- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
ME národů v plavané Uherské Hradiště
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
3x v oblíbených a 0x v ignorovaných.
NPetr Havlíček - Profil | St 6.2.2008 11:49:16
Myslím si, že by bylo dobré zakopat válečné sekery a přestat si vyčítat za co kdo může a nemůže. Doufám, že když nic jiného mohla by tato diskuze alespoň trochu pročistit zakalené vody plavačkářského sportu. Určitě je více problémů k řešení. Odboru LRU přeji, aby dokázal při svém rozhodování v tak zásadních věcech jako ME, MS apod. najít sílu a k rozhodování přizvat i ty, kterých se to taky týká a to reprezentanty, kteří ponesou tu hlavní tíhu k případnému úspěchu, či neúspěchu. Vždyť ta plavačkářská rodina je tak malinká, že by to neměl být zásadní problém. Reprezentantům přeji, aby dokázali překousnout to, že řeka Morava není tím ideálním místem a soustředili se na to, aby to ME v UH dopadlo co nejlépe. Organizátorům MO Uherské Hradiště přeji, aby jim vše vyšlo, tak jak si sami přejí jak po stránce organizační, tak po stránce sportovní. Nám všem ostatním přeji, aby jsme zase po roce zažili tu stejnou radost jako v Pardubicích.
NAzbest - Profil | Út 5.2.2008 22:17:15
Propagace rybařiny prostřednictvím jednoho šaška je bída a závodní rybařina vůbec.A to máme lidi,kteří skutečně mají co ukázat a nemusejí jen mlejt pantem a lhát.
NTopaga - Profil | Út 5.2.2008 21:59:50
Nhraji - Profil | Út 5.2.2008 21:52:40
NTopaga - Profil | Út 5.2.2008 21:51:07
NFlander - Profil | Út 5.2.2008 21:41:06
Této diskusi jen přihlížím a bylo toho tu řečeno hodně. Doufám ale, že to jen důkazem toho, jak mají lidé o plavanou zájem a není jim lhostejná. Petrův zdar
Nhraji - Profil | Út 5.2.2008 21:35:39
NTopaga - Profil | Út 5.2.2008 21:29:20
http://www.rybsvaz.cz/?page=rada/odd_sport_mladez/
+
http://www.rybsvaz.cz/?page=rada/odd_sport_mladez/
Klukům držím palce a věřím, že budou mít dostatek času i klidu na plánované tréninky i samotné závody (co nejméně podobných diskuzí).
Nhraji - Profil | Út 5.2.2008 20:00:56
NMichalŠ - Profil | Út 5.2.2008 19:15:56
NMRKnato - Profil | Út 5.2.2008 18:57:40
NMichalŠ - Profil | Út 5.2.2008 18:56:59
NJARYK - Profil | Út 5.2.2008 18:40:33
N77pepe - Profil | Út 5.2.2008 18:38:26
Co se týče kritiky na RSK a MS juniorů,tak to je taky moc krásný!Hlavním pořadatelem celé této akce je ČRS a ten si zvolil p. Milera(pořadatel MS hendikepovaných) za člověka,který postaví tým lidí spolu se členy RSK a pokusí se tuto akci co nejlépe uspořádat,jenže nastal obrovský problém, p.Miler se z velmi vážných důvodů omluvil a teď co s tím?Nikdo ze členů ČRS se na jeho místo nehrnul a tak se RSK nabídlo,že to celé převezme,protože se s tím nedá nic moc dělat a všichni členoné výboru MS nabídli pomocnou ruku,to že byli problémy se teď najednou hodí na RSK a všichni ostatní už za nic nemohli a je klid! Můžu k tomu říct jen jediné, i kdyby MS v Pardubicích dopadlo organizačně v pořádku,tak to stejně nic nezměnilo na tom,že ME se bude konat v UH,protože už v brůběhu MS juniorů se UH jen potvrdilo!
NMichalŠ - Profil | Út 5.2.2008 18:35:59
NMRKnato - Profil | Út 5.2.2008 18:21:02
NMichalŠ - Profil | Út 5.2.2008 16:05:26
Zkus si někdy, než začneš plácat, zjistit skutečnosti. budeš možná méně vtipný, ale aspoň v obraze.
