NHynek - Profil | Út 26.9.2006 20:08:15
Zdravím všechny, jelikož mám tuto soukromou vodu v PL několik málo kilometrů od baráku a občas si tam jezdím zalovit, tak několik slov k otázce...
Manželé Bialečtí obhospodařují celkem 8 rybníků z toho 6 rybníků jako chovných (intenzivní chov) a dva rybníky za účelem lovu ryb na udici.
První z těch rybníků, na kterých se chytá má rozlohu cca 1,2ha a loví se zde poze přes den a to konzumní kapříci, které si po převážení lovící může odkoupit.
Druhý z rybníků má rozlohu cca 5ha a loví se zde výhradně metodou chyť a pusť, rybník má tvar přibližného obdelníku. Loví s epouze z jedné strany. Obsádku tvoří kapři asi od 8kg do 28kg (BigJohn- jestli ještě žije).V rybníku je podle slov majitelky cca 250 kusů ryb včetně několika amurů a jesetrů.
V tomto roce je voda asi z 1/2 nepravidelně zarostlá vodními rostlinami.
Neznám počátky lovu na tomto revíru ale v současnosti tam není úplně jednoduché chytit a hlavně vytáhnout kapry z větší sorty (staré ryby tam toho již mají dost za sebou a málo kdy se spletou).
Ceny jsou následující 20 zlotých za den a noc na 1 prut + 6 zlotých za bivak na den. Čili 46 zlotých na 24 hod vč. bivaku na dva pruty. Auto je možné zaparkovat přímo u bivaku.
K lovu je nutné používat háčky bez protihrotu, podložku pod kapra a dezinfekci (klinik, preventin).Při zdolávání ani nahazování se nesmí vstoupit do vody, majitelka si to celkem hlídá.
Řekl bych, že je to klasické soukromá voda se svými specifiky a dobrou obsádkou trofejních ryb.
Hynek
Nharpo | Út 26.9.2006 17:08:24
Lc1: za 280.-Kč/24 hod.,2 čagany.
NDrahoš - Profil | Út 26.9.2006 17:08:06
harpo---Byl jsem tam loni z jara.Bylo nás tam jak psů. Mě se něco málo podařilo..Není to až tak špatné. Sprcha ,záchod ., točené .Je to oštěstí..U Dubu neustále obsazeno.Lovil jsem hned u budečky..Nej 19kg
NLc 1 - Profil | Út 26.9.2006 17:05:41
harpo: A za jakej peníz?
Nharpo | Út 26.9.2006 17:03:34
Drahoš: Kapří svět jsem nečetl, takže nevím, co tam píšou o sumečcích.Co vím já, tak to chce p.Bialecká při ulovení házet do vedlejšího rybníka, protože jim to tam nechtíc uteklo při napouštění.
Bachy: projel jsem už pár soukromek a pokud to můžu zhodnotit, tak to tam není o nic horší, než na jiných soukromkách.Řekl bych, že na trofejní rybu je to jasná jednička.Letos je tam největším nepřítelem tráva.Hodně ryb se ztratí při zdolávání.Podle mě non-stopka voda za takovej peníz u nás není.
NDrahoš - Profil | Út 26.9.2006 15:34:08
harpo---Máš pravdu loni tam byl ůhyn.Prej víc jak 50%.jinak plítká voda a na druhé straně 1,5metru koryto. čtyři merty od druhého břehu.Jinak je ted článe o Pstražnéj v Kapřím světě. Krmí se pouze ze břehu s kterérého se loví.nasazeno mraky sumečků amerických,tak s tím počítat.Už to není co to bylo dříve..
NBachy - Profil | Út 26.9.2006 7:33:31
Kaprňák - Nemám potřebu jezdit na takovou vodu, jen mne to zajímalo. Jaké tam třeba panují nepříznivé poměry? Nějaké špatné podmínky pro lov?
