Mimořádná konference JčÚS ČRS

Autor diskuse: Milan J. - Profil , 26.6.2009

certbert - Profil | St 19.8.2009 17:17:08

jindraŠ >> Ahoj koukam že to tady máš pod palcem tak přeji pevné nervy-:o) jinak pozdravuj mladého zajisté velký pozdrav pro Tebe!!!

Mrknato - Profil | Út 30.6.2009 19:40:07

Milan J. >> Souhlasím.

drozďák 30,42 - Profil | Út 30.6.2009 18:16:02

Klasika, jak se někomu sáhne na rybářské jistoty, je oheň na střeše...

mildas - /Y - Profil | Út 30.6.2009 17:37:03

Milan J. >> Nevim, jak castym jsi tu hostem, ale preju Ti v tehle diskuzi hodne stesti a trpelivosti.

Milan J. - Profil | Út 30.6.2009 16:30:33

Mrknato >> Prosadit a schválit je velký rozdíl. Prosazuje ten kdo má myšlenku a cíl.
Schvalovat může i ten, jehož se to přímo netýká a je mu to jedno.
Pokud to dopadne špatně, bude se to spolufinancovat z MP povolenky jako doposud. Pokud to dopadne dobře ...... je vlastně otázkou co je dobře.

Mrknato - Profil | Út 30.6.2009 15:46:00

Milan J. >> Je to tak, každý si své záležitosti musí ošetřit sám.... i dotace. O delegátech konference jsem hovořil jako o zástupcích MO, kteří tento krok schválili, tak co je obráceně? Pokud něco schválím, převezmu odpovědnost, tak to i musím financovat, pokud nechci peníze z redistribuce...

Milan J. - Profil | Út 30.6.2009 15:11:46

Mrknato >> Zbytek ČRS o snaze změnit pravidla pro přerozdělování peněz z CS rybolovu věděl minimálně rok. Odmítl tyto snahy dokonce sněm 27.9.2008.
Koncem roku 08 byl na konferenci JčÚS jednatel RADY ČRS Ing. Štípek a byl dobře informován o tom, kam to celé může dojít.
Kdo co prosadil? Je to přesně obráceně. (u tebe je to standard) Delegáti konference schválili návrh výboru JčÚS..... Ty sám můžeš dotovat co chceš a z čeho chceš.

Mrknato - Profil | Út 30.6.2009 14:44:59

jindraŠ >> Já bych dotoval z MO, stejně jako jste před hotovou věc postavili zbytek ČRS, tak postavit i je, navíc si to sami prosadili, ale jako bych nic neřekl.....

jindraŠ - Profil | Út 30.6.2009 14:32:00

Mrknato >> Neřeš to,moje reakce byla na to,že menší přísun peněz do P-vod je nepoloží.Takže nepoloží,ale proč by nemohly být, co se zarybňování týká, soběstačné, Ty vyloupnutá mandličko :-)

Mrknato - Profil | Út 30.6.2009 14:27:41

jindraŠ >> Nechtěl jsem tě překvapit, ale mě zase překvapují řeči o dotování P vod z MP.... a vylupování mandliček z perníčku u Vás.

jindraŠ - Profil | Út 30.6.2009 14:24:27

Mrknato >> Tos mi sdělil novinku :-)

Mrknato - Profil | Út 30.6.2009 14:23:30

jindraŠ >> uživatel je povinen dodržet zaryb. plán bez ohledu na to, kolik prodá povolenek a za kolik. Pokud potřebný počet financí, nebo ryb nesežene z prodaných povolenek či svazoaktivit, pak musí dotovat z čehokoliv....

jindraŠ - Profil | Út 30.6.2009 14:21:52

strejka >> Je mi to jasný,jenom jsem to chtěl ujasnit a nejen pro Tebe.

jindraŠ - Profil | Út 30.6.2009 14:20:37

mildas - Quinn >> mildas - /Y >> Hele kamaráde,můžu Tě nazvat vykleštěným bejkem? :-))

strejka - Profil | Út 30.6.2009 14:20:04

jindraŠ >> ale jó, nikdy jsem se po tom nepídil...

jindraŠ - Profil | Út 30.6.2009 14:18:58

strejka >> Ten poměr ceny denní a týdení povolenky k celoroční koresponduje více méně ve všech US.

jindraŠ - Profil | Út 30.6.2009 14:16:22

pfly >> Nepoloží,to máš pravdu.Ale proč by se měly P-vody dotovat z MP vod ? Ať si na sebe vydělají samy.

Milos_Dia - Profil | Út 30.6.2009 12:01:54

pfly >> Aby nedošlo k mýlce - já pod tím příspěvkem myslel pravý opak - více peněz z práce na P revírech.

pfly - Profil | Út 30.6.2009 11:58:18

MD-to já také ne.Páteř systému je stejně hospodaření v MP režimu.Menší přísun peněz do P je nepoloží...

Mrknato - Profil | Út 30.6.2009 11:54:56

siri >> Velmi by mě zajímalo čí hospodaření by jsi chtěl zprůhlednit a o jakém hospodaření píšeš?