NPetr Havlíček - Profil | Út 5.2.2008 14:39:35
Nsplavkař - Profil | Út 5.2.2008 14:35:31
MichalŠ: Kdo vlastně to MS v Pce pořádal, co všechno má pořadatel vlastně za úkol, čí je to vlastně fiasko o kterém se dnes prostý plavačkový lid dozvěděl?
NPetr Havlíček - Profil | Út 5.2.2008 14:31:32
Nsplavkař - Profil | Út 5.2.2008 14:30:44
NMRKnato - Profil | Út 5.2.2008 14:20:25
NPetr Havlíček - Profil | Út 5.2.2008 12:51:59
Já napsal, že když by nebylo mé otázky, tak se o "bordelu" v Pardubicích (jak jsi napsal, pakliže nějaký byl) ani nedozvíme.
Ndoncoyote - Profil | Út 5.2.2008 12:49:15
Jak bylo napsáno, organizace v Pardubicích asi nebyla ideální. Berme to jako fakt, který již nezměníme. Leč ve standardních procesech dochází ke zjištění příčin nedostatků, nápravným opatřením a ve výsledku posunutí úrovně procesu výše, s přihlédnutím k vyřešení předchozích problémů.
U naší SO LRU-plavaná mi trochu chybí sebereflexe. My jsme chyby neudělali, Pardubice to zabili a ještě si dovolí mít řeči.
Zapomínáte však na zásadní věc. Na ty problémy a chyby se zapomene. Že se to třeba Pardubičákům úplně nepovedlo nebudeme řešit možná za rok, možná za dva. Ale určitě se nikdy nezapomene na výsledky našich hendikepovaných i mládežnických kategorií, kterých právě v Pardubicích dosáhli. A to dělá úspěch pořadatele, pořádající země i reprezantů. A my moc mistrů světa nemáme. Alespoň ne tolik, abychom v rámci jakési uraženosti úspěchy plýtvali.ˇ
V této chvíli asi jiné řešení neexistuje, ME proběhne tam, kde proběhnout má a věřme, že nějkého jásavého úspěchu dosáhneme..
NPike - Profil | Út 5.2.2008 12:37:03
Když už se naši představitelé do něčeho pustili, tak radši neúspěch na sportovním poli, než ostuda ze strany pořadatele. Taky nemůžete slyšet jen to, co slyšet chcete
Jen dodám, že výše uvedené platí v případě, že výtky na Pardubice jsou oprávněné a tedy odpověď odboru se zakládá na pravdě.
NPike - Profil | Út 5.2.2008 12:26:50
NPetr Havlíček - Profil | Út 5.2.2008 12:21:57
A jen jakoby navíc, jste popsal nedostatky pořadatelů v Pardubicích. Proto to považuji za sladkou pomstu. Protože, když by nebylo této otázky, nebylo by ani kritiky na Pardubice.
NMRKnato - Profil | Út 5.2.2008 11:41:02
NMichalŠ - Profil | Út 5.2.2008 11:22:04
NPetr Havlíček - Profil | Út 5.2.2008 11:06:41
Ostatní vyjádření ohledně MS juniorů a kadetů a jeho zvládnutí, nebo nezvládnutí beru už jen jako sladkou pomstu panu Konopáskovi, že si dovolil k dané problematice vyjádřit způsobem jakým tak učinil. Rovněž Pardubice přišli ke zdrcující kritice tak trochu jako slepý k houslím, za což se jim omlouvám.
Že to bylo tak "strašné" v loni v těch Pardubicích jsem netušil.
NMRKnato - Profil | Út 5.2.2008 10:51:13
mohl by mě někdo říci, kdo organizoval a financoval MS juniorů a kadetů 2007 v Pardubicích? Tento aspekt tady nezazněl a z jakého důvodu a změn se očekává, že ME 2008 bude lepší? Mohl by někdo porovnat rozpočty obou akcí? Pak by se jistě předešlo "hrubému zkreslování".
NPike - Profil | Út 5.2.2008 8:48:04
NPike - Profil | Út 5.2.2008 8:31:55
Já osobně bych zkusil přemluvit Pardubičáky, aby nedělali Dášu a přeci jen to vzali a pomohli zachránit čest naší republiky, protože jinde než na Labíčku to jistě nepujde. Přeci si netrhnem ostudu a neskončíme na obvyklých pozicích. Ostuda ze špatného umístnění je jistě větší než z nedobře organizovaného Mistrovství
Nhraji - Profil | Út 5.2.2008 7:05:00
Oficielní stanovisko SO LRU-plavaná k diskuzi na MRKu
Český rybářský svaz vystupuje jako garant a organizátor závodní činnosti v jednotlivých odvětvích rybářského sportu a jako takový je jediným zástupcem České republiky v mezinárodní organizaci sportovních rybářů CIPS, kde rozvíjí závodní činnost v rámci sportovních federací FIPS-Ed, FIPS-Mou ICSF. Jako takový přijímá pověření mezinárodní organizace CIPS k pořádání a organizování mezinárodních soutěží, včetně MS a ME v České republice.
