Šebkův rybník boili

ahoj chystám se od 4.9. - 9.9 na šebkův rybník. Vyrážím tam poprve na místo číslo 2. mohl by mi nekdo poradit jáke boili či pelety na tomto rybniku funguji. děkuji
Autor diskuse: hOrii - Profil , 16.8.2011 kaprařina - revíry, cestování

PetanM88 - Profil | Út 8.8.2017 16:18:36

pandrškaaa >> Zkusím to oživit. Amuři zde brali na jahodu i na olihenˇ . Ale vždy na jemnou montáž bez plovky. Byl jsem tam s kamarády loni v létě a panovaly tropy. Takže ryby moc nebraly. Ale i tak jsme si to užili. Cca 3 ryby za den. Ale ty ryby co se vyhřívaly na hladině určitě stojí za to. Konce září tam jedeme znovu a snad to vyjde. Nemáte někdo info co tam dobře funguje atd?

Jarda82 - Profil | St 15.6.2016 20:57:53

Zdravim,byli jsme zde s tátou od včerejšího podvečera až do dnešního odpoledne,ryby moc nebaštily,ale rozhodně co jsme viděli jezdit jesetery a skákat kapříky tak za další pokus to zde stojí a když si k tomu připočteme velikou vstřícnost od správy rybníka tak už teď se těšim.Jinak až na poslední chvíli jsme zjistily že tam docela šlape banán a skopex chili.Já ho sebou neměl takže to byl smolík pacholík :-) tak jestli se tam někdo chystáte tak hurá do zeleniny pro banán :-) :-)

pandrškaaa - Profil | Ne 29.11.2015 18:52:39

Zdravím všechny příznivce Šebkáče,
kaprů a jeseterů už zde mám nachytáno celkem dost, teďka by mě zajímaly všechny informace, co se týče lovu amurů na této vodě. Ze kterého místa se tahají nejvíce, účinná prezentace - koule na dno, panáček, zig - rig? Úspěšné nástrahy apod. Budu rád za všechny typy, rady, postřehy, i samozřejmě nějakou tu fotku krásného amura.

A ještě ze kterého místa taháte nejvíce koiáky ? Díky.

fjordy12 - Profil | So 8.8.2015 13:30:17

Zdravím.Některé články jsou tu hodně ubohé.Byl jsem na Šebkovu rybníce několikrát a ani jednou jsem se nezklamal,Skvělé jednání,zázemí a zarybněnost taktéž.Vřele doporučuji.Petrův zdar

jardamat - Profil | St 8.7.2015 7:35:40

Vážení rybáři a přátelé rybolovu.
Rád bych si dovolil reagovat na některé příspěvky o Šebkově rybníce které jsou zveřejněny v diskusích o Šebkově rybníku . Některé příspěvky o Šebkově rybníku, které jsem si přečetl mě vyprovokovali k tomu, abych na ně reagoval. Jak mohou někteří jedinci tak hanit mnohaletou snahu provozovatele uvedeného rybníka. Na uvedený rybník jezdím prakticky od uvedení do provozu. Znám dosti detailně stav od počátečního provozu až do dnešních dnů. Jsem rybářem, který navštívil mnoho soukromých českých rybářských revírů včetně i revírů v zahraničí. Dále si dovolím poukázat na to, že rybařím více jak 50 let. Soudným a racionálním pohledem mohu konstatovat, že majitelé rybníka mají nemalý zájem o vytvoření co nejlepší podmínek pro rybolov na uvedeném rybníce. Stejně tak mají zájem, aby všichni rybáři měli co nejlepší podmínky pro rybolov, včetně vybudovaného zázemí.
Vzpomínám si, jak v počátečním období jeho provozu vypadal stav a okolí rybníka včetně jeho zarybnění. Nebyly tam žádné chatky ani rozvod elektřiny a přesto se rybařilo. Tenkrát jsme také chytali ryby, ale daleko menších váhových kategorií oproti současným. Snahu a úsilí majitele rybníka co nejlépe zarybnit rybník a co nejlépe tak uspokojovat touhy opravdových rybářů, kteří jezdí na ryby pro potěšení a radost z rybolovu, nelze pominout. Vím a uvědomuji si, že každý rybář si přeje chytit co nejvíce ryb a pokud možno co největší.
Ale praxe z rybaření často potvrzuje fakt, že ne vždy je tomu tak, ať již z různých příčin, např. počasí, velký rybářský tlak, nevhodně zvolené nástrahy a metody lovu, apod.
Vybudované zázemí do dnešních dnů znatelně zpříjemnilo možnosti rybolovu na tomto rybníce, co se týká pohodlí i podmínek při vlastním rybolovu. Vybudování zázemí stálo majitele určitě nemálo finančních prostředků včetně finančních prostředků na zarybnění. Tuto skutečnost si mnozí rybáři neuvědomují a ani snad nechtějí. Kdyby se někteří „ rybáři“ zamysleli nad tím, co by oni udělali pro vytvoření obdobných podmínek pro rybolov, kdyby oni byli majitelem rybníka, tak by nemohli takto psát a hanit. Ono se to dobře kritizuje, ale některým chybí vlastní zamyšlení nad tím, co vše musel majitel až do dnešních dnů udělat pro to, abychom si mohli co nejlépe a co nejpohodlněji zarybařit. Kolikráte jsem měl možnost pozorovat chování některých „rybářů“ ,, kteří si mysleli že jsou pouze oni na rybníce. Nemluvím ani o jejich vztahu k přírodě či majetku majitele rybníka. Samozřejmě, že nároky některých rybářů jsou daleko vyšší než jiných. Myslím si ale, že každý opravdový rybář je takový, který umí ocenit a zvážit možnosti a podmínky rybolovu. Také je třeba zvážit, že jinak bude vypadat rybolov a množství úlovků když budu rybařit jeden nebo více dní.
Myslím si, že to co někteří prezentují ve svých příspěvcích není pravdivým obrazem daného stavu. Kritika na oplocení pozemku a vybavení rybníka kamerou je zcela mimo rozumný úsudek. V čem vidím výhodu oplocení. Především v tom, že můžeme v noci nerušeně rybařit, aniž bychom se obávali jakéhokoliv zcizení jak rybářského vybavení, tak i případného zcizení ryb z rybníka. Z praxe je známo mnoho případů, že se tomu tak bohužel děje.
Závěrem si dovolím připomenout, že se mi nikdy nestalo, že by mi provozovatelé uvedeného revíru nevyšli vstříc. Vždy brali v rámci jejich možností ohled na případné moje návrhy či připomínky.
Také si dovolím podotknout, že jsem za celou tu dobu nachytal desítky ryb (kaprů, amurů, jeseterů či jiných), kteří dosahovali nadprůměrných váhových hodnot. Ne vždy se dařilo stejně. Ale o tom přeci rybařina je.

