Njiracekkarel - Profil | Ne 17.6.2012 15:03:44
petrův zdar chlapi. mám taky pár věcí k panu vágnerovi. to že dělá reklami na čsob je mě celkem u prde.le. když mu za to ta společnost zaplatí tak ať si je dělá to je jeho věc. ale dost mě sere že člověk z apsolutní neznalostí v oboru zemědělství, lesnictví, potažmo rybářství by měl dělat poradce ministrovi který sám nemá žádné vědomosti o svém ministerstvu toto jsem dodneška nepochopil, jak můžou lidi bez vědomostí a příslušného vzdělání řídit nebo radit na ministerstvu jakého koli typu. to je jako by automechanik šel dělat chyrurga do nemocnice. vždyť vono je to stejný néé. lidi nebo motory. další věcí je ta že bych chtěl vidět pana vágnera na vlastní oči jak loví na svazových vodách ty rekordní ryby a vždy uspěje během pár dní nebo dokonce i hodin a to bez svého realizačního teamu. ne že by pan vágner neuměl chytat ryby to netvrdím ale ukázaná platí. rád bycho viděl třeba u nás na svazovce a´t ukáže co umí a jakej je teda frajer, když jsou dny že ryby opravdu nejdou. myslím si že mezi rybářema jsou daleko větší machři než je pan vágner a dost jich znám osobně.další věcí jsou jeho rádoby dokumenty a oblbování laické veřejnosti ale to bych tu psal ještě zítra. no tak sem si taky ulevil už mě to nešlo zadržet. mějte se krásně já jdu na ryby proslíchá se že je v černičáku bájný sumec co tahá lidi pod vodu is loďkama tak ho jdu chytit a budu taky slavnej a kuba bude čučet protože mu vyfouknu místo já mám aspoň lesnickou školu hehehe
Nbrambůrek.9 - Profil | Ne 17.6.2012 13:57:21
Kuba skutečně hypotéku má ale nesplácí jí. Mám přítelkyni v ČSOB. Asi si myslel že to zaplatí těma reklamama které pro ČSOB Dělá.
NVodník Kebule - Profil | Pá 15.6.2012 9:22:26
Knapík >> čoveče, slušnej postřeh - pochybuju, že by si Kuba bral hypotéku - navíc, kdo by mu ji dal, příjmy stálýho charakteru asi mít nebude?
Nbart.bm - Profil | Pá 15.6.2012 9:19:45
Knapík >> možná jo co ty víš co si koupil za kutloch v Amazonii :))
NMrknato - Profil | Pá 15.6.2012 9:16:40
Je to už klasika. "NÁŠ" stát podporuje dobrodruhy, tuneláře, loooobisty a pak se divme, že nemá na to, k čemu je určen.
NKnapík - Profil | Pá 15.6.2012 9:13:21
bart.bm >> má vůbec sjednanou hypotéku ? jestli se nejedná o klamavou reklamu :-))
Nbart.bm - Profil | Pá 15.6.2012 9:09:09
Z finančních prostředků na akci nebyla podle ní hrazena jen mzda Jakuba Vágnera, ale byl z nich financován také celý realizační tým, organizační, technické a dopravní náklady všech akcí.... ví někdo kolik zas Kubík zhrábl na placení hypotéky?
N(o)_(o) - Profil | Pá 15.6.2012 9:02:24
Fishky >> Jo a nebo musíte bejt jako Vydra...
NFishky - Profil | Pá 15.6.2012 8:45:37
Nerozumím, proč Kubíkovi všichni tak závidíte. Nemáte známého otce, nedostali jste se do televize tlačenkou, nemáte možnost oblbovat lidi na DVD, nechytli jste bájnou arapaimu z verandy hotela, neuškrtila vás anakonda, nepřiklepnulo vám ministerstvo zemědělství tlačenku za tlachání o ničem, neplatí vás z daní souseda? Tak nemůžete být poradci ministra Bendla, to dá sakra rozum, ne?
NMrknato - Profil | Pá 15.6.2012 8:37:35
LosPafkos >> Já byl též v CCCP, stejně jako J. Hašek, s vojenským ešalonem.... Proto můžu radit....
