Klasická česká rybařina

Diskuse k rybářskému videu Klasická česká rybařina

Autor diskuse: Falda - Profil , 29.4.2013
89 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NTrusna - Profil | Út 27.12.2022 20:30:40

Tohle neomezí a stále aktuální 👍🤣👍🤣👍

    NMifí5429 - Profil | Pá 16.8.2013 15:02:07

    Perfektní Video!:-Dtakovy chovaní je u nas preci normální,nejednou jsem se s tím u vody setkal...Bohužel

      Nmakass - Profil | Pá 7.6.2013 10:09:04

      úplně nejvíc, je na závěr to skládání prutu,ještě teď řvu smíchy

        NRadek87 - Profil | Út 28.5.2013 17:51:58

        hoši to je pecka!!!málem sem dopad jak major :-)

          Nmajor - Profil | So 25.5.2013 8:31:46

          jsem se málem pochcal smíchy..... :-)

            NKruan - Profil | Čt 16.5.2013 20:32:27

            Tak to byla parada. To jsem se fakt nasmal. Jeste mi tam chybelo nasypat nekolik kyblu boilies, ohnicek s grilem, a radio na plne pecky. Pak samozrejme hazet ulovene nasadaky do kufru a ukoncit to obvyklou hlaskou, ze to nebere a ze je vsude ho...o :)

              NMachino - Profil | So 11.5.2013 12:39:01

              super video které poukazuje na některé rybáře kolem vody.zasmál jsem se:D

                Nkopik - Profil | Čt 9.5.2013 18:45:57

                super :D pobavilo :D

                  NLexoun - Profil | St 8.5.2013 20:39:02

                  dobrý,pobavilo :-)))).Teď ještě pánové podobné videjko o moderních vycoolených a vostrých kaprobijcích.Pamatuju na své první setkání s chytáním na boilie,když dorazila dvojka vybavených kaprařů a po půl dni chytání vytáhl 4kg kapra z vody pár metrů po trávě a pak ho naštvaně kopal zpátky,že kvůli takovejm rybám tam přece za takový prachy nekrmil :-)))).L

                    NČekura - Profil | Po 6.5.2013 2:22:47

                    Jéje, kucí, to jste přehnali! Hodit flašku od piva do roští! Dyť to jsou tři kačky! :-) To rozkládání teleskopu švihem jsem ještě nikde neviděl, ale je to dobrej nápad, někdy zkusím, :-) ještě tam jeden mám. Ale zase jsem viděl maníka co při záseku přerazil prut o kapříka slabejch 35 cm. A z toho držkování si nic nedělejte, když uděláte video jak u vody stojí značkovej tripod, v něm značkový klacky ve značkovejch hlásičích a v okruhu 30 metrů ani noha, nebo v lepším případě maník chrápající ve značkovým bivaku na značkovým lehátku se značkovým příposlechem v kapse a klinikem (nevím jestli taky značkovým) v druhý, tak tu zase do vás budou šít kaprokamarádi vyznávající jedinýho boha Cyprina megacarpia, takže si nevyberete! :-) Zajímavý je že se vztekají hlavně starší kteří tu bobkařinu buď provozujou, nebo s ní začínali, naopak se hrozně líbí mladším, kteří zřejmě od začátku rybaří ,,moderně" . Největší prd.. je ale v tom že za pár roků bude moderní zase něco úplně jinýho a ti mladí co tak budou chytat, se budou těm kaprokamarádům šklebit zrovna tak, jako se teď šklebí oni bobkařům a jako se bobkaři kdysi šklebili těm starším kteří zase používali nějaké ,,zastaralé" metody....atd, atd.

                      Nalfonz42 - Profil | Po 6.5.2013 0:14:25

                      I komanči nás krmili různými békovinami, vždyť si to přiznejme, je to jen parodie na ryboturistiku, my všichni Mirkové Dušínové poctivě po sobě uklízíme (a to nejen po sobě) a prostě vo tom to jee. Kdo má chuť něco s tím dělat, zakládá se klub Mirků Dušínů. Více info na - MrCement - ® - propagátor modeního chytání na korálek....A hned se mu omlouvám za nával nových členů.

                        NPeši - Profil | Ne 5.5.2013 23:29:32

                        Povedené video...na jednu stranu mě velice pobavilo, ale na druhou je to spíše smutné, protože je to krutá realita.

