základní pečení ryb

Diskuse k rybímu receptu základní pečení ryb

Autor diskuse: petrzhor - , 30.11.1999
163 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NiPetulak - Profil | Po 10.12.2012 16:51:30

TT_Mirec >> Mirec souhlasím s TomK78 - maso umývám před zamrazením. Potom už ne - jenom ho po rozmrazení osuším v papírových utěrkách. Jinak ale to Tvoje jídlo vůbec nevypadá špatně ;-).

    Nšmudla007 - Profil | Po 10.12.2012 16:36:04

    TT_Mirec >> Zdarec Mirdo, co vy tam na tom Slovensku hulíte za materiál?
    Můžete si na balkóně pěstovat marjánku trávičku?

      NTomK78 - Profil | Po 10.12.2012 15:59:15

      TT_Mirec >> Jen drobná poznámka. Maso není nutno máchat ve vodě... Naopak, to je přesně to, co by se s masem dělat nemělo...

        NTT_Mirec - Profil | Ne 9.12.2012 20:24:10

        K tejto teme davam moju zakladnu pripravu ryb a to je po rozmrazeni ,rybu vyfiletujem ,omyjem v studenej vode ,nakrajam filetky na 3-4cm pruhy aj s kozou ,tu nehavam na rybe ,nasledne mäso nasolim a posypem grilovacim korenim , rozohrejem panvicu bud z olejom alebo s maslom ,vlozim filetky do panvice, tak aby bola koza na spodku ,prikryjem panvicu sklenenym vekom a na miernom ohni popeciem asi 30min ,rybu pocas pecenia nehavam stale na tej kozicke . Na obrazku pridavam filetky s metroveho sumika co som si robil vcera, hranolky su pecene v trube na mastnom papieri ,takze vcelku chutna a zdrava vecera +dresing ;)

          NSven - Profil | Ne 9.12.2012 20:18:10

          Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 - 9.12.2012 20:02:48 >> absolutní souhlas

            NLab - Profil | Ne 9.12.2012 20:04:49

            Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 - 9.12.2012 20:02:48 >> Není co dodat!!

              Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 20:03:34

              Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 - 9.12.2012 20:02:48 >> Je.

                NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | Ne 9.12.2012 20:02:48

                Sven >> potřební si nepotřebují kupovat trávu za 4000,- czk na měsíc, což bude Sativex zhruba stát, a VZP nedoplatí ani korunu. Potřební potřebují v klidu pěstovat pro svoji potřebu. Současná podoba legalizace je prasárna až na půdu.

                  NPYTLAKS - Profil | Ne 9.12.2012 19:32:32

                  nofish >> mi to vůbec nevadí že se to ztočilo jinde,aspoň se probere vše možné,někomu to vadilo v jiné diskusi,že se tam lidi bavili mimo téma

                    Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 19:27:30

                    Sven >> To jsi vystihl, tak to je.

                      Ntuzemak - Profil | Ne 9.12.2012 19:26:40

                      retrívr >> můj čas je maximálně vyplněn,neboj...

                        NSven - Profil | Ne 9.12.2012 19:25:35

                        nofish >> Souhlasím. Já jen, že našinec má kličkování v genech

                          Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 19:24:56

                          tuzemak >> Když jde o hov.o, tak proč ne. I Tvůj čas může být lépe vyplněn.

                            Nnofish - Profil | Ne 9.12.2012 19:24:54

                            PYTLAKS >> To máš jedno. Žije to tu a to je hlavní. LIdi sem lezou, reklamy blikají a tak takovéhle diskuze plní primární účel - náštěvnost webu :-)

                            (jinak hlásím- zatím bez ledu, ale ryby taky nikde)

                              NSven - Profil | Ne 9.12.2012 19:23:42

                              retrívr >> :-)))

                                Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 19:23:12

                                Sven >> Já to skousnu.