N(o)_(o) - Profil | Pá 15.6.2012 8:34:06
malamut >> ukončenou má jenom základku
NMrknato - Profil | Pá 15.6.2012 8:33:43
malamut >> No dobře, má třeba výuční list, ale vyzná se v cizích slovech a jako jediný vyslovuje cizí slova, tak jak se píší, nepřetvařuje se, nedělá chytrého.... třeba rating....
NLosPafkos - Profil | Pá 15.6.2012 8:32:02
Mrknato >> hoj,jsem byl v Tajikistánu,můžu pomýšlet taky na nějaké teplé místečko tam nahoře ?
NLosPafkos - Profil | Pá 15.6.2012 8:30:37
malamut >> hoj,je šance,že se pak J.V naučí v base ještě na housle cop. Dalibor :--))
NMrknato - Profil | Pá 15.6.2012 8:29:21
Kluci, nedíváte se na to politicky. Takovej Áda, Kléma, Vasil, jeden malíř pokojů, druhý truhlář a třetí krejčí a kam to dotáhli.... Jedna zásada ale platí. Kdo chce radit, měl by bejt v Sovětském Svazu na zkušené a tam se naučí kalit, i ocel někteří ....
Nmalamut - Profil | Pá 15.6.2012 8:27:16
šeptal >> vzpomeň si, kolik bylo mezi politiky falešných doktorů práva. Já si myslím, že valná většina z nich má zfalšované i maturitní vysvědčení, a Pavel Ploc i výuční list. Takže Kuba se základkou se jako poradce ministra s přehledem ztratí.
Nšeptal - Profil | Pá 15.6.2012 8:17:58
LosPafkos >> Zaplať pán Bůh za to. :-) I když tohle by asi platil někdo jiný. :-)
NLosPafkos - Profil | Pá 15.6.2012 7:59:57
šeptal >> aby se nakonec neukázalo,že má nejméně bakaláře z Plzně :-))
Nšeptal - Profil | Pá 15.6.2012 7:54:13
Všude jen poznámka o tom, že tu trupentu nedodělal. Žádná zmínka, že někde něco studoval, či dostudoval. Když by jste na něco narazili, hoďte to sem. Zdráhám se uvěřit, že se na post poradce ministra dostane někdo s pouze základním vzděláním.
NMates PB - Profil | Pá 15.6.2012 7:41:57
šeptal >> Na co maturu, ten má lesní moudrost :-))
NMates PB - Profil | Pá 15.6.2012 7:41:03
FilipC >> FilipCierny - 15.6.2012 7:30:01 >> To si děláš prdel? Pokud vím odešel z konzervatoře.
Vedle rybaření studoval i pražskou státní konzervatoř, obor kontrabas, ale ve třetím ročníku muziku opustil a jako první Čech se začal mediálně prosazovat v tehdy naprosto neznámém pojmu - sportovní rybaření.
Ve svých patnácti letech začal publikovat do mnoha odborných rybářských časopisů u nás i v zahraničí, v sedmnácti letech natočil první rybářský film o lovu sumců a již v osmnácti přišel do ČT s myšlenkou rybářského pořadu, který posléze pod názvem Jak na to spolumoderoval s hercem Rudolfem Hrušínským.
NFilipCierny - Profil | Pá 15.6.2012 7:30:01
šeptal >> Tuším nějakou rybářskou - nemá Vodňany(střední)?
Nšeptal - Profil | Pá 15.6.2012 7:25:14
Už jsem se ptal v jiné debatě. Jaký má Vágner vůbec vzdělání? Má vůbec maturu? Na poradce ministra by nakonec měl mít víc, než tu, si myslím.
Nnofish - Profil | Čt 14.6.2012 18:16:02
aleš vavřina >> Však pohodička.... do dotací na chov ryb bude kecat "blbeček" (blbečkové snad prominou) co má nějakým způsobem vystavený papír že je rybář (asi něco má, byl nějak v Třeboni tak bych se nedivil). Přitom v životě nestál po pas v blátě s keserem v ruce. Standartizovaný postup v ČR ne? Kdo umí maká za pár korun rukama. Kdo neumí učí, či kecá do věcí z kanclu, za velké prachy........
NSaddám - Profil | Čt 14.6.2012 18:13:14
Copak od lháře. Od celebrity každým coulem. Když něco točili na Labi v Opatovicích, tak zcela vážně požadoval, aby Opatovická elektrárna pustila do Labe víc a teplejší odpadní vodu. Nikdo z přítomných činovníků se tohoto úkolu zhostit nechtěl a pan rybář z toho byl prý velice hin.
