Líbí a nelíbí - hodnocení v diskusích MRK.cz

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 16.5.2011
216 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ntench - Profil | So 28.5.2011 20:20:02

Martin M. >> o mě nejde, a pokud mi jeden-dva dobráci označí k přízpěvku "nelíbí",respektuju to, ale u některých fotografií kolegů to prostě nechápu....
PS: ale musím říct že jak tak koukám,začíná se to lepšit, před nějakou dobou,kdy jsi tuto možnost zavedl to bylo horší:)

    NRytíř - Profil | So 28.5.2011 18:39:23

    tench >> něco na tom cos napsal,ty možnosti,bude asi pravda.

      NMartin M. - Profil | So 28.5.2011 18:34:05

      tench >> myslim, ze se pletes, to by musely mit vsechny zapisy podobne mnoho spatnych hlasu. Pokud te zajima odpoved, muzes tem, co te hodnoti negativne, napsat dotaz na SZ.

        Ntench - Profil | So 28.5.2011 14:43:25

        don Ferrari >> mas pravdu...
        často se mi zdá že hlavní důvody jsou:
        a) nemám rád lovce
        b) závidím mu
        c) nudim se a tak na neco klikam
        d) nejsem po psychické stránce v pořádku

          Ndon Ferrari - Profil | So 28.5.2011 14:28:06

          Martin M. >> tato funkce je celkem v pohodě, jen bych přidal k hodnocení nelíbí důvod proč se to nelíbí, třeba já jsem si na ML dal fotky úlovků z poslední rybačky a myslím, že jsou všechny v pořádku, když tam někdo dá nelíbí, chtěl bych znát důvod,

            Ntench - Profil | So 28.5.2011 14:20:22

            moc se mi to nechce hledat, nejvíce sem si toho všímal tak 14 dní - 3 týdny zpět, oněch jednodušších jedinců tam bylo víc ale nejvíce mi v paměti utkvěl "VERŇÁK", který dal v ML "nelíbí" snad 15krát v řadě.....pak sem ale zjistil že je to jen děcko....

              NMartin M. - Profil | So 28.5.2011 14:05:40

              tench >> mozna pri uvedeni konretnich pripadu bys zde odpoved na svuj dotaz dostal. Nekdy treba jiz fotku nevidis, protoze byla tak hnusa, ze ji admini radeji uplne smazali, ale hodnoceni zustalo.

                Ntench - Profil | So 28.5.2011 13:53:38

                já akorát nechápu proč je u relativně pěkných a povedených fotek v ML třeba 10krát "nelíbí", co se člověku může nelíbit na zdravém 10ti kilovém kaprovi foceném nad mokrou podložkou nebo třeba na zápisu obsahujícím chycení a puštění úhoře neobsahujícím fotografii atd atd.....bezesporu tu v některých případech opět hraje roli závist....zavedením možnosti označit přízpěvek "líbí/nelíbí" se mi dostali vocásci a neumětelové opět možnost se zviditelnit a poukázat na svou velmi nízkou inteligenci......
                Samotného mě zavedení této možnosti zprva potěšilo,avšak vzápětí v některých případech znechutilo...proč někdo musí za každou cenu něco hodnotit nebo komentovat??:(

                  NMartin M. - Profil | So 28.5.2011 13:50:21

                  GRUPA >> cau, zrejme ano

                    NGRUPA - Profil | So 28.5.2011 13:26:35

                    Martin M. >> Ahoj
                    právě jsem pročetl všechny Tvé zápisy a chci se zeptat, jestli bude někde možné, ( třeba v profilu ) zjistit, jakou má člen bilanci LIBÍ vs NELÍBÍ. Rozumíš mi? Prostě si kliknu a vyjede mi 5ks líbí a 6ks nelíbí....třebas...:-)
                    ?.......................
                    Ať ti to hrrčííí.......
                    PS: nálepky....nálepky....nálepky...nálepky..:-))) Asi založím nálepkovou "bitvu"..........
                    TGK

                      Nmakass - Profil | Pá 27.5.2011 9:02:05

                      myslím že je to dobrý nápad. Vlastně se tímto způsobem dá uplně jednoduše vyjádřit vlastní názor s takto ohodnoceným příspěvkem. Jsem určitě pro takovéto změny.

