Revír Skalička u Hranic na Moravě

Zdar rybáři! Tak jak Vám to šlape na Skaličce? Co je nového, jiného, lepšího...? Dejte i nějaké nové fotky.
Autor diskuse: Bluesman - Profil , 27.7.2011 kaprařina - revíry, cestování
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nkaprus - Profil | Čt 19.8.2021 13:57:09

Zdarec. Nevíte jak to tam momentálně vypadá? Je kam sednout? Popřípadě postavit stan a vegetit s mláďatama?😃
Dík.

    NPikin - Profil | Ne 18.10.2020 15:30:33

    Zdravím, byl teď někdy někdo poslední dobou na skaldě chytat? Co vám šlapalo, kde jste seděli. Jedeme tam tedka na poslední chytačku příští víkend. Na co by jste chytali v takovém počasí? (sladké, maso) ? Díky, za odpovědi a ať vám to chytá.

      NKutchinson69 - Profil | So 20.6.2020 18:57:10

      Mě na Skaličce fungovalo dobře boilie od fa. Chytil. ( chytiljsem.cz ) Konkrétně kořeněný tuňák s česnekem a super fish s olihní. Pokud bych měl vzít jen jeden druh,tak super fish. Zkušenost s jinýma značkama na této vodě nemám.

        NDavinci51 - Profil | So 20.6.2020 12:59:04


        Dobrý den, jedu na skaličku na 2 noci. Neměl by někdo nějaký tip na boilies které na skaldě chytá?
        Dekuji za odpověď.

          NHupo - Profil | Pá 3.4.2020 19:37:37

          Ahoj, z pochopiteľných dôvodov sme, žiaľ, museli zrušiť rezerváciu chatky v termíne 8.5. - 10.5.2020. Ak by mal niekto z domácich záujem, je k dispozícii, snáď nabudúce :-(.

            Nliborbobes - Profil | Po 2.7.2018 21:55:47

            Počasí nepřálo ale něco krásného se vytáhlo.Díky voděnko nic zadarmo nám vždy nedáš

              NCarpdann - Profil | Út 5.6.2018 20:00:25

              Zdar byl už nekdo letos na skaldě?používal nekdo z vás chatku?chcu jet s rodinou tak mě zajímá jak vypadá.dík

                Nliborbobes - Profil | Pá 6.10.2017 16:23:59

                Zdarec bando.Tak opět návštěva na Skaličce stála za to.Nádherné ryby a super rybaření.Přikládám fotky.Nachytáno přes 30 ryb za 4 dny.

                  Nhaas - Profil | Pá 21.7.2017 18:59:21

                  kopec321 >> hlavne kulate ...... kamo smradem typu craba nebo olihni nic neposeres max ovocnou popku ......

                    Nkopec321 - Profil | Pá 21.7.2017 17:47:15

                    liborbobes >> Čau jedeme na Skaličku v půlce srpna co bys prosimtě doporučil za koule jedeme popvé pŕedem diky.

                      Nliborbobes - Profil | Pá 21.7.2017 16:57:03

                      Opět krásné ryby ze Skaličky.

                        Nmigrific - Profil | Pá 23.6.2017 9:51:53

                        FanaticosM >> čau, určité místa si je možno objednat, koukni na jejich stránky a tam se dozvíš víc, můžeš tam přijet jen tak, ale lepší bude, když zavoláš radkovi ( správce ), on ti poví více.

                          NFanaticosM - Profil | Pá 23.6.2017 8:29:55

                          zdravím, chci se zeptat znalých tohoto revíru. Má to tam nějaký systém - tedy lovná místa jsou předem určené? Jaká je hustota rybářů, když je plno? Jde mi o to, zda to není vyloženě hlava na hlavě .... děkuji :)

                            Nbohus-bob - Profil | Út 20.6.2017 11:12:51

                            Návštěva Skaličky se docela vydařila. :-)

                              Nliborbobes - Profil | Čt 25.5.2017 11:05:04

                              Návštěva Skaličky na 12h.A přišel krasavec 95cm 20.5kg

                                Nr.o.b - Profil | Pá 14.4.2017 18:59:39

                                Ve středu poprvé letos na skaličce. Za 4 hodiny u vody jen jeden kapr 74 cm. Chytal jsem na kuku v spicy dipu a na hloubce u hráze.

