou hromady věcí z kterých si každý vezme co bude chtít. Nějaký nezodpovědný živel prohlásil, že hromady mohou být akorát nas*aný a bylo po školení:-))

                                                                                    Nsven - Profil | Ne 5.11.2017 12:46:05

                                                                                    Dědek >> :-)))

                                                                                      NDědek - Profil | Ne 5.11.2017 12:44:01

                                                                                      sven >> tak ono to v tom důsledku zadarmo všechno je, jen musíš mít nějaké peníze :-). No a dnešní peníze nejsou nic jiného, jen kus papíru... Tedy možná měli svým způsobem pravdu :-)))

                                                                                        Nsven - Profil | Ne 5.11.2017 12:41:58

                                                                                        Dědek >> No děti to mají těžké v každé době..
                                                                                        Nám zase lhali, že jednou bude všechno zadarmo a že prý "každý podle svých schopností a každému podle jeho potřeb"...
                                                                                        A jak jsme se na to těšili ..... :-)

                                                                                          NDědek - Profil | Ne 5.11.2017 12:38:32

                                                                                          sven >> U nás bych vyzdvihl Porubu 1. Na Bečkárně se dětem věnují opravdu exkluzivně...

                                                                                            Nsven - Profil | Ne 5.11.2017 12:37:18

                                                                                            Dědek >>
                                                                                            Dík. Konstatoval jsem realitu okolí, kam dohlédnu.
                                                                                            Že není všechno ztraceno, je dobrá zpráva :-)

                                                                                              NDědek - Profil | Ne 5.11.2017 12:36:52

                                                                                              sven >> Děti dnes kolem sebe všude na videu vidí, jak je jednoduché chytit dvaceti kilového kapra. Vždyť si stačí koupit jen tu zázračnou kuličku a je to... Kolik dospělých se nechalo takovou reklamou zblnout... No a co ty děcka, když najednou u vody zjistí, že neumí chytit ani plotici... Potom se divíme, že to ty děti nebaví, když jim od počátku lžeme....

                                                                                                NDědek - Profil | Ne 5.11.2017 12:30:59

                                                                                                sven >> výborně shrnuto....
                                                                                                přesto jsou ještě kroužky, se zájmem jak dětí, tak o děti....

                                                                                                  Nsven - Profil | Ne 5.11.2017 12:23:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                  Petrasek >> noo děti......
                                                                                                  V povolence mi zbývá jen několik málo prázdných řádků a navic jsem navštěvoval i reviry s hostovačkou a popravdě, děti u vody, bych za celý rok spočítal na prstech jedné ruky.
                                                                                                  Mám na mysli děcka aktivně lovící.
                                                                                                  Rozjívená, která si spletla revír s hříštěm anebo naopak unuděná, čučící celé odpoledne do mobilu nepočítám. Obě skupiny spojovalo jedno... a to absolutní nezájem o rybolov a nucený pobyt u vody s alibistickým či ambiciozním rodičem....
                                                                                                  16 let jsem vedl rybářský kroužek, tedy se domnívám o tom drobet anung mám..
                                                                                                  Ty časy kdy se do kroužků hlásili desítky dětí ročně, jsou pryč... byly doby, že jsem jich měl třeba třicet ročně. (jsme malá obec)
                                                                                                  Současný stav je takový, že v kroužku je dětí 5 - slovy pět.. a vůbec není jasné, zda někdo z nich vydrží, do zahájení příští sezony...
                                                                                                  Důvody netřeba rozebírat, jsou všeobecně známé.. Vím o řadě MO, které už rybářské kroužky pro nezájem zrušili.

                                                                                                  Neopomenu zmínit i neblahý vliv světového rybáře, dobrodruha a zachránce genofondu, který na tom má lví podíl..
                                                                                                  Nadšená a natěšená děcka, vyblbnutá vylhanými videi s rozpažkami a předpažkami zvící rozpětí orangutana, tváří v tvář tvrdé realitě na Kačáku v Hornídolní, prožila jedno z prvních životních zklamání a zájem záhy opadl....

                                                                                                    NMrknato - Profil | Ne 5.11.2017 11:48:01

                                                                                                    Petrasek >> Nech děti rodičům. Rozhodně není dobré, aby děti ovlivňoval tu svaz, tu, Vágner, tu Mormoni a tu Pionýři....... Jestli má svaz něco dělat pro mládež, tak pro děti přes prázdniny lov bez výrazných překážek za přijatelné peníze, nikoliv ale zadarmo. To svaz nedělá.

                                                                                                      NDědek - Profil | Ne 5.11.2017 11:26:27

                                                                                                      Jarda Š. >> To je jednoduchá otázka... Vše co se týká peněz... O nic jiného jim nejde. Ono, buďmě možná rádi, že jim do karet nevidíme...

                                                                                                        NDědek - Profil | Ne 5.11.2017 11:24:06

                                                                                                        Petrasek >> Já tomu rozumím. Vždyť jsem to psal že je to nesmysl. Navíc, kdyby se nechali členové tzv. vymřít a nemohlo se nabírat aby klasl počet rybářů, doplatily by na to ty děcka. To je ale stále dokola. Byla to jen reakce na zdejší téma....