                        NGRUPA - Profil | Pá 27.5.2011 8:51:11

                        Nápad je to zajimavý, líbí se mi. Nejlepší je na tom asi to, že se dá podívat na to, kdo mi co nadělil. Protože sám vím, že někteří napíšou třeba o článku že je super, ale pak mu hvízdnou za 5,-
                        Ať Vám to hrrčííí.......
                        PS: z mé strany není nic víc co dodat........

                          Npouštěč - Profil | Pá 20.5.2011 23:12:31

                          Martin M. >> nechápu neděkuj :-) a díval ses na to ono je to celkem jedno když se počítá jen jeden hlas ale je to divné..

                            NMartin M. - Profil | Pá 20.5.2011 18:05:33

                            Jakekoliv dalsi reakce mimo tema teto diskuse odmenim cervenou kartou. Dekuji za pochopeni.

                              NRybatorstr - Profil | Pá 20.5.2011 18:05:19

                              tuzemak >> Asi tak a tímto zde končím, protože moudřejší ustoupí a ................. každý ať si doplní dle svého.

                                NMrknato - Profil | Pá 20.5.2011 18:04:23

                                Rybatorstr >> Ano, to je ta dělící čára...... a čára chápání. Bosanače leckdy chápu, i když s ním třeba nesouhlasím..... a když s ním nesouhlasím, napíšu to.
                                Z příspěvků tuzemáka je mi tak nějak divně a píšu, jen když se mi z toho chce zvracet.... a to mám dost silný žaludek.

                                  Ntuzemak - Profil | Pá 20.5.2011 18:01:49

                                  Rybatorstr >> to víš hošánek rychle zapoměl,že tu je jen na návštěvě,do hospody raději nepoleze,mohl by poznat pravýho českýho pořízka.....

                                    NRybatorstr - Profil | Pá 20.5.2011 17:58:18

                                    Mrknato >> Hlavně, aby bylo čemu se smát....

                                      NMrknato - Profil | Pá 20.5.2011 17:53:29

                                      Rybatorstr >> No, v podání tuzemáka, jak to vidí asi on, jedině jeho ha hááááááá. To to jistí pro případ, že je úplně mimo. Zasmát se může přece každý......

                                        NRybatorstr - Profil | Pá 20.5.2011 17:50:23

                                        Mrknato >> Jo, pravda, to už se nedá zachránit ničím....

                                          NMrknato - Profil | Pá 20.5.2011 17:48:47

                                          Rybatorstr >> Ty špatný směry potvrzuju. Cynismus , tak já ho vidím u Bosanače je dán jeho "pepikoorientací", u tuzemáka IQ. A to je kolego úplně v prdely, i kdyby se zastával LadyDi..........

                                            Nanthrax - Profil | Pá 20.5.2011 17:46:50

                                            Líbí a nelíbí je správny krok k tomu aby niektorý jedinci pochopili že to tu na mrk-u kazia a znechucujú ostatným,bude dobré ako sa to premietne aj na aure a dokonca takým ktorý majú veľa "nelíbí" by som dal auru do červena.

                                              NRybatorstr - Profil | Pá 20.5.2011 17:43:00

                                              Mrknato >> Jde to do špatných směrů, ale základ je, že pokud by neprovokoval a neurážel, tak by se to nezvrtávalo do těch končin, kam by to jít nemělo. Psal jsi mu : Tvůj problém není cynismus, ale lezprdelství pepíkům až do žlučáku, pokud ho ještě mají..... Vyšším stupněm už může být jen partnerství..... a teď píšeš raději souhlasit s ním????

                                                NMrknato - Profil | Pá 20.5.2011 17:38:28

                                                Rybatorstr >> Vono ve svý podstatě, než "souhlas" s tuzemákem, tak raději, s Bosanačem. Tady jde už o jiné vjecy......

