Výběr signalizátorů záběru

Dobrý den, potřeboval bych radu ohledně hlásičů. Rozhoduji se mezi Flajzary Q9 RGB TX nebo Flacarp X7. Vím že tady toho je o nich napsáno dost. Ale k věci, mnohem víc se mi líbí Flajzary, jenže jsem tady hodně čtu že praskají v plastu kde je šroub. Tudíž bych se raději přiklonil k X7. Je už tento problém na flajzarech odstraněn nebo se to děje dál? Předem děkuji za rady.
Autor diskuse: Zdeno. - Profil , 24.1.2024 kaprařina - náčiní, doplňky
72 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NKordis - Profil | Po 4.3.2024 14:49:11

petr616 >> tak zrovna CC Moore nejsou předražený. Na to tu máme v ČR jiné adepty.
A ten zbytek? Taky jsem měl výbavu v tvé kategorii. Například pipaky. Ano, fungovalo to, ale nějak to nebylo ono. Například do nich napršelo. Tak jsem si připlatil a koupil si značkovou sadu. Mám ji už několik let a funguje bezchybně. Pokud jde o pipaky českého výrobce, tak ten ma velkou výhodu v servisu. Kamarád si tam loni poslal sadu, kterou má cca osm let s nějakou drobnou vadou na jednom pipaku a za par korun měl opraveno včetně vyčištění a přetěsněni celé sady.
Přiznám se, že mam drahou výbavu, ale není to kvůli egu, ale nabyté zkušenosti. Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci.
Jsou prostě věci na které musí mít člověk při rybařině spoleh a jistou.
Ale to je o preferencích každého z nás a je zbytečné kohokoliv s jinou preferencí nějak napadat.

NSlavíček - Profil | So 2.3.2024 20:47:03

Donrybarios >>Podle mě je nejlepší hlásič co nepotřebuje servis .Mám několik sad nic drahého všechno šlape roky bez servisu

NE-FOX - Profil | Čt 7.3.2024 11:44:00

petr616 >> ukaz mi jedinej evropskej vyrobek kde nejsou treba čipy vyrobeny v Čině, Tchaiwanu nebo Korei. Nenajdeš. V tom pripade tady treba tvoji optikou nejezdi ani jedno evropske auto....

NPindˇa - Profil | Ne 3.3.2024 20:08:53

MKulicka >> Je to tak😄

NDonrybarios - Profil | Pá 8.3.2024 19:03:26

Tyto žabo-myší války mezi příznivci a odpůrci hlásičů Flajzar/Flakarp zde na Mrku jsou už trapné, obehrané a k smíchu. Choďte k vodě a neřešte ptákoviny! Ať si každý chytá na co chce, na co má nebo čemu věří. Nemá cenu přesvědčovat o svém, jediném a správném názoru někoho kdo to vidí jinak.
Howgh :D

NMP1984 - Profil | Ne 4.2.2024 17:43:47

no každý ti bude odporučovať to svoje čo používa a bude tvrdiť že to moje je naj. Ja som minulý rok presedlal z lacných čínskych signalizátorov na Flacarpy x7 a nemôžem na ne povedať zlého slova . Pokiaľ som nemal flacarpy som tvrdil že iba somár môže vyhodiť také peniaze za signalizátory ale keď som sa dal prehovoriť a kúpil som si ich tvrdím opak nikdy viac čínu a za kvalitu sa platí . Či už flajzary alebo flacarpy zlé nebudú ani jedni ale moja logika mi vravela že flajzary predal Flajzar niekomu ako značku s produktom niekomu kto mal peniaze a on nakoľko je asi hodne šikovný si založil opäť svoju novu značku ktorú svojou hlavou zdokonaľuje, vychtáva chyby a vymyšla nové príslušenstvo. Flajzary aspom z môjho pohľadu nenapredujú vpred tak ako Flacarpy. A ešte dôležitá vec ten servis U Flacarpu nemá chybu osobná skusenosť stratil som zo svetla taký ten háčik na zavesenie napísal som im ci sa to da niekde kúpiť a hneď v priebehu chvíľky mi bolo odpísané ci myslím tento a priložená fotografia , na moju odpoveď že áno či mi ho vedia poslať dobierkou mi odpísali že oni si svojich zákazníkov nesmierne vážia nech pošlem adresu a že to mam zdarma a o dva dni som ho mal doma . Tak isto známi mal problém s x7 kúpil používane cez bazár bez bločiku a zistil že nemali rovnakú úroveň zvuku pri identickom nastavení Tak napísal pánovi Flajzarovi a ten hneď nech to pošle a myslím za 4 dni mal doma opravene hlásiče taktiež zadarmo . Ale tá kvalita servisu Je u Flacarpov všeobecne známa že je na vysokej úrovni ktorú ti asi žiaden výrobca neposkytne