NKaprňák - Profil | Út 26.9.2006 7:16:57
Bachy:Sedni do auta a koukni jak to tam vypadá.Máš to za humny.Tahle voda nemá delší dobu co s rybařinou.Ta paní,která tomu velí nemá ani potuchy jak se to má dělat
Marian její manžel tomu trochu huvěl,ale je po mrtvici tak nevím jak to tam dopadne.Ale i tak do toho nemohl moc kecat.
NBachy - Profil | Út 26.9.2006 6:41:50
Rick - Jo, to máš pravdu. Neznám tam ty poměry.
harpo - Dík za info. Když je tam teda ryb dost, proč myslíš že je těžké je ulovit? Ryby tam drží hladovku? Ty poškozené ryby - to je špatné, o tom už jsem tady taky něco slyšel. Pořád moc nerozumím tomu proč je to tam až tak špatné - ryby tam jsou velké, je jich tam dost, poraněné tam protřídili - to že nezaberou na každou foukačku je myslím jen dobře, nevím.
Nharpo | Po 25.9.2006 21:14:59
Bachy: bylo tam kdysi kolem 300, ale to už byl brutál.Hodně poškozenejch ryb.Údajně to vyházela vedle do rybníka a nechala tam jenom zdravý kousky.Taky vloni v létě něco málo vychcípalo.Ryby jsou tam nejvíce v rozmezí 70-90cm.Ale i pár větších i menších.
NRick - Profil | Po 25.9.2006 14:39:36
Bachy 200 ks na 2 ha je husty dost. Na srovnání hejlov ma 5 ks/ha.
NBachy - Profil | Po 25.9.2006 9:47:51
harpo - Dík za objasnění. To že tam je těžší ulovit velkého kapra neberu jako negativní, stejně jako zarostlé fleky. Je taky ale otázka, kolik kaprů z těch 200 je dostatečně atraktivních - velkých. To se tam ty ryby rozprodaly nebo jim pochcípaly?
Nharpo | So 23.9.2006 11:14:48
Pardon.V poslední větě má být samozřejmě místo "Mám" slůvko "Má".
Nharpo | Pá 22.9.2006 17:53:23
Bachy: tak to ani náhodou.Právě,že už tam nejezdí skoro nikdo.Naposled nám řekla,že když prosadíme do nějakýho našeho časáku kapra z Pstrazne,tak příště to máme za poloviční cenu.Fleky jsou zarostlý.Málo lidí už tam jezdí,protože to tam je čím dál těžší.Před 14 dny tam seděli 4 kluci až z Krkonoš a za týden vytáhli dva kapry.Mám tam s bídou 200 kaprů a většina je už řádně vyškolených.
NBachy - Profil | Pá 22.9.2006 8:07:55
ZN - Takže něco jako malá nacpaná rybárna v rádoby přírodě s velkou frontou týpků toužících po fotce s gigakaprem s roztrhaným rypcem? :o)
NZN - Profil | Pá 22.9.2006 7:09:06
Bachy:
můžeš. Nelíbilo se mi tam vůbec nic. Dokonce jsem ani celý ten jeden den nechytal.
NBachy - Profil | Pá 22.9.2006 6:23:44
ZN - Ahoj, můžu se jen tak ze zvědavosti zeptat co se ti tam nelíbilo?
NZN - Profil | Čt 21.9.2006 21:28:53
Petr Klásek:
můj názor je totožný. Byl jsem tam asi rok po tobě, původně na týden. Největší pozitivum na celé výpravě bylo, že už druhý den, na zpáteční cestě, jsem si u Opavy v kolibě dal plněné knedlíky uzeným, se zelím. Nejhorší hrůza, kterou jsem v kaprařině zažil byla Pstražná.
NJaryk - Profil | Čt 21.9.2006 20:44:28
nechytal jste tam v poslední době někdo?
