Nvenybit - Profil | So 23.12.2017 6:10:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Lidi jsou trochu prasata , na Lipno jsem se něco najezdil . Kempy tam stáli pár stovek ,člověk si pujčil pramici a pohoda . Jenže pak většinu kempů koupili Holanďané, zprivatizovali starosty a celé Lipno obehnali asfaltovou ciklostezkou s pouličním osvětlením. Od té doby tam nejezdím. Zničili ten nádherný kus přírody, dnes vám tam celou noc do stanu svítí lampa a za stanem jezdí ožralý bruslaři ve dne v noci. Takže za mě, dělejte tam lidi bordel jaký chcete , stejně už nám to tam nepatří.
NMrKos - Profil | So 23.12.2017 9:37:45
Martin02 >> buďto chytám ryby a nebo tábořím a stanuju. Sloučit to lze jen velmi těžko a pokud to sloučím, tak musím chtě nechtě porušovat hned několik zákonů. Když už někdo jede na ryby s tím, že tam hodlá i porušovat zákony této země, tak je to přesně ten důvod, proč se začínají podobná zákonná ustanovení i vymáhat. Konečně a jen houšť.
A ještě bych zavedl funkční registr hříšníků, za podobné porušení zákonů bral papíry na tři roky, hříšníka patřičně zaevidoval a znemožnil mu koupit si povolenku jinde.
Nkakr - Profil | Po 25.12.2017 16:16:29
Denny >>
Rybář dotáhne k vodě neskutečné množství krámů, včetně jídla a pití. Ale už nedokáže obaly od jídla a pití které váží cca 1/10 původní váhy odnést domů. Hodně rybářů žije v přesvědčení, že zakoupením povolenky získávají i permici na vjezd k vodě kdykoli a kamkoli a tábořit kde se jim zamane. Při tvorbě nového rybářského zákona se uvažovalo se zřízením profesionálních strážců přírody, nejen rybářů, ale vyšumělo to do ztracena.Bohužel a není vůle s tím něco dělat.
Vyměnění zadržené povolenky za pytel obilí evokuje středověk a prodávání odpustků církví svatou.
Místo církve dosaď ČRS a jsi v ČR:-))
Nkakr - Profil | So 23.12.2017 10:42:02
vedro >>
Lovební řád - Vranovská přehrada rok 1936
Co nejpřísněji se zakazuje na pobřežních pozemcích přehrady a všech revírů rozdělávati ohně. Překročení tohoto zákazu stíháno bude bezohledně a bezvýjimečně nejen okamžitým odnětím lístku, nýbrž i cestou právní, při čemž se každý výslovně na to upozorňuje, že osobně ručí za případně vzniklé škody.
Nvenybit - Profil | Út 26.12.2017 7:30:06
lipenak >> Já ale na těch fotkách nic zvlášť pohoršujícího nevidím. Není tam nic co by se nedalo uklidit do 5 min. A ohořelé klády za bordel nepovažuji , ty mě ani přírodě nevadí nikde, Z popela vzejde nový život. Asi by tam nemuseli mít rozházené všechny ta krámy ,ale jak říkám sebrané to je do pěti minut. Rybí hlavy? No já pořád tvrdím, že co člověk nachytá a nechá si , to má na konci roku zaplatit . Ale jinak jsou šupiny a hlavy na zemi bordel? Odpověd je zase ne, alespoň se to vrátí do přírody ,ona to stejně za jednu noc odtahá krysa. Občas mám spíš problém před nimi ty nástražky ochránit. Bordel jsou igelitové obaly rozházené všude kam oko dohlédne, vykácené zdravé stromy ,pálení pneumatik atd tad. Přes to, ještě před pár lety i v té CHKO čistili paseky s pomocí pneumatik. Když odjede a všechno plastové,skleněné co tam na té fotce vidím si odveze sebou, nemám s tím problém. No a ty hlavy ,abych byl přesný, mne nevadí. Ale podle rabářského řádu se ryba nesmí u vody krátit . Takže s takovým se stráž vypořádá jedna dvě , když bude chtít. Já když si tam rozbalím svůj bivak zelené barvy ,mám tři tašky, jednu s věcma na ryby, jednu s oblečením a jednu s jídlem ,lehátko,spacák ,stojan na pruty , pruty a vozík na kterém sedím. A jsem