NKordis - Profil | St 6.3.2024 6:44:40

Mafino >> to video jsem sdílel pro zajímavost. Je tam hezky vidět jak a za jakých podmínek probíhá montáž. Při ukázce základních desek, kde se hovoří o jejich evidenci a číslování si troufnu tvrdit, že nejsou vyrobeny v Číně, ale zde u nás. To vše má podstatný vliv na celkové náklady a konečnou cenu.
Ale chápu, že pro někoho to může byt problém pochopit.
Ja netvrdím, že nejdou značkové věci předražené. Ani netvrdím, že musí být kvalitní. Víz například Fox a jeho produkty z posledních let. Tam šla kvalita hodně dolu a za celkem průměrné zboží se připlácí za značku. Ale případ pípáků pana Flajzara je trochu jiný případ, který lze vypozorovat z daného videa. A pro tvou informaci ti mohu sdělit, že jsem je nikdy nevlastnil, nevlastním a ani nijak nejsem s touto firmou spjat.

NSlavíček - Profil | Po 4.3.2024 23:41:28

Creature fiends >> Moje zkušenost je že nevydržel drahý značkový levný mě makají roky bez opravy .Nevím čím to bude asi holt mám na tyhle levný kvalitní výrobky štěstí

NKordis - Profil | Po 4.3.2024 18:02:39

Tak ono i v ty Číně je několik kategorii na první pohled totozného produktu jehož kvalita se odvíjí od ceny.
Takže, když čínskou firmu osloví nějaká západní firma, tak se řeší cena a kvalita toho co maj dodat. A zadavatel si vybere.
V elektronice to jsou hodně kondenzátory. Ty dokážou výrazně ovlivnit výdrž daného zařízení. Když vám potom doma odejde televize nebo něco podobného, je to často způsobeno kondenzátorem v hodnotě několika desítek korun.
Podobný priklad bych mohl uvést i u elektrokotlů z Dražic, kde odchazela levná čínská relátka na základní desce.

NKordis - Profil | Po 4.3.2024 15:43:53

Pindˇa >> věřím, že si tím prošla většina lidi.
Začínal jsem s levným navijakem, který se v sezóně rozsypal. Tak jsem koupil jiný a dopadlo to podobně. Nakonec jsem si koupil Ultegry XSB a mam je dodnes. K nim mam i dva páry Power Aero XTB a mám klid.
Prostě chci aby to fungovalo a taky se mi líbilo.

Npetr616 - Profil | Po 4.3.2024 12:31:30

jurasoft >> ja chytam uz celkem dlouho a pipaky to je neco cemu porad nerozumim nebo asi ani nechci. Reknu to takhle hrubej nastrel : sada 3+1 at uz je to flajzar, fox atd ma cenovku nekde 10-15tisic kc. Za ty prachy si muzu koupit televizi, notas, drazsi telefon, atd. Ted me vysvetli co stoji na 3 krabickach s koleckem a diodou vevitr + priposlech takovy prachy ?!? Bohuzel ale to raci dam 1500 - 2000kc za sadu od sikmyho oka co bude pipat uplne stejne nez zbytek predrazenejch znacek. Nepotrebuju chodit od prutu pul kilaku aby me tam pipal priposlech, ten mam jenom na noc nebo kdyz je hnusny pocasi a fuci a je prd slyset. Pak musim brecet fakt smichy kdyz si nekdo stezuje, ze mu v desti tece do pipaku od Foxe to je proste naprosta komedie.