                          Ndejff - Profil | So 4.5.2013 20:43:37

                          luxusní a velice povedené video :-) se vším se dá souhlasit když vydím lidi jak štelujou vlasec a pípák jim řve to jsem se pobavil....to stejný u toho bordelu....jedíný co se nepovedlo tak jak jste házeli s věcima takoví lidé jsou na to dost háklivý :-D jinak super!!!

                            Nburgy - Profil | So 4.5.2013 0:17:07

                            velice povedené kluci za 1 s * :) vidím v tom všechny bobkaře, výstižné a přesné

                              Ndada11 - Profil | Čt 2.5.2013 16:46:51

                              Vans >> Moc pěkná ryba. Sice nejsem vyloženej kaprař, ale ryba pěkná. No a pro příště víš, ať sem napíšeš nebo vyfotíš nebo natočíš nějaký video, tak se vždycky najde někdo kdo ti to pomluví a snaží se ti zkazit tvou snahu, nebo tvůj názor :-). Můžu ti akorát poradit, ať si vždycky řekneš, polib mi prd.., stejně s tím nic jinýho neuděláš. A jinak se budeš zbytečně nervovat s nějakýma........ :-).

                                Npohan - Profil | Čt 2.5.2013 14:56:46

                                tak to sem sa dobre pobavil.......nejlepsi video na mrku

                                  Nkechahut - Profil | Čt 2.5.2013 12:15:47

                                  Ještě by se dalo dotočit, deset dílů. Těch nedopalků u vody, ale i ve vodě! Vůbec kouření samo o sobě a následné diskuzní kroužky s cigárkem, poku možno dostatečně daleko od prutů. Návnady všude kam se člověk podívá. Ty tzv. věčné sedáky a pohozené staré židle a křesla, měnící se na hromady harampádí! Zavěšené igelitky na stromech. .a tak dále, a tak dále...

                                    NSvatys - Profil | Čt 2.5.2013 9:04:10

                                    Tak co kluci od vody, poznáváte se? :-)

                                      NVans - Profil | St 1.5.2013 20:49:29

                                      dada11 >> http://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=29404 hovor mi o tom :D ale to su nazory nevyspelych ludi....bez triezveho uhla pohladu na danu vec :D pozri si tje komentare k mojmu videu :D a nenechaj sa znechutit nazormi deciek...

                                        Nretrívr - Profil | St 1.5.2013 18:58:50

                                        Falda - >> Video celkově nehodnotím, protože je to souhrn chování blbů, jednotlivců, problém oblastí.Je mi jen smutno z názvu.Když na to koukaj nezasvěcený, není jich málo, tak je to špatně.

                                          Ndada11 - Profil | St 1.5.2013 18:36:05

                                          Vans >> Mně jde spíš o to, že každej kdo nechytá na koulís, ryba není kámoš(nemazlí se s rybama, kaprama) a nemá značkový vybavení za x tisíc tak je špatnej. PROČ?

                                            NVans - Profil | St 1.5.2013 18:27:26

                                            dada11 >> zas sa nad všetkým nezamýšlaj a zasmej sa :DDDD nevychytavaj chybičky.... :D

                                              NVans - Profil | St 1.5.2013 18:23:17

                                              :DDDDDDDDDD hahahaaaaaa TOP!!!

                                                NFOUSATEJ HAT - Profil | Út 30.4.2013 21:01:27

                                                Šinic >> Tak to je mazec

                                                  Ndada11 - Profil | Út 30.4.2013 20:43:27

                                                  Bordel u vody a příjezd autem až k vodě, je kapitola sama o sobě a na dlouho. Ale co je špatnýho si zakrmit rukou, vyčůrat se u vody, nebo si dát u vody pivko? Zásek brutální to jo, jednou jsem viděl něco podobnýho a maník u toho zlomil prut(jeho blbost) s tím nic nenaděláme. A že by mu ryba vzala prut do vody, opět jeho věc (blbost). Myslím, že jsem pochopil moc dobře co chtěl autor videa říct. Nicméně si myslím, že se ze všeho dělá moc velkej humbuk.

                                                    NKvído - Profil | Út 30.4.2013 20:22:56

                                                    Já jsem se pobavil, takže dávám za 1*.

