Pořádný podběrák na kapry

Zdravím ve spolek,


Poradí někdo pořádný (KVALITNÍ) podběrák na kapry?
Nemusí mít až tak velký "koš" (počítám s rybami okolo 50 - 70 cm, ale kdo ví..), spíše mi jde o kvalitu KONSTRUKCE.

Jasné že základ je kovový "kříž", ale i takovýto podběrák už mi několikrát "odešel".. Poslední skončil tak, že se "rozlepil spoj" jednotlivých částí teleskopické tyče (snad jsem to popsal pochopitelně..).Vydržel 2 sezony.

Máte zkušenosti s něčím, co opravdu vydrží?
Jediná podmínka je tak, že se musí ve složeném stavu vejít do komory tašky o velikosti 130 cm..

Předem díky za názory.
Autor diskuse: Mira_B - Profil , 14.5.2012 kaprařina - náčiní, doplňky
59 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NSlavíček - Profil | Ne 4.11.2012 17:03:12

Mira_B - >> To jsi měl jakou značku ? Podle potíží soudím že kvalitu firmy Sona . Někdy sem dám foto jak vypadá po částem používání a jaký úpravy jsem na něm musel udělat . Oprava kříže ramena rozpadlá tyč . No zkrátka super výrobek pod heslem czech šmejd .

    NDave ZR-7 - Profil | Ne 4.11.2012 12:28:20

    Ahoj, někdy si stačí vyrobit sám poškozenou věc a podběrák je hned o 100% lepší.

      Ndukin - Profil | Ne 4.11.2012 12:08:42

      Fild@ >> Fil@s - 8.6.2012 17:30:00 >> Stejná zkušenost, a že ode mě dostává zabrat :o))

        NFil@s - Profil | Pá 8.6.2012 17:30:00

        Mira_B - >> S JRC neuděláš chybu, mám Specialist Plus 42" a nemohu si jej vynachválit... Myslím že ti, co jej vlastní ti doporučí to samé!!!

          NPetrS. - Profil | Ne 27.5.2012 23:04:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

          http://www.successful-baits.cz/successfulbaits/esho​p/69-1-Podberaky-podlozky-vahy/0/5/425-Carbo-Devisi​on-QR-42-Quick-Release-model-2010 zkus se podívat na tenhle od B. Richi malinko si připlatíš ale budeš mít parádní a hlavně kvalitní podběrák.

            NMira_B - Profil | St 16.5.2012 12:44:21

            Hm, tak to vypadá že nakonec půjdu do "něčeho od JRC", vypadají zajímavě a za přijatelné ceny.., nebo vyberu od Vladimíra Fencla..

            VŠEM DÍKY za komenty.

              NMára19 - Profil | St 16.5.2012 11:35:43

              M!ld@ >> Není vubec zač :-)

                NM!ld@ - Profil | St 16.5.2012 10:53:37

                Jinak podobné konstrukční řešení níže zmiňovaného Starbaits Pioneer Landing Net avšak levnější je hlava od Mivardi viz. Obr. (Zdroj: http://maracarps.cz/-podberaky-podlozky-saky/2727-m​ivardi-podberak-premium.html ), máte někdo s tímto řešení hlavy zkušenost? Jde snadno rozpojit a spojit ramena?

                Jinak další věc co řeším je, že chci také dělenou rukojeť, v podstatě ideální by byla pro mě teleskopická, ale ty zase mívají větší průměr a nebo klasicky dělená na dvě části, ale nevím jestli u ní nehrozí, že se nečekaně rozpojí když by ryba v podběráku vyrazila kupředu :-) nebo když by se menší ryba zvedala při držení podběráku za tyč, samozřejmě kolmo nahoru. Stalo se vám to někdy?

                  NM!ld@ - Profil | St 16.5.2012 10:27:46

                  Mára19 >> alda2211 - díky

                    NMára19 - Profil | St 16.5.2012 8:39:30

                    M!ld@ >> Jsou pevne .