NDonrybarios - Profil | So 2.3.2024 19:32:45

A zase dostanu čočku :D
Proč se stále řeší servis/opravy jen u produktů Flajzar a Flacarp? Ostartní značky nemají tyto problémy nebo se o nich mlčí? Již to sleduji dlouho na různých diskusích a stále nechápu.

NDonrybarios - Profil | Čt 25.1.2024 18:55:22

Lálos >> Když se na závit použije O kroužek tak není potřeba dotahovat silou.
Jinak já už roky používám rychlospojky, je to jednodušší a rychlejší, při správném typu spojky i bezpečné.

NKordis - Profil | Čt 7.3.2024 9:02:21

Mafino >> proč do toho pleteš válku a proč by měl někdo chodit válčit za Ukrajince? To si laskavě nech do diskuze na Novinkách.
V dnešní globalizované době tvrdit, že je nefér psát na hlásič smontovaný v ČR “made in czech republik” je pěkná hloupost.

Nkaštan01 - Profil | St 6.3.2024 20:10:47

Zdeno. - >> Ani s jedním neuděláš chybu,kup si ty které se ti líbí.To praskání plastu u flajzara bylo spíš v rukách majitelů,já jsem je vlastnil a nic mi neprasklo.Tet jsem vlastníkem X7,měl jsem i F1 s oběma jsem byl spokojen.At si každý koupi levnější nebo dražší,když mu to peněženka dovolí.Vždyť je to náš koníček? NÉ......

NCreature fiends - Profil | Po 4.3.2024 19:03:53

Donrybarios >> Jo, takže podle tebe je jedno jestli to pájí čínský dítě bez vzdělání za dvacku na den, nebo někdo kvalifikovaný, proškolený v odborném prostředí a to nemluvím o tom že kdo vymyslel program, tak si ho chce taky asi nechat zaplatit

NSlavíček - Profil | Po 4.3.2024 17:25:30

petr616 >> Souhlasím vidím to stejně ale když to někdo chce dát nikomu to neberu Mě ty čínský úplně stačí nepotřebuju platit za logo několika násobek výrobní ceny .Další věc je hezký česky výrobek ale stačí se podívat dovnitř a díly na 100 % budou na in Čína

NPindˇa - Profil | Po 4.3.2024 15:17:37

Kordis >> 👍 Flajzar fishtron SX2TX více než patnáct let přednimi ty stejné je n v tu dobu bez bezdrátového ořiposlechu

Npetr616 - Profil | Po 4.3.2024 14:22:57

jurasoft >> my si nerozumime. Ja chytam kapry a nachytal jsem jich opravdu hodne cili pipaky pouzivam velmi casto. Kdyz mel sousedni rybar treba ty Q7 tak sem to sel omrknout a nechapal sem v cem je rozdil tech 10 tisic. Obycejnej pipak na 9V baterku bez zbytecnejch funkci, 3 kolecka na zvuk citlivost a ton a hotovo. Ja nechapu co nekteri u te vody vymysli, kilo kuli za bambilion protoze je na tom napsany CCMore, pipaky v cene dovolene, na vsem Fox a pod, hovadiny predrazeny, ale tak ze to je na prvni dobrou patrny...ale o tom to fakt neni.

Nmilin - Profil | So 2.3.2024 19:45:11

Inteligence při záběru? 🙄

NTWIN 69 - Profil | Po 5.2.2024 5:11:55

FLACARP X7 a dále není co řešit...

NCreature fiends - Profil | St 24.1.2024 20:37:49

Je sranda, jak se v každý diskusi o hlásičích za 10k, řeší baterky za kilo 😲

Nsasan111 - Profil | Pá 8.3.2024 6:19:37

drvoštěp >> ...tak co sem lezeš prudit ?!?...stějně chytáš dodnes "na kolečko" :-))))))))

Nradek.č - Profil | Čt 7.3.2024 22:04:22

Mafino >> A mužu se zeptat co je blbě na fox micron rx+? Dle mě se nekazí,mají všecky vychytávky. Opět to budou legendy po rx digital.

