Zřizujeme sekci položená a vyřizujeme non-stop rybolov na ÚN Kamýk!

61 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsplávkař - Profil | St 15.2.2017 10:13:49

radek.mb >> Ahoj Radku, četl jsem propozice na první krajský přebor LRU Popožená a povím Ti, že název Položená je urážkou tohoto tradičního a velmi univerzálního způsobu lovu. Je úsměvné, jak vy tam vehementně cpete Položená (rozumím, že podporovat na vodách státu kde máte hospodařit položenou je mnohem stravitelnější než se podepsat pod tak zhoubný trend pro všechny nekapraře a nekapry jakým je kaprařina).
Čtvrt století sleduju závodní dění v LRU ale závod kde by se vybralo 120000 startovného s tím, že na ceny postačí třetina, závod, který by byl skutečně komerčně zajímavý pro silného sponzora tu doposud nebyl. Je ale vůbec přípustné, aby se takto vyvýjel trend svazového závodění? Vždyť takhle jak je to vypsaný jde jen o jeden z mnoha komerčních závodů kterých tu je do roka desítky jen s tím rozdílem, že pořadatel, sponzor ušetří za pronájem revíru a v ceně startovného je jakási možnost startovat na nějakém mistrovství.
Dle bodu 7 je dáno, že každý kdo chce závodit pod hlavičkou LRU Položená je loutkou pro nějakého fotografa a něčí marketing. Kdo je ten, pro koho se celé tohle divadlo chystá?

    NRK - Profil | Út 31.1.2017 11:06:54

    Knapík >> Jelo se bez losu, parfémů a šprcek. A nesmělo se krmit. Peněženky se musely odevzdat.....-:)

      NKnapík - Profil | Út 31.1.2017 11:00:19

      RK >> a losovali jste je podle barvy ?

        NRK - Profil | Út 31.1.2017 10:42:25

        Knapík >> Já kdysi ve Vodňanech zažil závod v balení holek. Měl taky název položená. Mělo to jasná , jednoduchá pravidla. A bylo to bez policajtů-:)

          NKnapík - Profil | Út 31.1.2017 10:24:40

          Já myslím že položená je širokospektrální disciplína objevující se v různých variantách a udělat z ní pouze další honbu za kaprem je trochu škoda.
          To máme : položená s policistou mezi očky, položená s policistou před špičkou, položená bez policisty s volným vlascem, položená s feedrem, položená se splávkem a všemi těmito metodami se dají chytat takřka veškeré druhy ryb.

            Nradek.mb - Profil | Út 31.1.2017 10:19:11

              NFishky - Profil | Út 31.1.2017 9:55:48

              Pedro1 >> na MS v hokeji, fotbale, atletice... i rybách vysílá své družstvo stát, družstvo má trenéra a bylo podle nějakého klíče vybráno (většinou jsou to ti nej, co se protloukli kvalifikacemi nižších soutěží na státní úrovni, aby postoupili na mezinárodní půdu.

              Že si někdo nazve svůj závod Word Carp Masters nebo Word Carp Classic to je zas druhá věc, to u nás může kde jaký blonďák ;-)

                NPedro1 - Profil | Út 31.1.2017 9:26:40

                Fishky >> Já tomu fakt neriozumím,já pouze vidím že MS v lovu kaprů je jak hnoje.
                https://www.google.cz/?gfe_rd=cr&ei=s0mQWOfvKYKO8Qf​WwpLACw&gws_rd=ssl#q=world+carp+championship+2016

                  Nfotojakes - Profil | Po 30.1.2017 20:24:27

                  Poušťák >> skryté jsou 4 příspěvky, ve dvou jsou sprostá slova a další dva jsou na ně reakce. Od uxy nic takové nevidím. Sice píše i z mého pohledu kraviny, každopádně je to jeho názor k obsahu bleskovky a každý si o jeho příspěvku může udělat obrázek sám.

                    Nfotojakes - Profil | Po 30.1.2017 20:01:38

                    Poušťák >> já jsem tu nemazal, byl jsem o víkendu pryč. podívám se

                      NPoušťák - Profil | Po 30.1.2017 18:18:24

                      fotojakes - >> je zajímavé Jirko že můj zápis byl vymazán a u.x.a a furthustál můžou psát plky jaký chtěj a dobrý?