NPavel P. | Po 21.2.2005 17:27:53
carpmaniak: jelikož bydlím druhým rokem v Hranicích,jsem na Skaličce každý týden,ať jako lovící nebo jen divák.Na každém soukromém revíru budou nějací kapři poškození špatným zacházením.Viděl jsem pár takových vylovit i na Skaldě.Jinak bych to vůbec nepsal.Kdyby byla Skalda CaR,byl by to dobrý revír,ale uznej sám,že nápor rybářů chytajících s krmítkem je tam značný.Ale o tom se,když tak,pobavme po mejlu.Sem to asi nepatří.
Ncarpmaniak | Po 21.2.2005 16:56:34
Pavel P-musím reagovat na odpověd ale na skaličce nejsou kapři odření ani nějak poškozeni,v lonském roce mam 90% kapru chycených v tomto revíru a žadný kapr nebyl poškozen,místo abys jezdil na pstražnou tak zkus skaličku aspon se přesvědšís.
NPavel P. | Po 21.2.2005 16:43:15
Rick: o.k.,rozumím.Neměl jsem v zájmu se dohadovat!Já p.Kláska znám jen z fotek a z toho,co jsem se dočetl v časákách.Asi jsem to vztáhl na sebe víc,než bylo zdrávo.
Nrick - Profil | Po 21.2.2005 16:34:55
Pavel P, sice se omluviš ale přece bych tě prosil o drženlivost. P. Klásek to má hodně za sebou co se tyče kaprařiny a myslim že muže nám hodně přispět v diskuze a různé náměty. Když už takový člověk dá kuže na trh a ozve se na veřejnost (mrk) tak buďme rádí a výuživejme to pozitivní a ne tak že se hned trhne hádka.
NPetr Klásek - Profil | Po 21.2.2005 16:29:45
Můj názor, jsem nemířil proti člověku, který se podepisuje jako Pavel P.(neznám ho). Myslel jsem to všeobecně. Na tomto revíru jsem chytal asi v roce 1997. Jeden kamarád z Polska mi tehdy řekl, že je to super revír asi 10ha velký....(teď už znám poláky a vím že se musí dělit 10).Strávil jsem tam asi 3dny(bohužel) a hodně těch zubožených ryb jsem chytil(fotky jsem nikomu neukazoval a dokonce jsem je před asi 2 roky vyhodil). A srovnání s Vrbeňákem jak napsal Pavel P. je celkem trefné....Dokonce jsem slyšel, že na Vrbenský koupili z Pstranžne několik velkých kaprů(v roce 2002 nebo 2003)-ale nevím to na 100%. Tak to berte jen jako spekulaci.
NPavel P. | Po 21.2.2005 15:35:58
Jo tak to soráč!Jsem slepej jak patrona.Tu jeho reakci dole jsem přehlíd´.
NAzbest - Profil | Po 21.2.2005 15:11:15
Paval P.-On ale Kaprňák odpověděl tím nejvíc vyčerpávajícím způsobem a ještě nabídl konzultaci po mailu,takže nechápu to Tvé "narozdílodtebe".Možná sis ho spletl s někým jiným,ale než se do někoho navezeš,je lepší pozorně číst.
NPavel P. | Po 21.2.2005 14:32:29
Kaprňák: na rozdíl od tebe jsem na otázku odpověděl.Máš pravdu v tom,že tam jezdili i pořádní kapraři.Proč asi??A proto tam jezdí rybáři z ČR i dnes.Nevidím v tom rozdíl.Rozdíl je jen v tom,že těch dotlučenejch ryb je podstatně víc.Až budou u nás takové podmínky jak v zahraničí,tak se na to všichni vyprdnou,aby vyjížděli ven.Možná jen kvůli těm rybám přes 20kg.