                                  Nliborbobes - Profil | Pá 14.4.2017 10:16:40

                                  Včerejší návštěva na Skaličce.Pravé aprílové počasí.Ale bylo u vody supr.Díky Rade za udělané dřevěné přístřešky jinak jsme byli mokří až na pr...l :-).

                                    Nliborbobes - Profil | Út 4.4.2017 10:43:33

                                    Určitě na přítpok

                                      NFalen - Profil | Čt 16.3.2017 12:13:24

                                      Je tu nejaky odbornik ktery by dokazal poradit, jestli zustat na hloubce nebo uz zkusit pritok?

                                        NFalen - Profil | Čt 16.3.2017 11:46:18

                                        Neni tady nekdo kdo by se chtel pridat na vilendovku na skaldu?

                                          NFalen - Profil | Po 6.3.2017 10:50:43

                                          Zdrarec panove, nebyl by tady nejaky dobrovolnik ktery by se chtel pridat na vikendove chytani?

                                            NGrodis - Profil | Ne 19.2.2017 13:00:37

                                            Zdar chlapi,nevíte kolik stojí chatka na 24hod?

                                              Nliborbobes - Profil | Čt 22.9.2016 16:09:45

                                              Krásné tři dny na Skaličce.Nej kapr 95cm 16kg chyceno 11 krásných ryb.Tak zase za rok.

                                                Natika - Profil | St 3.8.2016 5:47:48

                                                Predminulý tyden...kaprici moc nešli byl sem na hlubokej vode ale na závěr se povedl Jesík.Celkem pekny souboj.Nám to potrhalo všechny vlasce naštesti ten poslední s Jesíkem tam zustal.No a k téme..chodim na Skaličku taky nejaky rok..tet už ne tak často..a je pravda že se tam objeví nejací nazdárci ktery se asi potřebijí vybouřit..no ono to musí zmenit majitel...my bohužel s tim asi nic neudeláme...je to všude chodim i na Slovensko a Madarsko a tam je to taky tak...
                                                152 cm 20 kg

                                                  Nviceroy - Profil | Út 14.6.2016 20:18:04

                                                  Jj Skalda uz neni co pred 10 lety ....... :-):-):-) stojim si za svym ze uz to tam stoji za hovno a pan Radek razi cestu kazda kacka dobra proto nehledi koho a kolik lidi tam narve

                                                    Nšťovíček - Profil | Út 14.6.2016 18:26:41

                                                    Ale kapřik hezký :))))

                                                      Nšťovíček - Profil | Út 14.6.2016 18:23:26

                                                      Po dlouhém přemlouvání od kámoše jsme dnes vyrazili na 24 hodin. Hned ráno 5 min. Po nahozu jsem vytáhl jednoho kouska a od té doby ani potah. Majitel nás posadil na flek, kde leží nějaký bordel, takže při každém stahování někde vaznem. Naproti nám se po 12 hodině posadili nějací chachaři a podle jejich výkřiků asi nejlepší rybáři na světě, kteří nepoznají, kde je půlka rybníka, a ještě po nás pobekovali, ať se naučíme házet :) navíc se majitel rozhodl, že nám to asi strašně moc bere, tak se rozhodl nám přímo za mistama jezdit nějakým velkým, hlučnym harapakem na sečení :) Jak já už se těším domů :)))))

                                                        Nbohus-bob - Profil | Ne 5.6.2016 20:24:05

                                                        Čau,lidi jak vam to jde letos na Skaličce?

                                                          Nsulda - Profil | Čt 1.10.2015 11:55:40

                                                          vikikaca >> Přesně jak píše kolega liborbobes na blbce trefíš všude.Taky jsem jezdil na svazovky a vím že se chlasta i tam a né zrovna málo.Na Žermankách nám poničili auto a ne jednou.Viděl jsem na vlastní oči jak se dva duchdci poprali o kapra a to jsou všechno duvody proč jsem začal jezdit na soukromky.Mám tam klid nikdo mě nebuzeruje nikdo se s nikým neháda že je to jeho flek nebo jeho ryba.Strašně rád bych si zašel na Olešnou nebo Žermanky,ale pokud se nezmění rybářské řády a myšlení lidí tak to nemá smysl.Ať ti to jezdí

