NHalen - Profil | Po 27.3.2017 8:28:56
Jo to mi připomnělo hláško z knihy od Andyho Littla - s kobrou už umím zacházet. Dohodím 20 metrů s rozptylem 140 metrů. :D
Ndrvoštěp - Profil | Ne 26.3.2017 22:17:28
hraji >> Já vždycky říkám, změň dodavatele ;)))
Nhraji - Profil | Ne 26.3.2017 21:58:47
Pellets >> nevím co bereš, ale ber toho míň, zjevně ti to nedělá dobře
Nsindeji3 - Profil | Ne 26.3.2017 21:31:56
Pellets >> "Kámoš" je označení, který člověk může dát komu chce. Klidně si začnu ryby pojmenovávat, zdravit známého pstruha, když projedu autem okolo tůně, kde mi spadl... budu rybám mluvit jako ke "kámošům"... ale bude to jen v mé hlavě a dokud to nějakej osel nezačne brát vážně, pak je vše v pořádku. Podle mého to takhle vzniklo. Někdo to bral jen jako nadsázku, ale bohužel někteří to špatně pochopili. (Jak to souvisí s házením kobrou?)
Nmolca - Profil | Ne 26.3.2017 20:56:50
Třeba myslel toho kapra svíčkovou :-))
NPellets - Profil | Ne 26.3.2017 20:55:23
No tak jsem se přehlédl v jednotkách. Prostě kapr žádnej ,,kámoš" není. Protože tomu do žrádla nedáte hák s olovem a nebudete ho tahat pro srandu za držku. O tom nemá cenu polemizovat. O tom delfínovi,to je jiná. Kapr se učí rychle. O většině rybářů ví po první sérii bouchnutí dveří od auta.
Nchendler - Profil | Ne 26.3.2017 20:39:50
Pellets >> ani ja nechapu,co jsi to vypotil...
NPellets - Profil | Ne 26.3.2017 18:57:16
hraji >> máš recht. Kapr není delfín. Kapr je ,,kámoš" kterému ,,kámoši " schovají v přepočtu 10 kg olovo do svíčkové .-)
NButton - Profil | Pá 24.3.2017 6:28:28
viceroy >> dobře, Díky za info. jde o to ze se mi líbí a kouknout ji asi nemám kde. Na google jsem ji už zkouknul , kdyby ji někdo vyfotil na nějakým heavy feederu dost by to pomohlo , jenze nic takoveho jsem nenasel. Jinak navi se mi hrozne libi tak premyslim ze kvůli nim koupím GD 3,3 m.
Nviceroy - Profil | Pá 24.3.2017 5:50:41
Button >> na takovy prut bude mala nebo to prinejmensim bude vypadat divne je to navi na 10 ft proutky ......kdyz tak si vyhledej na googlu max na nejaky kaprofeeder
NButton - Profil | Čt 23.3.2017 21:01:52
viceroy >> ahoj prosím te mohl bys nějaký info o té Tice. Chtěl bych ji dát na aernose 120gr. 3,9 m nebude tam malá nebo akorát. Díky moc
NLadas78 - Profil | Pá 10.3.2017 15:25:00
no ono to všude nejde šimrat štěstí za rákosem...
NPetr12 - Profil | Pá 10.3.2017 13:47:33
Serjoža >> nojo...ale dyt maj na to pruty ne?.....ooo)))
NMarczech - Profil | Pá 10.3.2017 12:45:23
Serjoža >> kua vidíš to tu nikoho nenapadlo )))
NSerjoža - Profil | Pá 10.3.2017 11:56:37
Proč se snažit házet do strašných dálek.Není lepší jít na druhou stranu vody a nahodit na houpačku,výsledek stejný.
Nvundu - Profil | Čt 9.3.2017 18:59:40
radeji ani nehlasuju, nikdo by mi neveril :-))))))))
NMarczech - Profil | Čt 9.3.2017 7:05:05
go go go, fire in the hole !!!!!!!!!!!! go go go go
Nsupinna - Profil | St 8.3.2017 21:52:35
vedro >> Já mám jasno. Chytal (i kobroval) jsem na vodě, ktrá má v místě, kde jsem seděl, přesně 100 metrů. Jak jsem dopadl si nechám pro sebe .))
