První český profesionální rybář tvrdí: "Když chcete dobře chytat ryby, musíte myslet jako ony"

Autor diskuse: Petrson - Profil , 1.9.2008

Je Jakub Vágner opravdu jediným profesionálem v řadách sportovních rybářů?

A) Ano - o nikom dalším, schopném pokrýt životní náklady profitem lovu, nevím. 12%

B) Ne - vím o dalších kapacitách mezi rybáři, jimž se koníček stal povoláním, kterým jsou schopni se uživit.88%

Od 3.9.2008 hlasovalo 83 čtenářů.

104 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Ntrnkáč - Profil | Ne 12.10.2008 15:11:21

Petrson na něho by spíš sedělo bez toho m OSELLA

    NPetrson - Profil | Út 23.9.2008 1:35:23

    "Český rybář chytil největší sladkovodní rybu světa..."

    Další článek z Jakubova tahu pralesem - zdroj: Hobby, iDnes:

    http://hobby.idnes.cz/cesky-rybar-chytil-nejvetsi-sladkovodni-rybu-sveta-boji-se-ji-i-domorodi-indiani-gp0-/hobby-mazlicci.asp?c=A080911_122128_hobby-mazlicci_nep
    ------------------------------------------------------------
    Tento opus o fenomenálním rybáři a pohádkáři mi poslal kámoš Mirek, díky němu si jej můžou přečíst všichni ostatní.

      NPetrson - Profil | Čt 11.9.2008 18:26:10

      >> SkulalukS - ® > http://www.mrk.cz/clen.php3?id=586&kw=Jakub|V%E1gner

        NSkulalukS - Profil | Út 9.9.2008 6:28:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

        Mimochodem, chodí Jakub Vágner na MRK?

          NPetrson - Profil | Út 9.9.2008 5:41:52

          >> jirpra > když si zkusím laickýma očima představit, že bych prostě měl tu klikku a vážně byla šance tolik sumců zdolat, bylo by to jen o výdrži (40 hod?! - ještě že nepíšou, na jakým utrejchu od šamana kluci frčeli, bo to se snad za střízliva vydržet nedá:) Kor když furt něco kouše). Už si nevybavuju z článku velikost těch ryb. Ale kdybych - jaksi s ohledem na fyzické proporce (těžko vidět jako reálné vyheverovat tolik ryb velikostí řekněme 150 - 200, to je pro "železný muže") - si představil, že by šlo o sumce kolem metru, občas trochu víc, bylo by jen na mně, jestli bych to vydržel. A nebyl za mamlasa, který si neopakovatelnou příležitost nechá pláchnout :) Kdybych to i ustál, nemyslím, že bych to vnímal jako neúctu k přírodě. Ale voni tam medicinmani vaří nějaký přírodní red-bull. Beztak. Tak třeba by se to i dalo! :))

            Nšeptal - Profil | So 6.9.2008 22:16:16

            Kluci, neblbněte. Těch 800 kiláků v Amazonii nešel pěšky. Ptal jsem se ho na to osobně na výstavě v Praze. Jel to na kanoi (asi typ Vydra). Tipnul bych, že tu mongolskou anabázi taky nešlapal v keckách, ale spíš zmáknul na skládačce.

              NDenny - Profil | So 6.9.2008 21:22:15

              Majsher - jirpra ti odpovedel vlastne za me a co se tyka toho prvniho profika, zminil jsem se tady treba o p.Tesinskem, vis jak dlouho to dela?

                Njirpra - Profil | So 6.9.2008 21:12:07

                Majsher - a chceš vůbec nějakou vnímat ?? řada příspěvků i v minulých otázkách týkajících se JV
                přinášela konkrétní kritické připomínky. Co třeba 147 sumců ??? je to úcta k přírodě, k rybám,či
                hon za rekordem???omlouvám se,že se opakuji....

                  NMajsher - Profil | So 6.9.2008 20:59:26

                  jo, jinak ale článek je o prvním-nikoliv jediným-profi rybáři...