                                                  NRybatorstr - Profil | Pá 20.5.2011 17:31:45

                                                  tuzemak >> Naprostý souhlas!!! Ubožák !!! Jestli má potřebu rejpat, ať jde do hospody a vybere si nějakého pořízka - a pak ať to zkusí. Jestli na to má.

                                                    Ntuzemak - Profil | Pá 20.5.2011 17:03:29

                                                    yvana >> že se sním zatěžuješ hoka,vím,že to bolí co ti napsal,ale od něho nemůžeš nic jinýho čekat než výplod,asi ve svý domovině byl chudáček a tak vzal do zaječích a zakotvil tady,tu je ještě větčí ubožák,měl by se vrátit dom a nás čechy nechat v klidu,on má nádor místo mozku,proto ta jeho reakce!!!!!

                                                      NMrknato - Profil | Pá 20.5.2011 16:48:19

                                                      Bosanac >> Tvůj problém není cynismus, ale lezprdelství pepíkům až do žlučáku, pokud ho ještě mají..... Vyšším stupněm už může být jen partnerství.....
                                                      Každý píše jiným stylem, to může vadit, ale my ve střední Evropě se lišíme od těch z Balkánu i od Těch Z Indie, co si říkají Rómové v reakcích na tyto příspěvky. Nevím, ale někdy tě tvé reakce táhnou k tomu Balkánu asi víc, než by jsi chtěl....

                                                        NMrknato - Profil | Pá 20.5.2011 16:38:07

                                                        Paranoidní Schizofre >> Paranoidní Schizofrenik - 20.5.2011 10:47:43 >> Ale tak to ve společnosti funguje, proč ne i na mrku.... ( s tou očistou, nejen prdele...)? Dávám líbí. Dal bych vícekrát, ale nejde to... asi.

                                                          NBosanac - Profil | Pá 20.5.2011 16:30:27

                                                          yvana >> Za prve : Vykat nebudu , vykam jen tomu koho respektuji a tady na Mrku si tykame i s temi co respektuji . Do teto kategorie ty nepatris .
                                                          Pravdepodobne znas tu o potrefene huse . Cim to muze byt ze jsi natolik jista ze jsem myslel na tebe s prechodem ?
                                                          Asi timto :

                                                          Rikas : "Netipa je moc fajn kluk a já s ním nemám žádný spory,to za prvé"
                                                          Nemluvis pravdu , Netipa ma tolik naklikanych nelibi od tebe ze ti neverim ze je on moc fajn kluk .

                                                          Netipa je svuj , malokdo mu asi opravdu rozumi , neskodilo by mu ubrat na intenzite prispivani . Dela si srandu ze vsech a to vadi . Nekomu mene , nekomu vice .

                                                          Mene mi vadi nekdo kdo ze mne dela srandu a umi to nez nekdo kdo si porad vymysli pohadky a bajky a k tomu se chova jako by byl v prehodu . Nemusi to byt ona , zajimave je ze i muzi maji prehod . To zlaticko moje , uno nuno , a jakmile neni takto vstricny a nesouhlasi je piiip , piiiip a piiip je klasicky projev tohoto stavu . To neni nemoc ale normalni period v zivote .

                                                          Jsem realista , uz ne idealista , asi cynik dle definice Oscara Wildeho : Cynismus je umění vidět věci takové, jaké jsou, a ne takové, jaké by být měly.

                                                            Npouštěč - Profil | Pá 20.5.2011 15:35:31

                                                            Martin M. >> ne zkusil sem to u zápisu ale ukazuje se to ne seznamu 1* ale číslem možu kolik chcu ale to je jedno

                                                              NMartin M. - Profil | Pá 20.5.2011 12:33:53

                                                              Paranoidní Schizofre >> Paranoidní Schizofrenik - 20.5.2011 10:47:43 >> je otazkou, jestli a jak se vubec tohle "pochlebovani" bude nekde "scitat". Dovedu si predstavit, ze by se zapocitaval jen nejlepe hodnoceny zapis (nejlepsi odpoved) v dane diskusi. Sbirat drobky by v takovem pripade nemelo zadnou hodnotu. Svuj postoj k zapisu muzes vyjadrit textem i nadale, pokud na to mas cas, naladu a predmet textu.

