NMartenBear - Profil | Čt 17.9.2015 7:03:57
FinalStorm >> Vlastní zkušenost ti neřeknu, nemám ji. Ale z mého okolí mělo více lidí PowerLinery a časem se jich zbavovali a pořizovali LongBow nebo něco jiného lepšího.
Nfalach - Profil | St 16.9.2015 17:43:34
Martian >> Já koupil Shimano XT6000RB a mám klid.
NMartian - Profil | St 16.9.2015 17:18:39
FinalStorm >> zdarec. 4 roky sem chytal s lb60, v podstate skoro každej den 😊 jednou za rok sem to cely rozdelal a vyčistil a furt slapou pekne... Na tu beznou rybarinu kdy clovek chytá na odhoz kapry jidelni velikosti 😊 je to uplne supr navijacek za ty peníze. Jediný takový minus bylo ze se občas sekne ten bait ale to je obecne známo... Koupil sem shimano titanos s přední brzdou a na okumy se doma prasi 😉
Norgoj chorchoj - Profil | St 16.9.2015 16:44:59
Ja mam 3 navijaky pl865 uz 4 roky a problem z kroucenim teda nemam jedinej problem je cvrcek na baitu ale vetsinou to odejde jeste v zaruce a vlasec mam ion power reflektor 0.32mm po 2 sezonach jsem ho otocil aby byl stary vlasec dole a letos je po 4 sezonach vymenim za ty same
Nfalach - Profil | St 16.9.2015 14:01:05
Majra7 >> Souhlas. Ja na nich vyzkoušel několik výrobců a velikostí vlasců a po dvou návštěvách u vody vlasce vždy na odpis.Kroutili se jak vrtule. Nikdo nepřišel na to proč se tak děje. Všechno vypadalo vpořádku i rolny.. Prostě už nikdy více. Toť moje zkušenost.
NMajra7 - Profil | St 16.9.2015 13:56:28
falach >> Powerliner bych taky nedoporučoval, jsou hodně poruchový. (aspoň co vím od lidí v mém okolí)
NMajra7 - Profil | St 16.9.2015 13:55:16
Ahoj, myslim, že v případě těchto navijáků je to téměř jedno. Bratranec vlastní 2x LongBow už 6 let bez jakéhokoliv problému, já vlastním mimo jíné taky 2x Travertine (3 - 4 roky) a také bez problému. Mam velikost 60tky a návin je tam 330 nebo 350m/0.30, což ideálně splňovalo moje požadavky. S brzdou a bajtem nemám taky žádný problém, vytáhne to snad každou rybu (v Čechách :) ). No a cena je téměř lidová, rozhodoval bych se spíše podle vzhledu, i když čekám, že většina doporučí longbow, což určitě není špatná volba.....Za mě asi takhle.
Nfalach - Profil | St 16.9.2015 13:54:06
FinalStorm >> Za mě Okuma Powerliner špatná zkušenost, takže ne. Okuma Longbow jsem neměl, tak nevím. Možná jsem s navijáky nenašel shodu, prostně mě nesedli a kroutili vlasce. Možná špatná Serie nevím. Někdo je s nima spokojenej. Je to jen moje zkušenost, ale já bych je, už nikdy nechtěl.
NFinalStorm - Profil | St 16.9.2015 13:49:27
Ahoj, chtěl bych oživit tuhle diskuzi. Čeká mě podobný rozhodnutí. Který byste vybrali?
Nbart.bm - Profil | St 17.12.2014 11:44:21
JZ >> posli na COI to ze je tam mas rok je tva blbost:-) po 30dnech bud opravene zbozi a nebo penize.dokonce i naklady spojene s reklamaci musi uhradit.
NFilip Štefek - Profil | St 17.12.2014 10:55:28
lpetto >> Ahoj, vše záleží na tom, v jakých podmínkách budeš chytat. Zda odhoz nebo zavážení. Já třeba měním silony každý rok. Jinak jestli jezdíš i na soukromky, někde vyžadují silon minimálně 0,30. Ale můžeš dát na cívky různé průměry. Na odhoz třeba 0,25 nebo 0,28 a vyvážku popř. chytání v těžších podmínkách 0,30 a víc, vše podle situace.