                      Ndraveček - Profil | St 16.5.2012 7:58:41

                      Mira_B - >> Za mě taky JRC Specialist Plus 42".Mám ho už tři roky a zatím maximální spokojenost.

                        NDave≻ - Profil | St 16.5.2012 7:55:50

                        Vyber JRC Specialist Plus.Mam ho rok a něco a nemohu si stěžovat.Šiřka ramen je 100cm a delka celeho podběráku je 270cm a transport 100cm.

                          Nalda2211 - Profil | St 16.5.2012 0:32:28

                          M!ld@ >> pevne

                            NM!ld@ - Profil | Út 15.5.2012 22:37:54

                            Mára19 >> zajímalo by mě, jestli jsou u toho podběráku JRC Roamer ty ramena spojena pevně (kloubem) k hlavě podběráku, nebo jestli jsou nasazena na ,,tykadla,, jako je to v tomto videu:http://www.youtube.com/watch?v=3darCO6rCic ?

                              NMára19 - Profil | Út 15.5.2012 22:24:23

                              Ahoj já mám podběrák od JRC model Roamer X-Lite 50" a je zatím ok. Ale myslím že na trhu je moře kvalitních podběráků. :-))

                                Nrover - Profil | Út 15.5.2012 21:46:26

                                LudvaBrno >> Musíš ovšem zdatně ovládat "ouško", případně "čubičku" ! OK :-)

                                  NSargi - Profil | Út 15.5.2012 21:43:31

                                  Tomajo >> No jestli chytám málo to nevím :-) ale zatím drží a to je hlavní :-)

                                    Nloj007 - Profil | Út 15.5.2012 21:42:56

                                    Mira_B - >> Free Spirit HI-S Net
                                    Kvalita ale ta cena...

                                      NHadris - Profil | Út 15.5.2012 21:24:41

                                      Mira_B >> jo a zároveň je povinný mít u sebe míru pro zjištění délky ryb...

                                        NHadris - Profil | Út 15.5.2012 21:20:01

                                        Já mám tento http://www.tropicliberec.cz/podberaky/podberak-expe​rt-2-dilny a pohodička, ale je to fakt koš 110x110

                                          NMira_B - Profil | Út 15.5.2012 21:16:04

                                          rover: Podběrák sice v povinné výbavě není, ale je ta že +- "k rybě se musí rybář chovat šetrně" .. A to se bez použití podběráku (u větších ryb) jaksi těžko dá splnit..

                                          Btw zajímalo by mne, kterého "inteligenta" je toto (vypuštění věty o povinném podběráku) práce. OMG!

                                            NLudvaBrno - Profil | Út 15.5.2012 21:14:11

                                            Podle některých fotek z Můj lov je podběrák out. Naopak in je zaplavat si vedle kapra.:-)

                                              Nsauron13 - Profil | Út 15.5.2012 21:10:43

                                              Mira_B - >> Zde bych asi nevymejšlel, já ppořídil teď z nouze tento za 699,- a kovový kříž jsem nečekal, poslední výpravu pár ryb podebral a já jsem naprosto spokojený. Za málo peněz, hodně muziky :)

                                              http://www.kaprarina.cz/kp7272/Podberak-Mosella-CAR​P-II.aspx

                                                NMichals - Profil | Út 15.5.2012 21:08:30

                                                Hrdobec >>
                                                Ale nemi to trvat moc dlouho:-)

                                                  NHrdobec - Profil | Út 15.5.2012 21:06:05

                                                  Michals >> JJ,když je sranda tak to ani brát nemusí a nevadí to

                                                    Nrover - Profil | Út 15.5.2012 21:01:09

                                                    Možná zbytečná diskuse, když podběrák není v povinné výbavě ...