                    NMajsher - Profil | So 6.9.2008 20:55:50

                    Denny - že to je o penezích a publicite nepochybuje asi nikdo, s tou kritikou bys musel být konkrétnější,

                      NDenny - Profil | So 6.9.2008 18:59:29

                      Majsher - JV ma urcite radu priznivcu a radu odpurcu.Ti priznivci si myslim, ze jsou spis na strane verejnosti,ktera o rybarine moc nevi.Me spis zarazi to,ze kdyz o nem par lidi napise nejake negativa,hned je nejaky oponent,ktery to hazi na zavist.Ja si to opravdu nemyslim,spoustu nepratel nebo rekneme lidi,kteri ho nemusi si nadelal sam svym chovanim.To,ze vyuzil zrejme financni zazemi sveho otce a nasledne jeho znamosti nebo postaveni.,to mu soudny clovek asi zazlivat nebude,udelala by to spousta lidi.
                      Ona jedna vec je nejak se chovat na verejnosti,pri prednaskach,v televizi a jina je, jak to opravdu praktikuje u vody.To,ze umi chytat ryby mu asi take nikdo neupira ale ty blaboly,ktere obcas napisou nebo on rekne, jsou opravdu z oblasti sci-fi.Sami jsme se setkali z profesionaly,kteri opravdu nedelaji nic jineho,nez lovi ryby at uz jsou to lidi,ktere podporuji velke firmy nebo treba nekteri pruvodci,kterym tato cinnost vynasi dost na to aby je to v pohode uzivilo.I v Cechach se najde dost profiku,musime vzit totiz v potaz,ze ne jen ten, kdo je v TV nebo se o nem pise je profesionalni rybar.Kdyz vezmu treba pana Tesinskeho asi se mnou bude vetsina lidi souhlasit,ze jde o profesionala,ktery sve znalosti uplatnil v obchode ale vlastne se zivi take rybarinou a urcite patri mezi spickove rybare a mohl bych jich jmenovat vic.Je zapotrebi si uvedomit ze to je bysnys a neni moc podstatne jestli penize jdou z nataceni,ktere se potom za velmi dobre prachy proda a nebo je profik vydelava jinak.Urcite nejde o male castky co se tyka filmu a televize,neco malo o tom vim z dob kdy se mnou delali film v trosku jinem oboru.To jestli chce byt popularni a povazovan za jednicku,no proc ne,ale at to dela s rozumem,pokud to bude delat na urovni se vsim vsudy,tak tyto negativa casem zmizi,tady nejde o zavist,tady jsou spis reakce na jeho,rekneme nevhodne vyjadrovani a chovani.

                        Njirpra - Profil | So 6.9.2008 16:50:47

                        majsher - zkušenosti s chytáním ryb asi nabyl,ale i s tou propagací úcty k přírodě je to diskutabilní po zhlédnutí fotografie bezmocně ležících několika sumců na břehu,kdo má opravdu
                        úctu k přírodě,tak si myslím,že se těchto excesů dokáže vyvarovat......je to úcta k přírodě ulovit 147 sumců nebo honba za rekordem ???

                          NMajsher - Profil | So 6.9.2008 10:38:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                          jirpra - v tom máš pravdu, často to vyprávění zasadí do "dramatického" příběhu :-), ale ty dinosauři, co umí lovit... všechna čest! Mně se na něm líbí, že propaguje úctu k přírodě a potřebu její ochrany - tj. využívá svou publicitu správným směrem.

                            Njirpra - Profil | So 6.9.2008 9:40:25

                            m.kindl - kolego,z výpočtu je jasné,že lze zdolat i více než 4 sumce za hodinu. JV to dokáže !!!

                            majsher- nezávidím,ale nemám rád,když mě kdokoliv balamutí,některé věty patří spíše do pohádek pro děti,např. již zmiňovan přiotrávení kurare,jelikož je vědecky dokázané,že pokud
                            tento jed kdokoliv pozře ,nic se mu nestane,to by v Amazonii již nežil ani jediný indián ,který by
                            snědl takto ulovenou opici.

                              NMajsher - Profil | Pá 5.9.2008 23:05:27

                              Místo, abychom byli rádi, že v naší zemi máme tak skvělého rybáře, který v tomto oboru dokázal to, co málokdo na světě, tam mu, typicky čecháčkovsky a zaprděně, závidíme a nepřejeme. Sám jsem se s ním párkrát setkal, vyslechl též jeho přednášky a můžu říct, že je to (v jeho letech) skutečný profík, který ví a umí.