NDulf - Profil | Čt 7.3.2024 17:24:22

icokarp >> presne,mam dve sady a doufam,ze jeste dlouho pobezi.To same plati o swingrech.

NSlavíček - Profil | Čt 7.3.2024 11:39:33

icokarp >> To byla ještě kvalita na tohke už dnes nečekej

NKordis - Profil | Čt 7.3.2024 10:24:45

Npetr616 - Profil | Čt 7.3.2024 10:08:46

Kordis >> no z toho videa bych tekl ze ten tistak je letovanej nekde v cine prijde to do CR tam to holky vylamou narvou do plastovejch obalu osadi kolecko neco tam propisknou a vali to do kseftu s marzi minimalne 80% 😁

NMafino - Profil | St 6.3.2024 21:07:15

Creature fiends >> Bohuzel ne. Z Ukrajiny jeste nikdy nic dobreho neprislo -:) Az
pujdes do valky za Ukrajince , tak pochopis proc je tolik v Praze a v CR Ukrajincu.

NCreature fiends - Profil | St 6.3.2024 20:59:55

Mafino >> takže až pekař upeče rohlík z ukrajinskýho obilí, tak tam bude made in UA a bude to fér

NMafino - Profil | Út 5.3.2024 20:29:37

Kordis >> Dekujeme za reklamu. Kde je tam videt ta kvalita ? V CR se to jenom smontuje.

NCreature fiends - Profil | Po 4.3.2024 19:48:23

Donrybarios >> myslím to tak, že v té konečné ceně je to potom vidět, jestli to dělá ten a nebo ten. A kdo potřebuje výrobku věřit, tak mu to jedno není a zákonitě si za to připlatí. Neříkám, že levné hlásiče nevydrží dýl, jen na to musíš mít většinou štěstí

NPindˇa - Profil | Po 4.3.2024 16:11:56

Kordis >> Máš recht mě by nikdy nenepadlo si něco na rybařinu kupovat někde na Aliku, nebo kde, ale zrovna tak by ně nenanapadlo to někomu vedle ve vlákně Čína nákupy, nebo jak se to jmenuje to tam někomu rozmlouvat, nebo hanit.
Etit: pro odlehčení denně všichni potřebujeme pitchovinu z Číny 😆

NPindˇa - Profil | Po 4.3.2024 14:38:29

petr616 >> A není to taky o tom, že si člověk občas s předraženou pitchovinou udělá radost, když je to ten koníček, že to víc ryb nenachytá to už je tady zážitá a otřepana fráze.

N$ - Profil | Po 4.3.2024 9:34:59

jurasoft >> 😂 pobavils ekonomickým prehistorismem. A teď si zalistuj aliexpresem, jestli ti náhodou nebudou povědomá např. některá světla fy Flajzar.....
Já bych byl patriot, ale za opravdu českou věc a ne za desetinásobek ceny. A aby to nepotřebovalo servis.

NPindˇa - Profil | Ne 3.3.2024 15:04:00

Slavíček >> Hlavně musí mít ztlumeni zvuku

NE-FOX - Profil | St 24.1.2024 11:18:52

Tak tady Ti muze poradit jedine Donrybarios😏. Ne sorry, delam si srandu a nechci utikat od tematu, mel jsem Flajzary Q9 RGB Tx a nyni mam Flacarpy F1. De facto ani s jednemi jsem nenasel problem, ktery by me omezoval. Vymenil jsem to pouze z nejake takove sympatie a duvery k panu Flajzarovi a jako bonus mam nyni vse na AAA ikrotuzkovky, coz u tech flajzaru nebylo, tam jsem musel mit specificke zalozni baterie, ktere nepasovali do celovky nebo svetla. Zaroven musim rici, ze mi plast na flajzaru nikdy nepraskl, dodnes je ma ode me bracha a taky nic, i kdyz vim, ze si na to nekteri lide stezuji. Mozna jsem mel stesti a nebo je to o zachazeni. Vim ze tam nejak pridavali snad gumovy krouzek, ale ja problem nemel. Jo a pouzivam tedy rychlospojky.

