CMT - CARP ONLY

Zapisují pouze vybraní uživatelé.
Zdravíme všechny příznivce kaprařiny a přinášíme Vám další online přenos z prestižního závodu Carp Maraton Tovačov. Tento závod se opět vrací po 5 letech a jeho dění Vám po celý týden budou přinášet kluci z týmu Carp Only ve složení Tomáš Vaněk a Zdeněk Vaněk.

Kluci jsou pravidelnými účastníky tohoto závodu. Dokonce jako jedni z mála, nevynechali ještě od prvního ročníku ani jeden ročník a jejich úspěšnost na tomto závodu je úctyhodná 3x bronzové místo a jednou absolutní vítězství na posledním konaném ročníku 2011, takže kluci jedou obhajovat.

Přejeme klukům hodně štěstí, dobrou ruku při losu, mnoho trofejních kaprů a věříme, že se jim podaří navázat na jejich zdejší úspěchy.

Veřejná diskuse zde: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=742240
Autor diskuse: VAN's - Profil , 7.10.2016 kaprařina - závodní sektor

VAN's - Profil | So 15.10.2016 11:20:37

Je to doma!!!!! 2.místo!!!!! Yes Tovačov

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 21:19:56

Bylo hodinu a půl do konce závodu a v tom klidu, který tady panuje, klidná hladina jak olej, vítr se úplně utišil se ozvalo píp, píp, píp. Šup do lodě a podebíráme velké šupinaté tělo. Nakonec váha ukázala krásných 19,18kg. Tímto kaprem si upevňujeme 2.místo. OLÉÉÉÉÉÉ

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 18:36:01

Tohle je poslední fotka našeho lovného místa. Je stará přibližně hodinu, ještě když bylo světlo. Přichází večer a do konce závodu chybí 3,5 hodiny. Průběžně držíme 2.misto, ale věříme ještě v nějakého pěkného kapra, který nám vylepší skóre. Držte nám palce.

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 16:47:36

Jedno foto s Honzo. Sýr a je to 😉😀

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 16:11:22

Před chvílí jsme měli pěknou jízdu, ale ryba se nám v trávě vypnula, byla to naše první ryba, kterou jsme ztratili. Určitě se jednalo o zkušeného kapra, který už byl na háčku, protože přesně udělal to co měl a to, že pořádnou ránou praštil ocasem do šokovky a vyrazil si háček z tlamky. Už se mi to několikrát stalo a vždy to byla trofejní ryba. Tohle naštve!!!

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 13:14:52

Jdu udělat pořádek do auta. Věci, které nebudeme potřebovat, tak můžu už uklidit.

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 11:08:36

Od rána, co jsme převezli všechny udice, tak jsme bez záběru. Zvedl se větr a dnes opět bude fučet jak na větrné hůrce. I proto jsme tuto hluchou chvilku využili a šli jsme navštívit kluky na 14. Na 14 sedí Mário Sysko a Milan Mihálik. Mário zastupuje na Slovensku Anglickou značku Sticky Baits. Na těchto závodech dokazuji, že Sticky Baits má svou sílu a umí chytat kapry. Přeci jenom v této silné konkurenci být na 9.místě se součtem 40,80kg je velký úspěch. Pěkná práce kluci.

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 8:21:52

Krásné, dobré, poslední tovačovské ráno. Dnes snad uvidíme i sluníčko a mělo by se začít postupně oteplovat, tak uvidíme co tato změna přinese.
Jinak akorát jsme převezli dva pruty a jdeme převézt další dva ať je to všechno OK.

VAN's - Profil | Pá 14.10.2016 4:06:04

Celou noc jsme se nezastavili, co hodinu a pul máme záběr a snažíme se dostat k většímu a většímu kaprovi. Chystáme sortu od 10kg do 12,10kg. Zatim nemáme štěstí na toho "tovačovského koňa". Nicméně do konce závodu zbývá 18hodin a my stále věříme, že se nám to podaří.

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 20:16:50

Dnes se podává "Dobrý hostinec, guláš s vepřovými kostkami". Zbylo nám i červené, tak i to si k tomu dáme.

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 19:29:01

Průběžné výsledky. Momentálně se nacházíme na 2.místě.
Tu dvacku musíme přidat!!!

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 19:25:58

Chvíli po převezení všech prutů, přišel na krajní pravý prut razantní jízda. Bylo nám jasné, že toto neudělá nebodovaný kapr. Rychle jsem vzali prut do ruky, sedli do člunu a vydali se vstříc dalším bodům.
Kapr, klasika zavrtaný ve středu tráv, takže začala klasická šichta, prokousat se ke kaprovi. Uprostřed tráv jsme podebrali našeho pátého bodovaného kapra 14,65kg. Tímto kaprem se posouváme na průběžné 2.místo.

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 17:26:59

Příprava na poslední noc. Vše musí být stoprocentní. Na všechny udice půjdou ničivé montáže!!!

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 15:51:41

Když jsem chodil po výlovech, tak všichni rybáři pijí rum, klasický náš Božkov. Tak jsem šel úlet vodníkovi a znovu ho poprosil o pěkného kapra.

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 14:39:29

Z po obědové siesty nás vyrušil tento krásný nebodovaný šupík. No nedá se nic dělat. Jedeme dál, je dobře, že se nám pořád kapři krmí na našem místě. Teď už musí přijít ten pravý tovačovský.

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 10:55:21

Určitě nejsme sami, kteří bojují s trávou. I Karel na 17. bojuje s trávou.

