NKurka - Profil | Út 18.8.2009 11:25:40
Nemá cenu si pořád stěžovat - jediné co pomůže je důsledná RS a policie.
NKlapoč - Profil | Po 17.8.2009 13:06:35
Trochu jsem to špatně napsal. I rybář s průměrným platem, může mít samozdřejmě výbavu za desetitisíce, ale určitě se zrovna ten neživí prodejem ulovených ryb.
NKlapoč - Profil | Po 17.8.2009 13:04:23
chebák >> A ty si myslíš, že ten kdo má průměrný plat, tak má i výbavu v řádu desetitisíců a jezdí na ryby tereňákem? ( To jsou tvoje slova) A pak si večer mne ruce, jak zase dobře vydělal, když se mu po celodenním lovu podařilo prodat 10 kg kaprů za pětistovku. Nebuď najivní. Neříkám, že nejsou pytlácke gangy. Ale ty určitě neloví na drahou výbavu a nečekají na to jestli se jím náhodou podaří něco ulovit. A to o čem ty píšeš, se týče spíše těch méně majetných, kteří jsou rádi za každou stovku do rozpočtu.
Nsplávkař - Profil | Po 17.8.2009 12:23:42
chebák >> jedno jestli rus nebo čech..., tvrzení,že ti co k vodě jezdí terénákama se pytlačením velice dobře živí je prostě směšnej blábol...
Nchebák - Profil | Po 17.8.2009 12:09:28
splávkař >> Umíš číst???? smíchal jsi švestky a hrušky do jedný marmelády - rusáci nic neprodávají,nemají to za potřebí,ba naopak myslí si,že"všechno a všechny si koupí"a podle toho se i chovají, dělají bordel a nedodržují vše co se nedodržet dá.Ti pytláci jsou místní.
Nsplávkař - Profil | Po 17.8.2009 11:49:15
chebák >> Uff, děsná představa jak ruskej zbohatlík rozveze po restauracích tuny ryb aby usínal s pocitem,že má práci co ho baví a ke všemu ještě slušně živí....
Nchebák - Profil | Po 17.8.2009 11:40:47
splávkař >> Pokud budu brát průměrnej plat a u něho že je spojení "zábava a slušnej peníz",tak si myslím že ano.
Nsplávkař - Profil | Po 17.8.2009 10:59:06
chebák >> opravdu si myslíš, že se tím ti lidé dobře živí jak jsi psal níže ??!!!!
Nchebák - Profil | Po 17.8.2009 10:56:18
splávkař >> Když myslíš....marnost nad marnost,je zase jen marnost
Nsplávkař - Profil | Po 17.8.2009 10:43:18
chebák >> toto jsou slova tlačhuby : Budeš se divit,ale zde nepytlačí socky,vercajk co mají je cca za několik desítek tisíc,jezdí si k vodě teréňákem a budeš se divit,velice dobře se tím !!živí!!
To, že se pytlačení stalo kratochvílí bohatých a navíc mají páky na to jak se z toho vykroutit vím, nikdy jsem to nepopřel ale už jsem psal níže, že si nemyslím, že by působili nějak velké škody na rybách ve srovnání s těmi, co se tváří jako spořádaní rybáři i když jim jsou často trnem v oku.
Nchebák - Profil | Po 17.8.2009 9:48:37
splávkař >> Toho tlučhubu sis mohl nechat od cesty a přeju ti,abys takovou zkušenost ani nikdy nezažil (proseklá loď,vymlácený okna,probodaný gumy) .Takovejch podobnejch hrdinů na dálku tu je taky dost.Tam u vás asi neznáte lidi,kteří si myslí(a bohužel to i platí)že za eura si můžou dovolit všechno.V německu fakt ne,ale zde,kde každej čumí na euro pod heslem každá kačka dobrá,jsou jak v ráji.Jsou to lidi,který za hranicema jsou povl,ale tady se třeba i finančně podílí na bordelech a co si budeme povídat - pro rusáka byla dáča,lov,chlast a válka vždy na pvním místě v radovánkách.