                                                      NAnýzový dědek - Profil | Út 30.4.2013 20:20:58

                                                      nofish >> No zkušenosti se asi budou krajově lišit. Ono něco jiného je toto v někde zapadlém koutě a na druhé straně zase v hojně navštěvovaném místě.
                                                      Bordel zůstává stejný, ale jeho škodlivost se právě liší podle místa (třeba v CHKO) , kde ho člověk zanechá.

                                                        Nnofish - Profil | Út 30.4.2013 20:14:46

                                                        Anýzový dědek >> Já taky nesnáším škatulky, ale tohle není o škatulkování. Video je pravdivé, tyhle scény jsou vidět u každé vody.
                                                        Ale prostě s jedním názorem nesouhlasím, protože se rozchází s mými zkušenostmi :-)))

                                                          NAnýzový dědek - Profil | Út 30.4.2013 20:13:38

                                                          Falda - >> V tom druhém videu, co ti tam dal myslím Boža, se mi hlavně líbí ten vtipný konec, kdy rybář dojde k autu nacpánému jeho vlastními i cizími odpadky.
                                                          Kéžby toto příroda uměla...-)))

                                                            NAnýzový dědek - Profil | Út 30.4.2013 20:05:57

                                                            nofish >> Já mám taky Pavlovův reflex, při určitých zvucích a vůních...-)))
                                                            Holt nejsme ti praví WaM...-:))
                                                            Osobně tohle škatulkování nesnáším...))

                                                              Nnofish - Profil | Út 30.4.2013 20:04:20

                                                              Anýzový dědek >> ryby jsou na to zvyklé furt. Nejsou blbé. Dokážou si zvuky spojit se žrádlem. To spíš kapraři mají furt něco. Furt nějaký problém s náma nemoderníma volama :-)

                                                                Nzalezpoddrn - Profil | Út 30.4.2013 20:03:39

                                                                Ted jste mne zlomili :DDDD
                                                                Uplne tam vidim ty prasata....

                                                                  NAnýzový dědek - Profil | Út 30.4.2013 20:00:15

                                                                  nofish >> Máš recht.
                                                                  Psal jsem "skoro" v tichosti - šplouchnout to šplouchne vždycky....-:))

                                                                  Ale myslím si, že pokud mám nejaký od ve vodě , kde si chci trochu zakrmit a chytat, že je ideální metodou párkrát nahodit nacpané krmidlo do daného místa a na chvíli přeplašit vodu a pak tam položit montáž i s menším krmítkem a průběžně dokrmovat.
                                                                  Na tohle si ty ryby v pohodě zvyknou během chvíle.

                                                                    Nnofish - Profil | Út 30.4.2013 19:52:43

                                                                    Anýzový dědek >> Přesně, ryby si zvyknou, ba dokonce se naučí na takové místo "spěchat" - hlavně droboť.
                                                                    Položit čtvrtkilové krmítko na hladinu neumím, ale vím, že na přehradě ho takhle klidně naláduju, když je nálada.

                                                                      Nnofish - Profil | Út 30.4.2013 19:50:45

                                                                      Falda >> Já chytám něco přes dvacet let a od kaprařiny (okrajově provozované) jsem utek, ale to je jedno :-)))
                                                                      Ale s tím krmítkem se budu hádat furt. Ryby to neplaší. Jestli megakapry nevím, to je možné, ale ti mě nebaví :-)

                                                                        NAnýzový dědek - Profil | Út 30.4.2013 19:47:30

                                                                        nofish >> K tomu krmítku- ono i to krmítko plně naložené se dá skoro v tichosti položit do vody a pokud mi toto přistane poblíž montáže, tak to sice na chvíli rybu zaplaší, ale zvědavost ryb a hlad je silnější než plachost na takovémto vykrmovacím rybníčku...))

                                                                        EDIT: Pokud se na takovémto rybníčku krmí krmítky pravidelně, tak ty ryby si většinou na ten rámus zvyknou.