                        NFishky - Profil | Po 30.1.2017 17:44:55

                        Pedro1 >> tam není potřeba registrace LRU pod svazem a postup z ní na MS... hele, přiznej se, že ty jen střílís od boku, i když nevíš která páčka ;-)

                          NPedro1 - Profil | Po 30.1.2017 17:40:36

                          Fishky >> A co ostatní hlavičky?

                            NFishky - Profil | Po 30.1.2017 17:39:20

                            Pedro1 >> pod hlavičkou FIPS je v kaprarine jen jedno MS

                              NPedro1 - Profil | Po 30.1.2017 16:16:07

                              Fishky >> Já měl na mysli které z těch kaprařských MS je to pravé a jediné,když jich je tolik a příští rok jich bude určitě ještě mnohem víc.

                                NFishky - Profil | Po 30.1.2017 16:07:33

                                Pedro1 >> no MS v piškvorkách, na kterém asi :)

                                  NPedro1 - Profil | Po 30.1.2017 16:01:34

                                  Fishky >> Na kterém MS?Je jich tuším 10-15 po celé Evropě po celý rok.

                                    NFurtmustahl - Profil | Po 30.1.2017 12:17:12

                                    u x a >> kaprari nejsou agresivni pakaz, jsou proste pakaz...

                                      NFishky - Profil | Po 30.1.2017 11:26:56

                                      Pedro1 >> proč ne? protože pokud to má mít smysl, tak by měla být pravidla mezinárodně jednotná, měli bychom mít tedy u nás v ČR stejné, nebo co nejvíce podobné pravidla těm oficiálním FIPSáčkým. Aby z naší ligy vzešel vítěz, který by měl na MS největší šanci na dobré umístění ČR.

                                        Nu x a - Profil | Po 30.1.2017 11:11:20

                                        Serjoža >> proč?za to že provádím běžnou kontrolu?to jsou kapraří taková agresivní pakáž?

                                          NJaLi - Profil | Po 30.1.2017 9:28:25

                                          Pedro1 >> Dle oficiální pravidel F.I.P.S. se boduje pouze kapr a amur nad 1500g.

                                            NSerjoža - Profil | Po 30.1.2017 9:23:11

                                            standas >> Nejlépe závody v čeřínkování.

                                              NSerjoža - Profil | Po 30.1.2017 9:20:31

                                              u x a >> Tak to bys měl stále otřes mozku.Nic ve zlym.

                                                NSerjoža - Profil | Po 30.1.2017 9:17:13

                                                Kocháč >> Náhodou kapraři že nic nedělají, makají na koulích a vymýšlejí různé montáže.A víš co to je natahat k vodě 300kg-500kg cajku.To neni jen tak.

                                                  NFishky - Profil | Po 30.1.2017 9:08:15

                                                  Pedro1 >> ty seš na ty kapraře už nějak vysazenej :))

                                                    NKocháč - Profil | Ne 29.1.2017 7:57:11

                                                    roman_monfish >> Kapraři diskutéři ne jen tady na MRKu nechtějí nic dělat, chtějí, aby to za ně někdo udělal. Jen připojí svůj názor a z tepla domova poradí, jak by to mělo být. Většinou jsou to bláboly. A zásadní problém LRU položená je v tom, že nikdo neví, co to je. Už je to delší doba, co jsem se snažil dát dohromady tým a něco dělat. Pravidla mám přeložené a i jsem je nabízel veřejně a řekl si o ně jeden člověk, možná dva. Já už na to kašlu, dělat pro bandu, která si to nezaslouží. Držím palce těm nadšencům, co se do toho pouští :)

                                                      NPoušťák - Profil | Ne 29.1.2017 7:37:24

                                                      Martin M. >> a předseda se zástupcem by byl u.x.a. a rum s kolou

                                                        NKocháč - Profil | Ne 29.1.2017 6:58:03

                                                        Martin M. >> Souhlasím, ale nevidím to reálně, to by byl totiž konec Carp clubu.

                                                          Nstandas - Profil | So 28.1.2017 23:19:30

                                                          tak a už chybí jen lov s ČEŘÍNKEM:-)))))))))))))))))))))

                                                            NMartin M. - Profil | So 28.1.2017 23:17:39

                                                            Kocháč >> mozna budu za kazisuka, ale podle mne by LRU polozena nejvice pomohlo, pokud by pod nej presla Carp liga.