A pytláctví??? darmo se s tebou přít,nutná je osobní zkušenost a tu ty nemáš,jinak bys nemohl být tak kategoricky arogantní.Různý kamarádíčkování,kdy při ohlášení na spolek přijde RS a řekne"...hele Karle neblbni,lidi ti závidí,jak jsi dobrej,dostali jsme udání od...."a pak odchází ovínělej z přátelský návštěvy a ostatní věci pak mají už rychlej spád.Je to už cca 10let,co tohoto rybáře chytl hospodářs a dva členové spolku v chráněný oblasti Ratsam(přítok do Skalky) a víš jak to dopadlo??? milej pytlák na nic nečekal a zavolal si na pomoc tv NOVA(možná si na to někdo ještě pamatuje,tuším Na vlastní oči),že nachytal funkcionáře při pytlačenía a oni se mu teď mstí,hospodář už nehospodaří a on chytá dál.Zkus si vyhledat podobný články z Nechranic,Hracholusk,Jesenice či Skalky.Co má člověk udělat víc,proč má suplovat státní,či svazové orgány,které tak dobře platí,nebo kde platí příspěvky???
NMalda512 - Profil | Ne 16.8.2009 12:26:14
Benny >> Píšeš o harpunování. U nás je zatopený lom kde mívají potápěči cvičení. Během jedné sezony tam kompletně vyharpunovali všechny štiky . Byli tam kusy hodně přes 1 metr.Párkrát dostali nakládačku , ale to nic nepomohlo protože ty ryby tam už nebyli.
Nnumen - Profil | Ne 16.8.2009 10:20:10
splávkař >> s tím povolováním s tebou nesouhlasím. Tohle jsou otrlí lidi co chytaj přes noc. Rs se těmhle místům vyhne. Když tam bude povolen nonstop tak tam je věčí hustota lidí a oni si méně dovolí. Takovej správně nasranej kaprař či sumcař ,je lepší jak RS.
Nsplávkař - Profil | Ne 16.8.2009 9:59:42
numen >> navíc si nemyslím, že ten známej měl jakoukoli potřebu někomu vypalovat auto,mlátit okna,loď,ukazovat pistoli,štvát psy....... Prostě působí nenápadným dojmem a směje se pod fousy...
Nsplávkař - Profil | Ne 16.8.2009 9:56:51
numen >> to co popisuješ není nic novýho ani neobvyklého a právě proto mi přijde nesmyslné při tomto stavu povolovat lov nonstop,více prutů,rozšířit zavážení....
Nnumen - Profil | Ne 16.8.2009 9:53:59
splávkař >> z vyprávění znám pár lidí co chytaj na kšeft candáty a na objednávku sumce na Nechraňkách. Jeden spolupracovník má na přehradě karavan a když jede na kapry ,tak si na konci udělá společnou fotku. Je to výřad jak na honě,naposled měl přes 30kaprů do 70cm za tři dny. Ti s candátama jsou kamarádi co tam maj taky nějaké ubytování u vody.
Dokud se nezmění přístup RS na některých vodách a zároveň i řád ,tak to bude jen horší.
Nsplávkař - Profil | Ne 16.8.2009 9:47:05
numen >> Ale já tu netvrdím, že se nepytlačí a nerabuje!!! Jen mi přijde dětinský svádět současný stav na nějaké kriminálníky v jeepech. Vím, že takoví jsou,u vody si jich každej všimne ale nemyslím, že by dělali zas tak velké škody.... Daleko víc škod maj dle mého na svědomí nenápadní rybáři,třeba ti co maj super stojany,echt pruty a navijáky za sebou podložku s klinikem,tryčka chyť a pusť a na telefonu někoho, kdo jim za slušnýho kapra dá bolky na celý další týden.