                                                                          NFalda - Profil | Út 30.4.2013 19:45:28

                                                                          nofish >> Chytám už šestnáct let a opravdu jsem si krmítkařením prošel, snad jako každej :)

                                                                            Nnofish - Profil | Út 30.4.2013 19:30:24

                                                                            Falda >> Video trefné, to ne že ne :-))) Bohužel i pravdivé.
                                                                            Ovšem s tím krmítkem a dávkováním krmení do něj jsi fakt trošku mimo. Jde vidět, že na to nechytáš... Možná bys měl pár věcí z rybařiny vyzkoušet a projít si něco "od nuly". Pak by ses asi divil... :-)

                                                                              Nkamil99 - Profil | Út 30.4.2013 19:19:58

                                                                              hlavne ten bordel všechno tam nahazet do křovi a je uklizeno hnus ale video se povedlo :-)

                                                                                NPetan600 - Profil | Út 30.4.2013 17:07:49

                                                                                Pěkná hovadina.Co je špatnýho na zakrmení místa házením návnady rukou ?

                                                                                  Nmetal - Profil | Út 30.4.2013 17:03:32

                                                                                  Dost dobrý !!!!! 1

                                                                                    N1568 - Profil | Út 30.4.2013 16:53:22

                                                                                    Falda >> Za mně dobrý!!!!

                                                                                      NKapr555 - Profil | Út 30.4.2013 16:44:43

                                                                                      Falda - >> Podobnej zásek jako je tušim někdy v 1:20 sem už někde vyděl :D pěkný video.

                                                                                        NMeelek - Profil | Út 30.4.2013 16:41:00

                                                                                        Tak ten bordel, auto dva metry od brehu patri fakt ke klasice, to mate pravdu. To jestli pri chytani spi, stoji na hlave mi uz tolik nevadi. Kazdy se chovame jinak, ale uctu k prirode by mel mit kazdy kdo ji navstevuje.
                                                                                        Zazil jsem za minuly rok nekolik pripadu a stacilo mi to. Vlastne se na ne nemuze zlobit, jen delaji co muzou a strach nemaji. Proc, protoze Rybarsky svaz nedokaze efektivnimi prikazy a zakazy nejlip pod hrozbou pokuty, odebrani povolenky zamezit takovymhle prasecinam. A ze me zpusobu napada hned nekolik... Je to jen dalsi neschopny monstrum ve spolecnosti... Anebo je mozny, ze nechodi na ryby, jsou tam jen pro penize od statu a rybaru. Tudiz nevi jak to vypada na prumerny svazovy vode. Na dvou stranach nerozum a rozumny clovek v tom ma plavat motylka..

                                                                                          NFalda - Profil | Út 30.4.2013 16:24:34

                                                                                          Tak abych se jako spoluautor videa vyjádřil k týdle diskuzi. Video bylo natočeno na popud situacím, které vídáme na můj vkus až příliš často na našich vodách, kam tak rádi chodíme. Ten kdo si myslí, že video bylo natočeno se záměrem vysmát se "krmítkáři", tak očividně absolutně nepochopil smysl tohoto videa. Smyslem je spíše upozornit, že to co někdo považuje za pro něj normální věc, může pro ostatní být pěkným trnem v oku. Abych to specifikoval:

                                                                                          Hlasitý příjezd k vodě, bouchání dvěřmi, "tůrování" auta (mám zrovna prasklej vejfuk, takže to znásobilo efekt :D ) to zrovna nevidí nikdo rád a já stále a stále dokola narážim na jedince co toto dělají denodenně!
                                                                                          O rozbalování prutu se nebudu moc vyjadřovat, to je každýho věc a ať si každej sám sáhne do svědomí, jestli to někdy udělal nebo ne.
                                                                                          Mohutné zakrmení tunou šrotu na malém rybníčku + nahazování 30gr krmítka obalené 150 gramy šrotu. Todle vám dopadne deset metrů od montáže a půl dne v této oblasti rybu neuvidíte.
                                                                                          Štelování hlásiče zapnutýho na plný perdy. To je slyšet na míle daleko, ano jsem KAPRAŘ a používám hlásiče. Ale když u nich sedim mám je zapnutý na minimální hlasisot, ne li jen příposlech na vibrace. A štelovat to de mimo drážku hlásiče.
                                                                                          Tvrdý přísek nemusím komentovat, tolik ryb s deformitami pysku, co jsem vytáhl by mohly založit X-men.
                                                                                          A bordel u vody, to je samotná kapitola. To už si přeberte každý sám.
                                                                                          Co se týče názvu, je těžké vymyslet název a vždy se najde někdo, komu se to líbit nebude. Bohužel, nejsem profík a nejsem za to placen. Snaha byla, kdo chce, tak to video ocení a uvídí v tom tu pointu a snad se i trochu zasměje, však proto to děláme :)
                                                                                          Zdar a ať to jezdí :)

                                                                                            Nvoda12 - Profil | Út 30.4.2013 16:10:52

                                                                                            Výstižné video, jen škoda, že nebylo delší.

