Rybaření jen v místě bydliště

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 2.3.2021
212 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMartin M. - Profil | St 3.3.2021 11:13:13

ciernabaca >> vidis, a ja to s tema volbama vidim opacne - bez podzimnich voleb by ted byly zakazy jeste prisnejsi a jeste prisneji by se kontrolovaly. Dnes neni kontrola skoro zadna a skoro zadne pokuty, jen domluva.
ANO ma stale jeste kolem 25% a v pruzkumech vede, takze ta jistota, ze uz to maji spocitane a proto se tak chovaji, mi tam nejak chybi. Ono se to muze pres leto samo zlepsit jako loni a taktika po nas potopa by uz ted byla hodne predcasna. Navic mi tam chybi argument, kdo by z takoveho omezeni pohybu mel ten tvuj "okamžitý prospěch".
Podle mne lidem hlavne chybi pokora. Kazdej je mistr sveta, nikdo na nej nemuze, hodne kricet a hodne nadavat, to se ceni. Rozumim, ze si postezujeme, ze jsou zle casy, ze se to melo delat jinak, ale ignorovat zakazy a tvrdit, ze to je protiustavni apod, je mi proti srsti.

    Nneprduch - Profil | Út 16.3.2021 16:28:22

    Slavetin >> Ahoj, tak nouzový stav bohužel nekončí tento týden, ale až 28.března, ale mám obavy, že to šílenství bude pokračovat dál. Když píšu ŠÍLENSTVÍ, mám na mysli zejména některá nesmyslná opatření - uzavření malých specializovaných obchodů (např. obuv, oděvy, papírnictví atd.), omezení pohybu v přírodě jen na katastr obce a teprve někde ke konci výčtu je i zákaz rybaření mimo obec. Bylo by toho víc. Tím nijak nezlehčuji covid, tisíce mrtvých nebo hospitalizovaných, ani nechci polemizovat o tom, kdo na co zemřel. Z blízkého okolí vím, že to není obyčejná chřipečka bez následků a to ani pro mladší ročníky než jsem třeba já. Prostě to vnímám tak, že svět (ať už vývojem v přírodě nebo někde v laboratořích) postihlo něco, co možná můžeme jen velmi málo, ale přece jen alespoň trochu ovlivnit svým ohleduplným chováním.
    Ale teď ještě k rybařině. Ani mě se nelíbí, že jsem omezen ve svém pohybu, ale nedávám to za vinu Babišovi ani Hamáčkovi. Ty viním z toho, že včas nereagovali a s předstihem nepřipravili srozumitelný plán, co dělat, když se situace nebude zlepšovat. Hasit oheň když už hoří, je až to poslední řešení. Lepší je požáru předcházet. Ale je fakt, že s podobnou katastrofou jsme se desítky let nesetkali a ani jedna strana by si s tím o moc lépe neporadila. Snad jen, že bychom se zhulili marjánou a bylo by nám všechno jedno:)))

    Tak jako jsem napsal na ministerstvo vnitra dotaz, zda můžu jet na chatu v rámci okresu a dostal jsem odpověď, že můžu, tak jsem i nyní napsal připomínku na naši Radu ČRS :
    Dobrý den, jsem jen obyčejný řadový rybář-důchodce, přesto se na vás obracím s připomínkou, že by se svaz nyní mohl postavit za své členy a vybojovat výjimku (v případě prodloužení ) z opatření o omezení pohybu, a to alespoň na území územních svazů, samozřejmě za jasně stanovených podmínek (např. při přepravě autem rybář sám nebo jen s rybářem ze své rodiny, dodržení rozestupu, při kontaktu s jinou osobou respirátor apod.).
    Prosím, bojujte za své členy.
    Děkuji

      Nsven - Profil | Út 2.3.2021 14:59:49

      Konečně rozhodující vyjádření, které respektuje platnost výjimky, z důvodu rybářského práva.
      Tedy i konec diskusím o tom, že se jedná o nějakou vycházku do přírody nebo krmení zvířat.
      S omezením na katastr obce, se holt musíme smířit.
      Nějaká omezení, jsou v současnosti nutná.

        NSpecialista - Profil | Pá 5.3.2021 20:28:52

        Tím zde končím...

          NSpecialista - Profil | Út 16.3.2021 13:50:28

          Malab >> Tak doneslo se ke mně, čili zatím nepodloženo, že pan premiér už kupuje hodně zajímavé krachlé hotely v centru Prahy. Takže se zlepšením situace bych moc nepočítal. Čím déle bude situace trvat, tím lukrativnější nemovitosti budou ke koupi za pakatel.
          Tak ono to není samo sebou, hned od začátku odmítat prokazatelně účinný lék, nepodpořit českou produkci roušek, odmítat levnou a účinnou metodu testování ze slin (když má pan premiér svoje testovací místa a laborky), nechat ležet funkční, v Čechách vyrobené ventilátory, ladem v Liberci. Na ČVUT leží obličejové masky, chránící proti Covid, počin placený mimo jiné z příspěvků lidu. Čeká se na atest, stát nekoná. Nebo-li nesmrdí to malou domů, nebude to. Dle mého názoru se vláda svým jednáním podílí na zabíjení lidí pro peníze a kdo je volí, je spolupachatelem.
          Než jsem to dopsal, tak skutečně andrejovi pohunci obchází hotely. To ale určitě není opět střet zájmů, že....

            NGašpi - Profil | Út 2.3.2021 18:48:03

            .pepé. >> tak nějaké možnosti jsou .... chce to promyšlenou taktiku a mimikrovat
            takhle jsem to dal přes 3 kresy ....

              NMilosVee - Profil | Pá 26.3.2021 11:47:06

              Mě spíš zaráží, kolika lidem tato vláda vymyla palici.
              Předevčírem jsem potkal v lese nějakou babku, která na mě asi z 80 metrů ječela, že nemám respirátor.Byla striktně poslána do haj*zlu.
              Kámoš v karanténě, který ani nakonec nebyl pozitivní šel na zahradu za barák něco dělat a soused na něj začal řvát že roznáší smrtelnou nemoc.
              To už se všichni zbláznili???
              Začínám být přesvědčen, že začínáme být vážně národ dementů.

                NMilosVee - Profil | Pá 19.3.2021 10:12:53

                To jsme to dopadli.Kdo by kdy řekl, že budeme jásat nad tím, že nám nikým nevolený ušoplesk milostivě povolí, že můžeme chytat ryby dokonce i mimo svou vesnici - nevídané.

                  NSpecialista - Profil | Pá 5.3.2021 20:01:22

                  Hele vy chytráci, 100 Mega kámošovi s malou domů za tu legraci s polní nemocnicí je ok, lidi umírají mimo jiné proto, že pro tu samou vládu je nákup ventilátorů drahý. Jeden stojí cca 300 tis. Takže až budete hledat viníka za mrtvé, můžete vyrazit. Víte snad kam. Jinak polovina zabraných lůžek jsou důchodci bez příznaků, aby nenakazili ostatní v domovech důchodců, odkud jsou. Pak nejsou lůžka pro ty, kteří jsou na tom zle. To je super koncepce, ne?
                  Takže, když jsou peníze na vyhazování oknem namísto záchrany životů, můžou být peníze za omezení výkonu rybářského práva. A to zejména proto, že vláda nebude moct obhájit a zdůvodnit takové omezení z hlediska ochrany zdraví a zamezení šíření pandemie.

                    Nohře 70 - Profil | Pá 5.3.2021 18:58:26

                    Luger46 >> a když nečekaně zamrzne voda, nebo se vytvoří záplavy a možná i bude sucho. chcete také kompenzace.