Český rybářský svaz spolupracuje při zajišťování sportovních soutěží v České republice s Moravským rybářským svazem, který se zároveň finančně podílí na zajišťování těchto soutěží a na podpoře státní reprezentace v souladu s dohodami, uzavřenými mezi oběma svazy.
Pro zajištění vlastní sportovní činnosti ustanovuje Rada ČRS sportovní odbory lovu ryb udicí na plavanou, LRU na umělou mušku, LRU přívlačí, rybolovné techniky a komisi rozhodčích. Tyto jsou poradním orgánem Rady. Jejich úkolem je organizovat a rozvíjet sportovní rybolov a rybolovnou techniku v celé ČR, a to ve spolupráci s Moravským rybářským svazem a jeho místními organizacemi a v součinnosti s územními svazy a místními organizacemi CRS. V jednotlivých sportovních odborech je po jednom voleném zástupci z každého ÚS ČRS + 1 zástupce MRS.
K výběru lokality pro konání ME v plavané 2008
Zásadní kroky a rozhodnutí v této věci jsou standardním způsobem dokumentována v oficiálních zápisech ze zasedání odboru nebo příslušných oficiálních schůzí k tomuto problému.
• Před dvěma lety byli osloveni potenciální zájemci, kteří by byli schopni na požadované úrovni zajistit uspořádání ME 2008 v ČR. Současně byly zváženy možnosti a kapacity závodních tratí v ČR a jejich schopnost pojmout potřebný počet účastníků.
• Byly vytipovány tratě v Račicích, Pardubicích a v Uherském Hradišti.
• Zástupce východočeského územního svazu v Radě ČRS předem možnost pořádání ME 2008 v Pardubicích odmítl.
• Kompetentní zástupci možných pořadatelů z Pardubic (RSK Pardubice) také o tuto akci neprojevili zájem.
• K výběrovému řízení do sídla ČRS byli pozváni zástupci MRS, zastoupení představiteli MO Uherské Hradiště a zástupci Středočeského ÚS jako uvažovaní pořadatelé závodu v Račicích.
• Ze sportovního hlediska jasně převážily výhody Račického kanálu, prosazovaného po konzultaci s reprezentanty i státními trenéry.
• Veškeré další výhody, zejména pořadatelská připravenost, ubytovací kapacity, dostupnosti potřebného počtu osobních rozhodčích, atd., byly na straně Uherského Hradiště.
• Po zvážení předložených argumentů a předvedených prezentací rozhodla Rada ČRS o pořádání ME 2008 v Uherkém Hradišti.
• Tato trať následně získala potřebnou homologaci ze strany mezinárodní federace FIPS e.d.
Pokud bychom se měli vyjádřit k RSK Pardubice, jakožto pořadateli Mistrovství světa juniorů a kadetů 2007, nemůžeme nejmenovat řadu problémů, které se musely na poslední chvíli zajišťovat z řad členů odboru a ostatními přítomnými osobami.
V diskusi na MRKu je vytvářen dojem, že by Pardubice byly ideálním místem pro organizaci ME 2008. Pořadatelská úroveň MS juniorů a kadetů 2007 v Pardubicích i reakce odpovědných zástupců FIPS e.d. však jasně naznačily, že pořádání ME 2008 v Pardubicích by mohlo být navždy poslední podobnou akcí tohoto typu v ČR.
• MS juniorů a kadetů 2007 bylo z pořadatelského hlediska hrubě nezvládnuté
• Nebyla splněna řada požadavků na organizátory (označení trati - ještě v úterý nebyla zajištěna páska pro vytýčení trati, propagace v médiích, umístění orientačních tabulí, … )
• V průběhu celého týdne měl hlavní organizátor k dispozici pouze čtyři skutečně pracující pořadatele, kteří logicky neměli šanci vše zvládnout.
