NSa(l)micka - Profil | Čt 10.9.2015 13:01:17
Nebo vlastně ještě jeden takovej případ. Stalo se to na podzim při závodě v přívlači "Král Úhlavy". Docela trapas. Prostě se takhle ráno všichni šineme na úsek. Pořadatel nám řiká "hele, berte to hodně u kraje, dál od řeky nelezte, bydlí tady jeden takovej..." Tak co, žejo. Pěkně po krajíčku po pěšině kolem roští u vody. Kolem klid, ticho. Při přesunu nazpět stejná situace. Ale když měli jít na sektory ti z druhý várky, jen co bylo drobet líp vidět (byla po ránu mlha), přiletěl z jedný blízký zbořeniny chlap staršího neurčitýho věku a začal:" já tam mam kamery a fotopasti, vy mi tam lezete" porád si mlel svoje a byl slyšet snad na všechny sektory nahoru i dolu, ač šli pánové tak, jak jim bylo pořadatelem nakázáno. Docela upřímně se divim, že onen "narušitel" nedostal do držky, neb se na těch prostředních sektorech toho dne nechytlo skoro nic.
(Jen pro informaci, upozornění na kamery bylo napsáno fixama na starý papundeklový bedně od banánů, přidrátovaný na stromech všim možným, takže si asi dovedete představit, co to bylo za typaře.)
NVítek - Profil | Čt 10.9.2015 12:40:11
Já jim říkám "leníci". Považují všechno kolem za své léno - vodu a ryby v ní, břehy, takový bonus na přilepšenou vyplývající z jejich rozmarného chápání okolností. Jsou hodně škodliví.
NMiras - Profil | Čt 10.9.2015 12:20:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
katův šleh >> Já narazil na tohle udělátko - těch trojháků tam bylo cca 15.
NSa(l)micka - Profil | Čt 10.9.2015 12:20:13
Možná je to kousek mimo téma, neb se v tomhle případě jedná o řeku Sázavu v jednom určitým místě v Týnci. A je to o tom, jak se lidi umějí nebo neumějí domluvit mezi sebou.
Kámoš bydlí pár metrů od vody, pohodář. Jenže má velice nerudnýho otecka, co hlavou moc nepobral. Nu a teď si představte situaci, že se na břehu usadí dva rybáři, nahodí si v klidu, binec nedělají, jsou potichu. Kámoš si s nima jde pokecat, jak jim to bere, vše ok. Popřeje jim zdaru, nic mu nevadí, ještě taky aby jo.
Následně za pár hodin vyleze z brlohu jeho otec a venku kravál s podtitulem "jak si dovolujete nahazovat na místo, kde se koupem?! a já na vás zavolam policajty!!!" Prostě absolutní vykleštěnej samec od krávy. (za A je ten krajíček řeky v majetku PVL, za B se rybáři chovali slušně, za C nejsou jasnovidci) Jak vidno, nepříjemnosti nejsou jenom ze strany rybářů. Jde jen o to, na jakýho pitomce narazíte.
N1568 - Profil | Čt 10.9.2015 12:00:02
katův šleh >> Čemu se na tom divíš????Tohle je na Orlase bohužel normální stav!:-(((((
Ndrvoštěp - Profil | Čt 10.9.2015 11:53:26
katův šleh >> Ty jsi byl pro ně náplava. Tohle znám z Nechranic a pár okolních vod kde si dědkové myslí že voda je jejich...
Nkatův šleh - Profil | Čt 10.9.2015 11:24:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Vyrazil jsem na tři dny na Orlík a setkal jsem se s něčím, co mi hlava nepobrala. Pytláci, s nimiž jsem doposud měl tu čest, byli většinou mladí kluci s kolečkem v kapse, kteří zdrhali vždy, jakmile zaslechli podezřelý šramot (ostatně, kdysi jsem tak sám začínal. Teď jsem ale potkal s někým, kdo chytal tím nejprasáčtějším způsobem, hrdě se k tomu hlásil a vůbec nechápal, že to někomu může vadit.Zajel jsem s loďkou vláčet na druhý břeh od kempu a po chvíli jsem se do něčeho zamotal. To něco byla asi třímetrová hůl. Ta byla na jedné straně přikotvena pomocí špagátu a kamene, na druhém byl nadvakrát přeložený asi metrový kus šedesátky okovaný trojháky. Tak jsem ten aparát odřízl, naložil a když jsem se za chvíli vtracel zpátky, tak jeden z rybářů, co mě z kempu pozorovali už z dálky halekal, jestli jsem mu to tam nechal. Jakmile jsem přirazil, odehrála se následující konverzace.