Nlpetto - Profil | St 17.12.2014 10:44:19
takže včera přišly 4 ks LB65.. na jarou vyzkoušíme a uvidíme.
Chci se ještě zeptat na vlasec - jaký průměr koupit a po jaké době přemotáváte, popřípadě měníte vlasec?
NMi!d@72 - Profil | St 3.12.2014 15:55:59
Filip Štefek >> ty nemáš vyřešené ani houno,člověk bez vlastního názoru...prostě blb...tak se zatím opatruj...a nezapomen si zakoupit před bivak modlitební podložku s logem kapra...když ti vadí foukačky a teleskopy...
NFilip Štefek - Profil | St 3.12.2014 15:49:37
Mi!d@72 >> Sorry, já už to mám vyřešené, ty máš nějaký problém?
NJZ - Profil | St 3.12.2014 14:56:09
Petan600 >> Velice špatné zkušenosti,co se týče servisu.Pokud se Okuma pokazí,tak v mnoha případech firma VM Feichtinger,není schopna zajistit servis.Je to má zkušenost a dvouma,mým kamarádům,se stalo,to samé.Pokud naviák funguje a není třeba servis,tak je to,asi v pohodě.Je to má zkušenost a proto bych Okumu,už nikdy nekoupil.
Nmolca - Profil | St 3.12.2014 14:28:54
Mám je také nějaký ten pátek a za ty peníze prostě nic lepšího není :-))
NPetan600 - Profil | St 3.12.2014 14:24:55
JZ >> A co Tě k tomu vede ?
NJZ - Profil | St 3.12.2014 14:07:07
SAHIB >> Já jen oíšu,za sebe,OKUMU NIKDY!!!!!!!!!
NFilip Štefek - Profil | St 3.12.2014 14:06:01
Mi!d@72 >> Dívej, ti co chtěli poradit se ozvali, dokonce i OCHOTNĚ poslali požadovanou fotku, za což jim ještě jednou děkuji. Vím že by tato ochota z tvé strany určitě nebyla, ty jen umíš prznit diskuze. Dále to rozebírat nebudu, nepatří to sem...
NSAHIB - Profil | St 3.12.2014 13:55:21
JZ >>
za to Okuma nemůže,
to je v lidech příteli!!!!!!!
Okuma JE DOST DOBRÁ,TO MI VĚŘ,MÁM JI TAKÉ, V 60 TCE..!!:-) NEMĚNIL BYCH!
NMi!d@72 - Profil | St 3.12.2014 13:54:50
Filip Štefek >> proč hodnotíš něco,co nemáš...ženský v prasečáku říkali...((( posíláš do řiti někoho,koho vůbec neznáš...
NFilip Štefek - Profil | St 3.12.2014 13:13:22
Mi!d@72 >> Jdi do řiti kolego, vůbec po něm netoužím, když o tom nic nevíš tak příště nereaguj
NMi!d@72 - Profil | St 3.12.2014 12:11:51
Filip Štefek >> ...tak teď už chápu,proč toužíš po tom Scudu...tebe prostě baví se v něčem pořád hrabat...(((
NFilip Štefek - Profil | St 3.12.2014 11:56:10
CoDu >> Jasně, dělám to spíše ze zábavy :-)
NCoDu - Profil | St 3.12.2014 11:07:05
Filip Štefek >> Dobrý naviják nepotřebuje pravidelnou údržbu, max 1x do roka nebo po ponoření do vody.
NFilip Štefek - Profil | Út 2.12.2014 23:03:06
Okumy LB pár známých vlastní, a vím že si je všichni vychvalují. Ono chce dopřát navijákům pravidelnou údržbu, a měly by sloužit. Já třeba čistím navi po každé výpravě. I když možná zbytečně, ale vypadají stále jak nové. Ale k tématu, LB si tady chválí fakt hodně lidí.