                                                                NParanoidní Schizofrenik - Profil | Pá 20.5.2011 10:47:43

                                                                Martin M. - >> nebude to motivovat usery spíše k přetvářce, jen proto aby získali co nejvíce bodů líbivosti ??? viz příklad : připojím se do diskuze XY, kde umyji řiť uživatelovi X přednesem oslavné ódy na téma Y, čímž si zajistím líbivost od ostatních, na téma Y pochlebujících userů.....
                                                                nic proti, ale podle mě je to krok do nikam.....není přeci jenom objektivnější vyjádřit svůj postoj k názoru formou dalšího příspěvku, kde se dá přesněji specifikovat co přesně se mi líbí /nelíbí ???
                                                                Buď zdráv a Petrův zdar.....

                                                                  NMarfi - Profil | Pá 20.5.2011 9:46:42

                                                                  Martin M. >> Proboha - co to je??? Marťas tu založil diskusi "Líbí a nelíbí - hodnocení v diskusích MRK.cz"...a když to člověk čte zjistí, že si tu někdo ve slovních přestřelkách léč nějaký mindráky - zcestně..., úplně mimo rybařinu... Dyť jo - v době terrabajtovejch disků Mrk unese všechno.. proč to nezaplácat kravinama... a stupidníma plkama...Nechcete však místo mrku - (který by měl sloužit pro radost, pro ponaučení... pro vzdělávání se..pro získáván informací ohledně rybařiny.k odreagování a poznání rybařinou stejně postižených lidí) hnojit někde třeba nějakej chat? Pokud není, tak si ho založte....!!!! Myslím že se mnou rozumný lidi budou souhlasit... Někdy se to už fakt nedá ani číst..

                                                                    NRybatorstr - Profil | Pá 20.5.2011 8:37:01

                                                                    yvana >> Jo, tohle napsal stylem, aby urazil. Asi nemá úctu k ženám. Jak píšeš, kdyby ho to postihlo doma, měl by jiné starosti a jiné názory na věc. Takového člověka je mi jen líto, nic víc. Chudák, jak jsi správně napsala. A jestli se omluví - a nevěřím, že to bude myslet upřímně ( možná tak, aby zde teď nevypadal jako ...... ) stejně už názor na něj těžko změním.

                                                                      Nyvana - Profil | Pá 20.5.2011 8:31:21

                                                                      Rybatorstr >> Je to jeho názor,myslím,že kdyby ho to postihlo myslím v rodině,tak v životě tohle nenapíše,já jsem si myslela,že jenom trochu vzdělaný člověk a on je,si nebude hojit komplex na ženský.Veřejně jsem to napsala a on taky.Jenom čekám jestli bude mít odvahu se taky veřejně omluvit.Že jsou ženy v přechodu je normál lidský koloběh života,ale on to napsal,aby mě urazil.Mě tohle jeho slovo totiž před rokama málem stálo život a nikdy bych nepřála,aby to poznala jakákoliv žena dřív než musí,já jsem to štěstí neměla.Ať se jde tenhle chudák podívat jednou do špitálu a až uvidí ženu z rakovinou,nebo nádorem,tak ať před ní hluboce smekne.

                                                                        NRybatorstr - Profil | Pá 20.5.2011 8:21:18

                                                                        yvana >> To je ale názor. Zakomplexovený chudák s mentální retardací asi. Nebo ho to postihlo osobně. Ať se naučí chovat k ženám. Je to sprosťák!!! FUJ !!!

