Nmypeters - Profil | St 20.6.2012 22:51:21
Dobra prace at se dari i dal.
Nploticee - Profil | St 20.6.2012 21:21:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
slušná hadovačka:) pěkný..
Nročica - Profil | St 20.6.2012 21:11:31
iPetulak >> jo to já sem taky zvědavej ale ještě není jistý jestly se pojede jestly jo budu se snažit :)
Nročica - Profil | St 20.6.2012 21:10:43
Přemas >> CarpHouser - 20.6.2012 21:05:26 >> tak my sme tam měly 10-15CM rybičku protože sme mysleli že tam bude candoš někdě :)
NCarpHouser - Profil | St 20.6.2012 21:05:26
ročica >> Úhoře chytám, nebo spíše jsem je chytal, na jednoháček, rousnici, či malou rybku a sekal jsem hned při prvním potahu. Úhoř je hltavec, tak jako candát a není třeba zdlouhavě čekat. To však jako kluk, kdy jsem kolem sebe měl jen stařešiny, do hlavy mi bylo vtloukáno, že nějaký ten metr přeci musí jet. Dnes vím, že blbost všech blbostí :o)
NiPetulak - Profil | St 20.6.2012 21:01:39
ročica >> Pokud dáš pauzu, kvůli tomu, že nestíháš, tak je to naprosto v pořádku a je to Tvoje rozhodnutí. Já jen nechtěl, aby hlavním důvodem bylo to, že se to jednou nepovedlo úplně podle představ. Na video z Vranclu jsem zvědavej :-). A't se daří!
Nročica - Profil | St 20.6.2012 20:57:00
Přemas >> CarpHouser - 20.6.2012 20:37:00 >> Tak čekali sme takhle dlouho protože prícházelo za 4 hodiny přes 20 záběru to sem psal ve videu ale jenomže přišel prvni a já hendka sem to sekl protože sem si myslel že tam mám červy spletl sem se :) to se občas stává :D no a vytáhl sem rybyčku tkerá měla kousanej docela dost ocasek tak sme to tam hazeli a hazeli až se najednou na plavanou chytl uhoř ale pustil tak nám bylo jasný co tam bere tak sme to skošueli na vyjezd policajta nahoru ale nešlo to tak sme rybu nechali 15-20 sekund a vycházelo to akorát že to měla nakraji ale když to byl ten větší uhoř to bylo horší no nemohly sme odhanout kolik ta ryba ma podle záběru :)
Nnofish - Profil | St 20.6.2012 20:55:33
ročica >> To jo, no tak když jde na talíř tak už je to jedno :-)
Jasně že každé rybě je nejlépe ve vodě, jen to nahánění úhoře ve vodě si neumím představit. Přece jenom to není takový blbec jako kapr :-)
Nročica - Profil | St 20.6.2012 20:54:51
iPetulak >> to víš že mě to ale dokáže naštvat když tu dělám video v programu se stím když to řeknu slušně seru a pak se to takhle dokáže skazit chtěl sem to tam dát bez krve ale proč bych to tajil :) a shledem k točení sem ani nepočítal že udělám 5dílu za rok ale ryby jdou krásně chutná jím tak nevím ještě jestly bude čas :)) ale ten Vranov pokud to vyjde snad bude dobrej ..
Nročica - Profil | St 20.6.2012 20:52:50
nofish >> Já sem viděl že to lidi berou do hadru proti tomuhle bych nejradši byl ale ono by stejně bylo lepší vlézt do te vody stejně jen namočený ruce bysem měl a ryba by byla pořád ve vodě.
NiPetulak - Profil | St 20.6.2012 20:49:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
ročica >> Doufám, že s tím natáčením nechceš skončit kvůli tomuto "drobnému incidentu" tady. To si myslím, že by byla věčná škoda. Chybička se občas vloudí i profíkovi. Důležité je si chybu přiznat a příště se ji snažit vyhnout a né zbytečně kolem sebe kopat. Jo a na ten klinik se fakt vyrpdni - je na nic. Za ušetřené peníze pořiď nové návazce a úhořům je raději odstřihuj u tlamky. Je o lepší než se snažit páčit háčky ven. Hodně štěstí při dalším natáčení! ;-)
Nnofish - Profil | St 20.6.2012 20:45:11
ročica >> Nejde o to je pouštět z vody :-) Prostě jenom je zbytečně nematlat v rukách (mi by to vadilo i kvůi slizu) když už je pouštíš, jako snad každou rybu ne? Zlatý podběrák, než je nahánět jen tak ve vodě ne?