                      NDoktor17 - Profil | St 17.3.2021 6:12:04

                      neprduch >> I já psal na svaz o nesmyslech katastrů. Nechci tady zveřejňovat odpověď. Připadal jsem si jako největší vyvrchel, že požaduji lobování za členy v době, kdy je zde taková situace. Prostě a jednoduše shrnuto, že nemůžeme být sobci a myslet jen na sebe a rybaření je jen koníček, tudíž svaz se podřídí tomu co je. Věřte, že ani to že budeme smět v rámci okresu není moc dobré. Denně dostáváme masáž, že Evropu zasáhla třetí vlna COVIDU a tak se budeme stále podřizovat. Když jsem argumentoval, že rybáři se nescházejí po hloučcích a neohrozí se jako třeba v některém nákupáku (podle statistik i tam je nakažení minimální) bylo mi odpovězeno, že narazili na případy, kdy rybáři u vody popíjeli a shlukovali se. Jenže to bylo a bude. Prostě nikdy nebude nic na 100%. Mám obrovský respekt k doktorům, smekám před zdravotníkama vůbec, ale ten kdo pomohl tomuto problému jsou bohužel všichni poslanci, kteří v této situaci od loňska honí akorát své triko, protože se blíží volby. Ale to by bylo na dlouho. Uvidíme co se bude dít. Pokud budou okresy, tak možná trochu lepší, ale situaci to neřeší.

                        Nsmike - Profil | St 3.3.2021 0:45:14

                        Včera mimo okres.Nasrat hamačku,nasrat bureši!

                          Nkolotuk - Profil | Čt 18.3.2021 9:47:16

                          Pokud jsou nastavená pravidla tak,že nesmím dva kilometry do sousední obce na ryby,ale můžu sednout do letadla a letět přes půlku světa na dovolenou,asi je pravda někde jinde. Důležité je, zapamatovat si,kdo nám taková pravidla nutí,nezapomenout na novináře kteří nás neustále masírují,ani na propagatory vakcín,kteří by si ji nikdy nenechali píchnout. Lidé bděte!

                            NMilosVee - Profil | Út 9.3.2021 14:32:40

                            Stačí se jít v létě podívat na Gabčíkovo (Rokytná 3A).Stan vedle stanu, grily, řev rádií z každého druhého příbytku.
                            Loni v srpnu tam nějaká parta měla centrálu+chlazení+sud piva.Borec sral u přítoku do rybníka.Co je tohle za rybařinu?Kdyby si někdo dal deštník s bočnicema, seděl u prutů a držel hubu, nikomu by to asi moc nevadilo, ale výstavbu těchto slumů nechápu.

                              Nel.ou - Profil | Pá 5.3.2021 19:32:25

                              Luger46 >> Hele tomu svinstvu je úplně buřt, jestli tu kecá Bureš s Hamáčkem cokoli a co dělají. Jasně posrali to a je pozdě. Umírají lidi. Možná to uvidíš jiným perimetrem, až ti povezou někoho, na kom ti sakra záleží. A to nepřeju nikomu. Jinak peace.

                                NMartin M. - Profil | St 3.3.2021 19:03:12

                                Specialista >> jestli se mne snazis presvedcit, ze to vlada nezvlada, tak nejsme ve sporu. Ja zastavam ale narozdil od tebe nazor, ze nepokladam za spravne posuzovat sam, ktere zakony ci zakazy chci a ktere nechci dodrzovat. Obzvlaste pokud se to tyka pouze nasi zabavy a je to argumentovano jako omezeni svobody a protiustavni.

                                  NSpecialista - Profil | St 3.3.2021 7:42:25

                                  ciernabaca >> v mnohém máš pravdu. Snad jen doplním. A poradím. Poradím pokutu neplatit - to je souhlas. Takže správní řízení. A postupovat dál a dál.
                                  Co se covid týká, bohatnou neuvěřitelně lidi u koryt, konkurence skomírá. Covid je chřipkový virus svým chováním i řazením. Neexistuje žádná chřipečka, jak dotčení jedinci, kterým bylo zle (mně bylo s chřipkou vždycky zle, někdy jen horečka, teplota, někdy bolest kloubů, celého těla), říkají. Nebo ti, komu bohužel někdo odešel. Chřipka je od pradávna zabiják, každoročně jsou nové a nové kmeny a ty stále, přenos od přenosu, mutují. Není tedy britská a jihoafrická mutace. Mutací jsou už miliony a budou další. Chřipka zabíjí v Evropě již celá staletí, možná tisíciletí. Pamatujete, co Vám všem říkal obvoďák? Nepodceňujte chřipku, může vám to vrátit. Pamatujete ještě objektivní (aspoň trochu) TV? Každý rok varovali před chřipkou, jak je nebezpečná. No tak tahle je o kus horší. Vždycky se směju, když coranteng hlásí, že zemřel 95letý muž na covid.... Ano, občas to odskáče i někdo mladší. Chřipkový vir odjakživa dokázal napadnout např. srdeční sval, ale i jiné části těla.
                                  Znám hodně lidí z nemocničního prostředí. Názory lékařů i dalšího zdravotnického personálu jsou od vlády dost odlišné. Ale ti moc prostoru v médiích nedostanou. Informace, která se opakuje: lůžka jsou obsazená pacienty 60+let. Ta lůžka, jejichž počet se v minulých letech snižoval až na kritické minimum, aby se ušetřily peníze VZP. Situace je tak strašně vážná, že se odvezla polní nemocnice z Letňan. Prý z důvodu chybějícího personálu. Ale postavit se mohla, jako by ten personál byl..taky dobrej tunýlek.
                                  Dále bych připomněl slova pana Prymuly: rouška nemá prakticky žádný význam, před viry neochrání. Rok 2009. https://www.novinky.cz/zena/zdravi/clanek/rouska-pred-viry-nechrani-myti-rukou-ano-20127
                                  To ale samozřejmě ještě neseděl ve vládě a neměl rouškový byznys. To se pak mění názory. Ale pan Blatný by mohl rovněž o změnách názoru vyučovat, z protibabišovské demonstrace (milion chvilek) rovnou do křesla vedle babiše.
                                  Sám se pokusům o postih zřejmě nevyhnu. Přejíždím mezi okresy a budu i nadále. Žádné papíry ani čestné prohlášení nemám. Na různých místech už mi bylo vyhrožováno policií apod. No zatím jsem si vystačil ústavním právem a antidiskriminačním zákonem.
                                  Samozřejmě další level je používání ffp2, tedy ochranné pomůcky proti prachu a aerosolům. Samozřejmě opět se nejedná o ochranu před viry, které jsou, protože jsou nebuněčné, ještě menší, než podtržené mikrobiální částice. Viz obrázek.
                                  Nedávno jsem strávil kus času s onkologicky nemocnou pacientkou. Přišla do nemocnice v roušce jen jednou, dostala seřváno od primáře, ať si sundá ten infekční hnus z tváře a nenosí jim to tam.
                                  Další kapitolou je hra s čísly. Respektive metodika získávání čísel zemřelých a nakažených. Ponejvíce právě způsob a protestovanost dělají statistiku. Způsoby ani % protestovanosti nejsou v zemích jednotné, tak jsou výsledná čísla neporovnatelná. Příklad: pokud vláda 'rozhodne', že si všichni vyzvednou testy a otestují se během následujících 3 dnů, bude borhyová hlásit, že oproti minulé středě došlo k nevídanému nárůstu nakažených o stovky %!!!! A řítíme se do pekel.. Atd, atd, atd..