Nnumen - Profil | Ne 16.8.2009 9:30:02
splávkař >> Dějě se to na hodně místech,jen né třeba do hospod. Na Labi se odváží spousta ryb do soukromejch revírů. Já byl v Krkonoších a volal mi známej ,že na mém oblíbeném místě lapli pár slušnejch kaprů a nakládaj je do kádě na malé terení auto. Pak ji jen napsal,že na ně šel se známým a bylo jen řečeno, nic vám dotoho není,má ho vzít někdo jinej ,nebo já. Nej byl 101cm.
NLuboO - Profil | Ne 16.8.2009 9:23:28
Benny >> Este by som rad dodal, ze su to veci, o ktorych som pocul, udajne, vraj sa to takto dialo na niektorych miestach, netvrdim, ze je to pravda.
Nsplávkař - Profil | Ne 16.8.2009 9:15:50
Benny >> mě zase Chebák připadá jako veliký tlačhuba,neboť si moc nedokážu představit,že by se někomu dařilo z vody ročně odvážet v jeepech tuny ryb aniž by kdokoli jakkoli zasáh .... A pak,kdekdo si tu stěžuje,že v revírech nejsou dravci a a on tu poudá,že tam u nich jich je tolik, že se jima ti s ostrými lokty živí!!:-)) že by se zabývali všude nacpanými kapry nebo bílou rybou nepředpokládám, neboť při jejich ceně by jich museli z vody na slušné živobytí odtahat desítky tun- fuj,to by jim ty jeepy smrděli!!!:-))
NLuboO - Profil | Ne 16.8.2009 9:14:31
Benny >> S tymi kontrolami v restauraciach, velmi jednoducha pomoc. Kupia x kilo napr. kapra alebo zubaca a do skoncenia doby, dokedy to mozu skladovat v mrazaku na tu fa. otocia 5x tolko masa.Cize fa. jedna napr. na 10 kg masa, ale spracuje sa na nu aj 50 kg, toto iste sa robilo aj so zverinou, ale to uz boli ine akcie, 3-4 terenne auta s reflektormi a lovcami, v noci, ti strielali, po nich 20 minut rojnica zberacov s vysielackami, boli navigovani, kam zver utekala. Na gulometcikov si nik netrufol, resp. nestihli zasiahnut, a zberaca ked chytili, no co, idem po lese a nasiel som. A co mi brani byt v noci v lese? Nic. A ak sa aj podarilo niekomu zistit, kto to bol, dostal navstevu s tym, ze ak mu huba nestaci na dychanie, pomozu mu urobit par dier aj na inych miestach. A smytec.
NBenny - Profil | Ne 16.8.2009 1:34:09
splávkař >> pripadas mi ako velky hrdina nic Ti nebrani v tom ist chebakovi pomoct prilozit ruku k dobremu dielu ak si chebak nevie poradit. Verim, ze Ti bude vdacny
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 22:54:56
chebák >> je,li to tak tak by jsi měl plnit svou povinnost a né o tom tlachat na netu!!
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 22:53:32
Benny >> zase jiný kraj- u nás koupí hospodskej chlazenýho kuchanýho sumce,štiku s papírem něco málo přes 200- koukej to těm pytlákům poradit , tím z nich uděláš poctivý obchodníky a Tobě zbyde víc ryb ve vodě a ještě jím ušetříš práci!!:-))
NBenny - Profil | So 15.8.2009 22:29:53
chebák >> no urcite bude lebo keby nebol neivenstovali by do ziabroviek co stoja nekrestanske prachy
Nchebák - Profil | So 15.8.2009 22:22:43
Benny >> Jo je to dost velkej biznis
Nchebák - Profil | So 15.8.2009 22:21:09
splávkař >> Budeš se divit,ale zde nepytlačí socky,vercajk co mají je cca za několik desítek tisíc,jezdí si k vodě teréňákem a budeš se divit,velice dobře se tím živí,neprodává jen do hospod,ale i po zdejších tržištích větnamcům.Mafie,to je trošku silný slovo (nemyslím tím rusáky,ale naše pytláky),řekl bych spíš lidi s ostřejšíma loktama a dobrejma kontaktama.