                                                            Njajo001 - Profil | St 30.9.2015 21:19:59

                                                            Stále dookola tie isté spory. súkromák vs zvazovka. Ja chodím na skaličku pravidelne.Proste nemám čas chodiť na zvazovky na týždeň aby som chytil kapra nad 10kg.A este ten bordel na zvazovkách čo pláva vo vode,to moc nemusím.
                                                            A tiež mi je smiešne, ako každý hovorí, že sa tam dá chytiť aj na hovno a vačšinou tam veľa ľudí to hovno chytí. :)
                                                            A najpodstatnejšia vec je to, že sa tam dá chytať cez jeseň 24hod. a vtedy tam chodí omnoho menej ľudí.
                                                            Ale vnucovať to nikomu nejdem. Je to len moj osobný názor. Keď sa mi to tam nepáči, tak tam nechodím a basta!
                                                            Tie potrhané tlamy sú vizitka rybarov, nie majiteľa.Na zvazovke ich je omnoho menej, ale len preto, lebo málokto tú rybu pustí naspať do vody.
                                                            Ale o takýchto kecoch by tu táto diskusia nemala byť. Hold nemá to tu kto premazať.

                                                              NFild@ - Profil | St 30.9.2015 19:20:26

                                                              liborbobes >> Je to jak kdy a jak kde. Jednou jsem byl na Skaldě skoro sám, podruhé si nebylo kam sednout, tak jsem se otočil a jel raději na svazovku kde nikdo nebyl.

                                                                Nliborbobes - Profil | St 30.9.2015 18:48:51

                                                                Když píšeš že radši na svazovku tak já mám opačnou zkušenost.Na svazovce parta rybářu ožralci první třídy rádio na plné kule u vody a nezájem že dělají bordel.Domluva snima žádná.A to trvalo dva dny.Na Skaličce pohoda u vody asi tak 20 rybářu a žádnej problém.Prostě na blbce trefíš jak na svazovce tak na soukromém.

                                                                  NWikuki - Profil | St 30.9.2015 16:03:55

                                                                  vikikaca >> Nechápu, proč tady píšeš povídání o zoo a ožralech když jsi tam ani nebyl.
                                                                  Pokud tam nědko jede v létě nebo o víkendu, musí počítat s tím, že tam nebude sám a bude tam rušno, zvlášť pokud sedí někde v blízkosti bufetu.
                                                                  Pro mě byl ztracený čas číst tvůj příspěvěk.

                                                                  W.

                                                                    NTom.as2.0.0.0. - Profil | St 30.9.2015 14:47:07

                                                                    vikikaca >> více méně máš pravdu, ale existují revíry typu Hejlov, které s kaprodromem moc společného nemají. Jinak s Tebou souhlasím.

                                                                      Nvikikaca - Profil | St 30.9.2015 12:20:45

                                                                      sulda >> Ano jezdil jsem hodně na soukromáky a celkem toho lituji a považuji to za ztracený čas a dovolím si tvrdit že na těch kaprodromech odchytá ůplně každý !Jinak na Skaličce jsem nikdy nebyl , ožralců mám plné zuby z práce a nepotřebuji je vyhledávat o svém volném čase a Skalička je proslavena více jako nálevna 4 cenové skupiny než jako revír :-)Netvrdím že všechny soukromáky jsou špatné ,spousta majitelů se o ně stará luxusně a dá se tam chytat za podmínek o kterých se rybářům na svazových vodách ani´ ani nezdá ,ale jejich podstata je téměř totožná -přerybněné kaprodromy :-(,, a většina jejich návštěvníků ví o rybařině prd a na svazovce by si ani netukli ,kdežto v těchto ZOO se může vyfotit s 15 kilovým kaprem každý !A k svazovým revírům na severní moravě -máme opravdu štěstí že jich tu máme tolik a že si vybere každý,k tebou zminovaným masařům jsou mi ůplně ukradeni ,rybí maso je stejně dobré jako kuřecí ,vepřové a at si každý vezme co mu řád dovolí :-).Je to furt přirozenější než 15 minutová foto produkce ožralých partiček s předpaženýma rukama :-)At ti to jezdí .ps opravdu takové Skaličky ,Nebesáky nemají z hezkou rybařinou nic společného,někdo na to příjde dříve a někdo později.,jako já :-(

                                                                        Nsulda - Profil | St 30.9.2015 11:49:48

                                                                        Ahoj Stařič katastrofa,už tam nejezdím hodně dlouho.A co se týče Skaličky.Jezdím tam raději přes týden je tam méně rybařu a větší klid.O víkendech je to katastrofa na každé soukromce.