NSlavíček - Profil | Pá 8.3.2024 18:05:12

V.P.S. >> Jedny z mála opravdu těsných hlásičů jsou starý kachny .To hodím do vody za hodiny vytáhnu a makaj.Tohle většina nedá ani omylen

Nlubic - Profil | Pá 8.3.2024 15:49:42

petr616 >> bohužel se chytám do marketingu rybářský firem pravidelně :D

NSlavíček - Profil | Pá 8.3.2024 15:42:50

lubic >> Ne rovně směr ale přímo pod špičkou pod pruty kde jsem chytal je mělčina tak jsem je pustil kus před. A výsledek při záběru jsem se nestačil divit nespadl a namotal se na vlasec a pak jsem s toho byl v prdeli dotáhl jsem rybu až k šokáči tam se zasekl a začala komedie abych o rybu nepřišel .Od téhle zkušenosti to s tímhle zámkem nechci ani omylem to je dobrý na swingr na zátěž ne

NMafino - Profil | Pá 8.3.2024 15:14:56

radek.č >> To nevim ja mam pouze hodne spatne zkusenosti s obleceni a navijaky.
No kamos mel Fox Mini Micron X a po desti odesli do nebe.

Pozivam od FOXE pouze - Fox Back Leads Captive Back Leads MK2 142 G - a muzu rict - kvalitni.
Nic vic.

Nsasan111 - Profil | Pá 8.3.2024 11:22:14

jurasoft >> drvoš je takovej všudezdejší 🙈🙉🤣🤣🤣😎

Njurasoft - Profil | Pá 8.3.2024 7:31:13

sasan111 >> to nic není. buď rád že jsi nečetl diskuzi kde nějakej chlap co ani nemá doma ženskou na ženským fóru radil jak se správně kojí a jak se zavádí tampon.

NMafino - Profil | Čt 7.3.2024 21:02:18

icokarp >> Mas pravdu souhlasim, ale casem jela kvalita FOXE rapidne dole.

Nicokarp - Profil | Čt 7.3.2024 11:03:29

Mafino >> spomínal si Fox,ja len že, vlastním Fox RX digital blue set 20 rokov a šlapú dodnes bez akejkoľvek chyby.

Njurasoft - Profil | Čt 7.3.2024 10:52:01

Kordis >> koukám co jsem tam před 2mi roky napsal a jak se to u mě změnilo...

NSlavíček - Profil | Út 5.3.2024 13:32:35

Creature fiends >> Dřív to byla kvalita mě navijáky drželi 20 let .Ale taky tomu odpovídala cena stáli přes 20000 a originál Japonec . Bohužel odešlo na jednom malinky plastové futro jinak by mě snad přežily .Ale delkim to bylo zklamání 8 let a oba šli do kytek . Pak jsem měl nějaký čas sadu vysílač přijímač dělanou kámošem a nakonec si pořídil k hlásíčum attx banánky .Další zklamání značka po měsíci jeden shořel výměna reklamace. Za 4 roky co jsem to používal jsem pořídil další 2 nový sotva to vydrželo záruku .Tak značka bohužel neznamená kvalitu .To ty levný sady co mám to kvalitou drtí

NKordis - Profil | Po 4.3.2024 19:06:49

Zde se můžete podivat na výrobu:

NDonrybarios - Profil | Po 4.3.2024 18:40:16

Já už se jen směju :D
Je to takový folklor Mrku, fandové hlásičů Flajzar/Flacarp proti zbytku světa. Těch diskusí je tu několik a věřím, že v dohledné době nějaký uživatel založí další jen proto aby si nechal potvrdit jak rozumné rozhodnutí učinil když si koupil výrobek "české firmy".
Ty uvozovky jsou tam záměrně, jak už tu někdo psal tak vnitřek je jako u jiných značek Čína, Malajsie a podobně, české jsou jen ty krabičky.