• Požadavek na zákaz rybolovu na závodní trati nebyl dodržen ani přes každodenní výslovná upozornění prezidenta FIPS e. d. (a to ani členy pořádajícího RSK)
• Zahajovací ceremoniál byl absolutně nepřipravený, scénář se narychlo připravoval několik hodin před jeho začátkem, prostor pro slavnostní nástup nedokázal pojmout všechny účastníky.
• Ze zahajovacího rautu několik týmů na protest odešlo, ostatní účastníci se mačkali ve stísněných prostorech
• Zajištění překladu do angličtiny a francouzštiny při zahajovacím a závěrečném ceremoniálu skončily ostudou.
• Z požadovaného počtu 155 osobních rozhodčích zajistil pořadatel přibližně 90 a museli být doplněni diváky z řad plavačkářů..
• Před nedělním závodem přesto nebyly k dispozici deštníky, stoličky ani psací podložky pro osobní rozhodčí.
• Na závěrečném vyhlášení nebylo zajištěno obvyklé vytahování vlajek vítězných zemí při předávání cen.
• Připravené tašky s upomínkovými předměty, které se tradičně rozdávají na závěrečném banketu, se k většině závodníků nedostaly (zůstaly pod zámkem)
• Členové prezidia FIPS e. d. se poprvé v historii nezúčastnili závěrečného banketu na důkaz své „spokojenosti“ s organizací šampionátu.
A za to, jak MS nakonec organizačně vypadalo navenek , musí být organizátoři vděčni skupince lidí v přípravném výboru (jejich zkušenostem a plnému nasazení), kteří v mnoha případech řešili nedostatky za organizátora.
Vyjádření ke způsobu prezentace informací p. Josefem Konopáskem
Informace jsou publikovány ve stylu „senzačního odhalení a otevření očí“ rybářské veřejnosti. Josef Konopásek svými osobními spekulacemi, domněnkami a hrubým překrucováním, které pramení z jeho neinformovanosti, napadá a uráží téměř všechny členy odboru. Zasedání tohoto odboru se přitom nikdy neúčastnil a nemá o jeho práci ponětí.
Odbor proto nepovažuje za důstojné se k těmto pomluvám dále vyjadřovat.
NAzbest - Profil | Ne 3.2.2008 23:04:19
Nhraji - Profil | Ne 3.2.2008 22:45:20
NAzbest - Profil | Ne 3.2.2008 22:36:33
Pike-to ty asi netušíš,že prestiž reprezentace má sakra něco společnýho s egem?Samozřejmě všechno!Co si myslíš,že reprezentanti za výkony dostanou?Prachy?Ale dity.Doustanou jen prestiž,což je to podrbaný ego a jen ti nejschopnější to trochu dokážou i prodat a nějak to skloubist se živobytím,jako odborníci.
Proč by to měli někde pitvat?Jsou nejlepší.Pokud ne,tak ať je někdo začne stabilně porážet a zaujme jejich místo-pokud tomu chce obětovat tolik času,peněz,práce a nervů.
hraji-trochu mě mrzí,že je Ti šumafuk,jak reprezentace dopadne,ale respektuju to,jako Tvůj pohled na věc.Ale vrcholnejm funkcionářům by to asi tak úplně šumafuk bejt nemělo.Plavanou,jako disciplínu téměř neovládám a do struktur vůbec nevidím,ale vím,že Labe kluci prostě uměj nejlíp a to v Pardubicích.Proč se teda zbavujeme týhle volby,to nevím.
Ale vlastně mi do toho je pendrek.Jen bych jim to prostě přál.
Můj pohled.
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 17:24:36
HOOK: Ano, neshodnem se, ale aspon ocenuju, ze jsi vedl debatu slusne a bez vulgarit, coz zde neni zcela bezne.
NPivis - Profil | Ne 3.2.2008 17:16:41
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 17:13:32
Už toho nechejme, kecáme tady skoro mimo téma. Pojďme radši na ryby. Každý máme jiný názor a to není na škodu věci.
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 17:02:55
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 17:01:31
A co se tyce pana premiera,ten se v dobe v nejasne politicke dobe na nejake rybare mel zcela vykvajznout a resit mnohem dulezitejsi problemy.