perfekcionista, takže já prostě nesnesu rozházené věci , jakékoli. Pořád musím mít všechno srovnané. Nemůžu tam nikomu vadit. Podívejte se na to logicky. Za posledních pár let , obehnali Lipno , které je v CHKO ! Celé asfaltovou silnicí, Labe z obou stran kilometry asfatových ciklostezek. A vám vadí rybáři v bivaku? I kdyby tam po sobě ten rybář bivak zapálil a odešel , tak tam nadělá menší škodu než "kapitalisti". Proč se asfaltuje? Prý je to ve veřejném zájmu. A rybaření není veřejný zájem? Můžu klidně říci , je ve veřejném zájmu ,ke každé vodě vybudovat příjezdové cesty a po sto metrech místa s košem a Toikou . A budu mít pravdu, tak proč se taková místa nestaví? Protože je to v této zemi kocourkov. Všechno díky EU postavené na hlavu. Tady totiž vládne jedině veřejný zájem snobů, co je jim do nějakých špinavých rybářů , hlavně že se můžou podél labe projet na svém kole za čtvrt milionu. Taková je realita. Rybářů se nikdo vůbec neptal jestli něco takového chtějí nebo nepotřebují. Považují rybáře za povl. A tento povl mě má pokutovat za přespání v mé zemi kde chci? Jakým právem? Znění zákona je jasné,ale duch zákona v tomto případě mizí v nenávratnu.
NDenny - Profil | Po 25.12.2017 2:53:26
yzzak >> Pises nesmyslne,zazivam kazdy rok,jak to vypada,kdyz prijdou k vode profici a jejich pomocnici,ktere zaskoluji.To proste prijde autorita,kterou vsichni bez rozdilu respektuji.Neni to o nejake poloprofesionalite nebo profesionalite,neni to ani o vybaveni,ktere jim umoznuje lepsi a duslednejsi kontroly,ale o tom,jake ma ta RS pravomoce a jake jsou mozne postihy.Kolik znas v Cechach rybaru,kteri za pytlaceni dostali nekolikadesetitisicove pokuty nebo byli pravomocne odsouzeni k podminecnemu nebo nepodminecnemu trestu,nebo je primo od vody odvedli v poutech? Ja tam neznam takoveho nikoho.Stejne je to s vodakama, turistama a dalsima,kteri jdou do prirody. Clovek bez vzdelani v oboru muze mit praxi a znalosti,o ktere se studovanym lidem ani nezda.Aniz bych se chtel nejak dotknout studovanych lidi,je spousta vysokoskolaku a stredoskolaku,kteri znaji radu veci vetsinou jen od stolu a podle toho casto vypada jejich rozhodovani.Ta podstata je ale opravdu v tom,videt to nescislnekrat na vlastni oci v praxi a podle toho pak uvazovat a rozhodovat.Zarazi me,ze nekdo muze mit proti tomu,ze chlapi projdou nejakym skolenim,budou si muset nastudovat nove vyhlasky a zakony,ktere jim umozni kontrolovat nejen rybare,kdyz to je i v zajmu rybaru.Samotne RS se muze vysmat kazdy nerybar i kdyz dela na brehu bordel,protoze RS nema pravomoce zadneho postihu.Naopak rybar,ktery jde na takoveto misto pak lovit,musi podle rybarskeho radu nejdrive to misto uklidit,coz je pochopitelne nespravedlive a i tohle mohou ti chlapi zmenit.Stejne tak je to s CHKO,tyhle oblasti nebyly takhle osetrene pro nic za nic,vzdy tam nejaky duvod byl nebo je.To,ze se tam delaji svinstva,kdy se casto nekdo uplati nebo nejakou lumparnu protlaci nejaky politik nebo nekdo vlivny ,to nerozporuji,ale i tohle profi rybarska straz muze velmi ovlivnit.Ne samotne vlastnictvi,ale chovani vlastniku rozhodne ano.Frank tady pise,ze treba Lipenak je proti non stopu a a ja se mu nedivim.Videl jsem od nej mnoho fotek,kdy se rybari chovaji jako neandrtalci a kdyz je jim to vycitano nebo se jim seberou noty,tak jeste maji blbe keci nebo dokonce vyhrozuji.Neni to o tom,zda je nekdo kaprar nebo ne,je cela rada spickovych kapraru,coz me jiste Lipenak i dalsi RS muze potvrdit,kteri se u