On: Ty ses mi tam do toho zamotal, viď?
Já: To je vaše?
On: Rybička asi upadla co?
Já: To už je docela hodně hnusný něco takovýho.
On: Ani ne. A sakra, tys mi odřízl ten špagát.
Já: Hele, já neříkám, že jsem někdy v životě nepytlačil, ale není tohle už náhodou trochu moc?
On: Teď abych to dělal znova.
Vzal si svou hůl, napil se z lahváče a zvolna odcházel k nahozeným prutům. Zůstal jsem jako opařený a přemýšlel, jestli mu nemám normálně dát přes držku, ale nakonec jsem od toho upustil. Jednak nevím, co bych si vzal na ožralém dědkovi a navíc nevěřím, že by si z toho odnesl nějaké poučení. Co ale bylo daleko více zarážející je fakt, že tato rybolovná metoda tam přišla naprosto neetická snad jenom mě. Ostatní rybáři se chovali, jako by šlo o naprosto standardní záležitost.
NJeštěr. jun - Profil | Ne 29.6.2014 10:46:12
Killbeggan >> Zdarec, kolego. Tak jsem včera cca po roce vyjel provětrat feeder pod rekreační středisko Kovo, eventuelně chatovou osadu Husárna. Přijel jsem na 05hod. a rybářů tam bylo poměrně dost , hlavně rádoby " kaprařů". No nic , že jsou někteří bordeláři o tom žádná. tak jsem se posunul směrem vpravo a to pod chatu s parožím. Nevím jaké měla č.p. ale abych se dostal k jádru věci. Pod tou chatou seděli pán s paní možná manželkou a taky chytali na feeder. No a po rozednění na ně nastoupil majitel chaty s tím , že mu přehazují vlasec a že mají odejít a prý místa je kolem dost a nějaké další povídání které jsem neslyšel. jenže ten dotyčný majitel chaty měl stojan s pruty těsně pod chatou u kterých nebyl a měl je tam určitě i přez noc a jistě u nich neseděl což neni taky košér. a měl zavezeno šikmo vpravo a šikmo vlevo čímž si vlastně zaklajmoval asi tak 8m břehu pod hatou. Dobrá finta. No a jen , žě ty lidičky přišli za šera nemohli předpokládat tento spůsob lovu na dálku a ani nemohli vidět natažený vlasec. Takže jsem se přesvědčil, že lidi se nemění a je vše při starém. Tak se v chatové osadě Husárna mějte fajn a přeju co nejméně rybářů a dalších narušitelů.
NHovy - Profil | Pá 20.6.2014 11:08:31
Na Slapech vím o jedněch lovcich jezdí na člunu a za sebou táhnou síť vědí o nich a jelikož patří mezi místní zbohatliky nedělá se nic tak tady se to asi taky nevyřeší kam se na ně hrabe nějaký chatičkář co si upitlačí pár kapříků
Nelhierro - Profil | Pá 20.6.2014 10:14:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Přemýšlel jsem, jak přesně definovat "sportovce v bivaku". On je to vlastně takový "MOBILNÍ CHATAŘ". :-)
NMacinek - Profil | St 4.6.2014 15:06:29
pfly >> To bude asi hlubší problém.Ten tady zřejmě nevyřešíme.Zkusím to někdy s kamarádama od špuntu třeba nás něco napadne:-)
NPvl - Profil | St 4.6.2014 14:10:23
Mrknato >> No vidíš, jak jsme si porozuměli . kupodivu
Nelhierro - Profil | St 4.6.2014 13:08:56
kakr >> kdyby se "neplácalo" na MRKu, "peoplemetry" se nebudou točit, byla by tu nuda a cena MRKu by klesala. Tedy příjem z reklamy by byl co? Nižší, nižší. :-))) Z toho důvodu jsou zavedeny diskuze i o houně, čím větší houno, tím více příspěvků, hádek, osočování. A o to přeci jde, ne? Tedy jaké světlé zítřky?
