Pop up boilies

Diskuse k nástraze/návnadě Pop up boilies

Autor diskuse: cuciak200 - Profil , 21.4.2013
74 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 22:22:28

Cloud >> Napsal jsi to jako srandu ale viděl jsem test a hloubka hraje velkou roli . V malé plavali všechny a větší jenom pár .

    NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 22:21:44

    Cloud >> a jako joooo :-)))
    a ted mas velky vyznamny minus, protoze jsem z tebe dostala hlad a nemam je z ceho udelat :D
    Jinak v tydnu budu delat gule a tez nejaky plovky tak udelam par pokusu a uvidime jak to dpadne kdyztak navesim

      NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 22:18:30

      Efis9 >> tak dáme ty chlupatý,ty jsou ještě lepší!! :-)))

        NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 22:13:34

        Cloud >> hele tohle uz je na me moc slozity :D :D :D zustaneme u tech knedliku ty jeste pobiram :D

          NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 22:05:13

          Efis9 >> Logika nejde,jde jen o fyzikální jevy,přilnavosti,tahu,dle hloubky i tlaku,hustoty hmoty v určité hustotě vody,hloubky,teplotě,rozpustných minerálů,kyselosti vody a hlavně atmosférickém tlaku a fázích měsíce!!!!!!!

          Dělám si prdel! :-)))

          Každýmu funguje něco jiného,ale je třeba dobu alespoň trošku upravit!

            NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:59:47

            Slavíček >> V pohode :-) i ja :-) myslim, ze v globale to melo neco do sebe cele, pro obe strany :-)

              NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 21:56:47

              Efis9 >> Jsem rád že jsme se konečně shodli . Omlouvám se za ty narážky .

                NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:53:53

                Cloud >> to dava logiku

                  NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 21:50:28

                  Efis9 >> Vezmi si balónek,nebo něco podobného,potop to,a čekej,jak dlouho bude trvat než se balónek zcela naplní vodou,a to je i téže póro propustný.

                    NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:49:33

                    don Ferrari >> aha prislo mi to jak sadrovej prach ten bordel z toho diky v tomhle se moc neorientuju

                      NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:48:49

                      Hadrák >> myslim ze michat knedliky a beton je trochu vedle cela debata byla hypoteticky postavena

                        NHadrák - Profil | Ne 21.4.2013 21:47:10

                        Efis9 >> kdyby se dělo to co píšeš tak beton by propouštěl vodu...

                          Ndon Ferrari - Profil | Ne 21.4.2013 21:46:43

                          Efis9 >>
                          Pórobeton YTONG tvoří ze sta procent ryzí přírodniny. Vyrábí se ze směsi křemičitého písku, vápna a vody. Proto patří mezi nejčistší a hygienicky nejpříznivější materiály pro použití v bytových nebo občanských stavbách. Přírodní báze je zárukou zdravotní a hygienické nezávadnosti.

                            NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:46:26

                            Slavíček >> No a o tom celou dobu mluvim :D :D :D
                            dobry tak jsme si asi uplne nerozumeli :-)
                            ano jine slozky bezesporu v tomhle slozeni to bude gulka betonova mozna plovouci mikrovlnkou ale na druho stranu temer nerozpustna.

                              NHadrák - Profil | Ne 21.4.2013 21:46:09

                              Efis9 >> rozdelej sadru a nech ji vytvrdnout a pak porovnej sádru nerozdělanou a rozdělanou.... zase mimo

                                NHadrák - Profil | Ne 21.4.2013 21:45:24

                                Slavíček >> já budu zkoušet ten kokos, již dřív jsem ho dával při plavanej do krmení aby to dělalo oblak...

                                  NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:45:19

                                  Hadrák >> ty jsi asi uplne mimo vid? jakej beton jaky rozpousteni?

                                    NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:44:48

                                    Cloud >> dobre ale z ceho je to delany to vodu sakne a tim padem se naplni i ony vzduchove komory ne? vzdyt porobeton ma zaklad sadru ne?