vody chovaji naprosto bez problemu,s temi zadne problemy nejsou a ani kvuli nim nechce omezovat lov.Bohuzel,je obrovske mnozstvi tech,kteri opravdu u vody delaji bordel,prekracuji zakazy vjezdu,stanovani a rozdelavani ohnu,porusuji zcela zasadne a vedome rybarsky rad a jejich chovani je nekdy opravdu takove,ze si nerybarska verejnost ukazuje na to,jaci jsou rybari exoti.Prave kvuli temto lidem jsou zakazovane non stopy,bivakovani a dalsi veci,ktere ten lov ryb zprijemnuje.Lidi se me casto ptaji,jestli to zdejsi strazci neprehaneji a ja jim odpovidam,ze ne.Nevidel jsem nikde tolik tolerance,jako prave u zdejsi rybarske straze,ale rybari presne vi,kde je nejaka hranice,za kterou uz jit nemohou.Pokud ano,hrozi jim velke pokuty nebo soud a pripadne vysoke pokuty a vezeni.Take mnohy rybar,ktery se doma chova jako pako se venku prezentuje tak,ze by mohl byt vydavam za vzor,nejsou takovy vsichni,ale je jich dost.To,ze to dnes takhle funguje na mnohych mistech v zahranici take nebylo hned,vsechny omezeni vznikaji na zaklade nejakeho spatneho chovani lidi nebo nejake ochrany a je jen na lidech samotnych,aby opet svym chovanim dosahli toho,ze bude stale veci vice tolerovano.Doma to,jak casto ctu a slysim,bohuzel zatim nejde a to presto,jake maji cesti rybari obrovske moznosti.
NMrKos - Profil | So 23.12.2017 21:16:55
jeden3 >> pro začátek bych asi neslučoval pobyt v přírodě a auta + táboření v CHKO.
NCarpkiller - Profil | Po 25.12.2017 16:34:41
lipenak >> to je hrůza, ale bohužel realita břehů našich svazových vod... a to ještě vypadá relativně slušně, oproti tomu co je třeba na pálavě, orliku, ale i třeba místy na Labi.
Největší peklo je na to koukat z vody, to vidíš všechno jak na dlani a je to strašidelný. V přírodě a u vody se dá pobývat x dní a z daleka místo nevypadá tak strašně, jak na tvých fotkách nebo jak to potkáváme u vody:-( není jiná cesta, než tohle tvrdě pokutovat, to je snad úplně jasný. Ale měl by to dělat člověk s rozumem, citem a znalostí jak rybářské praxe, tak s dlouhodobějším pobytem v přírodě. Řadový Policajt ani úředník od klávesnice na to nebývá vždy ideální osoba.
Jak píše výše Denny, ideální stav jsou profesionální strážci, viz američtí Rangeři strážci parků atd. Budeš tam pobývat jako člověk o.k, budeš tam jako prase nebo jak kočovnej cikán, tak tu máš takovej flastr, že už si to znova nedovolíš.
Určitě to nemůže dělat zakomplexovanej frajer vysazenej na určitou skupinu lidí. Tam já vidím problém, musí to dělat profesionál.
NMartin02 - Profil | So 23.12.2017 9:29:44
Chápu, že lidem vadí nepořádek, ale nechat lidi přespávat jen ve spacáku a pod deštníkem a doufat, že se tím problém vyřeší mi přijde jako naivní. Činovníci svazu by si měli uvědomit, že pokud někomu prodají povolenku tak ten člověk bude chtít u vody nějakým rozumným způsobem existovat. Lipno nemá každý za domem a když tam člověk jede přes půl republiky, tak se dá čekat, že tam chce lovit několik dní, tedy tam bude i přespávat, a né to o půlnoci zabalit a jet zase přes půl republiky domů. Asi tam těžko někdo pojede na týden a bude celou dobu spát jen pod deštníkem.
Nnofish - Profil | Út 26.12.2017 20:03:34
vara >> 4 lidi na 8 hodinové šichty, to máme řekněme jen na mzdy 1 300 000 korun na jejich mzdy, spíš daleko víc, nejsem majitel firmy. Náklady na jejich dopravu atd, jsme minimálně na 2-2,5 000 000kč (spíš více, vzhledem k předchozí pozámce o nákladedch na zaměstnance) na jednu přehradu, za to, že jsou lidi banda blbců....
