- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Povolenka pro chytání non-stop
byli byste pro možnost si připlatit zato, že smíte chytat (především kaprařit) přes noc? Příklad místo standardní polovenky by byla možnost si koupit povolenku nonstop, která by byla dražší než standardní.
Co si o tom myslíte? Výhody, nevýhody. Dle mě by to bylo výhodný pro všechny, jak svaz víc peněz, atraktivita revírů, tak rybáře kapraře..
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
7x v oblíbených a 11x v ignorovaných.
Nsindeji3 - Profil | Út 2.4.2019 14:20:52
Další věci, co bych rád zmínil:
Znamenalo by to víc lidí, kteří budou spát u vody (na lehátku, v přístřešku) a nebudou u nahozených prutů. Drtivá většina nebude celou noc sedět vzhůru u prutů. Že některé po záběru okamžitě probudí pípák a vylítnou pokaždé ze spacáku není argument, takhle to určitě není u všech, kteří by takto chytali. Nebyl jsem pro prodloužení doby lovu, ale to hlavně z jiného důvodu - a to protože je potřeba doba klidu pro ryby, vodní živočichy, přírodu kolem vody, což je i věc, kterou požadovalo MZe zdůvodnit, když se to prodloužení doby lovu vyjednávalo. Rovnou bych se vzdal myšlenky, že to bude jenom pro kapraře, sumcaře atd. Kdyby taková možnost byla, tak by si to mohl koupit každý a lovit takhle třeba candáty a víme, že v noci je toho méně vidět, takže choutky porušit pravidla jsou větší než přes den. Nonstop a parta kamarádů láká k tomu láká se ožrat (to dražší povolenka neeliminuje). Osobně fakt nemám rád, když si partičky kaprařů privatizují místa, střídají se tam a nikoho tam týdny nepustí, jestli by se tohle díky nonstopu rozšířilo, tak to bych nerad (neříkám, že se to nutně musí stát, ale docela bych se toho bál).
NDěda Lebeda - Profil | Út 2.4.2019 17:59:21
NToM1977 - Profil | Út 2.4.2019 20:47:55
Víte proč? Protože světě div se, nejsou všichni rybáři a všichni nejsou zvědaví chodit kolem vody, která připomíná kemp se vším, co to obnáší. Takže se s tema stiznostma začne plnit schranka mistniho uradu a v ci prospěch asi tak bude postupovat zastupitelstvo? Nespokojených občanů! Takže přibudou cedule, vyhlášky a dopadne to tak, že si nebudeme moct v dešti otevřít ani deštník.
Nejsme tu sami, to si uvědomte...
NTarn - Profil | Pá 5.4.2019 21:02:11
Nsur - Profil | Čt 4.4.2019 7:49:47
Nevidím nic špatného na tom že když celý týden ráno vstanu jdu do práce, vracím se na večer, doma něco udělám a jdu spat, a znova a znova tak chci strávit nonstop víkend v přírodě.
Každý nadává na dnešní mládež že jen sedí doma u TV, PC, čučí do mobilu. A teď už se nadává i na to že chce někdo strávit celý víkend v přírode u vody? Ten svět se řítí do pěkný prdele
Npepa-č - Profil | St 3.4.2019 19:38:38
a já chci povolenku, abych si mohl nechat víc ryb, připlatím si.
a já chci povolenku, abych mohl chytat i tam, kde se to nesmí, připlatím si.
a já chci povolenku, aby tam, kde chytám já, nesměl nikdo jiný, připlatím si.
Nhraji - Profil | St 3.4.2019 13:45:32
NEsox 2 - Profil | St 3.4.2019 4:12:15
NSumect - Profil | Út 9.4.2019 19:52:01
Nesystémová řešení nemají žádný smysl a jsou spíše na škodu.
Nsplavek - Profil | Út 2.4.2019 21:01:38
NTomáš7 - Profil | Út 2.4.2019 19:03:17
Jestli by se měla nonstopka zavádět? Ani omylem. Lidi se neumí chovat. Bordel. Chlastacky. Chrápání ve stanu. RS je pomálu. Na nonstopku by se rybarem nesměl stát každý trouba.