                                Nm.kindl - Profil | Pá 5.9.2008 16:57:17

                                jirpra - ® A dají se zdolat čtyři nebo víc sumců za hodinu ? Mě to průměrně vychází 25 minut na rybu....přijde mi to neuvěřitelný....

                                  Njirpra - Profil | Pá 5.9.2008 16:06:58

                                  m.kindl-tak mi to vychází na 3,675 sumce za hodinu,ale může to být i 5,2 nebo 8,35 a pak zase
                                  třeba jen 1,47 za hodinu,podle toho jakou maji hodinovou chuť žrát.......

                                    NBrix - Profil | Pá 5.9.2008 15:41:44

                                    No já nevím jak ostatní, ale když se snažím používat "poddimenzované" náčiní, tak rozhodně ne kvůli "sportovnímu zážitku", ale kvůli tomu, že na našich prochytaných vodách žijou vyškolené potvory, které na silnější cajk dělají dlouhý nos.
                                    Ale když už jsme u toho sportu a JV, pak právě pod pojmem sportovní rybolov bych čekal něco jako férové podmínky pro všechny zúčastněné a tím se evidentně JV nezatěžuje.

                                      NEl Duffus - Profil | Pá 5.9.2008 15:23:21

                                      Knapíku- první část je od tebe účelová kravina, o tom tady nikdo nepsal. Druhá část už smysl dává :-)

                                        NKóĎA - Profil | Pá 5.9.2008 15:13:43

                                        no rozhodně je mi milejší když někdo vytáhne sumce na předdimenzované náčinní, než mu "dát šanci" s třemi ownery v tlamě.

                                          NKnapík - Profil | Pá 5.9.2008 15:01:34

                                          ano, to je nejlepší, vyrvat rybu plnou síly na břeh, vyfotit ji ze všech stran, ona se hezky pomlátí sama, poněvadž sílu má a na břehu se jí nelíbí.... taky extrém, spíš bych hledal důvod silnýho cajku v tom, aby se ryba neurvala a nepřikurtovala někde ke dnu a nezašla....., k tomu by to mělo sloužit.

                                            NEl Duffus - Profil | Pá 5.9.2008 14:40:07

                                            Franta 01- jenom k tomu, co jsi psal a netýká se to J.Vágnera. Mě se hodně líbil závěr článku v jednom časopise - rybě nedáváme šanci na svobodu tím, že ji několik hodin zdoláváme na poddimenzovaném náčiní a možná jí i utrhneme. Šanci jí dáváme tím, že jí bezpečně, přiměřeně rychle zdoláme a potom jí pustíme... To je k Tvojí reakci na osmdesátikilové šňůry...

                                              NDAVISS - Profil | Pá 5.9.2008 14:31:44

                                              alíku - a ty jsi viděl na vlastní oči JV v akci? Já ano a ubezbečuju tě, že to není žádnej Mirek Dušín. Ostatně to nejsme nikdo ale neznám nikoho, kdo tolik stojí o popularitu a dělá pro to úplně všechno. Viz zrušený pořad pana Hrušínského na úkor S Jakubem na rybách. Podívej se na něj ne jako na slavnou ikonu moderní světové rybařiny ale jako na ''podnikatele'', který měl od začátku prošlapanou cestičku a nemusel přemýšlet z čeho zaplatí účty. Jakub určitě něco umí, o tom není sporu. Ale uvědom si, že na rybách tráví tolik času jako my všichni dohromady a nezajímá ho inflace ani nezaměstnanost protože prostě má svoje zdroje. Prostě nezačínal od nuly. Nezávidim mu peníze a už vůbec ne popularitu. Vadí mě, jak se prezentuje. Toť vše