Pointou je, že jsem ti chtěl jenom říct, ať si dáváš bacha na to abys je nedržel dlouho na slunku, když už je pouštíš, horko nevydrží. Ony ty potvory nejdou snad zabít, ale trocha vedra a najednou....
NDušan_hp - Profil | St 20.6.2012 20:43:26
jediné bezpečné zabití uhoře je utopit ho!!!
Nročica - Profil | St 20.6.2012 20:39:36
nofish >> My sme ani v plánu neměly je chytat ale když šli :D no každopádně od příště je pouštím raději z vody.. :)
NCarpHouser - Profil | St 20.6.2012 20:37:00
Chvála za puštěné úhoře, avšak proč to zdlouhavé čekání při záběru na zásek???
Nnofish - Profil | St 20.6.2012 20:36:33
ročica >> Ale jo, taky chytám na rybičku. Teda jenom mrtvou, nemám nějak žaludek na chytání na živou. Jen mi věta o puštění ryb a přitom zabití jiných, tak trošku nedávala smysl.
Ale hlavně šlo o to teplo, úhoř ho nerad, proto možná se ten jeden tvářil tak divně ne? Na to bacha když je nezabíjíš. Je na nic je "polozabít" a pustit.
Nročica - Profil | St 20.6.2012 20:31:25
nofish >> já děkuju že si mě to řekl ale řekni mě někoho kdo nepoužívá nástražní rybku takovej je život..... Je mě té rybky líto to ano ale když to musí být ...
Nnofish - Profil | St 20.6.2012 20:28:37
ročica >> Chyby nevyčítám, nikdo není svatý. Jen jsem ti to chtěl říct :-)
Ale nebuď jak Vágner. Netvrď že ryby pouštíš, když abys je mohl chytit a pustit, zabíjíš jiné....
Nročica - Profil | St 20.6.2012 20:20:14
nofish >> :) tak jako je tam spoustu chyb přiznám to ale viděl sem video kde tahali uhoře normalne na bbřeh prostě s udicou že nepodebrali a co je pak lepší co myslíš? jako když to pude budu se snažit to pouštet z vody a vyhačkovávat je nasledující díl bude Vranov a možná taky poslední to se ještě musíme domluvit...
Nnofish - Profil | St 20.6.2012 20:13:13
ročica >> to s tím ošetřením klinikem a vrácením vodě je dobrý vtip :-D Mimochodem, jestli existuje super způsob jak zabít rychle úhoře, tak je to to tahání na břehu ve vedru. Vysoké teploty mu fakt nesvědčí- x klrát vyzkoušeno
A co ty nástražky, taky byly ošetřeny, oživeny, vráceny vodě? ...... Jen mě to trošku zarázilo...Když už se z lásky k rybám "chyťapouští".
Ale bych taky pochválil. Zachytat si je takhle, to už se mi dlouho nepovedlo :-)
Nročica - Profil | St 20.6.2012 20:04:31
Mraroz (houba) >> Možná rozdejchal možná nerozdejchal..
Npytlasek79 - Profil | St 20.6.2012 16:36:53
pro necháááápavé...máslo na hlavě je míněno to že každej z nás co jsme rybáři už nějakou tu rybu zničil at už ůmyslně či neůmyslně......pokud tedy tady nejsou lidi co při rybolovu nezmařily ani jeden rybí život....a nevím kdo a jak má máslo v hlavě jak mi již bylo deklarováno ale vyjadřování lidí zde mi přijde kolikrát že v hlavě to máslo ten dotyčný má jelikož poplivávat a hanit je lehké a diskuze se nevede v duchu nenávisti vůči druhému to je agrese nikoliv diskuze pro upřesnění těch co to máslo mají v hlavě...:)))))fakt úroven hadr zde....
Nmulis - Profil | St 20.6.2012 15:18:33
To slovo jsem sem nechtěl psát ale budiž. :-)
Nmeteor - Profil | St 20.6.2012 15:13:20
mulis >> hádají se čuráci, my tu diskutujeme ;-)
Nročica - Profil | St 20.6.2012 15:12:17
meteor >> Tak bylo by lepší si chytit pěknou chutnou rybu ale já je vracím vodě jediny co udělám si je fotím maximálně natáčím rybu pokaždý pustím za odměnu že mě zabrala :).....