NDěda Lebeda - Profil | Út 2.4.2019 18:45:03
NDěda Lebeda - Profil | Út 2.4.2019 18:07:26
NToM1977 - Profil | Út 2.4.2019 15:12:20
Snad jen doplním, že pokud chce někdo chytat nonstop, tak jsou na to soukromé rybníky, kde je i soukromý pozemek.
Jsem radikálně proti, aby si party kohokoliv (rybářů nebo nerybářů) zabíraly části pobřeží na x dní a kempovali tam. Od toho jsou kempy, ne veřejný prostor.
NStara321 - Profil | Út 9.4.2019 20:04:35
NNeznámý rybář - Profil | Ne 7.4.2019 18:57:45
Nsven - Profil | So 6.4.2019 21:57:00
Co tam máš dál ? :-)
NRezeň 5,125 - Profil | So 6.4.2019 19:48:14
Já nic nepřekrucuju.
Prerybneny vody sou hlavně kaprem..., Kvanta bile ryby sou minulost, navíc ta se dá redukovat dravci, ale omezení na dravce jsem jaksi nezaznamenal, zato K70 a omezený odnos bernejch kapru je v zásadě plošně.
NTarn - Profil | So 6.4.2019 14:04:26
NDanda05 - Profil | Pá 5.4.2019 15:58:03
NPstruh27 - Profil | Čt 4.4.2019 7:39:35
Nsur - Profil | Út 2.4.2019 22:24:49
NDěda Lebeda - Profil | Út 2.4.2019 19:54:39
Nkamo - Profil | Út 2.4.2019 18:35:38
Nkamo - Profil | Út 2.4.2019 18:08:57
NDěda Lebeda - Profil | Út 2.4.2019 18:05:07
Nhraji - Profil | Út 2.4.2019 14:53:17
NČík - Profil | St 10.4.2019 21:14:20
NSlavíček - Profil | Út 9.4.2019 19:16:08
NKnapík - Profil | Po 8.4.2019 12:36:09
NMalda512 - Profil | Po 8.4.2019 12:14:54
PS : Oprav si ty hrubky v textu a nauč se slovosled . Když už poukazuješ na pravopis někoho druhého.
Nsven - Profil | Ne 7.4.2019 13:05:27
NRavachol - Profil | Ne 7.4.2019 12:29:12
Ntatyk - Profil | Ne 7.4.2019 12:21:34
Nsven - Profil | Ne 7.4.2019 10:59:14
Pokud tě naše diskuze nezajímá či nějak vnitřně zneklidňuje, můžeš se převexlovat do jiné diskuse....účast zde není povinná.
Nakonec ani jednou jsi do ní nepřispěl...tedy mimo sedmi dislajků ... což považuji za ubohost..
Možná tě trochu omlouvá, jsi-li tzv. "postřelená husa" a nedokážeš zformulovat smysluplnou a legislativou podloženou větu, na obhajobu svého názoru a tedy se vyjádříš poněkud primitivnějším prostředkem.
Moderátor diskuse, nemá narozdíl od tebe žádných námitek, protože jistě ví že diskutované téma, se zadaným souvisí velmi. I když chápu, že pro některé staré struktůry, může být velice nepříjemné.
"Staré" není vyjadření věku ale zkostnatělého postoje ...
Btw. Ban byl pouze jednodenní aby si stačil vychladnout....
Nglaza - Profil | Ne 7.4.2019 1:05:57
NMalda512 - Profil | So 6.4.2019 22:45:17
Nfheavy - Profil | So 6.4.2019 22:02:39
co setyka te ricky tak to se deje uz roky taky nic novyho nebo neznamyho,bezna praxe ,ziju holt v jinym kraju ))
Nfheavy - Profil | So 6.4.2019 21:47:16
Nnofish - Profil | So 6.4.2019 14:52:57
Ale že potlačuje ostatní druhy ryb, to je jiná, s tím souhlasím.