Mimochodem těch 20 se dá vydělat i jednodušeji, jaký by o to byl zájem? A to je jen jedna přehrada...
A pak to skončí jak měšťáci - že si an sebe mají vydělat a nedej bože, že něco porušíš.
Je to všude stejné, lidi jsou prasata, neumí si vážit toho co mají.
Spočítej si nějakou reálnou pokutu a kolik by jich muselo být, kdyby byla průměrná třeba 1000Kč. To by snad co hodinu museli dát někomu tu pokutu aby si na sebe vydělali.
Nbart.bm - Profil | Út 26.12.2017 11:36:11
Je docela usmevne tady cist jak jeden na druheho haze spinu a pritom nikdo se nepostavi pred zrcadlo a neukaze prstem i sam na sebe....ti co jen vykrikuji jaky je tam bordel a pritom jsou zdechli zvednout telefon a zavolat popripade RS aby zjednala napravu jsou stejne na vine jako ti co bordel delaji....vody mame krasne a meli bychom si je hlidat vsichni ne jen profi RS ci dobrovolna RS....dale je zajimave ze zde nikdo nepoukazuje na to jak tyhle problemy resi v zahranici a ze tu lovci kteri jezdi i za caru pisi...na Padu to hlidaj policajti i pomoci helikoptery a nikdo ve finale nerekne ze je to buzerace...nase pokuty jsou oproti jejich smesne coz je k placi...ono veskere nase postihy jsou k placi...ja treba kdys lovil na jedne statni vode v Polsku....za prvni tydenni navstevu se u nas pomalu kazdy den otocila 3x policie (jen prosla kolem a koukla do vody a obhlidla lezeni) a 2x za den RS jen proto ze jsme byly cizi...pri dalsi navsteve na podzim uz RS normalne prisla na kafe i pokec a vysvetlila i proc tomu tak bylo...revir si totiz hlidali samotni polsti kaprari lovici okolo nas a kdyz se jim neco nelibilo okamzite volali...nutno rict ze kolem te vody ikdyz jsou tam dva kempy je poradek...tem co braly vse rikaj kormorani a ti tam byly hlidani sotva se ukazaly u vody....takze o cem to pak je?jen o jednotlivcich nebo o nas vsech kteri u nasich vod lovime....
NMikyn - Profil | Po 25.12.2017 17:32:02
Vždycky to je a bude o lidech....bohužel je mezi náma spousta velice slušnejch prasat a ti to jednoho krásnýho dne poserou všem. Uplatňování kolektivní je vždy nejjednodušší cesta jakéhokoliv zákazu. Problém je to, že udělat zákaz jde poměrně rychle, horší je to, že i při rapidním zlepšením situace už ho nikdo nechce rušit. Taky jezdíme k vodě třeba na 5 dní, ale první co uděláme, tak vytáhneme pytel na odpadky a ten je i zároveň poslední věc, co se nakládá zpět do auta. A není v tom žádnej problém...většinou těch odpadků odvážíme poměrně víc, než jen svoje..bohužel... . Je fakt a asi i štěstí, že jsme nikdy nepřijeli na místo, kde by byl nějakej bordel po rybářích, kteří tam byli více dní....většinou se jedná o ty, co tam přijdou na den...podle dvou, tří plechovek od kukuřice, pár plechovek, nebo flašek od piva a sáček od svačiny...tak to uklidíme...samozřejmě, že nás to štve, ale když u toho nikoho nechytíme a nemůžeme mu dát přes držku, tak to jinak nejde..
NJarda Š. - Profil | So 23.12.2017 9:45:07
Považuji za velmi dobrý nápad kumulaci funkcí RS a strážce CHKO. Myslím ale, že by jich mělo být alespoň 15, ne jen dva.