NPindˇa - Profil | Po 4.3.2024 18:14:27

petr616 >> Jenže těch telefonu se ročně vyrobí jedena půl miliardy a těch flajzaru asi kolik možná pár stovek nebo tisícovek
Skříň v IKEA stojí 1500 a stejná velikost u malé rodiné firmy 20000

NCreature fiends - Profil | Po 4.3.2024 17:42:53

Slavíček >> a kde jinde bys chtěl vzít desky a součástky na osazení ?

NCreature fiends - Profil | Po 4.3.2024 16:58:24

Jurasoft opět mele h..na. Pan Flajzar mi s neskutečnou ochotou opravil JRC radar DS3, ten chlap žije v úplně jiným vesmíru a ještě mele o něčem o čem ví evidentně kulový když ani nezná rozdíl mezi flajzarem a TFE. Prej Karibik za 45k 🤣 to jo a žrát tam bude májku a špagetku, frajer co ani doma nemůže říct že si něco koupil ale tady s tím machruje

Npetr616 - Profil | Po 4.3.2024 16:54:45

Pindˇa >> tak telefon za 10k a pipaky za 10k v tom je prave ten rozdil. Podivej se na streva tech pipaku, dyt v tom nic neni, soucastky za par korun.... To je to co me nedava smysl. Vem si treba lednicku, pracku, susicku, kolik matrosu v tom je a stoji to stejne jak pipaky ? Neni to nejaky divny ? 😁

NKordis - Profil | Po 4.3.2024 16:53:18

petr616 >> tvůj argument mi připadá hloupý. Každá věc ma nějakou kupní cenu. Je na tobě, jestli jí hodláš akceptovat.
Pokud člověk chce, muže i značkovou věc koupit za výrazně nižší cenu. Stačí se podivat na e-shopy v zahraničí a pohlidat si různé akce.
Ovšem ne každý výrobce značkového nebo drahého zboží poskytuje servis ve stylu zmíněného českého výrobce.
Chytrej si na co chceš, přesvědčovat tě nebudu.

NPindˇa - Profil | Po 4.3.2024 16:48:23

petr616 >> Kolik má reálnou hodnotu mobil za desítku a kolik má hodnotu za dva roky? Opraví ho někdo zdarma asi ne, takový výrobek znám jenom Zippo 😁

NE-FOX - Profil | Po 4.3.2024 16:47:34

petr616 >> To maji ale i ty cinsky, levnejsi, marze budou obdobne, nemysli si ze cinan je lidumil a nechce moc vydelat....opak je pravdou....komunisticky brutalni kapitalismus

NPindˇa - Profil | Po 4.3.2024 14:24:57

drvoštěp >> Styl muž s koženou brašnou 😁

NSlavíček - Profil | Ne 3.3.2024 19:11:13

Pindˇa >> Osobně nikde přes noc pruty na vidlich nenechavam když jedem na přehradu mám je v bivaku a na řece je dávám bokem aby nebyli vidět.

NPindˇa - Profil | Ne 3.3.2024 15:40:47

Slavíček >> Ta funkce alarmu proti krádeži prutů, taky není k zahození

NSlavíček - Profil | Ne 3.3.2024 14:23:01

$ >> Za mě je to jednoduchý hlásič musí hlásit záběr mít aspoň nějakou citlivost zbytek jsou kraviny

NxDanielS - Profil | Ne 3.3.2024 7:23:24

Slavíček >> Někdo spoléhá na několik sad, někdo na dostupný servis. Za mě je super mít dostupný kvalitní servis, když ho potřebuješ.

NSpeedball - Profil | So 2.3.2024 19:14:03

jurasoft >> Diky,jinak ke tve otazce-Flajzar a Flacarp jsou dve odlisne firmy. Nicmene obe zakladal Tomas Flajzar, ktery nyni vlastni Flacarp.
Aspon tak nejak to chapu. Takze je celkem mozne,ze produkty obou firem jsou podobne,kompatibilni..