                                                              Nu x a - Profil | So 28.1.2017 22:51:27

                                                              něco takového když by se povolilo a já být u RS v dan= loalitě tak dělám každý den kontroly na motorové lodce a to v nočních hodinách ve 12h,2h,4h a v 6hodin ráno, objížděl bych břehy budil bych osazenstvo bivaku zvonem co nosí kráva milka na krku a nechal okamžiitě každého bez vyjímky stáhnout lovce všechny pruty a zkontroloval nástrahu,ty co by se nechtěli okamžitě vzbudit bych poléval vodou z kýble...

                                                                Nroman_monfish - Profil | So 28.1.2017 20:01:24

                                                                Kocháč >> Otázkou je proč. U nás je skoro nikdo nezná. Nikdo se dosud nezabýval otázkou realizace závodů v soutěžním provedení. Vždy to byly pod svazem jen místní závody a ty se postupně vyprofilovaly ve společenskou událost místního významu s ....... :). Mimo svaz komerční segment vytvořil několik vlastních závodů s pravidly, která měla přinést především komerčně využitelné výsledky (co největší ryba, komerčně vyráběná nástraha) včetně několika MS. Uvidíme kam se bude tato aktivita SÚS ubírat.

                                                                  NMaxi Sob - Profil | So 28.1.2017 19:04:42

                                                                  Pvl >> Bude stát za stromem a křičet boilísácí chyťte ty pytláky já je vidím ☺

                                                                    Nrum s kolou - Profil | So 28.1.2017 18:59:49

                                                                    Pvl >> viz. poslední věta

                                                                      NKocháč - Profil | So 28.1.2017 18:55:56

                                                                      radek.mb >> Držím palce, aby vám to vyšlo. Mezinárodní pravidla mám, ale ty nikoho nezajímají. To je osobní zkušenost.

                                                                        Neasi - Profil | So 28.1.2017 18:49:55

                                                                        Uz vidim ty podminky. Misto litru cervu pul litru patentek to bude 40 piv a 2 litry koralky na zavodnika :). Aspon podle poslednich reportazi z kaprarskych zavodu. Ale me to neva, kdyz jdu s kamaradama na kapry tak taky kempuju, piju a griluju u vody. Dokonce si nechame vozit led, aby bylo pivko spravne vychlazene. A kdyby se to nahodou porybnejm nelibilo (a to se mi zatim nikdy nestalo), tak muzu rict, ze trenuju na LRU polozena :).

                                                                          NPvl - Profil | So 28.1.2017 18:46:45

                                                                          rum s kolou >> A co ty ? Už jsi něco vymyslel ?

                                                                            Nrum s kolou - Profil | So 28.1.2017 18:44:07

                                                                            Já bych vás s těma vašema boillesama hnal svinskym krokem za Ural. Klasickej příklad toho jak chce zase někdo něco vochcat. Sama podložka, dezinfekce na ryby a já nevím co všechno. A to nemluvim o chytání 24h.. Pak nemá bejt u vody bordel a hordy těch co tam nemaj co dělat. Kdyby to šlo tak budete lobovat za to aby se den prodloužil na 30 hodin a vy byste mohli chytat dýl.. Porad vymýšlíte akorát ptákoviny a prd z toho. Kdyby jste se věnovali raději tomu jak zlepšit efektivnost RS při dopadání pytlaku, tak uděláte líp.

                                                                              Nkožich007 - Profil | So 28.1.2017 16:04:46

                                                                              radek.mb >> dobře to děláte, držím palce ať se vše zdárně podaří

                                                                                NTurňa - Profil | So 28.1.2017 16:01:09

                                                                                radek.mb >> Jen se nedejte!!!