                                                      NMichals - Profil | Út 15.5.2012 21:00:33

                                                      Hrdobec >>
                                                      Ty sumce co lovis,by jsi do nej asi nedostal;-)
                                                      Ale mas pravdu,sranda musi byt:-)

                                                        NHrdobec - Profil | Út 15.5.2012 20:57:58 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                        Michals >> souhlas,ale nemohl sem si pomoc a jako sranda se to nabízelo o)))

                                                          NMichals - Profil | Út 15.5.2012 20:51:43

                                                          Hrdobec >>
                                                          Je pravda,ze tento "podberak" je dobrej maximalne tak na pavi oka:-)

                                                            NTomajo - Profil | Út 15.5.2012 20:36:13

                                                            Sargi >> asi málo chytáš :-) Já měl podobnej podběrám a kříž byl stejnej tako tady ten a odvařil jsem to za necelou sezonu :-(

                                                              NSargi - Profil | Út 15.5.2012 20:23:43

                                                              Tomajo >> Ano, je to jediná nevýhoda. Kluci mi říkali že se mi to brzo zničí, ale už ho mám 2 sezonu a pořád super drží.

                                                                NTomajo - Profil | Út 15.5.2012 20:12:36

                                                                Sargi >> ten kříž je z plastu?

                                                                  NSargi - Profil | Út 15.5.2012 20:05:50

                                                                  Detailní fotka

                                                                    NSargi - Profil | Út 15.5.2012 20:01:40

                                                                    Mám od Mack2 z cenové velmi přijatelné relace a jsem s ním velmi spokojen.

                                                                      NCz_adil - Profil | Út 15.5.2012 19:54:36

                                                                      Mira_B - >> A nebo nějakej od tandem baits. Já jsem rozhodoval nad těma dvěma ale na veletrhu byl jenom to Jrc Specialist 42´´ a tandem měl jeom tyč 180cm a to se mi nehodí. Ale jinak tandem je taky dost kvalitní :D

                                                                        Njarabeast - Profil | Út 15.5.2012 11:59:26

                                                                        Mira_B - >> za mě JRC Specialist plus 42´´

                                                                          NMira_B - Profil | Út 15.5.2012 10:33:25

                                                                          Díky všem za reakce, pečlivě si prostuduji odkazy.

                                                                          Cenová hladina? Nevím, +- do 3000,- ? Jde mi o princip (radši si připlatím za podběrák co mne při zdolávání ryby nezradí x sezón, než koupit levný který je třeba měnit co sezónu..).

                                                                            Nmeteor - Profil | Út 15.5.2012 8:49:33

                                                                            Mira_B - >> nenapsal jsi nějaký cenový limit, což by ti (možná) pomohlo trošku profiltrovat návrhy zdejšího osazenstva :-)

                                                                            Parádní kaprový podběrák dělá p. Vladimír Fencl:

                                                                            http://www.fenclvladimir.cz/index.html?pod=/152x0.h​tm

                                                                            Nejsem jeho vlastníkem, ale viděl jsem ho na vlastní oči... paráda :-) Navíc od p. Fencla vlastním jiné jeho výrobky a mohu zodpovědně říci, že poměr cena / kvalita je neuvěřitelný (samozřejmě pozitivní). Navíc se s ním můžeš domluvit a udělá ti výrobek (skoro) dle tvých požadavků (materiál, výběr síťky, detaily apod.).

                                                                              NBandog - Profil | Út 15.5.2012 8:46:04

                                                                              mam čtvrtou sezonu od Pelzer a max.spokojeny,ale tvou podminku/futral 130/ nesplnuje ma delši rukojet.

                                                                                NPaJaS - Profil | Út 15.5.2012 8:26:15

                                                                                ZIKY >> Bytelný ano, ale taky těžký jak "kráva". Mám s rameny 1 m.

                                                                                  NHrdobec - Profil | Po 14.5.2012 23:01:04

                                                                                  Michals >> Jojo,ale jen do doby než přijde ten kapr o))

                                                                                    NSven - Profil | Po 14.5.2012 22:05:34

                                                                                    Mira_B - >> s podběrákem od Fencla nemůžeš šlápnout vedle :-)
                                                                                    http://www.fenclvladimir.cz/index.html?pod=/k_15.ht​m

                                                                                    Mám od něj podběráky dva a naprostá spokojenost. Není to žádná čína ale poctivá česká práce. Navíc ti bez problémů vyrobí i podběrák na míru.