                                      NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 21:42:54

                                      Efis9 >> V tom s tebou souhlasím čím větší póreznost tím to bude brát i rychleji vodu ale bude záležet i na množství glutenu v mouce .Proto bych do toho dal jiné složky než tohle . Je to levný ale něco za něco . Podle mě je lepší volba korek polystyren protože i kaseinát a další složky nezaručí že to bude plavat třeba víc jak 12 h .

                                        NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 21:41:50

                                        Efis9 >> Má fakt pravdu!
                                        Porbeton je jen přirovnání,vzduchových komor v hmotě!

                                        Pokud by byli všechny pory pospojované,tak je efekt takový,že věc z ní vyrobená půjde ke dnu,ale jelikož skoro každá vzduchová komůrka je oddělena struktůrou,jednotlivýma komůrkama, a absolutním vyschnutím,tak lze i kolikrát pozorovat při povodních plovoucí chatky.
                                        Jev méně častý ale byl dost značný.

                                          NHadrák - Profil | Ne 21.4.2013 21:40:41

                                          Efis9 >> jak může nasáknout beton vodu? Když postavím betonový most, za jak dlouho se mi rozpustí? :D

                                            NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:35:27

                                            Slavíček >> Tvrdila jsem pouze, ze soda/nesoda v tomto pripade neni stezejni. A tvrdim ze pokud je neco moc poroviteho nasakne to vodu driv a tim padem to jde ke dnu driv. Ytong taky neplave jek kuli porum a hadam ze plave tez jen urcity cas. Kdyz nasypes sadru do vody taky plave dokud se nenasakne.

                                              NKocháč - Profil | Ne 21.4.2013 21:32:45

                                              Slavíček >> Ty nechápeš ženskou logiku? Má těch knedlíků navařených víc než ty :o))))

                                                NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 21:27:09

                                                Efis9 >> Nic proti tobě nemám ale rozumíš tomu jak koza petrželi .Ten ytong jsem uvedl pouze jako příklad protože je to pórobeton a ty jsi tvrdila že póry nehrajou v plavání roli . Pokud do toho dám něco co zvýší póreznost tak to zákonitě musí víc plavat . Ale jak vydrží záleží jak rychle to nasaje vodu a tak to ovlivní ještě faktor složení to ti neberu .

                                                  NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 21:24:44

                                                  Slavíček >> Pane chytry a to jsem napsala kde? NIKDE tak si jdi zadelat na ryby z ytongu :-)

                                                    NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 21:22:42

                                                    Cloud >> Snažíš se zbytečně . Podle ní je mouka lehčí než voda . Nechápe že aby to plavalo potřebuje to póry a to udělá i ta mikrovlnka ale ne v takové míře jako se sodou nebo práškem . Kdyby to plavalo samo o sobě tak by stačilo to pořádně usušit nic víc .

                                                      NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 21:12:53

                                                      Efis9 >> Tak zkus!Stačí mouka +voda,Případně můj prášek?Udělej si pokus

                                                      Jinak nejraději na plovky používám od Vitany (české buchty),přidám jen sladidla,esence a nějakou potravu,a na závěr ještě ten kokos.

                                                      Válím v ruce o polovinu menší průměry jelikož po uvaření v mikrovlnce přiberou cca polovinu navíc

                                                        NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 20:58:57

                                                        Efis9 >> Nic nebudeme to už řešit nemá to cenu .

                                                          NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:58:01

                                                          FOUSATEJ HAT >> Ja nevim, ja takhle plovky nedelam, to se budes muset zeptat jinde :-)

                                                            NFOUSATEJ HAT - Profil | Ne 21.4.2013 20:54:52

                                                            Efis9 >> Jak ty plovky, který se takle vyrábí, vydrží dlouho pod hákem? respektive jak dlouho trvá cejňákům než to sundaji?