Horata - Profil | Ne 5.7.2015 13:57:56

Teď jsem tam nedávno byl, zrovna tam seděl jen na jednu noc rybář který chytal samý cejny. Samozřejmě když chytal na krmítka a na nějaké medovky, bonbóny atd. neměl šanci na takové vodě chytit absolutně kapra. Já jich měl za tři noci pět od 85 do 94cm a byl jsem nadmíru spokojen nejen s rybami, ale i fakt čistým pěkným zázemím. Když jsem mu chtěl trochu poradit tak mi málem ještě vynadal co ho poučuju... Osobně si myslím že takoví rybáři na takovéto vody nepatří a pak jen všude ještě navíc kritizují! My jedem zase v říjnu, ale určitě bych tam nechytal nikdy na krmítka a bonbóny...., zásadně si boilii vyrábím sám, sice to zabere dost času ale pak mám krásný úlovky!

Ra0ďas - Profil | St 20.5.2015 23:04:18

Také bych chtěl reagovat na příspěvek uživatele BendíkMates,to co si napsal jsou úplné blbosti s prominutím,my tam jezdíme každý rok,teď začátkem května jsme tam byli už třetím rokem :) To co jsi napsal není ani trošičku pravda :) Jestli že si tam neměl žádný pořádný záběr,tak by si to měl dávat spíše za vinu sobě,je jasný,že je tam prostě velký rybářský nátlak,tudíž je to hodně obtížná voda,musíš se nad tím zamyslet,jak chytat,aby si nějaké té jízdy dosáhl :) A žádné tak malé místo,aby se rybáři museli uhýbat s pruty,tam fakt není :) První rok jsme bohužel nic neulovili,ale byli jsme tam poprvé ,přijeli jsme tam druhý rok a hned už jsme měli nějaké ty zkušenosti co,jak dělat a už bylo více záběrů :) No a teď už třetím rokem se chytalo zase lépe :) Ryby tam jsou nádherné :) My se rádi vracíme :) Já tomuto rybníku nemám co vytknout :)

