Nmyšák24 - Profil | Čt 25.10.2012 14:09:52
Chvílemi mi ten blb připomíná vystoupení Hitlera, taky plácá nesmysly, akorát mu nepadají vlasy do očí.
Nnofish - Profil | Po 24.10.2011 22:47:03
kormorán je už taky kamoš................ kormorán se nestřílí, kormorán se fotí.........
Njohnudu - Profil | Po 24.10.2011 22:21:05
ježiš, to je osel...připomíná mi herce Duška za totáče, iq 80
Ndukin - Profil | St 25.5.2011 13:21:18
Já jsem u nás na Odře přes zimu poprvé viděl kormorány loňskou zimu, letos jich bylo ještě víc.
Všude samá krev na ledě, uprostřed byla Odra roztátá a na krajích ledu sedělo několik desítek kormoránů na useku asi padesáti metrů. Můj názor je ten že by se měl velice zužit jejich stav!! Na Odře bývalo vždycky plno ryb a připadá mi že je to rok od roku horší, rybáři se starají, kormorán přibývá, ryb ubývá. :o( nechápu jak je někdo může bránit.
Nscrio - Profil | St 25.5.2011 13:00:07
Tak a presne jak rek ten chlapik na 24m minute +-, kde jsou trnliste pro ryby ??... Jo jako ty blbci z povodi unas na chate na Mži pod hrachama u bdenevse... kde bylo ryby trnliste.. kde se ryby vytirali kde ta voda byla tepla.. kapri parmičky cejni.. a ted ?? Trnliste zavezli ryba se tam nevitira.. pride povoden vsechno to splachne pod jez.. na reku se nic nevysadi.. a letos ty kormorani, ja letos jeste nevidel ani znamku ze by tam ty ryby byli.. Mze pod hrachama je uplne mrtva.. krom tech par pstruhu co tam jeste zbylo.. ja to vim ja tam ryby chytam.. mam to tam prolezli uz jako malej kluk.. a ryby tam byli sumci hadi velky kapri i kdyz to bylo studeny ale ted?? :D Ted je to tam jen koryto ze studenou vodou...
NLouda - Profil | So 8.1.2011 14:00:16
foxkiller >> zase vedle jako jedle za zobák kormorána je 300 potvrzuje se že víš prd
NLouda - Profil | So 8.1.2011 13:59:13
foxkiller >> hele zvedni zadek a jdi se informovat výš o tom opravdu pendrek
na hnízdištích se již vejce ničila a populace se výrazně zmenšila ale jak se přestalo kormoráni zase postupně dosáhli velkých počtů
ano do letošní zimy se střílelo jen na rybochovech ale to se změnilo svaz žádal o povolení již několik let zpět ale vždy jim to zamítli
Nfoxkiller - Profil | So 8.1.2011 13:58:47
Ne Louda nebudem todle řešit a shodneme se na 1x věci : Zrušit tu kravovinu s tou ochranou a za hlavu mrtvýho ptaka 200 příklad (nemam tuchy kolik stojí patrony,popř. jak tu psal ten Robin Hood šipy) mrtvej ptak dobrej ptak ...
Nfoxkiller - Profil | So 8.1.2011 13:52:31
Louda >> 200ks byl příklad...za další zbytek je pravda byli sme toho svědky předloni,loni a opět zase letos ... a zas je tu dalších xxx věcí který se každoročně metou pod kobereček a když se najde několik odvažlivců pípnout tak hned dopípají ... co se týče vajec řekni kdo to kde bude dělat ...
NLouda - Profil | So 8.1.2011 13:35:34
foxkiller >> zavolej si na svaz a zeptej se jak je to s odstřelem je vidět že o tom víš pendrek a plácáš a plácáš
kormorán se v čr cítí dobře protože do letošní zimy se do nich nestřílelo a tak sem létali raději než tam kde se po nich střílí ovšem dokud se nezačnou likvidovat na hnízdištích jejich vejce bude to boj na dlouhou dobu
Nfoxkiller - Profil | So 8.1.2011 13:28:47
Louda >> Za další znova opakuji už tam litaj nějakej rok po sobě ... Furt blekotate odstřel fajn dostanete povolení na odstřel př. 200 kusů ale pořad jich tam bude 800 to si opravdu pomužou holt jim o 2 hodiny bude trvat dýl než najdou a sežerou poslední čudlu . Ale todle je jen Radbuza protože je na očích ale řeky který na očích nejsou ty se nechaj potichoučku vyžrat ... A tydle hokusy pokusy abraka dabraka at kormaran je pryč a je tu kapr mě fakt neberou ... a takhle to je bylo a bude ...