Třeba je z MZe zvyklý poručit větru, dešti, tak proč ne elektrárně.
Nelhierro - Profil | Čt 14.6.2012 17:32:39
foxxx >> A od lháře je majuí přednášky zajímat? To dáváš dětem pěkný příklad, co? Neni to tvoje tvrzení trochu zvrácené? Podporovat lži a podvody je asi podle tebě běžné, že?
NChosé 2 - Profil | Čt 14.6.2012 17:17:14
Děti jsou snadno ovlivnitelné z neustálé prezentace JV v mediích.Nedávno všechny chtěly být třeba Jardou Jágrem, Šebrlem,Špotákovou atd...Na rozdíl od JV nemohli jmenovaní manipulovat se svými sportovními výkony. Bylo by zajímavé sledovat reakce lidí a MZ, kdyby byla opětovně
publikována cesta JV z počátku nového století.Myslím tím jeho vlastní příspěvky v rybářských časopisech.Je to dost velká dávka rybářské latiny.
NAnýzový dědek - Profil | Čt 14.6.2012 16:05:37
Mrknato >> Možná že by jí odkázal na tiskového mluvčího...o)))
NMrknato - Profil | Čt 14.6.2012 16:02:38
iva >> A když ti to nebude chtít říci, tak si vezmeš děti jako rukojmí..... Kuba je poradcem Bendla, ale určitě mu Bendl naoplátku poradil, aby ve všech situacích zatloukal, zatloukal a zase zatloukal.
NMrknato - Profil | Čt 14.6.2012 15:59:12
Turňa >> To máš s těch soudů.... to je nemoc z povolání.
Niva - Profil | Čt 14.6.2012 15:27:09
Asi na tu jednu přednášku půjdu (vmísím se jako uklízečka nebo školnice nebo tak:-)) ) a v diskusi se ho zeptám, jak to bylo s tím sumcem pod Vyšehradem. a jestli podbným způsobem získává tu mediální slávu pořád nebo jenom občas.
zákon platí pro každého.
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 13:24:11
Turňa >> No, možná jsem to v zápalu boje přehlédl. Ve vazbě na Kubíčka se nadsázka někdy hledá těžko - zde je třeba vyjádřit svůj názor jasně bez možnosti jiného výkladu. Jako polehčující okolnost mám své dioptrie. Jinak infarktu se zatím nebojím, jsem dostatečně rybožravý, takže o polynenasycené masné kyseliny nemám nouzi a cholesterol se třese.
Co mi na Kubovi vadí už hodně dlouho - dělá z lidí blbce a pro laickou veřejnost dělá z rybářů pěkné exoty. Nově začal i kecat do něčeho o čem ví kulový a pokouší se dostat na roveň Viktora z Baham.
NTurňa - Profil | Čt 14.6.2012 13:09:22
aleš vavřina >> Ty taky moc nepoznáš, co je nadsázka, viď (Kakr)? Tak raděj brzdi, nebo dostaneš infarkt.... Já už mám dva za sebou.
N(o)_(o) - Profil | Čt 14.6.2012 12:21:19
šeptal >> na to aby vyvedli penízky daňových poplatníků mají kvalifikace až až...
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 11:42:48
šeptal >> Politická funkce, s tím souhlasím. Ale každý pracovník ve vrcholné pozici(tedy i ministr) by měl mít alespoň potuchy o sektoru co zastřešuje. Je jedno je-li to fytotechnik, zootechnik, krmivář nebo veterinář, ale musí alespoň vědět o čem mluví a hlavně rozhoduje. Jinak si z něj podřízení budou dělat ....... a následně celý sektor pošle do kytek. Teda jestli to není cílem.
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 11:39:03
kakr >> Rejpale! K závisti to má daleko - spíš špatně snáším, když někdo káže píti vodu a sám pije víno. Pokud schvaluješ kvalifikaci pro výkon činnosti u níže uvedených, tak ti osud naší zemičky, lidí, přírody a vody leží někde v patě. Pokud lidé odvádějí dobrou práci, tak ať jsou po zásluze odměněni. Ale tuneláře a komedianty opravdu nemusím.