                                    NPumprdelník - Profil | Út 23.3.2021 9:41:38

                                    cuchak >>

                                      NSpecialista - Profil | St 17.3.2021 6:34:00

                                      Doktor17 >> problém je, že to, co teď svaz vybojuje nebo ne, není do konce března, dubna apod. Všichni už snad víme, že kovové otěže z nás jen tak nesejmou. Mocným to zkrátka vyhovuje. Byť některá hygienická opatření mohou být na místě. Covid tady zřejmě bude ještě pěkně dlouho. Jeho mutace, vlny.. lidé jsou už nakaženi i přes očkování. Zkrátka konec není blízko, je v nedohlednu. Očkování je jen velmi částečné řešení. Ostatně očkování proti chřipce máme již dlouho a chřipka tady stále je a v nových mutacích stále bude. Takže pokud svaz argumentuje ve smyslu 'tak tu chvíli vydržme', je to slabošský a hloupý přístup. Jde o pozici na dlouhou dobu.
                                      Nekteří statistici a instituce počítají s návratem, blížícímu se k 'normálu', okolo Vánoc 2022... Hrůza? Já myslím, že optimismus...

                                        NRudina - Profil | Út 16.3.2021 9:36:30

                                        .

                                          NBacha San - Profil | Út 9.3.2021 18:17:00

                                          MilosVee >>
                                          Takže na tom obrázku to není fronta na očkování?

                                            Ndada11 - Profil | Út 9.3.2021 15:30:40

                                            Loni na Dalešické přehradě byly auta až u vody. Některým padla větev na auto, některým kus soušky...... A co ti idioti majitelé aut neudělali ? Chtěli po LČR a po pojišťovně nějaké náhrady. Opět to musím napsat. LIDI si za to můžu sami.

                                              N_Karel_ - Profil | Po 8.3.2021 19:37:02

                                              Pumprdelník - 8.3.2021 Pro mě je flagrantní debilitou chodit na demonstrace v době přeplněných nemocnic.
                                              I když je většina nynějších opatření vlády mizerných a neúčinných, jde o snahu zkrotit epidemii a ulevit nemocnicím, ne snahu obrat lidi o svobodu.

                                                NF16 - Profil | St 3.3.2021 12:57:06

                                                možná dnes pro někoho úsměvné, ale pravda.

                                                  Nkuki - Profil | Út 23.3.2021 0:47:09

                                                  Přeju dobrý večer, abych se vrátil k tématu rybaření pouze v místě bydliště. Nařízení nemocné, nelogické, hloupé...Samošky plné, korporátní firmy jedou na 100 procent, na ryby nesmíš ! Kamarád říkává - Kdybys blbýho týden mlátil, tak to nevymyslí. Hlavně si dej roušku, rychle se očkuj a opovaž se nepodřídit se... skvělá doba. Samozřejmě to s námi myslí dobře... Toto nařízení ve mě vyvolává nenávist, agresi, beznaděj vůči momentálnímu systému u nás v ČR. Nezbývá než doufat v lepší zítřky. Přeju všem milovníkům klidu v přírodě, aby jsme se z toho doma nezbláznili.

                                                    NBacha San - Profil | St 17.3.2021 15:21:56

                                                    teoretik >> Zrovna dnes info, že před rokem, jak přiletěly ty předražené respirátory z Číny bez výběrového řízení, je v té zakázce sekera 37mega a prostřednická firmička bez zaměstnanců a historie je už několikrát přeprodaná a v současné době je majitelkou nějaká "Oxana" z Ukrajiny... Navíc fakturu vystavili 5.4. a už 6.4. byla státem proplacena. A aby se to neplahočilo lodí, stát zaplatil i éro :-)
                                                    Takže já bych řekl, že nouzáček ze každou cenu, páč furt mají málo.

                                                      NErva - Profil | Pá 5.3.2021 20:19:13

                                                      Specialista - A ti důchodci bez příznaků leží na JIP a ARO .....Taky dobrý :-)) Podívej z mého blízkého okolí se nakazili 3 lidi- známí , od 45-53 let , všichni 3 jsou již na hřbitově , přeber si to jak chceš . To že tu jde i o těžké prachy je jasné asi všem .

                                                        NErva - Profil | Pá 5.3.2021 19:57:53

                                                        Luger46 - Jasan , jen vím Davide že můžem kecat o čemkoliv , ale na tohle téma fakt ne , tady za jedno nejsme , možná na to časem dojdeš . Jen napíšu tohle , loni když to zavřeli , z´tak všichni pičovali že se nikam nemůže , spousta lidí ani do práce , z odstupem času se ukázalo že to bylo dobře a spousta zemí si nás bralo za vzor , mnoho lidí si ovšem říkalo že to bylo zbyteční , přišel podzim a nikdo už nechtěl dělat tak rázná opatření skrze ekonomiku , jak se ukázalo zase se pičuje a a zase špatně , neříkám že udělali všechno naši zástupci ve vládě dobře , ale jak je vidět ,tak jsou lidi kterým se nelíbí žádná situace , ty obce zavřeli jen proto že tisíce lidí jezdilo prostě na hory a doslova sraly na všechny opatření ....

                                                          Ndun - Profil | St 3.3.2021 15:00:21

                                                          V lednu bylo v karanténě 250 000 lidí.Provedlo se 500 slovy pět set kontrol. Polovina lidí nebyla tam kde měla.Teď se všichni hrozně diví....
                                                          U nás prostě spolíhat na nějakou osobní zodpovědnost bohužel nejde.

                                                            NBacha San - Profil | St 3.3.2021 13:12:36

                                                            Tak my se tady hezky česky na několika vláknech natahujeme o tom, zda na ryby mimo katastr, vztekáme se, dohadujeme, zatímco myslivci v naprostém klídku jazdí lovit kam jim libo přes celou republiku, Klicpera opět požádal o odklad znaleckého posudku ohledně Bečvy, přičemž není síly, která by stanovila závazný termín dodání, Brabec v zátiší vydává zákon o invazivních druzích, místo aby řešil třeba tu Bečvu "a zatímco si na člověku smlsne kdejaká havěť, jeleni se klidně pasou" slovy Járy Cimrmana.
                                                            Mají nás tam, kde nás chtěli mít. Doporučuji knihu Zemský ráj jen na pohled.

                                                              NFRANK71 - Profil | St 3.3.2021 13:03:06

                                                              Jen se podívejte na video od Nikla Tam píše jak ho francouzská policie hnala od prázdného jezera svinským krokem. No a co on? Odjel na Mlýny, kde pokračoval. Jak je možné, že tam uposlechne a zde na pravidla sere? Možná proto jsme tam, kde jsme.

                                                                NMartin M. - Profil | Út 2.3.2021 23:42:57

                                                                ciernabaca >> kdybych se takto zacal chovat, tak tim popru sve zasady, na kterych mi zalezi vice, nez jestli tento zakaz ma smysl nebo ne.

                                                                  NSlavetin - Profil | So 27.3.2021 14:43:46

                                                                  Knapík >> Tuto debatu, zda je rybaření sport sice považuji za zbytečnou, ale přesto si dovolím malou noticku. Nevím, kde v naší zemi vzniklo sousloví "sportovní rybářství", pan rada Tejčka ve své knize Rybářský sport z roku 1934 jeho obsah vysvětluje na jedenácti stranách (od str. 27 na str. 38) a je to krásné čtení. Píše kromě jiného: "Spojenými silami nutno pracovati k tomu, aby život ve vodách byl udržen a rozmnožen a sport rybářský, aby byl provozován čestně! Noblese oblige! Tak, jako chytání pstruhů dešťovkami není fair tam, kde je možno chytati je umělými muškami, tak také dlužno dbáti pravidla, že pro každou rybu nutno voliti ten nejsportovnější způsob lovu a pozdvihnouti tak sport k umělecké výši".
                                                                  Nechci se míchat o diskuse níže uvedené, zda jde o sport či ne, ale pro mě vždycky bylo rybaření sportem ve smyslu čestného jednání nebo jak píše pan Tejčka fair. Za mých mladých let bývalo dokonce často "sportovní" bráno jako synonymum pro "čestné, férové". Samozřejmě, že je to ovšem od debaty o rybaření v místě bydliště poněkud vzdálené.