Nsolich76 - Profil | So 8.1.2011 13:19:19
foxkiller >> aháá a jak to hodlá p.Makoň dělat? Hodlá promlouvat k hejnu kormoránu za pomocí megafónu a přesvědčit je že toto není dobrá lokalita na krmení? To je zase kravina. Škoda že doby lučištníků jsou ty tam. To by se střílelo jinak a bez plašení. Když si představím déšť šípů óóóóoó´to by byla zbraň. Tichá přesná.
NLouda - Profil | So 8.1.2011 13:16:09
foxkiller >> a že tam nejdeš ty když jsi jako delfín
napsal jsi že svaz pro to nedělá nic ale nikde jsi se neinformoval tak proč píšeš lži a bludy
NZden1 - Profil | So 8.1.2011 13:14:59
pepa-č >> naprostá pravda
Nfoxkiller - Profil | So 8.1.2011 13:12:40
Louda >> zeptam se jinak ... Včera v novinach bylo že už jsou nějací dobrovolníci snad dokonce aj Makoň si půjde stoupnout k Radbuze a budou se snažit aby hejno nesedlo navodu ... Ja se teda ptam: Budou taky běhat okolo Uslavy??Uhlavy??Mže?? Ani PRD ...
NGroove - Profil | Pá 7.1.2011 19:44:06
populace kormorana klesa!! Je to videt jaka je to vedma, zrovna dneska sem na to koukal ve zpravach na ZAKu na prime
Jediny dve veci v cem dam makonovi za tu pulhodinu za pravdu je ze nevystrily (ale sem rad ze uz se to aspon nekde muze), ze by se taky musely nicit hnizda, ale uz vidim jak dovoli lidem slapat po vajickach kdyz se cukaj i u odstrelu 10% a druha vec ze je u vody bordel, no ale to je zase uplne jina vec
NLouda - Profil | Pá 7.1.2011 19:09:27
foxkiller >> ,,jsi chytrý jako delfín "
kde jsi vzal nesmysl že plzeňáci nedělají nic proti kormoránům ?
Nsolich76 - Profil | Pá 7.1.2011 15:35:03
pepa-č >> no tak to nezbývá než souhlasit
NRaduz - Profil | Pá 7.1.2011 15:26:28
Kormorán je problém, ale ten člověk má evidentně v několika bodech pravdu a pokud to navíc má podložené.. Kde je jistota že když se bude kormorát střílet, že se problém vyřeší. Kolik se jich bude střílet? Všichni? To by zavánělo cestou "poručíme větru, dešti". A kam tahle cesta většinou vede známe..
Npepa-č - Profil | Pá 7.1.2011 15:17:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Dokud nás budou zastupovat tito, tak si kormorány zasloužíme.
Když není možné najít někoho, kdo ochranáře věcně a logicky utluče do bezvědomí fakty a argumenty, tak nám nic jiného nezbývá.
Naopak, dítězemě/duhák/greenpeace/ochránářský debil vyhraje v debatě, s přehledem.
Kdysi byli na Šumavě medvědi - běžně, kdysi byli ve Vltavě lososi - bežně, bereme to jako normálku, že tam teď nejsou.
Měli bychom si začít zvykat, že s rybama to dopadne stejně.
Plzeňská zoo už má expozici "česká řeka",stejně jako v Praze mají "indonézskou džungli", obojí bude brzy nám a našim dětem připadat stejně exotické.
Budeme mít jenom chráněné kapry a občas duháci a jeseteři ze SSSR. Normální původní ryby, na které sere pes, svaz nezajímají (protože rybáře - dav - taky nezajímají) a prostě v revírech nebudou. Naše řeky buď budou bez ryb nebo to tam dopadne jako na soukromácích (to je ještě horší) a většina lidí na břehu se ale bude radovat, bo trofejních kaprů pro každého na příděl (trofej má mít přeci každý) bude dost.
Dobře už bylo.
Smířit se s tím nejde, ale je nutné to přijmout jako fakt.
NHenkel - Profil | Pá 7.1.2011 15:05:43
Celej problémem nás rybářů je v tom, jaký za sebou necháváme dojem. Bordel u vody, alkohol a další věci nám kazí jméno. A to veřejnost vnímá. Když pak řekneme kormorán=problém, tak to budí dojem, že nám vadí, že ty ryby sežere on a ne my.