A abych nebyl obvinen z toho, ze jsem neodpovedel na nekterou z tvych otazek, tak rikam, ze CRS nepotrebuje zadnou statni podporu a doufam, ze stat dostane rozum a prestane vyhazovat penize za zcela zbytecne veci
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 16:35:10
Pike: z www.rybsvaz.cz
Mistři světa oceněni u předsedy vlády ČR
V pátek 5. října 2007 se v Kramářově vile uskutečnilo setkání zástupců reprezentačních týmů juniorů (mládež do 21 let) a kadetů (děti do 16 let) s předsedou vlády ČR Mirkem Topolánkem. Delegaci reprezentantů ČR vedl předseda Českého rybářského svazu profesor Ing. Petr Semeniuk, CSc. a asistent státního trenéra Ing. Jiří Janků.
Předseda vlády se zajímal o práci ČRS a vysoce vyzvednul dosažené výsledky kadetů a juniorů na letošním mistrovství světa, které se uskutečnilo v ČR na řece Labi v Pardubicích. V rámci přátelské besedy si prohlédl prezentaci z přípravy a samotného konání mistrovství světa, zlaté medaile a broušené poháry i fotodokumentaci. Kadeti i junioři předali předsedovi vlády pamětní listy.
Toto setkání započalo etapu další spolupráce Českého rybářského svazu s vládními orgány.
Po skončení jednání byla účastníkům setkání umožněna prohlídka Kramářovy vily s překrásným výhledem na Prahu a Vltavu s jejími mosty z přilehlého parku.
Když vytáhnu z tohoto článku větu: ("Toto setkání započalo etapu další spolupráce Českého rybářského svazu s vládními orgány.") a zeptám se tě, zda si myslíš, že ČRS (tedy i ty jako jeho člen) nepotřebuje podporu státu, tak mi neříkej, že ČRS nepotřebuje tuto podporu. Právě přes úspěch těchto dětí (reprezentantů) v LRU plavaná se v celém rybářském a možná i nerybářském světě zviditelnila ČR, rybářský svaz a rybářský sport. ČR toto zviditelnění stoprocentně vítá, tak jako zviditelnění při úspěchu fotbalistů. I když se co se popularity týče nadá fotbal a LRU plavaná srovnávat. Svaz tyto úspěchy potřebuje, protože jsou pro něj nepřímo přínosem financí a podpory státu. Ta tabulka, kterou jsem vložil níže se vztahovala i na sportovní aktivity v rámci ČRS. Nebo si myslíš, že jenom zaplacením členských příspěvků, povolenek a dalšími ativitami je živ ČRS. ČRS potřebuje podporu státu ve své činnosti.
Mělo by být jedno, kdo se o spolupráci státu a ČRS zaslouží, zda to je reprezentant- do 18 let, nebo reprezentant v dospělém věku. No a právě tato diskuse vznikla na základě toho, že seniorská reprezentace v LRU plavaná na svůj úspěch teprve čeká a domácí prostředí je přece jenom výzvou.
Byl bych rád, kdyby PIKE (člen ČRS) alespoň z části přispěl Českému rybářskému svazu, tak, jako reprezentace LRU plavaná, muška, přívlač,... . A věř, pro peníze to nikdo z nich nedělá, tak jako zmínění fotbalisti.
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 15:29:30
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 15:25:34
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 15:21:55
Co se tyce podpory sportu, tak pokud se bude jednat o podporu mladeze a deti, tak jsem proti, jak prevence pred divnou cinnosti ruznych particek atd je to vyborne. Coz ovsem nejde rict o podpore reprezentace v LRU plavana, muska a ja nevim co, stejne jako nevim proc by stat mel financovat fotbalovou repre (coz si myslim, ze ani nedela). Rozhodne nize uvedene dotace nejdou na zajisteni bydleni fotbalistu v Rakousku atd.
Takze neplest jabka s hruskama.
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 15:16:08
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 14:53:12
Co se tyce fotbalistu a hokejistu, tak to nebyl vubec dobry argument. Fotbalisti dostanou za ucast na ME ci MS velmi slusne penize od UEFY ci Fify, z toho se zaplati naklady, neco dostanou na premiich a zbytek jde svazu.
Hook: ad odpoved Pepemu. Fotbalisti a hokejisti svazu naopak vydelaji a penize dostanou od sponzoru, proti cemu nemam nic. Sponzori se rozhoduji sami za sebe a neco z toho maji.