                                                                          Nking76 - Profil | St 30.9.2015 11:05:53

                                                                          Fild@ >> Souhlas Fildo.

                                                                            NFild@ - Profil | St 30.9.2015 11:05:12

                                                                            Skalička je pěkná voda, ale v době kdy tam je jen minimum rybářů.

                                                                              Nking76 - Profil | St 30.9.2015 11:03:44

                                                                              sulda >> U Sudera je to ještě horší než na Skaličce,bo u Sudera jsou kapři chudí jak papír no hrůza.A přitom velikostně slabota to bych jel raději na tu Skaldu.

                                                                                Nking76 - Profil | St 30.9.2015 11:01:07

                                                                                Tom.as2.0.0.0. >> S tím ja souhlasím je to tak,prachy jsou prachy.

                                                                                  NTom.as2.0.0.0. - Profil | St 30.9.2015 10:37:58

                                                                                  Skalička je sice pěkný revír, ale majitel je katastrofa. Jo hold prachy, jsou přednější.

                                                                                    Nsulda - Profil | St 30.9.2015 10:15:16

                                                                                    vikikaca >> nechápu co ti tak vadí na Skaličce,ale pokud si vzpomínam tak si jezdil k Suderovi do Stařiče a to je taky soukromka!!!!asi jsi takove JELITO a nejsi schopny na te Skaličce nic chytit tak pišeš hovadi.Nikde není napsáno že soukromka je zaruka uspěšneho lovy a ryby tam skačou před foťák samy.Je škoda že takových reviru jako je Skalička tady není víc.Aže tady mají některé ryby rozpichané tlamky?Podivej se na svazovce jak to vypadá po vysazení kapru jak to tam vypadá??To se ti libi jak se tam masí ryby a každy odnáší co mu přijde na háček aby byl mražák na vanoce plný!!!!!Nedej bože když někomu sedneš na jeho místo to je schopny tě kvuli tomu zmlatit!!!Uživej si svoje svazovky a hezky den

                                                                                      Nvikikaca - Profil | St 30.9.2015 9:15:26

                                                                                      liborbobes >> Asi už těch hoven bylo ve vodě moc a někdy i ty tuny ochočených kaprů nemají chut na ty tuny hoven co jím tam "rybáři" nasypou :-)

                                                                                        Nliborbobes - Profil | St 30.9.2015 7:08:53

                                                                                        viceroy >> To je zajímavý že když jsem tam byl tak to na hovno nešlo :-) a z dvaceti rybářů chytilo asi rybu jen pět lidí.Asi měli blbe hovno.Kéžby šlo si zachytat vždy kdy si člověk zamane!!Ale to už je jiná pohádka od jiného bajkáře.:-) :-):-D :-D

                                                                                          Nviceroy - Profil | Út 29.9.2015 17:32:29

                                                                                          liborbobes >> jj at se ti dari na vode kde to bere i na hovno :-) :-) :-) :-) :-) .......

                                                                                            Nliborbobes - Profil | Út 29.9.2015 17:13:07

                                                                                            Každej kůň než zdechne tak kope :-D :-D

                                                                                              Nviceroy - Profil | Pá 25.9.2015 7:19:16

                                                                                              jajo001 >> vubec ne nic osobniho v tom neni ..... .. :-) :-)

                                                                                                Njajo001 - Profil | Čt 24.9.2015 20:25:02

                                                                                                viceroy >> ty si nedáš pokoj. Ťa Radek musel nasrať. :D

                                                                                                  Nviceroy - Profil | Čt 24.9.2015 19:14:22

                                                                                                  liborbobes >> bych chtel videt ty jejich tlamy jak jsou rozjebane pri tom kolotoci na breh ven , na breh ven a porad dokola .....pokud osobacek gratulace :-)