                                                                          Nyvana - Profil | Čt 19.5.2011 9:16:09

                                                                          nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 20:26:36 >> Malamuta znám a nikdo tak dobře neumí udit ryby,jako on,já bych ho chtěla tady zpátky,udírna zahálí:-))

                                                                            Nyvana - Profil | Čt 19.5.2011 6:49:06

                                                                            Bosanac >> Pane kolego,jestli jste tu kolegini v přechodu myslel mě a jako,že jo,tak jste se pěkně seknul v obou věcech.Netipa je moc fajn kluk a já s ním nemám žádný spory,to za prvé.Ta druhá věc co jste napsal kolegině v přechodu jste hodně přehnal a hodně se mě to dotklo.Příště až budete něco takového psát,tak si to pořádně rozmyslete,než někomu ublížíte.Nikdy nepřeju vaší ženě,aby tohle slovo musela použít v jiných souvyslostech.

                                                                              Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 20:33:59

                                                                              tuzemak >> ha háááá, kliknul sem ti na líbí:-)

                                                                                Ntuzemak - Profil | St 18.5.2011 20:28:18

                                                                                nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 20:26:36 >> pořád stejný, hlupák zůstane hlupákem,ty se za žádný nick neshováš,otázka času kdy zase chytneš redku ha hááá

                                                                                  NBambus...Tacklesmaniak - Profil | St 18.5.2011 20:27:49

                                                                                  nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 20:25:06 >> :-) njn :-D

                                                                                  kazdej sme nejakej .D

                                                                                  tak si blekotej dal :-)

                                                                                    Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 20:26:36

                                                                                    tuzemak >> křivdíš mu. Neznám ho, ale má podle ohlasů tady toho plnou prdel. Co taky s tuzemákem.

                                                                                      Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 20:25:06

                                                                                      Bambus... T.maniak >> Bambus...Tacklesmaniak - 18.5.2011 20:15:23 >> haha a teď si vem, že by ty blekoty, jak říkáš, byly pod nickem HRČÁÁÁK, jméno Stanislav Vokurka, Písek, to by teprv byl masakr! Nebo by se to tu ztratilo a nestalo se vůbec nic:-)

                                                                                        Ntuzemak - Profil | St 18.5.2011 20:18:29

                                                                                        nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 20:14:39 >> já myslel,že si zmoudřel,bohužel sem se velice zmýlil malamute,tebe každý pozná na 100 honů a můžeš si dát nick třeba:nešukám páč mě žena nepodržíííííííííííí:o))))

                                                                                          NBambus...Tacklesmaniak - Profil | St 18.5.2011 20:15:23

                                                                                          nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 19:53:32 >> Už jenom z tvojí přezdívky je jasný ze nejsi v pořádku :D


                                                                                          a pak už jen stačí přečíst tvoje jednoduchý blekoty v diskuzích :-)

                                                                                          protože kdo nesouloží nebo nesouložil:-)

                                                                                          má těžkej život :-) a to mu tu určitě hodně Mrkmenů potvrdí :-)

                                                                                            Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 20:14:39

                                                                                            tuzemak >> něco mi ten nick říká, z dřívějška. Je to už pár let. Ale nevím, neznám podstatu sporu prostého lidu rybářského s tímto podle ohlasů velikánem mrku.Ale neplač- nevypadá to, že by si mne tento formát udržel.

                                                                                              Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 19:53:32

                                                                                              co na tom lze chápat pozitivně, žes mi dal přehledný soupis revírů:-) Martine.
                                                                                              Anebo mám dobrý přehled o tom, kdo už je v udírně:-)

                                                                                                Ntuzemak - Profil | St 18.5.2011 19:39:02

                                                                                                nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 19:32:31 >> máš pravdu,tobě stačit nikdo nemůže,kdo by stačil mamutovi......

                                                                                                  NMartin M. - Profil | St 18.5.2011 19:34:46

                                                                                                  nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 19:32:31 >> je tezke te chapat.

                                                                                                    Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 19:32:31

                                                                                                    tuzemak >> požádej o kategorii diskuzí pro sebe, nebudeš muset řešit jestli ostatním stačíš nebo ne.

