NPike | St 28.9.2005 18:34:54
Shake: Pripadne Danielsson LW 2five
NŠlehy | St 28.9.2005 12:05:58
shakespeare:Mě se moc líbil Pflueger Trion.
Npikoš | St 28.9.2005 9:36:46
Designově nejpovedenější je Adventure. Ve všech velikostech. :-)
Nshakespeare - Profil | St 28.9.2005 8:58:16
Jakej se vam zda designove povedenej malej navijak ? Zhruba na line 2-3 ?
NDalibor - Profil | Po 26.9.2005 22:24:33
No já mám Ultegru 3/4,Okumu Integrity 5/6 a Okumu Magnitude 7/8. Zatím jsem využil brzdu puze u Integrity na stojáku když jsem tahal duháka 64cm a na řece při zdolávání bolena 68 cm.Jo a vlastně i na Ultegře když mi to vzala parma, ale bylo to stejně zbytečné protože si nechtěla dát na 4ce proutku říct a nakonec mi to urvala o něco ve vodě.:-)
Jednou si našetřím na pěkný navijáček, ale s těmi, co mám jsem zatím spokojený.Žádné designové skvosty, ale svou práci, tam kde lovím, odvedou .
Nšeptal - Profil | Po 26.9.2005 10:33:24
MD: Doufám, že ho nebudu hledat dýl, než svých obligátních 5 minut. To na vynervování bohatě stačí.
Nšeptal - Profil | Po 26.9.2005 10:25:22
Abych pravdu řek, včera večer mě docela mrzelo, že nemám nějaký bakeliťák za pár pětek. Marně jsem totiž dva dny hledal svého Orvise, že jsem si už vsugeroval, že jsem ho nechal u řeky. Úplně jsem ho viděl, jak se tam válí v trávě. To byly nervy. Takže v tomhle vidím výhodu laciného cajku.
NPike | Po 26.9.2005 10:21:42
Milos: To je nase tradicni diskuze. My si to zas vysvetlime. Holt nas soudruzsky vkus se lisi, to je dobre, bo Xaxap je jiste proti uniformite.
NPike | Po 26.9.2005 10:17:29
Xaxap: To jsem rad. Navic jsi zase reagoval na neco jineho. Nikdo nikomu nenuti navijak za 600 USD. Jen se mi nezdaji levne navijaky pochybnych kvalit. Na druhe stran, at si kazdy dela co chce, moje snury to nejsou, moje ryby to nejsou.
NXAXAP - Profil | Po 26.9.2005 10:14:45
tedlete odpovedi jsem se bal, mila Sally
NPike | Po 26.9.2005 10:11:38
Xaxap: jak jsou dily s licovane, jestli neni mezi nema vule, jestli tam nejsou nejake ostre hrany, o ktere se muze snura drit (a ze jsem takovy navijak videl), vyzkouset si brzdu, vyjimani civky
O barve se nebavim, o large arboru take (zalezi na vkusu kazdeho soudruha), brzda je lepsi nez u roztodivnych kousku neznameho puvodu. A drahy byl jiste z casti proto, ze jsi platil za znacku, stejne jako u Orvisu, Sage a podobnych vyrobku. Tusim, ze jsi ho kupoval v CR za Kc.
NXAXAP - Profil | Po 26.9.2005 10:06:18
můj rýl je nudně černý, není lárdž árbr, brzda mi přijde jako u jinejch a cívka se vytahuje strašně blbě ... tak mi milý maestro Pájko von Allesgelernt řekni, proč stál 600 baků? A jak jsem mohl předejít špatnému výběru?
NMiloš_diakritický | Po 26.9.2005 10:05:23
Já pochopím začátečníka, který si pořídí budget klacek, lajnu i naviják, aby si to vyzkoušel, jestli ho muškařina vůbec bude brát. Když ne, tackles prodá nebo uloží do garáže, když jo, tackles zase prodá a pořídí si něco lepšího.
Osobně tvrdím, že co se týče ohledu k lajnám je nejlepší volba BFR, bez ohledu na large nelarge arbor cívku...Ovšem pověsit BFR na Loomis GLX je holý atavismus a barbarství. Pochopím důvod, že nejsou love a právě se vyřizuje v bance úvěr, ale zdůvodňovat to tím, že je to prachsprostý zásobník lajny a doopravdy ho nikdy nevyužiju je falešné, hmmm, ale velmi falešné...