                                                                                              Nkaprus - Profil | Út 30.4.2013 16:05:23

                                                                                              Konečně video beze známek trapnosti. V jednoduchosti je síla. Mohlo byt delší, jistě by se ještě našla hromada vhodných scének od české vody. Fakt sem se zasmál. Možná by neuškodilo takové vydeo vydat (třeba pod záštitou Mrku) na dvd a poskytnout ho zdarma rybářským kroužkům. mzslím že by to mohlo mít kladný efekt na výchovu rybářské mládeže a taky by caparty pobavilo.

                                                                                              Chlapi jděte, chlapi!!!

                                                                                                Nfotojakes - Profil | Út 30.4.2013 15:59:18

                                                                                                PepíkPepík >> s papíry nějakých osumnáct let, předtím tři roky u strejdy na přehradě a tak různě jak to tak bývá u kluků co začínají:-)

                                                                                                  NŠinic - Profil | Út 30.4.2013 14:51:25

                                                                                                  FOUSATEJ HAT >> Mám taky jednu příhodu podobného ražení z jedný tůně blízko mýho bydliště. Jezdil jsem každý týden navečer na chvíli chytat kousek od břehu a často váznul a trhal. Tak jsem tam vyrazil jednou dřív a vlezl do vody. Tam slušný smetiště. Snad půl hodiny jsem na břeh vynášel všemožné haraburdí. Vrátil se domů, uvázal za babetu dvoukolák. Když jsem dorazil tak bordel pryč. Někdo jinej to vzorně uklidil, pomyslel jsem si. Tak jsem vozejk zase odvezl a nahodil. Začal opět váznout a došlo mi, že že nějaký prase to za tu chvilku co jsem byl pryč, stačilo naházet zase zpátky. Rezignoval jsem a raději zcela změnil místo lovu.

                                                                                                    NButchi - Profil | Út 30.4.2013 14:46:50

                                                                                                    Super video, akorát mi tam pár věcí schází.
                                                                                                    Třeba sportovní vylehávání na popel, vědomé chytání přes čáru, nezapsání sakovaných ryb kvůli focení a taky trocha toho kaprokamarádství.

                                                                                                    Do příště se to doufám povede dohnat...

                                                                                                      NWoohooo - Profil | Út 30.4.2013 14:37:13

                                                                                                      šmudla007 >> Nutno dodat ze pipaky mají prave většinou rybari "ti lepsi" K, Nash a spol :))) autor jen celkem povedene naserviroval svůj primitivni pohled na věc ... ac obsah je o nicem forma je vkusna a originalni :)

                                                                                                        Nšmudla007 - Profil | Út 30.4.2013 14:17:56

                                                                                                        Ten název je zavádějící ... sem se přehlídnul a přečetl to jako Klasická česká kaprařina :)
                                                                                                        Nevím/nechápu co je blbého/směšné/odporného na
                                                                                                        a) zakrmování ryb rukou z kyblíčku .
                                                                                                        b) vhození zbytku krmení z kýble do vody
                                                                                                        c) razantním záseku(každýho věc jestli si upráskne rybu - taky to dělám :)
                                                                                                        d) nepovolená brzda navijáku a krádež prutu rybou
                                                                                                        e) odkašlání si/posmrkávání

                                                                                                        Rozkládání švihem teleskopu sem nikdy u vody takovýmhle způsobem neviděl, skládání zaseknutého dílu prutu ano, Zase nebylo uvedeno omlacování krmítka/srkačky na konci lovu o vodu(někdo má rád utaženou trvanlivou vnadící směs-skoro jako věčná bojlíz nástraha). Nepořádek u vody vzniká, je hrozně lehké to posbírat a spálit nebo odnést ..a je čisto. Bordeláře chlastat kouřit a odhazovat obaly petky plechovky od piva a konzerv neodnaučíš a přistihnout je při činu je problematické. Popotahování za pípáky a vypínání vlasce přes hlásič to sem viděl/slyšel vloni poprvé a dobrej koncert :) Pípáky bych povolil jenom postiženým ZTP rybářům ať je ticho u vody.