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 14:25:07
N77pepe - Profil | Ne 3.2.2008 14:23:32
pike a kakr-kdyby jste aspoň tušili, kolik to ty závodníky za rok stojí a většina z nich netráví svůj volný čas jen pro sebe,ale snaží se pomáhat např.mladým atd.Možná by jste radši mohli říct fotbalistům nebo hokejistům,ať si třeba zaplatí ubytování na MS ze svýho,když mají peněz jak hnoje(já vím,nejste řadový členové jejich základen,takže vám to je jedno).Nic,končím,to fakt nemá cenu,komu to není jedno,ať přijede pofandit a podpořit repre do UH,bude to potřebovat!
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 14:18:23
za druhé asi nevím o čem mluvíš, když říkáš něco o sponzorování závodníků svazem (tedy řadovým členem)
za třetí s tebou musím souhlasit, jsem pro, aby se zvýšil členský poplatek a ceny povolenek a za tyto prostředky pak vysadíme potočáky, parmy, ostroretky, lipany (jak chtěl KAKR), vyčistíme všechny chovné potoky a nakoupíme vybavení a krmení dětem v dětských domovech ČR
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 13:56:27
Sponzori az si sponzoruji koho chteji a co uznaji za vhodne,to je ciste jejich vec.
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 13:44:24
Nhook - Profil | Ne 3.2.2008 13:36:31
Ale myslím si, že vím co by Pike, kakr a mnozí další udělali s penězi určené na sportovní činnost a reprezentaci ČR. Vysadili by třeba více kaprů a duháků, aby si jich mohli více odnést domů.
Nkakr - Profil | Ne 3.2.2008 13:15:36
souhlasím, proč mají členové ČRS a MRS přispívat na rozhádanou bandu reprezentantů. Každý si honí své triko a celá reprezentace je pro ně jen velký byznys.
NPike - Profil | Ne 3.2.2008 13:06:15
PS: Vysledek repre je mi uplne sumak a byl bych rad, kdyby jakymkoliv zavodnikum, sportovcum a reprezentantum byl uzavren tok penez od CRS ci MRS. Naslo by se podle mne mnohem lepsi vyuziti techto prostredku, nez na tyhle pany.
N77pepe - Profil | Ne 3.2.2008 12:55:20
Nsomozo - Profil | Ne 3.2.2008 12:53:00
Nejde mi o nějaké pomluvy, ale o články, fotky, připravované změny, komentáře k závodům atd.
Na oficiálních stránkách (rybsvaz.cz) toho opravdu moc není.
Neber to prosím jako nějaké napadání a podobně.
Nsplavkař - Profil | Ne 3.2.2008 12:43:23
Ntaky_rybar - Profil | Ne 3.2.2008 11:55:43
Docela by mě zajímalo kdo by v tom plavačkovým odboru měl jako sedět, aby splnil požadavky pepe77. Chtělo by to asi nějaký reprezentany (ale tolik jich v Čechách ani nemáme). Taky by neměli chytat v žádném sponzorovaném týmu, dělat dealera rybářské značce nebo mít z té značky nějaké výhody. Možná by tam měli sedět závodníci ze slovenska :-) Třeba by to bylo férovější rozhodování.
Kritika Uherského Hradiště je taky dost nepochopitelná. Mezi závodníkama skoro všichni věděli, že trenér s asistentem (ten to ještě v létě vykládal kudy chodil) nechtějí Uherské Hradiště. Jenže v Račicích to pořádně neměl kdo upořádat a Pardubice měly plnou hlavu loňskýho mistrovství juniorů. Hradiště pro to udělalo všechno a údajně slibili nějaký šílený množství ryb nasypat do vody aby to nebyl boj o rybu.Taky se tam asi nestane, že bude chybět polovina těch rozhodčích co zapisují závodníkům ryby (každej závodník má mít vlastního rozhodčího). To když jsem loni viděl v Pardubicích tak mi tu ostudu hlava nebrala.
Docela se divím, že sem ještě někdo z plavačkářů, trenérů nebo z odboru nenapsal nějaký vyjádření. Asi by to chtělo znát fakta a ne tady spekulovat a vykládat o zákulisních bojích.
NŠárka - Profil | Ne 3.2.2008 11:26:37
Nsplavkař - Profil | Ne 3.2.2008 10:22:45
A pak znovu k průběhu této diskuse. Nemám pocit, že by někdo z těch, komu se nelíbí současný stav někoho napadl, urazil nebo řek vyloženě něco, co by měl řešit mezi dvouma očima, takové příspěvky se objevily spíše na druhé straně.