Nšeptal - Profil | Po 26.9.2005 10:00:34
MD: Tak to souhlasím bez výhrad. Na co mít de-luxe škatuli, když lajnu za 2 litry nasoukám na nějaký silně podřadný bakeliťák.
NPike | Po 26.9.2005 9:58:27
Milos: Nic nez souhlas. Muskar ma byt u vody designove sladen.
Nšeptal - Profil | Po 26.9.2005 9:58:23
Pike: Já to myslel tak, že není důvod k zamýšlení, bo za 700 nemůžu koupit nic, co by mi sloužilo ke spokojenosti, tudíž takovéto skvosty prakticky neregistruju.
NMiloš_diakritický | Po 26.9.2005 9:57:07
šeptal:
v podstatě NIC....
K zamyšlení je ovšem zcela jiná věc - borec valí kolem vody s klackem za 10 litrů + a na jeho konci se paskví "totallowplasťák" , jenom lajna na něm namotaná je 3x dražší než ten rýl. Je to hnus - na pěkný fly klacek patří pěkné fly dírky....Navíc, velmi se mi líbí ty debaty o kundaef krabkách - něco tak nedůležitého pro lov a ono to stojí přes litr....zato naviják vypadá jako z programu Somálští muškaři bez hranic....
NPike | Po 26.9.2005 9:52:24
Septal: Jak psal Milos ve svem clanku, tak to proste nekoupit hned, ale mrknou se, jak jsou dily s licovane, jestli neni mezi nema vule, jestli tam nejsou nejake ostre hrany, o ktere se muze snura drit (a ze jsem takovy navijak videl), vyzkouset si brzdu, vyjimani civky atd, atd. Proste necumet jen na cenu a nekoupit smejd.
Nšeptal - Profil | Po 26.9.2005 9:47:09
Pike: Prosím tebe, co je nad takovými kousky k zamýšlění?
NPike | Po 26.9.2005 9:45:31
No a to je to, pred cim sem varoval. Fakt neni treba navijak za 8000, ale nad kouskem za 500 ci 700 bych se taky zamyslel.
NMiloš_diakritický | Po 26.9.2005 9:42:41
Holátko:
normálka, klasika. Co bys taky chtěl od rýlu za pár stovek, že ??? Tělo z plastu a můstky z titanu ??? :-)
NHolátko Josef | So 24.9.2005 19:50:57
Jistě znáte Compo reel, jsem jeho "hrdý" majitel z dob, kdy k nám širokocívkové navijáky teprve začaly pronikat. Takže Armagedon - odjebal jsem na něm devítku plovoucí štikovou šňůru. Jak? jednoduše při vytahování z navijáku při současném vodění strýmra ve vzduchu. Šňůra dřela přes příčnou lištu, asi za současného točení cívky udělalo to takový efekt, jako když škrábete nehtem po igelitovém obalu na školní sešit - takové krabaté zoubky.
Ponaučení? Něktreré součásti navijáku by měly být opravdu kvalitní, jinak vás to potom mrzí.
NJVC - Profil | So 24.9.2005 14:30:36
Dobře nebudu :-))
NZN - Profil | So 24.9.2005 11:15:29
JVC:
prosim tě, radši nemysli:-))))))
NJVC - Profil | So 24.9.2005 8:50:22
Pike: Tak ja jsem ve Svedech chytil ryby 55 a 51 jak vis na podzim vypasene a bojovne. Pres to jsem brzdu nepotreboval. Marfic na svuj jak vy tvrdite "shit" moraka 63 taky bez problemu.
Slamak: Marfic na tom nema temer zadny podil. To je vec kterou tvrdim uz leta. Je pravda ale , ze me v tom utvrdil. BTW: Psal jsem, ze extrem jako losos, ci hlavatka je vyjimka.
4ALL Takze v podstate z toho vyplynulo co si myslim. Chapu, ze jsou veci co clovek dela pro radost. No a navijak je jedna z tech radosti. Jinak jsem tady necetl zadny konkretni pripad krome jehovistickeho straseni armagedonem :-))
NMiloš_diakritický | Pá 23.9.2005 14:16:44
pupak:
to už taky bylo, vymysli něco, co ještě neznám...