Martin M. - Profil | St 25.3.2015 22:00:04

BendíkMates >> provozovatel reviru mne pozadal o vlozeni teto reakce:
------
"Doplnění reakce na mladé rybáře BendikMates. Vzhledem k tomu, že vyrazili na kratičké víkendové rybaření a vyšli úplně naprázdno, plně na nás od nich dopadla kritika a to NA VŠE co jen je napadlo s cílem poškodit.. a zcela záměrně tuto napsali kam jen to šlo. Většinou nereagujeme (reakce slušných rybářů máme na webu v rubrice ohlasy rybářů), ale člověk si musí položit otázku, kde se vlastně taková zloba či nenávist může vzít v druhém, natož dokonce v mladém rybáři.. My přece nemůžeme za to, že na tak krátkou dobu rybolovu nahází do vody mraky krmení, byli velmi hluční ( za zmínku stojí že vedle nich jiná parta velmi uspěla) atd. Ale ještě více nás pak mrzí že napíší totální lži zcela záměrně, zničí nám ledničku, konvici, v chatičce bahno a neuklizeno. Když jsme jim pak volali položil telefon.. Bohužel vždy se najdou každoročně tací jedinci, kteří při většinou krátkém pobytu nic logicky neuloví, jsou hluční a pak jsou plni zloby, snaží se zničit co se dá a též napíší také co se dá. Vzpomínáme také m.j. před několika lety na jistou paní, která po příjezdu nás oslovila s tím, jestli máme láhev vodky? Také to tak dopadlo, na místě neuklizeno, žádného kapra samozřejmě nechytli, dotyčná plná vzteku nafotila schválně co se dá a jen druhým škodit a kritizovat. Vždy uvítáme i kritiku, ale oprávněnou a do očí. Např. na čísle jedna některým rybářům vadil přístup k molům. Rádi jsme se tedy nechali inspirovat a už tam jsou úplně nové vstupy ze silných modřínových fošen, tak jako vysypání místa kamínky pro případ dešťů, a tak provádíme každoročně vylepšování co dovolí čas a peníze. Revír máme pro všechny slušné rybáře kterých k nám jezdí každoročně mnoho, ale pro ty, kteří očekávají ihned zázraky a po krátkém rybaření jsou plni zloby a jen si pak vylévají vztek na vše na internetu máme jednu radu. Nejezděte k nám. A pokud chcete rybařit, pak jinde. Raději budeme mít i prázdnější revír, ale budou zde slušní rybáři, kterým se stěží můžete vyrovnat jak v úlovcích, tak hlavně i chování! A závěrem, pro ty kteří tak rádi diskutují a ještě u nás nikdy nebyli doporučujeme jediné, ono totiž není problém zavolat a nezávazně se k nám podívat na prohlídku, vše rádi ukážeme a vysvětlíme. A přece vůbec nic se neděje když se neobjednáte, každý máme své představy. Ono se pak alespoň nebudeme dozvídat z internetových diskusí že je tam např. prasečák (nebyl tam nikdy a haly jsou prázdné 30 let), že jsou tam špatná mola (jsou vesměs úplně nová či vyměněná), že jsou tam pokálená WC ( nikdy samozřejmě nebyli a pořád je udržujeme), že je to hektarová louže ( rybník je téměř 400 metrů dlouhý a navíc se ještě zvětší, stačí si zajít na číslo 10), že je plot přes rybník ( víc jak tři roky není) atd.. Jinak každý rybář si musí vždy zvážit sám, jestli někam pojede třeba na týden nebo jak říkáme na víkendovou přepadovku, podle toho je samozřejmě i často velký rozdíl v počtu a velikosti úlovků. S přáním hodně úlovků pro všechny slušné rybáře na všech vodách."
-------

filda369 - Profil | Po 6.10.2014 9:07:41

ahoj, jedem na místa 9 a 10 prosil bych nějaké foto z místa. A nějaké zkušenosti s těmito místy ? děkuji .

KubaPos - Profil | Út 15.7.2014 19:31:10

Já tam byl hned po vás pět dnů a pěkně jsme si zachytali, určitě zásadně nikam nejdu na den nebo dva,jízdy jsem měl na mušli a losos, kaviar od MK Baitsu a ještě jsem dopiloval. Na zázemí si nemůžu vůbec stěžovat, voda, Wc, chaty vše na úrovni.

wtfkiss - Profil | Ne 13.7.2014 19:25:32

wtfkiss - Profil | Ne 13.7.2014 19:14:38

vyza 152 cm

wtfkiss - Profil | Ne 13.7.2014 19:12:32

Zdravím všechny příslušníky, tento komentář bude hlavně pro mistra BendikMates. Včera jsem se vrátil z místa č.6, nemužu říct pul slova ale o tom psát nebudu. Mistře, když ty si tam byl v termínu v květnu. tak si nás střídal, my tam byli předváma, rybáři tam byli taky nic nechytnuli ale na místě č.6 jsme chytnuli 8 jeseteru, 10 kaprů, 8 amuru. Tak prosimtě nepiš že to tam nebralo, asi si chytal na špatný návnady, chce se trošku zamyslet nad všude přítomnou obsazeností a udělat třeba nějakou změnu, která ryby dokáže vyprovokovat. Ryby konkrétně kapři měřili 94 cm 17.2 kg a pak pár kusu kolem 15 - 16 kg a něco kolem 12 kg ani jedna ryba pod 10 kg. takže uspěšná chytačka. Komfort chaty co si psal je asi z jinýho soukromáku. Já myslím, že rybáři jako vy s takovým přístupem, raději at nejezdí. Tot vše. včera jsem tam byl po druhé a už se ted těšim na další výpravu v říjnu. Pro všechny rybáře, který mají rádi obtížnost vody. Ryby tam jsou nádherný bojovný, to že nejsou vidět neznamená, že tam neplavou. Vřele doporučuji i přes to že to je menší rybníček ale oto spíš obtížnější. děkuju pánům majitelům. =o)

Michael40 - Profil | Čt 10.7.2014 11:44:58

Takhle krásná byla ta nejmenší vyza než ji rybáři vysekli oko atd.