                                                NFranta01 - Profil | Pá 5.9.2008 14:21:57

                                                A ještě jednu věc Ali.Znám rybáře,ktery předloni při lovu amurů na rohlík stahoval prazdný háček a měl 0.18silon.Skočila mu na to štika,asi hodinu ji vodil,ale na břeh ju dostal.Já ji podebíral.Měla 111cm.A řeknu ti když jsme přitom slyšeli knučet naviják,jak si začala poněkolikáté odmotávat,tak by asi hladinu adrenalinu změřit nedokázal nikdo.Tu štiku zpět nepustil.A ted třešnička na dortu.Bez dvou dnů rok nato,na tom samém místě,ten samý rybář,to samé náčiní,opět štika.A přísahám není to latina,ale zase opět rovných 111 cm.Jen ta změna že tentokrát to nebyl jen prázdný háček,ale byla na něm švestka.Je na to spousta svědků,fota obou štik mám i trofeje.Tak kdo je lepší?Ten kdo neustále porušuje pravidla,chlubí se nosností svých pletených šnůr,nebo ten kdo takovou rybu zdolá s takovým náčiním?A že to není náhoda tak to za rok zopakuje?Tomu já osobně říkám kumšt a sprtovní zážitek.

                                                  NLudaT - Profil | Pá 5.9.2008 13:58:54

                                                  ali: například, jeho údajné "mírné přiotrávení" z opice střelené šipkou s kurare je naprostý nesmysl pokud neměl nějakou otevřenou ránu v žaludku a opici nezblajzl i s šipkou. Jeho pochod džunglí či mongolskou stepí za neuvěřitelný časy apod..... kdysi tu byly taky pěkný fotky s úhořema kteří kdyby měly Jakubem udávanou míru tak JV měřil v 12 letech 2,5m atd.,atd., Jinak mi je to vcelku fuk, ve mě JV nevzbuzuje žádný emoce ani kladný ani záporný, jen mě čas od času rozesměje.

                                                    NDenny - Profil | Pá 5.9.2008 13:47:29

                                                    ali - odpovedel na to v podstate Franta01, zatm tam kde chytal a bylo to nejakym zpusobem prezentovano v mediich mel jine podminky nez ostatni, uvedu aspon jeden priklad - Turynsky rybnik - neboli Zaplavy, precti si na kolik tam chytal prutu a na kolik mohli chytat ostatni rybari, myslim, ze je tady rada lidi kteri by mohli napsat vic nez ja.Ja jsem psal, ze mu neberu to, ze umi chytat ryby asi ano ale at to ukaze na Ceskych vodach pri stejnych podminkach jako maji ostatni, prece neni problem aby se treba zucastnil nejakych zavodu nebo i bezneho lovu kde budou i jini a lovit tak jak to zakon povoluje, bez jakychkoliv vyjimek.

                                                      NFranta01 - Profil | Pá 5.9.2008 13:37:54

                                                      Asi chytat umí.Ale záleží jakým způsobem.Kolik z vás může na vodách kde to není povoleno chytat z lodě,používat vábničku,echolot a soustavy několika trojháků?Překvapuje mne že JV loví ryby za stálého porušování rybářských řádů,nikomu to nevadí a ještě to vysílá televize.A nedat rybě žádnou šanci nepovažuji za hrdinství.Chlubit se se šnůrou na 80kilo a s rybou se misto zdolávání jen přetahovat,umí každý.Kam se podělo sportovní zdolávání ryby,kde jsou šance oboustranné?Viděl jsem jak ty trojháky tahal z jícnu sumci a věřím že kdyby ta ryba mohla tak ho kopla do pr pardon,do kulí.A taky jsem byl svědkem jaký bordel po nich zůstal když točili na řece Moravě.Myslím,že všichni co sem píšeme to s rybařinou myslíme dobře.Takže at JV přijde a můžeme si to kdokoliv z nás s ním rozdat.Za stejných podmínek,za dodržování rybářských řádů.

                                                        Nali - Profil | Pá 5.9.2008 13:37:19

                                                        to all: JV to všechno dělá řádně a poctivě, proto vám všem pěkně leží v žaludku!


                                                        Tak kde máte ty důkazy, že JV je podfukář?

                                                        Denny - ®: bohužel nerozumím smyslu poslední věty v souvětí

                                                          NLudaT - Profil | Pá 5.9.2008 13:36:15

                                                          mirkac: co na to říct. Snad jen že divadlo bez diváků, by nebylo divadlo. "Show must go on"

                                                            Nmirkac - Profil | Pá 5.9.2008 13:30:57

                                                            LudaT - pokud mu chtěl darovat svobodu, nemusel burcovat úřady, které varovaly obyvatelstvo, policii atd.... Jak jednoduché , že.