                                                                                                      Ntuzemak - Profil | St 18.5.2011 19:28:36

                                                                                                      nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 19:26:49 >> jen mě sére,že kam vlezeš plácáš pátý přes devátý,prostě zprzníš diskuzu a ta jd díky tobě do ho..n

                                                                                                        Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 19:26:49

                                                                                                        tuzemak >> to neřeš.Každý není tak prostinký.

                                                                                                          Ntuzemak - Profil | St 18.5.2011 19:12:49

                                                                                                          nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 12:12:35 >> šmárja panno ty seš ale vůůůl,že tě sem vrchnost vůbec pustila!!!!!!!

                                                                                                            NMartin M. - Profil | St 18.5.2011 18:29:31

                                                                                                            pouštěč >> mne teda jde dat vzdy jen jeden, tobe se to nekde povedlo? Kdyz kliknes potom na seznam jmen, tak se tam vidis 10x?

                                                                                                              Npouštěč - Profil | St 18.5.2011 18:26:41

                                                                                                              Martin M. >> nechtělo by upravit to že sem zkoušel dat někomu 10hlasů a šlo to , na jeden u každé osoby

                                                                                                                Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 13:26:33

                                                                                                                Martin M. >> já nepotřebuji obracet:-) Jsem svobodný člověk. Psaný text chápeme rozdílně. To je vše. Tuto reakci už chápu, Jináč- byly to 2 věty odděleny tečkou.

                                                                                                                  NMartin M. - Profil | St 18.5.2011 13:16:32

                                                                                                                  nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 12:44:09 >> psal jsi:
                                                                                                                  "tak marketing bude jediný důvod. My to nepotřebujeme k ničemu."

                                                                                                                  nacez jsi obratil:
                                                                                                                  "pro mě slovo marketing není sprosté slovo. Je to soubor opatření, jehož cílem je v normální firmě rozvoj, zlepšení služeb a tím udržení na trhu a poskytování svých služeb nejširšímu okruhu uživatelů. "

                                                                                                                  "my to nepotrebujeme" a najednou "rozvoj, zlepšení služeb"...

                                                                                                                    Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 13:13:17

                                                                                                                    Mike >> no, to je trošku slabší věc, tady v těch reakcích. Nikdo neví na co kdo reaguje. Ty si ten vypínač, jestli si pamatuju. Tak na to se dá poradit, že roluj v textu kolečkem s myší mimo rámec diskuze. To znamená všude kolem.

                                                                                                                      NMike - Profil | St 18.5.2011 13:06:25

                                                                                                                      nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 13:04:04 >> nechápu, co to meleš, reagoval jsem na Tvoji poznámku směrem ke mně. Nechceš tady na den, dva, tři či navždy přestat otravovat?

                                                                                                                        Nhraji - Profil | St 18.5.2011 13:04:49

                                                                                                                        nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 12:59:12 >> nestojíš mi za jakékoliv rozvádění. Trhni si. (To je vyjádření mého svobodného názoru - abys věděl).

                                                                                                                          Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 13:04:04

                                                                                                                          Mike >> víš, a jak tam ten kapr plácne tou ploutví, to bílé jde pryč a zůstanou granulky. Chutné a lákavé. Neodolatelné.

                                                                                                                            NMike - Profil | St 18.5.2011 13:02:06

                                                                                                                            nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 11:59:40 >> nikdo se Tě na nic neptal....

                                                                                                                              Nmedvěd - Profil | St 18.5.2011 13:01:52

                                                                                                                              nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 13:00:03 >> kdyby jsi měl,neptám se

                                                                                                                                Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 13:00:03

                                                                                                                                medvěd >> proč se ptáš, mám to v kartě.

                                                                                                                                  Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 12:59:12

                                                                                                                                  hraji >> haha, to rozveď, ale v plkárně, ctěme téma diskuze.

                                                                                                                                    Nmedvěd - Profil | St 18.5.2011 12:56:16

                                                                                                                                    nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 12:50:51 >> kolik je Ti roků chytráku?