Njeden3 - Profil | St 17.1.2018 9:48:18
PeSteh >> ne,jen plastenka a jeste nesmi byt ve vyrazne barve,aby jsi neplasil zver a Holandany :-)
NDanda05 - Profil | Út 26.12.2017 22:02:09
candat 6 >> no hnus ti povím, ale zajímalo by mě jakou pokutu tihle borci dostali a jakej postih ???? Ja jen proto ze se řekne ze za to může nonstopka. Ne za to můžou konkrétní jedinci a mají být potrestáni tvrdě. Jako níže ty fotky, jsou považovány za důkaz ze nonstop je nesmysl. Větší blbost jsem neslyšel. Je to důkaz ze kontrola je nedostatečná, a postih taky. Je to marný zase z toho vyplyne ze nejlepší bude když tam ani ryby chytat nebudeme.
A to připomínám ze nejsem zastánce nonstop lovu..
Nhraji - Profil | Út 26.12.2017 20:55:27
vara >> máš pravdu v tom, a to ti musím přiznat, že situace se nejeví jako dobrá. Také máš pravdu v tom, že je potřeba ji nějak řešit. Ono to řešení ale není snadné najít.
Když jsme před několika roky zavedli v MRS placenou RS (profi) slibovali jsme si od toho asi mnohem víc, než to ve skutečnosti přineslo. Ale poskytlo nám to informace a zkušenosti, které lze využívat dál. Dnes víme, že není rychlé a jednoduché řešení.
Třeba otázka zvýšení pravomocí RS. Je to dvojsečná zbraň. Vlastnosti a schopnosti stávajících členů RS nejsou zárukou, že by tyto zvýšené pravomoci dokázali správně a přiměřeně využívat.
Nvara - Profil | Út 26.12.2017 19:30:17
Krapet si myslim,ze velkej problem je v tom ze kazdej porybnej zna svyho rybare a aby nekdo osolil svyho kamose nakou raketou,tak to nikdo neudela
NPetr64 - Profil | Út 26.12.2017 18:52:19
bart.bm >> Přestupky by měly mít nastavený pevný mantinely. Hódně pevný mantinely. Žijeme ve státě s barvitou řečí,kde každá věc má 40 pojmenování. Našinec má hodně variant,jak všechno okecat.
Nkakr - Profil | Út 26.12.2017 17:01:18
Amur. >>
Přečti si k čemu je RS oprávněna a nebudeš psát hlouposti.....
NDenny - Profil | Út 26.12.2017 16:03:40
venybit >> Svym zpusobem mas pravdu,vuci rybarum je to casto nespravedlive,protoze kdyz se na brehu utabori pres noc treba vodaci a udelaji tam bordel,tak rybar,ktery na takove misto prijde chytat,to po nich musi nejdrive uklidit.Taktez chatari nebo majitele pozemku.Ploty vedouci az do vody a k tomu casto nahazena posekana tlejici trava a to clovek nevidi,co je vse nahazene pod hladinou. Karavany na mistech kde nemaji co delat a pokud mozno jeste se zahradkou a kytickama,to je opravdu realita a mnozi by mohli ve vyctech ruznych negativnich veci pokracovat za me.Bohuzel zakon nedava RS v podstate zadne pravomoce,tak jedno z reseni je,aby RS byl zaroven i strazcem CHKO,rezervaci a dalsich oblasti.Neni to idealni stav,protoze ani tehdy nemuze zasahovat vsude,protoze ja si strazce predstavuju tak,ze muze zasahnout v pripade potreby kdekoliv a proti kazdemu,ale je to krok ke zlepseni a tak jsem za to opravdu rad.Urcite s tebou nesouhlasim treba s rozdelavanim ohnu,nejde o par ohorelych klacku,ty opravdu nicemu neublizi,ale jakmile je to v tesnem sousedstvi lesa,nebezpeci poraru je opravdu velike.Kdo zazil jake to je,kdyz hori les,vi o cem pisu.Tisickrat se nic nestane,ale kdyz ano,tak pak to neni jen o par ohorelych kmenech.Ono je take zapotrebi si na rovinu rict,ze mnohe zakazy vznikly prave kvuli chovani rybaru.Jednou dojde trpelivost vodohospodarum,jindy ochranarum nebo policajtum,nebo i lidem,kteri kolem vod bydli a pak se rybari divi,ze se neco omezuje a zakazuje.Kdyz by se vse to,co se v soucasnosti rybarum nelibi,povolilo,dokazes si predstavit,jak by to za par mesici nebo roku kolem vod vypadalo? Ty si po sobe uklidis,ale dalsich deset se na to vykasle a v tom je ten problem.Lide nemaji v sobe zakorenene to,ze kdyz udelaji nekde neporadek,ze ho musi vzdy po sobe uklidit,takze jedina cesta,jak je k tomu donutit jsou strazci a postihy.Jeste co se tyka tech cyklistyckych ztezek.Je to o tom,jak to udela projektant a co zadavatel dovoli stavebni firme.Videl jsem podle rek a jezer celou radu stezek,ale jsou udelane tak,ze kdyz chytam ryby,tak tu ztezku,ktere je 6-7 metru za mnou,vubec nevidim a ti,kteri jsou na stezce o me vubec nevi.Proc by si stavebni firma mohla jen proto,ze ji to usnadni praci,zlikvidovat kere a stromy,ktere jsou v tesne blizkosti takove stezky.Naopak,ten projekt by mel byt takovy,ze tam,kde je to zapotrebi,jeste ta stavebni firna vzrostle stromy a kere dosadi,technologie a technika na to davno jsou.Neco jineho je,kdyz se vyuzije k takove stezce treba hraz,tam pochopitelne budou asi jine podadavky,nez kdyz to vede kolem reky nebo jezera,Opravdu i takoveto veci se daji delat setrne s ohledem na prirodu a i ty cyklisty,bruslare,rybare a dalsi.