                                                              NKnapík - Profil | Pá 5.9.2008 13:26:24

                                                              Jakub přeci běžně polyká a líbá smrtelně jedovaté hady......

                                                                NLudaT - Profil | Pá 5.9.2008 13:22:52

                                                                mirkac: jediné vysvětlení je, že ho vlastně ani nechtěl chytit a daroval mu tak svobodu. :-) Protože kdyby chtěl tak ho jistojistě chytil.

                                                                  Nmirkac - Profil | Pá 5.9.2008 13:20:44

                                                                  LudaT - hm, tak že ho nechytil... , měl k dispozici celou armádu policistů a dalších hledačů :-)))

                                                                    NLudaT - Profil | Pá 5.9.2008 13:13:26

                                                                    mirkac: JV když si usmyslí že uloví ledního medvěda v tropech, tak ne jen že se mu to jistojistě podaří, ale nepochybně to bude i největší exemlář daného druhu. Ulovení černé mamby či hroznýše královského na Mlado Boleslavsku je naprosto zanedbatelný čin.

                                                                      Nmirkac - Profil | Pá 5.9.2008 12:56:36

                                                                      Nedávno v našem městečku vypukla velká panika, jistý JV , světoznámý rybář, viděl, jak z jistého auta spadl cizokrajný had. Dle popisu JV , se část odborníku domnívala, že had nebezpečný není, jiná část, že jde o prudce jedovatý druh. Následovala víkendová pátrací akce, při níž nebyl had nalezen. Zpočátku jsem zpanikařila také a prohlížela zahradu, protože had spadl nedaleko, ale když jsem se dočetla, že výskyt hada oznámil JV, tak jsem se jen zasmála, protože si myslím, že je to jen pokus o další senzaci a způsob, jak se zviditelnit.Hada nikdo jiný neviděl.

                                                                        NDenny - Profil | Pá 5.9.2008 12:31:02

                                                                        ali - ja mu opravdu nezavidim,ze na lovu premysli jako ryba :-)
                                                                        Ze treba umi chytat ryby mu asi nikdo nebere,pro nej je to ale hlavne komercni zalezitost a vyuziva moznosti mu danych,jen si uvedom,ze v Cechach je spousta vybornejch rybaru a delaji to dle meho poctiveji nez on,ja jsem zatim od nikoho neslysel o nejakem extra lovu na Ceskych vodach pri stejnych podminkach jako maji ostatni,ty ano?

                                                                          Nm.kindl - Profil | Pá 5.9.2008 12:27:52

                                                                          Sumce nelovím ale dokázal by mi nějaký sumcař odppovědět ? Je možný za 40 hodin nalovit 147 sumců ??? Myslím jako fyzicky možný ?? Kolik je to proboha sumců za hodinu a jak dlouho trvá vylovení takovýho sumce ? Jednou jsem chytil jednoho sumce a byl jsem dvě hodiny vyřízenej ale tohle je teda kumšt...asi bych potom byl zralej na ortopedickýho psychiatra :-)

                                                                            NPike - Profil | Pá 5.9.2008 12:25:14

                                                                            Leda že by měl kolem sebe ochranku jako nějaká serebrita a kdykoliv ochranka spatří někoho, jak fotí JV na digitál, tak mu vytáhnou film a znehodnotí negativy. Jinak si to neumím vysvětlit, že ty dovezené sumce nikdo nenafotil. A že jich bylo - Vltava v Praze, teď ten Orlík a plno dalších.

                                                                              NKnapík - Profil | Pá 5.9.2008 12:22:13

                                                                              Já bych to fotil i když mam na tel foťák na k.k.t., ale i pralese ho vyfotili s plastovou zahradní židlí a že by lhal, na to to asi nestačí...