NaHugo - Profil | Pá 7.1.2011 15:00:06
souhlasím, měl převážně pravdu i s tim koncem nezájmem ,že je rybařina.hlavně komerční, bordel u vody,mládež.Mělo by se to pouštět na schůzích.
Nfoxkiller - Profil | Pá 7.1.2011 14:53:25
kasch >> solich76 - 7.1.2011 13:43:35 >> :D :D no jo ale tady si v Plzni :D :D ...
Naleš vavřina - Profil | Pá 7.1.2011 14:25:24
Tady se chytá kočka za ocas. S ohledem na vzorec chování kormorána nemá cenu řešit problém lokálně, tento problém je třeba řešit komplexně - zcela jednotně v rámci celé ČR a podobně i v rámci Evropy. Ale to by musela být politická vůle tento problém řešit a ta není. Sportovní rybáři jsou velká porce voličů, ale bohužel zástupci svazu tento potenciál nevyužívají, lobing za potřebnou úpravu zákona je nulový, koncepce řešení problému v nedohlednu, .... prostě reálně není uděláno nebo připraveno nic!!! Jak působí zástupci svazu na širokou veřejnost aby taky u ní měli zastání v řešení tohoto problému? Nijak!!! Zato ptákologové a podobná verbež pořád pořádá nějaké přednášky, semináře, dotazníkové akce, vystoupení v mediích, atd.... A jejich snaha má úspěch! Široká veřejnost v současné době velmi pozitivně vnímá současně realizovanou "rádoby ochranu přírody".
Problém kormorána nelze řešit od vody, ale od stolu a jiných míst kde je dopřáno sluchu. U vody lze už pouze brečet.
Nsolich76 - Profil | Pá 7.1.2011 13:43:35
foxkiller >> tak to už je na místní MO aby zasáhla. Ten kdo je uživatel toku tak se má starat. U nás taky jeden vítečník přehradil tok a bere z něho vodu do sněžného děla. Neprošlo mu to. Musel to odstranit. Šlo to i přes životní prostředí.
Nfoxkiller - Profil | Pá 7.1.2011 12:55:06
kasch >> solich76 - 6.1.2011 21:33:53 >> No spíš sem měl na mysli : Každoročně ten jez u Denisaku připravují na recesní zabavu nějakých domacích lodiček sniží si hladinu vody , pytlema z pisku usměrní aby voda tekla jen v pravo a ještě k tomu tam těm lodičkam udělají takovou skluzavku bo co to je...zajimalo by mne tedy když to jde udělat takovehle mecheche pro partu ožralých proč se tam na zimu až jaro nedá nějakej přechod jako je třeba na Kamenici...Místa tam je na to 3xp*dele
2,Nebo ještě než přiletí ptak slovit ty atraktivní ryby : candat, parma, štika, ostroretka, podoustev a naopak tam narvat bambilion bílé ryby (cejn,plotice,ouklej) at se slitava jen na 1x misto (a tu bílou rybu z podzimních vylovů má to chcípnout v blatě nebo u ptaka ...
Nsolich76 - Profil | Čt 6.1.2011 21:33:53
foxkiller >> jasně nejen Plzeňáci ale veškeré obyvatelstvo začne něco dělat. Třeba sbírku na kormorány nééé????? Třeba jim začnou v rybárnách kupovat ryby aby řeky nebyly zbarvené rybí krví néééé ????, Co tak obyčejní lidé udělají s kormoránem. Nic. Jen se budou dívat jak se krmí a plení řeky a přehrady. Max. můžou podepsat petici. To je vše.
Nfoxkiller - Profil | Čt 6.1.2011 21:18:03
hm ... na todle nemá cenu reagovat pač byste mě tu ukamenovali ... nechapu jednu věc slitavaj se tam už nějakej rok a Plzenaci pořad a pořad brečí ooo mame tu ptaka mame tu ptaka ale že by proto něco udělali aby ty škody byly menší ???