Npfly - Profil | St 4.6.2014 11:42:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Macinek >> O lidech to určitě je.Ale nedělám si iluze,slušných a pravidla dodržujících bude vždycky menšina.Ostatní,jak nad sebou nemají pendrek,jsou jak burani bez kousku slušnosti.
Nkakr - Profil | St 4.6.2014 9:16:10
Mrknato >>
Pokud chceš něco změnit a to jistě chceš, tak musíš činit. Dnes už můžeš, kriminál Ti nehrozí.
Plácáním na MRKu ke světlým zítřkům nedospěješ........
NMacinek - Profil | St 4.6.2014 9:10:38
Mrknato >> Nějak nechápu co tím básník chce říci...Co to tady vypisuješ za moudra?
NMrknato - Profil | St 4.6.2014 9:08:36
kakr >> No, protože kalibr všech kalibrů Vašek Havlůj, tu založil občanskou společnost..., která je nadevším. To i polecajtovi zvadne pendrek.... Navíc současný stav vyhovuje většině, tak proč si stěžují? Já jen reaguji, to by jsi si mohl všimnout, při svým rybářským vzdělání, zprominutím....
A že si ty do té smysluplné diskuse také troškou nepřispěl?
NMrknato - Profil | St 4.6.2014 9:03:00
Macinek >> Říkat, že je to v lidech, je vrchol hňupství. Aby si každý nedělal co se mu líbí, co si prosadí, co je v něm, tak pro to máme zákony. 99% lidí, co říká, že je to v lidech, samo zákony nerespektují a ti nejworaženější je veřejně mění.
Nkakr - Profil | St 4.6.2014 9:02:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Mrknato >>
Nechápu proč formát Tvého kalibru již dávno všechny nešvary které se v rybářství dějí nehodil na papír, nenavštívil nejbližší služebnu PČR a podal tam trestní oznámení na neznámého pachatele.
Nic to nestojí, PČR se tím bude zabývat a na MRKu se uvolní prostor pro smysluplnou diskuzi:-))
NMacinek - Profil | St 4.6.2014 8:56:59
Řekl bych,že je to o lidech.Místní chatař pokud je trochu normální hájí svoje okolí potažmo vodu,aby si sám neničil místo kde to má rád.Horší jsou např. podnikový chaty těm je to putna platí 100,-Kč/den a jedou drancovat.Byl sem svědkem jak přivezli pulťák na vozejku k tomu prodlužka a vakovali co se jim na prut dostalo.Když naplnily nebo jim to popadalo zakopali do lesa.To lidově řečeno se ve Vás pak vaří chca*ky.
NMrknato - Profil | St 4.6.2014 8:55:16
pfly >> Stát, ve kterým si zájmová skupina může měnit zákon, vyhlášku, si to zaslouží. Jen houšť a větší kapky.....
Ony ty maringotky, chaty nebudou "pytláctví", když si to dotyční prosadí a prosadit lze téměř cokoliv.....
Npfly - Profil | St 4.6.2014 8:49:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Nesváděl bych problémy s pytlačením jen na tuhle sortu lidí.Možná jen víc bijí do očí jejich prohřešky,protože jsou vázáni déle na jedno místo.
Co vím,tak nejvíc pytlačí právě sami rybáři,kteří mají revír většinou ,,zmáklý,, a pletou si povolenku s permanentkou na rybí maso(nevím odkud jsi,ale příkladně ústí Mastníku na Slapech byl vždycky vyhlášený ráj na candoše-pochopitelně před hájením).O dodržování počtu odnesených ryb nemluvě..
Pokud není důsledná nestranná kontrola a evidence,nezmění se v tom nic.A tohle není o mentalitě národa...Stačí se podívat na Němce,co si u nich nedovolí,u nás s vysmátým ksichtem.
Dodnes svaz nemá evidenci rybářů,kteří udělali nějaký přestupek a neměli by tedy dostat povolenku.Proč bych RŘ neporušil,když mi za to v podstatě nic nehrozí?Pokud budu chtít a budu na to mít prachy,můžu být třeba v deseti MO :))
NMrknato - Profil | St 4.6.2014 8:45:43
Pvl >> No tak to potom musíš přijmout fakt, že zase jiným členi je u ánálu, jestli ještě loví, nebo už pytlačí samosekem z maringotek, chat, či two mann biwi. Jestli ryby pouští, či je filetují, zamražují, bo masakrují. Potom je každá diskuze zbytečná.