                                                              NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:54:26

                                                              Slavíček >> Jo jo neboj zustanu :-) lepsi nez zvejkat ytong :-)

                                                                NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:50:32

                                                                Cloud >> Nikdy jsem u plovek nezaznamenala rozdil soda/nesoda max prave u struktury nadejchanosti tedy stravitelnosti a naopak. Plavani vidim jinde. Ale jak rikam, vec nazoru. Ten koko orech vyzkousim, dobrej typ!

                                                                  NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 20:49:53

                                                                  Efis9 >> Vařím to pro sebe občas pro nějakého kamaráda . Chtěl jsem tím říct ať zůstaneš u těch knedlíků . Ostatně je umím taky uvařit vařím i pro přítelkyni . Plovky se dají udělat i tím že člověk dá korek polystyren kaseinát sodný gamarus krabí moučka .

                                                                    NFOUSATEJ HAT - Profil | Ne 21.4.2013 20:45:33

                                                                    Chtěl bych vidět plovky vyrobený touhle cestou, musel by to bejt silnej zážitek :-)))

                                                                      NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 20:45:31

                                                                      predator 444 >> Nejsem expert jestli myslíš mě ! Ale když má něco plavat musí to bejt lehčí než voda . To jde vyřešit buď že udeláš pórovítou struktůru nebo dáš složky které jsem lehčí než voda .

                                                                        NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 20:45:20

                                                                        Efis9 >> Mám ve svém okolí dost kamarádů kterým nevadí ani jedno oslovení!
                                                                        Ale soda,dodá o těsta vzduchové kapsle,které po projitím teplem si zachovají v hmotě tvar a po následném vy tvrdnutím i neschopnost tyto kapsle hned napustit "vsáknutím"kapaliny do vnitř,v množství použitého lepku(v náhradě např.guar guma) v hmotě!
                                                                        Výrobek bez vzduchových mezer se potopí popár minutách!! Věř mi,nebo ne!
                                                                        Stejně jako kypřící prášek používám i příměs držďového granulátu!
                                                                        Super je i po "nabobtnání" hmoty, těsně před koulením přidat mletý kokosový ořech!Funguje skvěle!

                                                                          NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:44:16

                                                                          Slavíček >> aha a tolik krmeni je zaruka nachytani kapitalnich nebo mnozstevnich ulovku? nebo mi snad uslo ze by sis to varil i pro sebe? no pokud neumis knedliky pak bych tu stravu pochopila :D :D :D

                                                                            Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:39:36

                                                                            no už som si myslela že sa neozve expert na varenie krmiva.

                                                                              NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 20:37:42

                                                                              Efis9 >> Necháme toho krmení sí vařím 12 let tak 50 až 100kg za rok kolik toho uvaříš ty ? Ale žádný knedlíky a podobně ale krmení pro ryby !

                                                                                Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:35:14

                                                                                Efis9 >> aj mna to neako pochytilo kaprárina len je to ozaj pekný relax mne nerobí problém ani na týžden ísť,chvalabohu zdravie služi ešte dobre.

                                                                                  Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:33:01

                                                                                  Slavíček >> kedysi bol myslím aj ypor-)oprav ma ak sa mýlim.

                                                                                    NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:32:48

                                                                                    predator 444 >> No chytam, ty co se chytnou :D :D :D prioritne uz delam kaprarinu. NA vlacku uz nemam cas ani zdravi :-) a jinak s tema koulema, tez si delam svoje vcetne dipu a dalsiho. Krome zakladniho vybaveni typu, prut, navi, bivak atp. uz vse samovyroba a nebo pomoc od kluku od nas z diskuze. Proste rybari sobe asi tak :-)

                                                                                      Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:31:47

                                                                                      Efis9 >> vieš ako sa hovorí dobrá rada od hov...pardon za výraz-)

                                                                                        NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:30:07

                                                                                        Slavíček >> Jo a nepomuze mu ani prasek do peciva. Ale opet, neni to o porovitosti, ale o x dalsich vecech. A nech ty pory na ytongu :D :D :D

                                                                                          Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:30:03

                                                                                          Efis9 >> )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​)))))) aj ty chytáš ryby?a aké?