Npupak - Profil | Pá 23.9.2005 12:42:31
Miloš_diakritický - dej bacha at neskoncis v brodakach ve vane a u zrcadla:-))))
NMiloš_diakritický | Pá 23.9.2005 12:40:25
pupak:
náhodou, s LBM naprostou souhlasím. Já osobně již ani na břehu neexhibuji, poněvadž nemá smysl jezdit k vodě, tam se převlíkat a zase svlíkat, stačí křeslo v obýváku, puštěná telka , kanál Animal Planet, kde si ochránci zvířat honí na posedu při filmování hnízdících kormošů klacky a je mi fajn. Občas si pustím pro zasmání pořad Jak na TO, juknu na MRK do Můj lov jestli náhodou někdo nechytl potočáka nebo lipana 30+, dám si pivko, cigáro..ušetřím za benzín a ubytování a tyto peníze nacpu do dalšího fullhole navijáku...
Npupak - Profil | Pá 23.9.2005 12:34:17
Le Big Mac - a jeje panicek se asi spatne vyspinkal:-))))
NLe Big Mac | Pá 23.9.2005 12:33:02
Naviják musí bejt drahej a hezkej, sestava začíná bejt jen pro parádu, páč to vyžrali kondoráni a tak se musí exhibovat při chůzi po břehu.
NGeorgino | Čt 22.9.2005 20:09:06
MD:Podobnej mám doma po dědoj.Fajnový kolečko :o)
NŘízek - Profil | Čt 22.9.2005 16:49:26
XAXAP:To vis, jsem este mlady a naivni, a kdyz je nekde napsano Made in England nebo USA tak tomu verim:-), To jest Sage, T&T, St.Croix, Bfr, Orvis-aspon ten muj Blátenkil, Cortland, Airflo, 3M, i ten Lamson je delanej u nas v Budejkach, Stroft je z Nemcu, podberak + jojo je Tvrdek, broditko (takova ta vesto kapsova vec) je taky od nas, krabky dansko, tak cajem vlastne voni jen brodaky, asi cepice, hacky, vlastne i bunda, karim je okorenen pean a stipatko. Tak to by asi tak bylo fsechno. A prosim, neberte mi iluze! Kazdej sme uchylnej trochu jinak...
NXAXAP - Profil | Čt 22.9.2005 12:45:02
Rizek: vesely chlapiku, co v tve vybave nepoznalo cajovy zavan vychodu? :-) Pobav nas :-)
Npikoš - Profil | St 21.9.2005 22:02:40
malajské rolexky jsou falsa, ale malajské loomisy jsou pravé :-)))
NZN - Profil | St 21.9.2005 21:43:17
pikoš :
jj, není nad rovnováhu. Malajské Rolexy jsou taky OK :-)))
Npikoš - Profil | St 21.9.2005 21:31:12
docela fajn je také naviják na vyvážení prutu, já ho využívám doopravdy pokaždé; nyní preferuji malajské Loomisy před anglickými Orvisy a BFRkami
NŘízek - Profil | St 21.9.2005 21:07:16
Lubka:Plne souhlasim, plast je proste plast( i kdyby to byl treba Loop:)) a jako takovy nesplnuje ony esteticko- funkcni kriteria. Navic v muskarine odmitam pouzivat vyrobky made in Asia (krome brodaku), takze se vedome ochuzuji i o celkem dobre, levne, celokovove vyrobky od Okumy, Scierry, Shimana apod.
NMiloš_diakritický | St 21.9.2005 16:31:52
kromě toho, dírky ani kvalitní materiály již nejsu in - ve světě prý teď frčí rýly z moduritu, ty dražší se prý vyrábějí v Německu a mají custom díly z duroplastu.
NMiloš_diakritický | St 21.9.2005 16:28:50
Vy toho naděláte kvůli posranýmu navijáku - auto taky nemůžete doopravdy vzhledem k rychlostním předpisům využít.....Škoda že to není turbo Fako úplně stačí....
NPike | St 21.9.2005 16:17:07
No a pak se stane to, ze clovek ma prilezitost vycestovat do ciziny za rybama a to hodne velkyma a ejhle nema dostatecne kvalitni navijak a nekvalitni plastacek je pro smich. A treba v tuto chvili se muze ten lepsi hodit. Kousek za 10 000 to byt nemusi, ale jen zasobnik na snuru by to taky byt nemel
NPan Slamáček | St 21.9.2005 16:06:38
JVC> jardo zasobnik snury to jiste je, ale nenech se marficem navrtat! podivej se na ty jeho kriklave zeleny prisery! zajiste si pamatujes ze jeste ne zcela nedavno mel stejne ale v barve cerne! trvanlivost takoveho vyrobku neni idealni (asi jsi u toho nebyl, kdyz rval tusim na pikeho nenavijej dyt mrzne!)... se ted bude branit ze to bylo kvuli snure :)))
asi bych se podival na to s jakymi navijaky se chodi na lososy! prevedl do nasich podminek, penezenek a se rozhodl co chci a co cekam ze se mi muze podarit ulovit....