NBenny - Profil | So 15.8.2009 22:21:04
splávkař >> kukal som na stranke sumec cca 600Sk tak ak predam za 300 takeho 20 - 30kg sumca tak sa to asi oplati robit najme ak tam chytim aj nejake stuky a zubace. Hold zo vsetkeho sa da spravit biznis
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 21:48:41
Benny >> možná tam u vás budete mít i nějaký ten obchod- skoč se tam podívat kolik co stojí a pak popřemýšlej o tom kolik za to můžeš dostat, když to nabídneš bez papíru...
NBenny - Profil | So 15.8.2009 21:43:10
splávkař >> moze byt uz nas je to len obycajna zberba, lebo nemam pocit, ze by to bolo az tak vynosne, ale tazko posudit nemam predstavu kolko toho povytahuju, ale zas ked zoberiem kolko sa pyta v restikach za porciu dravca a najme v tych luxusnejsich tak to tiez zas nebude len zivorenie.
NBenny - Profil | So 15.8.2009 21:41:48
Malda512 >> Na jednotlivcov to ide aj ked len obcas. Na jednom jazere sme mali harpunara. Prijemny pan s policajtmi pozartoval a nic sa nedialo najme bol sikovny nikdy nebehal z harpunov. Raz nechtiac trafil nejake dievcatko. Prisli chlapci a zobrali ho niekam na pokec. Uz sa tam viac neukazal. Asi takto to treba riesit. policia kasle na pytliakov sem tam daju nieco do telky aby ludia nemali pocit, ze sa s tym nic nerobi a je klud. Ja som aj 2 nahlasil, ale skor ako prisli osobka odisla a obcianske zatcenie sa mi robit nechcelo najme ked som pochopil, ze 2x odisiel pred prichodom asi ho niekto musel upozornit. Nebol to ziadny masivny lovec len si privlastnoval viac ako mal
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 21:40:31
Benny >> ale, to je zase asi tou jinou zemí a jinými mravy- to co jsi popsal níže je už v Čechách považováno za mafiánské praktiky....
NBenny - Profil | So 15.8.2009 21:35:19
splávkař >> stale hladam prispevok kde som napisal slovo mafia, ale vazne som ho nikde nenasiel. Preco usudzujes, ze je to mafia?
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 20:46:54
Benny >> zajímavá to země,kde Tě pár pytlů ryb pasuje na mafiána!!!
NBenny - Profil | So 15.8.2009 20:43:24
Malda512 >> a nestacilo by ich len vyvalat v trojhakoch pekne hrdzavych?
NBenny - Profil | So 15.8.2009 20:32:24
splávkař >> no ve tomu, ze tie skupiny co to lovia sietami ich urcite nestihaju skonzumovat a nemyslim si, ze to robia len zo zabavy a ryby hodia do kosa. Socky maju mozno uspech niekde v dedinskej krcme, ale tu pri BA asi tazko socka vlezie z igelitkou do nejakej restauracie a otrci rybu kucharovi asi by ho inac vypoklonkovali.
Hej ziabrovkove skupiny a sumciarske skupiny na Morave to lovia do restauracii ci uz do vlastnych, alebo maju niekde odbyt to neviem ja ich osobne nepoznam
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 19:32:57
Devil 666 >> v poho, já jen ,že ty dodavatelé restaurací co znám jsou víceméně socky co si pomůžou k chlastu a cigeretám...
NDevil 666 - Profil | So 15.8.2009 19:23:03
splávkař - promiň nemyslel jsem to zle :-))
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 16:03:45
Devil 666 >> ale má reakce byla na příspěvek zahraničního kolegy kterej popisoval mafiánské praktiky těch co zásobují restaurace... Holt,jiný kraj,jiný mrav!!
NDevil 666 - Profil | So 15.8.2009 15:49:09
splávkař - To né. Je tam ta agrese. Nic víc bych tam nehledal.
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 15:39:44
Devil 666 >> I Ty si myslíš,že takový vliv získali ti pytláci prodejem ryb do restaurací??!! ()-:
NDevil 666 - Profil | So 15.8.2009 15:26:28
splávkař - buď rád, že to tam ještě nemáte. Nevíš o čem je řeč. To jestli to jsou Varáci to bych neřekl, ale určo jsou z německa. Pár článků tu už bylo třeba z Hrachlusek.