                                                                                            NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:28:56

                                                                                            predator 444 >> Myslim, ze slavicek zasluhuje pomnik z ytongu :D :D :D

                                                                                              NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 20:28:34

                                                                                              Cloud >> Přesně tak ta pórovitost udělá taky své . Houskový bude plavat rozhodně líp než třeba z brambor ten půjde ke dnu jako cihla .

                                                                                                NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:27:52

                                                                                                Cloud >> Tam je rozdil, kynuty testo je nekde uplne jinde a zase zalezi na mouce kterou pouzijes a na dalsich. Neni to jen jedna jedina vec. Trebas naprosto zasadni a velkej rozdil je v mouce. Polohruba obycejna ja nevim za 7,90 a babiccina volba. Zkus nekdy ty dve mouky a udelej z toho dva totozny vyrobky. Budes mit dve naprosto rozlisny veci. Proto nelze pausalizovat stejne jako prirkavat necemu neco, co tam samostatne plne neni.
                                                                                                A s tim oslovenim v pohode o nic nejde :-) stejne to na profilu nemam kuli par sexistum tady na mrku.

                                                                                                  Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:22:51

                                                                                                  Efis9 >> )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​) slavíček???to " macher "

                                                                                                    NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 20:22:09

                                                                                                    Efis9 >> Tak to velká omluva za oslovení,nejsem z těch co projíždí profily a vše vnich,ale zkus někdy,vhodit do vody houskový kynutý knedlík,a nekynutý,třeba co dělá ta moje.
                                                                                                    Který znich půjde ke dnu jako první,dle tebe???

                                                                                                      NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:20:31

                                                                                                      predator 444 >> No jo macenej ytong dneska vede :-)))))

                                                                                                        Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:18:47

                                                                                                        Efis9 >> oni sa tu len chvastať vedia a možno ani kávu nevedia urobiť ale sa radi zasmejeme tým ich kulinárskym umením

                                                                                                          NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:16:26

                                                                                                          predator 444 >> Vis jak to :-) povidej volovi o sobote, kdyz jde v patek na porazku :-) chtej verit v zazracnou sodu at veri :-) jsem rada ze alespon nekdo tady vi o cem mluvim :-)

                                                                                                            Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 20:14:40

                                                                                                            Efis9 >> aj ty si žena?no to sme 2 teda len im daj chlapci nevedia o varení nič.

                                                                                                              NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:12:49

                                                                                                              Cloud >> Tak za prvy, jsem zenska a za druhy toho mam navareno vic nez ty nakecano :-) ale to je fuk. Ty mas na to svuj nazor a ja svuj.

                                                                                                                NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 20:09:10

                                                                                                                Efis9 >> Nevěřím,že jsi někdy něco dělal v kuchyni,ty jsi jí podle mě asi ani neviděl!

                                                                                                                  NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 20:06:21

                                                                                                                  Efis9 >> Nebudu se hádat ale dřív jsem dělal plovky i že jsem do směsi dal sodu a vařil ve vodě a taky plavali .

                                                                                                                    NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 20:03:02

                                                                                                                    Slavíček >> ano testo je nadejchany a vic sakne vodu a vic se rozpada ale na plavani to vliv nema uvar si knedliky s a bez vysledek je stejny jen s tema bez budes vytloukat okna

                                                                                                                      Nmannnik - Profil | Ne 21.4.2013 20:02:25

                                                                                                                      Slavíček >> je to žena;-)

                                                                                                                        NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 20:00:55

                                                                                                                        Efis9 >> Tak aby jsi věděl jak to funguje . Prášek obsahuje sodu teplem se uvolňuje plyn kysličník uhličitý tím znikají póry a tím je těsto nadejchaný . Tak mě nemusíš učit jak to funguje ! Chtěl jsem tím říct že i tak těžký materiál jako beton s póry dokáže plavat tak proč by nemělo těsto !