P.S. : Dle fotek tlamy toho sumce se je opravdu čeho bát, tvar zubu přímo určený k trhání masa!!! Cha cha cha!!!
NPíďa2 - Profil | Čt 14.6.2012 11:05:10
Nerozčilovat se, ignorovat. Starej V. nám tu masíroval 20 let hlavy popovejma srač..ma, mladej vytáčí rybáře. Vzhledem k ceně potravin je lepší oběd strávit než poblít splachovacího člověka..
Nšeptal - Profil | Čt 14.6.2012 10:53:33
jabi >> Já bych se klidně v tý povolený vzdálenosti vyblil.
Njabi - Profil | Čt 14.6.2012 10:52:11
šeptal >> bylo kolem něj plno lidí,každý se s ním tam fotil,bylo mě z toho nablití,natož,abych tam ještě seděl vedle
Nšeptal - Profil | Čt 14.6.2012 10:51:52
piskothonza >> Ministr je politická funkce. Odbornost by sice ke škodě nebyla, ale když není, tak by měl mít aspoň odborníky v řadách poradců. A Vágner je odborník akorát na reklamu, o zemědělství ví kulový, na to si vsadím. Možná pozná, kde má prase začátek a kde konec.
Npiskothonza - Profil | Čt 14.6.2012 10:47:15
aleš vavřina >> čau,no proč Bendla udělali ministrem zemědělství je celkem jasný,má tři koně a kakadua za 100 litrů,tak je to ten správnej odborník..)))
Nšeptal - Profil | Čt 14.6.2012 10:47:12
jabi >> To znamená, že měli i povoleno vyhrazovat si místa u vody? Sotva. Normálně bych se uhnízdil tři čtyři metry vedle.
Njabi - Profil | Čt 14.6.2012 10:44:32
Také jsem si jenou z principu zažádal o povolení chytat non-stop na svazovce,kde chytal Pán rybář a samo,že se mi to nepovedlo,hold,jsme si všichni v rybařině rovní,jo a ještě toam měl nahozeny 3 pruty,když jsem se o to zajímal,tak mi jeho pohunci řekli ,abych vypad a nerušil je.
Nšeptal - Profil | Čt 14.6.2012 10:38:05
Chce se mi blejt, pane Bendle.
NFilipCierny - Profil | Čt 14.6.2012 10:35:27
Průser je v tom, že nepropaguje rybářství, ale sám sebe. Kdyby to dělal zadarmo, pořád se mu to vyplatí..
Většina je vždy blbá. A systém dotací na školící projekty je blbej taky. Člověk aby se o to přestal zajímat aby si nezhnusil život.
Nkakr - Profil | Čt 14.6.2012 10:28:37
aleš vavřina >>
Bledá závist z Tebe hovoří.
Kolik lidí se může pochlubit úlovkem lidožravého sumce? Pan ministr dobře ví, proč je jeho poradcem.
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 10:25:00
Turňa >> Kamarádi být mohou, ale tohle je už příliš. A většina národa je tak "natvrdlá", že Kubíčkovo konání ještě kvituje s uznáním. Inu v kapitalizmu se musí umět chodit.
NTurňa - Profil | Čt 14.6.2012 9:57:27
Se vám divím, že se divíte, vždyť jsou s Bendlem kamarádi.
NDida - Profil | Čt 14.6.2012 9:50:38
si to dovedu představit jak jim hustil do palice chytání 5 metrové anakondy junior holýma rukama:-))))
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 9:33:45
Arsenal >> Až párkrát takto budeš vystupovat tak pochopíš, že kvalitní zvukové podbarvení významě umocní dojem z opřednášky a i pro přednášejícího je lepší, mluví-li normálně a nesnaží se děti přeřvat.
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 9:30:51
foxxx >> Je to o lidech, svazy i produkční rybáři mají lidi schopné dělat atraktivní přednášky pro posluchače všech věkových skupin. Spíše jde o to, že školy a školky tyto subjekty ke své škodě velmi málo oslovují. Za sebe dělám tento typ přednášek a nejradši mám mateřinky a první stupeň, to jsou nejvděčnější a nejbezprostřednější posluchači.