Nhraji - Profil | St 8.3.2017 21:45:56
anakonda >> srovnávat uváznutí s následným utržením vlasce a prosté tažení zátěže, je nesmysl. Já jsem nepopíral, že se vlasec protáhne, ale jakmile se uvolní, zase se smrští, nezůstane protažený. Protože na něj nebude působit síla. I betonový most se působením síly prohne - protáhne a po odlehčení se vrátí. Tu fyziku si zopakuj. A když budeš u toho studia, podívej se, co je to mechanika.
Nmolca - Profil | St 8.3.2017 20:31:21
anakonda >> špatně jsi mě pochopil, to samozřejmě vím, ale někteří naviji a jdou s prutem směrem k olovu, což je trochu jinačí, když táhneš olovo k sobe, nebo je olovo na miste a ty navíjíš a jdeš k olovu. A u nás na poli žádné drny nemáme, máme jen pěknou rovinu, na louce tam je to samozřejmě jiná :-))
NMeo - Profil | St 8.3.2017 20:25:32
anakonda >> Se podivej do me karty odkud jsem.Jestli teda vubec vis,kde se to dela :-).
NBuffalo1969 - Profil | St 8.3.2017 20:22:46
Joe Smoker >> věda je mocná a kobrovrhači taky..:-)))
NMeo - Profil | St 8.3.2017 20:21:54
hraji >> :-) Palec hore...
NJoe Smoker - Profil | St 8.3.2017 20:19:41
Buffalo1969 >> Sichr:-D.Teorie superstrun. Steven Hawking by čučel na drát... pardon,silon:-D.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 20:13:16
molca >> Tahá se vždycky k sobě,kdybys ho tahal od sebe tak bys ho tlačil.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 20:08:45
Tak kluci,ještě někdo je tu co se mu neprotahuje vlasec v tahu? :-)
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 20:07:15
hraji >> Hele hraji buť to pochopíš nebo s Tebou už nehraji.Jakmile tahneš olovo po louce tak se bude zadrhávat o drny trávy,Jak se zadrhne tak se vlasec protahne.Je to tak těžké pochopit?Kde jsi sebral těch 30% to je 30m na 100m.Tak poslechni pevnost je odolnost proti porušení celistvosti/v tahu,skrutu,rázu,lomu atd./,pružnost je schopnost navracet se do původního stavu.Fyzika pevných materiálů? Co to je?To je mechanika tedy pevnost,tvrdost,Pevnost jsem už definoval a tvrdost je odolnost proti otěru.Hele nechci se s tebou hádat,ale vysokoškolskou zkoušku z fyziky mám také,ale toto je fyzika ze 7.třídy základní školy tak si jí zopakuj.
Nmolca - Profil | St 8.3.2017 20:01:22
Já jen ještě doplním, ze olovo jsem tahal k sobe, nesel jsem s prutem k olovu, což na souši má určítě vetší průtažnost než ve vodě, takže je to tak zanedbatelné, ze bych se tím ani nezabýval. a hlavně je to orientačně, není to na centimetry, to je vše :-))
Nhraji - Profil | St 8.3.2017 19:59:33
anakonda >> ano, když uváznete, tak se musí projevit naplno průtažnost vlasce, ale když normálně nahodím, a například stahuji olovo, abych změřil, jak daleko jsem nahodil, rozhodně se neprojeví průtažnost vlasce na jeho samé hranici, tedy 30 %, protože na ten vlasec prostě nepůsobí zdaleka tak velké zatížení, jako když jej chcete utrhnout. V tom je ta fyzika. Vlasec se neprotahuje sám od sebe, ale pouze a jen vlivem působení síly. Pružnost pevnost se to na univerzitě jmenovalo. Prostě váš předpoklad je mylný.
A ten druhý váš příspěvek, nevím proč adresovaný mně, beru jako výraz vaší frustrace nad nepochopením fyziky pevných materiálů. Protože jinak si neumím takovou snůšku nesmyslů vysvětlit. Já říkávám: kapr není delfín, a vidím, že ani doktor není inženýr.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 19:58:55
Meo >> Meo,odkud jsi,přijedu se podívat jak Ti to tam padá.Uděláme to někdy v sobotu a jsem v klidu.Já si vezmu své pruty a zablbneme si.