                                                                                Ncertbert - Profil | Pá 5.9.2008 12:16:13

                                                                                myslet jako ryba znamená přežít to je papat množit se ale kde je čas na koníčky třeba lovit lidi-:o))))))))

                                                                                  NPike - Profil | Pá 5.9.2008 12:14:54

                                                                                  Knapík: mě jen udivuje, že v době superhyper mega mobilů s foťáky 2megapixely ++++, malých fotokompaktů a tak vůbec tohle ještě nikdo nenafotil. A to je tedy škoda.

                                                                                    NKnapík - Profil | Pá 5.9.2008 11:48:37

                                                                                    zaručená zpráva od rybarj :
                                                                                    byl jsem na soutoku otavy a vltavy na orlasu...prijel vagner....v kadich na tatre mel 2 sumce....jednoho si nechal vyndat ...okoval ho háčkama a vyvezl ho na vodu...nejvetsi sranda byla ta že se mu ten sumec pak nechtel potopit...:-)))

                                                                                      NPetr Koch - Profil | Pá 5.9.2008 11:12:16

                                                                                      ali - ® : tak to jsi neměl :o))))

                                                                                        Nali - Profil | Pá 5.9.2008 11:03:11

                                                                                        to all: tolik závisti a nenávisti koncentrované na jednom místě jsem ještě nikdy nikde neviděl, fuj, styďte se! Až někdo z vás exaktně dokáže, že JV je podfukář, potom smeknu a vezmu zpět:-)

                                                                                          NMartin II. - Profil | Pá 5.9.2008 9:43:56

                                                                                          Brix: to já sem zase závidel létajícímu ševci.......:-)

                                                                                            NBrix - Profil | Pá 5.9.2008 8:35:34

                                                                                            Pike - Nezávidí. Záviděl jsem Bajajovi a taky hloupýmu Honzovi.

                                                                                              NPike - Profil | Pá 5.9.2008 8:17:20

                                                                                              Jen jestli se tady JV nezávidí. Jinak si to nemohu vysvětlit.

                                                                                                NBoris - Profil | Pá 5.9.2008 0:29:28

                                                                                                1.nieco-ham-dobre, 2.nieco-ham-dobre, 3.nieco-ham-picha-neprijemne-taha-branim-dobreje. 3.nieco-nechcem-pichahlo-tahalo, 1.nieco-ham, 3.nieco-zlebolo, 2.nieco-ham.10x 3.nieco-nechcem-zlebolo.

                                                                                                Pokus o preklad z "reci ryb do reci ludi" tzv. beznej rybarskej situacie- ja viem, ze je je to len len "kuchynska" rybština, ale prosim JV- nauc ma viac- ked vies mysliet ako ryba, prehovor ako ryba.

                                                                                                  NPepaČadek - Profil | Čt 4.9.2008 23:18:39

                                                                                                  miloš_dia: Paráda! Precizní provedení předloženého projevu předsavuje přímo perfektní příklad pečlivě promyšleného popisu příhody. Přečtení přináší Pepovi potěšení. Peněžité plnění připadá právem pisateli. Projevuji přání přečtení příštích příspěvků.

                                                                                                    NBrix - Profil | Čt 4.9.2008 22:51:55

                                                                                                    Osprey - Tak dobrá, přiznávám se - jsem záhadolog a tohle mě fakt ještě nenapadlo. Asi ho budeme muset podrobit důkladnému zkoumání. Není on příbuznej slavného Ashtara Sherana? Jestli mu třeba ti mimoni nějak nepomáhaj?

                                                                                                      NPetrson - Profil | Čt 4.9.2008 22:31:00

                                                                                                      >> Miloš Dia > zornice mé, zkroucené do otazníku, co jazyk na vykotlaný zub stále naráží na plochý předmět. To mi prosím vysvětli, kudy tudy do Bavorova se cesta dobrodružné inspirace táhnula? Vábnice mi tam nesedí. Kdyžtak sz, pokud by to ani po 22 nebylo recht. :)

                                                                                                        NPetrson - Profil | St 3.9.2008 19:25:27

                                                                                                        Přihodil jsem ještě anketu, týká se samo lovců z ČR.

                                                                                                          NMiloš_Dia - Profil | St 3.9.2008 9:45:34

                                                                                                          osprey:
                                                                                                          Inspiruji se u DFENSe...