Nvenybit - Profil | Út 26.12.2017 7:36:39
Denny >> Tak v tom s tebou souhlasím. V tomto státě nezaměstnaný , nepřizpůsobivý ,jezdí k vodě dělat právě ten bordel. Namísto toho ,aby je stát nahnal ve žluté vestě k těm rybníkům nebo řekám. Pro ciklisty klidně postaví asfaltku v CHKO , ale pro rybáře,ani těch pár tisíc cikánů není schopen sehnat. O tom právě celou dobu mluvím. Ovšem samozřejmě ani to neomlouvá prasata co po sobě nechávají haldy bordelu.
Nkakr - Profil | Po 25.12.2017 14:36:30
Denny >>
Mám dojem, že žiješ nejen v jiném světě, ale také jsi "odtržen od mas":-))
Jinak bys nemohl napsat, že stát má zaměstnat několik stovek lidí,kteří by bordel po pár bezohledných rybářích uklízeli. Rozhodně vyjde laciněji zaplatit pár desítek "rangerů" a vybavit je takovými pravomocemi, by si nikdo nedovolil bordel dělat.
NDenny - Profil | Po 25.12.2017 3:08:50
FRANK71 >> Nejak jsem te asi nepochopil.Cim budou rybari nemile prekvapeni? Tim,ze nekteri z nich vedome porusi dane zakony nebo vyhlasky,tim sami sebe prece vystavuji riziku nejakeho postihu a musi s tim pocitat.Pokud jsi to myslel tak,ze dosud je za to nikdo nehonil a ted ta moznost je,tak to beru a souhlasim s tebou.
NUchaazim - Profil | Po 25.12.2017 0:10:16
Na rozlohu, jakou má Lipno, jsou 2 profi ukrutně málo. Takže se asi nic moc nezmění a dědkové a ruskojazyční "kolegové" budou dál napichovat rybky velikosti malíčku.
Kdyby se zvedly ceny povolenek, možná by bylo na víc takových profíků.. 1500 stojí týdenní chytání na jedné malé přehradě tady v Bavorsku. Svazovka. U nás si za tu cenu koupíš celý kraj a na rok.
Jasně, můžete mě bičovat, že 1500 + čl. příspěvek je pro někoho dost peněz a že nemůžu srovnávat Říši s Čechama, ale pak nenadávejte, že se sypou jen kapři. Ale to už je spíš diskuze k poslednímu článku pana Tychlera o štice a rybičce.
NRožnovák - Profil | Ne 24.12.2017 15:34:29
venybit >> CHKO se zakládaly jako velkoplošné chráněná území zajímavé z hlediska složení krajiny a na jejímž území se ve velkém míře zachovaly původní nebo málo změněné biotoby se společenstvy živočichů a rostlin . V jejich rámci se vyhlašuje sposta malopošně chráněných území jako PR,NPR ,PP a NPP kde jsou podmínky přísnější .Pokud systém nezklame a neustupuje politickým a ekonomickým tlakům a na správě pracují lidé obdaření zdravým úsudkem pro rozlišení co je hrozba, např. jestli o 2 stupně jiný úhel štítu střechy nebo rozšíření sjezdovky o několikset metrů v cenné lokalitě, tak smysl to má. V rámci Chko jsou fungují i supně ochrany, každá zóna má odlišné podmínky, pokud by toto z našich pohraničních hor a okolí vodních toků a ploch zmizelo,přišly by tyto lokality o poslední zbytky ochrany před ekonomickými tlaky.