                                  Nnofish - Profil | Ne 9.12.2012 19:22:42

                                  Sven >> já to vím. Ale zase to chce rozum. Chlast má doma taky kde kdo :-) Ale nějaká pravidla se určovat budou. A tam je to jasné. Firmy a to i takovéhle, co se teď snaží o "propagaci" se budou snažit si nahrabat. Takže běžní lidé budou furt vytlačeni někam na hranu zákona. Na to si jednou vzpomeň.

                                    Ntuzemak - Profil | Ne 9.12.2012 19:22:05

                                    retrívr >> ty bys jenom zavíral...

                                      NSven - Profil | Ne 9.12.2012 19:21:18

                                      retrívr >> obávám se, že tě moderator nevyslyší :-)

                                        Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 19:18:23

                                        Ano, už dloho je to jinde. Zavřít.

                                          NSven - Profil | Ne 9.12.2012 19:16:34

                                          PYTLAKS >> no a nakonec to tradičně skončí u .... :-)

                                            NPYTLAKS - Profil | Ne 9.12.2012 19:13:26

                                            jak se to krásně ztočí od přípravy ryb k čuníkům a konopí a bude to pokračovat kdo ví kde

                                              Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 19:08:59

                                              Sven >> To je pravda.Vše je o dobrém sousedovi.

                                                NSven - Profil | Ne 9.12.2012 19:07:37

                                                nofish >> tohle už nikdo neubrzdí..
                                                To už není jen pár fetek ale pěstuje kde kdo...... Normálně to mají lidi už i veřejně na balkonech :-)

                                                  Nnofish - Profil | Ne 9.12.2012 18:55:15

                                                  Sven >> poláci na severu republiky to měli taky "obšlápnutý" a minimálně jeden už sedí... Kdyby byl ten prodej vyloženě legální (ne na hraně), asi těžko by se pak řešilo jak to prodávat na lékařský předpis, když by si člověk mohl v klidu zorat anglický trávník na zahradě a provést osetí nakoupeným materiálem :-)

                                                    NSven - Profil | Ne 9.12.2012 18:50:45

                                                    nofish >> myslím, že to mají obšlápnutý, jinak by po nich už dávno určitě skočili.
                                                    Dostala mě formulace: "ke sběratelským účelům" :-)

                                                      Nnofish - Profil | Ne 9.12.2012 18:45:42

                                                      Sven >> mě by spíš zajímalo, jak to je s tím prodejem semen. Nevěřím tomu že je to kvůli léčbě a už vůbec ne tomu, že kdybys je nabonzoval, že ten e-shop vydrží funkční déle jak týden. Takových "firem" už tu pár bylo a co vím, tak nedopadly dobře.

                                                      edit: S tím prodejen je to myšleno tak, že se klidně vsadím , že to zas jenom využívá nějakou díru v zákonech. Je blbost abys mohl takovéhle věci jen tak nakupovat v neomezeném množství a pánům orgánům (policie a tak) by se to líbilo.

                                                        NSven - Profil | Ne 9.12.2012 18:37:48

                                                        PYTLAKS >>no, kdo to pozná v pytlíčku ? Znalec to nekoupí a laikům pošlu jako odškodnění čumkartu z Bahami ... :-))

                                                          NPYTLAKS - Profil | Ne 9.12.2012 18:34:15

                                                          Sven >> jo ae to bude technické konopí bez thc

                                                            NSven - Profil | Ne 9.12.2012 18:33:08

                                                            nofish >> no to jistě.
                                                            Na tom odkazu mě zaujaly ceny semen v e-shopu. 5 semínek cca 800,-
                                                            Tak mě napadlo, že mi po sezoně ještě asi 2 kg zbyly....
                                                            Tak kdyby měl někdo zájem, odpočítal bych je s vánoční slevou :-)))

                                                              Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 18:32:52

                                                              JaMi >> Dík, ale bohužel to není moudro...

                                                                Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 18:32:16

                                                                Sven >> Není co dodat, bohužel...

                                                                  NJaMi - Profil | Ne 9.12.2012 18:31:18

                                                                  retrívr >> Svatá pravda, dobře napsané ...