NMeo - Profil | St 8.3.2017 19:49:58
bjwir >> Jsem tomu "slepisovi" chtel k te jeho prutaznosti napsat,ze kdyz ma vazku,tak pri tom svem 35 metrovem couvani tahne po dne kladu, az se mu to pres hranu nebo skeble prerizne.No a pze to je MUDr.(C),tak si z toho vydedukoval,ze je to diky prutaznosti vlasce :-).Kaslete na nej chlapi.Proste prestrelil se svymi argumenty a jeho jesitne ego mu nedovoli uznat,ze placa kraviny mimo misu.
NSlavíček - Profil | St 8.3.2017 19:39:05
Marczech >> Náhodou dobrá komedie ještě že to nejde jinak by se tady do sebe snad pustily ručně .
NMarczech - Profil | St 8.3.2017 19:31:55
protože už si fakt nejsem jistej KOMU mám fandit )))))))))))))))))))
NMarczech - Profil | St 8.3.2017 19:29:57
já bych to asi fakt zamkl .................. )
Nbjwir - Profil | St 8.3.2017 19:25:08
anakonda >> Dobrá zkusím to jinak a víš proč má rok 365 dní a přestupní 366? To je asi stejný princip tvých otázek...Já se tě neptám pane kolego na to proč se při vyvážení používají pletenky...Já se tě ptám kde je podloženo že to co dělá Meo není správně případně dolož proti-argumenty..Dva lidi to tady měřili na poli s pásmem a dostali se k podobným číslum rozptyl o max 5% oproti měření stahování kličkou..Já jsem ti dokonce přihodil rozdíl o kolik je to kliček u mého navijáku vúči tomu co napočítám když to stahuju bez měření.Mimochodem na vodě to taky sedí v toleranci +5-10%.V dnešní době už není potřeba pásmo GPS a tyčovka a mapy.cz...Rozdíl odečteš a máš výslednou délku vítej v 21.století :))).
A ty se mě tady ptáš co jsou to ženské silonky,zda vím proč se na vyvážku používá pletenka..vidíš tu souvislost? Já ne..Mimochodem standartně vyvážím na 270m a pletenku nepoužívám a ryby tahám...Asi máme letající ryby nebo já nevím:)))
NMeo - Profil | St 8.3.2017 19:14:30
Nezavirat.Mam v planu,hned jak sezenu pasmo,vyrazit se svym Foxem Warrior 13" 3,25 lb a otcem,ktery ma Sportexy Catapulty 12" a 3,25 lb na louku a zjistit,jaky bude rozptyl v prepoctu na klicky vuci skutecnosti.Oba mame Ultegry,jen jeste nevim,zda pouziju civku 10000 nebo 12000.Vezmu i svou kobru - Niklovku a koule 20 mm.Vysledek mereni sem pak hodim ;-).
NBuffalo1969 - Profil | St 8.3.2017 18:53:17
vedro >> proč to zavírat, vcelku slušně se bavím..:-)))
Nvedro - Profil | St 8.3.2017 18:33:22
Hoši je tady docela veselo :):) Pokud někdo o něčem pochybuje a není mu to jasné , stačí zajít na louku s pásmem , zapíchat větvičky od 100m po 10m , vzít prut a párkrát hodit . Podobně i s kobrou.
A nic se nezmění na tom , že je to hlavně o rukách.... Prostě někdo to dá a někdo ne . A tohle téma už by se konečně mohlo zavřít .
NBambi.SpP - Profil | St 8.3.2017 18:28:03
anakonda >> No já bych spíš chtěl vidět jak přehodíš to hřiště 3metrovkou když hází stejně jak 3,66
Ntydra56 - Profil | St 8.3.2017 17:23:55
anakonda >> A to je takový problém přehodit hřiště o 10m teda těch 110.A co se týká toho vlasce co máš pořád s tou vázkou nebo s uvazováním na strom tady je řeč o normálním stahování s olovem.
Nsupinna - Profil | St 8.3.2017 17:23:38
anakonda >> Jak který hřiště. Myslím, že délka fotbalového hřiště se může pohybovat od devadesáti do sto dvaceti metrů :))
NLadas78 - Profil | St 8.3.2017 17:14:29
Tak vidím že to tu pěkně žije a po ponaučení o překladu slova riddgemonkey se opětovně ptám zda má někdo s touto kobrou zkušenost a jak to z ní reálně lítá díky předem za odpovědi k tématu...