NMatthysek - Profil | Út 2.12.2014 21:54:17
Zdar, mám 3. sezonu navijáčky Okuma power liner 860 a zatím velká spokojenost
NWR-9 (štuker) - Profil | Út 2.12.2014 21:36:34
JZ >> to není v navijáku příteli ale v lidech ta okuma za to nemůže
NMi!d@72 - Profil | Út 2.12.2014 21:03:16
JZ >> ...a co se ti na tom pokazilo,že to spravujou už celej rok...???
NHurvinek - Profil | Út 2.12.2014 20:58:28
Okumu LB mam jak 30,40,60 a mohu jen doporučit.Stáří asi 6let a bez problémů.
NJZ - Profil | Út 2.12.2014 19:08:14
lpetto - >> Okumu,nikdy.Mám tam rok na opravu LB 80 a nejsou to schopni opravit a jen se vymlouvají.Bohužel,nejsem sám,kdo má se servisem VM Feichtinger,moc zlé zkušenosti.
Ntuzemak - Profil | Út 2.12.2014 11:05:22
Blumik >> svatá pravda,proto raději volím cestu autem,a vyzkoušení ve kvelbu,zichr je zichr.o)))
NBlumik - Profil | Út 2.12.2014 11:02:44
tuzemak >> Tady si nikdy ,nemužeš byt, ničim jistej:o))))
Ntuzemak - Profil | Út 2.12.2014 10:58:44
Blumik >> to je právě ten průser,nemáš zboží,a ani prachy,a hafo nervů,jak říkám,mám pár e-schopů vyzkoušených,tam strach nemám nakoupit.-)))
NBlumik - Profil | Út 2.12.2014 10:54:05
tuzemak >> Však ja taky ,jak jsem je kupoval byly v pořadku,posilali to z toho rybařstvi a vratili to zpět ,že to opravit nejde ,tak mi měli poslat novy,nebo nevim ,jak dal prostě ,to se stalo a penize byly fuč.
Ntuzemak - Profil | Út 2.12.2014 10:48:16
Blumik >> zkoušet oblbnou mužou,to vidím dnes a denně,proto dražší věci nakupuju přímo v krámě a hned zkouším,vím,někdo tu možnost nemá,ale nerad bych se nervoval,jak dopadne reklamace,po zkušenostech jiných.-)))
NBlumik - Profil | Út 2.12.2014 10:47:48
Gloton >> Přesně tak ,je to tady se všim i s blbyma botama, co se rozjedou po měsici a oni ti řeknou ,že jsi měl chodit v suchu (přiklad).
NBlumik - Profil | Út 2.12.2014 10:43:48
tuzemak >> Ale tak to na světě chodi i v kramě s jidlem, či masem- tě oblbnou.Měl jsem pipaky ,co po roce jančely a vydavaly jine zvuky než měli ,poslal jsem je přes prodejce na reklamaci a ,co udělali,vratili zpět že opravit se neda a ještě vtipně přitakali ,že už mam vzit zas novy,no ku-va ,kde jsme. Ja vim v ČR.Staly jen 1200kč ,ma cenu něco, někde, reklamovat ,či to dat k soudu.No- mam je dodnes ve skřini.Koupim pruty 2 kusy 3dil 3lb,divam se poctivě na ně -beru,doma jsem šťasten ,davam na ně navijak a ejhle,matici jak šroubuji a dotahuji tim navi ,se najednou roztahuje ,byla normalně na pul,buši mi srdce ,jsem zly ,nikdo nesmi doma ani promluvit,zkoušim druhy a ten je vpořadku,hned druhy den letim do kramu ,davam na reklamaci a ten na mě čuči jako bych to udělal ja ,naštěsti donese druhy ze skladu a jedu domu spokojen.Fuj ,to se mi ulevilo ,že jsem 4000kč nevyhodil ,jen tak.
NStanda123 - Profil | Út 2.12.2014 10:26:19
Na svých jemnějších prutech mám Okumy Longbow 50, po jednom roce nepříliš častého užívání se začaly uvolňovat šrouby držící kličku. Po dotažení byly do hodiny zase volné, takže jsem je brzy ztratil.
VM Feichtinger, s.r.o., kde poskytují servis, mi odmítli šrouby poslat, musím poslat navijáky na ''opravu''. Tedy, tyhle nvijáky rozhodně nemohu doporučit.