                                                                                  Nradek.mb - Profil | Pá 27.1.2017 23:27:41

                                                                                  Dobrý večer,
                                                                                  bylo by fajn nás nejprve nechat na tom pracovat, pak Vás budeme informovat o výsledku... Stejně se to týká pouze jenom našeho územního svazu, také musí nejdříve proběhnout schůzka se zástupci vznikající sekce a doladit potřebné věci. Pokud se to bude jmenovat položená nebo lov kaprů je teď úplně jedno, budeme chtít vše připravit dle platného mezinárodního řádu. Přeji hezký večer Radek Zahrádka

                                                                                    NColasrumem - Profil | Pá 27.1.2017 21:54:06

                                                                                    Pedro1 >> Naprosto souhlasím. Už se začínají trochu moc roztahovat táborníci 😉

                                                                                      NPedro1 - Profil | Pá 27.1.2017 20:26:38

                                                                                      Fishky >> Proč ne?V ostanich LRU se taky hodnotí jenom jeden druh ryby?
                                                                                      U plavacky cejn,muskariny potocak a vlacky štika?
                                                                                      Tak když se to jmenuje položena,tak by to měla být položena se vším všudy.Tzn. bez feeder špiček a jakýchkoliv splavku,signalizator záběru policajt před prut,mezi očka,kyvna špička,....,chytat by se mohlo na foukacku,kuku,rohlik,burizon,koulis,....krmitka se srotem,strouhankou,........,když položena,tak položena.
                                                                                      Opět ukázka kapraru jak něco ochcat a nalhat ostatním nesmysly a tvářit se u toho jak se to všechno myslí dobře.

                                                                                        NRožnovák - Profil | Pá 27.1.2017 20:13:16

                                                                                        Nevidím nic špatného že každý povolený způsob lovu má svou svou sekci i když feeder a položená z hlediska zákona v podstatě jedno jsou. Ale dejte do jedné sekce feeder a klasickou položenou jejichž cíle se budou zřejmě poněkud lišit. Zájmy a činnost žádné sekce by ale neměla mít negativní dopad na složení rybích druhů v našich vodách. Sám jsem zvědav jak to tam s tím non stopem bude probíhat a jak se to zvládne, to ukáže čas. Jen bych byl nerad, pokud vzniknou ve všech Ús sekce položená, aby se nezapomínalo i na ostatní druhy ryb, ostatně již teď na některých revírech tomu tak je. Když se nad tím zamyslím mohlo by se v rámci ÚS vytipovat pár revírů kde by se dal provozovat v některých měsících lov non stop, které by proto byly vhodné i z hlediska přístupnosti pro RS a samozřejmě by se osadili oblíbenou rybou položenkářů v hojném počtu a do ostatních mp revírů by mohlo přijít víc jiných ryb. To vše až po zralé úvaze a jak dopadne provoz na Ún Kamýk.

                                                                                          NPetr12 - Profil | Pá 27.1.2017 19:11:18

                                                                                          splávkař >> bodujes pane, vážně bodujes!

                                                                                            Nchřenovák - Profil | Pá 27.1.2017 17:43:22

                                                                                            Fishky >> Stejně to bude hodně roku než se to rozběhne tolik závodníku tu není☺

                                                                                              NFishky - Profil | Pá 27.1.2017 17:38:12

                                                                                              chřenovák >> kaprařinu a položenou mám za to samé. Nevěděl jsem že pod FIPS funguje LRU polozena i LRU kaprarina

                                                                                                Nchřenovák - Profil | Pá 27.1.2017 17:22:21

                                                                                                Fishky >> To by muselo jmenovat LRU kaprařina☺

                                                                                                  NFishky - Profil | Pá 27.1.2017 17:19:47

                                                                                                  chřenovák >> nevím jaké jsou mezinárodní pravidla, tak mě to zaujalo

                                                                                                    Nchřenovák - Profil | Pá 27.1.2017 17:10:56

                                                                                                    Fishky >> Proč ne ☺

                                                                                                      NFishky - Profil | Pá 27.1.2017 17:01:00

                                                                                                      splávkař >> takže v LRU položená bys hodnotil i cejny, úhoře, karásky... ?

                                                                                                        NDanda05 - Profil | Pá 27.1.2017 16:43:53

                                                                                                        splávkař >> No ty jsi chytrolín, to je zoufalý.

                                                                                                          Nkabo - Profil | Pá 27.1.2017 16:33:08

                                                                                                          To tady zas bude psát chytráků... Ach jo...