                                                                    NR.P. - Profil | Pá 26.3.2021 20:46:14

                                                                    Bacha San >> Tohle platí už roky a nezáleží na tom jestli to někdo dělá dobře nebo ne. Ta zodpovědnost tam je. Jak psal kolega, lov ryb je brán spíše jako sport a nebylo by fér rybářům pohyb povolit a jiným sportovcům zakázat. My třeba máme jednu honitbu ve 2 katastrech a 2 okresech, je nesmysl půl honitby zakázat. Tohle je jen další kopání do svazu, z čehož si tu někteří udělali koníčka. A až budeš příště vykřikovat jak někdo nerozumí myslivosti možná bys měl začít u sebe, takový základy jako doby lovu zvěře by měl bývalý hospodář znát.

                                                                      Nmzxy - Profil | Čt 25.3.2021 21:26:47

                                                                      Myslivci, rybáři, mám chatu u řeky v jiném okresu a dle vlády tam nesmím...ani na chatu, ani na ryby pod chatu.....Blatný napsal poslancům, že zákaz cest na chatu funguje jako opatření proti covid-u, protože se lidí vzájemně nemíchají...atd....vzhledem k tomu, že jsem na chatě sám se psem, odsuzuji tuto lež pana Blatného a toto nesmyslné opatření založené na lživých argumentech přestávám respektovat. Takže jedu na chatu do jiného okresu, do jiného kraje, oficiálně k veterináři, musím kvůli tomu vyplnit a podepsat lživé čestné prohlášení,. To vše kvůli lživým argumentům ministra Blatného. Ve skutečnosti je to s cestováním na ryby mimo okres asi tak, jako s povinností mít na obličeji respirátor i na ulici kde je člověk úplně sám...nejde o smysl opatření , jde především o to, aby se to dobře kontrolovalo...po víkendu se razantně oteplí a většinu obyvatel doma stejně už nikdo a nic neudrží...

                                                                        NPumprdelník - Profil | St 24.3.2021 11:43:22

                                                                        Právě jsem se vrátil z pracovní cesty přes pět okresů tam a zpět. Bez jediné kontroly po cestě, potkal jsem se ve dvou fabrikách s dvaceti lidmi, většina bez roušek. Teď jdu na procházku s dětmi kolem zavřeného dětského hřiště směrem k narvanému nákupnímu centru a odpoledne jdu sám na ryby kousek od baráku, dál je to totiž nebezpečné, ale beru si flintu, takže můžu kousek za hranici okresu. Dokud budou nařízení dávat takový smysl, řešil bych to jako pes, čili když to nejde sežrat, nebo oprcat, tak to pochčiju a jdu si po svých....

                                                                          Ndrvoštěp - Profil | Ne 14.3.2021 12:02:37

                                                                          sven >> Ahoj, jak se máš ? Já ? Dobře. Ty kurvo jedna😂😂😂

                                                                            NMilosVee - Profil | Út 9.3.2021 17:44:35

                                                                            pirda >>
                                                                            Jak říkám, pokud se někdo bude chovat tak, že udržuje pořádek a je tam klid, nikdo s tím mít moc problém nebude.Pokud tam ale bude stan, za ním nasráno a nablito, tzn. smrad 30 metrů na všechny strany, a následně ze svého příbytku vyleze nějaký pobuda vylitej jak prase, tak to je přesně to, co by se mělo tvrdě pokutovat.Bohužel tyhle zvířata to poserou i všem slušným, ale to je tak vždycky ve všem.

                                                                              NLuger46 - Profil | Pá 5.3.2021 20:05:37

                                                                              Erva >> a proč by nejezdili proboha. Já jel taky s malou na vysočinu za trochou sněhu . Tohle je nesmysl. Nechme toho kámo. Klidně si mě ukamenujte ale názor na naší vládu nezměním. Tyhle nařízení nic nezmění. Sám je sice dodržuji jako většina a pak slyšíš jak za všechno můžeme my. Hovno leda.

                                                                                NMartin M. - Profil | Čt 4.3.2021 9:41:15

                                                                                Vcera nepozorovane zmizelo, ze rybarit smime na ozemi obce. Ted tam je jen ze rybareni ma vyjimku. Jak tomu rozumnet? Obrazky - aktualni z vlady, crs a mrs.

                                                                                  NSpecialista - Profil | St 3.3.2021 17:04:12

                                                                                  Martin M. >> já měl roušku ještě předtím a to několik týdnů, než to nařídili. Věřil jsem tomu, že tím pomůžu věci. Potažmo vládě, kterou od počátku moc nemusím. Lidi na mě koukali jak na blázna. Ale věřil jsem, že jdu dobrým příkladem. No, čas ukázal na zbytečnost mého počínání. Dnes vidím věc trochu jinak, sama vláda mě přesvědčila nejvíc. Jde jen o prachy, na oko se hraje o zdraví. Recepty na rázné zkrácení nepříjemného období zde byly od začátku, nebyly slyšeny. Dnes už i renomovaní epidemiologové poukazují na stále stejné chyby vlády. Tedy ti, co nejsou na vládu napojení..
                                                                                  Andrejko brečí, že jsou otevřené restaurace, bary apod. A ukazuje na ně, jako na nějaký neřád. Jenže to je jeho vizitka. To kvůli nefungujícím a nedostatečným kompenzacím lidi fungují dál, musí, aby nechcípli, nepřišli o bydlení... Ukaž mi někoho, kdo dostane 80% loňský tržby a nemusí jít do práce, jen když zůstane doma a neotevře. Vezmou to všichni, tak jako v jiných státech. Jenomže tady mají kliku, když dostanou 30% nákladů. A to je průser číslo jedna. Číslo dva...
                                                                                  Ale víš co, je lepší se na to vykašlat, to máš pravdu.

                                                                                    Nlowlow - Profil | St 3.3.2021 13:27:34

                                                                                    Martin M. >>
                                                                                    Já tomu rozumím a nikoho do ničeho rozhodně nenutím. To bych sám popřel to, co si cením a to je svoboda. Je pravda, že Bureš má ještě nějakých 25%, ale to mu rozhodně již nemusí stačit na vládu. A Bureše si v opozici neumím představit. Myslím, že pro něj smysl nedává. Není to demokrat. Jeho střet zájmů si stačí připomenout otravou Bečvy pod patronací jeho nohsledů, testovacími centry na covid atd. Je to dotační pijavice a proto potřebuje vládnout.
                                                                                    Prospěch neplyne z omezení pohybu, ale z nouzového stavu jako takového. Aby ho bylo možné vyhlásit, je nutné vymezit, proč ho chci, jaké svobody omezím a jaká nařízení budu po lidech vyžadovat. Bez toho, že bych chtěl omezit lidské svobody a bez toho, že bych chtěl něco nařizovat, co běžně nemohu, by nešlo nouzový stav vyhlásit. Vláda to zpravidla řeší tak, že se odvolá na paragrafy 5 a 6 krizového zákona jako celek a pak zavádí buď hned nebo později různá opatření, která mají nebo nemají v těchto paragrafech oporu.
                                                                                    Já nikoho nenutím, aby porušoval vládní nařízení. Jen konstatuji, že některá jsou v rozporu s ústavou nebo se zákonem. Současně říkám, že já taková nařízení dodržovat nebudu.
                                                                                    Např. nařízení o možnosti se procházet jen po katastru obce, kdy bydlím, je nesmyslné a naprosto v rozporu se smyslem nouzového stavu. Cílem bylo omezit přenos covidu a zlepšit zdravotní situaci. Pokud lidem zabráním jít do přírody, lidé skončí ve městě, kde podle nařízení musí v zastavěných částech nosit ochranu dýchacích cest. To povede jen k zakoncentrování lidí, zhoršení jejich psychiky i zdravotního stavu. To může vést k větší poptávce po zdravotní péči a nakonec kupodivu k opačnému efektu. A i kdybe nevedlo, tak to rozhodně nemá na covid žádný vliv. Jak se mohu nakazit na rybách?????? nebo na kole????.