                                                                                                          NWoohooo - Profil | Út 30.4.2013 14:07:45

                                                                                                          PankyCV >> Ze sme prasata to je bihuzel pravda ... to je ale o vychove to nema s rybařinou co delat ...

                                                                                                            NPankyCV - Profil | Út 30.4.2013 14:01:00

                                                                                                            Woohooo >> nase krasna zem plna odpadku?

                                                                                                              NWoohooo - Profil | Út 30.4.2013 13:43:35

                                                                                                              Jasne všichni by sme měli mit věci minimalne K. Nash vcetne spodního pradla :) ... proc ma tady porad někdo pocit malosti a ma potrebu si hrat na něco :))) ... video se me libi :)) ale proste sme cesi a ze nase rybařina vypada trosku jinak nez UK na tom není nic spatneho :))) ja si také nedavam do caje mleko, nechci mit tady královnu atd :))) vazte si toho co mate tady n asi krasne vlasti :))) protože nic netrva vecne a jednou vy všichni kdo na tohle nadavate budete se slzou v oku vzpomínat mozna jak to byvalo vlastne prima ...

                                                                                                                NPepíkPepík - Profil | Út 30.4.2013 13:40:43

                                                                                                                fotojakes >> Jirko, jak dlouho rybaříš? je opravdu vidět že asi dlouho.... :-)

                                                                                                                  Naleš vavřina - Profil | Út 30.4.2013 13:33:09

                                                                                                                  fotojakes >> s posledním odstavcem naprostý souhlas

                                                                                                                    Nfotojakes - Profil | Út 30.4.2013 13:11:24

                                                                                                                    aleš vavřina >> název není zvolen dobře, to rozhodně, ale provedení odpovídá podmínkám a možnostem vzniku.

                                                                                                                    Video je vyjádřením názoru někoho, stejně jako tvé příspěvky pod ním, tak proč to mazat? Má to mnoho much, ale odsuzovat to úplně také asi nebude správné. Minimálně je dobré to, že jim toto chování nepřijde v pořádku a snaží se to nějak vyjádřit, i když tou formou asi pár rybářů mohli urazit. Mě osobně to neuráží, chápu kam tím bylo směřováno a předpokládám, že nebylo cílem urazit české rybáře jako takové.

                                                                                                                    Já pořád říkám, že to co je běžné a normální není vidět, nebo je přehlíženo a lidé vnímají jen to co vybočuje, především špatným směrem, proto mnohým v hlavě utkví jeden blbec a ne stovky těch, kteří se chovají u vody normálně slušně.

                                                                                                                      Ntomsa - Profil | Út 30.4.2013 13:10:55

                                                                                                                      Falda - >> Clapci u mne za 1.
                                                                                                                      Kritiku zde je třeba brát s nadsázkou, možná, že název nemusel být klasická česká rybařina, páč těch howad u té vody zas tak moc snad není.
                                                                                                                      Ještě teď pláču smíchy nad rozkládáním a skládáním teleskopu. Viděl jsem to před pár lety u vody na vlastní oči a tenkrát jsem se řechtal stejně jako teď.

                                                                                                                        Naleš vavřina - Profil | Út 30.4.2013 12:55:30

                                                                                                                        fotojakes >> Uznávám, že dílčí prvky děje jsou u vody k vidění, ALE(!!!!!) nazývat video klasická česká rybařina je bezprecedentně urážlivé a potupné, protože ten "průměr" českého rybáře je zcela někde jinde. A umístit video s tímto názvem i na youtube mi přijde jako vrchol vypatlanosti a osobní nevyzrálosti.
                                                                                                                        Na nešvary upozorňovat satirou je velmi dobrá a účinné metoda, ale režisér takového dílka musí mít trochu profesionálnější přístup a umět předvídat. Satira se má dělat vtipně, s nadhledem a to zde není. Video je povrchní, a je jen plytkou urážkou slušných českých rybářů. Ne nadarmo existují úsloví : " ... potrefená husa se první ozve, ... dle sebe soudím tebe, ...nejtěžší je si prve zamést před vlastním prahem ...". Jedno z nejhorších videí na MRKu za poslední rok.