Nfheavy - Profil | So 6.4.2019 14:52:23
Nkakr - Profil | So 6.4.2019 14:52:13
Samozřejmě musí být agregátník řádně proškolen a mít patřičné osvědčení, které je oprávněna RS kontrolovat. Ale nikdy jsem neviděl, že by si lovnou elektrodu pod napětím vzal do ruky někdo bez oprávnění a věř, že jsem toho viděl hodně.
Dal jsi hodně špatný příklad.
Musím se smát, na jedné straně rybolovci řvou, že je málo kontrol, že je potřeba RS zacálovat a na druhé jiná skupina naříká, jak je to nezákonné.Fakt si myslíte, že než do profi RS spolek jde nemá vše velmi důkladně prověřeno od právníků, ne od "odborníků" na MRKu??
NTarn - Profil | So 6.4.2019 14:48:44
NTarn - Profil | So 6.4.2019 14:32:25
NTarn - Profil | So 6.4.2019 14:11:43
Nsven - Profil | So 6.4.2019 13:35:07
Pokud by se jednalo o spolkem placené hlídače MRS revírů, kteří prošli spolkovým výběrovým řízením, nebylo by to nic proti ničemu.
Ovšem v tom případě, by nemohli požívat statut úřední osoby.
Pokud korumpujete odměnami státem jmenované úřední osoby, které mají vaší spolkovou činnost kontrolovat ve smyslu zákona 99/2004, pak to rozhodně jedno není...
Jak jsem už psal, všeho dočasu..
podobně jako nabádání BPVRP MRS aby rybolovec nabodl rybu, která se mu nevejde do podběráku, na zákonem zakázaný bodec..
Už se vidím jak v ML, vystavím nabodnutého patnáctikilového šupináče, s douškou "sorry ale mám malý podběrák"...:-)
Máš pravdu, postaru se žít nedá....ale pokud by do toho někdo občas nezavrtal, rádi by si tak někteří žili dál... :-)
Nnofish - Profil | So 6.4.2019 13:23:47
Nsven - Profil | So 6.4.2019 12:29:21
Jaká pravidla si spolek demokraticky nastavil, taková platí.
Včetně systému vysaď a chyť.
Díky této filozofii, přežil spolkový rybolov cca od roku 1890 Rakousko-Uhersko, první světovovou válku, první republiku, německou okupaci a druhou světovou válku, druhou republiku, třetí republiku včetně socialismu, sovětskou okupaci a rozpad Československa..
Od převratu 1989 uplynulo 30 let a stále jsou díky zavedenému systému, vody plné ryb..
Pokud spolkoví rybáři nepodlehnou privatizačním tlakům, který na ně zjevně i skrytě působí, především prostřednictvím kaproprůmyslu a kaprololobby, může tomu tak být i dalších sto let.
Tím netvrdím, že je vše v pořádku ale tvrdím, že jakmile ze začnou podnikat "radikální "kroky,
půjde svazová rybařina rovnou cestou do prdele...stejně jako tomu bylo v případě zemědělství, potravinářského, těžkého, lehkého, chemického, těžebního, apod. průmyslu atd. atd.
Hladoví vlčaci jen čekají na svou příležitost...
Ale jinakTi dávám za pravdu.
Ncomputerfish - Profil | So 6.4.2019 12:16:39
Nsven - Profil | So 6.4.2019 11:56:25
Ale jinak na tom nic korupčního není, žejo :-)
http://www.mrs-mo-nmnm.estranky.cz/clanky/archiv/vyberove-rizeni-mrs-rybarska-straz.html
Nkakr - Profil | So 6.4.2019 9:35:00
Dovolím si podotknout, že profi RS nejsou v zaměstnaneckém poměru se z.s.
Není na tom nic korupčního, ani protiprávního.