                                                                                      NLuger46 - Profil | Út 2.3.2021 23:36:11

                                                                                      ciernabaca >> bohužel existuje velka skupina lidí, kteří se nikdy nezeptají proč a nikdy se nepozastaví nad tím co jim někdo nákaze. Prostě jenom dělají to co se jim řekne. Potřebuji systém a bez něj jsou ve svobodným uvažování ztracení. Tito lidé se bojí vzít odpovédnost za jakékoliv rozhodnutí a velmi rádi ať už z pohodlnosti nebo strachu nechávají za sebe radši rozhodovat někým jiným. Ten systém jsou ochotní bránit i za cenu ztráty své svobody a svobodného rozhodování. Jsou to užiteční idioti.

                                                                                        Nciernabaca - Profil | Út 2.3.2021 23:15:00

                                                                                        MrKos >>
                                                                                        takže si to shrneme. Velké podniky, které jsou hlavními viníky zhoršení epidemiologické situace, stále pracují v běžném provozu. Možná se budou vyžadovat testy, které mají optimisticky 70% šanci zachytit nákazu. Realisticky můžeme v případě samo testování a snahy ututlat případný problém předpokládat i méně než 50%.
                                                                                        Oproti tomu šance chytit virus při rybaření je blízká 0.
                                                                                        Ústava jasně říká , že při omezení lidských svobod je vždy nutné zvážit smysl daného omezení. Podle mne omezení rybaření smysl nemá. Je to kravina a já stále nechápu, proč si lidé konečně nepřečtou ústavu a pár zákonů. To, že je vláda prakticky beztrestná za jakýkoli blábol při vyhlašování nouzového stavu, je sice jasné, ale rovněž je jasné, že ne každý blábol je v souladu s našimi zákony. To že to vláda říká, opravdu neznamená, že má pravdu a jedná v souladu s našimi zájmy a v souladu se zákonem. Druhá věc je, že opozici vyhovuje tento zmar a vychutnává si stbáka, jak se griluje ve vlastní šťávě. Ale to jsem odbočil. Jen jsem chtěl říct, že rybaření nijak nepřispívá k šíření viru a tudíž jeho omezení je jen šíkana.

                                                                                          Nkakr - Profil | So 27.3.2021 13:31:28

                                                                                          R.P. >>
                                                                                          Koukni se na RŘ z roku 1936.
                                                                                          Doporučuji body 8, 13,16.
                                                                                          Problém je v tom, že ryba je živý tvor ne sportovní pomůcka jako oštěp, nebo disk. Ryba sportovat nechce, chce se jen nažrat.
                                                                                          No a "sportovec" jí žrádlo nabízí na háčku-))

                                                                                            Nkolotuk - Profil | St 24.3.2021 22:25:09

                                                                                            Tady je pořád snaha srovnávat myslivce a rybáře. Já jsem rybář,nejsem myslivce. Už jsem viděl spousty ozralych part rybářů u rybníka,ještě jsem neviděl žádnou ozralou partu myslivců u lesa. Tim chci pouze napsat,že zato jak se na rybáře koukaj ostatní,si z velké části můžeme sami. Jsem ještě vodak, tam se to zkur...o, ještě dřív jak u rybářů. Nás je ve spolku asi 1800,ale rybářů pouze hrstka. Dobrá zpráva je, že jsou srdcari a fakt rybáři i mezi mladejma.

                                                                                              NMilosVee - Profil | St 24.3.2021 8:43:18

                                                                                              Když jsem se ptal, proč můžu na celý den bez problému do důchodcema přeplněnýho Kauflandu a sám u řeky sedět mimo katastr nesmím, tak nikdo neodpověděl.
                                                                                              Ptal jsem se na úřadech, posílal dotazy na ministerstva a já nevím kam všude.Výsledek?Do dnes nikdo neodpověďěl.Proč?Protože na tento nesmysl nedokážou odpovědět ani ti co ho vymysleli.Nestojím jim za odpověď? Ok, při volbách si taky nevzpomenu...

                                                                                                NSlavetin - Profil | Čt 18.3.2021 13:49:00

                                                                                                kolotuk >> "nastavená pravidla tak,že nesmím dva kilometry do sousední obce na ryby,ale můžu sednout do letadla a letět přes půlku světa na dovolenou," to je trefné! Opustit katastr obce, v případě běžné středočeské vesnice kruh o průměru cca 4 km - ne, ale letět do Zanzibaru a tam se polaskat s jihoafrickou mutací - ano.

                                                                                                  NSlavetin - Profil | Út 16.3.2021 13:34:57

                                                                                                  sven >> Pokud tohle platí pro myslivce, tak by bylo fajn, kdyby Český rybářský svaz loboval, za něco podobného pro rybáře. My přece můžeme snadno povolenkou prokázat, kde můžeme chytat. Ale pokud tohle někdo nevysvětlí těm, co o omezení pohybu rozhodují, tak se tím vůbec nebudou zabývat. Sluchu se u "pánů" asi těžko dostane jednotlivému rybáři, proto snad kromě jiného existuje Český rybářský svaz. A pro jednání (lobování) je čas zrovna teď, to je prostě fakt.

                                                                                                    NMilosVee - Profil | Po 8.3.2021 19:37:55

                                                                                                    neprduch >>
                                                                                                    Kdo tohle vymýšlí?Parta dementů!
                                                                                                    Celý den v Kauflandu mimo katastr obce strávit můžu, sedět sám u řeky mimo katastr obce nesmím.A já se ptám proč?Jaký to má význam, a jak to zabrání nebo pomůže šíření viru?Hlavně že mají politici plnou hubu toho, jak mají lidi používat hlavně seslský rozum😂😂😂

                                                                                                      NJaČ - Profil | So 6.3.2021 10:58:24

                                                                                                      Jsou totiž tací, kteří ví, že v boji za svobodu mohou přijít o život.
                                                                                                      A pak ti druzí, kteří se pro záchranu svého života vzdají i své svobody.
                                                                                                      Je to každého svobodná volba.

                                                                                                        NSpecialista - Profil | Pá 5.3.2021 20:03:20

                                                                                                        Erva >> jo, tak na horách se muselo nakazit spousta lidí. Ten byl dobrej 👍

                                                                                                          NErva - Profil | Pá 5.3.2021 18:03:51

                                                                                                          Luger46 - Jsou tu jiní co potřebují kompenzace skrze práci , ale finančně kompenzovat koníček hmm.... ,jak myslíš. Myslím že na tohle budou dojíždět ještě naše děcka a pokud by měli hradit ještě i koníčky , tak i vnoučata .... Ale taky se s tebou přít nebudu ,bo to nemá ani smysl :-)

                                                                                                            NLuger46 - Profil | Pá 5.3.2021 17:56:23

                                                                                                            Erva >> Radku kamaráde. Vidím to jinak ale nebudu se s tebou o tom přít.

