MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Morava 20a u Mohelnice jak a kde lovit

Zdar kolegove,muze mi někdo poradit něco o tomto reviru,kde jsem ještě nechytal,jak je to tam s mnozstvim a velikosti ryb,jak kapru nebo dravcu a na které casti to zkusit,jak je to s hloubkou,jestli je lepsi chytat u brehu ci na odhoz,jak se zakrmovanim a podobne. Dik za každý poznatek

Autor diskuse: midlita ®
Zařazeno do: kaprařina - techniky lovu, 25.7.2016

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N splavek - ® Po 22.5.2017 19:20:51
raven >> Myslím, že to nebudejen tak na pořadu dne.
N raven - ® Po 22.5.2017 10:04:08
splavek >> jo, nudistky jsem potkával hlavně v létě. Člověk prolízá šášim a tam nahá holka na dece. Spíš by mě zajímalo, jestli mohelničáci neuvažujou o povolení loděk, aspoň na moravičanské straně. Jachtaři tam brázdí vodu a my jsme na suchu. Na dravce by to bylo super.
N chřenovák - ® Čt 18.5.2017 20:30:34
splavek >> tam jsem taky zašel dolu k Lukavici
N splavek - ® Čt 18.5.2017 20:28:40
chřenovák >> Jo vidíš zapoměl jsem na Moravskou Sázavu a její soutok s Moravou, musím se přiznat, že až tam nechodím. Občas chodím chytat na Moravu,tedy na tovární náhon v Lukavici. Moje oblíbená loviště na Moravě začínají v Háji u Třeštiny a končí na spodním konci Litovle.
N chřenovák - ® Čt 18.5.2017 20:23:54
splavek >> Moravu nebo Moraravskou Sázavu u Zvole
N splavek - ® Čt 18.5.2017 20:13:57
chřenovák >> Ve Zvoli je nějaká nádrž, nebo spíš u Zvole, ale ani nevím jestli to je v provozu, nebo není nikdy jsem tam nechytal.
Nebo jsi myslel na Moravu u Zvole?
N chřenovák - ® Čt 18.5.2017 20:00:55
splavek >> Taky mě to láká zajet do Zvole na ryby dlouho jsem tam nebyl 😢
N splavek - ® Čt 18.5.2017 19:48:51
Tak včera jsem byl na Bagrech, moje oblíbené místo okupováno nudistou:-( , takže se nedalo chytat, kdyby to byla fešná nudistka zkusil bych se tam vnutit:-):-))))) Na náhradním místě přerybářováno, takže jsem vzal zavděk jiným a bylo to velmi slabé, jen pár náhodných záběrů na plavanou plotice a cejnci , jinak mrtvo bez odezvy. Uvidím v neděli , dřív se nejspíš k vodě nedostanu.
N raven - ® St 17.5.2017 10:26:58
Souhlasím se Splávkem. Co tam občas zajdu, nacházím kvanta bordelu. V letních měsících bych ale řekl, že je to odpad po koupáčích. Vidíš tam vyležená místa po dekách a kokem křoví se válí hromady petek, obalů od sušenek a svačin. Pro člověka je nereálné, aby domů odnášel všechno, co tam na místě najde.