NPvl - Profil | St 4.6.2014 6:06:50
Mrknato >> Já ti nic ukazovat nebudu protože je mi to šumák . Jen jsem " dal " úvahu proč jsou někde míry takové a jinde makové . Kdo co a proč ? je mi celkem jedno .
NKnedla12 - Profil | Út 3.6.2014 22:22:05
rover >> To sice ano, ale čím víc se bude kapř chytat, tím víc se bude vysazovat ;) Buhužel....
Nrover - Profil | Út 3.6.2014 21:12:56
Knedla12 >> Čeho je dost, toho je příliš, není-liž pravda ?
NKnedla12 - Profil | Út 3.6.2014 21:09:20
rover >> To nemá cenu ani kuchat..raději dva cejny a je to to stejné ;) a chuťově lepší!
Nrover - Profil | Út 3.6.2014 21:07:51
Knedla12 >> Těch minulých 35 bylo OK, ... takže kdo z Vás by si "nevzal" ...?
NKnedla12 - Profil | Út 3.6.2014 20:51:26
....a MRS má taky jiné míry ;) Když se jedná o toho kapra, kdo z Vás by si vzal menšího než 40?
NMrknato - Profil | Út 3.6.2014 20:27:21
Pvl >> Ty mě vždycky rozesměješ. Ale když se budeme bavit vážně, tak mi ukaž, podle čeho a z jakého titulu může MO měnit lovné míry? Vůbec bych se nedivil, kdyby MO upravovaly, (zpřísňovaly), třeba volební zákon.......
NPiškothonza - Profil | Út 3.6.2014 18:43:34
geriatrix >> ahoj,nechci tuto otázku odvést jiným směrem nic víc a jsem na vás hodnej,jenom žlutý,abyste vyvětrali..))))
Ngeriatrix - Profil | Út 3.6.2014 18:40:52
Piškothonza >> Ty budeš asi fotbalový rozhodčí ne? tolik žlutých karet, pánům samozřejmě gratuluji, včera jsem dostal také. 8O))
Nmzxy - Profil | Út 3.6.2014 18:25:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Nedodržování pravidel a norem je celospolečenským problémem, v čr platí asi 11,500 právních norem. Jak řekl pan Švarcenberk, pro Čechy jsou to zpravidla jen směrnice které málokdo dodržuje.
Je to v nás.Máme co si zasloužíme.
NPiškothonza - Profil | Út 3.6.2014 18:16:42
Ahoj,hele hoši,běžte si o míře kapra kecat jinam.......zatím žlutá....už mě to neba,zadal jsem jinou otázku a je mi jasný,že jí chce opět někdo odvést k jinému tématu....
Nlipenak - Profil | Út 3.6.2014 17:35:48
elhierro >> vyjmečně s tebou souhlasím , je v tom bordel ,, Žumpa patří co se týká revíru pod Jihočeský kraj kde je míra kapra 40cm ale díky tomu že na Žumpě hospodaří Rada ČRS tak platí míra kapra 35cm .. RS s krajskou působností nemůže na Žumpě kontrolovat nebot Rada si tam ustanovila svojí kvalitní stráž co nestíhá .. víc to komentovat nemá cenu ..
NSlavča - Profil | Út 3.6.2014 10:02:40 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Zdravím,určitě souhlasím se sjednocením lovné míry kapra,v ÚS kraji je opravdu 40 cm.Co se týká pytláků není to problém jen přehrad ale i řek,až je to šokující.Myslím že je to věc organizací,a rybářské stráže která si nedostatečně plní svoje povinosti,narážím jen na ty kteří dostávají něco za nic.Ale to tady rybáři nevyřeší!!!
NPvl - Profil | Út 3.6.2014 9:53:21
šmudla007 >> Protože by se hned nemohli brát a to by se členům nelíbilo :o§)) Vím, že by dorostli a pak by to už nevadilo . Jen taková úvaha .... proč ? Jinak nevím .
Nšmudla007 - Profil | Út 3.6.2014 9:11:24
Pvl >> Proč se jim nechce? On 35 i 38 cm kapr do 40 ti cm doroste do konce sezóny. U nás je míra kapra 40 cm a opravdu málokdy chytneš podmírového, tak by to bylo vlastně jedno když by byla míra 35cm, 45cm násadák se kůli tomu nesmrskne.