NArsenal - Profil | Čt 14.6.2012 9:06:09
aleš vavřina >> Proč,na co zvukaře?Děti se stejně nacpou do tělocvičny a při "polykání"jeho příběhů jsou stejně sticha.Když jde učitele tělocviku slyšet,proč by nemělo i jeho.Na Tv je větší kravál,všichni si to pamatujem,nebo víme.Každá škola má zajistě projekčný televizor,když ne,stačí si zapůjčit z vedlejší školy.Na prezentaci fotek,videa mu stačí jen noťas.Tudíž stačí sednout na kolo,případně svézt se vlakem.Náklady minimální.Hold je to celebrita a ta má jiné nároky,bohužel...
Za ty jeho prachy,co si žádá,to už je na amfiteátr.Kéž by za ty prachy,které vyinkasuje od škol,dětem-nerybářům při zájmu,zakopil povolenky a chytal s nimi.Aspoň by ho viděli na vlastní oči v přímím přenosu,co je to vůbec za rybáře.A pěkně u nás,dle našich pravidel pro sport.rybolov.
NMrknato - Profil | Čt 14.6.2012 8:58:55
mates202 - >> No, když MZe může prosazovat Kubu, protože je nejznámější, tak mně nikdo nevyvrátí, že by MZe nemohlo prosazovat lov na 3 pruty z biwi, 24hod., protože tak loví většina špičkových rybářů, dýchajících Kubovi na paty, najme nějaký Kárl Nickel..... A jen tak na okraj, Kuba ryby loví, ale ti kdo je vysazují, tak o těch se moc nemluví.... "hrdinové mají přednost".... o ty se zajímá veřejnost, to je taky kampaň.
NPYTLAKS - Profil | Čt 14.6.2012 8:09:39
foxxx >> blbost,jdou poslouchat o rybách nebo čučet na celebritu,myslím si,že spíš to druhé a kubu nezajímají ani děti ani ryby,jenom ty potvůrky šustivé
NAnýzový dědek - Profil | Čt 14.6.2012 8:04:57
foxxx >> No mohla by, ale zástupci Rybářského svazu nejsou tak mediálně známí jako Kuba....o))
Nfoxxx - Profil | Čt 14.6.2012 7:52:11
aleš vavřina >> Jde ale o to,že přednáška od zástupců Rybářského svazu by ty děti asi moc nezajímala...
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 7:37:12
Ještě mi nedá nepíchnout do jedné části bleskovky, kde ředitelka odboru komunikace ministerstva Kateřina Böhmová tvrdí, že osoby prohlašující, že zástupci svazu by podobnou činnost odvedli v řádu stokorun, jsou mimo realitu. Osobně tvrdím, že za přednášky v režii zástupců rybářského svazu nebo i produkčních rybářů, se opravdu inkasují maximálně režijní náklady, spíše jsou ale tyto činnosti prováděny úplně zdarma. A pokud kuba potřebuje na přednášku realizační tým, tak je to pěkná jitrnice, protože prezentaci i přípravu materiálů musí člověk bez problémů zvládnout sám - osobní zkušenost. Za relevantní považuji pouze najmutí kvalitního zvukaře, co zajistí přednášce kvalitní ozvučení.
NPYTLAKS - Profil | Čt 14.6.2012 7:33:29
mates202 - >> prvně musíš zaplatit a pak zaplatí oni tobe,teď se už na nějaké provize vyplacené potom až z toho něco vytřískám nehraje,prvně zaplať,my ti dáme možnost a jak s ní naložíš,tak to je jen tvůj bussiness,tak to v dnešní politice chodí,i do politiky musíš přijít s prachama a né s holou prdelí,ps-kolik rybářů by se tak krásně umělo usmívat u pouštění ryby?jinak mz ani neřeší ,když nějaká firma nebo osoba vytráví řeku,ale přednášet o rybách to už je něco jiného,vždyť ty ryby stačí na obrázku,nebo jv bude takový sherif českých vod,ztrastá každou nestoudnost a nespravedlnost
NTWIN 69 - Profil | Čt 14.6.2012 7:32:12
mates202 - >> Ahoj,už jsi někdy zkoušel odehnat prase od plného koryta?Ani to nezkoušej.Uplně stejný je to na Ministerstvu.Dokud bude co bRath,tak tam nikoho nepustí.
Pokud je co bRath,
mám Vás Rath.