Ntuzemak - Profil | Út 2.12.2014 10:15:23
Gloton >> zatím sem měl velký štěstí,jedna reklamace,rozbitá keramika v očku prutu,vyřízeno bez průtahů.Koupit od někoho něco,co je nefunkční?i za menčí cenu,je wopruz,nevěřím tomu,že dotyčný řekl,jaký je problém s navi,o to mě jde,prostě poslat do světa zmetek.-)))
NGloton - Profil | Po 1.12.2014 22:57:51
tuzemak >> A máš představu jak taková reklamace probíhá? Navijákům fyzicky nic není, takže už v krámě na tebe budou čumět jak na vychcandíru, co se chce zbavit po sezoně navijáků. Ale do reklamačního řízení je samosebou vezmou, a po měsíci na 95% vrátí s tím, že jim nic není a máš blbej vlasec, blbou montáž........
Ta vyprávění tady na MRKu i jinde o tom, jak .....není problém, vyměníme zařídíme.......to jsou jen pohádky. S normálním tuctovým zákazníkem, který si občas koupí něco "za pár korun" (a to je i ten, kdo si u nich koupí 2 takovéto né moc drahé navijáky) se nikde mazat nebudou.
Ve finále totiž rozhodne dodavatel/výrobce a ten, když navijákům nic není, s téměř naprosotu jistotou reklamaci zamítne. Pak už by to musel vzít na triko prodejce, že by je vzal do komisního prodeje a dal ti přiměřené jiné, ale to bys nesměl být ten tuctový zákazník, aby tím na tobě netratil.
Takže prostě a jednoduše, když nechceš ztrácet čas a otravovat si život, je nejjednodušší s menší ztrátou je prodat a koupit jiné.
Ntuzemak - Profil | Po 1.12.2014 16:46:58
falach >> mě nejde jedna věc na rozum,když tu píšeš,že ty navi byly ještě v záruce,a vyzkoušel si cokoliv v obchodě,proč si je tam hned nereklamoval ale v bazaru prodal?začínáš se vtom motat jako bacil v lékárně.-)))
NWR-9 (štuker) - Profil | Po 1.12.2014 15:49:15
falach >> já věděl že se chytneš, nic ve zlém máš pravdu, lovu zdar :-)
Nfalach - Profil | Ne 30.11.2014 20:10:55
račet >> WR-9 (štuker) - 30.11.2014 19:41:51 >> Ta za prvé já nehanil, každý má nějakou zkušenost. Měl jsem možná smůlu.Je jsem psal co jsem měl a jakou sem s nima měl patálii a že bych je už nechtěl. Nic víc, ale hlavně jsem tu nikoho neurážel na rozdíl od některých chytráků, kteří si hned myslí o mě to nejhorší a hned spekulují jak umím či neumím, jak jsem je asi prodal a tak. To je fakt smutný. Jo a českou povahu tu má to je fakt a jak jsem tak koukal, tak vy tři kritikové zas moravskou a to mě taky stačí. :) Jo u vody nepotřebuju bejt borec a machrovat co jsem chytil nebo co všechno znám, pro ten koníček nedělám , to nechám klidně jiným. Já chodím k vodě si odpočinou od dnešního bláznivého dění a hlavně od některých lidí a koukám ,že jsou fakt všude. :) Už vám sem vstupovat nebudu tak si tu piště duchaplně co chcete. Radši půjdu k vodě.
NWR-9 (štuker) - Profil | Ne 30.11.2014 19:41:51
falach >> máš typicky českou povahu, kdybych měl všechno nařadí hanit co se pose..re, tak nedělám nic jiného, než brečím.
hold jsi měl smůlu a kdo kdy neměl, to ti ale nedává právo z nich dělat špatné mlejnky, navíc nejsi takový borec u vody jak jsem koukal aby jsi si to mohl dovolit.
nic ve zlém :-)
Nrjozo - Profil | Ne 30.11.2014 13:47:43
ja mam pl 865 a slapu bez problemov a to mam min 100 vychadzok za sezonu.