                                                                                                                                      Nhraji - Profil | St 18.5.2011 12:56:08

                                                                                                                                      jurasoft >> to je klasika, na MRku již málem tradiční, jakmile dojdou konstruktivní argumenty, nastupují komunisti a kryptokomunisti.

                                                                                                                                        Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 12:55:49

                                                                                                                                        jurasoft >> paní učitelka klábosí s kuchařkou? Nemáš vlastní názor? Bojíš se ho říct? Bože- i pro tebe jsem cinkal klíčema!

                                                                                                                                          Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 12:50:51

                                                                                                                                          jurasoft >> samej komouš, tady. To by člověk neřekl, že tady ještě 20 roků po sametu bude tolik hájených frustrátů, ať už v odborech, státní správě, učitelů na školách, co jim ještě nikdo něřekl- hele, je tu jinej režim! Jsou tu i jiné názory, zkušenosti. Na hlazení po hlavě a vodění za ručičku, na to máte maminku. Nebo paní učitelku v MŠ.

                                                                                                                                            Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 12:46:00

                                                                                                                                            hraji >> už sem tě vypustil z vezírku. Nemusíš se obhajovat. Pluj si dál.

                                                                                                                                              Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 12:44:09

                                                                                                                                              Martin M. >> tak teď sem tě martine nepochopil. Provoz tohodle vebu je levota? Ty, já se živím poctivě, privátně, pro mě slovo marketing není sprosté slovo. Je to soubor opatření, jehož cílem je v normální firmě rozvoj, zlepšení služeb a tím udržení na trhu a poskytování svých služeb nejširšímu okruhu uživatelů.
                                                                                                                                              A neptej se, když se nechceš dozvědět.

                                                                                                                                                Nhraji - Profil | St 18.5.2011 12:41:26

                                                                                                                                                nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 12:12:35 >> chytil ses ty žalobníčku ;-), na základě svého malého průzkumu na zanedbatelném vzorku si dovolím prohlásit, že to je dobrá věc, tohle líbí-nelíbí. Nemusím napsat ani slovo, jen stačí vyjádřit svůj názor na odpověď.

                                                                                                                                                  NMartin M. - Profil | St 18.5.2011 12:36:01

                                                                                                                                                  nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 12:29:04 >> pokud nadhodis levotu, jako ze to delame kvuli prachum a ne kvuli lidem, tak bud to vysvetli, nebo priste drz hubu.

                                                                                                                                                    Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 12:29:04

                                                                                                                                                    Martin M. >> to bude martine úkol pro tebe, získaná data použít a využít. Hele, tomtom taky prodal dobrovolně odevzdané data dopravní policii a ta tam postavila radary:-)))
                                                                                                                                                    Koukám, že to máš přes skript, takže zobrazení víc nebude. Ale seš kluk šikovná, fandím ti, něco z toho vykoukne.
                                                                                                                                                    Ale počet reakcí ti to zvýší určitě. Takže dobrá práce, bojs.

                                                                                                                                                      NMartin M. - Profil | St 18.5.2011 12:21:13

                                                                                                                                                      nepijunesouložimneko >> nepijunesouložimnekouřimapouštim - 18.5.2011 12:12:35 >> s tim marketingem to prosim rozved.

                                                                                                                                                        Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | St 18.5.2011 12:12:35

                                                                                                                                                        tak marketing bude jediný důvod. My to nepotřebujeme k ničemu. A taky to má spíš vypovídací hodnotu o uděliteli hodnocení.
                                                                                                                                                        Hele, já sem schválně pověsil do aktuální otázky Kontrola úplnosti blablabla, 2 příspěvky- jeden nasírací a nad něj úplně normální. Byla otázka chvilky, než naběhnou páni dokonalí. Za chviličku se ouklejka mrskala na háčku a kdo myslíte, že to byl? hraji. :-) Chci říct- o čemže to hodnocení vypovídá- o emocích hodnotitelů. Iq do toho tady nemůžu zatahovat.

                                                                                                                                                          Červené karty: Netipa - poslední hrdina MRKu, Mrknato, tuzemak, Mates PB, nepijunesouložimneko, Paulus