NRožnovák - Profil | So 23.12.2017 22:57:00
jeden3 >> Do jisté míry chápu tvou frustraci. Taky se nemohu zbavit dojmu že u nás platí nějaká zvrácená nepřímá úměra. Chalupník žijící na horách v CHKO celý život, má problém si vyměnit i okapy a přitom se dál a dál rozvíjí např. lyžařské areály, to znamená další kácení a likvidace cenných lokalit za podpory státu, holt z toho udělali průmysl.(viz poslední akce v Jeseníkách likvidace 3 ha státního zdravého horského lesa a lokality kde se vykytuje prstnatec fuchsův a chráněné druhy ptactva). Nezájem, orchideje přesadíme, ptáci se snad přestěhují sami, ale možná do Polska.
NTarn - Profil | So 23.12.2017 22:00:54
Bacha >> nezakázali. Ten zákaz tam platí pořád už dlouho, jen to nikdo důsledně nekontroloval a nepostihoval. Místo aby jste byli rádi, že se dělá pořádek, nevím co Vám vadí ? Když teda píšete, že Vás se to netýká, protože popsané skutky neděláte. To by jste měli být tuplem rádi ne ?
Njeden3 - Profil | So 23.12.2017 21:51:23
Tarn >> mily kolego-tve tvrzemni je v podstate pravdive a na druhe strane absolutne zcestne.
Existuje presumce neviny -a tak,pokdu nekdo neco vedomne porusuje-treba to lamani zelne,otevreny ohen atd.....at je za to potrestan.
Ale rici,ze to delaji vsichni je pausalizace a dela to hovada ze vsech,co se v prirode pohybuji.
a ty slavne CHKO jsou mi uplne k smichu-kdyz se podivas na tu komedii jmenem EU,kam jsme vlezli a udajne mame s mnima shodne pravni predpisy-v Alpach se vesele stavi,tady kolikrat v CHKO nenechaji mistniho ani vymenit strechu. Tnehle blbej stat je zase papeztejsi nez papez. Vase horovani pro zakazi prameni ciste z jiste nenavisti ke kaprarum,o nic jineho nejde,ale jsou lide,kteri do prirody jezdili i na vandr,s detma,bez jakekoliv rybariny,nepalili ohne,nelamali zelen,chodili tam pesky a ne autem-a stejne je nove zakony postihuji. Takte trvam na tom,ze to speje k tomu,ze priroda bude jen pro ekoteroristy a par brouckaru. Na kdejaky krtinec u nas vyhlasi CHKO a honi turisty,trempy,rybare...........ovsem tisice tun pesticidu na vedlejsich tisicich hektarech repky nikomu nevadi,radsidaji pokuru parte trempu.
Uz brzo tu bude chtit zase vylezt na namesti,jen by ta nova revoluce uz nemela byt tak uplne sametova.
NTarn - Profil | So 23.12.2017 20:04:12
vedro >> Ale máš pravdu, nejlíp se na Lipně chytalo, když byl kus v hraničním pásmu a ryby měly v polovině Lipna klid :))
Nvedro - Profil | So 23.12.2017 19:26:05
Jarda Š. >> No o.k. , nic proti tomu . Jen přemýšlím , že by se možná v CHKO vůbec neměly chytat ryby :) , když to je chráněná oblast .
Nkarlak - Profil | So 23.12.2017 17:12:51
tak toto neni nic jineho nez sikana normalnich lidi a ty co jsou nepolepsitelni ty stejne nikdo nezastavi ono vse nedelaji jenom rybari jezdi tam koliste vodaci atd a mezi nimi take nejsou jen hodni za chvilku to bude jak za bolsevika jen na propustku demokraticky stat by mel spise pravidla uvolnovat nez neustale opasek utahovat a je treba si pripomenout ze Lipno nepostavil jihocesky kraj ale cely stat