                                                                                                            Nsplávkař - Profil | Pá 27.1.2017 16:12:11

                                                                                                            radek.mb >>
                                                                                                            Ahoj Radku,
                                                                                                            to přihrávání byla narážka na článek který tu pár dní zpět vyšel. Popisuje způsoby jak využít nezájmu o výročky a s hrstkou přesvědčených prosadit si své zájmy. Bylo to takové shrnutí toho co se vědělo ale nebylo pod tím jediné jméno- to vzbudilo asi nejvíc pozornosti.
                                                                                                            My si tu Položenou myslím zřizovat nebudem, je doménou skupiny co se do žádného závodění nehrne.
                                                                                                            Na závodění kaprařů nic špatnýho nevidím a oba známe kapraře co to dotáhli až k reprezentaci.
                                                                                                            Odpusť mi moji upřímnost, ale tuším, že už samotný název sekce je levá, která má být jakýmsi přijatelným zastřešení toho, čemu by nikdo z chtivých neřekl jinak než kaprařina. Pokud tedy půjde o jakési sklopení feedrů směrem k vodě a pověšení policajta nebo o plavanou s více jak deseti procenty zátěže na dně, nebude se velebit jakýkoli druh či velikost ryby tak se za předchozí větu omlouvám. Pokud to bude o propagaci velkého kapra , boilízu a samoseku a označení každé jiné ryby, možná i malého kapra za povl, tak to mám za nůž do zad na dlouhodobé perspektivě svazu. Představa, že svaz uspořádá pilotní akci v propagaci velkého kapra na řece do které se z veřejných peněz nalily miliony a ospravldňují miliardy aby se vrátily původní druhy je do nebe volající. Tipl bych si, že je to téma s šancí na prostor v hlavní zpravodajské relaci, vlastní pořad a podmět k akci pro samotného pana ministra.
                                                                                                            Taktéž Ti přeji hezký den, Kamil Falta.

                                                                                                              Nradek.mb - Profil | Pá 27.1.2017 14:39:45

                                                                                                              Ano, pravidla budeme tvořit dle mezinárodních pravidel .

                                                                                                                Nroman_monfish - Profil | Pá 27.1.2017 13:43:26

                                                                                                                Jarda Š. >> Určitě by měli v rámci svazu navazovat na pravidla Cipsu, v němž ČR zastupuje právě ČRS. Ale nakonec budou taková, jaká si je kapraři udělají. Je to podaná ruka zájemcům o tuto techniku. A i když jsem ortodoxní muškař, jsem za to rád.

                                                                                                                  Nyvana - Profil | Pá 27.1.2017 13:38:11

                                                                                                                  Jarda Š. >> Ahoj pokud vím,tak měla profi RS z Orlíku přístup kontrolovat rybáře z Kamíku,jak je to letos nevím.

                                                                                                                    NJarda Š. - Profil | Pá 27.1.2017 13:33:00

                                                                                                                    radek.mb >> Jaká mají být pravidla LRU položená? Budou vycházet z pravidel FIPS pro kaprařinu nebo budou nějak podstatně odlišná?

                                                                                                                      NJarda Š. - Profil | Pá 27.1.2017 13:29:15

                                                                                                                      fotojakes - >> Zrovna Kamýk nepovažuji za úplně vhodný revír pro non-stop rybolov, zejména kvůli nedostatečné možnosti hlídání RS, protože velká většina revíru je obtížně přístupná a RS to má daleko (levý břeh má na starost RS MO Příbram a pravý RS MO Sedlčany).

                                                                                                                        Nradek.mb - Profil | Pá 27.1.2017 13:25:20

                                                                                                                        Ahoj Kamile,
                                                                                                                        to je rozhodnutí našeho územního svazu, že chceme zřídit sekci lovu na položenou a rozhodně si nic nepřihráváme ve svůj prospěch... To samé si můžete udělat ve východních Čechách, ale bohužel to je práce a nikomu se do toho nechce co? Hodně lidí jen mluví, ale nic proto nedělá, tak je zase špatně, že chtějí kapraři závodit ? Hezký den Radek Zahrádka

                                                                                                                          Nsplávkař - Profil | Pá 27.1.2017 12:17:04

                                                                                                                          Proto ta Pracovní skupina rybářů, že? Výročky za dveřmi a potřeba spoustu věcí přihrát ve svůj prospěch?