Michael40 - Profil | Čt 10.7.2014 11:42:00

21kg

Michael40 - Profil | Čt 10.7.2014 11:09:18

Ahoj všem dovolím si tady reagovat na zhrzelou zpověd pisatele BendíkMates ohledně soukromého revíru rybník Šebek,pro začátek chci ujasnit že nejsem nějaký začátečník ryby chytám 35 let a metodou chyt a pust od roku 1990,mám projeto většinu soukromáků v této zemi a mohu porovnávat,na revíru Šebek jsem byl za poslední dva roky asi pětkrát a vždy jsem tam nachytal trofejní ryby,ale nad touto vodou se chce zamyslet viděl jsem tam mnoho rybářů který byly bez záběru,ale pouze svojí hloupostí a tím že se vůbec nezamysleli na jaké vodě jsou,většina lidí tam jede s tou představou že si koupí pár komerčně prodáváných koulí přijede nahodí a za chvíli mají 20 kg kapra ale taho představa je moc nesmyslná,je to malá voda bahnitá tak se chce zamyslet nad tím jak tam chytat pánové viděl jsem spoustu rybářů jak tam ládujou krmení jak na slapech a byly bez záběru komerční kule tady moc nefungujou dále montáž jakou do bahna použít způsob jak nahodíte atd,zhrzelá zpověd pana BendikMates mi připadá že tohle vše nevzal vůbec v úvahu.Na Šebkově rybníku jsou trofejní kusy o tom nemůže být diskuse mám tam chyceny kapry přes 20kg jesetery kolem 18kg a dvě vyzy velké a nachytat se tam dá vcelku pěkně dost mě mrzí že tento rybář nepozná vyzu velkou od jesetera jelikož to co píše tu rybu s tím vyseklím okem jak tam chytil tak to nebyl jeseter ale vyza a takto ji bohužel tam zlikvidovali nezkušení rybáři chtil jsem ji před dvěma roky a byla v krásné kondici už tam bohužel není má to za sebou ale jsou tam další dvě takže chlape vem si atlas ryb a koukni jak vypadá jeseter a vyza já vím je to skoro stejný akorát vyza má uplně jinou pusu než jeseter.Byl jsem naposledy na Šebku minulí týden na místě č.6 a nevím co to píšeš za nesmysli na 6. jsou v chatce 4 postele vařič,konvice,mikrovlnka,a televize ze satelitem děti tam na to koukali a zásuvky jsou tam tři chlapce,myslím že na ryby až moc dostačující jo a suché wc jsou na revíru 4 kadibudky a né dvě jak píšeš a s majitelema se dá vždy domluvit že můžeš třeba chytat na dvou místech najednou,vždy se mi snažili vyjít vstříc,takže všem vřele doporučuji vše je jen o domluvě všem lovu zdar a chlape ty se radši zamysli sám nad sebou je velký rozdíl chytat na 1,5 ha bahnáku nebo na slapech nebo např. Štítech 60 ha.všem mnoho úlovků a ahoj. Tady máš fotku rozdílu mezi vyzou a jeseterem koukni na pusu a pak se koukni na pusu jesetera.

KubaPos - Profil | St 2.7.2014 9:58:46

Já tam nerybařím den nebo dva, to je všude o ničem, ale jezdím na týden a mám tam parádní kapry a jesetery a taky, hodně záleží na co tam chytám, dobře mi tam funguje mikbaits losos kaviar, a chobotnice. Jinak všude mají čisto, záchody pravidelně udržují a taky sekají místa. Již 5 let se tam vždy vracím, naposledy tam i zrovna přidávali jesetery.

KubaPos - Profil | Ne 22.6.2014 0:29:42

Byl jsem na Šebkáči s přítelkyní, já si tedy stěžovat nemohu, na č. 6 jako vy, za 3 dny 8 kaprů cca. 14ky, a dva pěkné amury.
A co se týče zázemí, výborné záchody, uklizené! Sprcha prostě bomba. A ještě bych chtěl podotknout kamery, kdyby tam nebyly, tak ho tam majitelům rozkradou.
Tento revír doporučuji všem zkušeným rybářům.