                                                                                                          NJarda Š. - Profil | So 4.11.2017 23:03:26

                                                                                                          lipan >> Ono je otázka, co má být důvěrnou informací. Ten návrh směrnice SvčÚS mi spíš přijde jako kdyby např. někdo navrhoval na okresním fotbalovém svazu, aby byly za důvěrné informace prohlášeny výsledky zápasů a tabulka okresního přeboru.

                                                                                                            NPetrasek - Profil | So 4.11.2017 22:53:59

                                                                                                            Dědek >> to bys tomu nasadil korunu. Většinou by to postihlo děti... Občas si říkám, že můžeme být rádi, že není hůř. Víš proč?

                                                                                                              Nlipan - Profil | So 4.11.2017 22:23:41

                                                                                                              Toto je zcela veřejná platforma, takže nemusí sdělit nic. Ale každý člen má právo se tyto informace dozvědět. Samozřejmě neb je členem tak může protestovat, pokud zjistí porušení zákona nebo podmínek, tak to může oznámit orgánům nebo tomu kdo zastupuje státní moc tj. kraj, ŽP nebo Mze, ale důvěrné informace by neměl vynášet dál mimo k nečlenům.

                                                                                                                NDědek - Profil | So 4.11.2017 20:04:06

                                                                                                                FRANK71 >> ten kdo to navhuje, prosazuje a schvaluje, okamžitě vyhodit. Není tady náhodou nějaký zákon o přístupu k informacím?

                                                                                                                  N1Mara - Profil | So 4.11.2017 19:49:30

                                                                                                                  Ono je to stejně k hovnu, když se tím pak tady krmí jen kormoráni, volavky, norci a vydry a v neposlední řadě i lidi.

                                                                                                                    N1Mara - Profil | So 4.11.2017 19:45:16

                                                                                                                    FRANK71 >> nevím kolik přesně kusů, ale je to v řádu tisíců.

                                                                                                                      NFRANK71 - Profil | So 4.11.2017 19:43:42

                                                                                                                      Dědek >> mají to v návrhu, že nesmíš říci vůbec nic a nic se nesmíš dovědět. 😊😊 Je to smutný.

                                                                                                                        NFRANK71 - Profil | So 4.11.2017 19:42:45

                                                                                                                        1Mara >> když napíšeš 2000 ks mníka, tak to vadí?

                                                                                                                          NDědek - Profil | So 4.11.2017 19:42:45

                                                                                                                          1Mara >> Tak to jsme to dopracovali...

                                                                                                                            N1Mara - Profil | So 4.11.2017 19:40:19

                                                                                                                            Dědek >> určitým lidem to vadí. Bohužel.

                                                                                                                              NFRANK71 - Profil | So 4.11.2017 19:34:05

                                                                                                                              Mrknato >> nevím za kolik nakupují kg.

                                                                                                                                NMrknato - Profil | So 4.11.2017 19:30:29

                                                                                                                                FRANK71 >> Teď jsem se dočetl ve "hvězdách a pruzích", že rybník Buňkov (50ha) zarybňuje revíry Rady ČRS a i Vašeho ÚSMP..... Kolik za kilo Buňkovskýho platíte Přeloučákům?

                                                                                                                                  NMrknato - Profil | So 4.11.2017 19:27:32

                                                                                                                                  Dědek >> Třeba proto, že někde v "hlubokých lesích" ještě takový rybochov, co čilimníci ještě nezrušili, nezprivatizovali, je.... A takhle bysme jim ho propáli...)))

                                                                                                                                    NFRANK71 - Profil | So 4.11.2017 19:26:30

                                                                                                                                    Dědek >> taky nechápu,.

                                                                                                                                      NDědek - Profil | So 4.11.2017 19:22:37

                                                                                                                                      1Mara >> a co je na tom tak tajného? Jen se ptám...

                                                                                                                                        N1Mara - Profil | So 4.11.2017 19:10:37

                                                                                                                                        Mrknato >> nezlob se, ale veřejně tady žádné čísla psát nebudu .

                                                                                                                                          NMrknato - Profil | So 4.11.2017 17:20:21

                                                                                                                                          Pvl >> Já jsem svazolíheň původních (plevelných) ryb co psal 1Mara neviděl, stejně jako partyzána, ale všichni o nich mluví....))))

                                                                                                                                            NMrknato - Profil | So 4.11.2017 17:17:01

                                                                                                                                            Jarda Š. >> Ale to je čistej soukromník, takových je víc. Nevím jestli mu dá ČRS vydělat?...))))) U nás v Pardubicích také dlouho chovali lipany (voda z Loučné), snad ještě chovají štiky, ale nikde to vidět není.....

                                                                                                                                              NJarda Š. - Profil | So 4.11.2017 16:26:02

                                                                                                                                              Mrknato >> Tak ve Východních Čechách jste na tom, myslím, ještě docela dobře. Např. MVDr. Kulich v Hynčicích u Broumova (zprivatizovaná bývalá líheň ČRS) rozjel lipana docela ve velkém.

                                                                                                                                                NPvl - Profil | So 4.11.2017 16:23:50

                                                                                                                                                Mrknato >> To už jsi dost starej co ? :o§))) EDIT : když ti to připomíná ....