                                                                                    http://www.fenclvladimir.cz/index.html?pod=/cl18017​35964.htm

                                                                                      NMichals - Profil | Po 14.5.2012 21:58:43

                                                                                      Hrdobec >>
                                                                                      Jo,ten je super:-)

                                                                                        NCarpattacker9 - Profil | Po 14.5.2012 21:57:59

                                                                                        Vlastním podběrák Mivardi specialist. Jedna chybička na něm je, že má pevnou 180cm dlouhou rukojet. Ale to jsem vyřešil jednoduchou upravou... Stál mě novej asi 300kč a za ty penize moooooc muziky...

                                                                                          NZIKY - Profil | Po 14.5.2012 21:57:23

                                                                                          Mrkni na KASTL PLZEŇ.Velmi bytelné podběráky a cena max.1100,-Kč.

                                                                                            NRAZOR 2 - Profil | Po 14.5.2012 21:55:25

                                                                                            Mira_B - >> jak píše TRUMEN,též jsem vlastníkem tohoto podběráku a mužu též jenom doporučit,šroubový mechanizmus,funkční ve složeném stavu dobré na zdolávání z lodě,pevná carbonová konstrukce.

                                                                                              NMr.Mepps - Profil | Po 14.5.2012 21:26:31

                                                                                              lado40 >> Jé fotka i s Ráďou :D

                                                                                                NHrdobec - Profil | Po 14.5.2012 21:25:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                Na pořádný kapry pořádnej podběrák o)))

                                                                                                  Nrover - Profil | Po 14.5.2012 21:21:32

                                                                                                  Podběrák je velmi důležitá pomůcka, nicméně ve fázi "podebírání" je ryba většinou "společensky" unavena, tudíž nemusí na hodnotě pomůcky až tolik záležet. Zmiňované JRCčko je celkem slušným výrobkem vzhledem k poměru kvality a ceny, ...hlavně nehledat problém, kde není !

                                                                                                    NFery - Profil | Po 14.5.2012 21:12:44

                                                                                                    Jak píše wolfjirka..nejlepší podběrák,co jsem kdy měl JRC Roamer X-Lite 42..hlavně ne sonu :-)))

                                                                                                      NP.R.E.D.A.T.O.R - Profil | Po 14.5.2012 21:12:21

                                                                                                      Mira_B - >> http://sportcarp.cz/obchod/podberaky/tfg-podberak-b​unshee-landing-net.aspx tady toto je slušnej podběrák za zajímavou cenu,celkem si jej vychvalují,taky do něj půjdu jak na něj bude :-)

                                                                                                        Nwolfjirka - Profil | Po 14.5.2012 20:32:39

                                                                                                        nejlepší podběrák co jsem měl zatím v ruce je JRC Roamer X-Lite 42", dělají i 50" model. Tento podběrák má skládací kovový kříž který v případě, že v něm máte rybu ho můžete sklopit

                                                                                                          NTrumen - Profil | Po 14.5.2012 20:17:14

                                                                                                          Mira_B - >> Můžu doporučit podběrák od Sony. Vlastním od loňska tenhle http://sona.cz/shop.php?akce=cisloproduktu&id=20080​21688&name=podberak-s-306-9-v-cc-carbon a nemám mu co vytknout. Má kovový kříž a teleskopickou rukojeť. Dělají ho i s rameny 85 cm.

                                                                                                            NCz_adil - Profil | Po 14.5.2012 19:48:43

                                                                                                            Mira_B - >> JRC SPECIALIST nemá to ani metr a je skvělej. A má přepravní obal. takže když tam dáš mokrej podběrák tak nemáš všechno mokrý. A je podle mě levný ale kvalitní :D
                                                                                                            Nedal bych do podběráku 6000,- to si radši koupím pak novej :D

                                                                                                              Nvokounek - Profil | Po 14.5.2012 19:17:56

                                                                                                              Mira_B - >> kukni na JRC vela ludí ich chváli a ja som ho tiež zvažoval no rozhodol som sa pre XXL hlavu na trojmetrovej rúčke skrz pre mňa širšie využitie..