NPvl - Profil | Út 3.6.2014 8:17:22
Mrknato >> Není to tím že některé organizace vysazují spíš ryby menší -tedy na hranici míry .35 -38 cm Těm se nechce stanovit míru 40 cm
Nelhierro - Profil | Út 3.6.2014 0:17:05
Gloton >> v podstate jen US Praha, nektere reviry US Stredoceskeho kraje a reviry Rady maji 35 cm. Tech 35 cm je na Orliku a Slapech, kde je rybarsky tlak velky a 40 cm by tam mohlo byt. Jak jsem psal, ani ne tak kvuli kapri, ale kvuli jednotnosti. Na tyto vody jezdi totiz rybari z cele CR.
NGloton - Profil | Út 3.6.2014 0:08:04
computerfish >> Sám vidíš, jakej je v tom "bordel".....to abys dýl lustroval řád a soupisy revírů, než chytal....když chceš zajet někam, kde nechytáš denně.
NGloton - Profil | Po 2.6.2014 23:47:14
computerfish >> Přečti si co píše Jarda Š., máš to tam i se stránkou na které to je....
NJarda Š. - Profil | Po 2.6.2014 23:37:48
Gloton >> V soupisu revírů k celosvazové MP povolence je uvedeno na začátku části ZčÚS (str. 151), že míra kapra je zvýšena na 40 cm.
Nelhierro - Profil | Po 2.6.2014 23:33:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Gloton >> kdysi jsem miloval Berounku, to byla reka plna rozmanitosti, co se tyce rybi obsadky. Parmy, kapri, lini, okouni, stiky, ostroretky, podoustve, cejni, perlini, sumci, candati, tlousti, jezdici atd. Dnes? Mrtva voda diky kormoranum a povodnim. Takova skoda. Uz jen par sumcu a kdyz se nasadi, tak nasadoveho kapre.
Ncomputerfish - Profil | Po 2.6.2014 23:32:19
Gloton >> Hele, nechci se vám plést do hovoru, ale vnášíš sem zmatek. Lovná míra platí pro revír a ne pro povolenku, pokud se nepletu.
II. Způsob měření délky ryb a nejmenší lovné míry vybraných druhů ryb v rybářském revíru § 11 vyhlášky č. 197/2004 Sb.
(1) Délka ryby se měří od vrcholu rypce po konec nejdelších paprsků ocasní ploutve.
(2) Nejmenší lovné míry vybraných druhů ryb v mimopstruhovém rybářském revíru jsou: viz kolega. O povolence není vůbec žádná řeč.
Jinak tady máš výpis ze stránek Západočeského ÚS. Takže ti fakt nerozumím.
a) bolen dravý (Aspius aspius) 40 cm
b) candát obecný (Sander lucioperca) 45 cm
c) hlavatka obecná (podunajská) (Hucho hucho) 65 cm
d) jelec jesen (Leuciscus idus) 25 cm
e) jelec tloušť (Squalius cephalus) 25 cm
f) jeseter malý (Acipenser ruthenus) 30 cm
g) kapr obecný (Cyprinus carpio) 35 cm
NGloton - Profil | Po 2.6.2014 23:27:15
elhierro >> Nemají všichni to štěstí. Ale i na "malých" vodách může být chytání zábava.....jen jde také právě o přiměřenost lovné míry jednotlivých druhů.
Nelhierro - Profil | Po 2.6.2014 23:22:16
Gloton >> zasadne chytam na vodach, kde to neni o lovu nasadoveho kapre K2. Nejvice chytam na Orliku. I zde ma kapr jen 35 cm. :-(
NGloton - Profil | Po 2.6.2014 23:18:41
elhierro >> Však já to psal jako příklad, kam ten bordel v mírách a hlavně bordel v tom, jak je to kde psané, může vést......ke zbytečným problémům.
No vidíš. Kdybys chtěl brát jen kapry nad 50 na některých našich zdejších revírech, tak by sis neodnesl jediného za rok.
Nnicminebere - Profil | Po 2.6.2014 23:14:05
Nám jednou propíchali gumy u auta, za to, že jsme si asi sedli na špatné místo... Bylo to slepé rameno moravy u UH. Už je to dlouho, ale lidi jsou tam pořád stejně závistiví...