                                                                                                              NDodo677 - Profil | Čt 4.3.2021 10:28:26

                                                                                                              simak.cz >> to určitě souhlasím, ale řekl bych, že to je otázka úhlu pohledu.
                                                                                                              Taky se na to dá dívat tak, že je nesmysl se mermomoci tlačit na ryby, když vidím, že tam je plno.
                                                                                                              Podle mě je situace dnes tak špatná, že by měl každý popřemýšlet jestli náhodou není lepší ty blbý tři týdny holt radši chystat věci......?
                                                                                                              Taky mě to na ryby táhne, ale "nedodržováním opatření" nebojujeme proti vládě (a podle mě si to hodně lidí takhle maluje) ale střílíme se do vlastní nohy > pokud čísla neklesnou tak se tady v tom budem babrat daleko dýl.

                                                                                                                NJaČ - Profil | Čt 4.3.2021 8:39:25

                                                                                                                Je s podivem, že systém, který se po léta bral za individualitu a práva jednotlivce, dnes nejvíce volá po kolektivní zodpovědnosti.
                                                                                                                Další paradox je ten, že jednotlivci systém zuby nehty brání, ačkoli jim bere svobody a zjevně jim ubližuje.
                                                                                                                V době tak zjevných manipulací a všeobecných lží je jasně vidět, kdo jen patří k lidem a kdo je opravdu člověkem.

                                                                                                                  NSpecialista - Profil | St 3.3.2021 10:17:26

                                                                                                                  scjsci >> no to máš pravdu, většinou se jedná o kapénky. Proto se také ukazuje, že nejhorší pro infikovaného jedince je ona úžasná infekční množírna zevnitř ffp2. Rouška proti kapénkám chrání dostatečně, ale zároveň máš přísun trochy čerstvého vzduchu.
                                                                                                                  Respirátory jsou právě pro covid pozitivní to nejhorší. Ostatně podle poslední studie je právě toto zachycování infekčních kapének pozitivním jedincem a jejich opětovné vdechování, vlastně infekčnější variantu nevymyslíš, důvodem nárůstu hospitalizovaných stále mladších ročníků. Vláda tedy svými nařízením přímo ohrožuje zdraví lidí.

                                                                                                                    NMrKos - Profil | Út 2.3.2021 22:45:38

                                                                                                                    ciernabaca >> a další imunolog a možná i ekonom, ba dokonce možná i něco víc, gratuluji

                                                                                                                      NSpecialista - Profil | So 27.3.2021 8:40:07

                                                                                                                      R.P. >> píšeš hlouposti. Sport, nejmasivněji rozšířený je fotbal. Chceš srovnávat minimálně 30 lidí na hřišti a kolem něj s tím, že jdu sám nebo s rodinou, se kterou stejně žiju, k řece, kde nikoho nepotkám? Nebo k rybníku, kde jsou dokonce rozestupy dané. Nebo s jakým sportem bys to chtěl srovnat? Tak co třeba myslivost.. na začátku honu i po něm všichni hezky pohromadě, dokonce někdy spousta psů a víme, že cocid se na ně chytá. Jste tedy mnohem rizikovější, než rybáři. O co tedy jde. Jde o to, že riziko přenosu z nebo na rybáře je tak minimální, že není důvod ho omezovat. To je oč tu běží. Všechny činnosti během celého týdne jsou rizikovější, než jít k vodě. A drtivá většina sportů, kolektivní všechny, je taky rizikovější. Takže proč omezit rybářské právo? Hloupost, lenost, neschopnost svazu.

                                                                                                                        NLada66 - Profil | St 24.3.2021 19:33:12

                                                                                                                        Tady se stále řeší, myslivci můžou. Ano myslivci můžou ale jen ve své honitbě. Je to zpravidla několik hektarů. Většinou katastr obce nebo dvou. Takže větší výhodu oproti rybářům neměli. A teď kdy může rybář v rámci okresu je to směšné, se stále porovnávat s myslivci.

                                                                                                                          NPumprdelník - Profil | Út 23.3.2021 9:12:56

                                                                                                                          cuchak >> posloužíš, zatraceně posloužíš...je vidět, že už je dlouho předlouho od poslední války...když vezmeš lidem jedno ze základních práv, zasáhneš jim do pohodlí, když jim vezmeš práv víc, zasáhneš jim do práv..a když jim přitom ještě neustále naznačuješ, že jsou úplní kreténi a jejich postradatelnost je jasná, pak je nejvyšší čas sem tam někoho pověsit na větve a vyházet z oken, ať se společenský tlak lehce uvolní... už jen tím to lidu kurevsky poslouží...

                                                                                                                            NRudina - Profil | Út 16.3.2021 17:24:57

                                                                                                                            neprduch >> přesně tak, mně se líbí, jak nouzový stav končí 28.3. a oni už teď mluví o tom jak zakážou na velikonoce lidem pohyb. Takže to svědčí jen o jednom, buďto se zase domluvili s komančena, že je podrží nebo i když to neprojde sněmovnou, která jim to neschválí, tak to zase vyhlásí na základě nějakého požadavku - hejtmanů, dobrovolných hasičů, atd. atd. Hlavně, že říkali, že až se schválí ten pandemický zákon, nebo jak se to jmenuje, že už nebude nouzák zapotřebí.

                                                                                                                              Nsven - Profil | Út 16.3.2021 16:54:43

                                                                                                                              neprduch >> Ta opatření jsou naprosto nesmyslná, nevyvážená a místy i diskriminační..
                                                                                                                              Najdi pět rozdílů...

                                                                                                                                Nsven - Profil | Út 16.3.2021 13:45:46

                                                                                                                                Slavetin >> pro ČRS platily úplně stejné výjimky jako pro Mysliveckou jednotu.. ale pouze jeden den... než se v tom někteří svazáci začali iniciativně vrtat a vznášet sugestivní dotazy, na Mze a MV...

                                                                                                                                  Nsven - Profil | Út 16.3.2021 9:51:00

                                                                                                                                  Malab >>
                                                                                                                                  Nemenší nasranost P.T. veřejnosti, by měla směřovat i proti metodice MZ a ekvilibristům, se statistickými čísly...

                                                                                                                                  Mortalitní data, kódování a vymezení úmrtí na COVID-19

                                                                                                                                  ..."Konkrétní příčina úmrtí však musí být vyhodnocena na základě znalosti posloupnosti stavů vedoucích k úmrtí v souladu s mezinárodními pokyny"...
                                                                                                                                  ..."Toto vyhodnocení je však možné až na základě podrobných podkladů, tzv. potvrzení o úmrtí (v ČR List o prohlídce zemřelého), kde jsou jasně specifikovány všechny stavy související s úmrtím pacienta"..
                                                                                                                                  ...."Za Českou republiku zatím tato analýza není možná, ze všech dosud zaznamenaných úmrtí máme podrobné informace z Listu o prohlídce zemřelého, pouze u čtvrtiny případů.

                                                                                                                                  ..."Z analýzy dostupných informací za zemřelé pacienty sCOVID-19, získaných z dosud dostupných dat Národního zdravotnického informačního systému je zřejmé, že nejčastěji pacienti, kteří jsou evidováni jako zemřelí v souvislosti s COVID-19,
                                                                                                                                  trpěli srdečními potížemi, diabetem, hypertenzí či zhoubným novotvarem"...

                                                                                                                                  https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/doc/zemreli-COVID-19-metodicky-rozbor.pdf?