                                                                                                    Nliborbobes - Profil | Čt 24.9.2015 19:02:14

                                                                                                    Krásnej osobáček 98cm 15kg.Nádherný zdravý ryby.Díky Rade

                                                                                                      Nviceroy - Profil | St 2.9.2015 18:34:37

                                                                                                      carpkillerDan >> copak na svazovce mrtvy muz ze vitezi opet Skalda ? :-):-)

                                                                                                        NcarpkillerDan - Profil | Út 1.9.2015 18:52:14

                                                                                                        zdar chlapi byl ted někdo na skaličce?krmíte tam někdo partiklem?

                                                                                                          Nvajgl - Profil | Pá 10.7.2015 18:56:10

                                                                                                          Zdravím chlapi tak jak to kouše na skaldě,chytá se tam ještě vůbec.Chci se tam v brzké době podívat tak na dva dny,tak dejte vědět jak to tam teď jde.Díky.

                                                                                                            N1lukas1 - Profil | Čt 21.5.2015 14:41:54

                                                                                                            18-20.5 Super parta kamarádů k tomu se Něco povedlo pak se změnilo počasí a bylo po srandě ale mám novej osobáček 85cm14kg takže spokojenost

                                                                                                              NOndra.P. - Profil | So 16.5.2015 23:01:44

                                                                                                              carpkillerDan >> čau,byli jsme tak 2 týdny zpátky na 24 hod.,rybářu bylo pár a ryby celkem šli :)

                                                                                                                NcarpkillerDan - Profil | So 16.5.2015 11:30:42

                                                                                                                zdar byl už někdo na skaldě?

                                                                                                                  Nsvacall - Profil | Ne 10.5.2015 19:12:17

                                                                                                                  nemusi

                                                                                                                    Nsladoch - Profil | Ne 10.5.2015 19:00:47

                                                                                                                    Zdar lidi, dival sem se tam na pravidla chytani a maji na strankach chybu, nevite nekdo jestli se tam pri muskareni musi pouzivat podlozka pod ryby?

                                                                                                                      Nliborbobes - Profil | So 28.3.2015 13:20:24

                                                                                                                      Dnes Zlatá Muška

                                                                                                                        NGucci - Profil | Čt 26.3.2015 12:48:06

                                                                                                                        Ahoj,bil ted nekdo na Skalicce?Jak to jezdi?

                                                                                                                          NWikuki - Profil | Pá 7.11.2014 7:39:38

                                                                                                                          Gucci >> Hoj, ano už jsme zpátky doma par dnu :)

                                                                                                                          W.

                                                                                                                            Nwlcakk - Profil | Pá 7.11.2014 7:36:08

                                                                                                                            Tak vcera sem jel na Skaldu. Cekal jsem ze tu bude lidi kdyz je ted tak pekne a prd. K me spokojenosti jen 3 rybari. Ryby zadna hitparad ale dva se lapil. Jeden 9kg a druhy okolo 8 ale uz sem jej v noci nefotil.. Takze tak

                                                                                                                              NGucci - Profil | St 5.11.2014 17:20:54

                                                                                                                              Wikuki >> Ahoj uz si tam bil?

                                                                                                                                NWikuki - Profil | Ne 26.10.2014 9:12:38

                                                                                                                                Zdar chlapi, není náhodou někdo na skaličce nebo nebyl v posledních par dnech?
                                                                                                                                Zajímalo by mě jak moc tam ochladla během posledního týdne a nejlépe jakou teplotu ma aktuálně :)
                                                                                                                                Díky za připadné info. Klidně i SZ

                                                                                                                                W.

                                                                                                                                  NLaMa1 - Profil | Pá 19.9.2014 17:57:47

                                                                                                                                  jajo001 >> diky za info ;)

                                                                                                                                    Njajo001 - Profil | Pá 19.9.2014 9:23:07

                                                                                                                                    LaMa1 >> bol som tam včera. A plávajú. :). Nedávno napúšťané.

                                                                                                                                      NLaMa1 - Profil | Čt 18.9.2014 19:53:08

                                                                                                                                      Nemate nekdo info jestli uz na skalicce plavou duhaci? ;)

                                                                                                                                        Červené karty: oskus