NTarn - Profil | Pá 5.4.2019 21:16:35
Nfheavy - Profil | Pá 5.4.2019 21:11:04
ona dnesni spolecnost tak nechtene k tomu lidi vychovava nebo temer vybizi i kdyz je to nemoralni a proti prdeli ))))
NVetesnik.J - Profil | Pá 5.4.2019 19:20:11
NToM1977 - Profil | Pá 5.4.2019 7:31:18
Můj názor je ten, že pokud bude umožněno si koupit za nadstandardní finanční podmínky nonstop povolenku, povede to mimo jiné k ještě většímu počtu stanů kolem vody, což není pro vody dobré. Proč to není dobré a k čemu to povede a v hraničních situacích může vést, jsem již napsal níže :-P
Nsur - Profil | Čt 4.4.2019 9:00:33
NToM1977 - Profil | Čt 4.4.2019 8:44:56
Sice chceme aby se děti víc hýbaly, ale aby bylo "normou", že si kdo chce, kde chce postaví stan a je tam týden, dva, není pro výchovu asi to pravý ořechový.
NHide - Profil | St 3.4.2019 23:38:35
Nmedvěd - Profil | St 3.4.2019 21:10:51
NVladk - Profil | St 3.4.2019 16:37:03
Tohle zahubilo jeden revir co jsem měl rád. Majitelka si tam dala i ceduli aby ji tam nechodili. Tak se naštvala a řešila to uředně, revir je ted soukromý. Nový najemník je spokojeny, baba taky a svaz utřel nos. A na ryby 20 km...
NTomas Krlin - Profil | St 3.4.2019 14:53:14
Jinak, pises o tom, ze lidi nechapou a sam nechapes (me teda urcite ne...) a pises... :D ale uz to neres, jinak nebud citlivka, jsi chlap, dehonestace vypada upne jinak...
NToM1977 - Profil | St 3.4.2019 14:03:33
Ale on se ptal, co si myslíme, že by to přineslo za pozitiva i negativa. Já jsem napsal svoje názory. To, že je nechápeš nebo vidíš jinak je naprosto v pořádku, co však není v pořádku je, hned v druhém příspěvku přejít do dehonestace a shození názorů ostatních s prohlášením, že tomu nerozumíš.
Bohužel přesně proto, že to lidi jako ty nechápou (myšleno, že vidí jen "já" jsem rybář a nikdo jiný, než rybáři vody nevyužívají) je velká šance, že to dopadne tak, jak píšu...
Nrici2 - Profil | St 3.4.2019 13:25:17
NToM1977 - Profil | St 3.4.2019 13:00:56
Je úplně jedno, jestli je po tobě bordel nebo ne. Pokud by měly jít do dané obce nějaký peníze, tak to těžko bude nějaká část z ceny povolenky. Proč by to ty obce dělaly tak složitě? Pro ně by bylo nejjednodušší a nejlegálnější vyhradit část pozemku, kterej bude placenej a bude vyhrazenej pro rybáře mající povolenku. Jedniný, co se svazem budou muset projednat je to, aby byla část daného revíru v režimu nonstop. A je to zase o tom. Udělá se část revíru prakticky jako soukromá a stejně, kdo zde bude chtít nonstop, bude muset platit za dny pobytu, co tam bude.
Toto se má dít na soukromácích a ne tím prznit svazový vody.
My se tu nebavíme o pozemcích, který jsou výhradně pro rybáře a o tom, co tam budeme/nebudeme moct dělat. Bavíme se o veřejných prostranstvích. A když bude kolem vody neustále vidět stany, tak to budou chtít všichni. Pejskaři, sportovci, jogíni, kuchaři, dětský skupiny, chiovatelé koče, dravců, králíků. Najednou se rozkřikne, že tady se stanovat smí. Tak jedem na 14 dní na dovču mimo kemp. Ušetříme za poplatek v kempu. Líbí se ti ta představa? Mě teda ne. Ani jako rybáři, ani jako nerybáři...