                                                                                                                                    Nkakr - Profil | Út 9.3.2021 18:07:04

                                                                                                                                    MilosVee >>
                                                                                                                                    K "moderní kaprařině" je stan nazývaný bivakem zcela nezbytný.

                                                                                                                                      NMilosVee - Profil | Út 9.3.2021 17:46:59

                                                                                                                                      Jinak tady jedna fotka Gabčíkova od zdejšího člena mluví asi za vše...

                                                                                                                                        Nsven - Profil | Út 9.3.2021 16:05:06

                                                                                                                                        Gašpi >> Mladý pane, viděl jste někdy důl? To je díra v zemi, chodby tak a tak. Prosím, důl se může zatopit, zasypat, ale nikdo vám ho nemůže vzít ! ... .-)

                                                                                                                                        Kolo dějin se otáčí...každý chvilku tahá pilku..nikdy nic netrvá věčně ani láska k jedné slečně..
                                                                                                                                        Tomík, Áda, Kléma, Véna, ??? - co kdo měl, tak to už nemá..

                                                                                                                                          Ndada11 - Profil | Po 8.3.2021 20:48:06

                                                                                                                                          MilosVee >> Stanovaní řeší policie.

                                                                                                                                            Ndada11 - Profil | Po 8.3.2021 20:19:00

                                                                                                                                            A můžou si za to "rybáři" sami. Všude tady na revírech okolo, byly celej rok vyloženě stanové města. Auta až u vody, ohně jak na čarodějnice, bordel, nasráno....... Tak tomu chcou zamezit. Český člověk je spíš co ojebat a ne dodržet. Taky bych rád vyrazil, ale bohužel.

                                                                                                                                              Nnofish - Profil | Pá 5.3.2021 21:09:42

                                                                                                                                              Erva >> Z mého okolí se "nakazilo" nevím jak to říct, dost lidí. Momentálně co skončili v nemocncnici, odvezla je "rychlá". Ani jednoho hned, ale všechny po týdnech léčby po telefonu..... Ledviny, tromboza, zápal plic, zánět kloubů po nějaké nedoléčené virémii....

                                                                                                                                                NLuger46 - Profil | Pá 5.3.2021 19:43:41

                                                                                                                                                el.ou >> hele já nepopírám nemoc ani utrpení lidí. Zpochybňuji nařízení nasi vlady. Jinak mě kovidem prošla půlka rodiny, víc jak půlka firmy. Mel jsem taky obavu o mojí 84 letou matku, mojí přítelkyní a mou dceru ale nemám nárok chtít kvůli svému strachu o své příbuzné chtít ničit někomu jinému život. Tady nejde jen o ty ryby ale o celek jak s námi vydrbali.

                                                                                                                                                  NErva - Profil | Pá 5.3.2021 17:51:10

                                                                                                                                                  Luger46 - Ahoj Davide . Kdyby každý dodržoval to co má ,nebo bylo nařízeno , tak to nemuselo možná dojít ani tak daleko , ale pro spoustu lidí je to pořád "chřipečka " .... Jako žádat jakékoliv odškodnění za to že se nemůžu venovat koníčku je z mého pohledu směšné .....

                                                                                                                                                    NLuger46 - Profil | Pá 5.3.2021 17:41:11

                                                                                                                                                    Takže co kdyby jsme teď hromadně žádali finanční odškodnění. Za prvé polovina nemůže chytat vůbec a za druhé zbylá půlka pouze omezeně a nemůže využívat rozsah povolenky tak jak jsme si ji zaplatili. Máme nárok na kompenzaci ať už od svazu nebo od státu.

                                                                                                                                                      Nlowlow - Profil | Čt 4.3.2021 11:34:58

                                                                                                                                                      Dodo677 >> ¨
                                                                                                                                                      proč vydrbat? Pokud by se ukázalo, že opatření rybářům nezakazují jít na rybky mimo katastr obce, tak to vidím jako pozitivní. Osobně to zneužívat nehodlám. Jen využít možnosti jít na ryby, kde nikoho nenakazím, jelikož chodím sám.
                                                                                                                                                      To, že je někdo dobytek, to je věc druhá, ale nechci kvůli dobytku omezit slušné lidi. Takto bychom mohli pro jistotu zakázat chodit lidem nakupovat, protože se vždy najde někdo, co něco ukradne. Pokud zakážeme nakupovat, tak snížíme riziko, že někdo v krámě něco šlohne......Takhle se uvažovat nedá.

                                                                                                                                                        NSpecialista - Profil | St 3.3.2021 12:24:19

                                                                                                                                                        Bulk >> ty skutečně nebudeš moc bystrý. Tvrdíš, že zbavovat se přirozenou cestou splodin a škodlivin z dýchacích cest a dýchat čerstvý vzduch je stejné, jako dýchat škodliviny zpět. No, co dodat... Samozřejmě ani s vyhledáváním přes Google ti to moc nepůjde, takže pokud najdu znovu, co jsem si neuložil, dám ti sem, pro tebe zcela zbytečně, odkaz, aby jsi ho mohl poplivat svou inteligencí..
                                                                                                                                                        Doporučuji ti (a nejen tobě) procházku na čerstvém vzduchu. Bez ochrany dýchacích cest. Je to nesmírně zdravé a osvěžující

                                                                                                                                                          Nciernabaca - Profil | St 3.3.2021 0:26:31

                                                                                                                                                          Martin M. >>
                                                                                                                                                          Nemyslím si. Pokud se vzepřu zlovůli, často udělám více než když budu mlčet. Nelze nikoho nutit a odsuzovat, že se rozhodl, jak rozhodl, pokud tím nezasáhl do svobody a práv druhého. To je super na svobodě. Můžeš se vymezit a nemusíš. Svoboda je velice cenná a nechat se o ní připravit není rozumné. Nicméně je každého věc, co je pro ní ochoten podstoupit. Na druhou stranu, kdo pro ní nehodlá udělat nic, neměl by si stěžovat, pokud jí začne postrádat.
                                                                                                                                                          V tomto konkrétním případě došlo k porušení lidského práva na svobodu. Tedy ústavy. Nařízení vlády není nad ústavou ani nad zákonem. Nařízení vlády vzniká často na popud úzké skupiny. Ústava a zákony vznikaly dlouhou dobu a prošly většinou testem historických zkoušek. Osobně se domnívám, že mnoho lidí nechápe, že nařízení vlády nemusí být v souladu se zákony a ústavou. To, že vláda nese za svoje rozhodnutí jen politickou zodpovědnost znamená, že pokud vláda ví, že příští volby nevyhraje, je schopna porušovat jak zákony, tak ústavu, např. pro okamžitý prospěch. Je tedy otázka pro každého, zda je anarchie, pokud neposlechnu vládu nebo zákony a ústavu. Pro mne je důležitější, abych byl v souladu se zákony a ústavou. Z hlediska běžného občana chápu, že znát ústavu a zákony je složitější než medializované nařízení vlády, které se ovšem v současné době mění častěji než spodní prádlo.

                                                                                                                                                            Ncomputerfish - Profil | St 3.3.2021 0:19:14

                                                                                                                                                            Koukám, že pro některé exoty je COVID dar přímo z nebe. A tím i báječná možnost šířit svá politická a odborná moudra i tady na MRKu.

                                                                                                                                                              NR.P. - Profil | So 27.3.2021 11:39:47

                                                                                                                                                              Specialista >> Máš zodpovědnost za škody zvěří, máš plán lovu k plnění?? Nemáš. Lov ryb není stejný jako lov zvěře, nebo snad to co střelíš můžeš pustit zpět??