Nfalach - Profil | Čt 27.11.2014 21:14:15
Vitali >> Taky končí a dohadovat se nemíním. Taky se měj fajn :)
NVitali - Profil | Čt 27.11.2014 21:10:11
falach >> Musím se jenom smát, přečti si co jsi psal o pár řádků níž a teď se tady čertíš...končím, nereaguji, nemám chuť se tady dohadovat.Měj se fajn
Nfalach - Profil | Čt 27.11.2014 20:52:03
falach >> Jo a ještě něco pokud si je někdo koupil a měl s nima stejný problém mohl přes reklamaci vše řešit a kbyby to nešlo opravit, tak by na tom ještě vydělal kdyby mu vrátili peníze. Tím končím chytrolíni..
Nfalach - Profil | Čt 27.11.2014 20:48:18
Vitali >> Koukám, že je tady někdo hrozně chytrej. To že mě nevyhovovali a že jsem s nima měl problém je možná moje chyba, možná ne. To je celkem jedno. Ale i kdyby navijáky měli nějaký problém, tak co? Měl jsem si je nechat na památku? Prober se. Já je dal do bazaru se zaručníma listama a měli záruku ještě rok a půl. Pokud si je někdo koupil, mohli si je odzkoušet na místě a záruka zaručovala, že je mohl reklamovat. Nikomu jsem nic netajil a nesliboval. Prostě jsem je dal osobně do kameného bazaru. Nikomu neposílal zajíce v pytli. Tak tu nepiš sračky. To mě fakt namíchlo. Ať si každej myslí co chce a udělá usudek jakej chce. Já mám svědomí čisté, a pokud s tím má někdo problém jeho věc. Nazdar. Fakt mě serete oba dva. Jen polemiky a víte kuloví.
NVitali - Profil | Čt 27.11.2014 18:47:44
tuzemak >> Přesně to jsem měl na mysli :-)
Ntuzemak - Profil | Čt 27.11.2014 18:46:45
Vitali >> možná to bylo jen rukama,né navi.o)))
NVitali - Profil | Čt 27.11.2014 18:46:03
tuzemak >> A ještě dává radostné smajlíky, že je poslal do světa na bazaru...ale kdoví, třeba novému majiteli slouží bez problémů...
Ntuzemak - Profil | Čt 27.11.2014 17:58:52
Vitali >> kdyby to přiznal,tož je neprodá,máme mezi sebou echt kolegy.-))))
NVitali - Profil | Čt 27.11.2014 17:42:34
falach >> Tak to musel mít nový majitel určitě radost...jestli je pravda, že to kroucení vlasce způsobovaly navijáky, tak je celkem prasárna je prodat
Nfalach - Profil | Čt 27.11.2014 6:42:23
molca >> Tak to si nemyslím. Ale, už mě to je jedno :) Mám jiné navi.
Nmolca - Profil | Čt 27.11.2014 1:14:25
falach >> obyčejná reklamace by to určitě vyřešila 😉
Nfalach - Profil | Út 25.11.2014 16:41:55
Mi!d@72 >> Prodal jsem je do bazaru. :) :) nového majitele neznám a zda je prodali nevím.
Nkarlak - Profil | Út 25.11.2014 16:17:08
trochu odbocim mrkni na quantum surf navijaky podle toho materialu by urcite meli nejaky ten rok vydrzet kamarad je ma a v te cenove relaci velka spokojenost tak at se toci
NMi!d@72 - Profil | Út 25.11.2014 15:00:54
falach >> ...doufám,že jsi novému majiteli nezapoměl tuto skutečnost sdělit...(((
Nfalach - Profil | Út 25.11.2014 13:37:20
dosec >> Ohledně kroucení vlasce u Okuma Powerliner 865 i 860, jsem psal já. Koupil jsem dva navi. a i po kontrole v ryb. potřebách, rolny atd. na nic jsme nepřišli. Dal jsem je i na jiné pruty a pořád stejný problém. Použil jsem i několik výrobců a sílu vlasce, dokonce různé montáže a všechny se po cca jdnom dni u vody kroutili neskutečným způsobem. A nikdo, ani kamarádi ani pracovníci v ryb. potřebách si s tím nevěděli rady. A dodnes nikdo neporadil a nezjistil proč se tak dělo. Navijáky po marném pátrání, nervů a plno zničených vlasců jsem poslal do světa. Měl jsem je cca půl roku a nervy na pochodu :). Možná třeba špatná série nebo výroba nevím, ale fakt katastrofa. Pořídil jsem si Shimana XT 6000 RB a mám luxusní klid. :)
NKlose - Profil | Út 18.11.2014 21:30:58
Také doporučuju LBéčka. Sice mi stejně jako Vlčkovi72 občas nesepne bait, ale to zas není takovej problém. Dokud se vyloženě nerozsekaj, tak nemám důvod měnit.