Nmulis - Profil | St 20.6.2012 15:10:08
Nechci nic řikat ale hádáte se tu jak č*****.
Nmeteor - Profil | St 20.6.2012 15:03:21
ročica >> tak to vezmeme pěkně popořádku:
- ad. sportovní rybolov >= ke sportu většinou potřebuješ sportovní pomůcku nebo partnera (rozuměj například běžeckou obuv na běhání anebo sparingpartnera při boxu). Ryba není ani sportovní pomůckou (to by ji zajisté dosti degradovalo) ani partnerem (ona to dobrovolně nedělá a víceméně pokaždé jí jde o život);
- co si představíš pod pojmem "masař"? Někomu ryby chutnají, tak si třeba za rok vezme 40 kusů "mixu" (třeba kapr, štika, sumec, candát)... ale primárně k vodě nechodí pro maso... je to masař? Myslím, že není - je to úplně normální rybář :-)
- ad. >"Dave" >= to (už) je v podstatě jedno, měl to být takový "veselý invektiv"...
- na svém názoru jsi trval a jen tak mimoděk - tvoje "chyba" nebyla v tom, že rybě tekla z tlamky krev... ale to, že jsi ji po "chyťapusťácku" vrátil vodě, přičemž je větší pravděpodobnost, že nepřežije;
- ano, počítají se i zabití nástražních rybek... jsou to ryby, ne? :-) Takže rybu jsi už v podstatě zabil... super. Tak to určitě ještě někdy nějakou klepneš... a třeba nejenom nástražku. Pokud uvidíš ve vodě rybu, která je v posledním tažení, tak jí tímto způsobem můžeš zmírnit bolest a ukončit trápení;
- jak už jsem psal v předchozím bodu: třeba to ten úhoř "nerozchodil", ale třeba se pletu. Nicméně z hlediska pravděpodobnosti se kloním k variantě "nerozhodil" :-)
- za komentář neděkuj - stačí, když jsi nad ním zapřemýšlel.
PS: jestli baštíš ryby, tak si představ, jak ty asi žily a jak byly zabity a co je to za sračku... a pak zapřemýšlej: není lepší si občas lapit k jídlu nějakou pěknou chutnou čerstvou českomoravskou rybu? :-)
NSoulfish - Profil | St 20.6.2012 14:41:08
pytlasek79 >> vybral jsi zrovna jeden zápis, který je opravdu extrémní :) jinak vede ovšem zadavatel
NVenca888 - Profil | St 20.6.2012 14:30:14
meteor >> to je marný... ten člověk chodí do pomocný školy. Neni schopen napsat souvislej text bez hrubek a chápat triviální myšlenky.
Nročica - Profil | St 20.6.2012 14:18:39
meteor >> tak stím co si psal uživateli pytlasek79 stebou souhlasim tedka kto mu co si mě psal sportovní rybolov partnera? jak to myslíš tedka.To je jasný že masařem bych se nestal když už sem 4roky nevzal žádnou rybu a ani bych je nebral... jestly sem přibuzný uživatele dave je to možný ale proč se na to ptáš? že vím všechno to sem neřekl. na svém názoru sem sí nestál a chybu sem si připustil jen vtom že jak tady každej psal že rybě tekla krev tak to sem se přiznal že sem stím prutem moc škubl..A rybu sem nezabil žádnou ale jestly se počítají nástražní tak zabil....i kdyby mě ktomu nábádalo RŘ stejně bych je nezabil a kdybych musel si je vzit tak bych je vzal a dál třeba knám do rybniku...podle toho co by to bylo za druh. No a kdybych nebyla jiná možnost a musely by se zabít tak by se nedalo nic dělat... a ještě ktomu že to ten uhoř nerozchodí proč by neměl? kvuli tomu že mu z pusy tekla krev jak byl položenej na podběráku tak mu nevitíkala snad to pochopíš aspoň ty... Díky za komentář kterej si mě napsal..