                                                                                                                                                              Výkon práva myslivosti není kromě společného lovu zvěře omezen, a to jak z důvodu zabránění šíření nebezpečných nemocí, tak z důvodu předcházení škodám způsobených zvěří v lesích a zemědělství a rovněž z důvodu zabránění strádání zvěře.

                                                                                                                                                                NR.P. - Profil | Pá 26.3.2021 21:29:57

                                                                                                                                                                Bacha San >> Přesně tak, uč se než začneš mluvit, znáš to tak se tím řiď. Argumentuješ tu věcmi co neplatí.

                                                                                                                                                                  Ntomvec - Profil | St 24.3.2021 17:49:07

                                                                                                                                                                  Donrybarios >> Nikdo, protože je rok 2019.

                                                                                                                                                                    NCarcas - Profil | St 24.3.2021 11:56:31

                                                                                                                                                                    Thomic >> Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč nemají rybáři výjimku stejnou jako myslivci mě z toho logicky vychází že vedení myslivců se snaží pro své členy něco udělat a povedlo se jim to zatímco vedení rybářů na své členy zvysoka sere stačí že přišli peníze za povolenky.
                                                                                                                                                                    No ale třeba je to taky nějaký logický rozpor.
                                                                                                                                                                    Díky za odpověď

                                                                                                                                                                      Nneprduch - Profil | Út 23.3.2021 16:54:23

                                                                                                                                                                      Pánové, na politické rozjímání jsou na Mrku jiné diskuze:))

                                                                                                                                                                        NPumprdelník - Profil | Út 23.3.2021 8:57:10

                                                                                                                                                                        nejvyšší čas pro slušnou a rozumnou občanskou neposlušnost...kdyby se jim na to jen všichni dokázali vysrat, nezmůžou ani prd...ale bylo by to jako ve škole, dvacet se jich domluví že nepřijdou, akorát druhý den ráno jich je 18 v lavici a dva to odserou...čili asi tak..

                                                                                                                                                                          NSpecialista - Profil | Út 23.3.2021 7:21:19

                                                                                                                                                                          kuki >> takto se cítí mnoho lidí, jen to každý nemá koule napsat tak ostře. Nefunkční omezení, příkazy, restrikce... zaznělo to tady mnohokrát ve všech pádech.
                                                                                                                                                                          Nejhorší ale je, samozřejmě s postiženými a zemřelými, že tyto nesmysly odnáší mnoho živých lidí. A to svou holou existencí. Jenže sociální cítění bylo vždy vzácné, teď se ukazuje, jak moc. Z cizího krev neteče a tak kdo má ve svém hnízdě teplo, na sousední větev raději nekouká.
                                                                                                                                                                          Úplně nejhorší je, že lepší to ještě nějaký čas nebude

                                                                                                                                                                            NMilosVee - Profil | Pá 19.3.2021 20:41:53

                                                                                                                                                                            Doktor17 >>
                                                                                                                                                                            Proto je potřeba využít situace hned jak dovolí počasí.Neboť jeden nikdy neví, co zase a hlavně kdy ty pitomce napadne.A to že si zase vymyslí nějaký nesmysl je prakticky jisté.

                                                                                                                                                                              NDonrybarios - Profil | Pá 19.3.2021 13:00:07

                                                                                                                                                                              Tak já jsem se ještě k nákupu mimo české eshopy neodhodlal, jsem konzerva a je to moje chyba.

                                                                                                                                                                                Npirda - Profil | Pá 19.3.2021 6:33:47

                                                                                                                                                                                No alespoň něco.Je fakt,že největší radost z toho,že nás je většina doma,měli prodejci ryb.potřeb :-)
                                                                                                                                                                                A při kontrole účtu jsem rád,že nebudu doma u PC.Tolik věcí na ryby jsem snad za tak krátkou dobu nikdy nekoupil :-)

                                                                                                                                                                                  Npirda - Profil | Čt 18.3.2021 19:47:36

                                                                                                                                                                                  Tak hurá.Odsouhlasili alespoň pohyb a sport v okrese.

                                                                                                                                                                                    Nlowlow - Profil | St 17.3.2021 8:57:15

                                                                                                                                                                                    Willow >>
                                                                                                                                                                                    Mám pocit, že vím, kde na to vezmou a dost mne to s... Jo já jít do krámu s cizí peněženkou, taky bych se neomezoval. Sem tam bych tomu cizákovi i nějakej dárek koupil. Zvlášť v době, kdy by se rozhodoval, zda mi jí příště zase půjčí.

                                                                                                                                                                                      NMilosVee - Profil | Út 16.3.2021 11:29:28

                                                                                                                                                                                      Svazu si myslím že je to úplně jedno co a jak bude.
                                                                                                                                                                                      Prachy za povolenky už mají v kapse, tak nač se snažit.

                                                                                                                                                                                        NMalab - Profil | Út 16.3.2021 9:08:11

                                                                                                                                                                                        lowlow >> Bohužel nasranost voličů nesměřuje k lidem kteří mají významý podíl na tom jak se pandemie v ČR probíhá.
                                                                                                                                                                                        V okolních zemích mají v poměru k počtu obyvatel 20% nemocných oproti nám, někde polovinu, stejně tak zemřelých na covid. Za zbytek mohou naši političtí reprezentanti.
                                                                                                                                                                                        Hlupáci stále podporují Ovara zemanovic a bandu zlodějů kolem něj. Stejně tak s pijavicí Burešem babišským.
                                                                                                                                                                                        Výsledek voleb prokáže jak jsou na tom s inteligencí svéprávní občané. Je smutné vidět jak svéprávní voliči nedokáží identifikovat kdo má významný podíl na zabití tisíců lidí ať již z blbosti, nebo pro maximalizaci zisku.

                                                                                                                                                                                          NGigi1893 - Profil | Po 15.3.2021 21:39:32

                                                                                                                                                                                          Vydra revírní >> pokud u sebe budeš mít fotku rytíře tak ano...

                                                                                                                                                                                            Nsven - Profil | Ne 14.3.2021 12:33:59

                                                                                                                                                                                            MilosVee >> Nakonec to bylo jen pro jejich dobro..
                                                                                                                                                                                            Ještě by tam nastydli a koviďous, by si na nich pak smlsnul :-)

                                                                                                                                                                                              Npirda - Profil | So 13.3.2021 18:23:39

                                                                                                                                                                                              kubsta >> TWL,to chápu,ale deset litrů????

                                                                                                                                                                                                Ncuchak - Profil | Po 8.3.2021 20:34:17

                                                                                                                                                                                                Pumprdelník >> kdyby neprobíhaly demonstrace, tak nepíšeme moudra na Mrk ... ✌️

                                                                                                                                                                                                  Nsven - Profil | Po 8.3.2021 20:33:10

                                                                                                                                                                                                  MilosVee >> Ani jedna z těch věcí, není v kompetenci RS.

                                                                                                                                                                                                    NPumprdelník - Profil | Po 8.3.2021 20:21:29

                                                                                                                                                                                                    _Karel_ >> tak demonstrovat je debilita obecne, natoz ted....nemocnice zas tak preplnene nejsou a nebyt hospodareni nasich hospodaru mame jich vice, tady se nam projevuje nekolik veci dohromady, ale budiz...snaha zkrotit se da delat bud poradne, nebo nema smysl ji cinit vubec. Nynejsi stav nedava smysl...tecka.

                                                                                                                                                                                                      N_Karel_ - Profil | So 6.3.2021 11:28:56

                                                                                                                                                                                                      JaČ >> Tos napsal hezky. Ale fakt bych neřekl, že boj proti omezení pohybu kvůli epidemii je bojem za svobodu.