                                                                                                                          NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 19:59:27

                                                                                                                          Slavíček >> ale dobra myslenka, nadipujeme ytong a nemusime nic varit :-)))

                                                                                                                            NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 19:56:12

                                                                                                                            Slavíček >> Probud se, v kuchyni na rozdil od tebe mam neco za sebou. A tvuj ytong nema s testem nic spolecnyho, doporucuju si alespon precist nejakou kucharku a nebo se zeptat zensky jak to v kuchyni funguje :-)

                                                                                                                              NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 19:53:33

                                                                                                                              Hadrák >> Korek je super,ale já mám rád co nejsvětlejší barvy popky!
                                                                                                                              Polisťák(mletý) jsem zkoušel,ale nic moc,má tendence při tepelný úpravě pracovat v kouli a na povrchu vypadávat,a narušovat struktůru zevnitř.

                                                                                                                                Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 19:53:08

                                                                                                                                Slavíček >> )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))​)))))))))))))))))))))))))))))))) takto som sa dávno dobre nezasmiala.

                                                                                                                                  Ncuciak200 - Profil | Ne 21.4.2013 19:52:11

                                                                                                                                  a ako dlho to mam mat v mikrovlnke ?? ked mam 16 mm

                                                                                                                                    NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 19:51:43

                                                                                                                                    Efis9 >> Viděl jsi někdy plavat beton ? A plave právě díky porům tak netvrď že to nefunguje . Konkrétně je to ytong

                                                                                                                                      NSlavíček - Profil | Ne 21.4.2013 19:47:51

                                                                                                                                      Cloud >> Přesně tak ten prášek nebo soda zlepší plavání .

                                                                                                                                        NHadrák - Profil | Ne 21.4.2013 19:47:09

                                                                                                                                        Cloud >> souhlasím s tebou, ale viděl bych to místo prášku bych tam dal polystyren nebo korkovou kuličku

                                                                                                                                          NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 19:44:27

                                                                                                                                          Efis9 >> Tvůj názor ti brát nebudu!
                                                                                                                                          Já popky bez prášku už nedělám.
                                                                                                                                          A to jich pár už mám za sebou.Já mám rád když to plave alespoň 12hodin,a to bez něj neudělám.

                                                                                                                                            Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 19:37:18

                                                                                                                                            ja čo som si spravila normálne potápavé tak s toho istého matrošu som spravila aj pop up a som veľmi spokojná nie su tam také podradné veci ako je muka a pod je tam asi cca 12 druhov mučiek a 10 druhov vtáčieho zobu a plávaju jedna radosť,ja si vôbec nekupujem boilies lebo im jednoducho neverím ani potápky ani pop up všetko si vyrábam a je to obrovský rozdiel.

                                                                                                                                              NEfis9 - Profil | Ne 21.4.2013 19:36:51

                                                                                                                                              Cloud >> kyprici prasek nema s plavanim nic spolecnyho. Akorat provzdusni testo aby nebylo tak betonovy coz je o kouli pod hacek trocha kontraproduktivni

                                                                                                                                                Nkapr61 - Profil | Ne 21.4.2013 19:35:42

                                                                                                                                                boilies nevařit ale usušit v mikrovlnce a plave jak divé

                                                                                                                                                  Npredator 444 - Profil | Ne 21.4.2013 19:31:10

                                                                                                                                                  skus si spraviť ručne,daj do stredu polystirénovu guličku,ja som si tak spravila a funguje to na 100%

                                                                                                                                                    NCloud - Profil | Ne 21.4.2013 19:23:16

                                                                                                                                                    cuciak200 - >> To ti dlouho plavat nebude!

                                                                                                                                                    Přidej kypřící prášek do pečiva!!!