Nmeteor - Profil | St 20.6.2012 14:08:01
pytlasek79 >> kdo tady závidí a kdo tady pomlouvá? Diskuse se tu primárně vede ohledně toho, jestli to ten úhoř "rozchodí" anebo ne... akorát uživatel "ročica" si stále mele to svoje, zjevně přesvědčen o tom, že v 16ti letech ví sám všechno nejlépe :-)
Mimochodem, trochu jsem nepochopil to "máte máslo na hlavě"... vysvětlíš to anebo tomu sám nerozumíš? Každopádně lepší máslo NA hlavě nežli V hlavě (snad to není tvůj případ) :-)
PS: závist sem netahej (to už dělají v podstatě jenom zoufalci bez argumentů v diskusích o J.Vágnerovi :-)) a "souzení" taky ne...
Nmeteor - Profil | St 20.6.2012 14:03:52
ročica >> na to, že jsi ročník 1995, jsi chytrý jak rádio... zkus místo bezhlavého odporu přemýšlet, co ti napsalo 10 různých lidí (= že to ten úhoř asi nerozchodí). Jinak pár postřehů:
1) klinik je naprostá zbytečnost na omluvu "jakože sportovního" rybolovu (najdi si o tom něco, přečti a pak mluv :-)) a samozřejmě také tahání peněz z peněženek naivků,
2) sportovní rybolov neexistuje (na sport potřebuješ buďto partnera anebo sportovní pomůcky - ryba není dobrovolným "sportovním" partnerem a také není sportovní pomůckou :-)),
3) určitě by jsi se nestal "masařem" proto, že by sis od vody odnesl 1 úhoře... víš, ony extrémy jsou povětšinou špatné, což platí i pro vyznavače CHaP i tzv. "masaře",
4) nejsi příbuzný uživatele >"Dave"? :-)
5) bývalo zvykem, že mladší naslouchali starším, kteří měli více zkušeností a mohli se o ně s těmi mladými podělit - taky to vyzkoušej... nemysli si, že jsi (ve svém věku) zbaštil Šalomounovo hovno a že víš všechno... nevíš (nikdo neví všechno)... a proto nikdy není pozdě a na škodu se něco nového dozvědět. To se ovšem nedozvíš tím způsobem, že si budeš stát na svém (mimochodem mylném a hloupém) názoru,
6) chlap se pozná (mimo jiné) také podle toho, že dokáže přiznat chybu a třeba i pozměnit svůj mylný stávající názor - pokud to nedokážeš veřejně, zkus to alespoň ve svém (s)vědomí.
PS: vsadím se, že jsi v životě nezabil žádnou rybu... trefil jsem se? Ono je to občas potřeba a v některých případech tě k tomu nabádá přímo RŘ...
Nmulis - Profil | St 20.6.2012 13:46:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Pekne video, tady je presne videt ze uhoři berou normalně přes den a ne jenom v noci a PS: s těma podběrákama od těch úhořů si to užijte.
Npytlasek79 - Profil | St 20.6.2012 8:39:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
moc krásné komentáře :)))) a nej je ten že se tu úhoř vytře to mě baví tito lidééééééééé co tu jsou a melou nesmysly samí odborníci........je hrozne co se z mrku stává je tu pomalu víc lidí co závidí a pomlouvají než se baví rybařinou stavá se z toho tady žumpa lidí stydte se!!každej zde tu máte máslo na hlavě a chytáte ryby a nevěřím tomu že se každému podaří pustit rybu co přežije vaše setkání takže soudit a pomlouvat není na místě to dělají jen ubožáci co sem chodí prudit a hlásit jací jsou odborníci fakt je mi smutno z té palby na člověka co sem to video dal......ubožáci...
NSoulfish - Profil | Út 19.6.2012 1:36:17
Šiban >> úhoř ti zdrhne i stažený z kůže - ovšem určitě to nepřežije ;-)
Přežít několik ran kladivem do hlavy je science fiction, nevěř tomu.
NSoulfish - Profil | Út 19.6.2012 1:28:53
Venca888 >> je to marný, je to marný.. závidíme jim kde co všechno a oni spolkli všechnu moudrost světa :)
NVenca888 - Profil | Po 18.6.2012 22:12:40
ročica >> ale vim... proto jsi natočil to video, abysme to věděli i my, ne?! :-)
Ntomsa - Profil | Po 18.6.2012 22:08:38
Dušan_hp >> Přesně tak, stebou souhlasím. Kluci loví a nefetujou a nemají čas na podobné kraviny. Takže beru zpět kritiku, a pozdravuji všechny zúčastněné.