Nvenybit - Profil | St 3.4.2019 11:44:22
Protože já už jsem roky neviděl bordel kolem žádného bivaku . V dnešní době to jsou ty nejzodpovědnější rybáři. Všechen bordel co vidím kolem vody, bývá po mejdanech omladiny z města ,která ani ryby nechytá. Po Ukrajincích , kterých sem Babiš natahl půl milionu a nemaj žádné vychování. A po důchodcích ,kteří si z rybaření udělali vedlejší zdroj peněz. Tím nemyslím všechny, ale zpravidla to tak je,že ryby cpou do aut starší lidé ,a ti samí házejí do křoví plechovky.
NPedro1 - Profil | St 3.4.2019 10:07:11
NToM1977 - Profil | St 3.4.2019 8:50:10
Ty zákazy stanování ale přece nejsou jen kvůli bincu kolem. Dokonce bych řekl, že to je vedlejší problém. Problém je ten, že není chtěný, aby byly všude stany a vegetili tam lidi. Je jedno, jestli rybáři nebo parta výrostků, kteří se rozhodli strávit týden prázdnin na Kozí horce na pláži mimo kemp. Nelíbí se mi to, nechci to, nevidím důvod, proč by tomu tak mělo být. To za mě, jako za občana/nerybáře.
Jako rybář vidím to, že pokud nebudou mít stan, nebudou tím pádem týdny na jednom (většinou nejatraktivnějším) místě, na místech se protočí více rybářů, je větší šance se na místo dostat, je větší šance pro nerybáře si v té zátočině v osamocení sednout a prožít příjemné chvilky.
Když na těch místech je neustále stan, toto všechno padá, jeden člověk (parta lidí), rybářů/nerybářů si dlouhodobě ilegálně zabírá veřejný prostor a k tomu nevidím jedinej důvod.
NTomas Krlin - Profil | St 3.4.2019 7:56:01
Jsem kaprar, chodil jsem dlouhe roky na soukromaky, kde se takrka vsude chyta nonstop a jedine kvuli koho bych uvazoval o nonstop jsou mozna SUMCARI.
Na soukromkach kazdy vidi, jak styl chytani nonstop funguje, hodne rybaru zlitych do bezvedomi a nekolikaminutove jizdy za doprovodu jekotu hlasice nastaveneho na 120% hlasitost, nez se radoby dobytek vzbudi a jakoze si zajde zdolat kapra, ktereho by samozrejme bez nonstop rybolovu nechytl...
Ale u kapraru, vole to mi reknete, nestaci nekomu chytat 20hodin denne? Asi ne, 24hodin v kuse nonstop se chytat neda, clovek musi i spat a jestli chce nekdo spat na rybach, at si chrape doma a k vode chodi chytat ryby - to plati i pro vyletniky a vypravare atd.
Jako vzdycky, psanim nikdy nenapise clovek vsechno, nevidim vsechno cerne a bile, ale u tohohle jsem hodne nalomeny...
Nbjwir - Profil | St 3.4.2019 7:51:15
Kdysi jsem byl za zavedení 24h lovu..poslední dobou se čím dál víc dostávám do stádia že jsem proti,argumenty pro jsou stále stejné ale argumenty proti se díky chování některých jedinců začínají navyšovat do jiných rozměrů :) . Píše se tady jak příroda nemůže jít v noci k vodě kvůli rybářům..Pánové kdo zažil jak leží na lehátku , kouká na pruty a vedle nich dojdou srnky se napít k vodě by nechtěl už nic jiného :) je to něco úžasného , když vám vleze ježek k lehátku a dupe tam je taky paráda , s raním sluncem vyletí ledňáček:) Je to vždy o přístupu lidí , když se u mě nebo když jedu s kamarádem někdo zastaví nabídneme kafe , pokecáme,někteří kolemjdoucí se i vrací je to prostě fajn a když odjíždíme zůstává po nás maximálně slehnutá tráva..A je to špatně ? Tohle určitě ne...Bohužel pak jsou lidi a party lidí kterým je tohle naprosto šumák , řvou , jsou arogantní , bordel je po nich ještě měsíc protože pytel na odpadky je sprosté slovo ...To nejsou rybáři , jsou to hovada které MY sami musíme hnát ze svazu bičem...Z 90% jsou to lidi kteří přijedou k vodě luxusními vozy (nezávidím jim je, vydělali si na ně je to jejich plus -> ale asi jsou díky tomu zvyklí na něco úplně jiného)..Dokud nám ze zákona případně spolku nevzniknou dostatečně tvrdé tresty tak se tahle situace nezmění...