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 16:39:52
bjwir >> Víš proč se používají při zavážení pletenky?Vysvětlím,protože když bere ryba na vzdálenosti např 300m tak se vlasec protahuje tak,že to pípák ani nezaznamená.Nikde jsem nenapsal,že průtah je 20% to je trochu moc.Ale průtah je a čím tenčí vlasec tím více se protahuje.Čím vyšší teplota tím větší průtažnost.Natahni si 2m vlasce mezi stromy a zavěš na něj uprostřed nějaké závaží.Uvidíš jak se protahne.100m dlouhý hod je maximum průměrného rybáře.Myslím,že pro dost lidí je to problém hodit.Musel bys přehodit o 10m fotbalové hřiště na délku.Vlasec je plast-silon.Silon je elastický a proto se protahuje.Víš co to jsou dámské punčochy silonky?No vidíš,natahují se. Samozřejmě vlasec se natahuje méně,je upravený.Když hoši něco měříte tak musíte mít správnou metodiku.A to je vzít pásmo,vykolíkovat vzdálenosti a pak do nich kobrovat nebo nahazovat,ale ne to měřit podle otoček navijáku.Je to to samé jako byste měřili rychlost cyklisty podle toho jak mu hvízdá vítr okolo uší.
Nbjwir - Profil | St 8.3.2017 16:13:32
anakonda >> Já se omlouvám asi jsem hloupý,ale taky jsem to měřil na poli po odhozu a musím konstatovat že jsem došel ke stejnému závěru jako kolega rozdíl cca 3-5m což je u mého navijáku 3-4 otočky(navi Penn Surfblaster 8000 , vlasec Daiwa tournament 0,32) na 100m odhozu(100m dle mého mínění není žádný problém hodit,nebavíme se zde o dálkách 140m+)....Můžete prosím pane kolego nějak doložit v čem se vlasec protáhne o 20% ve vodě při stahování ?Nebavím se o tom že někde upnu vlasec a táhnu než praskne..to je normální jev...Zajímá mě kde jste přišel k tomu že se tohle děje u normálního stahování z vody...Díky za objasněnou
Nmolca - Profil | St 8.3.2017 16:08:48
anakonda >> Ano, jak si to uhod, ale bohužel ne s vlascem ale s pneumatikami, ale to sem netahejme řeč je o průtažnosti, já jsem si test udělal a ostatní, ať se tu třeba umlátí, je mě to úplně šumák :-)))
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 16:06:00
hraji >> Hoši,už jsem si zvykl tady na MRK že jsem mezi rybáři. 10Kg kapr má 15Kg,80m = 140m,Když je vše UK tak to nemá chybu.Jak to není Fox nebo Nash nebo Tracker tak ryby neberou.Čekám jen,kdy někdo přijde s tím,že chytil na Pálavě ruskou ponorku.Pak to bude dokonalé a úplné.Bylo by mi bez vás smutno.Jak se tady někdy nasměji.Bože, krásný je to s vámi život.Abych nezapomněl.Kapr je inteligentní a posvátná ryba.Jednou někdo najde na dně rybníka kapří universitu včetně knihovny.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 15:58:06
hraji >> Nejsou to žádné teorie.Je to praxe.Když uváznu a chci přetrhnout tak vím kam až musím tahnout než rupne.
Nhraji - Profil | St 8.3.2017 15:50:00
anakonda >> vaše teorie o vlivu průtažnosti vlasce při měření vzdálenosti jsou zcela mimo rámec fyzikálních zákonů. Víc je zbytečné psát.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 15:47:59
Pvl >> :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Až brečím jak se směji.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 15:43:01
Jsem rád hoši,že to tady žije a že neházíte délku odhozu kobrou za hlavu.Je to moc důležitá věc.Je potřeba dělat boilí s olovem aby to létalo dále a stavět soukromáky po větru.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 15:40:43
Meo >> Meo to je normální přeci.Nahazuješ 100m a stáčíš 130m.Záleží na odporu.Když chytneš visák tak i 135m.Nesmíš ale přetrhnout. :-)
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 15:35:08
molca >> Ty bys mohl dělat ve výzkumáku.Takového dálkoměra je na rybách škoda.