NDušan_hp - Profil | Po 18.6.2012 22:04:30
jen keci, alespoň že kluci nefetujou nebo nedřepěj u kompu, slušná chytačka.
jinak pro notorické hádače můj oblíbený baner:
Nročica - Profil | Po 18.6.2012 22:03:23
Venca888 >> vůbec nevím co tady pořád meleš u toho si nebyl tak ani nevíš jak to tam probíhalo.
Ntomsa - Profil | Po 18.6.2012 22:02:50
Venca888 >> To si piš. Měl jsem to štěstí dvakrát v životě převzít na letišti monté a převézt do revíru a rozesadit. Byl to opravdu dobrý pocit.
Proto si myslím, že pěkný ulovený úhoř patří do udírny. Tady víc slávy neudělá.
NVenca888 - Profil | Po 18.6.2012 21:57:10
tomsa >> pevně věřim, že je to vtip... :-)
Ntomsa - Profil | Po 18.6.2012 21:51:05
Sterkac >> Úhoř se tře kdekoliv, vždy když voda dosáhne 15°C. Nejvíc na potopených stromech a kořenech.
NVenca888 - Profil | Po 18.6.2012 21:45:54
ročica >> ale zabils... chápu, že je těžký si to přiznat, ale je tomu tak... můžeš se rozčilovat, můžeš sám sebe přesvědčovat, že to tak nebylo, ale nic s tim nenaděláš...
Nročica - Profil | Po 18.6.2012 21:19:49
Venca888 >> už se probuď tady nikdo žádnýho uhoře nezabil...prostě mu jen tekla krev...
NVenca888 - Profil | Po 18.6.2012 21:00:06
Rolilinka >> Napíšeš, že je to věc názoru a pak nás za názor odsoudíš k závisti? Trochu směšný, nemyslíš? :-)
Copak bysme mu měli bledě závidět? Že zabil úhoře, jehož kupujeme za velký prachy, a pak ho nechal sežrat červum? A omluví to svojí láskou k rybám...
NTeigr - Profil | Po 18.6.2012 20:52:14
myslim, že jen specializovat se na uhoře ,jen tak nejde, pokud použivali i rousnice,tak že věřím tomu že chytali i jiné ryby. Když jen natačeli uhoře a ne ostatní udělali jen dobře, takových cejnu a kapru tu je mraky a mraky a je dobré vidět, že je tu i jiná ryba jako je uhoř. Nevěřím tomu, že všichni jste tak neomilni a tak opatrní ,že i při zaseku rybě nepoteče par kapek krve? To by ste byli fakt machři.
Ja davam za 1 a to ,že tam bylo trochu krve to se prostě stane.
NButton - Profil | Po 18.6.2012 20:47:10
Co je chyť a pusť? Nejde o to rybu chytit ale šetrně s ní zacházet , má to hlubší význam kdy to musíš pochopit . Jasně rybu jsi pustil splnil jsi asi všeobecný význam této myšlenky ale je to úplně něco jiného -rybu chytit a v pořádku vrátit vodě tzn. hlavně na ni nesahat ,vyháčkovat ji ve vodě. Dnes už to tak dělám co nejvíc to jde ale někdy je situace kdy to tak lehké není a take ji vezmu do rukou ale jen prsty za žáberním obloukem a hlavně mokrou rukou.
NRolilinka - Profil | Po 18.6.2012 20:12:52
Všechno je věc názoru, nic neudělali podle mě špatně. Je to Vaše bledá závist, kecalové! Děláte se v komentářích chytrýma a kdoví jak je to s vama ve skutečnosti.
NChosé 2 - Profil | Po 18.6.2012 19:20:57
Sterkac >> Kolega Tomsa napsal: mají +30 na pouštění aspoň se vytřou .Byl to sarkasmus na tzv.K70, kterou si chlapci vzali za vzor při chytání úhořů.
Soulfish to jako jiní kolegové pochopil a za mně vysvětlil. Od Tebe se mi skutečně dostalo poděkování...
NChosé 2 - Profil | Po 18.6.2012 19:05:16
Sterkac >> Sis něco píchnul ne...
NSterkac - Profil | Po 18.6.2012 18:56:55
Moje otazka:Kde se budou vytirat? A to co jsi napsal18.04.01 to by zak 6 tridy v biologii nerek.
NChosé 2 - Profil | Po 18.6.2012 18:45:47
Šiban >> Nebo i se zapíchnutým nožem vleze zpět do vody. Tak to jsem také viděl.Něco logickýho Tě nenapadne?