:-))
NMalda512 - Profil | So 15.8.2009 15:24:45
Sven >> sven >> Ještě bych dodal velmi pomalu čtvrtit a nejlépe tupím nožem.
Nsven - Profil | So 15.8.2009 14:06:49
Malda512 >> Chytit, rozčtvrtit, vykostit a zahrabat do mraveniště :-)
NMalda512 - Profil | So 15.8.2009 13:57:27
chebák >> Zřejmně máš pravdu. Jediné co by asi pomohlo je 9 co?
Nsplávkař - Profil | So 15.8.2009 12:05:00
Benny >> u vás se pytlačením a prodejem ryb po restauracích dá dosáhnout takový vliv??!! No to nestačím koukat!!
Nchebák - Profil | So 15.8.2009 11:54:32
Malda512 >> Kdyby to bylo vše tak jednoduché....já sám jsem měl prosekané díry sekerou v lodi,kolega vymlácený okna u auta a po ohlášení to policie odložila.A rusáci??? okolo nich neustále pobíhají pitbulové a když,tak ti ukážou bouchačku v podpažním pouzdře i poldové mají strach,neboť mezi německýma rusákama jsou i KARLOVARŠTÍ ruští podnikatelé a okolní vlastníci bordelů.Kriminálka je nestíhá kvůli závažnějším věcem jak je pytlačení!!!!
NMalda512 - Profil | So 15.8.2009 11:42:18
Benny >>Jednoduchý postup jak s nimi zatočit. Vem video kameru natoč je a zavolej policii. Pokud je chytí jak pytlačí tak je musí řešit. Pokud půjde o nějaký závažný čin tak jdou do lochu. Pokud to policie vyřeší jen nějak se strachem tak podej trestní oznámení na postup policie. Toto převezme kriminálka a uvidíš ten tanec. Vše se dá řešit anonymně takže nikde nebude fygurovat tvé ale ani ničí jméno Měli jsme podobný případ kdy lovil rybář non stop a zavážel a porybní měli strach ho kontrolovat a policie ho radši neřešila. Po tomto postupu co jsem napsal už dpykává 2letý trest v Pardubicích ve věznici.
NBenny - Profil | So 15.8.2009 0:47:46
Malda512 >> ak je to ako u nas tak ked ho oznamis tak skor Ti zhori auto ako sa jemu nieco stane. U nas ked jeden zavolal policajtov tak kym sa objavili policajti dana skupinka vytahla siete a dotycnemu v noci asi vznikol skrat na aute a zhorelo. Mna uz skor napadlo posielat kontroly do restauracii ved ked nemaju nakupnu Fa musia nejak dokazat odkial maju tovar, ale aj to su len ludia a vedia podplacat a tak aj kontrola asi odide z plnym bruskom a nejake drobne na kavu ich budu vo vrecku hriat
NMalda512 - Profil | So 15.8.2009 0:23:01
remarqe >> Proč se ho bojíte?
Nremarqe - Profil | Pá 14.8.2009 17:41:02
Takhle se "chytá " na Skalce - policajti jezdí pravidelně kolem na člunu,rybářská stráž se zastaví na pokec,človíček je to známej,mstivej a v Chebu nepostihnutelnej.Když mu před lety sebrali povolenku za pytlačení,zaplatil si poplatek u jedný pražský organizace,chytá a prodává do hospod dál.Nic se neděje.Spolu s potapěčem,co střílí ryby a partama německejch rusáků dělá obrovský škody už z jara - všichni to ví,znají ho a nikomu to nevadí - bojí se - I JÁ SE BOJÍM
NBenny - Profil | Pá 14.8.2009 16:43:16
3x ho chytili tak sa mu necudujem ze ide znova ked sa mu nic nestane. Krasny pocet kaprov a len silon a hacik a ja spekulujem nad novymi namakanymi navyjakmi kua