Nkenum - Profil | Čt 6.1.2011 20:00:57
ten ochranář...........bože to je vůůůl
NLouda - Profil | Ne 5.12.2010 20:42:56
aleš vavřina >> ne že nemáš pravdu ale tohle nebyla schůzka s ochránci
Naleš vavřina - Profil | Ne 5.12.2010 20:31:07
Když vidím to video, tak se mi chce brečet. Brečet, dospělý chlap??? Jo a z těchto důvodů :
1) Video zcela jasně ukázalo připravenost jednotlivých stran na efektivní vedení jednání. Ochrana přírody - ptákologové vždy mají sebou pravdivé a jejich tvrzení podporující materiály (rybáři by je taky sebou mít mohli, ale nemají), na jednání jdou jedinci co umí mluvit a přesvědčovat lidi - o to jde(a zástupci rybářů na tomto videu spíš kuňkali) a jako poslední je fakt, že jako celek je rybářský svaz díky chování jeho členské základy taky v pozici škůdce přírody - argumenty o vodních ptácích zlikvidovaných sportovními rybáři jsou pravdivé (Svitava v Brně minulý měsíc - divoká kachna s třpytkou v zátylku, labuť s riperem v zobáku - viděno na 5 půlhodinových vycházek kolem vody), ten bordel co nechávají sportovní rybáři kolem vody již komentovat nejde vůbec, činnost členské základny - brigády na práce kolem vod a zvelebení jejichg stavu - obžaloba, zájem členské základny o dění ve svazu - obžaloba na n-tou, ... - a tak bych bohužel mohl pokračovat dlouho - jde o to, že na vedení účinných jednání nejsme v pozici důvěryhodného a silného partnera - to je třeba změnit a konečně i zástupci svazu by se měli dlouho dopředu bít za zájmy svazu při novelizacích příslušných právních předpisů, přes média ovlivňovat mínění veřejnosti a zkrátka zvolit stejnou strategii jako ochrana přírody.
2) Našim problémem nejsou hnízdní populace, ale ptáci migrující ze severu Evropy - pobaltí. Pokud se situace nezačne řešit na jejich hnízdištích v této části Evropy, tak zlepšení půjde velmi pomalu, pro populace našich ryb až příliš.
3) V ČR se zdržuje tolik tažných ptáků z jediného důvodu - mají zde svatý klid a bohatou nabídku potravy. Pokud by bylo přikročeno k jejich cílené a plošné eliminaci, tak by přes naši zemičku přetahovali a ne zde se dlouhou dobu zdržovali a škodili. On je kormorán moc chytrý - když padne rána a neví, jestli tam nejsou broky, tak rychle mizí. Když ví, že tam broky nejsou tak si z toho moc nedělá - pracuju v rybníkářství, tak vím o čem mluvím.
4) Kormoráni jsou opravdu elitní lovci - např. Jihlava 5c - na podzim stovky potočáků na trdlišti a po náletu kormoránů na asi 750m úsek tam zbylo 8!!! potočáků větších než 25cm a z toho 7 bylo škráblých. Loveno dvěma agregáty - u každé strany řeky jeden.
5) Jaké je řešení - kormorány likvidovat všemi dostupnými prostředky a hlavně postavit se do pozice důvěryhodného partnera pro vedení jednání o řešení tohoto problému.
Ono to nebude tak jednoduché jak z mích řádků může vyznívat, ale nebude to nemožné - ptákologové jsou taky jen lidi, bohužel chytří a hlavně cílevědomnější než sportovní rybáři.
NLouda - Profil | Ne 5.12.2010 19:47:58
Malda512 >> ale ty tam s flintou také stát nebudeš a ani nikdo jiný protože úsek o kterém se mluvilo je ve městě a to asi víš že tam se nestřílí
jinde se také moc střílet nebude protože se nikomu nebude chtít oni patrony také něco stojí
NMalda512 - Profil | Ne 5.12.2010 19:33:03
Louda >> To že jsem myslivec znamená že tento problém se mně týká mnohem více než tebe. protože ty tam rozhodně s flintou u břehu nikdy stát nebudeš. Ale to je jedno. Hlavní je to že oba dva máme stejný názor jak s těma opeřenýma šmejdema zatočit. Ohledně toho zda ryby migrují nebo ne tak ten vůl si asi myslel že ryby migrují jako ptáci . Asi si myslel že ryby chtěli odplavat do teplích krajin.