NChosé 2 - Profil | Po 18.6.2012 18:43:21
Sterkac >> Nedávno jsem četl Tvé příspěvky zde na Mrku a snažil se Tě pochopit. Vysvětli mi proč bych si měl udělat školení a zatím vrátit papíry ? Jinak v uhláku na horníka je v tvém podání mimo mísu,
neboť jsem byl již plnoletý, když ty jsi spatřil světlo světa.
NŠiban - Profil | Po 18.6.2012 18:42:12
Chosé 2 >> To asi neznáš úhoře, že by to nepřežil??? Přežije prý i nekolik ran kladivem do hlavy. Že by mu trochu krve uškodilo???
NRybatorstr - Profil | Po 18.6.2012 18:41:12
Josher >> Asi není. Neb jak praví, nikdy jsme ho neviděli a všichni máme ,, blbý názory ,,
NJosher - Profil | Po 18.6.2012 18:38:59
ročica >> To video je dostačující,aby ostatní viděli co jsi zač.
Nročica - Profil | Po 18.6.2012 18:35:02
to je jen váš blbej názor to me nezajimá vubec nevite jak se chovám k rybám nikdy ste mě neviděli taky znám takovou osobu kterou tady každe pomlouva takže to je pravda...
NSterkac - Profil | Po 18.6.2012 18:34:07
Chosé 2 >> Neni zac se omlouvat.nech si udelat dalsi skoleni a zatim ty papiry vrat.
NVenca888 - Profil | Po 18.6.2012 18:29:03
ročica >> jistě - ty nepotřebuješ získat úctu od jinejch, když ji sám nemáš. Naprosto bezúčelně jsi zabil (a to vcelku zdlouhavym a nepříjemnym způsobem) rybu, která se k pobřeží Evropy plahočila až ze Sargasovýho moře, byla koupená za velký prachy, složitě transportovaná a vysazovaná. To vypovídá o tvojí neúctě k rybě i k lidem, který se zasloužili o to, aby tu plavala.
Sportovní rybář? Kdo to je? Obíháš rybnik? Nebo klikuješ mezi záběrama?
NDoganier - Profil | Po 18.6.2012 18:27:10
ročica >> Správný sportovní rybář vyháčkuje rybu co nejšetrněji ve vodě a dá jí svobodu. Ty jsi a mnozí další jsou jen rádoby sportovní rybáři, kteří si musí vzít rybu do pazour a vyfotit a natočit video a pochlubit se a že ryba to později nerozchodí je vůbec nezajímá.
NChosé 2 - Profil | Po 18.6.2012 18:21:28
Soulfish >> Děkuji , třeba se mi Sterkac omluví....
Nročica - Profil | Po 18.6.2012 18:18:26
Soulfish >> to má taky vysvětlení jak byla ryba na suchu a krvácelo jíto tak jí to nevytíkalo ven a jak se dala dovody a otevřela hubu tak to vyteklo žábrama....
NSoulfish - Profil | Po 18.6.2012 18:16:24
ročica >> tak takový krvetrysk teda ještě NIKDY :)
Nročica - Profil | Po 18.6.2012 18:15:13
Venca888 >>já si nepotřebuji získat uctu od takových lidí....kvuli tomu nebudu brát přece ryby...řeknu to takhle 4roky se snažím být sportovní rybář a názor ostatních je jenom názor.....a určitě se to ještě nikomu nestalo že by rybě tekla krev s tlamy že....
NVenca888 - Profil | Po 18.6.2012 18:11:45
ročica >> tak s ni neco delej...stan se lepsim :-)
NRybatorstr - Profil | Po 18.6.2012 18:11:01
Venca888 >> Málem bych zapomněl....... Ti můžou vše.....
NSoulfish - Profil | Po 18.6.2012 18:10:34
Sterkac >> si myslím, že Chosé 2 to myslel tak, že za pár dní se budou rozkládat nezi kořenama v kamenech a v bahně a tudíž se budou dát i roztírat (třeba na chleba)
NVenca888 - Profil | Po 18.6.2012 18:09:55
Rybatorstr >> on nemusi umet gramatiku, ponevadz pousti :-)
Nročica - Profil | Po 18.6.2012 18:09:45
Venca888 >> závist je velika no de vidět....
NSterkac - Profil | Po 18.6.2012 18:09:12
Chosé 2 >> Tak bez vratit papiry a hrej si v uhlaku na hornika.