                                                                    NSven - Profil | Ne 9.12.2012 18:28:59

                                                                    retrívr >> je to přesně jak píšeš. Bohužel na to doplácí ti potřební.
                                                                    Ta schválená legalizace k léčebným účelům, bude jen zas řádný tunel.....

                                                                      NPYTLAKS - Profil | Ne 9.12.2012 18:28:30

                                                                      toto už mám doma tak dvacet let,když jsem byl mladší,tak jsme furt něco kuchtili,dnes to konopí pěstuju jen pro ryby

                                                                        Nretrívr - Profil | Ne 9.12.2012 18:19:43

                                                                        Sven >> Podívej, je to o zákonech, které tu neplatí, či jsou zcela nesmyslné.Je to spíš o podpoře nepřizpůsobivých, kteří mohou něco přechovávat, či jiné nesmysli.Trpí vždy ti co jdou ofiko v lajně.Dokud tento stát bude podporovat nepřizpůsobivé, tedy tedy huliče, píchače a nadměrně opálený, tak slušnej nemá šanci.Nic víc, nic míň.

                                                                          Nnofish - Profil | Ne 9.12.2012 18:14:02

                                                                          Sven >> Ahoj. Já o tom nedávno něco četl. On je tu rozdíl mězi léčivými účinky a schopností potlačovat příznaky. Ale jinak jo, přece tě nenechají vypěstoat si pár kytiček na zahrádce, když jim můžeš vesele platit za brufen...
                                                                          Ale bacha na to co píšou an takovýchto webech. Je to mírně řečeno přibarvené. Prý teda...
                                                                          Je to jako se vším. Alkohol taky léčí, mikotin v maaaalinkých dávkách by měl mít taky pozitivní úřinky na organizmus atd...

                                                                            NSven - Profil | Ne 9.12.2012 18:00:43

                                                                            masař00 >> farmaceutická lobby dobře ví, proč tomu ze všech sil házet klacky pod nohy.
                                                                            Ale už to stejně dlouho neudrží. Povědomost veřejnosti stoupá a ta už si nenechá namluvit, že je to jen o hulení.. tedy něco přihodím :-) http://medigrower.cz/lecive-ucinky-konopi

                                                                              Nmasař00 - Profil | Ne 9.12.2012 17:45:25

                                                                              Sven >> Ani jsem netušil, že cannabis se dá požívat v této formně. To že se dá nadrobit na namazaný chléb jsem už věděl, ale tohle bych tipoval spíš na mastičku. Jinak perfektní odkaz.

                                                                                NPYTLAKS - Profil | Ne 9.12.2012 14:40:48

                                                                                nofish >> na tenké plátky nakrátý česnek

                                                                                  NMiroslaw - Profil | Ne 9.12.2012 14:32:53

                                                                                  Děkuji všem za podnětné příspěvky. Ten losos mi opravdu chutnal tak, jak mi ryba v životě nechutnala, asi tedy nebyl napuštěný vodou ani rozbředlý. Předtím jsem byl zvyklý nakládat a kořenit, ale fakt to nebylo ono. A přepuštěné máslo se mi taky nepřepálilo, takže to bylo v pohodě. A k panu Pohlreichovi - přesvědčil jsem se, že alespoň v tomto případě věděl, co říká. Za tu diskusi jsem rád a myslím že i ti fantastičtí lidé, kteří udržují tyhle stránky... :-)
                                                                                  M.

                                                                                    Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 21:42:37

                                                                                    flekos >> Tomu rozumím.

                                                                                      Nflekos - Profil | So 8.12.2012 21:41:32

                                                                                      retrívr >> oo:-)))) já to trohu popletl .: Měl jsem použít výraz- nemorální peníz...

                                                                                        Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 21:34:30

                                                                                        flekos >> I tak je možno, ten by musel ale být.

                                                                                          Nflekos - Profil | So 8.12.2012 21:32:43

                                                                                          retrívr >> V česku velmi vzacně i za nenormáni peníz......Možná někde za penis-)))).

                                                                                            Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 21:27:34

                                                                                            flekos >> To bych nedělal, domácí kutilové byli a budou. Doubrou rybu v " hospodě" koupíš jen zcela výmečně, tedy za normální peníz.Ty si poradíš.