Nsolich76 - Profil | Ne 5.12.2010 18:35:27
Louda >> )))))))))))))))))))))))))) Ale myslím si že by jste ho tam umlátili čepicema a číslama. Tak schválně. Chtěl bych po něm vědět kolik jeden kormorán potřebuje denně kg ryb. Dejme tomu že kilovou rybu dá v pohodě. Krát počet kusů v hejnu? Už bych si sundával čepici. Pak bych mu to nechal vynásobit měsíčně za celé hejno a pak vynásobit ročně. A myslím že by nebylo o čem se bavit. A to neberu v potaz to že když hnízdí a mají mladé tak ty cifry jsou 2x tak vyšší. To se bavíme o počtu co projednávali na schůzi. Když to vemu celorepublikově není o čem diskutovat.
NLouda - Profil | Ne 5.12.2010 18:30:27
kasch >> solich76 - 5.12.2010 18:27:20 >> né to pravdu nemáš bo Makoň si myslí že tam migrujou
Nsolich76 - Profil | Ne 5.12.2010 18:27:20
Louda >> to je jasnééééé. Žádná ryba v únoru nemigruje. To pochopí i největší mešuge že ryby utíkaly před dravcem..... v tomto případě KORMORÁNEM. Prostě je tam natlačili a nalovili co se dalo....... pokud to tak bylo. Navrhnul bych ochráncům ať si je odchytí a někde odvezou mimo republiku. Nebo bych jim je natřel každého jinou barvou. Po vypuštění by se umlátili jeden druhého sami. A je klid. Bez výstřelu ))))))))))))))
NLouda - Profil | Ne 5.12.2010 18:15:28
Malda512 >> já ti říkám že byl schopen jen ho nepustil ke slovu třeba hned na začátku jak se dohadují o tom proč tam je tolik ryb
ty vůbec nevíš o jakém úseku hovoří proč je tam tolik ryb atd. a počet kormoránů ty to prostě nevíš ale mi jo jsou fota chodí kolem lidi ne jen Makoň proč teda neodpověděl který druh v zimě migruje proti proudu
a to že jsi myslivec jako znamená že o tom víš víc ????????
NMalda512 - Profil | Ne 5.12.2010 17:28:55
Louda >> Na schůzi jsem nebyl to máš pravdu. Ale to co jsi natočil stačí k tomu abych mohl tvrdit to co píší. Když jsi tam byl ty tak proč jsi teda neřekl své stanovisko? Asi takto natočit mobilem nějaký rozhovor není nic těžkého. A věř že jako rybář ale i jako myslivec mám větší zkušenosti ohleně této věci než ty. Teda si myslím možná se pletu. A ten ze svazu nebyl schopnej tomu blbovi nijak oponovat. At už to měl předem nachystané a nebo učelově vymyšlené. Ale věř tomu co ti napíšu a to je to že v této době a problematice vyhrává Vždy ten kdo je na 100% připravenej. A to ten ochranář zcela jistě byl. Jestli si mysláíš že to tak není tak si to video pust znovu. A není vůbec důležitý zda jsem tam a nebo nebyl.
NLouda - Profil | Ne 5.12.2010 16:34:10
Malda512 >> nerozčiluj se ty jsi na schůzi nebyl a tak nevíš jak to tam bylo to že sklopil hlavu je nesmysl to jen Makoň nedokázal odpovědět tak ho napadl další otázkou
Nsolich76 - Profil | Ne 5.12.2010 13:10:57
Malda512 >> no jen to domluvit a sehnat dobrovolníky co budou ochotni někde sedět. Teď myslím zimu a tu kládu co tam je.
NMalda512 - Profil | Ne 5.12.2010 13:09:13
kasch >> solich76 - 5.12.2010 12:14:00 >> Jenže nikdo jiný ty ptáky střílet nesmí. Ale jde oto že to chce domluvit opravdové myslivce a né nějaké skoro myslivce. Věř že když by se nadělali nějaké ukrýty kolem jezera a schovalo se tam cca 20 myslivců ze dvou stran a potom na poli další rojnice tak by hejno bylo zdecimované velice selektivně. A klidně bych i míste kde kormoráni hřadují vystřílel hned ještě ten den . A věřím že by ti okřídlení pytláci rychle zmizeli.
Nsolich76 - Profil | Ne 5.12.2010 12:14:00
Malda512 >> je jasné že je budou ochranáři hájit a dělat vše aby je udrželi. Pokud rybáři dostanou souhlas, provedl bych to tichou dohodou. Ale nevím jestli bych na to najímal myslivce. Jestli někdo střelí..... celé hejno se zvedne a je to v čudu.