NČík - Profil | So 2.3.2024 19:13:39

jurasoft >> Flajzar a Flacarp jsou dvě různé firmy. Pan Flajzar prodal firmu Flajzar a zbudoval firmu novou, a to sice Flacarp.

Njurasoft - Profil | So 2.3.2024 18:54:39

Speedball >> způsob ovládání. Vlastní hlídání prutů, inteligence při záběru, lepší osvětlení diod, pohon na dvě aaa baterky pod jednoduchým víčkem, oboustranná komunikace s příposlechem. Je toho víc co to umí oproti JRC (flajzar).
A teď otázka pro znalé: Jaký je rozdíl mezi FLAJZAR a FALCARP? Nějak se v tom ztrácím. Jedno světlo je od Flajzar, druhé od Flacarp a obě by měli s Q10 fungovat. Existují i dva e-shopy. Ví někdo jak to je?

NVavry - Profil | Út 6.2.2024 23:22:52

Pridam svoje zkusenosti s x7. Mam sadu 3+1 2 sezony. Mozna jsem mel smulu na kusy, ale po pul roce mi odesel jeden hlasic( nesel sparovat s priposlechem) opraveno v zaruce. Pul roku potom se zacal druhy hlasic z niceho nic vypinat, taky opraveno v zaruce. Ted jsem posilal na servis celou sadu do flacarpu, protoze pri zesileni priposlechu na posledni stupen se bud vypne a nebo skoci na pul hlasitosti s novymi bateriemi. A jeste k hlasicum, kazdy ma jinou hlasitost, kdyz je dam na max.A do finale svetlo fl1 mi jde naparovat jen na jeden hlasic, ale to jsem nekupoval nove, takze mozna uz prodejci to neslo😂😂 Pred tim jsem mel jrc dsi, (flajzar q9tx) a docela lituju, ze jsem je prodal😂😂. Urcite nechci hanit firmu flacarp, jen to berte jako moji zkusenost. Verim ze to daj do kupy a budou fungovat bez chyby dalsich x sezon. ✌✌

N$ - Profil | Po 5.2.2024 7:18:04

drvoštěp >> zdar. Tak Jakub Vágner mluví vždycky pravdu....

N$ - Profil | Ne 4.2.2024 19:30:42

MP1984 >> myslím, že p. Flajzara údajně chtěl někdo vojebat skrze zaměstnance o nejnovější knowhow. A raději to mimosoudně koupil, než by šel do soudu, kterým p. Flajzar pohrozil. Tolik tedy údajně k současným majitelům fy Flajzar. Jen aby bylo zřejmé, koho lze koupí podpořit....

NLálos - Profil | Čt 25.1.2024 12:21:38

Donrybarios >> je to nepříjemné, ale stane se. Praskalo to hlavně při hrubým dotahování. Důležité je, že se k tomu firma postavila čelem a opravila to.

N$ - Profil | Čt 25.1.2024 5:46:00

Donrybarios >> neměl by sis z toho pořád dělat srandu. Zaprvé delfín není hlásič ale savec. Lidi si to pořád pletou.
Zadruhé firma Flajzar dobyla svět, včetně Asie. Koukni na světla na Aliexpressu....
(ano, ty zdejší se umí spárovat)

NLálos - Profil | St 24.1.2024 22:35:22

Ten problém s praskajícím šroubem měly dřívější Q9, ty nové jsou zpevněné a mají dole kovový kroužek. Řešil jsem to stejné, u Flacarpu se mi nelíbil ten design, tak jsem vzal Flajzary. Funkčností jsou na tom stejně.

NZdeno. - Profil | St 24.1.2024 19:25:22

Tak už jsem objednal ty Flacarpy

NDonrybarios - Profil | St 24.1.2024 13:17:09

E-FOX >> Zdravím a smekám :) Už je to hodně dávno kdy jsme si vyměnili názory a z tvého příspěvku usuzuji, že ti to stále vrtá hlavou.
Pro @Zdeno Vůbec neváhej, ani s jedněma neuděláš chybu, mají skvělý servis a jako bonus budeš usínat z dobrým pocitem, že jsi podpořil českou firmu.