                                                                                                            Nosprey - Profil | Út 2.9.2008 15:11:20

                                                                                                            Miloš_Dia: Po lingvistické stránce ti nesahám ani po kotníky, i když jsem podobné výtvory taky vyráběl.
                                                                                                            A s používáním cizojazyčných termínů mám problém. Mé okolí jim nerozumí.
                                                                                                            Každopádně zér gůt.

                                                                                                              NDenny - Profil | Út 2.9.2008 15:02:45

                                                                                                              Milos_Dia - no tyyy wo.le,to je dost dobry,fakt. :-))))))

                                                                                                                NPepaČadek - Profil | Út 2.9.2008 13:54:27

                                                                                                                M_D: paráda :-)

                                                                                                                  NMiloš_Dia - Profil | Út 2.9.2008 13:50:12

                                                                                                                  Profesionální pararybář a paragán prasí prasumce v prazemi. Prapůvodní prakmen pochvalně plácá pahýly a povzbuzuje paranormála v prezentaci. Pararybář prodlužuje prut a píchá prařeku prohnilým pártiklem. Prasumec pospíchá penetrovat. Paragán pumpuje prutem a prasumec peláší proudem. Prakmen plácá pahýly. Parametry prutu paragána prasumce přeperou. Pararybář pospíchá do prařeky penetrovat prasumce. Profesionální paranormál prezentuje profit a píše pochvalnou performanci. Prakmen paralovci potěšen poskytne potřebné praktické pralesní produkty a preference. Prašéf prakmene pobídne paragána píchat prakmenové panny. Pararybář praktiktuje pannám petting a příposlechy, panny prostorově polohují pahýly a předstírají passion. Paranormální paragán penetruje panny plochým pukajícím předmětem a produkt posterizuje v periodiku....

                                                                                                                    NMartin II. - Profil | Út 2.9.2008 13:04:17

                                                                                                                    Jen čekám kdy se zapojí některý z jeho obdivovatelů a bud všem nadávat, že mu jenom zavidíme. Konec konců obdivovatlů z řad mládeže má u nás spoustu - viz. článek.

                                                                                                                      Nhroch2 - Profil | Út 2.9.2008 13:03:19

                                                                                                                      Vsadím se že kdyby JV chtěl tak na jekékoli pstruhovce vytáhne několik sumců okolo 150cm.

                                                                                                                      Jen stačí aby ryby mysleli jako JV.a nechali se tam převézt v kádích

                                                                                                                        NStanley 87 - Profil | Út 2.9.2008 12:59:13

                                                                                                                        PepaČadek - ® Ten by ho rozlousknul jen svým pohledem.s takovejma maličkostma bys přece ,,mistra světa ve všem možném" nemohl otravovat

                                                                                                                          NPepaČadek - Profil | Út 2.9.2008 12:47:58

                                                                                                                          osprey: Jakub má nepochybně paranormální vlastnosti. Třeba by mi pomohl rozlousknout the paraořech, co se snažím (marně) už 25minut otevřít.

                                                                                                                            NMiloš_Dia - Profil | Út 2.9.2008 12:45:16

                                                                                                                            osprey.
                                                                                                                            Star Trek a Star Gate dohromady. Jednou z toho bude trilogie - Dart Vager

                                                                                                                              Nosprey - Profil | Út 2.9.2008 12:39:51

                                                                                                                              Já mám pocit, že Kuba sám o sobě je časoprostorová anomálie. Bortí se kolem něj prostor a čas, věci i živá stvoření se objevují a mizí, za dvě hodiny lze stihnout, co by jiný za týden nezvládl, zákony kauzality přestávají platit...
                                                                                                                              Divím se, že se dosud nestal terčem záhadologů. protože pro mě je záhadný od svých 15 let, kdy na těle velikostně průměrných úhořů dokázal zřejmě vyvolat efekt Möbiovy pásky nebo tak něco a nakonec naměřit skromných cca 120 čísel.

                                                                                                                                NAlan - Profil | Út 2.9.2008 12:38:16

                                                                                                                                Miloš_Dia>Podle toho, co vím, mohl krom zmíněného rybaření:
                                                                                                                                Učit vyrábět sendviče.
                                                                                                                                Hrát na basu.
                                                                                                                                Oboje je velice praktické.