NMalda512 - Profil | Ne 5.12.2010 12:08:28
hering >> To zda učelově lhal a nebo ne je vedlejší. Protože svaz když sčítá škody po kormoránech tak také lže. Nikdy totiž nemůže po pravdě doložit o jakou sumu je ten prevít připravil. A věř že i když lhal tak by mu to beztak jen pomohlo. Protože u lidí je ta vlastnost že ten kdo umí přednášet a mávat dokumenty tak mu věří. Viz naše současná politická groteska
NMalda512 - Profil | Ne 5.12.2010 12:04:24
kasch >> solich76 - 5.12.2010 11:56:47 >> Nechápeš stále vůbec tu podstatu věci. Pokud by byla nějaká schůze kde by se třeba povolali njaké velké zvířata které by měli po vynesení různých podmínek obou stran vynést nějaké stanovisko tak věř že v tomto případě by ZASE OCHRANARI DOSAHLI SVEHO. Oot jde. Že svaz tu věc neřeší důsledně. Svaz potom jen škemrá nějaké dotace kompenzace ale není schopnej důvěryhodně doložit zda k takovému poškození došlo . Já jsem myslivec a věř že pár opeřenců jsem již strestal. jenže to je jen malé % toho co opravdu naše revíry devastuje. Jediné v čem měl pravdu ten ze svazu je to že kormorán je nepůvodní druh. Jedná se o severského ptáka. ten se k nám zatoulal při migraci a jakmile viděl ty naše sádky narvané rybou tak se mu zde náramě zalíbilo.Já osobně bych je vystřílel do jednoho a to i klidně v noci . Bylo by mně zcela jedno kolilk bych jich postřelil. A ty kecy že z kormoránama hnízdí i jin í ptáci je také blbost. Kormorání mezi sebe těžko pustí jiný druh.
Nsolich76 - Profil | Ne 5.12.2010 11:56:47
Malda512 >> to nemění nic na tom kolik to hejno sežere ryb. A jestli tam jouda byl nebo né, tak ten ochranář hájil kormorány aby nedošlo ke střílení. Že uvedl kde hnízdí a kolik jich tam sedí......... to myslivci nebo střelci ví taky kde zajít provětrat broky. Mi by plně stačily čísla ryb. Kolik bylo nasazeno a kolik jich cca zůstalo ve vodě. Pouze stoják. U řeky je to asi nemožné. A kdyby ti joudové co tam seděli, spočítali nebo sledovali konkrétního kormorána, tak by si možná průměr ryb za den na hlavu rychle spočítali. K čemu jsou ochráncům hnízdiště např. chráněných dravců když jim je stejně ve finále někdo vybere. Ohánět se počty a já vím kde oni přespávají a kde loví je k ničemu. To stavy ryb nezachrání. S argumenty .....hele ti kormoráni ŽRÁT MUSÍ .... bych mu asi odpověděl ........... LÝKOŽROUT TAKY MUSÍ ŽRÁT
NMalda512 - Profil | Ne 5.12.2010 11:49:37
kasch >> solich76 - 4.12.2010 22:08:37 >> Jo ale na té schůzy to vypadalo zcela jinak. když vyzýval rybářského zástupce tak ten nebyl schopnej mu vůbec cokoliv důvěryhodně vyvrátit. A jakmile se ho ptal kolikrát tam byl u té vody tak jen sklopil oči a byl zticha. Takže on byl těžce připravenej a těžce je tam převálcoval. A to je právě ten kámen urazu protože právě takto si ti troubové prosadí vše co chtějí. At je to ochrana kormoránů, vytváření hníždišt na vodní ploše a různé omezování lovících míst rybářů z důvodů ochrany ptactva. ( Příklad- Na jedné vodní ploše vyváděli labutě mladé. Usek cca 300 metrů byl zcela nechytatelný. proč? Protože se tam nastěhovali ochranáři, ornitologové a různá havět a nebyla šance je z tama dostat. Když se volal policie tak i ti byli na ně krátcí. Takže zase ptáci měli pré a chudák rybář se musel stáhnout do ustraní . To že vyhrazování místa ne reviru a že tam po půlnoci nemá kikdo co dělat šlo stranou kvůli zájmu ochranářů k labutím. ) Takže příště pokud přiletí třeba čáp a bude si chtít udělat hnízdo uprostřed vlakového nádraží tak se budou možná odklánět vlaky jinam. Kdo ví:?Takže vaše argumenty že nebyl připravený jsou nesmymsl. Já v žádném případě nestojím na jejích straně. Jsem rybář !!!!!!!! Ale pokud mají podobné schůze něco zvrátit a nebo vyřešit tak se musí ti co zastupují rybářské svazy pořádně připravit a informovat. A ty píšeš že pozorovat hejno kormoránů dokáže i žák páté třídy? No vidíš a ten jouda ze svazu neměl ani páru otom pomalu kde ti kormoráni hnízdí. Protože on se spoléhal nato že toho chytráka ochranáře překřičí dav. Jenže tomu tak nebylo.