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 10:43:34

Včerejší menší kolize. Ty trávy jsou zde opravdu alfa omega. Jak na kapry, tak i na kolize :-(

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 10:38:59

Od samého rána bojujeme s ploucimi travními ostrovy a pásy. Snad bych až řekl, že všechnu trávu z Tovačova máme před sebou. I proto jsme museli rozdělit pruty a každý prut posunout na hranici sektoru, aby jsme je neměli u sebe. Uvidime jestli to pomůže. Je to opravdu boj.

VAN's - Profil | Čt 13.10.2016 7:35:49

Dobre rano, dnešní noc byla co do počtu záběru velmi úspěšná, ale bohužel jen od malých nebodovaných kaprů. Stejná situace i před půl hodinou. Záběr a na konci malý lyseček.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 20:47:30

Ještě než si půjdeme lehnout a načerpat trochu sil, tak Zdeněk měl krátkou promluvu k místním kaprům. Jenom sám on ví, na čem se s nima domluvil.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 19:35:39

Další body pro náš tým. Tentokrát 12,30kg.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 16:35:20

Milá návštěva Jirka z týmu Imperial Baits. Jirka nám přinesl pivečko, dali jsme po štamprlce a Jirka pokračoval dál za Karlem a Michalem.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 15:43:32

Přišel nás pozdravit Hofiho pes, ten který byl s námi, když jsme vyhráli poslední ročník Carp Maratonu. Od té doby trošku přibral, ale jinak je pořád stejný.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 15:31:27

Dopoledne se nám při podebírání menšího kapra zlomil v polovině podběrák. Teď už je vše v pořádku. Sice už nemůžeme nastavit délku rukojeti, ale důležité, že je funkční.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 12:59:14

Aktuální výsledky, náš tým se momentálně nachází na 3.místě.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 12:52:40

Po půlnoci, přesně ve 2:30 přišel záběr na stejný prut, ze stejného místa. Byl to úplný opak předešlého záběru, kapr jen lehce swinger přišpónoval a držel. Pip, pip, pip... žádná razantní jízda.
Rychle jsem skočili do lodě a vydali se za rybou. Po cestě jsem museli několikrát zastavovat a doslova si protrhat cestu. Na právě straně sektoru máme více trávy než na levé. Stejně tomu bylo i po příjezdu nad kapra, prostě jsem si museli k němu cestu protrhat a podařilo se. Na konci byl krásný šupináč 16,20kg. Další cenné body. Následovalo zvážení, vyfotografování, položení udice a už jsem zase pelášili ke břehu.
V takovém tempu, přibližně po 2 hodinách to pokračovalo až do oběda. Bohužel s tím, jak přišlo světlo se i velikost ryb zmenšovala. Posledního kapra, kterého jsme pro jistotu přivezli na břeh vážil 9,55kg. Tak málo a mohly tu být další body, které by nám velmi pomohli. No nevadí, přijdou další. Teď už máme vše přichystané, správě uložené a už čekáme, který prut se ozve. Já mám tip, ale nebudu ho říkat. Pokud na tento prut bude záběr, určitě Vám to řeknu. OLÉÉÉÉÉ Tuna Spice a Red Diablo nám šlape na výbornou.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 12:40:44

Dnešní, zatím úspěšný den začal již včera ve 23:00, kdy jsme ulovili další naši bodovanou rybu. Razatní jízda, ryba si od prvních okamžiků brala z cívky a bylo ji složité aspoň přibrzdit. Po přijezdu nad rybu začal asi 20minutový boj a na jeho konci jsem podebrali kapra o váze 13,90kg. Říkáme si parádní začátek noci, který nás okamžitě vystřelil opět na ty nejcennější příčky. To jsme, ale ještě nevěděli, co náš čeká po půlnoci.

VAN's - Profil | St 12.10.2016 12:14:21

Dnes zdravíme všechny naše příznivce. Hlásíme se docela pozdě, ale dřív to dnes nešlo. Až teď jsme se zastavili.
Dnes začneme obědem. Paní Masterchefové nám dnes naservírovali rajskou polévku a vepřové výpečky se zelím a houskovým knedlíkem. Jdeme na to a potom Vám přiblížíme dnešní noc a dopoledne.

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 20:30:37

Česko - Ázerbájdžán, pojďme kluci, tři body dnes zůstanou doma!!!

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 19:00:30

Chvili mezi záběry si kratíme vtipnými videi. Tohle ovšem stojí za to Tomáš Matonoha a dopis KSČM. Přejeme hodně smíchu...

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 18:28:21

Ještě před setměním jsme převezli dva vnitřní pruty. Oba pruty jsme je umístili na nová místa a už čekáme na večerní kontakt. Kapříků pojď, v kurníku se říká náááááá puťťťťa puťa, tak pojď kapříků.

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 18:22:57

Od neděle co jsme co se přesunuli na místo jsme čekali, kdo z kamarádů přijede a odveze tyto krásné kozáky. Doma už je převezmou naše drahé polovičky, nasuší a přidají do vánoční polévky.

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 16:37:22

Návštěva se musí pohostit, švédsky stůl byl přichystán. Moravská slaninka, domácí klobása, slovenský oštěpok, no prostě co hrdlo ráčí.

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 16:30:55

Přišel nás navštívit Ozzy Ozborn. Ozzy nazdraví a slivovička na lepší zitřejšky

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 13:37:35

Stále, stále, stále prší. Hned jak přestane pršet, tak jdeme na vodu. Jeden prut odvezeme úplně do tramtarie na pasblink 😀

VAN's - Profil | Út 11.10.2016 12:25:42

Dnes nám tovačovští maršálové přinesli frankfurtskou polévku a kuřecí stehno s basmati rýží. Bylo to teplé, chutné a hlavně nás to zahřálo v žaludku.