NMeo - Profil | St 8.3.2017 15:09:05
molca - 8.3.2017 11:52:Diky molco.Jsem rad,ze je tu nekdo,kdo to zmeril a tudiz videl na vlastni oci ;-) :-).Na hadovy reci uz ani reagovat nehodlam :-).Asi ma vlasec z Ciny,kterej se mu na 100 metrech protahne o 30 metru.Se divim,ze mu to nepada z civky,kdyz misto 100 metru dotahne zpatky 130 :-)))
Ndrvoštěp - Profil | St 8.3.2017 13:59:42
Pvl >> Žena mi letěla pro pivo, když je to bezvětří ;)))
NPvl - Profil | St 8.3.2017 13:22:36
RST >> Vy mladí jste jen rozhicovaný
NRST - Profil | St 8.3.2017 13:20:06
Pvl >> Je moc teplo, byla by velká průtažnost:-)
NPvl - Profil | St 8.3.2017 13:19:22
Kurňa ..dnes by to lítalo Naprostý bezvětří .
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 12:43:14
Meo >> Víš co Meo.když někdo kupuje naviják na kapry a ví,že bude zavážet 300m tak je pro něj rozhodující délka návinu na jedno otočení kličkou protože je lépe otočit 300x než 500x.O průtažnosti vlasce se přesvědčíš tak,že si ho uvaž za kmen stromu,vymotej a natahni 100m do rovna a pak ho natahni.Uvidíš,že ujdeš několik kroků než ho vůbec našponuješ a další haldu kroků než praskne.Copak ty jsi nikdy neměl vázku v 60 nebo 8O m a netrhal jsi.Chtěl bych se tě zeptat.Jsi zkušený rybář nebo chodíš ještě do rybářského kroužku?Podle těch Tvých reakcí bych tě šacoval na rybářský kroužek.Řekni instruktorovi,ať Ti to pořádně vysvětlí abychom zde nemuseli spamovat.Měj se a neboj,jednou to pochopíš.
Nmolca - Profil | St 8.3.2017 11:52:14
Napíšu to znova a na posled, mam to změřeno pásmem, počet otoček je plus, minus 2-3m, na cívce mam vlasec 0,25, pokud vlasec vyšponuju, až se po dně začne pohybovat olovo, tak začínám stahovat. Na sto metrech to děla 2-3metry, mam to napsat po lopatě? Kdybych to neměřil tak se hádat nebudu, proste to tak je a hotovo, a vykládejte si tu pohádky jaké chcete :-)))
NVojc29 - Profil | St 8.3.2017 11:15:57
Marczech >> Počítadlo stojí za hov... ten rozdíl je tam daleko větší.
NMarczech - Profil | St 8.3.2017 10:48:24
viceroy >> je fakt že sem si to taky asi nějak odpočítával ae z číny ten měřič za 120 kč a nahodit do vody přimotat jakoby dopnout na svingra a pak nasadit měřidlo a namotávat a bude tam rozdíl oproti ( na poli ) max 1 metr... ( ale to jen tak z vlaku ..... každopádně kdo má onu Obsedantně kompulzivní poruchu a potřebuje si to opravdu ujasnit na cm tak fakt už jen pásmo a pole ) Všem držím palec a doufám že se každý svého čísla dopídí )
Nviceroy - Profil | St 8.3.2017 9:32:48
Marczech >> uz mi to taky pripada jako by jsi hazel micek o zed ..... porad dokola Vojc to napsal dobre ..... pak bude realita na 100% a zadne toceni klickama jako kokoti
NMarczech - Profil | St 8.3.2017 9:20:27
To je jak když bych se snažil vysvětlit Merkloé, že nám uprchlíci nic dobrýho nepřinesou
NVojc29 - Profil | St 8.3.2017 8:40:17
Meo >> Aby jste se nehádali pořád poradím ti. Vem si tyče. Nahoď zaklipuj a změř si to na nich a budeš mít jasné porovnání. Tyče nelžou.
NMeo - Profil | St 8.3.2017 8:15:34
anakonda >> :-) Opet srovnavas nesrovnatelne.Pochybuji,ze nekoho vyrazne pri koupi navi na kapry ovlivni delka navinu na jedno otoceni klicky a ze by kvuli vyssi prodejnosti tuto informaci vyrobci zamerne zkreslovali.Delka navinu na jedno otoceni klicky,resp. jeho rychlost je dulezita hlavne u privlace nebo plavane ci feedru.A ani tam nemam duvod si myslet,ze ty informace od vyrobcu nesedi.Co se tyce prutaznosti vlasce,tak s tebou proste nesouhlasim a uz to resit nehodlam.Pokud bude prilezitost a sezenu i merici pasmo,zajdu to zmerit na pole a dam vedet ;-).Jinak svym ocim verim,pze tu delku navinu na jedno otoceni klicky jsem meril.Staci si udelat znacku na vlasu a zmeri vzdalenost od spicky.Hlavne uz prosim te nepis,ze to bude jine,kdyz budu mit poloprazdnou civku.Ano bude,ale zase ne o tolik,abych si myslel,ze me prepocty pres klicky nesedi o 10 a vice metrum pri vypnutem vlasci a nahozu ke 110 metrum :-).