Nrick - Profil | Po 21.2.2005 14:16:10
A ten odhad byl spatně, já byl v Pstranžnu asi před 8 lety a nepředpokládám že vyrostl. I ten krát už byly kapry dobýti ale nastěstí se mně vyhnulí (ty dobyti, mám celkem pár hezkych fotek od tam tud. Sjel jsem tam abych kámoš naučil jak na koule a na tento učel to stačil, chytil 13,5 za 30 minut po přichodu. Ale jak to byva jednou a už nikde, už mám to tady lépe zmapovaní tak nemám potřebu.
NKaprňák - Profil | Po 21.2.2005 14:15:22
Pánové co tady tlacháte.Přečtěte si zadání otázky.Ten klučina chtěl poradit a ne srát se jeden do druhého.Uvědomte si,že situace před šesti roky byla někde jinde a také jiná.Je zřejmé,že pořádný kaprař tuhle vodu asi nenavštíví a když ano,
tak tam jezdili v úplném začátku,prože u nás soukromé revíry byly na počátku a neměly tak veliké kapry,aby někoho nalákaly. Tím končí tvá Máňa!
NPavel P. | Po 21.2.2005 14:12:49
No já vztáhl na sebe to chlubení s fotkama,což je moje chyba.Myslel jsem,že to je narážka .Za stav,jaký panuje na většině soukromáčů,nemůžu.Je to v lidech.Když kolikrát vidím,jak má někdo hrčák a křápne do toho jak do krávy,tak se mě hrůzou protáčejí panenky.Pak nemají být ryby s natrženejma tlamama!
NHonzas - Profil | Po 21.2.2005 13:59:15
Pavel P. : Krom narážky na špatný odhad rozlohy vodní plochy Tě tady nikdo ničím konkrétním nenapadl. Ostatní kritické připomínky byly obecné a Ty je hned vztahuješ na sebe. Zdá se mi, že si sám nabíháš na ránu.
NPavel P. | Po 21.2.2005 13:55:49
Brabec: v pohodě.Nechci se s nikým dohadovat.Trochu mě ta reakce PK zvedla adráč.Má pravdu v tom,že kapři jsou tam dodření a někteří mají čísla /což nechápu,jak je vůbec možné to tak na kapří tělo udělat!/,ale je tam i spousta čistých ryb.Vloni jsme tam ve dvou za týden chytli 60 kaprů a max. 10 jich bylo odřených nebo jinak zbídačených.To nepopírám!Ale proč někdo,kdo tam tedy v životě nechytal,takhle zveličuje?Na těch soukromácích je to zhruba všude stejný.A to jen proto,že si tam můžou zachytat i krmítkáři /což nepovažuji za nadávku!/ a většinou si mohou odnést i rybu.Já do toho PL jedu jednou za čas jen kvůli 24hodinovému chytání a kvůli tomu,že to je rybník CaR.Že tam jsou i ryby poškozené,je mi velice líto,ale nic s tím nenadělám.Já se tam snažím dodržovat pravidla,protože mám kapry rád.Chybou bylo,že se tam začali srát poláci,kteří tam první rok,dva vůbec nejezdili.Od té doby to tam s rybami šlo z kopce.Uznávám,že je to nevelký rybník,ale ne o mnoho menší,než nap¨ř. Skalda,Vrbeňák a pod.
NBRABEC - Profil | Po 21.2.2005 13:44:46
Pavel,nemyslel jsem to na tebe,jen nevím proč jsi se navezl do P.Kláska,ten to skutečně nemá zapotřebí chytat na vodách tohoto typu....
Ncecc - Profil | Po 21.2.2005 13:14:13
nejde mi vložit tak SORRY.
Ncecc - Profil | Po 21.2.2005 13:10:32
Ukázka "roztrhaných" kapřích pusinek!! Foto z loňska tak se věci mají!
NPavel P. | Po 21.2.2005 13:02:42
Kdo se tu chlubí nějakejma fotkama?Já se do soutěží s kaprama ze soukromáků nehlásím.Jak někteří kapraři.Mimochodem,dost kaprů,takhle poznamenanejch,mi ukazovali rybáři ze Skaličky a Čunína.Ono na těch soukromejch to je téměř všude stejný.