                                                                                                                          Ncomputerfish - Profil | Út 30.4.2013 12:39:54

                                                                                                                          No kdyby vyhodili ty teatrální gesta, která mají zvýraznit, co se u vody děje, snad by se na to dalo dívat. Ale pointa mně jaksi uniká. Poukázat na nešvary, pokus o tragikomedii, udělat se zajímavým? Všechno je možné. Od každého něco ale nic pořádně. Úplně zbytečné video.

                                                                                                                            Nfotojakes - Profil | Út 30.4.2013 12:14:49

                                                                                                                            aleš vavřina >> to co tam ukazují se u vody děje a že si v tom sehráli roli oni je asi tím, že nemají herce, kteří by mohli věrohodně prezentovat takové rybáře. Nedostatek rekvizit, včetně auta je dán asi nízkým (nulovým) rozpočtem tohoto filmu. To co tam je prezentováno, nebude chování jedince, ale soubor toho co se kolem vody občas děje. Vesměs už jsem u vody viděl v menší, či větší míře vše co se odehrálo v tom videu.

                                                                                                                            edit: bordel dělají všichni blbci bez rozdílu věku, příjmů, nebo vybavení.

                                                                                                                              N(...candoš...) - Profil | Út 30.4.2013 12:12:29

                                                                                                                              Scetta >> JJ, jsem taky Chomutovák, a přesně tohle se u nás děje.:D Nejlepší je jak vytahoval toho kempra, já znám podobné případy kdy zase smrká na zem (jak si přidržíš nos a frkneš) to je slyšet po celém rybníku..

                                                                                                                                NBalzer - Profil | Út 30.4.2013 12:10:01

                                                                                                                                Video mi príde až príliš "prehnané"...

                                                                                                                                  NAnýzový dědek - Profil | Út 30.4.2013 12:02:37

                                                                                                                                  axel82 >> tak rozumnej člověk pochopí,ale tihleti jsou mimo jakoukoli klasifikaci.

                                                                                                                                    Nvenca1 - Profil | Út 30.4.2013 11:59:33

                                                                                                                                    Chosé 2 >> Ono to není tak jednostranné. Já si musím popelnici na chalupě zamykat. Pokud jsem tak nečinil, tak byla vždy plná bordelu od místních. Proč by to tam nenasypali lufťákovi, když tu není.

                                                                                                                                      Nvydra1 - Profil | Út 30.4.2013 11:59:20

                                                                                                                                      Falda - >> Jo video pěkný, ale nejhorší je, že takový dobrodruhy ještě pořád u vody potkávám.

                                                                                                                                        Naxel82 - Profil | Út 30.4.2013 11:56:11

                                                                                                                                        Anýzový dědek >> no nevím no. ale podle mě kdyz jdu na školení a vydim ty fota co kdo udelal za hloupost tak me to celkem dost nakopne si dávat majzla

                                                                                                                                          Naleš vavřina - Profil | Út 30.4.2013 11:53:04

                                                                                                                                          Hodně odpudivé video a jeho autoři asi budou pěkní ichtylové. Takovou koncentraci potroublosti a buranství člověk hned tak nevidí. Netvrdím že se mezi námi rybáři nenajdou pěkní experti, ale ti jsou i mezi jinýma skupinama obyvatel. Ve videu mi trochu nesedí kombinace značky auta a použitého vybavení, kombinace věkové skupiny aktérů a ústrojní návyky, "skládání" již ujetého prutu, ... . Nazvat video "klasická česká rybařina" je dost drzé a lživé. Takový klasický a průměrný český rybář má laťku hodnot nastavenu úplně někde jinde. A prezentovaná věková skupina podobně se chovajících rybářů je v reálu trochu jiná - tyto rysy chování (drzost a arogance) jsou k vidění trochu jinde. A co se týče původu odpadků u vody, tak ten je v drtivé většině případů po vícedenních pobytech nebo lovu přes noc. Ti kdo jdou na krátkodobější vycházku sebou nosí trochu jiný arzenál.
                                                                                                                                          No již nebudu rozvádět, dle mého by video mělo být adminem smazáno, protože se jedná pouze o tristní obraz dvou adolescentů.