Pokud se týká chytačky na Bagru, tak tutový fleky ti na sklo nikdo nehodí. Nejlepší je krmit si vlastní místo a doufat, že ti tam nikdo nevleze.
N splavek - ® Po 25.7.2016 20:11:43
Přátelé, kolegové rybáři, dovoluji si v této diskuzi připomenout jednu věc. Vy všichni kteří chytáte, nebo se jen tak rekreujete na Mohelnických Bagrech, uklízejte po sobě všechen civilizační odpad. Je tam toho zase jak nastláno a to jak od rybářů, tak i od koupačů a řekl bych , že rovným dílem. Uvědomte si, že první sobotu v dubnu a to pravidelně už takových patnáct let,se sejde parta lidí( asi tak dvacet až třicet ) a všechen ten nepořádek uklidí. I když rybářů tam chodí mraky , tak uklízet přijde jen nepatrný zlomek z nich a ke všemu to jsou lidi po kterých tam nezůstane ani sirka. Takže ještě jednou pěkné prostředí kolem jezer nezasírejte bordelem!!!!!!!!!!!!!!!
Toliko můj morální apel a přeji všem pohodovým a pořádkumilovným rybářům dodržujícím RŘ pěkný a pohodový lov na revíru Morava 20A.
N Vojc29 - ® Po 25.7.2016 12:00:29
Dejwix >> Tak to je dobrá informace :) :) Jinak mlčet a nic neříkat :D
N Dejwix - ® Po 25.7.2016 11:54:21
Loni nás na starym bagru kontrolovala stráž ve 2 ráno. Mno kontrolovala, akorát nás vzbudili čelovkama, druhý den došli asi ve 4 odpoledne, takže bych neřekl, že je jejich aktivita nízká. Bandě co seděli 50m od nás posbírali povolenky za lov po půlnoci.
Házeli sme si to pod nohy a na 20mm pelety sme tahali 35 - 40 cm násaďáky kapry. Větší ryba tam nějaká bude, chce to zkoušet a mít štěstí.
CHKO je pouze na Mohelnice a Moravičany, starý bagr Mohelnice I už v CHKO není (hledal jsem si to na mapě a bylo mi to i potvrzeno RS).
N Vojc29 - ® Po 25.7.2016 11:32:57
My tu měli o víkendu profi RS z Ostravy a dle jeho aktivity by asi vlezl i do džungle pro povolenku :D :D. Nás z kámošem brali 2krat za večer asi si mysleli že pojedeme non stopku když viděli kapraře :D :D tak jsme se jen smáli :)
N tuzemak - ® Po 25.7.2016 11:22:33
sisel62 >> stačilo by přitvrdit,pořádny flastry...jen mám obavu,že by se pytlačilo ve velkym...
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 11:19:29
Luger46 >> hele to není blbej nápad, dáme sem info, že v Hornídolní plave v místním rybníku tuny kaprů plus jeden co má 50kg a máme ostatní vody jenom pro sebe.
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 11:12:29
tuzemak >> měli by tam dát nástěnku a každej by tam tu povolenku připichnul a jenom by tam dávali razítka....at nemusí chudáci nikam chodit.
N tuzemak - ® Po 25.7.2016 10:56:21
sisel62 >> přeci RS nepoleze kopřivama...já trávil celý dětstvi na starym bagru,to co sem tam krásnyho zažil už nikdy a nikde nezažiju,bohužel...ta ryba pěkná tam je,ale...... na to musí každé přijid sám...
N Luger46 - ® Po 25.7.2016 10:55:41
sisel62 >> určitě se ti všichni pochlubí aby tam pak jezdil celý mrk :)) sedni a jed si to prubnout.
N Vojc29 - ® Po 25.7.2016 10:55:18
sisel62 >> Si naivní jestli tam ryba je tak ti to nikdo neřekne :)
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 10:52:27
tuzemak >> hlavně byli daleko a prodírat se tam asi nikomu moc nechce,všude je to stejné.Ale otázka byla co se tam dá chytit a to zajímá i mě, tak šup sem ty metrové kapry....
N tuzemak - ® Po 25.7.2016 10:49:39
sisel62 >> asi na to RS sere,nebo maji strach do takovyho doupěte vlizt...dost často čtu,že bordel u vody dělaji duchodci ha ha...
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 10:32:42
tuzemak >> tak oprava, máš pravdu, mohelnice jsou dvě jezera. Ale ti kluci tam byli min. týden a to i spěkným bordelem a nikdo jim nic neřek, tak nevím?
N tuzemak - ® Po 25.7.2016 10:19:01
sisel62 >> tam čtu:jezera Moravičany a Mohelnice,což Mohelnice má 2 jezera...možná to je jinak,nehádám se..
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 10:14:06
tuzemak >> asi ne když to platí jenom pro ty dvě
N Vojc29 - ® Po 25.7.2016 10:12:59
tuzemak >> No dle soupisu jsou psané pouze 2 jezera v CHKO tak jsem to teda pochopil já. Koukni na rybsvaz.cz
N tuzemak - ® Po 25.7.2016 9:53:53
Vojc29 >> nejsou náhodou všechny 3 jezera v CHKO?
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 9:41:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Vojc29 >> taky jsem si toho všiml až jsem je tam uviděl a nedalo mi to a ten soupis otevřel a pořádně přečetl.Taky jsem to tam chtěl zkusit, ale kámoš mě ukecal na náklo. Tak jsem tam byl párkrát na spláveček potrápit ty dorostence a jako bonus ta 60.Jinak to všichni hází pár metru od břehu.
N Vojc29 - ® Po 25.7.2016 9:36:51
sisel62 >> Jo tak já myslel že to platí obecně pro všechy 3 jezera. Ale koukal jsem teď do soupisu a opravdu to platí pouze pro ty dvě :) . Dobrá zpráva pro mě :)
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 9:33:32
Vojc29 >>Taky jsem si to myslel. To je právě na bagru a na moravičanech, ale ne na tom prvním jezeře.Když jedeš od mohelnice tak je po levé straně. Je to v soupisu revíru
N Vojc29 - ® Po 25.7.2016 9:05:11
sisel62 >> Bivak tam jo? Vždyť to je omezený že nemůžeš zůstat ani po skončení lovu ne?
N sisel62 - ® Po 25.7.2016 8:47:53 - SKVĚLÝ ZÁPIS, DĚKUJI!
Byl jsem na prvním jezeře a nádherná 60 kapr na spláveček dva metry od břehu.Byl úplně černej a pár malejch taky.Jinak tam byly kousek ode mě kluci v bivaku asi na delšídobu, tak tam snad něco většího bude.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | kaprařina | techniky lovu ]

Co je nového - kaprařina + obecné
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniPruty Chub Outkast MKII

Za 2.990
Nový model tenkých a osvědčených prutů i s korkovou rukojetí 12ft 3lb, i bez ní s novou nižší cenou od dnešního dne. Je více modelů a při koupi 2ks můžete mít mnohem levněji i Chub Spod rod

akce, rybareniGreys Prodigy GT3 12ft/3,50lb

Nyní o více než 2000,-levněji a ke každému páru pevné plastové pouzdro ZDARMA. Jemně vyladěný design blanku a materiály zvyšují výkon prutu při odhozech, horní část blanku je obdařena obdivuhodnou citlivostí

Oznámení - kaprařina
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.