NLubka | St 21.9.2005 16:00:17
Snažil jsem se o poměr cena výkon a solidní dyzajnovou stránku. V tomto směru nejsem příliš ujetý. Plast nemusím, i kdyby byl plně funkční.Jiné zájmy , krom mé práce nemám, na hory ani na kole nejezdím dačo vydělám. Chytám hodně na MP vodách , gde tu brzdu i využiju(snad). Tudíž mám Shimanno Ultegru a Battenkill mid arbor. Na osmu uvidím, bo snad s ní na sever vyjedu.
NRizek - Profil | St 21.9.2005 15:37:36
On navijak v podstate zasobnik snury je, kde jinde bysme taky tu snuru meli mit, ze?:) Ja osobne preferuji zasobniky s kvalitni diskovou brzdou, kdyz uz pro nic jineho, tak jen kvuli tomu navijeni, ty perka (spring and pawl system) delaj desnej kraval. Navic sem dobrou brzdu uz parkrat opravdu vyuzil. Připadna spoluprace dlane a diskovky je bez problemu, sam to celkem pouzivam. Dobrej pomer cena/vykon je Lamson Radius-super brzda, Bfr dragon fly, Orvis Rocky mountain large arbor, Blatenkill a vubec je dneska na trhu dost navijaku s dobrymi parametry od 1,5 do 3 tisic. S drazsimi navijaky nemam zkusenosti-funkcnost +- stejna, ale esteticky jsou opravdu krasne, nicmene zatim nemam na to, k tomu dokupovat dalsi 2 -3 nahradni civky. Radeji to projezdim na rybach.... Ovsem, to uz je vec kazdeho z nas.
NJirka | St 21.9.2005 14:57:10
Nedavno jsem dostal na prut bolena +-70 a nez jsem zaujal vyhodnou zdolavaci pozici, prosvistely mi koncovym ockem prvni metry backingu. Mam Danielsson Original 2W - podle me je designove vyvedeny, ma dostatecny pocet direk a brzda dlanovka funguje perfektne. Cesky boleni a stiky berou celkem slusne a nekde jsem cetl ze: "Original swedish fish strike more often when you use original swedish reel." Doufam, ze to pristi rok budu mit moznost vyzkouset.
NPike | St 21.9.2005 11:47:55
RwC: mas recht, ja se pres kapsu taky neplacl, na potapecsky neopren jsem se vysral a koupil si Macha za pulku toho 13 tisicoveho rozdilu
NRoyale with Cheese - Profil | St 21.9.2005 11:33:09
Pike > omyl, tady je to naopak. Nepřipraveným štěstí přeje. Já se proto neplácnul přes kapsu a zakoupil Redington CW za 1390.- Kč. Za zbylých 13 tisíc rozdílu jsem pořídil špičkovej potápěčskej neoprén.
NMiloš_diakritický | St 21.9.2005 11:29:59
Igor:
pěkně hnusnej naviják - kde to má dírky ?
NIgor - Profil | St 21.9.2005 11:23:25
No Qutar asi vlezl do špatné otázky - ty jeho Abyssy jsou kaprařské navijáky fy Tica, proto ta 3/4 kilová váha :-))
NXAXAP - Profil | St 21.9.2005 10:39:57
Sc.Moolis: skoda, uz jsem dlouho nevidel tvou nevymachanou drzku, insektofile! ... toz jindy
NSubcomandante Moolis - Profil | St 21.9.2005 10:35:37
XAXAP: Divná slova, muškařskej newspeak. Chápu to tak, že jsme se mohli ožrat. Bohužel budu jinde, takže jindy.
NMiloš_diakritický | St 21.9.2005 10:28:16
XAXAP:
to já si libido jenom masíruju - pěkně se usadím do křesílka, navlíknu volnější trenýrky, pustím si video z Norska, z trubky vyndám spodní díl dabhendu, osadím masírovacím navijákem, čučím na film, točím si kolečkem, občas naznačím snake spey cast a je mi fajn...nenastydnu, nikdo mě nesere, neudělám pokladníka, nezmoknu, neprojezdním zbytečně benzín, nezplatím pokutu za rychlou jízdu od jedná jámě ke druhé, pohoda....