Nhering - Profil | So 4.12.2010 22:28:24
Malda512 >> Pán nebyl těžce připraven,ale účelově lže!!!! U mě není problém jménem kormorán ale problémem jsou ty tisíce kormoránů.Takže kormorán ať tu klidně je,ale těžce zregulován.
NRomanBA - Profil | So 4.12.2010 22:11:42
Ochrancov kormoránov treba riadne nakopať do r.i.t.i !!!
Nsolich76 - Profil | So 4.12.2010 22:08:37
Malda512 >> bohužel nebyl těžce připravený. Pokud by tomu tak bylo věděl by i kolik takové hejno cca denně sežere ryb. A jestli mu většina lidí dá za pravdu a bude se spoléhat na nějaký mor, virózu nebo matku přírodu .......... tak chovejme čistě ryby pro to, aby kormoráni měli co žrát. Pravdu měl bohužel jen s tím bordelem u vody. Pozorovat hejno kormoránů a sledovat kde letí a kdy přiletí a kolik jich tam nebo tam přespává .... pánové to zvládnou i žáci páté třídy, to popčítat. Toto pro mě není u důkaz o tom, že kormoráni nedecimujou stavy ryb.
NMalda512 - Profil | So 4.12.2010 21:53:10
Bohužel ale ten chlápek má pravdu a to v 90%. Bud se jedná o záměrný tah s tím jak to obhajuje. A nebo má prostě pravdu. Sice je prudérní ale na té schůzy je tam totálně převálcoval. Byl těžce připravenej. A ohledně toho závěru té poslední minuty mu dávám za pravdu na 100%. Je to prostě tak jak to popsal.
NTom - Tuk - Profil | So 4.12.2010 21:19:31
Jo, a to je přesně ono. Takovéto obrázky v TV neuvidíme, v novinách tuplem ne.
Je dobré vědět, komu slouží podpora ochránců ptactva a kdo profituje z finančních toků k ochráncům plynoucím.
Věřím, že většina ptákařů jsou normální lidé. Ale tento k nim jistě nepatří. Tyto fotografie by nebylo od věci poslat p. Dr. Poupě, věděl by jak je použít.
Tom
Nsolich76 - Profil | So 4.12.2010 9:57:25
no jen pár obrázků pro ty co si myslí že ochranáři mají ve všem pravdu. U mě mají pravdu jen o bordelu kolem vody. Jinak co se týče kormorána..... no coment. To tvrzení že je snad postihne nějaká nemoc nebo matka příroda zasáhne..... to těžko. Leda ptačí chřipka. Pokud budou mít kde hnízdit a co žrát bude jich jen přibývat. Na to nepotřebuju tabulky. To je jak u lidí. Pokud mají zázemí,dostatek potravy a možnost se množit tak to přirozeně udělá. Tady pár fotek pánové.
NTom - Tuk - Profil | So 4.12.2010 9:21:42
Ahoj. Ten člověk je viditelně "dobrák od kosti". Nepochybně velice tolerantní a neagresivní. Nevím jestli to dělá z nevědomosti nebo úmyslně (rozhodně však vystupuje jako odborník a také sám sebe zjevně za odborníka považuje - soudím tedy že to dělá úmyslně), ale v jedné věci ZKRESLUJE SKUTEČNOST! A sice co se týká původnosti či nepůvodnosti Kormorána. Kormorán ve své podstatě je totiž původní všude tam, kde má nejsnadnějí žrádlo. Pravdou je, že Kormorána tlumit je naprosto nezbytné, vzhledem k jeho dnes již téměř katastrofálnímu přemnožení (vzhledem k době ve které žijeme je to již min. 5 roků za hranicí únosnosti). Pochopili to i mnozí ortodoxní fóglisté, a to tak že v celé Evropě.