Milos_Dia - Profil | Út 30.6.2009 11:29:43

pfly >> O roční bilanci pana Hladíka strach teda nemám.

siri - Profil | Út 30.6.2009 11:24:04

MD: mimochodem, ze CRS nefunguje optimalne, o tom neni sporu (nakonec ktera instituce u nas...) - a jako jednu z mala slibnejsich cest k naprave bych videl prave tlak na pruhlednejsi hospodareni. Nastroje k tomu existuji, sam jsi je posledni dobou parkrat zminoval - jen je pouzit...

siri - Profil | Út 30.6.2009 11:14:07

MD: vsak ja jsem obecne klidnej clovek, jen mne ponekud michaji reakce typu 'komu tim prospejes?' a pokusy diktovat mi, jak a o cem mam ci nemam... Na MRKu tim pry nekoho zdrzuju od cehosi uzitecneho. ;) Nakonec, zname se, tohle je celkem o nicem, k tehle diskusi tu jsou vecne prispevky od Jindry ci kolegy Lowenda (pod ty bych se sam podepsal, kdykoli) - a fura popularnich teorii, jako vzdy...

Pike_ - Profil | Út 30.6.2009 11:07:58

mildas - Quinn >> mildas - /Y >> Přesně a na jeho počest by soudruzi obyčejní rybáři stavěli tzv. Smrtkovi vesnice.

mildas - /Y - Profil | Út 30.6.2009 10:59:19

Jcus jsou nafoukanci. Myslim, ze by tu jejich nabubrelost mohli kompenzovat zapadocesi snizenim miry potocaka, moznosti ponechani 7kg lososovitych denne a povinnym protihrotem na povinnem trojhacku.
Jak k tem jejich opatrenim prijdeme my, obycejni rybari ? Jesteze to nevidi (bo tam nedojede) soudruh Smrtko.

mildas - /Y - Profil | Út 30.6.2009 10:54:03

Ja bych jihocechy bojkotoval. Beztak tam maj hovno.

strejka - Profil | Út 30.6.2009 10:42:00

jindraŠ >> to je skoro dost, počítal jsem tak 10% - 15%, inu asi dám tu roční a halt budu jezdit dolu častěji vzdálenost nevzdálenost, aspoň člověk už nebude tak línej zvednout řiť...

pfly - Profil | Út 30.6.2009 10:37:40

Pike-ok,s tím problém nemám.Tady jsem spíš reagoval na Hladíkovi přepočty finančního přínosu pro JÚS.

jindraŠ - Profil | Út 30.6.2009 10:32:45

strejka >> Ano,mělo by se jednat v Praze, aby tam byla taky prodejní místa.Kde to přesně bude,se určitě včas zveřejní. Jinak pro orientaci. jednodenní povolenka stojí 1/4 celoroční a týdenní 1/2 celoroční.Každý si podle předpokládaných návštěv určitě spočítá, co se mu vyplatí.

strejka - Profil | Út 30.6.2009 10:23:12

Pike_ >> jj, trochu jsem počítal s tím, že třeba Jirka ve Spin and Fly je mít bude...

Pike_ - Profil | Út 30.6.2009 10:02:12

strejka >> Dle vyjádření pár lidí se bude jednat i s pražškýma prodejnama..........

Pike_ - Profil | Út 30.6.2009 10:01:38

pfly >> Výhodou JČ je to, že mají co nabídnout. Tedy aspoň pro mne a znám plno dalších. Protože já a pár dalších jsme tam ryby pouštěli (další pouštěli ryby kvůli vyšší míře, Chyť a pusť úsecích atd), z našich CS povolenek jsme jim moc peněz nepřinesli. Teď si koupím za více než litr hostovačku a rázem jsou prachy na dřevo. To bude pro ně výhoda. Kdyby to fungovalo ve všech US, tak bych nedal vydělat Západním Čechám a Severu Moravy, bo tam nejezdím.

A k těm dvěm návštěvám. Pokud budeš o návštěvu tolik stát, koupíš si denní hostovačku, která je o dost níž než celoroční. Holt bude člověk víc plánovat.

PS. když chci v zimě na tenis, dám za hoďku haly 300 Kč. Bowling mne stojí 180 - 360 Kč za hodinu, atd, atd.

strejka - Profil | Út 30.6.2009 9:48:09

pfly >> já jsem taky zvědav, ale už podle uvedených čísel a poměrů místních a přespolních rybářů nemám o výhodnost tothoto režimu velké obavy, nemám problém cestou se stavit u Hanáků pro hostovačku, uvidím podle ceny a dost možná si vezmu klasickou JČ roční...

pfly - Profil | Út 30.6.2009 9:37:53

Sirimu celkem rozumím a naznačil to k čemu dojde.Taky pro mě nebude motivační shánět povolenku na jejich revíry,kvůli 2-3 návštěvám za rok(fakt jsem zvědavý na jejich finanční bilanci po příštím roce).A vidina revoluce v hospodaření na P vodách?Tomu nevěřím..Jihočeši se o své rodinné stříbro starali v poslední době více než dobře.Jak s ostatními revíry je na polemiku.

Milos_Dia - Profil | Út 30.6.2009 9:12:29

siri >> Jsi nekorektní, uklidni se prosím.

strejka - Profil | Út 30.6.2009 8:20:53

siri >> Neskromně si myslím, že má donquijotská snaha vysvětlovat funguje nesrovnatelně lépe než tvé prakticky nesrozumitelné výroky, či prudký nástup a jedovaté plivnutí si od boku. Opravdu doufám, že mi časem nedojde, že to, cos tu předvedl ty, je ta správná fungující cesta. To bych na veškeré snahy o diskuzi zfleku rezignoval.