NSkywalker - Profil | St 21.9.2005 10:26:23
Mám BFR a Orvis Battenkill Mid Arbor, teď očekávám z US dovoz kousku značky Nautilus. Určitě je reel v zásadě zásobník šňůry, nicméně brzdu bych nezatracoval, jak již psali kolegové přede mnou, doufám, že se mi jednou bude hodit. Zatím jsem vše větší brzdil rukou.
Jinak zpočátku jsem koupil naviják bez brzdy, jednoduchý, levný. Protože se mi muškaření fakt zalíbilo, řekl jsem si, že nakoupím vybavení pro mne příjemnější jak funkčně, tak designově. Tak jsem poměrně svižně dospěl k prutům od Orvise, navijáku téže značky a nyní třeba k Nautilusu.
Na cenách mi vadí pouze jedna věc - pokud si český obchodník nebo dovozce účtuje příliš vysokou a pro mne neodůvodněnou marži. Ale to neplatí jen u rybaření...
NXAXAP - Profil | St 21.9.2005 10:13:57
Milos: zde uz se jedna o zvysovani sex appealu daneho jedince ... svalovci frci! :-)
Moolis: az bude chvilku klid, muzem exchangeovat nabyte spot-knowledges a uzit si spolecny ultimate-fishing plny exhausting experienci! Domluvime si schedulle na Casting Weekendu, good?
NMiloš_diakritický | St 21.9.2005 10:01:05
715 g + to už není masírování libida, to už je posilování...Bublajz, co ty na to ????
NGeorgino | St 21.9.2005 9:51:48
Qutar:třičtvrtě kilověj naviják, to tě nebolí tuka?? :o)
Nvraník - Profil | St 21.9.2005 9:50:39
vlastně u auta už ne...............
NQutar - Profil | St 21.9.2005 9:50:23
Abyssi mám doma asi 3 týdny už sem s nimi prodělal 16 denní rybolov, jsou si ce o něco težší 715g, ale jínak naprosto super, nemám k nim jedinou výhradu kromě té váhy.
Nvraník - Profil | St 21.9.2005 9:49:22
uspokojuji si libido, souhlasím, stejně tak to dělám u obleků, auta, bydlení, dovolené, mých koníčků a spousty dalších věcí......jen nechlastám a nehraju :-)
NZN - Profil | St 21.9.2005 9:32:57
Přiznám, že jsem jetý na pěkné reely. Pro mě je hrozná představa, že si někdo koupí mercedes a pak na něj obuje gumy z Makra a u hočiminů si koupí do něj radio.
Brzdu jsem využil mnohokrát. Je taky fakt, že mnohokrát kvůli focení ( volná ruka). Ale jinak, je to každýho věc, někdo kupuje reely, někdo chlastá, někdo kupuje něco jiného. ( a někdo to dělá všechno)
NPike | St 21.9.2005 9:23:47
Ano, GM ma pravdu v tom, ze hodne lidi si tim uspokojuje sve naradove libido. Ja to priznam. Pekne navijaky se mi libi a pokud tu moznost mam, tak si je koupim. Je to urcite lepsi, nez penize prochlastat nebo vhodit do hracich automatu.Proste nevidim na tom nic spatneho a stejne tak nevidim nic spatneho na tom, kdyz chyta nekdo na navijacek treba od Milfy. Pokud to tomu cloveku staci a je spokojeny i s nim, tak je to v poradku, protoze svym zpusobem jde o hovno, bo nejde o zivot.
NG. Moolis - Profil | St 21.9.2005 9:21:08
XAXAP: To bys byl hodnej, strasne rad bych se neco přiučil.
NXAXAP - Profil | St 21.9.2005 9:18:05
Moolis: ha, revolucoinar Che promluvil :-))) nebud tak skromnej, vymen svoje plastaky za poradnej ryl a pak ti ukazu mista, kde i na parmy brzdu vyuzijes :-)
NPike | St 21.9.2005 9:16:49
Proste a jednoduse - stesti preje pripravenym. Az vam jednou zabere pekna ryba a prijdete o ni kvuli nekvalitnimu navijaku (zasobniku snury), tak si na mne treba vzpomenete. Kvalitnim navijakem nemusi byt nutne kousek za 7 a vice tisic, jen bych rad varoval pred tim rozsirenym nazorem o jakemkoliv kolecku jako zasobniku snury, ktery na to nase chytani staci. Kvalitnich navijaku je jiz na trhu dost a to v ruznych cennovych relacich, dle penezenky kazdeho soudruha a jeho ochoty investovat.