NBRABEC - Profil | Po 21.2.2005 12:53:00
souhlasím s Petrem viděl jsem fotky z této louže a bylo mně na bl.....Nechápu jak se někdo může chlubit úlovkama zmrzačených kaprů
NHonzas - Profil | Po 21.2.2005 12:33:54
Pavel P. : To myslíš vážně ? Neřekl bych, že by měl Petr K. zapotřebí jezdit na takové revíry jako Pstranžna ať už před 6 lety nebo dnes.
NPavel P. | Po 21.2.2005 10:47:45
Klásek: takže se nejspíš mezi ty zoufalce počítáš taky, že, když ten revír tak perfektně znáš?To s tam musel být teda hodněkrát, při takových znalostech!Řekl bych, že to je stejně tak zoufalý rybník, jak všechny ostatní, včetně Vrbeňáku.Ten není o moc větší.Až si budu moci někde zachytat 24 hodin,tak mě ani nenapadne vlízt na soukromák.Na zahraničí se sponzorem v zádech peníze nemám!
NLibor - Profil | Po 21.2.2005 10:03:29
/Petr Klásek:tak,tak.Fotka s kaprem,co má vypálené evidenční číslo je fakt soda.
Ale na léčení mindráků z našich vyplundrovaných revírů možná jo.Je to klasický kaprodrom pro začátečníky.
NKaprňák - Profil | Po 21.2.2005 9:29:31
Ucházející voda pro začínající rybáře.Cena za jeden prut 15 zl je možno chytat až na 4 pruty.
Kapři v žalostném stavu.Sposta kaprů bez ocasů,huby dotrhané,mokvající fleky. Bojovnost kaprů minimální.Dobrá chytačka tak před pěti lety.Chcete li vědět vice pište na e-mail.
NPetr Klásek - Profil | Po 21.2.2005 9:19:22
Nevím jak někdo může napsat, že Pstranžna má 6ha?! Pstranžnou by jsem přirovnal k chovnému rybníku(cca 1,5ha), plnému vyřazených a dobitých matečních kaprů(mnoho z nich má na boku vypálené čísla,polámané ocasy a prsní ploutve). Tento rybník je vhodný pro lidi, kteří nejsou schopni chytit kapra nikdy a nikde. Tito ,, chudáci" potom jezdí na tuto velice sportovní vodu, aby si chytili toho svého vysněného kapra(se zlomeným ocasem a čísle 9012). Podle mého názoru je Pstranžna revír pro největší zoufalce... Ale je to pouze můj názor a nikomu ho nevnucuji.
NDanNyO | Ne 20.2.2005 16:29:32
Pavel P: Ve středu jsem byl v Olomouci u J.Těš. a ty jsi tam byl taky, ale nepoznal sem tě. Určitě ti napíšu meila. čau a dík
Nšvec - Profil | Ne 20.2.2005 11:56:15
O to bych měl taky zájem.DÍK
Nkaprhans - Profil | Ne 20.2.2005 10:23:26
Jestli někdo mate cenik, popis, na co se tam nej chyta a řad tak mi to posle te díky
NZubr | Ne 20.2.2005 10:03:32
Ahoj Dane Byl jsem tam s Rusákem a perfektně jsme si zachytali . Je to lepší jak pod jezem řekl RUSAK!!!!!
NPavel P. | Ne 20.2.2005 7:01:45
Zkušenosti mám slušné.Byl jsem tam 3x a mnohokrát jsem si zvýšil osobák.Jinak je to ale spíše na pobavení /akvárko 6 ha/.Není to nic na chlubení.70ek se tam dá nachytat dost,ti větší už jsou profesoři.Jinak mám dojem,že v Revírech je popis.Další podrobnosti při dalších otázkách odpoledne na mail.