Ndosec - Profil | Út 18.11.2014 15:51:35
lpetto - >> měl jsem PL 865 hned jak vylezli,na veletrhu jako novinka v roce 2007 a používal je k plné spokojenosti čtyři roky než jsem je prodal(ještě teď mám doma jeden jako záložní ze tří kousků co jsem měl) nebyl s nimi nikdy žádný problém a zvlášť ne pokud jde o nějaké kroucení vlasce jak zde někdo zmiňoval.Jen se občas sekl bait což je slabost všech typů okum co jsem se dočetl.Za mě můžu doporučit.
NVlček72 - Profil | Po 17.11.2014 5:58:00
novaroma01 >> já si první koupil na zkoužku a byl jsem fakt spokojený, pak se mi podařilo další 2ks koupit šikovně z bazaru. Po dobrých majitelých a nemám těm navi co vytknout..no snad že se občas potkají kolečka a nesepne bait :-), tak otočím kousek kličkou a zapadne to jak má. Prostě za mne jsou to dobré navi za slušnou cenu.
Nnovaroma01 - Profil | Ne 16.11.2014 20:38:20
Vlček72 >> Já mám 865 již 7 sezon a jediná závada se oběvila,na jedné cívce se trochu v jednom místě sedřela hrana.To bylo ale pravděpodobně mojí vinou,prut při záběru vyletěl z vidličky,padl do štěrku a tím to zřejmě vziklo.Nicméně sekanec sem přeleštil a jede se dál.A to na Ebru dostává pořádně zabrat.Tak fakt nevím,byly ty první prodávané Okumi o tolik lepší?Koupil sem je i kamarádovi co spolu jezdíme a taky nemá problém.Takže sám za sebe,za dva navi.které mě stály před 7dmi roky cca 3500kč a jsou zatím bez poruchy,co bych mohl chtít víc?
Ndada11 - Profil | Ne 16.11.2014 20:10:26
lpetto - >> Ahoj, mám LB 50. Jsou 4 roky starý a v pohodě :-).
NSAHIB - Profil | Ne 16.11.2014 20:03:39
Čadim >>
nazdar,
je jasný,že každý tak trošku vyzdvihuje ty navy,co udělaly službu bez problémů...
Ale na druhou stranu,i ten sebelepší navy chtě nechtě někdy překvapí(nemile) a nějakou tu chybku udělá,ať chceme nebo ne..,a neovlivníme to..Třeba JEN PÁRKRÁT PŘEKLAPNE PŘEKLÁPĚČ-NEBO NAOPAK-NEPŘEKLANE,COKOLIV..Ale takle se to nedá posuzovat,to jsou malichernosti dle mého názoru.Je potřeba pokud chci posuzovat chod (provoz) navy,musím to vzít komplexně ze všech úhlů a pozorně si promyslet a dát do souvislostí, v jakých situacích jak se choval,jak pracoval..Pak mohu něco posuzovat,také se to nedá za pár týdnů...
Tím se nechci nikoho dotknout,že by to neuměl,měl by to ale znát a umět každý,znát své nádobíčko pořádně a v případě potřeby si u vody umět poradit i na koleně..:-)
Ale to hlavní je stejně vždy na tom,kdo si kolovrátek chce pořídit,do čeho půjde a co koupí,co mu bude vyhovovat nejlépe...
Toť můj os. názor
NČadim - Profil | Ne 16.11.2014 16:08:57
Každý se shodne že okumy mají vadné baity...proto jsem si pořídil Okuma DC 60. Pět let bez vady, velká cívka...pohoda