Jinak pekny clanek o navijacich napsal Milos.
Jinak brzdu jsem pouzil konkretne ve Svedsku nekolikrat, jeden morjak byl pomerne aktivni. Kvalitni navijak mi zaruci, ze brzda bude nastavena presne bez nejake tolerance a nepresnosti.
Navic mam svuj konicek rad, stejne tak mam rad designove povedene a kvalitni veci a pokud mam moznost neco lepsiho si koupit, tak proc to neudelat.
Jinak mate pravdu, ze kvalitni nacini ryby nechyta. Sam rybare podle nacini nedelim, kazdy at si chyta na co chce, je to ostatne jeho vec, kazdy soudruh ma proste jiny vkus a nahled. Proto ty vase zasobniky respektuju, lec s malyma vyhradama, ktere brat v potaz nemusite. Jedine, co by melo byt pravidlem je to, ze muskar by mel k vode chodit v klobouku
NG. Moolis - Profil | St 21.9.2005 9:13:02
Když jsem měl na prutě toho trictvrtěmetrovýho morjaka, tak měl muj plastovej CompoReel skutecne co dělat. Zbytek dobrzdila dlaň na cívce. V pohodě.
Bonefishe jsem bohužel jeste nechyt, na lososy, marliny a hlavatky nejezdim, na parmy nepovažuju brzdu za podstatnou. Takže mně vychází koupě drahýho navijáku jako věc ukojení osobního libida pro většinu českých muškařů vyjma několika velrybářů, který se i na tomhle chatu bezesporu vyskytují.
NXAXAP - Profil | St 21.9.2005 9:10:45
tak se toho dojmu nezbavuj a uzivej si ho! :-)
jinak mam Aarony, Redingtony a Loomise, na vsech (#4-#7) brzdu tu a tam pri zdolavani pouzivam a jsem rad, ze ji tam mam. Jinak se slusna brzda zuzitkuje i u hazeni.
Nvraník - Profil | St 21.9.2005 8:53:20
já to beru tak, že abych se na tomhle světě nezbláznil, musím si občas udělat radost, pořízení si hezké a kvalitní věci je pro mne jednou z těch radostí, no a pokud je ta věc opravdu kvalitní není jen zásobníkem šňůry, ale má i jiné přednosti jako třeba dobrou brzdu, ušlechtilý materiál, subjektivně hezký desing..............
Nšeptal - Profil | St 21.9.2005 8:39:47
Pike: Pro méně chápavé musíš trochu specifikovat. Ty prognostiku. :o)
NVláďa S. - Profil | St 21.9.2005 8:39:03
Jen zasobnik snury - dobrzduju rukou. A kdyz se nejake hovadko rozhodne, ze odjede, tak odjede :-) Dulezitejsi se me zda spis devat si bacha, aby se clovek do snury nezamotal - zdolat rybu se snurou kolem nohy jde, to ma odzkouseno, ale kdyz me snura svazala prsty obou rukou k sobe a pak se me ryba pokusila protahnout prvnim ockem, byl jsem bez sance :-)
Nhraji - Profil | St 21.9.2005 8:37:21
Pike: co přesně se nám vymstí? Abychom věděli a byli připraveni.
NPike | St 21.9.2005 8:32:55
Jednoho dne se vam to vymsti, soudruzi, uvidite
NGeorgino | St 21.9.2005 8:32:05
mám Ultergru a zatím je to jen zásobník šňůry.Ale jednou tu brzdu určitě budu potřebovat :o)
Nšeptal - Profil | St 21.9.2005 7:58:21
Ano, pouhý zásobník šňůry. Dokud se nepodaří zapřáhnout rybu, co to napálí po proudu a vysouká zbytek šňůry pod nohama během okamžiku. Zvládne to i dvoukilový kapřík. Pak se slušná brzda hodí.
Nhraji - Profil | St 21.9.2005 6:53:00
Mám několik BFR a potvrzuji tvůj dojem, je to zásobník šňůry. Nic víc, nic míň.