Nvydra Lucky - Profil | Čt 14.6.2012 7:24:49
Tak toto je zářný příklad současného života a hlavně potvrzení onoho slavného - vše souvisí se vším. A hlavně vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá... není co rozvádět, není co komentovat.
Nfoxxx - Profil | Čt 14.6.2012 7:16:38
Můj názor,že v tom článku je dobře napsána tato věta a s tím souhlasím:
Přednášky bez Jakuba Vágnera by nikdy nebyly stejné, protože pro mladou generaci je zajímavým rybářem, který mnohé dokázal, je schopen o tom nesmírně poutavě vyprávět a umí své zkušenosti vhodně prezentovat a proložit informacemi o rybářství obecně,“ uvedla Böhmová.
Naleš vavřina - Profil | Čt 14.6.2012 6:58:45
Ministerstvo zemědělství prostě jejich Kubíčka hájit musí - jedná se přece o poradce samotného pana ministra Bendla!!! Jak člověk s Kubovým vzděláním může dělat poradce v oboru rybářství? Stejně dobře tak jako Bendl může dělat ministra zemědělství. A proč je takové ticho kolem Kubíčkovy nominace do komise co bude rozhodovat o toku peněz z Bruselu v nadcházejícím programovém období do sektoru rybářství? Jak to, že všem dalším členům komise bylo doporučeno do Kubovy nominace dále nešťourat? A že byl skoro i předsedou té komise? Otázek kolem Kubíčkových aktivit a ministerstva zemědělství je stále více a je stále více zřejmé, že se bude jednat o další tunely na státní i evropské peníze v tom našem tunelářově, pardon v ČR. A pokud se najdou lidé co na tyto i jiné Kubíčkovy podvody veřejně poukazují, tak jsou mediálně znevěrohodňováni. A proč nejsou i tito lidé miláčky medií? Stačí se podívat na politickou orientaci vlastníků medií a tu srovnat s rozložením sil na ministerstvu zemědělství.
NLosPafkos - Profil | St 13.6.2012 19:44:34
Bláža >> jinej by chodil na ryby kanálama a on co půl hodina v reklamě :--(((
NAnýzový dědek - Profil | St 13.6.2012 19:38:50
mates202 >> Kde žiješ? Ty je zveš, ty platíš.
Co trhnou za reportáž nebo film je do jejich kapes...hihi..o))
NBláža - Profil | St 13.6.2012 19:38:35
LosPafkos >> Dle hesla já na Jakuba, Jakub na mě..... ;o(
Nmates202 - Profil | St 13.6.2012 19:36:32
Anýzový dědek >> jak já platit, oni budou platit mě, že jim dovolím jet se mnou a na mé místo o:))
NRybatorstr - Profil | St 13.6.2012 19:31:46
mates202 >> Jak se říká, ryba smrdí od hlavy....
NLosPafkos - Profil | St 13.6.2012 19:26:03
na ministerstvu se taky lže a krade,takže vrána k vráně sedá :--((
NAnýzový dědek - Profil | St 13.6.2012 19:25:47
mates202 >> no když jim zaplatíš tak pojedou...o)))
PS: Nezapomeň na catering...o))
Nmates202 - Profil | St 13.6.2012 19:24:17
Anýzový dědek >>no vidíš, to mě nenapadlo, tak já jim zavolám, že jdu v pátek = ať jede někdo od nich se mnou, třeba pojedou?
Nmates202 - Profil | St 13.6.2012 19:22:38
Rybatorstr >> jj, na to asi něco bude?
Nmates202 - Profil | St 13.6.2012 19:22:18
Dida >> bez urážek by to nešlo?
NAnýzový dědek - Profil | St 13.6.2012 19:21:49
že je huba nebolí...O normálního rybáře mají media zájem jen když jim sám zavolá třeba s trofejním sumcem- jinak o rybářích media mimo JV neštěknou ani popel.
Takže si hezky hřejou svého koně ve stáji...o)))
NRybatorstr - Profil | St 13.6.2012 19:11:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Dida >> Ještě aby si to nehájili, když ty prachy jdou od nich....
NDida - Profil | St 13.6.2012 19:02:19
ještě se ho zastávají pitomci,to že svoje úspěchy postavil na lžích a podvodech už neuvádějí...