                                                                                              Nflekos - Profil | So 8.12.2012 21:24:43

                                                                                              retrívr >> Ahoj,tak jsem něco tady přelouskal a zjistil jsem ,že švihnu s řemeslem. Od pondelka se hlásím na rekvalifikaci:-))))).

                                                                                                Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 20:40:32

                                                                                                nofish >> Pak omluva a přání , ať se v budoucnu splní, když pošetříš, něco ukradneš, pak naložíš, tak se podaří a bude lahůdka...

                                                                                                  Nnofish - Profil | So 8.12.2012 20:37:34

                                                                                                  retrívr >> jsem skromný. Cibule/okurka/ jen v neděli a svátky.

                                                                                                    Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 20:33:37

                                                                                                    nofish >> No nevím, mě tam chybí cibule, či okurka, či kyselá houba.....

                                                                                                      NLab - Profil | So 8.12.2012 20:33:25

                                                                                                      nofish >> U nás si už všichni zvykli a návštěvám to neříkám:-)))

                                                                                                        NPvl - Profil | So 8.12.2012 20:33:25

                                                                                                        Lab >> Nojoooooooo pán je na jiné planetě :o§)) EDIT : takže máslo a ne syrovátka .

                                                                                                          NLab - Profil | So 8.12.2012 20:32:42

                                                                                                          Pvl >> Jasně,taky kozí mlíko a sýry a takový "nesmysly".Aproti obchodu.....škoda mluvit:-)))

                                                                                                            Nnofish - Profil | So 8.12.2012 20:31:24

                                                                                                            Lab >> Taky dělám hodně na sádle, o tom žádná. Ale vysvětli to okolí... lepší je nepřiznat že jsi ho tam dal a je klid. Ale ryby na něm nedělám.

                                                                                                              Nnofish - Profil | So 8.12.2012 20:29:59

                                                                                                              retrívr >> člověče, já mám pohybu až až. Do dvou na rybách a tak 500m nachozeno od dvou do teď (Kuchyně, lednička a zpět)... :-) Je mi to jasné, já se sádla nebojím. Chleba, sádlo, sůl a je uvařeno :-)

                                                                                                                NPvl - Profil | So 8.12.2012 20:25:51

                                                                                                                Lab >> Máš na mysli máslo ?

                                                                                                                  NLab - Profil | So 8.12.2012 20:25:09

                                                                                                                  Pvl >> Jo,pravda.Ale mám možnost koupit domácí.Mám dobrý kamarády:-)))

                                                                                                                    Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 20:24:23

                                                                                                                    Pvl >> Souhlas.

                                                                                                                      Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 20:23:47

                                                                                                                      Lab >> Souhlas.

                                                                                                                        NPvl - Profil | So 8.12.2012 20:22:53

                                                                                                                        Lab >> Ono taky to dnešní máslo ........ Když už o něm byla řeč . EDIT ale každopádně sádlo snese větší tepl. --aby to nevypadalo že ti odporuju .

                                                                                                                          NLab - Profil | So 8.12.2012 20:21:25

                                                                                                                          nofish >> Pozor!!!Dneska se sádlo na vaření vrací do módy,protože nějakej ondoň přišel na to,co už dávno věděli naše babičky.Sádlo snese daleko vyžší teplotu než máslo a oleje.Takže se tolik nepřipaluje.
                                                                                                                          Nechci machrovat,ale sem tak naučenej od babičky.Máslo dávám na chleba a pod pstruha a olej do buchet a do salátu.Na vaření mám sádlo.

                                                                                                                            Nretrívr - Profil | So 8.12.2012 20:20:15

                                                                                                                            nofish >> Sádlo je přirozenější než umělý tuk. Buchty dřív na ničem jiným nepekli.Jsme zkur..ný z úplně jiných jídel/ tuků. Navíc chybí pohyb.

                                                                                                                              Ntuzemak - Profil | So 8.12.2012 20:17:56

                                                                                                                              nofish >> nevím,nezkoušel sem sušenou..