Co mne pobavilo (jinak je vystoupení pána řekl bych dosti smutné, protože neprosto neobjektivní a bez potřebného nadhledu) je jeho výrok o financování - kolik že je to stálo atp. Rozhodně tvrdím, že ochranáři ptáků ze svého nefinancují nic, jsou totiž příspěvkováni státem (čti tebou, mnou, Fandou Vonáskem...). Mají tak celkem sranda živobytí a ještě se královsky baví. Aby dodali vážnosti sobě a zdání potřebnosti své činnosti projevují se podobně jako tato osoba. Ale to je ostatně rysem příspěvkových organizací tohoto typu obvyklým. Tak trochu "vrtí psem".
Tom
Nilla - Profil | So 4.12.2010 7:28:55
Opravdu dobra diskuze brzy se to začne tykat i ostatních predatoru.
NCHaP - Profil | Po 29.11.2010 18:18:19
vněčem souhlasím a vněčem ne!! má pravdu že kdyby byly na řekách tuně, a na řekách rybí přechody, tak to bude lepší, a poku vim tak když se střelí kormorán či volavka, po povolení tak se stejně musej odevzdat zobáky,
Nsolich76 - Profil | Ne 28.11.2010 15:14:48
No zajímavé video. Je fakt že bordel u vody a otravy ryb se dějí. Myslím, že tady u nás na to máme slabé zákony a slabé pokuty. Pokud dojde k vytrávení toku každý raději zaplatí pokutu, která je daleko menší než ekologické zlikvidování. Co se týče kormorána............asi si budeme muset počkat na to až je zdecimuje nějaký parazit nebo ptačí chřipka. Možná, že to ani nebude třeba, protože kormoráni zajdou hlady. Je naprosto logické, že pokud je málo potravy a málo možností k zahnízdění, musí zákonitě klesnout populace každého druhu......né jen kormorána. Takže až nebude kde hnízdit a co žrát, tak nebudou ani kormoráni.
NTeigr - Profil | Ne 28.11.2010 14:28:41
Ja osobně si myslím že ochranci mají pravdu. Lidi jsou problém a né zvířata. Je fakt že rybolov se stál komerční zaležitostí. Co mě těší ale je, že většiná lidi loví jen pro zábavu a taky se chovaji šetrně v místě loviště. Samozdřejmě jsou vyjimky a těch taky není málo. Můj názor teda zní, udělejte opatřní taková aby to vyhovovalo všem. Nasaďte keř ,udělejte uměle skrýže a podobně dyť dneska vam utře řiť i robot tak snad umíte ochránit ryby a kormorány zároveň :o)
NLádin - Profil | So 27.11.2010 23:22:23
Tak už nám to začíná pomalu zamrzat, ačkoli nesnáším zimu, tak doufám, že ta letošní bude jedna z nejkrutějších, které jsem zažil a udrží naše revíry v bezpečí ledu dokud ty mrchy nevychcípají do jednoho. V řekách už stejně nic není, tak ať si tam ty hladový potvory klidně 2 měsíce otloukají zobáky o kameny dokud nepomřou hlady. To jim přeju. Příroda je krutá
NBrouček - Profil | So 27.11.2010 8:05:35
Mrknato >> v čelákovicích začali stavět před měsícem malou vodní elektrárnu byla to téměř poslední zdymadla bez MVE protesty neprotesty si ji stejně začal stavět prý ekologický zájem ( to mužou mít na papíře jsou v tom jen štědré dotace eu a něčí soukromý zisk), byla to klidná lokalita v těsném okolí chatová oblast ta turbína bude hučet chaty se stanou bezcené a neprodejné neobyvatelné, voda pod jezem bude mrtvá šli tam tloušti , boleni štiky, občas se dala chytit i pěkná parma, nad jezem pak kapitální kapříci, a s tím bude konec nejen že tam bude ochrané pásmo 100m od elektrárny ale stále hučící turbína bude přenášet hluk i do vody, přece to znáš a takle nějak podobně dopadla i jizera co jez tak elektrárna, ale nejvíce mě na tom s.e.r.e, že se člověk nic nic nedozví i když se zajímá tak naráží na barieru mlčení a nikde se nic nedozvíš a pokud už něco protože nejsi učasatník nebo se te stavba přímo nedotýká nemáš co do toho říci to je to svinstvo a s kormoránem je to to samé
Nmatch-oun - Profil | Pá 26.11.2010 23:15:22
Ten chlap je možná rapl, ale zdá se, že má pravdu...