Češi si zvykají jíst ryby nejen o Vánocích, spotřeba sladkovodních ryb se meziročně zvýšila o osm procent
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
1x v oblíbených a 1x v ignorovaných.
Enšpígl - Profil | St 5.1.2011 21:18:12
Enšpígl - Profil | St 5.1.2011 21:17:26
SOPTIK 52 - Profil | St 5.1.2011 18:41:25
tomashr - Profil | St 5.1.2011 18:33:46
Když jsem se vrátil k rybaření, tak řekla, ať si klidně chytám, ale když něco přinesu domů, tak to budu dělat sám. To mi ani nevadí, vaření mě baví - tak jsem třeba u kapra začal zkoušet komplikovnější recepty - různé pečení, grilování s různým kořením atd. a výsledek je, že se doma po tom všichni jen olizují a vyloženě se na sladkovodní rybu těší. Bohužel ale tohle většina lidí neumí...
SOPTIK 52 - Profil | St 5.1.2011 18:17:42
honzauta - Profil | St 5.1.2011 18:14:34
Enšpígl - Profil | St 5.1.2011 17:34:00
SOPTIK 52 - Profil | St 5.1.2011 17:14:10
TomK78 - Profil | St 5.1.2011 14:56:17
šedý pes - Profil | St 5.1.2011 14:38:02
tomashr - Profil | St 5.1.2011 14:32:14
Jinak se ale ke kritice kampaně ryba domácí moc nepřipojuji - možná to nemá dostatečný účinek, ale aspoň je tu reálná snaha podpořit něco, co je opravdu z domácí výroby a ostatně pro ČR hlavně v některých regionech dost typické. Možná to uspěje, možná ne, každopádně ale najít mnohjem nesmyslněji vynaložené peníze je velmi snadné, tohle je ještě celkem OK.
P!F - Profil | St 5.1.2011 14:15:41
Paranoidní Schizofrenik - Profil | St 5.1.2011 13:37:16
člověk získá alespoň dojem, že se jedná o vyslovenou invenci ve stravovacích návycích...
TomK78 - Profil | St 5.1.2011 13:31:49
Takze doslo k "zavratnemu" zvyseni spotreby o 0,5 kg na osobu. Docela by mne zajimal pomer vynalozenych financnich prostredku na zvyseni spotreby o jeden kilogram, abych mohl posoudit efektivnost teto kampane :-)
Nebo se efektivnost posuzuje podle toho, komu jsou tyto prostredky vyplaceny? :-)
Kde to žije - všechna témata
9:41Hnidopišká úvaha - o čem vlastně rybařina teď je.... 19
9:35Jezera Milada a Most se zatím pro rybářskou veřejnost neotevřou (Bleskovka) 13
9:29Continental Mugga počet omotů háčku 6
8:37Jak jsme vlastně začali chytat ryby 32
8:10Feeder na divoké řece. Rybí kříženec a dravec jako bonus. (Video) 11
5:03EPOXID -fan club 339
4:24Pivo- craft beer 478
ČtRIS – rozšíření helpdesku pro potřeby místních organizací (Bleskovka) 841
ČtZákaz nahození zátěže při lovu sumců ze břehu (na vodách, kde není povoleno vyvážení) 84
ČtFox Stalker, Stalker Plus, Horizon Pod - fotky, zkušenoti, postřehy atd... 240
ČtUpgrade přívlačového prutu a navijáku na štiky, candáty, okouny... 14
ČtSpey & Salmon 441
ČtKorda Developments a vše co k této značce patří 735
ČtMalé vodní elektrárny aneb mlít či nemlít... (Bleskovka) 5
ČtStojan Fox horizon duo pod 5
Co je nového - všeobecné
ČtBleskovka: Malé vodní elektrárny aneb mlít či nemlít...
StBleskovka: Jezera Milada a Most se zatím pro rybářskou veřejnost neotevřou
PáBleskovka: Zákaz přívlače od 1. září na vybraných pstruhových revírech Severočeského RS
. . . Video: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . Článek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . Článek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . Miničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . Recenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . Miničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
Akční nabídky
Totální výprodej! Extra velká podložka pro největší kapry.
Za 39 Kč
Různé druhy, velikosti a gramáže. Ideální čas pro doplnění feederové výbavy. Platí do vyprodání zásob. Více na www.chytil.cz
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
29.3.Motorová pila na udici
30.3.Cortina Ivančice Velikonoční...
30.3.15. rybářské závody Dymokury...
30.3.Cejnobraní Asuán - dvojice
31.3.Cejnobraní Asuán - jednotlivci
6.4.Jarní rybářské závody Mirovice -...
6.4.Benátky Sranda Mač 2024 Jaro
6.4.Jarní závody - Bučina
11.4.Gergelík Evolution Fishing Jaro...
13.4.Zrušeno Cejnobraní jaro Kelčany
Doporučujeme cestovku
lovtour.cz
Rybářské expedice za tajmenem a ostatními druhy ryb Sibiře. Objevování nových destinací a návštěvy osvědčených míst.