NToM1977 - Profil | St 3.4.2019 7:33:03
A jako rybáři mě vadí, že reálně dlouhodobě okupují rybářsky atraktivní místa, a že svým chováním přibližují dobu, kdy začnou právě ty tabule, vyhlášky apod.
Ntuzemak - Profil | Út 2.4.2019 23:05:50
NVladk - Profil | Út 2.4.2019 20:09:07
NDěda Lebeda - Profil | Út 2.4.2019 19:41:07
Nkamo - Profil | Út 2.4.2019 19:20:59
Ncoudi - Profil | Út 2.4.2019 18:18:14
No, po tvých příspěvcích, kde se to hemží sprostými slovy bych o klidném stavu duše dost pochyboval. Názor může mít každý jiný.
NStara321 - Profil | Út 2.4.2019 18:14:39
NDěda Lebeda - Profil | Út 2.4.2019 18:14:27
NStara321 - Profil | Út 2.4.2019 17:58:36
Nsindeji3 - Profil | Út 2.4.2019 17:14:24
Nkamo - Profil | Út 2.4.2019 17:10:43
Nsplávkař - Profil | Út 2.4.2019 15:25:14
Červené karty: Děda Lebeda
Kde to žije - kaprařina
17:57NFanclub značky Shimano 10618
17:25NNash Titan Bivvy 383
17:02NLegenda s názvem Daiwa Tournament S5000-T, S5500-T či S6000-T 4589
16:23NKrátkodobá kaprařina x 6929
16:05NLithiové baterie - srovnání 1196
14:37NKyjský rybník, Džbán 49313
13:10NSháním horní díl od prutu delphin etna 3,6m 3dily 3
12:34NSolar titanium swinger 714
12:07NKorda Developments a vše co k této značce patří 1034
8:59NMarkovka u Třebíče 3431
8:01NNash Křeslo Indulgence Low Moon Chair 32
PáNDyje 5, 6, 7 - Mušov a Nové Mlýny - diskuse 52644
PáNHumnibird helix 7 1
ČtNStarfishing SPeX-TeX 150 2 Man 0
ČtNDolní Benešov 1474
Co je nového - kaprařina + obecné
PáNBleskovka: Má smysl zachraňovat i krase stříbřité?
PáNBleskovka: Zrušení revíru Markovka 1, nádrž Střítež
StNBleskovka: České muškařky kralovaly světu: MS v jižních Čechách patřilo domácím týmům!
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NMiničlánek: Závěr sezóny s osobákem
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . NVideo: Měření hloubky ze břehu
Akční nabídky
Stojan Cocoon Pod je vyroben z odolného materiálu, má matný černý povrch, nastavitelnou délku, výšku a je vybaven robustními klouby a klipy pro jednodušší a rychlejší nastavení.
Signalizátory JRC Radar DR jsou navrženy tak, aby vyhovovaly v každé situaci. Při vývoji a testování byl kladen důraz na kvalitu, spolehlivost a jednoduchost v ovládání.
Oznámení - kaprařina
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - kaprařina
1.6.STRŽENÝ ,,24,,
4.6.5. ročník Memoriál Norberta...
5.6.Mikbaits Carp cup Rybolov na...
6.6.Brankovice 10 ks Nej
7.6.XXIV. 42 – hodinový...
13.6.Gergelík Dr Baits Carp Cup Jaro...
13.6.LumiCarp Cup Červen - Uvolnilo...
13.6.SPORTEX Arizona Cup Medvědí...
14.6.Zrušeno:Málo Carp Hadina 2024...
16.6.Pod hladinou Anaconda carp cup...
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...