NGloton - Profil | Po 2.6.2014 23:10:22
elhierro >> A i pro ně (celosvazové povolenky) platí míra kapra 40cm. Měl jsi k soupisu revírů dostat dodatek, kde je tato informace. Stejně jako já ho dostal k soupisu revírů pro územní povolenku.
Kdybys čistě teoreticky přijel na ZČ revír, zasakoval kapra 37cm a přišla ti kontrola RS kterej se blbě vyspal, tak to neukecáš a jseš bez papírů.....než je vyžebráš zpět.....neznalost tě neomlouvá.....
Ale i mě vadí, jak je to vše zmatené a nejasné...samá vyjímka....samej dodatek........a normálního "dědu rybáře" bez študování inetrnetu to dostane akorát do průseru.
Nelhierro - Profil | Po 2.6.2014 22:40:27
Gloton >> Posluž si, a podělej se z Prahy. Jinak si přečti RŘ a soupis mimopstruhových revírů pro držitele celosvazových povolenek. Strana 8, čl. II/2 - bod g - kapr obecný 35 cm. Tedy z toho vycházím a tak to je. A teď se zblázni. Chceš to pro jistotu naskenovat?
Raději v Praze věnujeme pozornost jiným rybám, např štika má v ÚS Praha nejmenší lovnou délku 60 cm, okoun 20 cm a lín 25 cm. Kapř je plevel není potřeba mu věnovat pozornost.
Nondra.soucek - Profil | Po 2.6.2014 17:31:38
Pr3v1t3k >> Já bych se nechtěl dotknout nikoho odtamtud, ale ten region je v zadeli téměř celý. Osobně se na místní pstruhovky podívám sotva jednou či dvakrát za rok, když jedu navštívit prarodiče do Plané. A nářky jsou pořád stejné. Navíc se k tomu přidává celkem zásadní průšvih v ekonomické a sociální situaci. Mladí zdrhají buďto pryč nebo je semelou nejbolavější věci regionu chlast-automaty-perník-nezaměstnanost-nuda-dluhy. Co píšu samozřejmě není omluva, ale na západě je to celé jakési prokleté :-(
NPr3v1t3k - Profil | Po 2.6.2014 17:16:21
Jo, díky za úpravu i za souhlas...je to bohužel tak...je to smutný už jenom proto, že to každej ví a nikdo nic neudělá...zase si můžu poslechnout že taky nic nedělám...když tamtudy jdu, většinou se mistní spakujou a může za to naše letité srůstání a moje místní projevy v hospodě směrem k této zk..vené komunitě..a to nejsem ani RS..kdybych byl možná se ani nehnou..nevím...jen je to všude..
NPiškothonza - Profil | Po 2.6.2014 17:11:52
Pr3v1t3k >> ahoj,když si to uznal,tak jsem to smáznul,aby nevyskočily emoce..... tahle diskuse,není jen o stojácích a přehradách,nedělám si iluze a z vlastní zkušenosti vím,že je to stejné i na řekách...
Nondra.soucek - Profil | Po 2.6.2014 17:09:11
Pr3v1t3k >> Já jsem si říkal, že mluvíš přesně o tomto revíru a musím ti bohužel dát za pravdu :-(
NPr3v1t3k - Profil | Po 2.6.2014 17:07:17
ondra.soucek >> Uznávám a beru zpět. Nic to nemění na tom, že 433027 je důkazem toho, co umí kormorán chatař...že jsem trošku minul téma taky nic nemění na tom, že se to děje i na řekách
Nondra.soucek - Profil | Po 2.6.2014 17:05:15
Pr3v1t3k >> Kluci, kluci... vždyť je to jen takové nedorozumění. Ty jsi mluvil o řece či říčce a tahle diskuse je spíš o stojácích a ÚN. Však je to i v zadání dotazu :-) No a AD si tudíž myslel, že píšeš právě o vodách stojatých.
NGloton - Profil | Po 2.6.2014 16:35:37
JOP >> Však komu ty bezprizorní pruty vadí, může se dobře pobavit. Obejde vodu, pruty posbírá a odevzdá jako nalezenou věc......nebo ideální na loďce....přijede, spakuje a odfrčí......mohla by to být dobrá sranda...... :D A to dohadování když ho někdo zmerčí....co to kradeš, já to našel, to je moje, tak to dokaž......... :D
Ale musí bejt rychlej nebo silnej.
PS: kdyby dělala RS to co má, tak udělá právě toto.