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 8:04:06
drvoštěp >> Je to svatá pravda,a protože hoši nepoužívají 10Ft tak si myslí,že čím delší tím lepší ale ve skutečnosti to tak není,protože krátkým švihne rybář rychlejíi než dlouhým a pak se může stát,že háže kratším prutem snáze a dál než dlouhým.Velmi dobře je to vidět v provnání 12 a 13 Ft. 13 Ft.už je taková páka,že působí při náhozu kontraproduktivně a když není zrovna nahazující svalovec tak to ničemu nepomůže.Navíc na dlouhý prut je potřeba volný prostor pro nához a to vždy není.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 7:58:13
Meo >> Meo,když nahodíš do vzdálenosti 90m s vlascem 0,30a olovo padne na zem a ty zatahneš za tu 0,30 tak je to jako guma,protahne se na tu vzdálenost o dost velký kus.Takže takové měření je k ničemu.
Nanakonda - Profil | St 8.3.2017 7:56:00
Meo >> Meo,výrobce nakecá do letáku všechno jena aby prodal co nejvíce.Je to jako se spotřebou auta v techničáku je průměr 8 a skutečnost je 12.Věřte hoši jen vlastním očím.
NMeo - Profil | St 8.3.2017 7:03:42
anakonda >> Zeptam se te jeste jinak.Proc myslis,ze vyrobci u navi uvadeji info o navinu na jedno otoceni klicky?Nemuze to byt treba tzv. "prumer prumeru"? Proc tam asi neuvadeji,ze u prazdne civky je navin napr. 100 cm a plne 110 cm?A pokud to takto uvadeji,tak nemam duvod nepocitat vzdalenost nahozu pres klicky,kdyz pri 100-120 m,je odchylka zabedbatelna.Nehlede k tomu,ze jsem ten navin na jedno otoceni klicky kdysi meril a sedelo to.
NMeo - Profil | St 8.3.2017 6:53:37
anakonda >> Pekne.To byla pouze nadsazka a reakce na tve poloprazdne civky po nahozu ;-) :-).
NMeo - Profil | St 8.3.2017 6:48:04
anakonda >> S tim souhlasim.Jeste jsi zapomnel napsat,ze taky zalezi na vzdalenosti prvniho ocka od navi.Ja jen nesouhlasim s tim rozptylem na vzdalwnosti nahozu ke 120 metrum a tim,ze po nem mam poloprazdnou civku.Ta tvoje 40 nebo 50 bude zase klast vlasci vetsi odpor pres hranu civky a tim zkracovat hody nez moje 12000.Ale ano,bude mit mensi treni pri "narazech" na prvni ocko.Suma sumarum,tim se tak potiraji rozdily mezi navi s civkou 4000 nebo 7000 a 12000.Proste me nepresvedcis,ze pri 100 klickach nemam nahozeno ke 110 metrum s rozptylem +- nebi spis - max 5 metru.
Ndrvoštěp - Profil | Út 7.3.2017 21:55:14
anakonda >> Když jsem napsal že hážu se svýma 10ft/3lb stejně jako s 12ft/3,25 tak jsem byl nepochopen ;))))
Nviceroy - Profil | Út 7.3.2017 19:48:51
anakonda >> no nic dik budu muset jit zitra jim nabančit :-):-):-)
Nanakonda - Profil | Út 7.3.2017 19:47:08
viceroy >> Převody nic.Vysvětlím.Na nahazování se nepoužívá tak těžké olovo a navíc je nadnášeno vodou.Nahazuje se 80-100g a nahazuje se jednou za čas protože se chytá na bolís.To naviják na feeder,nebo přívlač je namáhanější.Navíc naviják má menší cívku tak to tak převod nezatěžuje.
Nviceroy - Profil | Út 7.3.2017 19:40:01
anakonda >> ted otazka co prevody :-):-) ale to je jedno :-)