NRomis - Profil | Ne 3.2.2008 0:21:59
77pepe-Pepíčku znáš to jak se říká: hlavou zeď neprorazíš? Myslím si, že není moc lidí co Tě podpoří a pokud Ty říkáš co si myslíš tak je to v pořádku. Máš moji podporu a potrefená koza se ozve že?
Jinak už víš kdo je sponzorem repre?
N77pepe - Profil | Ne 3.2.2008 0:02:09
Šárka-tak až budem někdy spolu mluvit osobně,tak mi vysvětlíš nějakou tu urážku,myslím že jsem nikoho neurážel,napsal jsem jenom,že někteří lidé v odboru LRU se až moc potřebují a zatím si budu vždy stát! To,že se mi nelíbí spousta věcí,jsem se snažil vysvětlit už několikrát osobně pěkně z očí do očí,ale nikdy to nemělo stejně žádný úspěch,tak teď mě ber klidně za zbabělce,který si tady vylévá srdíčko!
NRomis - Profil | So 2.2.2008 23:37:47
Již několit let sleduji tyto stránky(zajímá mě pouze plavaná) a vždy se docela dobře bavím.
Někdy je sranda, když se závodníci štengrují, jindy si zase někdo z někoho dělá srandu, potom také bývá zábavné jak někdo něco vysvětluje kolem plavané a nerozumí tomu, ale vůbec největší prča je, když se tady probírají tato témata jako je repre a ME v Uherském Hradišti.
Můj názor na toto téma je takový: myslím si, že Uherské Hradiště uspořádá tuto významnou akci se vší parádou, nicméně jsem přesvědčen o tom, že místo konání měli vybírat hlavně nominovaní nebo zkušení reprezentanti podle toho kde jsou schopni nejlépe reprezentovat svoji vlast.
Teprve potom se hodnotí další věci, jako je dostupnost k vodě, ubytování, zajištění pořadateli a mnoho a mnoho dalších věcí, které přímo souvisí s touto významnou událostí české plavané.
Takže pokud si tuto trať naši přední plavačkáři nevybrali, tak jim asi někdo vysvětlil proč to tam bude. Nebo néé?
Závěrem mého ojedinělého příspěvku přeji našim reprezentantům co nejlepší výsledek a věřím, že pro to udělají všichni maximum.
NŠárka - Profil | So 2.2.2008 23:14:54
Mira Kolínek - ® Pá 1.2.2008 18:25:48
Už toho proboha nechte, zase se jedna otázka zvrhla v osobní napadání a mlácení prázdné slámy. Tyhle věci by se měly řešit osobně a ne přes MRK. Už aby bylo konečně jaro a radši jsme seděli u vody:-)
...absolutně souhlasím... už tady nejde o otázku p. Havlíčka na kterou už několikrát zazněla jasná odpověď kterou ale nikdo nechce slyšet...! jestli chcete nějaké senzace přečtěte si blesk a pořád proboha nehledejte nějaký jiný zájmy a někoho kdo se chce napakovat..
Kde to žije - plavaná
PáNNaviják Centrepin 4833
. . . NMatchka na plavanou 11
. . . NKlub přátel Bolognese 1154
. . . NPodběrák na plavanou 55
. . . NShimano Aero X1 match float, 20 g 7
. . . NKřeslo na odhoz 10
. . . NKoupě matchového prutu 11
. . . NRyby s třecí vyrážkou 44
. . . NKaras obecný (zlatý) - dá se někdě chytit v okolí Prahy (do 50 km)? 36
. . . Nmlaskačka na řece (Video) 8
. . . NSamo domo splávky 1853
. . . NTipy na delší boloňku na řeku 25
. . . NS boloňkou na hloubce (Video) 56
Co je nového - plavaná + obecné
PoNBleskovka: Česká přívlač ze břehu bronzová na mistrovství světa
PoNBleskovka: Zaniknou některé jezy
NeNBleskovka: Rybáři šlo o život, na přehradě na něj najížděli v motorovém člunu
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . NVideo: Měření hloubky ze břehu
. . . NMiničlánek: Staré zapomenuté tůně, rybaření a život v nich
Akční nabídky
Kvalita která nezklame
Za 469 Kč
FOX Long sleeve BLACK/CAMO T-SHIRT: tričko s dlouhým rukávem. DISTORTION CAMO T-SHIRT AVID z měkké a pohodlné bavlny. Více na www.chytil.cz
Oznámení - plavaná
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.